Ja sorry, ik had dat verkeerd opgeschreven. RTE 80%; round trip verliezen dan dus 20%.Catdogsf schreef op donderdag 4 december 2025 @ 11:24:
[...]
Bedankt voor je duidelijke uitleg, had het verkeerd berekend/bekeken.
Alleen de 20% rte die je zegt, moet dat dan geen 80% bij mij zijn, want als ik het deel door elkaar, kom ik daar op uit.
Wel goed dat het hier even aan de orde komt. Heb er ook even naar gekeken. In mijn geval:jordyc schreef op donderdag 4 december 2025 @ 11:29:
[...]
Wij hebben het hier zelf gedaan. Het is echt super simpel om zelf te doen. Kost alles bij elkaar 20 minuten werk.
Totale set: EUR 3100 inclusief BTW
BTW: EUR 538
Bruto aanschaf = 2563
BTW over privegebruik:
te berekenen over 512,50 per jaar * percentage privegebruik.
Dus bij 50% privegebruik: 21% * 256,25 = 53 BTW afdracht per jaar over het privegebruik.
Dit geldt voor 5 jaar, dus EUR 269 over de gehele periode.
En dan moet er als ik het goed begrijp ook BTW worden afgedragen over de vergoedingen die ik van de Energieleverancier krijg. Als dat bij elkaar EUR 200 per jaar is dus nog eens EUR 42 per jaar of 210 over die periode van 5 jaar.
Totaal voordeel is dan EUR 538 retour minus EUR 479 is EUR 59 na vijf jaar. Daarvoor moet ik dan wel 4 keer per jaar BTW aangifte doen over de vergoeding die voor de stroom is ontvangen van de energiemaatschappij...
Mijn conclusie: teveel gedoe voor geen rendement.
Bij het nog ontbreken van een P1 meter en HA integratie: kan de 2400AC 'handmatig' op laden gezet worden?
Dan kan ik alvast wat overtollige zonnestroom in de accu stoppen.
edit: toch nog maar verder in HA gedoken en de eerste zonne-electronen zijn opgeslagen.
Dan kan ik alvast wat overtollige zonnestroom in de accu stoppen.
edit: toch nog maar verder in HA gedoken en de eerste zonne-electronen zijn opgeslagen.
[ Voor 21% gewijzigd door mpx200_05 op 04-12-2025 14:03 ]
Kijk in de Zendure app even bij "Veiligheidsinstelling"... Staan die beide op 2400W?Tsubarov schreef op donderdag 4 december 2025 @ 11:59:
Ik keek net even op de app tijdens een zonnig moment, veel teruglevering aan het net terwijl de AC2400 (incl Zendure P1 meter) niet aan zn max AC input zat. (Loadcurve ongeveer 70%)
Best zonde. Weet iemand hoe dit komt en/of ik dit kan verbeteren?
[Afbeelding] [Afbeelding]
input op 2400w, output op 800w.Catdogsf schreef op donderdag 4 december 2025 @ 12:11:
[...]
Kijk in de Zendure app even bij "Veiligheidsinstelling"... Staan die beide op 2400W?
Moest het toch ff delen. Bij een van de leveranciers krijg je de Zendure 2400 AC / 3*AB3000X (8.64 kWh) met 10% korting en een gratis P1 meter. Aangezien ik liever bij Zendure bestel heb ik ze gemaild, en ze hebben de aanbieding gematched.
Bij mij ook, maar dan zonder de P1, dus heb toch maar ergens anders besteld.Bakkertje19 schreef op donderdag 4 december 2025 @ 13:14:
Moest het toch ff delen. Bij een van de leveranciers krijg je de Zendure 2400 AC / 3*AB3000X (8.64 kWh) met 10% korting en een gratis P1 meter. Aangezien ik liever bij Zendure bestel heb ik ze gemaild, en ze hebben de aanbieding gematched.
Vergeet je cashback niet bij 247discount. is volgens mij 2,5 %
Middels de zoekfunctie in dit forum bevestiging gezocht voor mijn wens om de SF 2400 AC te kunnen laden in een off-grid-omgeving. Een MICRO-omvormer zou dus werken.Mediacj schreef op maandag 14 april 2025 @ 10:05:
[...]
