Ja dat staat ook aan. Maar hij blijft op stand-by staan
Frank
Vreemd.FMudde schreef op dinsdag 16 september 2025 @ 21:37:
[...]
Daar heb je een punt. Ook tijdens de heftruckopleiding leer je dat je de last altijd zo laag mogelijk moet houden, dus ook bij transport is het veiliger om pallets van elkaar af te halen. Voor transport over lange afstanden worden ze vaak wel gestapeld, dus vermoedelijk hebben ze op die manier al duizenden kilometers afgelegd.Taro schreef op dinsdag 16 september 2025 @ 21:27:
Zo lang de accu's niet allemaal op de grond belanden zoals de conserven in de augurkenkoning/Kesbeke video's dan valt het nog wel mee, maar ik zou wel ff opletten. Kreeg hier dus laatst een AB3000X doos binnen zonder het karton aan de binnenkant... Onderzoek door Zendure loopt nog steeds.
Pallets zet je doorgaans in een stelling, niet bovenop een andere pallet met producten. Heb mijn VCA VOL diploma hopelijk niet ooit voor niets gehaald. Maar goed.
[ Voor 9% gewijzigd door geert1992 op 16-09-2025 21:49 ]
Humans don’t need an opportunity to be wicked. They’ve been doing it for free since the beginning.
Probeer hem eens in ZENKI te zetten. Kijken of het dan wel lukt.FMudde schreef op dinsdag 16 september 2025 @ 21:37:
[...]
BerryGosie schreef op dinsdag 16 september 2025 @ 21:47:
[...]
Probeer hem eens in ZENKI te zetten. Kijken of het dan wel lukt.
[ Voor 46% gewijzigd door BerryGosie op 16-09-2025 21:52 ]
6320wp | Zendure 2400 AC (14.4 kwh) | Bambu A1 | 2x Hisense 2AMW-42U4RRA | Daikin RXM/FTXM35R | AQMOS BMX | Home Assistant OS op DS224+
[ Voor 3% gewijzigd door KikkerMario op 16-09-2025 22:01 ]
Het lijkt erop dat het weigeren van de bestelling, naast het nogmaals contact opnemen met Zendure om de bestelling terug te roepen, de beste optie is. Ik zal dus die knop indrukken en nog een mailtje sturen. Of ziet iemand nog een betere optie?Let op dat een bestelling na verzending niet direct kan worden geannuleerd. Neem contact met ons op om de bestelling terug te roepen of de levering te weigeren wanneer deze op uw adres aankomt. Zendure zal een volledige terugbetaling aanbieden nadat de zending succesvol is geannuleerd of teruggezonden. Let op dat uw betaalmethode (bank/PayPal etc.) mogelijk een transactiekost in rekening brengt. Raadpleeg uw betaalprovider voor bevestiging.
Hoe kan ik hier zien of er sturing is.gielz schreef op dinsdag 16 september 2025 @ 21:48:
Je kunt ook even de api properties ophalen via je browser. Dan zie je iig of er wel sturing plaats kan vinden.
http://<IP-BATTERIJ>/properties/report
Frank
Gedaan, en zoals anderen in dit topic al hadden geconstateerd, ik kreeg meteen "a discount" aangeboden. (In mijn geval binnen 1 minuut en zonder bedrag of percentage.)KikkerMario schreef op dinsdag 16 september 2025 @ 22:10:
contact opnemen met Zendure om de bestelling terug te roepen
Hij blijft in de stand-by modus staan.peterbier schreef op dinsdag 16 september 2025 @ 21:45:
[...]
Vreemd.
Zou je hem eens uit HEMS kunnen halen en na een paar seconden de schuif weer aan zetten.
[Afbeelding]
Frank
Wat je hier nu ziet is dat hij met 338 watt aan het ontladen is en verbonden is en via smartmode werkt. Zou er eens een slimme stekker tussen zetten want is de app wel correct?FMudde schreef op dinsdag 16 september 2025 @ 22:14:
[...]
Hoe kan ik hier zien of er sturing is.
