Hier ook binnen, wieltjes er onder en gaan. Viel me ook op dat er geen muurbeugel bij zit (zie foto packing list). En ook niet dezelfde doos. Nu gewoon in een plain kartonnen doos.
Had van home wizard ook gelijk smart sockets en de splitter besteld, die kwamen net aan toen ik de accu wilde insteken. Dus perfect om direct RTE metingen te doen.
Kwam met v148, vond direct mijn home wizard op, dus dat maar als CT geselecteerd. Is geleverd met 79% lading (4.04 kWh) en is gelijk gaan laden ivm zon en goedkope stroom. Niets te horen van een ventilator (enkel 1 seconden bij het opstarten).
Op eigen groep en enkelvoudige contactdoos gezet, dus ook 2500W ontladen aan gezet. We gaan het zien.
Ik ga het denk ik voor nu wel bij dit bericht houden ivm spam. Eerste ervaring = positief. Ik stel voor dat anderen dit ook doen, eventueel bericht aanpassen voor updates. Zou voorkomen we 1000+ berichten per dag. ~200 over de komende dagen is wat behapbaarder.
[
Voor 17% gewijzigd door
JeffreyGorissen op 28-04-2025 12:47
. Reden: Foto packing list ]
🖥️ 5700X3D - 3080TI - 64GB | 💾 Synology DS420+ (18GB + 36TB raw) | 🤖 Home Assistant | 🔋Marstek Venus 5.12KWh - V151 + HW P1 + DSMR 4.2 (10 s) |