Oh, dat wist ik niet. Ik moet dus blij zijnBGFG schreef op donderdag 9 april 2026 @ 21:12:
[...]
Dat wordt niet getriggerd door een camera maar omdat je te lang het scherm bedient onder het rijden. Zo’n camera is inderdaad de hel; ik herken dat bij een aantal Chinese modellen, o.a. Jaecoo. Niet te doen…..
Het was ook wel te verwachten
Vanaf juli 2026 is dat verplicht in alle nieuwe autos
https://www.autovisie.nl/...t-bestuurder-in-de-gaten/
[ Voor 36% gewijzigd door laurens0619 op 09-04-2026 21:50 ]
CISSP! Drop your encryption keys!
Kia EV3 heeft die al. Was echt lachen tijdens de proefrit.
Als ik het goed heb kun je die afplakken
(en anders een goede om te testen)
Als ik het goed heb kun je die afplakken
Ik heb het idee dat ik na 5 jaar niet mijn Elroq van 2025 ga inruilen als dit gedoe door gaat...laurens0619 schreef op donderdag 9 april 2026 @ 21:47:
Het was ook wel te verwachten
Naar de bioscoop? => gebruik de app op Byoscoop.nl
Het zou top zijn als ze voor die tijd doorkrijgen dat het allemaal te veel wordt zo. Maar ik ga er nu eigenlijk van uit dat ik t.z.t. maar prive een luxere auto uit <2026 ga aanschaffen.Boy schreef op vrijdag 10 april 2026 @ 09:45:
[...]
Ik heb het idee dat ik na 5 jaar niet mijn Elroq van 2025 ga inruilen als dit gedoe door gaat...
Het is allemaal uit te zetten hè? Weliswaar elke keer weer nadat de auto uit is geweest, maar toch.Boy schreef op vrijdag 10 april 2026 @ 09:45:
Ik heb het idee dat ik na 5 jaar niet mijn Elroq van 2025 ga inruilen als dit gedoe door gaat...
Bij sommige merken is het een handeling van nog geen seconde.
Ik hoop dat er straks met Android Auto een "AI" Agent of gewoon taakje te starten is die dat allemaal automatisch voor je doet, net als op je telefoonZjanzjak schreef op vrijdag 10 april 2026 @ 10:56:
[...]
Het is allemaal uit te zetten hè? Weliswaar elke keer weer nadat de auto uit is geweest, maar toch.
Material 3 Thema's voor HA | Swiss Army Knife custom card voor HA | AmoebeLabs
Heeft iemand al een MY2027 kunnen bestellen?
Ik krijg wisselende antwoorden van de dealers: half April, eind April, Mei...
In het Ford Explorer topic melden sommigen dat ze half januari al het nieuwe model konden bestellen, ondanks dat de productie nog lang niet was gestart.
In het Ford Explorer topic melden sommigen dat ze half januari al het nieuwe model konden bestellen, ondanks dat de productie nog lang niet was gestart.
Material 3 Thema's voor HA | Swiss Army Knife custom card voor HA | AmoebeLabs
Bij ons is al een paar weken het symbool van de gebruiker bovenin het scherm niet meer zichtbaar. Het is nu zwart.
Als ik op de plek druk waar normaal het icoontje van de gebruiker staat, wordt het gebruikers scherm wel geopend.
Hebben meer mensen dit?
Als ik op de plek druk waar normaal het icoontje van de gebruiker staat, wordt het gebruikers scherm wel geopend.
Hebben meer mensen dit?
Ah, ik verwachtte dat het verplicht aan moest staan, en dacht dat dit ook het plan van de EU isZjanzjak schreef op vrijdag 10 april 2026 @ 10:56:
[...]
Het is allemaal uit te zetten hè? Weliswaar elke keer weer nadat de auto uit is geweest, maar toch.
Naar de bioscoop? => gebruik de app op Byoscoop.nl
De Enyaq 85 2027 is vorige week besteld door de leasemaatschappij en wordt volgens de dealer half Juli geleverd. De productie van de Enyaq en Elroq zal wel gelijk op lopen.Mars Warrior schreef op vrijdag 10 april 2026 @ 11:54:
Heeft iemand al een MY2027 kunnen bestellen?
Ja, is bij velen zo al een tijdje. Geen idee waar het aan ligt. Het hindert de functionaliteit in elk geval niet.Athome schreef op vrijdag 10 april 2026 @ 16:00:
Bij ons is al een paar weken het symbool van de gebruiker bovenin het scherm niet meer zichtbaar. Het is nu zwart.
Hebben meer mensen dit?
Let op:
Dit topic gaat alleen over de Elroq. Andere vragen kunnen in de volgende topics worden gesteld:
• Openbare laadpalen en -passen: [EV] Openbare laadpalen, laadpassen en providers - Deel 3
• Thuisladen: Thuisladen van je EV deel 2 en Het grote goedkoop thuisladen van je EV topic
• Lange reizen met een EV: Ervaringen: Lange ritten met elektrische auto in Europa
Dit topic gaat alleen over de Elroq. Andere vragen kunnen in de volgende topics worden gesteld:
• Openbare laadpalen en -passen: [EV] Openbare laadpalen, laadpassen en providers - Deel 3
• Thuisladen: Thuisladen van je EV deel 2 en Het grote goedkoop thuisladen van je EV topic
• Lange reizen met een EV: Ervaringen: Lange ritten met elektrische auto in Europa