Wat? Iemand helemaal kapot maken en een gevaarlijke randdebiel noemen omdat iemand een fornuisgroep ipv een kracht groep heeft geplaatst voor een fornuis? Of mis ik iets in het verhaal?jordje schreef op maandag 9 juni 2025 @ 11:45:
@LigeTRy Als ik jou was zou ik niet eens de moeite nemen om een lange mail te schrijven. Stuur hem maar de betreffende posts toe zodat hij en zijn "collegas" het zelf kunnen lezen.
Het enige wat ik nog zou vragen is waarom hij blijft ontkennen dat hij een fout heeft gemaakt. Het antwoord daarop zal boekdelen spreken en als hij weigert toe te geven dan zit er maar één ding op, en dat is name and shame. Overal waar je kan slechte reviews achterlaten, ook van de keukenboer. Indien mogelijk ook brancheverenigingen waar hij is aangesloten aanschrijven. Dit kan anno nu écht niet meer en is gewoon te belachelijk voor woorden.
Ik zie nu ook je edit. Wat een gevaarlijke randdebiel. Ik vraag me af wat hij nog meer loopt te beunen. Zo iemand zou gewoon een beroepsverbod moeten krijgen. Het wordt hier meestal niet gewaardeerd maar wat mij betreft mag je benoemen over wie het gaat, want dit is nu gewoon een kwestie van andere mensen beschermen tegen een oplichter.
13480 Wp solar | 2x Panasonic 7j met 1x 300l sww | (Laadpaal) installateur, pb voor een offerte