Acties:
  • 0 Henk 'm!
vanpeers schreef op woensdag 26 maart 2025 @ 16:36:
[...]

Heb nog niet veel tijd gehad maar heb doorgekregen dat iedereen een factuur zal onvangen. (puur administratief, hoeft niets meer betaald te worden)
Op de factuur staat ook de afleverdatum vermeld.

Op de dag van levering krijg je dan een email van de transporteur met de exacte levertijd binnen een tijdsbestek van 2 uur.
Belangrijk om weten is dat op moment van levering iemand aanwezig moet zijn, anders komt de bestelling terug en moet deze opnieuw verzonden worden. (kosten worden doorgerekend)
als de mail pas op de dag zelf komt is dat wel lastig om nog vrij te nemen en zo
meestal komen die een paar dagen vooraf

edit
ok las te snel
er komt nog ruim vooraf een factuur met datum>?

[ Voor 4% gewijzigd door Maxwp op 26-03-2025 20:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcel Davids
  • Registratie: Januari 2025
  • Laatst online: 21-09 17:17
Zie de eerdere opmerkingen hierover (van mij) in dit forum. Geavanceerde functies worden op verzoek (via feedback) op basis van optredende problemen ter beschikking gesteld. Je ziet deze dus standaard niet.

3 x Marstek Venus E. Firmware 1.49. 1 op fase 1, 1 op fase 2 en 1 op alle drie de fases. CT003 P1.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• crazymster
  • Registratie: Februari 2025
  • Laatst online: 18:00
Goedmorgen wij hebben de komende 24 uur een super actie!!
Bestel nu de Marstek 5kwh voor slechts 1449 euro inclusief verzendkosten!!

Bestel nu snel op www.stekker-batterij.nl

Update:

Even een korte uitleg van onze kant wat er gisteren precies is gebeurd. Er was op tweakers een Excel document waarin mensen zich konden aanmelden voor een eventuele groepsaanbod. Ook wij hebben hier een voorstel voor mogen doen. Uiteindelijk daar niks meer over vernomen. Gistermorgen kwam het bericht dat duravolt.nl de deal had gewonnen. Helemaal prima . Echter was de prijs absurd en totaal niet haalbaar qua marge. Het grote probleem was dat de kortingscodes hiervoor niet binnen de Excel sheet bleven maar door de organisator van het Excel document totaal openbaar geldig voor 14 dagen op internet werden geplaatst. Wij hebben hierop direct actie ondernomen en ook contact gehad met Marstek. De afspraak wanneer je bij Marstek deze batterijen koopt is dat de verkoopprijs van €1899 gehanteerd moet worden. Alle leveranciers zijn hiervan op de hoogte.

Als tegenreactie op duravolt hebben wij dus tijdelijk deze tegenactie opgezet. Echter werden in de middag door Marstek gebeld dat Duravolt de actie heeft gestaakt en werd ons vriendelijk verzocht hetzelfde te doen. Dat vonden wij wel zo gepast.

Ik hoop dat nu duidelijk is wat er dus gaande was. Wij hebben met alle mensen die de actie net gemist hebben en ons hebben gecontacteerd contact gehad en naar een passende oplossing gezocht.

Wie wij nog gemist hebben neem gerust contact op
.

Bericht van Stekker batterij in een Facebook groep, ze geven aan dat Marstek opdracht heeft gegeven aan zowel Duravolt als aan Stekker batterij om de actie te stoppen.... Ben benieuwd of dit nog gevolgen heeft voor de tweakers waarvan ik er zelf ook 1 ben die gisteren een bestelling hebben gedaan bij Duravolt ??

2 x Marstek Venus 5.12KW V151 CT003 V114

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcel Davids
Svs79 schreef op dinsdag 18 maart 2025 @ 17:53:
Wat er vrij goed als tussentijdse oplossing bij 3 batterijen en 3 fases> 1 batterij per fase aansluiten, waarvan 2 batterijen enkel op hun eigen fase kijken en 1 batterij over de 3 fasen kijkt.
Zo lijk ik nom te kunnen draaien.
Nadeel is dat je ze zelf ff moet omschakelen als ze leeg is 🙈 .
Dat kun je via home assistant prima volledig automatiseren als je een modbus koppeling hebt gerealiseerd. En de modbus koppeling met een Lilygo module aanmaken is echt geen rocket science.

