Hier alweer een week lang dagelijks appen met Marstek support. Ben nog niet verder.
Eerst meerdere malen bericht dat ik de accu moest resetten door 10-20 sec de knop in te drukken, maar na een seconde of 8-9 knippert dat ding een keer en als je hem daarna los laat blijft ie gewoon aan. Dat kreeg ik een paar keer door
Daarna uiteindelijk een bericht dat er een data update exception is, of ik via de app de serververbinding via de advanced settings kon resetten. Dat gaat niet, ik kan niet via bluetooth verbinden. Lijkt wel of ze mn berichten niet echt lezen want een dag later kreeg ik dezelfde melding door. Of ik even v149 wil installeren en de server wil resetten.
Dacht nog even dat mogelijk 'iets' in mn netwerk de boel kon blokkeren, dus alle pihole instanties uitgezet, niks, daarna via een travelrouter direct via mn telefoon internet op, ook niks. Dat is het dus niet. De accu heeft nog wel wifi, as in, krijgt netjes een ip en is te pingen, zie alleen geen data verbruik.
Helaas nog steeds een brok dood zwaar metaal in mn kelder, hopelijk komen ze nu eindelijk de "repair service".
Dat de accu iets doet met je energieverbruik zie ik wel terug, volgens de Enphase app heb ik vorige maand 33 kWh van het net getrokken totaal en deze maand al 44kWh.