• Athome
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:03
Korte ritten zijn we goed in.
Zag inderdaad dat het opwarmen veel energie kost. Dat heeft uiteraard zijn invloed.
Het verbruik over de korte afstanden maak ik mij het minst druk om. Ben vooral benieuwd wat het op de lange afstanden doet. Dan speelt de range wel een rol. Wellicht kom ik daar dit jaar nog achter.

• Athome
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:03
@Boy
Het stuur moet inderdaad een drukkende of knijpende beweging voelen. Alleen aanraken is niet voldoende.
Op de rechte stukken heb ik van nature een stuur te los in mijn handen. Regelmatig zelfs maar met een paar vingers. Dus de Travel assist zeurt bij mij ook regelmatig.

Als je de handpalm tegen het stuur drukt, druk je niet constant en regelmatig op dezelfde plek. Daar zit een constante, lichte variatie in. Doordat door die druk het stuur altijd een klein beetje beweegt. Hierdoor bewegen je handen ook een klein beetje als correctie. Blijkbaar detecteert de Skoda deze variatie.

We ervaren in ieder geval dezelfde strubbelingen en wat ik geschreven heb, zijn mijn ervaringen hoe en waar het systeem op reageert.
Probeer de wensen en eisen van het systeem wel te achterhalen maar tegelijkertijd maak ik mij er absoluut niet druk om. Waardoor ik niet altijd bewust ben waarom het systeem niet reageert op mijn input.
Pagina: 1 ... 72 73 Laatste

Let op:
Dit topic gaat alleen over de Elroq. Andere vragen kunnen in de volgende topics worden gesteld:
• Openbare laadpalen en -passen: [EV] Openbare laadpalen, laadpassen en providers - Deel 3
• Thuisladen: Thuisladen van je EV deel 2 en Het grote goedkoop thuisladen van je EV topic
• Lange reizen met een EV: Ervaringen: Lange ritten met elektrische auto in Europa