Lees hiervoor het aparte forum over dit onderwerp. Hierin staat stapsgewijs beschreven wat je moet doen. Enig technisch inzicht is absoluut handig. En ook een multimeter om aansluitingen te controleren in de bekabeling is ook belangrijk. Gewoon heel nauwkeurig werken en de handleiding opvolgen doet wonderen.

Ik schakel op basis van 100% geladen van een accu. En op basis van standaard tijdstippen. En daarnaast op basis van accu volledig leeg (11%). Heb 1 accu op fase 1, 1 accu op fase 2 en 1 accu op alle fases. Fase 3 heb ik nauwelijks in gebruik. En via de inkoopactie bovendien de 4e accu in bestelling :)

3 x Marstek Venus E. Firmware 1.49. 1 op fase 1, 1 op fase 2 en 1 op alle drie de fases. CT003 P1.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• d3x
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 16:47

d3x

crazymster schreef op woensdag 26 maart 2025 @ 21:01:

Update:

Even een korte uitleg van onze kant wat er gisteren precies is gebeurd. Er was op tweakers een Excel document waarin mensen zich konden aanmelden voor een eventuele groepsaanbod. Ook wij hebben hier een voorstel voor mogen doen. Uiteindelijk daar niks meer over vernomen. Gistermorgen kwam het bericht dat duravolt.nl de deal had gewonnen. Helemaal prima . Echter was de prijs absurd en totaal niet haalbaar qua marge. Het grote probleem was dat de kortingscodes hiervoor niet binnen de Excel sheet bleven maar door de organisator van het Excel document totaal openbaar geldig voor 14 dagen op internet werden geplaatst. Wij hebben hierop direct actie ondernomen en ook contact gehad met Marstek. De afspraak wanneer je bij Marstek deze batterijen koopt is dat de verkoopprijs van €1899 gehanteerd moet worden. Alle leveranciers zijn hiervan op de hoogte.

Als tegenreactie op duravolt hebben wij dus tijdelijk deze tegenactie opgezet. Echter werden in de middag door Marstek gebeld dat Duravolt de actie heeft gestaakt en werd ons vriendelijk verzocht hetzelfde te doen. Dat vonden wij wel zo gepast.

Ik hoop dat nu duidelijk is wat er dus gaande was. Wij hebben met alle mensen die de actie net gemist hebben en ons hebben gecontacteerd contact gehad en naar een passende oplossing gezocht.

.

Bericht van Stekker batterij in een Facebook groep, ze geven aan dat Marstek opdracht heeft gegeven aan zowel Duravolt als aan Stekker batterij om de actie te stoppen.... Ben benieuwd of dit nog gevolgen heeft voor de tweakers waarvan ik er zelf ook 1 ben die gisteren een bestelling hebben gedaan bij Duravolt ??
daar heeft EU dan een mooi kolfje aan met prijsafspraken..... Je kan al andere acties vinden met gratis levering of andere waardoor de prijs al lager is online.

BE / SMA 4.2 KWp West / HMT 0.8 Oost / dual MT Venus E 5KW (V153.125), CT003 ( v117) ), DM XS212 1fase, Smart #3 25th

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Update:

.

Mooi dat we een duravolt batterij hebben gekocht en geen Marstek... O-)

Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
d3x schreef op woensdag 26 maart 2025 @ 20:07:
[...]

In de BE order is geen leverdatum te vinden
heb je dan al een factuur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ronald.42 schreef op woensdag 26 maart 2025 @ 20:09:
[...]

Ik had hem gelezen ja.
Flikker maar mooi op, weer een nieuwe geld verdien bron aan boren zeker.

Zoals ik hem of straks ze gebruik voorkomt het juist congestie al is daar hier überhaupt geen sprake van.
Met NOM ben je sowieso al het net aan het ontlasten.