Klopt helemaal – ik ga het uiteindelijk ook nog doen, maar dan geef ik het op als één systeem. Als je een vermogen van bijvoorbeeld 0,8 kW opgeeft, wordt dat niet geaccepteerd. Het moet echt meer zijn dan 0,8 kW, dus daarom maak ik er nu gewoon één geheel van met alle batterijen samen.
Vandaag heb ik de SolarFlow-zijde van de 2400 AC getest. Ik heb een bestaande micro-omvormer met zonnepanelen aangesloten op de off-grid-uitgang van de 2400 AC. Werkt allemaal prima! De batterij wordt keurig opgeladen – zowel zonder netaansluiting als met. Je kunt dus volledig off-grid laden én ontladen, en dat is mooi!
Wat me wél opviel: de flow-weergave van de 2400 AC klopt niet helemaal. In de app staat dat hij aan het ontladen is (discharging), terwijl je de SOC ziet oplopen. De stroomrichting in de flow geeft aan dat de batterij naar de off-grid outlet stroomt, maar in werkelijkheid is hij juist aan het laden. Verwarrend dus!
Vanochtend zelf getest met een STRING-omvormer en die geeft na het opstarten na enkele seconden een foutmelding. De Zendure in de Off-grid stopcontactbediening, Slimme modus aangezet. De 2400 begint dan netjes in de ONT-laadmodus doch weigert te schakelen naar Laadmodus. Accupercentage 65%. Het vermogen van de pv was ongeveer 250 Watt.
Ik begrijp niet wat het verschil zou zijn tussen het uitgangssignaal van 230 Volt van een string- of micro-omvormer. Dat is wel erg technisch misschien.
Maar wel benieuwd geworden naar welke omvormer @Mediacj heeft gebruikt voor deze test.
En aansluitend de vraag of een Zendure SF 800 (zonder accu's) met pv een geschikt apparaat is om wel terug kunnen leveren.
Iemand ervaring daarmee?
Panasonic K-series split 9 kW, gasloos sinds dec 23 | EV | PV 9,6 kWp | Zendure SF 2400 AC, 12 kWh
Ik heb de APS EZ1-M gebruikt en dat werkte perfect, verder dacht ik dat @Taro de Zendure SF 800 micro-inverter gebruikt op zijn SF 2400 ACHieke schreef op donderdag 4 december 2025 @ 14:49:
[...]
Middels de zoekfunctie in dit forum bevestiging gezocht voor mijn wens om de SF 2400 AC te kunnen laden in een off-grid-omgeving. Een MICRO-omvormer zou dus werken.
Vanochtend zelf getest met een STRING-omvormer en die geeft na het opstarten na enkele seconden een foutmelding. De Zendure in de Off-grid stopcontactbediening, Slimme modus aangezet. De 2400 begint dan netjes in de ONT-laadmodus doch weigert te schakelen naar Laadmodus. Accupercentage 65%. Het vermogen van de pv was ongeveer 250 Watt.
Ik begrijp niet wat het verschil zou zijn tussen het uitgangssignaal van 230 Volt van een string- of micro-omvormer. Dat is wel erg technisch misschien.![]()
Maar wel benieuwd geworden naar welke omvormer @Mediacj heeft gebruikt voor deze test.
En aansluitend de vraag of een Zendure 800 (zonder accu's) met pv een geschikt apparaat is om wel terug kunnen leveren.![]()
Iemand ervaring daarmee?
Dat is heel mooi Bakkertje19, 10 % korting,maar waar was dat dan ?Bakkertje19 schreef op donderdag 4 december 2025 @ 13:14:
Kan iemand mij vertellen of de Zendure SolarFlow 800 plus off-grid kan werken als deze wordt gevoed door de zon DC en je stroom wilt afnemen via de AC?
Back to the future
Ja dat werkt! Net nog even voor de zekerheid voor je getestFremske schreef op donderdag 4 december 2025 @ 15:19:
Kan iemand mij vertellen of de Zendure SolarFlow 800 plus off-grid kan werken als deze wordt gevoed door de zon DC en je stroom wilt afnemen via de AC?
AC losgekoppeld, een verbruiker in het off-grid contact en de ZP blijven laden.
EDIT:Dit is voor de 800 PRO
[ Voor 3% gewijzigd door Mediacj op 04-12-2025 15:34 ]
@Mediacj Ik bedoel wel de SF800 Plus (niet de pro) die is volgens mij nog niet uitgeleverd omdat het een nieuw product is.