{"heatState":0,"packInputPower":0,"outputPackPower":0,"outputHomePower":0,"remainOutTime":1755,"packState":2,"electricLevel":58,"gridInputPower":0,"solarInputPower":0,"solarPower1":0,"solarPower2":0,"solarPower3":0,"solarPower4":0,"pass":0,"reverseState":0,"socStatus":0,"hyperTmp":3051,"gridOffPower":0,"dcStatus":1,"pvStatus":1,"acStatus":1,"dataReady":1,"gridState":1,"BatVolt":4909,"socLimit":0,"writeRsp":0,"acMode":2,"inputLimit":0,"outputLimit":338,"socSet":1000,"minSoc":100,"gridStandard":4,"gridReverse":2,"inverseMaxPower":800,"lampSwitch":1,"gridOffMode":2,"IOTState":2,"Fanmode":1,"Fanspeed":0,"bindstate":1,"factoryModeState":0,"OTAState":0,"LCNState":0,"oldMode":0,"VoltWakeup":0,"ts":1758051825,"tsZone":14,"smartMode":1,"chargeMaxLimit":800,"packNum":1,"rssi":-63,"is_error":0},"packData":
6320wp | Zendure 2400 AC (14.4 kwh) | Bambu A1 | 2x Hisense 2AMW-42U4RRA | Daikin RXM/FTXM35R | AQMOS BMX | Home Assistant OS op DS224+
Waar waren ze het goedkoopste?KikkerMario schreef op dinsdag 16 september 2025 @ 22:26:
En ik heb ook maar op de "Refuse parcel" knop gedrukt. Als dit eenmaal netjes afgehandeld is, dan kan ik m'n pakketje van stekker-batterij gaan uitpakken
Humans don’t need an opportunity to be wicked. They’ve been doing it for free since the beginning.
Ik heb geen slimme stekker, maar als ik in de hw app kijk, gebruik ik gewoon stroom van het net. Net zoveel als anders. Blijkbaar wil het ontladen niet starten oidgielz schreef op dinsdag 16 september 2025 @ 22:29:
[...]
Wat je hier nu ziet is dat hij met 338 watt aan het ontladen is en verbonden is en via smartmode werkt. Zou er eens een slimme stekker tussen zetten want is de app wel correct?
Frank
Exact dezelfde prijs. Afgezien van de vage korting die Zendure vanavond noemde (zonder bedrag of percentage).
Dat heb ik ook geprobeerd, maar hij doet niets en blijft in stand-by staan. Misschien moet hij nog bij Zendure aangemeld worden oidpeterbier schreef op dinsdag 16 september 2025 @ 22:53:
[...]
Je zou het eens handmatig proberen bijvoorbeeld 200watt naar woning.
Hiervoor moet hij uit HEMS.
Dit als test of de Zendure werkt.
Hierna weer op 0 zetten.
[Afbeelding]
Je hebt toch wel de toegestaan uitvoer goed staan.?
Deze moet bij de SF800pro op 800 watt staan.
[Afbeelding]
Frank
Misschien ff uit zetten door de 6 seconden knop en weer aan zetten.FMudde schreef op dinsdag 16 september 2025 @ 23:03:
[...]
Dat heb ik ook geprobeerd, maar hij doet niets en blijft in stand-by staan. Misschien moet hij nog bij Zendure aangemeld worden oid
Ik wil best 2 overtollige ab3000x overnemen voor een zacht prijsjeKikkerMario schreef op dinsdag 16 september 2025 @ 21:59:
Navraag doen naar de levertijd bij Zendure helpt ... iets te veel. Ik heb straks twee keer zoveel thuisbatterijen als de bedoeling was.
Eerst rechtstreeks bij Zendure besteld. Levertijd 20 tot 30 dagen. Na 30 dagen een mailtje gestuurd dat de 30 dagen voorbij waren en of ze het binnen 10 werkdagen konden leveren. Antwoord: "I wish to inform you that the product you have enquired about is currently available for pre-order, with shipments expected to commence around October."
Dat was me te vaag en ging me te lang duren, dus vrijdag bij stekker-batterij hetzelfde besteld. Meteen maandag geleverd, dus dat ging top. Maar ik was blijkbaar te laat met annuleren bij Zendure, en vanochtend was het opeens toch al "Good news - your order has been shipped."
Ik heb Zendure per e-mail gevraagd de bestelling te annuleren en de verzending tegen te houden, maar heb nog geen reactie, en vanavond kreeg ik een Track & Trace link van GLS met een pakket van "PJ Logistics France".
De Track & Trace heeft een "Refuse parcel" knop. Zal ik die dan maar indrukken?