En dan een keurmerk omdat je dat doet.

Laat ze zich concentreren op de gebruikers die juist congestie veroorzaken.
Nee we gaan een keurmerk verzinnen voor de dingen die al goed gaan..
zal wel gaan gelden voor nieuwe installaties
wellicht komt er nog subsidie als je het op een bepaalde manier laat werken zoals nu met dynamisch

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SadisticPanda
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

SadisticPanda

Heet patatje :o

d3x schreef op woensdag 26 maart 2025 @ 20:07:
[...]

In de BE order is geen leverdatum te vinden
Das een order, niet de factuur

Marstek 5.12kw v151, CT003 v117, Sagecom Xs212 1P,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcel Davids
superduper1969 schreef op woensdag 26 maart 2025 @ 18:58:
[...]

Settings > Share > Vul een account in wat al bekend is bij Marstek.
Bepaal of je diegene alleen wil laten kijken (Standard) of dat deze ook instellingen kan wijzigen (Admin).
[Afbeelding]

De ANDERE persoon kan nu op zijn account jouw batterij zien door terug te gaan naar zijn hoofdscherm.
In dit voorbeeld heeft een vriend ook zijn batterij met mij gedeeld, ROOD is van mij, Groen is van hem.
Je krijgt dus geen meldingen of email's, het werkt gewoon (Kan even duren)
Als je het delen achteraf wil verbreken dan moet je waarschijnlijk de Accu volledig verwijderen uit de app en opnieuw beginnen.

[Afbeelding]
Als je met dezelfde gegevens (gebruikersnaam en wachtwoord) als je account van de marstek app inlogt op: https://eu.hamedata.com/app/AfterSales/index.html en dan naar je specifieke device toe gaat dan zie je een item Share list. Als je daar in het blauwe vak klikt dan zie je wie je per device toegang hebt gegeven (alleen raadplegen of ook kunnen wijzigen (admin). Je kunt dat dan per e-mail adres wijzigen of volledig intrekken.

Let op: Dit moet je wel per device doen.

Ik gebruik dit zelf omdat ik meer apparaten heb waarop ik de marstek app heb en daar niet continue wil inloggen. Ik heb dus 2 extra marstek accounts aangemaakt en mijn apparaten over de 2 andere accounts als admin gedeeld. Dat heeft wel als nadeel dat je feedback over alle account wordt verspreid :'(

[ Voor 9% gewijzigd door Marcel Davids op 26-03-2025 21:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kurt1977
  • Registratie: Maart 2025
  • Laatst online: 20-09 09:38
Ronald.42 schreef op woensdag 26 maart 2025 @ 21:11:
[...]

Mooi dat we een duravolt batterij hebben gekocht en geen Marstek... O-)
LOL ... had de rebranding nog niet opgemerkt

7 kWp Solaredge - Landis+Gyr E360-1P - 2 x Marstek Venus E v.151.212 - CT002 v.118 - App v.1.6.47 (werkend met 2 batterijen in auto)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Update:

.

zo even zwart op wit prijs afspraken? 8)7 vanuit de leverancier bepaald haha omg.
maar betekend dit nu dat de duravolt ( dus geen marstek 8) ) actie wel of niet doorgaat
ik neem aan dat ze niet de 200 gehaald hebben maar tot het moment dat gestaakt werd dus
de 150 lijkt me wel al gehaald te zijn vermoed ik

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Maxwp schreef op woensdag 26 maart 2025 @ 21:14:
[...]
zal wel gaan gelden voor nieuwe installaties
wellicht komt er nog subsidie als je het op een bepaalde manier laat werken zoals nu met dynamisch
Ik ben op zich niet tegen een soort van regeling om het net te ontzien.
Maar als je gewoon NOM gebruikt dan doe je dat dus al precies.

Laat ze dan iets regelen dat als je NOM gebruikt en dat aan kunt tonen je iets van een beloning krijgt.
Of als je het net ontlast door op de juiste momenten te laden danwel terug te leveren.

Een keurmerk zegt daar niet zoveel in.