Mediacj schreef op donderdag 4 december 2025 @ 15:26:
[...]
Ja dat werkt! Net nog even voor de zekerheid voor je getest
AC losgekoppeld, een verbruiker in het off-grid contact en de ZP blijven laden.
Back to the future
Oh ja, nou die hebben we hier binnenkort om te reviewen dus dat zal ik dan ook meenemen, maar de kans is groot dat het gewoon werkt, is toch een standaard functie voor een hybride stekkerbatterij met een off-grid ingang.Fremske schreef op donderdag 4 december 2025 @ 15:31:
@Mediacj Ik bedoel wel de SF800 Plus (niet de pro) die is volgens mij nog niet uitgeleverd omdat het een nieuw product is.
[...]
EDIT: helaas de 800 Plus heeft geen off-grid ingang
[ Voor 5% gewijzigd door Mediacj op 04-12-2025 15:51 ]
Wellicht bij Techpunt.nl. Met de code Zendure10Extra kreeg je 10% korting. Werkt echter inmiddels niet meer.Kwenie schreef op donderdag 4 december 2025 @ 14:57:
[...]
Dat is heel mooi Bakkertje19, 10 % korting,maar waar was dat dan ?
De 800 plus heeft geen AC socket. Daarvoor heb je de 800 pro nodigFremske schreef op donderdag 4 december 2025 @ 15:19:
Oh tuurlijk ja, vergeten, daarom is hij o.a. ook goedkoper!denneappel schreef op donderdag 4 december 2025 @ 15:46:
[...]
De 800 plus heeft geen AC socket. Daarvoor heb je de 800 pro nodig
Daar ben ik ook wel benieuwd naar! Bedankt voor het delen van je ervaringen, in ieder geval. Had je de 'gewone' AC-aansluiting wel losgekoppeld?Hieke schreef op donderdag 4 december 2025 @ 14:49:
Ik begrijp niet wat het verschil zou zijn tussen het uitgangssignaal van 230 Volt van een string- of micro-omvormer. Dat is wel erg technisch misschien.
Zelf ben ik nog in dubio of ik dit wil gaan testen als ik straks de Zendure spullen heb (de vier dozen zijn momenteel over drie locaties in van twee landen van twee pakketdiensten verspreid), of dat ik 'wacht' op het moment dat het nodig is, wat hopelijk nooit komt.
Hier heb ik een Enphase-systeem, bestaande uit tien micro-omvormers, die via één aparte groep de stroom leveren. Een centraal relais bewaakt dat er 'goede' netspanning is (o.a. niet te hoog en niet te laag), en als die er is, werken de 10 micro's in principe allemaal individueel.
Ik vind de app vrij omslachtig doordat er veel mogelijkheden zijn. Degene die ik toepas voor overschot bij zon is via Energieplan | Slim | Slimme CT, dit opslaan, daarna terug en op HEMS zetten. Bij mij werkt het dan correct met het overschot wat automatisch naar de accu's gaat.Tsubarov schreef op donderdag 4 december 2025 @ 11:59:
Ik keek net even op de app tijdens een zonnig moment, veel teruglevering aan het net terwijl de AC2400 (incl Zendure P1 meter) niet aan zn max AC input zat. (Loadcurve ongeveer 70%)
Best zonde. Weet iemand hoe dit komt en/of ik dit kan verbeteren?
[Afbeelding] [Afbeelding]
Analoog komt weer helemaal terug
Ik denk dat ik exact dezelfde config heb.bert pit schreef op donderdag 4 december 2025 @ 15:56:
[...]
Ik vind de app vrij omslachtig doordat er veel mogelijkheden zijn. Degene die ik toepas voor overschot bij zon is via Energieplan | Slim | Slimme CT, dit opslaan, daarna terug en op HEMS zetten. Bij mij werkt het dan correct met het overschot wat automatisch naar de accu's gaat.
Begrijp me niet verkeerd, er word wel degelijk overschot opgeslagen in de accu's.
Enkel is er soms nog te veel overschot dat op het word geduwd terwijl de accu's niet vol zitten en hun maximum input nog niet bereikt is.
Vorige week bij MarcMax een Zendure 2400 AC besteld.
Deze is netjes vanuit Duitsland naar NL vervoerd en kwam hier tot stilstand.