He who laughs last thinks slowest! | ▶️ Youtube | 🌐 TechJunky.nl | ☀️ 3000Wp PV
Wat ik een beetje begreep is dat kortings tijdperk wel een beetje voorbij is. De eerste voet staat aan de grond, de prijzen zijn opzich redelijk te noemen al blijven we met zn alle gevoelig voor korting. Typisch nederlands. Ik denk dat je beter idd ook even bellen kunt. Vragen staat vrij. Voordeel van ophalen is inderdaad direct mee kunnen nemen. Zal niet iedereen lukken.gielz schreef op woensdag 17 september 2025 @ 07:50:
Je ziet nu wel dat iedereen een beetje voorraad weet op te bouwen wat wel heel fijn is! Meteen maar even mijn kortingscodelijstje erbij gepakt maar helaas werkt niets meer.Stekker-batterij heeft flinke voorraad zoals al vermeld in het topic en Ematic ook.
Nu weet ik wel uit ervaring bij bijvoorbeeld Ematic dat wanneer je ze contact via de telefoon/whatsapp er altijd over de prijs te praten valt. Beide doen ook aan ophalen waarbij Ematic in de randstad zit en Stekker-batterij in het oosten. Dat vond ik persoonlijk wel heel fijn, gewoon direct uit de loods de auto in.
Dan vind ik het wel vreemd dat Zendure zelf nog 50-60 dagen levertijd hanteert. Hebben ze geen opslag ergens in Duitsland? Bij de eerste 2 batches hadden ze nog een loods net over de grens.
Denk in kansen, niet in problemen. Homewizard Plug-In Battery 5.4 kWh. Zendure 2400 AC 8.6 kWh. 3330 Wp zonnepanelen. EV 77 kWh. Peblar Business Laadpaal.
Vanochtend werd mij nog verteld dat ik geduldig moest afwachten....gielz schreef op woensdag 17 september 2025 @ 07:56:
Mijn ticket met betrekking tot de capaciteit in firmware 1.06 loopt nog bij Zendure.
Tot mijn verbazing zie ik in Home Assistant dat de capaciteit nu na een aantal dagen bij ontladen weer klopt. En er is iig vanuit mijn kant niets veranderd en hij draait nog op firmware 1.06. 1.6kwh ontladen en 13% gedaald.....![]()
[Afbeelding]
Ik zie hem hier nu ook! Wellicht toch een globale uitrol?geert1992 schreef op woensdag 17 september 2025 @ 08:03:
[...]
Vanochtend werd mij nog verteld dat ik geduldig moest afwachten....
[Afbeelding]
Ik heb hier nog geen update.geert1992 schreef op woensdag 17 september 2025 @ 08:03:
[...]
Vanochtend werd mij nog verteld dat ik geduldig moest afwachten....
[Afbeelding]
Moet je blijkbaar heel lief om vragen, ik had een hele lieve mail gestuurd;).
Als ze deze update nou gewoon een keer uitrollen, dat zou voor iedereen fijn zijn.geert1992 schreef op woensdag 17 september 2025 @ 08:15:
[...]
Dan toch alleen nog beta. Ik heb hier bij het aanmaken van de ticket ook een referentie gedaan naar andere tickets van hier. Vervolgens elke dag aangegeven dat het goed werkt voor een systeem met 4 batterijen maar dat als ik kijk naar de batterij ik er 5 heb. Met de vraag of ik die extra batterij dan maar als opstapje moet gaan gebruiken voor de kinderen.geert1992 schreef op woensdag 17 september 2025 @ 08:15:
[...]
Vannacht heel de nacht uitgelaten. Vanmorgen weer aangezet. Maar blijft in stand-by staan.peterbier schreef op dinsdag 16 september 2025 @ 23:07:
[...]
Misschien ff uit zetten door de 6 seconden knop en weer aan zetten.
[Afbeelding]
Frank
Vervelend, Afgelopen maandag mijn sf800p mogen ontvangen en alles ging goed. Installatie, puur app besturing. Meteen alle limieten nagelopen, ac opladen ook toegestaan (wou even naar 100% en was avond) en access solar toegestaan. Daarna kreeg ik hem niet handmatig op op/ontladen, maar uit hems halen was de truck.FMudde schreef op woensdag 17 september 2025 @ 08:20:
[...]