Wij kunnen onze accu immers op elke mogelijke manier inzetten.
Er zou prima een keurmerkje op kunnen dat hij kan voldoen aan die regels maar dat je het toch niet op die manier gebruikt omdat het dan minder op leverd.

Dus dan is dat hele keurmerk al een wassen neus.
Een beetje zoals het energie label voor een woning dat is vaak ook een papieren zaakje.

Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
drar schreef op woensdag 26 maart 2025 @ 20:38:
[...]
Ik heb een week gedraaid op AI, als de stroom het goedkoopst is laad hij op maar hij ontlaad niet als de stroom het hoogst is,dus vooralsnog kun je er niet mee handelen.
Haha, al eeuwen geleden gemeld hier.

4000Wp Oost, 5000Wp west, 2x 5.12 kWh, BMS V151, HWP1 V1.1903, CT003 V114 App V1.6.32, Shelly 3PRoEM, 3fase, electrisch koken en boiler,maat 43 in de schoenen.😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFate
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17:22
@crazymster in welke FB groep is dat?

Acties:
  • +5 Henk 'm!
Maxwp schreef op woensdag 26 maart 2025 @ 21:19:
[...]
zo even zwart op wit prijs afspraken? 8)7 vanuit de leverancier bepaald haha omg.
maar betekend dit nu dat de duravolt ( dus geen marstek 8) ) actie wel of niet doorgaat
ik neem aan dat ze niet de 200 gehaald hebben maar tot het moment dat gestaakt werd dus
Die hele stekker-batterij club ben ik wel wat klaar mee.
Na wat we gister zagen hoe ze in alle haasten nog een graantje mee wouden pakken.
Met alle fouten van dien.
En dan nu zo'n verklaring..
Ik weet niet, ik vertrouw dat zaakje voor geen meter.
Trustpilot vind er ook wel wat van.

Dat de 200 accu's gehaald zijn bij Duramotion twijfel ik niet aan.
Het vertrouwen in die club is in ieder geval bij mij een stuk hoger dan bij stekker-batterij.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• crazymster
  • Laatst online: 18:00

2 x Marstek Venus 5.12KW V151 CT003 V114

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• NoFate
Ronald.42 schreef op woensdag 26 maart 2025 @ 21:32:
[...]

Die hele stekker-batterij club ben ik wel wat klaar mee.
Na wat we gister zagen hoe ze in alle haasten nog een graantje mee wouden pakken.
Met alle fouten van dien.
En dan nu zo'n verklaring..
Ik weet niet, ik vertrouw dat zaakje voor geen meter.
Trustpilot vind er ook wel wat van.

Dat de 200 accu's gehaald zijn bij Duramotion twijfel ik niet aan.
Het vertrouwen in die club is in ieder geval bij mij een stuk hoger dan bij stekker-batterij.
Klopt, en dan hier nog even snel een account maken en de promo posten :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DePrutser
  • Laatst online: 12:25

DePrutser

Ondertitel staat onderaan.

Maxwp schreef op woensdag 26 maart 2025 @ 21:19:
[...]
Ik heb betaald dus een leveringsovereenkomst.
En deze prijs afspraken mogen helemaal niet. Keerzijde, hou je niet aan de afspraken die door de vertegenwoordiger ingefluisterd worden dan krijg je geen spullen meer.

Maar het lijkt mij dat de concurrentie moordend gaat worden en dat marstek zo goede pr heeft gehaald met deze actie.

Het is friet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@vanpeers
Kan jij hier wat toelichting over geven :
Even een korte uitleg van onze kant wat er gisteren precies is gebeurd. Er was op tweakers een Excel document waarin mensen zich konden aanmelden voor een eventuele groepsaanbod. Ook wij hebben hier een voorstel voor mogen doen. Uiteindelijk daar niks meer over vernomen.

Ik neem aan dat hun voorstel niet competitief was ?

