@SatScan als ik dit verhaal lees heb ik de indruk dat een enkele app met 1 account vecht met onderdelen die in 2 netwerk ranges zitten vooral dan met de link tussen CT en MT. De enige oplossing momenteel is om andere account te hebben. Maar ik heb nog geen SW in de APP gezien om tussen accounts te switchen, enkel uitlog van accountSatScan schreef op donderdag 8 mei 2025 @ 13:45:
[...]
1). Kan het zijn dat je dan via de cloud naar de CT etc. kijkt en niet via een lokale verbinding met de batterij. Via de cloud heb ik ook regelmatig dat de CT niet groen wordt en traag is. Ze zijn nog nieuwe servers aan het inrichten heb ik begrepen. De keerzijde van een succes...
2). Als je concreet maakt wat ik in de TS erbij moet zetten dan doe ik dat! Nu begrijp ik het nog niet helemaal.
Alvast dank! Sharing = Caring...
volgens mij kan dit enkel met 2 account maar dan de omgeving delen met iemand. dus ieder eigen account en beide aan elkaar delen. Kan dit niet testen maar wie in deze situatie zit feel free
[ Voor 21% gewijzigd door d3x op 08-05-2025 14:16 ]
BE / SMA 4.2 KWp West / HMT 0.8 Oost / dual MT Venus E 5KW (V153.125), CT003 ( v117) ), DM XS212 1fase, Smart #3 25th