• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 14:01
twinkey schreef op donderdag 4 december 2025 @ 21:45:
Ik heb eindelijk toegang tot de bestel portal, maar kom er achter dat ik alleen een kale 85 BE kan leasen of een 60BE of SL met wat opties (pakketten lukt al niet = te duur) Hebben jullie ervaring met voorraad auto's of die wellicht net wat goedkoper kunnen zijn? Al is het maar 1000 euro? Dat scheelt voor mij mega in of ik 'm dan nét wel of nét niet kan leasen.

De 60 vind ik qua range toch tegenvallen, ik rij 195km enkele reis, dat in de winter met 130km/h, dat red je al niet met de 60 denk ik. Of zeer krap!

Ik wil toch proberen of het een 85BE met het Advanced pakket kan worden ivm de Audio upgrade. Lukt dat niet, dan wordt het wellicht een BE85 Tour.

Noem me creatief, maar kan een dealer geen offerte uitbrengen met korting als ik privé 1k of 2k aanbetaal bv.?

P.S. Die nieuwe Epiq ziet er ook vet uit zeg! https://www.skoda.nl/modellen/teaser/epiq
Meeste leasemaatschappijen (zakelijk) laten je gewoon hetzelfde betalen ongeacht voorraad auto.

85 BE zit overigens het meeste wel in hoor. Het Advanced pakket is namelijk wel fors duurder en de gemiddelde leasemij gaat daar niet mee akkoord.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Pagina: 1 ... 60 61 Laatste

Let op:
Dit topic gaat alleen over de Elroq. Andere vragen kunnen in de volgende topics worden gesteld:
• Openbare laadpalen en -passen: [EV] Openbare laadpalen, laadpassen en providers - Deel 3
• Thuisladen: Thuisladen van je EV deel 2 en Het grote goedkoop thuisladen van je EV topic
• Lange reizen met een EV: Ervaringen: Lange ritten met elektrische auto in Europa