4000Wp Oost, 5000Wp west, 2x 5.12 kWh, BMS V151, HWP1 V1.1903, CT003 V114 App V1.6.32, Shelly 3PRoEM, 3fase, electrisch koken en boiler,maat 43 in de schoenen.😅

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NoFate
Dat excel document was geen aanmelding, dat was puur om een idee te hebben, dus ook stond je naam erop, dat stond los van de bestelling die je nog moest plaatsen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!
NoFate schreef op woensdag 26 maart 2025 @ 21:45:
Dat excel document was geen aanmelding, dat was puur om een idee te hebben, dus ook stond je naam erop, dat stond los van de bestelling die je nog moest plaatsen...
Slechts een animo check.
Dat was ook de naam van de sheet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NoFate
De code is wellicht op Internet geraak, uiteraard, maar ik denk dat 99% van de orders effectief tweakers waren.. dus vind het prima zo...

Een geslaagde actie!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kurt1977
kan het kwaad om van HW P1 naar Shelly te schakelen in de app?
Heeft dit impact ofzo?
Het werkt nu wel met de P1.

[ Voor 16% gewijzigd door kurt1977 op 26-03-2025 22:15 ]

7 kWp Solaredge - Landis+Gyr E360-1P - 2 x Marstek Venus E v.151.212 - CT002 v.118 - App v.1.6.47 (werkend met 2 batterijen in auto)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• r.reus
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 08:40
Ook zo veel neppe accounts van tegenspraak naar Duravolt/Duramotion en promotie van stekker-batterij. Geloof er geen zak van.
Mooi blij mee dat Duramotion deze actie heeft volbracht.

Acties:
  • +4 Henk 'm!
NoFate schreef op woensdag 26 maart 2025 @ 21:50:
De code is wellicht op Internet geraak, uiteraard, maar ik denk dat 99% van de orders effectief tweakers waren.. dus vind het prima zo...

Een geslaagde actie!!
Een heel geslaagde actie 👍
Maar begrijp ook de reactie van andere partijen, waarom zouden ze niet mogen anticiperen op de actie, dat is de markt die even gespeeld heeft, zo hebben anderen die net buiten de 200 vielen ook de kans gehad om snel een deal te scoren. Is voor mijn part niks mis mee.

BMW I5 E40 / EV lader Wallbox / 10KWpiek PV verdeeld over 3 SMA / Warmtepomp 14KW / Boiler 300l / 3 x Marstek 5.12kwh V154/216 Shelly Pro 3EM-HWP1-CT003 V117 / 3 fasen net

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Koniade
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 23-09 11:32
Misschien kunnen de zogenaamd benadeelde partijen van de batterij leveranciers alsnog of opnieuw een korting aanbod doen......

Er zijn volgens mij nog klanten zat te winnen. _/-\o_

[ Voor 17% gewijzigd door Koniade op 26-03-2025 22:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BattWeter
  • Laatst online: 24-04 17:41

Update:

.

Beste Stekker-batterij.nl : dat vind ik oprecht een professionele mededeling (desondanks dat velen graag lekker "goedkoop" hadden willen kopen...);

Ik kan heel goed begrijpen dat jullie hard waren verschoten van de prijs-actie en niet snel wisten hoe correct te reageren ... en ik vrees dat nog steeds niet veel mensen snappen wat de consequenties daarvan zijn voor heel het ecosysteem; om heel duidelijk te zijn: voor wie het spel eerlijk en professioneel wil spelen, was die prijs een spel van negatieve marges en een totale vernietiging van hoe Marstek zijn verdeler-netwerk wil opbouwen... en het is niet de eerste keer dat Duravolt telkens als eerste een loopje neemt met de regels waardoor andere concurrenten dan maar ook de regels met de voeten treden... en ja ik heb bewijzen, incl. fotomateriaal etc. maar ik win er niets mee en ik ben zelf geen verdeler - ik deed gewoon marktonderzoek van nog niet gekende Europese producenten die gisteren helemaal van hun stoel vielen... en ze hadden het al moeilijk om de import prijzen van Marstek te benaderen omdat Marstek als enige Chinese B-grade batterijen in de EU geloodst krijgt terwijl EU producenten enkel automotive A-grade batterijen mogen kopen van de Chinezen (ttz de Chinese overheid laat niet toe dat B- of C-grade batterijen geëxporteerd worden door Chinese bedrijven; voor zonnepanelen mag dat dan weer wel....)

