pvoutput 10 x 405WP N, 4 x 405WP Z
Door dit te doen schakelt de omvormer minder gaat. Het is simpelweg een levensduur verlengde maatregel.Idr548 schreef op zondag 30 augustus 2026 @ 21:57:
[...]
Ik bedoel idd de 50 watt die zendure over laat als injectie.
I know, niet vergelijken, maar de marstek van bij broer doet dat toch een pak beter dan.
Je verliest al snel 0,7kwh op een dag op deze manier.
Zeker op winterdagen en dagen dat je de batterij niet vol krijgt is dit toch echt wel een nadeel van Zendure.
Is hun manier van schakelen dan zo anders dan bv Marstek?
Ik had een quote gekregen van een manufacturer op alibaba. Geloof iets van 3 dollar of zo maar ze wilden geen garanties geven of het zou werken/passen bij een Zendure. (Omdat ik alleen de cable assy wilde, en niet het chassis deel)Milmoor schreef op zondag 30 augustus 2026 @ 08:08:
Er was iemand die een passende stekker/aansluiting voor de batterij kant gevonden heeft. Maar ik kan die post niet terugvinden. Ik wil een eigen vaste aansluiting maken. Wie kan beter zoeken dan ik?
Mistraller in "Het grote Zendure plug-and-play thuisaccu systemen topic"
Duur was het zeker niet. Ergens eerder in deze thread staan er een hele trits berichten over. Vanaf 5/6 mei dit jaar of zo.
[ Voor 9% gewijzigd door Mistraller op 30-08-2026 23:05 ]
My solar panels | Soladin loggen? | Strava
---------------
Gemak dient de mens, moeite dient de mensheid.
Let op:
Gebruik de zoekfunctie voordat je vragen stelt, veel vragen zijn hier al eerder én meerdere keren beantwoord. Dit betreft daarnaast geen slowchat topic. Overweeg eerst of je bericht ook voor anderen relevant is voordat je deze plaatst. Adviseren over, hinten op of vragen naar shoppen zonder BTW in het buitenland is niet toegestaan. En blijf on-topic.
Voor de nieuwe SolarFlow Mix Serie is er een eigen topic: Het grote Zendure Mix Serie thuisaccu systemen topic.
Eerdere berichten over de Zendure Hyper 2000 en Zendure Ace 1500, zie het eerdere topic: Het grote plug-and-play thuisaccu's met een stekker topic.
Verschillende merken en type accu's graag in het algemene topic vergelijken: Het grote plug-and-play thuisaccu's met een stekker topic.
Algemene en uitgebreide vragen, NEN1010 discussies, etc. mbt elektrische installaties die los staan van Zendure horen in: Het grote topic voor Elektra huisinstallaties - Deel 4. Het aansluiten van de Zendure mag besproken worden maar eigen inzet wordt verwacht! Dus zoek eerst even.
Eventuele bugs of feature requests voor Zendure producten kan je hier indienen: https://support.zendure.com/portal/en/home en stuur altijd het serienummer van het betreffende apparaat mee.
Home Assistant integratie voor Zendure: Zendure producten in Home Assistant integreren deel 2.
Homey inrichting voor Zendure: Zendure Batterijen Slim aansturen met Athom Homey.
Heb je een 2400? Check dan even Zendure 2400 AC Gesmolten connectoren
Gebruik de zoekfunctie voordat je vragen stelt, veel vragen zijn hier al eerder én meerdere keren beantwoord. Dit betreft daarnaast geen slowchat topic. Overweeg eerst of je bericht ook voor anderen relevant is voordat je deze plaatst. Adviseren over, hinten op of vragen naar shoppen zonder BTW in het buitenland is niet toegestaan. En blijf on-topic.
Voor de nieuwe SolarFlow Mix Serie is er een eigen topic: Het grote Zendure Mix Serie thuisaccu systemen topic.
Eerdere berichten over de Zendure Hyper 2000 en Zendure Ace 1500, zie het eerdere topic: Het grote plug-and-play thuisaccu's met een stekker topic.
Verschillende merken en type accu's graag in het algemene topic vergelijken: Het grote plug-and-play thuisaccu's met een stekker topic.
Algemene en uitgebreide vragen, NEN1010 discussies, etc. mbt elektrische installaties die los staan van Zendure horen in: Het grote topic voor Elektra huisinstallaties - Deel 4. Het aansluiten van de Zendure mag besproken worden maar eigen inzet wordt verwacht! Dus zoek eerst even.
Eventuele bugs of feature requests voor Zendure producten kan je hier indienen: https://support.zendure.com/portal/en/home en stuur altijd het serienummer van het betreffende apparaat mee.
Home Assistant integratie voor Zendure: Zendure producten in Home Assistant integreren deel 2.
Homey inrichting voor Zendure: Zendure Batterijen Slim aansturen met Athom Homey.
Heb je een 2400? Check dan even Zendure 2400 AC Gesmolten connectoren