sorry, vergeten we even niet dat we eigenlijk, en dan heb ik het over de meer of minder plug & play type thuis-batterijen eigenlijk pas net op de markt zijn en er blijkbaar daar ook nog heel veel te leren is.
Nu is het wel zo dat we hier op tweakers vaak of het onmogelijke cq het onderste uit de kan willen persen of dingen willen waar de doorsnee consument nog niet eens ook iets van gehoord heeft en al helemaal geen interesse in heeft.
We vergeten daardoor ook dat niet wij als neurds het middelpunt van de omzet zijn maar juist de eisen en wensen van juiste hier ook soms betreurd aangeziene doorsnee consument 95% van de markt bepaald en het eigenlijk dus ook niet vreemd is dat mn name op deze consument gerichte ook daar hun producten op richten. Wat laten we dus eerlijk zijn daar wordt het geld gemaakt en dat is ook een primaire taak van een bedrijf.
En ja, er zijn er ook producenten die de niche van de markt opzoeken en speciaal voor ons neurds dingen gaan maken, iets waar we dan als hongerige wolven alle op inspringen.
ik verwacht dat over een jaar of 3 a 4 de markt en beschikbare producten heel anders gaan uitzien, nu bekende producten of volwassen zijn geworden en meer functies en mogelijkheden bieden of dat deze gewoon niet meer bestaan omdat ze uiteindelijk niet levensvatbaar waren. en eerlijk, is mis mijn ronde glasbol nu al weer, want nu zou ik je dat nog helemaal niet kunnen zeggen.
De kans bestaat dat er uiteindelijk gewoon een aantal producten beschikbaar komen die elk hun fans en gebruiksdoel gaan krijgen, de kans dat er een product gaat komen die alles kan en alles mag en dat voor slechts heel weinig is denk ik niet bestaand.