Afin ... whatever... maar dat er reacties zijn waarbij Duravolt wordt opgehemeld en Stekker-batterij als 'minder betrouwbaar' wordt gebestempeld... dat is echt de wereld op zijn kop...

Ik heb trouwens nog altijd een vraag uitstaan naar Duravolt toe op tweakers... still waiting for an answer...

2 x Mitsubishi PHEV (LFP 12 & 13,8KW) | Type2 charging | WP14.4K O-W | 2 x SMA 5kW 3f | 4 x Marstek Venus 5.12KWh V149 – 2 x ShellyPro3EM |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFate
Koniade schreef op woensdag 26 maart 2025 @ 22:14:
Misschien kunnen de zogenaamd benadeelde partijen van de batterij leveranciers alsnog of opnieuw een korting aanbod doen......

Ze mogen het in principe niet? Ze krijgen de opdracht om de adviesprijs van 1899€ te hanteren? Waarom doen ze dit dan toch? Zo lopen ze toch risico hun dealership te verliezen?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Chape
  • Laatst online: 17-09 01:52
DSSW schreef op woensdag 26 maart 2025 @ 22:02:
[...]

Een heel geslaagde actie 👍
Maar begrijp ook de reactie van andere partijen, waarom zouden ze niet mogen anticiperen op de actie, dat is de markt die even gespeeld heeft, zo hebben anderen die net buiten de 200 vielen ook de kans gehad om snel een deal te scoren. Is voor mijn part niks mis mee.
Mag wel wat geslotener voor tweakers, dan maken mensen die s' avonds en s' nacht ook nog eens kans. Ben er helemaal klaar mee.

raspberry pi 4/thinker board 2/Lilygo/shelly3em/16x410 zonnepanel/vrouw 1970:)

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• r.reus
BattWeter schreef op woensdag 26 maart 2025 @ 22:17:
[...]

Beste Stekker-batterij.nl : dat vind ik oprecht een professionele mededeling (desondanks dat velen graag lekker "goedkoop" hadden willen kopen...);

Ik kan heel goed begrijpen dat jullie hard waren verschoten van de prijs-actie en niet snel wisten hoe correct te reageren ... en ik vrees dat nog steeds niet veel mensen snappen wat de consequenties daarvan zijn voor heel het ecosysteem; om heel duidelijk te zijn: voor wie het spel eerlijk en professioneel wil spelen, was die prijs een spel van negatieve marges en een totale vernietiging van hoe Marstek zijn verdeler-netwerk wil opbouwen... en het is niet de eerste keer dat Duravolt telkens als eerste een loopje neemt met de regels waardoor andere concurrenten dan maar ook de regels met de voeten treden... en ja ik heb bewijzen, incl. fotomateriaal etc. maar ik win er niets mee en ik ben zelf geen verdeler - ik deed gewoon marktonderzoek van nog niet gekende Europese producenten die gisteren helemaal van hun stoel vielen... en ze hadden het al moeilijk om de import prijzen van Marstek te benaderen omdat Marstek als enige Chinese B-grade batterijen in de EU geloodst krijgt terwijl EU producenten enkel automotive A-grade batterijen mogen kopen van de Chinezen (ttz de Chinese overheid laat niet toe dat B- of C-grade batterijen geëxporteerd worden door Chinese bedrijven; voor zonnepanelen mag dat dan weer wel....)

Afin ... whatever... maar dat er reacties zijn waarbij Duravolt wordt opgehemeld en Stekker-batterij als 'minder betrouwbaar' wordt gebestempeld... dat is echt de wereld op zijn kop...

Ik heb trouwens nog altijd een vraag uitstaan naar Duravolt toe op tweakers... still waiting for an answer...
Waarom zij ALLE berichten in favor van stekker-batterij de accounts elke keer nog geen maand oud??