Vandaag bericht van DHL NL met de mededeling;
Het pakket voldoet niet aan de ADR, mag niet in ons netwerk vervoerd worden, wij krijgen geen contact met de verzender, je kan het zelf in Zaltbommel op komen halen of het wordt vernietigd.
Iemand dit al aan de hand gehand met MarcMax en/of DHL NL? Hoe is dit opgelost?
Ondertussen druk bezig om HA in te richten en lekker topics op GoT lezen
Het pakket voldoet niet aan de ADR, mag niet in ons netwerk vervoerd worden, wij krijgen geen contact met de verzender, je kan het zelf in Zaltbommel op komen halen of het wordt vernietigd.
[ Voor 21% gewijzigd door Freemann op 04-12-2025 16:35 ]
https://www.taltion.nl, https://www.trekhaakkoffer-huren.nl, https://www.fietsendrager-huren.nl, https://www.fietskar-huren.nl
Nee, heb het zelf opgehaald in Duitsland toen ik bij MarcMax had besteld. Maar mocht je niet naar Zaltbommel willen rijden, haal ik je pakket wel op hoor, geen probleem.Freemann schreef op donderdag 4 december 2025 @ 16:08:
Deze is netjes vanuit Duitsland vervoerd en kwam toen tot stilstand.
Vandaar bericht van DHL NL met de mededeling;
Het pakket voldoet niet aan de ADR, wij krijgen geen contact met de verzender, je kan het zelf in Zaltbommel op komen halen of het wordt vernietigd.
Iemand dit al aan de hand gehand met MarcMax en/of DHL NL?
Ondertussen HA wel al helemaal in kunnen richten en lekker topics op GoT lezen
De laatste keer was dit nog een platte lijn, maar nu doet het al wat meer, nu de dynamische tarieven weer lekker gaan schommelen. Dit ziet er in ieder geval al beter uit dan Zenki 
Terechte vraag, hoe volledig moet je zijn als je proces beschrijft en ook 3 vragen stelt in één bericht?😔a2aan schreef op donderdag 4 december 2025 @ 15:52:
[...]
Daar ben ik ook wel benieuwd naar! Bedankt voor het delen van je ervaringen, in ieder geval. Had je de 'gewone' AC-aansluiting wel losgekoppeld?
Jazeker!
Panasonic K-series split 9 kW, gasloos sinds dec 23 | EV | PV 9,6 kWp | Zendure SF 2400 AC, 12 kWh
Ik heb het een maand of 8 geleden bij een andere Duitse leverancier besteld. Die leverde in zwarte verpakking, een soort Komo plastic er omheen. Maar ik zou zsm naar Zaltbommel sjezen.Freemann schreef op donderdag 4 december 2025 @ 16:08:
En wat gebruik je nu in plaats van Zenki?Zr40 schreef op donderdag 4 december 2025 @ 17:03:
De laatste keer was dit nog een platte lijn, maar nu doet het al wat meer, nu de dynamische tarieven weer lekker gaan schommelen. Dit ziet er in ieder geval al beter uit dan Zenki
[Afbeelding]
Day Ahead Optimizer: ervaringen met Home Assistant-addon DAObert pit schreef op donderdag 4 december 2025 @ 18:04:
[...]
En wat gebruik je nu in plaats van Zenki?
Die “andere Duitse leverancier” zal spoedig in de problemen komen. Wanneer je verzendkosten probeert te besparen door ADR of IATA regels te omzeilen ga je bij koeriers op de zwarte lijst. En vervoeren ze nooit meer wat voor je.bert pit schreef op donderdag 4 december 2025 @ 17:59:
[...]
Ik heb het een maand of 8 geleden bij een andere Duitse leverancier besteld. Die leverde in zwarte verpakking, een soort Komo plastic er omheen. Maar ik zou zsm naar Zaltbommel sjezen.
- Taro
- Registratie: September 2000
- Niet online
Ja, werkt prima. Heb er hier 6 in gebruik en nog 2 nieuw in de doos liggenHieke schreef op donderdag 4 december 2025 @ 14:49:
[...]
En aansluitend de vraag of een Zendure SF 800 (zonder accu's) met pv een geschikt apparaat is om wel terug kunnen leveren.![]()
Iemand ervaring daarmee?
