Ik ben nu 2 weken eigenaar van de Elroq en er direct ook mee op vakantie gegaan, maar liefst 110KM dus billenknijpen of die het wel zou halen op 1 acculading
Maar wat een genot! Een wereld van verschil tussen deze en een tien jaar oude Auris hybride.
Wel heb ik twee vragen:
Wat is jullie ervaring met laadpalen voor thuis, ik heb ook zonnepanelen? Op dit moment doe ik het tijdelijk met een granny-lader van een collega, maar dit moet natuurlijk gewoon een 3-fase laadpaal worden. Zelf zit ik te denken aan een
Zaptec Go2.
Deze ondersteund load balancing, ERE-registratie en is mooi compact (hij komt namelijk aan een paal van mijn carport).
Nu heeft een oom van mijn vrouw een Elroq en een Zonneplan laadpaal en die kan dus gewoon compleet niet laden.
Is de Zaptec een goede keuze (volgens Co-Pilot wel), of zouden jullie voor een ander merk gaan?
En de andere vraag:
Via Functions on Demand heb ik beide sfeerverlichtingspakketen aangeschaft voor een paar tientjes, gewoon omdat ik dat leuk vond.
Nu kan ik hier ook de Grootlichtassistent aanschaffen voor maar liefst €294,-. Als het is wat ik denk dan kijkt deze vooruit en zet die het groot licht uit als die een tegenligger tegenkomt en als je langzamer gaat rijden als 40KM (zo uit mijn hoofd). Is dat alles, of doet die functie nog meer dan dit? Zo niet, dan vind ik persoonlijk €294,- serieus veel geld en ga ik dit zeker niet aanschaffen.