Vannacht heel de nacht uitgelaten. Vanmorgen weer aangezet. Maar blijft in stand-by staan.
Mini Server - PiHole, Backups, Nextcloud | NUC - HomeAssistant (docker), Zigbee2Mqtt (docker), ZwaveJSUI (docker), mqtt, P1-USB | Zendure SF800Pro | 1350Wp PV
Als ik jou was zou ik ticket inschieten bij Zendure en ze even mee laten kijken Dan is het ook handig als je je serienummer deelt.FMudde schreef op woensdag 17 september 2025 @ 08:20:
[...]
Vannacht heel de nacht uitgelaten. Vanmorgen weer aangezet. Maar blijft in stand-by staan.
energienerds.nl | gasloos| 11,5kWp | 20 kWh accu | EV | Atlantic WPB
martinvdm schreef op woensdag 17 september 2025 @ 07:17:
[...]
Ik wil best 2 overtollige ab3000x overnemen voor een zacht prijsje
Heb hetzelfde probleem gehad met mijn AC 2400. Ticket inschieten bij Zendure. Dan gaan ze op den duur vragen om je inloggegevens, stel ff een tijdelijk wachtwoord in en stuur die door. Vervolgens zullen ze sturen dat hij vervangen moet worden en krijg je een retourlabel. Accepteer dit niet direct! Zeg dat je eerst een vervangende SF800 wil ontvangen voordat je hem retour stuurt, anders ben je zo nog een week verder voordat je de jouwe retour hebt, daar hebt laten checken en ze erachter komen dat hij inderdaad stuk is. Ondertussen dagelijks mailen met wat de status is.FMudde schreef op woensdag 17 september 2025 @ 08:20:
[...]
https://marcmax.de/produc...-w?variant=54288633168140gielz schreef op woensdag 17 september 2025 @ 07:50:
Je ziet nu wel dat iedereen een beetje voorraad weet op te bouwen wat wel heel fijn is! Meteen maar even mijn kortingscodelijstje erbij gepakt maar helaas werkt niets meer.Stekker-batterij heeft flinke voorraad zoals al vermeld in het topic en Ematic ook.
Nu weet ik wel uit ervaring bij bijvoorbeeld Ematic dat wanneer je ze contact via de telefoon/whatsapp er altijd over de prijs te praten valt. Beide doen ook aan ophalen waarbij Ematic in de randstad zit en Stekker-batterij in het oosten. Dat vond ik persoonlijk wel heel fijn, gewoon direct uit de loods de auto in.
Dan vind ik het wel vreemd dat Zendure zelf nog 50-60 dagen levertijd hanteert. Hebben ze geen opslag ergens in Duitsland? Bij de eerste 2 batches hadden ze nog een loods net over de grens.
4600Wp Z - 4800Wp W - 4800Wp O | SH4.0RS | SH5.0RS | SBR192 accu| Easee Charge Lite | Corsa-e 50kWh | Mercedes EQA 250+ 70kWh | Homey Pro
[ Voor 21% gewijzigd door Dymphy op 17-09-2025 11:48 ]
Proxmox 3 node cluster | Opnsense | HA | Homey Pro 2023 | 3645Wp zonnepanelen | 8.6 KWh Zendure | EV E-Niro MY24 | 2x Bambu Lab P1S
Volgens mij stond er dat je minimaal 10% SOC moest hebben voordat je de update kon starten. En niet stiekem andere dingen gaan doen terwijl de update bezig is.Dymphy schreef op woensdag 17 september 2025 @ 11:38:
Ik had van het weekend een ticket ingeschoten met de vraag of ze voor mij de firmware 1.0.7 kunnen pushen, en dat hebben ze nu netjes gedaan.
Eerst even zorgen dat ik wat meer soc heb zodat ik de update kan uitvoeren.
[ Voor 12% gewijzigd door geert1992 op 17-09-2025 11:53 ]
Allemaal gelukt, zit nu ook lekker op versie 1.0.7.geert1992 schreef op woensdag 17 september 2025 @ 11:52:
[...]