/f/image/hqE9OTUmYr6XcFmMgnatO1Jj.png?f=fotoalbum_large)
Staan nu allemaal offline omdat ik ze automatisch uitschakel na zonsondergang, 5 Watt per uur x 6 stuks x 16 uur x heel veel dagen is toch weer 175 kWh/jaar
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
- Taro
- Registratie: September 2000
- Niet online
Klopt, maar ik heb ook de APS EZ1-M gehad, uiteindelijk doen ze allemaal hetzelfde. Het mooie van de SF800's is dat je ze gewoon via HA kunt aansturen als je wil, uitschakelen bij negatieve tarieven, etc.Mediacj schreef op donderdag 4 december 2025 @ 14:54:
[...]
Ik heb de APS EZ1-M gebruikt en dat werkte perfect, verder dacht ik dat @Taro de Zendure SF 800 micro-inverter gebruikt op zijn SF 2400 AC
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Net de Zendure P1 meter geinstalleerd. Dat gaat volgens verwachting. Gelijk een update naar firmware versie 1.0.5 uitgevoerd. De P1 meter is aangesloten op poort 2 van een HW splitter met een eigen voeding. De waarden voor het vermogen en de spanning worden goed geupdate, alleen de stroomwaarden doen niets.
Pogingen om dit aan de gang te krijgen baten helaas niet. Onderstaande acties geprobeerd;
* P1 meter rechtstreeks aan de P1 van de slimme meter gehangen (Sagecom T210D)
* P1 meter voorzien van eigen voeding
* P1 meter op een andere poort in de splitter
* App opnieuw geinstalleerd
* P1 meter opnieuw geinstalleerd
* Netwerk instellingen opnieuw geconfigureerd
Iemand bekend met dit probleem?
Pogingen om dit aan de gang te krijgen baten helaas niet. Onderstaande acties geprobeerd;
He is me wel eens opgevallen dat de "Ampere" weergave vanuit de kWh-meter niet met decimalen werkt, dus of niks of 1 Ampere.jakamp schreef op donderdag 4 december 2025 @ 21:01:
... alleen de stroomwaarden doen niets.
Edit: het 'ruwe' DSMR 5 telegram zegt momenteel:
1-0:32.7.0(232.6*V)
1-0:31.7.0(001*A)
1-0:21.7.0(00.089*kW)
1-0:22.7.0(00.000*kW)
[ Voor 17% gewijzigd door HenkS_ op 04-12-2025 21:36 ]
Ampere zonder decimalen is een beperking van de DSMR standaard (ook in DSMR 5). Het is niet een defect aan de P1 meter.
[ Voor 86% gewijzigd door Zr40 op 04-12-2025 21:40 . Reden: niet specifiek DSMR 4, rest verwijderd ]
Bij mij zit het "probleem" in de Zendure P1 meter dat deze Ampère niet netjes weer geeft.Zr40 schreef op donderdag 4 december 2025 @ 21:25:
Ampere zonder decimalen is een beperking van de DSMR 4 standaard. Waarschijnlijk heb je zo'n dergelijke 'oude' slimme meter; het is niet een defect aan de P1 meter. In de nieuwe DSMR 5 standaard is dat verbeterd, daarvoor zal de netbeheerder je slimme meter moeten vervangen.
DSMR 4 heeft ook nog een ander probleem: die stuurt slechts iedere 10 seconden een update naar de P1 poort. De NOM modus van Zendure HEMS kan daar (nog?) niet goed mee overweg en gaat oscilleren. Als je NOM wilt gebruiken dan zal je zonder HEMS de aansturing moeten regelen, bijvoorbeeld via Home Assistant of Homey (zie de links onderaan in de topicwaarschuwing). Ook dit is in de nieuwe DSMR 5 standaard verbeterd (update per seconde).
De P1 van HomeWizard doet dit wel juist.
:strip_exif()/f/image/Ata1aCydVQX8DRD03JEpwExw.jpg?f=fotoalbum_large)
P1 van Zendure.
[ Voor 12% gewijzigd door peterbier op 04-12-2025 21:41 ]
De Sagecom T210D die hij aangeeft is geen DSMR 4 maar 5 (Als ik me niet vergis)Zr40 schreef op donderdag 4 december 2025 @ 21:25:
Ampere zonder decimalen is een beperking van de DSMR 4 standaard. Waarschijnlijk heb je zo'n dergelijke 'oude' slimme meter; het is niet een defect aan de P1 meter. In de nieuwe DSMR 5 standaard is dat verbeterd, daarvoor zal de netbeheerder je slimme meter moeten vervangen.
