Ben niet gaan terugzoeken maar heb je enkel de Marstek P1? Bij te lage voeding komt die op, valt weg, komt op, valt weg.mistertimmy952 schreef op woensdag 11 februari 2026 @ 14:30:
[...]
Ik heb vandaag nog eens een poging gedaan, en eens een nadere meter geselecteerd. Opnieuw nog steeds vasthangen op "diagnose..." Geen vermogens op geen enkel fase. De CT003 is geupdate de dag van indienstname en eergisteren nog eens opnieuw naar de nieuwste versie.
Inmiddels na de zoveelste poging deze verwijderd en nog eens proberen opnieuw toe te voegen maar nu vind de app hem niet meer geen apparaten gevonden. Als je hem herstart staat deze er gewoon nog bij alsof alles ok is? Dan refresh je hem, opnieuw weg...
Nu blijft hij permanent weg, maar kan ik hem niet meer toevoegen de app blijft zeggen geen apparaten gevonden. Terwijl mijn lokale bluetooth hem gewoon ziet.
Ik ga de handdoek in de ring gooien, dit hele gebeuren heeft al zoveel tijd gekost en geen stap verder. De app voelt enorm buggy aan, lijkt precies of we beta testers zijn...
Voor de lol misschien een usb adapter op aansluiten?
Geduld is key bij Marstek. (Zie mijn vorige post)
Het komt wel in orde hoor.
2 x MT Venus E V3.0 v147.117.112 + CT003, UCG-Fiber + Pro max 24PoE + 2xU6+