Volgens mij stond er dat je minimaal 10% SOC moest hebben voordat je de update kon starten. En niet stiekem andere dingen gaan doen terwijl de update bezig is.![]()
Proxmox 3 node cluster | Opnsense | HA | Homey Pro 2023 | 3645Wp zonnepanelen | 8.6 KWh Zendure | EV E-Niro MY24 | 2x Bambu Lab P1S
[ Voor 88% gewijzigd door twain4me op 17-09-2025 14:06 . Reden: V&A ]
Hier idem, net geupdate en om 14:00 maar even wat bijladen, zo te zien krijgen we niet genoeg zon vandaag.Dymphy schreef op woensdag 17 september 2025 @ 11:38:
Ik had van het weekend een ticket ingeschoten met de vraag of ze voor mij de firmware 1.0.7 kunnen pushen, en dat hebben ze nu netjes gedaan.
Eerst even zorgen dat ik wat meer soc heb zodat ik de update kan uitvoeren.
Ik heb inmiddels een ticket aangemaakt. Even kijken of er iets uitkomt. Ik heb het idee dat het aan de batterij ligt. Ik hoor de omvormer af en toe klikken als ik een ander plan instel. Hopelijk kunnen ze het op afstand fixen.avdwerf schreef op woensdag 17 september 2025 @ 10:09:
[...]
Heb hetzelfde probleem gehad met mijn AC 2400. Ticket inschieten bij Zendure. Dan gaan ze op den duur vragen om je inloggegevens, stel ff een tijdelijk wachtwoord in en stuur die door. Vervolgens zullen ze sturen dat hij vervangen moet worden en krijg je een retourlabel. Accepteer dit niet direct! Zeg dat je eerst een vervangende SF800 wil ontvangen voordat je hem retour stuurt, anders ben je zo nog een week verder voordat je de jouwe retour hebt, daar hebt laten checken en ze erachter komen dat hij inderdaad stuk is. Ondertussen dagelijks mailen met wat de status is.
Frank
Nee, de zon is wat minimaal vandaag.CopyCatz schreef op woensdag 17 september 2025 @ 12:19:
[...]
Hier idem, net geupdate en om 14:00 maar even wat bijladen, zo te zien krijgen we niet genoeg zon vandaag.
[ Voor 10% gewijzigd door CopyCatz op 17-09-2025 16:19 ]
Leuk om je (snoep)verhaal gelezen te hebben, nu heb ik 1 klein vraagje en misschien wil je die niet beantwoorden, aan u de keuze... Hoeveel was je kwijt voor de 2400 ac en de 3 batterijen? En als je het niet wilt zeggen, was het meer of minder dan €2500?Devke schreef op dinsdag 16 september 2025 @ 14:27:2027 en de snoepwinkel.
Al een tijdje was ik aan het twijfelen of ik nog een AC 2400 met 3 batterijen zou toevoegen aan ons huishouden. De wintermaanden zal het krap zijn met de huidige setting (verwacht ik) en het is een genot dat de 2400 AC zich zo makkelijk laat aansturen. Mijn vrouw ziet het liefst dat alles in huis rondom dynamisch energie automatisch gaat in huis zonder daar te veel rekening mee te moeten houden. Ik persoonlijk vind het prettig als het hele proces van laden / ontladen gewoon lekker automatisch gaat.. Nommen, net support etc. Daarnaast heerst in dit topic een beetje een "batterij virus" onder vele van ons 😜.
Dilemma:
De laatste weken stel ik mezelf steeds een aantal vragen. Zet ik de laatste stap om me klaar de maken voor 2027 einde saldering en ben ik dan hele hordes voor? Kunnen we dan ongestoord lekker ons ding doen en is de batterij setting zoals ik die voor ogen heb afdoende om in onze doelen te voorzien? Kan ik met het dynamische energiecontract nog een flinke stap in het terugverdienen maken voor einde saldering? Daarna veranderen de spelregels wel maar maakt het niet minder interessant. Vragen genoeg waar ik over kon nadenken de laatste tijd. Een doel die we al iets langer hebben is de energie rekening verlagen. We laden aan huis inmiddels. Dure laadpalen zijn we dus vanaf. Toch moet die rekening lager kunnen. Mooi doel erbij.
Nou kun je 2 dingen doen. Rondjes blijven draaien of besluiten nemen. Dat laatste bevalt me meer, maar ik overdenk wel mijn stappen. Maar wat heeft dit dan met de snoepwinkel te maken?