DSMR 4 heeft ook nog een ander probleem: die stuurt slechts iedere 10 seconden een update naar de P1 poort. De NOM modus van Zendure HEMS kan daar (nog?) niet goed mee overweg en gaat oscilleren. Als je NOM wilt gebruiken dan zal je zonder HEMS de aansturing moeten regelen, bijvoorbeeld via Home Assistant of Homey (zie de links onderaan in de topicwaarschuwing). Ook dit is in de nieuwe DSMR 5 standaard verbeterd (update per seconde).
Ik ken HomeWizard verder niet, maar zou het mogelijk zijn dat die de Ampere terugrekent uit Watt gedeeld door Volt?peterbier schreef op donderdag 4 december 2025 @ 21:37:
[...]
Bij mij zit het probleem in de Zendure P1 meter dat deze Ampère niet netjes weer geeft.
De P1 van HomeWizard doet dit wel juist.
[Afbeelding]
Ik zie nu ook de DSMR 5 telegram van @HenkS_. Blijkbaar werkt die versie nog steeds met gehele Amperes...MGZ schreef op donderdag 4 december 2025 @ 21:38:
[...]
De Sagecom T210D die hij aangeeft is geen DSMR 4 maar 5 (Als ik me niet vergis)
Het DSMR 4 stuk van mijn reactie is dan niet meer relevant, en heb ik verwijderd
[ Voor 17% gewijzigd door Zr40 op 04-12-2025 21:43 ]
Niks aan doen en voor werking maakt het niet uit.jakamp schreef op donderdag 4 december 2025 @ 21:01:
Net de Zendure P1 meter geinstalleerd. Dat gaat volgens verwachting. Gelijk een update naar firmware versie 1.0.5 uitgevoerd. De P1 meter is aangesloten op poort 2 van een HW splitter met een eigen voeding. De waarden voor het vermogen en de spanning worden goed geupdate, alleen de stroomwaarden doen niets.
[Afbeelding]
Ik heb een ZIV slimme meter en hetzelfde als jou.
HomeWizard P1 geeft de waarde wel netjes goed door (zie mijn bericht hierboven).
Ik verwacht dat het wel met de volgende update goed komt.
Maar nogmaals voor de werking maakt het niet uit.
Let op:
Gebruik de zoekfunctie voordat je vragen stelt, veel vragen zijn hier al eerder én meerdere keren beantwoord.
Eerdere berichten over de Zendure Hyper 2000 en Zendure Ace 1500, zie het eerdere topic: Het grote plug-and-play thuisaccu's met een stekker topic.
Verschillende merken en type accu's graag in het algemene topic vergelijken: Het grote plug-and-play thuisaccu's met een stekker topic.
Uitgebreide vragen/input mbt elektrische installaties bij voorkeur in: Het grote topic voor Elektra huisinstallaties - Deel 3.
Eventuele bugs of feature requests voor Zendure producten kan je hier indienen: https://support.zendure.com/portal/en/home en stuur altijd het serienummer van het betreffende apparaat mee.
Home Assistant integratie voor Zendure: Zendure producten in Home Assistant integreren deel 2.
Homey inrichting voor Zendure: Zendure Batterijen Slim aansturen met Athom Homey.
Gebruik de zoekfunctie voordat je vragen stelt, veel vragen zijn hier al eerder én meerdere keren beantwoord.
Eerdere berichten over de Zendure Hyper 2000 en Zendure Ace 1500, zie het eerdere topic: Het grote plug-and-play thuisaccu's met een stekker topic.
Verschillende merken en type accu's graag in het algemene topic vergelijken: Het grote plug-and-play thuisaccu's met een stekker topic.
Uitgebreide vragen/input mbt elektrische installaties bij voorkeur in: Het grote topic voor Elektra huisinstallaties - Deel 3.
Eventuele bugs of feature requests voor Zendure producten kan je hier indienen: https://support.zendure.com/portal/en/home en stuur altijd het serienummer van het betreffende apparaat mee.
Home Assistant integratie voor Zendure: Zendure producten in Home Assistant integreren deel 2.
Homey inrichting voor Zendure: Zendure Batterijen Slim aansturen met Athom Homey.
:strip_exif()/f/image/tjPnCAu1aMixviIFjEmaqs0J.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/wNwWAjcMa3tikTFHhgUtigxy.jpg?f=fotoalbum_tile)