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NoFate
Chape schreef op woensdag 26 maart 2025 @ 22:18:
[...]
Mag wel wat geslotener voor tweakers, dan maken mensen die s' avonds en s' nacht ook nog eens kans. Ben er helemaal klaar mee.
Er was eerder gecommuniceerd dat er een max op ging zitten en dat je er snel bij moest zijn, ik heb dus ook direct om 08:00 gekeken, de rest kon wachten :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BattWeter
r.reus schreef op woensdag 26 maart 2025 @ 22:19:
[...]

Waarom zij ALLE berichten in favor van stekker-batterij de accounts elke keer nog geen maand oud??
Geen idee; heb er nog nooit contact mee gehad

2 x Mitsubishi PHEV (LFP 12 & 13,8KW) | Type2 charging | WP14.4K O-W | 2 x SMA 5kW 3f | 4 x Marstek Venus 5.12KWh V149 – 2 x ShellyPro3EM |

Acties:
  • +5 Henk 'm!
[...]
Tja het waait je nu eenmaal niet in de bek zo gezegd.

Het was volgens mij duidelijk genoeg dat er om 8 uur een code en een kans kwam.
Dan zet je gewoon je wekker je besteld een accu en gaat weer slapen.
Ik werk ook gewoon in ploegen maar als er wat moet gebeuren dat je wil moet je wat slaap op offeren.

Of je gaat lopen klagen dat de mensen met geld koning zijn en weet ik veel wat.

Niet klagen maar dragen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NoFate schreef op woensdag 26 maart 2025 @ 22:17:
[...]

Ze mogen het in principe niet? Ze krijgen de opdracht om de adviesprijs van 1899€ te hanteren? Waarom doen ze dit dan toch? Zo lopen ze toch risico hun dealership te verliezen?
Heb ik gisteren proberen duidelijk te maken maar werd door sommigen als “niet serieuze info” beschouwd. 1899€ incl btw is de prijs die in BE, NL en GE “moet” gehanteerd worden. Hopelijk loopt dat allemaal goed af, we zien wel.

BMW I5 E40 / EV lader Wallbox / 10KWpiek PV verdeeld over 3 SMA / Warmtepomp 14KW / Boiler 300l / 3 x Marstek 5.12kwh V154/216 Shelly Pro 3EM-HWP1-CT003 V117 / 3 fasen net

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• clubeddie
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23-09 17:44
clubeddie schreef op woensdag 26 maart 2025 @ 11:19:
[...]

Maak er maar €50,- van. Is op dit moment een 10 kortingscode beschikbaar. Weet niet of ik die hier mag delen.
Ik zit te twijfelen of ik de homewizard emulator oplossing ga gebruiken. Wel failure als ha crashed. Of voor deze ga. Is hij een beetje eenvoudig te installeren? Heb een bijna volle meterkast. Komt nog een extra groep in voor de batterij en dan zou ik onderin nog wat ruimte hebben om de shelly evt. te plaatsen.
Voor onze Belgische vrienden is er ook een Amazon kortingscode van €10,-. Code hiervoor is SDD10 en werkt dus op de Shelly pro.

Voor de Nederlandse vrienden die het mogelijk gemist hebben. Code LD10 geeft op Nederlandse accounts korting.

ZH, 2 onder 1 kap bj.1900, enkelsteens, 95m2. 12 radiatoren (2 wk met speedcomforts). Dak-/vloerisolatie, HR+(+), 4,5kW Quatt, Lyric T6, 9x Yingli 245

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• vanpeers
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13:32
Maxwp schreef op woensdag 26 maart 2025 @ 20:53:
[...]

als de mail pas op de dag zelf komt is dat wel lastig om nog vrij te nemen en zo
meestal komen die een paar dagen vooraf

edit
ok las te snel
er komt nog ruim vooraf een factuur met datum>?
Ja zoals ik heb vernomen zijn ze nu de bestellingen aan het verwerken en komt er kortelings een factuur. (vandaar dat een "grotere" partij wat de voorkeur had gezien de aantallen)
PNARI schreef op woensdag 26 maart 2025 @ 21:43:
@vanpeers
Kan jij hier wat toelichting over geven :
Even een korte uitleg van onze kant wat er gisteren precies is gebeurd. Er was op tweakers een Excel document waarin mensen zich konden aanmelden voor een eventuele groepsaanbod. Ook wij hebben hier een voorstel voor mogen doen. Uiteindelijk daar niks meer over vernomen.