De stoute schoenen een weekje geleden maar eens aangetrokken en de reseller waar ik de eerste set gekocht had maar eens benaderd. Ik kreeg direct 1 van de eigenaren aan de telefoon. Vriendelijk en razend enthousiast persoon. Na een gesprekje aan de telefoon nodigde hij me uit eens een kop koffie te komen drinken. Oke. Een uitnodiging naar een snoepwinkel. Altijd lastig natuurlijk 😜. Gister op die uitnodiging ingegaan en die kant opgereden. Ook een mooie kans vond ik om eens aan de andere kant van het proces te kijken.
Na een prettige kennismaking met beide eigenaren op locatie viel gesprek al snel op de passie van iedereen. De thuisbatterij. Een erg leuk gesprek met leuke inzichten. HA / Homey i.c.m. de batterij. Eigen ervaringen. Marktontwikkelingen etc.
Er werd me gevraagd of ik het leuk vond om door het magazijn / hal te lopen. Natuurlijk wil ik de snoepwinkel wel eens bekijken. Wat een indrukwekkende voorraad! Wat een speelgoed. Tja ik hoorde mezelf al denken "Damn..... knoop dan toch maar doorhakken? Dan zijn wij klaar voor 2027."
Na een rondje magazijn nog een bakje thee gedaan. Ook hier werd de tijd voor genomen.
Natuurlijk wist ik hoe het thuisfront erin zat. We willen gewoon klaar zijn. Het duurt nog een ruim jaartje maar het geeft wel de kans het e.a. alvast terug te verdienen en niet achter de muziek aan te lopen maar voorop. Ik heb toen eerst maar eens een aanbod gevraagd voor 1 AC 2400 en 3 batterijen. Daar zijn we uitgekomen. Waar gaat het mis? Ja hoor...... stuur iemand een snoepwinkel in en vraag hem of hij zonder snoep naar buiten kan komen. Symbolisch bedoeld uiteraard daar we toch eigenlijk de keuze al wel gemaakt hadden voor de laatste uitbreiding. Wat me opviel is dat er geen enkel moment was dat ik het gevoel had dat ik met 2 verkopers aan tafel zat. Als ik na het kopje thee de auto was ingestapt was de vraag absoluut niet gesteld of ik de batterijen wilde kopen. Wat wel opviel was de gastvrijheid. Echt een leuke ervaring. Als ik persoonlijk ergens een hekel aan heb dan zijn het namelijk pushende verkopers.
Nou ben ik een tweaker. Tweakers delen leuke ervaringen, oplossingen, nieuwsberichtjes etc. Dit vond ik zo'n leuke ervaring dat ik deze eigenlijk met jullie wilde delen. Vanmorgen heb ik gevraagd aan reseller of ik enkele foto's mag delen. Ik had zo voor mijn eigen archief gemaakt en om mijn directe omgeving te laten zien. Ik vond dat ik dit de reseller netjes moest vragen daar het natuurlijk eigendom van een hun is en dat wil je niet overal maar droppen. Iets met privacy.
Bij deze dus dan enkele foto's :-)
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Nu begint het wachten even. Ze staan hier mooi opgestapeld in huis. De elektricien komt volgende week om enkele extra groepen te maken en alles definitief op een eigen groep te zetten. Op iedere set ( HW , Zendure set 1 en set 2) komt een eigen kWh meter. Zo is er mooi het e.a. onafhankelijk te monitoren. In de doos zien staan en nog niet aan de gang kunnen is even tanden bijten maar het proces is in gang gezet.
Ik ben klaar voor 2027! Helemaal happy mee. De HW batterijen gaan lekker Nommen en de Zendure's mogen tot die tijd zich uitleveren op net support.
[Afbeelding]
Oh ja, ik denk dat ik het batterij virus nu wel te baas ben :-)
Wat heb jij voor jouw auto betaald dan? En als je het niet wilt zeggen was dit? 10k 25k? 50k?Catdogsf schreef op woensdag 17 september 2025 @ 16:27:
[...]
Leuk om je (snoep)verhaal gelezen te hebben, nu heb ik 1 klein vraagje en misschien wil je die niet beantwoorden, aan u de keuze... Hoeveel was je kwijt voor de 2400 ac en de 3 batterijen? En als je het niet wilt zeggen, was het meer of minder dan €2500?
Denk in kansen, niet in problemen. Homewizard Plug-In Battery 5.4 kWh. Zendure 2400 AC 8.6 kWh. 3330 Wp zonnepanelen. EV 77 kWh. Peblar Business Laadpaal.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq