Smaken verschillen. Ik vind het echt een verschrikking. Zoals @
chim0 al zegt: een crematorium. Kil, koud, hard en hoekig. Geen sprankje leven of vreugde te bekennen, niet in het huis en niet in de tuin. Sfeerloos en zielloos, en dan ook nog 13 in een dozijn met werkelijk alle afgezaagde keuzes die de woonbranche ons op dit moment probeert te laten associëren met 'luxe' maar die over 10 jaar al gedateerd zijn. Volstrekt onpraktisch, vooral voor mensen met huisdieren of jonge kinderen. Uitrit van het winkelcentrum precies tegenover je huis en aan een doorgaande weg, dus je zit ook de hele dag met remmend en optrekkend verkeer en koplampen die naar binnen schijnen.
En dan moet je ook nog een godsvermogen betalen om in die godvergeten uithoek van het land te moeten wonen. Ik ga er spontaan van vloeken, wat een bak doffe ellende. Ik zou er binnen een week klinisch depressief van worden als ik daar zou moeten wonen.
Ziet er uit als bedacht door een man met geld maar zonder fantasie. Toen hij het bij oplevering vol trots aan zijn vrouw liet zien is ze gillend weggerend richting een echtscheidingsadvocaat. En hij wilde geen afscheid nemen van zijn Porsche, vandaar dat het meteen weer te koop staat om de alimentatie te kunnen betalen.
Maar ja, smaken verschillen dus. En dat is maar goed ook, anders werd het snel saai.