Ronald_61 schreef op zaterdag 5 april 2025 @ 22:13:
[...]
Wat ik ervaar is dat er voor de HW P1 geen verschil is tussen V148 en V151. Nog steeds beta.
Voor de CT003 vindt ik het een hele verbetering. Zie een van mijn vorige berichten.
Zelf heb ik gevoel dat ze versies naar mensen pushen als hij/zij over een bepaald onderdeel klaagt ook al zijn ze nog voor hun zelf aan het testen. Baat het niet dan schaadt het niet.
Of ze willen zorgen dat hun servers niet over belast wordt. Maar het blijft een gok van mijn kant.
Wie het weet mag het zeggen.
Trouwens voor mij app op IOS heb ik een nieuwe versie gekregen zonder erom te hoeven vragen.
"Zelf heb ik gevoel dat ze versies naar mensen pushen als hij/zij over een bepaald onderdeel klaagt ook al zijn ze nog voor hun zelf aan het testen. Baat het niet dan schaadt het niet."
dat idee heb ik ook al eens geoppert het lijkt me bijna oko dat ze het alleen aanpassen om van het klagen af te zijn
zoals een brontoontje? ok nieuwe firmware voor wie daar over klaagt
ok betere efficiëntie bij lagere wattages OK nieuwe firmware etc.
gevolg.. bron toon etc etc dus weer verandering als daar weer te veel over klagen
\heb liever dat ze het goed doen en dat zou al zo moeten zijn geweest toen ze het op de markt zetten
ik zie zoveel verschilen in de data dat ik me afvraag of ze wel wisten waar ze mee bezig waren of dat wel wisten maar dat nu maar op zijn beloop laten alleen om de klant tevreden te zijn
oa
de voltages van de bms welke de cell spanning vermelden zijn ineens anders bij een firmware update
daar valt niks aan te veranderen dat is cell chemie specifiek dus waarom is dat ineens anders, komt geen antwoord op
nieuwe firmware ineens gerapporteerd hij andere totaal opgeladen en weer terug geleverde energie het is minder gunstig geworden
etc
[
Voor 10% gewijzigd door
Maxwp op 05-04-2025 23:38
]