• St00mwals
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:12
Mijn vrouw heeft sinds ongeveer een week iets vreemds met de MySkoda-app.
Zij heeft een eigen account in de auto en dus ook in de app. In de app is dat een gastaccount, naast mijn hoofdaccount.
Tot ongeveer een week geleden (ongeveer gelijk met de installatie van iOS 27) ziet zij de gereden ritten niet meer en kan ze dus niet zien hoe (on)zuinig ze gereden heeft. Ik zie haar ritten wel bij mij in de app, maar ze tellen niet mee voor mijn Skoda Club-uitdagingen (wat volgens mij eerder wel zo was, dacht ik...)

Opnieuw installeren van de app heeft niet geholpen, privacy settings in de app heeft ze gelijk staan met die van mij. Herkenbaar voor iemand hier?

• cptspekkie
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 13:38
@St00mwals Zie onderstaande screenshot van een bericht dat het Skoda EV team op facebook geplaatst had een aantal dagen terug. Volgens mij is dit precies wat jij beschrijft en dus vanaf nu verwacht gedrag.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/h_L-ny9undeAiKfyfLlU4BKIBYI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/y45NoU5uEI0CqUuvfhqmxg4K.png?f=fotoalbum_large

• Fatalharry
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:46
Deze week de digitale sleutel geactiveerd met de 6.0.1 update. wat is dat ideaal! Bijkomend voordeel, hij detecteert gelijk dat ik het ben. nooit meer autosleutels kwijt :)

• St00mwals
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:12
cptspekkie schreef op vrijdag 25 september 2026 @ 13:38:
@St00mwals Zie onderstaande screenshot van een bericht dat het Skoda EV team op facebook geplaatst had een aantal dagen terug. Volgens mij is dit precies wat jij beschrijft en dus vanaf nu verwacht gedrag.

[Afbeelding]
Bedankt _/-\o_
Dat is idd precies wat mijn vrouw ervaart. Dan heeft ze gewoon pech, helaas.

• Andrehj
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
TweakTom92 schreef op donderdag 24 september 2026 @ 22:50:
Zo lekker met een gestrekt been erin zeg.
Sorry, ben niet altijd even subtiel.
Ze hebben een halve dag met een sniffer getest en konden geen lek vinden, dat is mogelijk als het heel erg klein is of niet altijd lekt. Er zit nu een fluoriderende vloeistof in zodat als hij weer leeg raakt ze het kunnen opsporen. De vraag is inderdaad of het volgend voorjaar weer terug komt, dan zien we verder.

Dat pakking verhaal kwam bij mezelf vandaan, dus dat kan zeker bullshit zijn. Ik ben dan ook geen airco monteur, jij zo te horen wel.
Niet direct, maar ik zit er wel dicht tegenaan.

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERSD-VM2D + EV-WP-TWS-1W 300; AC: ME MXZ-2F42VF + 2x MSZ-LN25VGV; PV: 14.08 kWp O/W + SMA STP 8.0; Vent: Zehnder Q600 ERV + Ubbink AirExcellent.

Pagina: 1 ... 79 80 Laatste

Let op:
Dit topic gaat alleen over de Elroq. Andere vragen kunnen in de volgende topics worden gesteld:
• Openbare laadpalen en -passen: [EV] Openbare laadpalen, laadpassen en providers - Deel 3
• Thuisladen: Thuisladen van je EV deel 2 en Het grote goedkoop thuisladen van je EV topic
• Lange reizen met een EV: Ervaringen: Lange ritten met elektrische auto in Europa