Ik neem aan dat hun voorstel niet competitief was ?
Weet niet of je van een specifieke partij bent maar wil gerust algemeen reageren hoe de selectie is verlopen:
- Mail uitgestuurd of ze open stonden voor een groepsaankoop 20-50 batterijen (kortingsactie)
- Van de meeste partijen een voorstel gehad
- Opnieuw mails uitgestuurd met aangepast aantallen 150 of mogelijks meer
- Week voor de finale beslissing algemene template verzonden voor hun laatste voorstel met oa.:
- prijs voor 150-200 stuks
- realistische levertermijn die ze kunnen halen
- Kosten voor verzending BE en NL
- ...

Op basis van bovenstaande, ervaringen in het overzicht, ervaringen internet, grootte bedrijf (want je wilt niet dat het plots failliet gaat of de aantallen niet aan kan), algemeen contact,... was er een shortlist en is er gekozen.
Dit is niet open gedaan omdat verschillende partijen er duidelijke afspraken waren over wat er vermeld kon worden of hoe en ook om hen niet openlijk tegen elkaar op te zetten. :)
Er waren zeker nog interessante voorstellen maar was niet de bedoeling om te blijven onderhandelen/opzetten tegen elkaar.

Dit is het een beetje in het kort hoe de zéér klein begonnen van "ik zal wat mailtjes sturen" naar vele mailtjes en telefoontjes. :9

Ohja de update van stekker-batterij is wat bizar, zoals met elk product zijn er waarschijnlijk adviesprijzen, prijsafspraken lijkt me niet echt in regel. :X
Maar ze hebben een kans gezien met ook een actie te doen en dat is geen enkel probleem, uiteindelijk hebben nog meer mensen van de korting kunnen genieten. (y) (y)
Koniade schreef op woensdag 26 maart 2025 @ 22:14:

Zou goed zijn!

[ Voor 5% gewijzigd door vanpeers op 26-03-2025 22:31 ]

.BE / Marstek Venus 5,12kWh / 8400Wp panelen / energie negatieve woning / ENG

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Chape
Ronald.42 schreef op woensdag 26 maart 2025 @ 22:24:
[...]

Tja het waait je nu eenmaal niet in de bek zo gezegd.

Het was volgens mij duidelijk genoeg dat er om 8 uur een code en een kans kwam.
Dan zet je gewoon je wekker je besteld een accu en gaat weer slapen.
Ik werk ook gewoon in ploegen maar als er wat moet gebeuren dat je wil moet je wat slaap op offeren.

Of je gaat lopen klagen dat de mensen met geld koning zijn en weet ik veel wat.

Niet klagen maar dragen..
Ach die code is gewoon zo verspreid aan jan en alleman, zitten er tussen met 3 accu 's, ook maar gelijk familie voorzien, nee had een stuk netter gekund allemaal. Maar het geef niet ik gun het elke tweaker die ook actieve is,maar niet de parasieten die mee lopen te teren, en ze nu dus ook hebben.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• NoFate
Chape schreef op woensdag 26 maart 2025 @ 22:32:
[...]
Ach die code is gewoon zo verspreid aan jan en alleman, zitten er tussen met 3 accu 's, ook maar gelijk familie voorzien, nee had een stuk netter gekund allemaal. Maar het geef niet ik gun het elke tweaker die ook actieve is,maar niet de parasieten die mee lopen te teren, en ze nu dus ook hebben.
Die code is echt niet verspreid geraakt hoor, ben er vrijwel van overtuigd dat deze alleen maar is gebruikt door tweakers, dat merk je toch aan de excel, deze nummers komen overeen... Het ging trouwens ook veel te snel om verspreid te geraken...

Trouwens, er is meerdere malen gecommuniceerd geweest dat de code gewoon gepost ging worden op de excel en in dit forum, iedereen was perfect op de hoogte .. nogmaals dank voor de uitstekende actie!

[ Voor 13% gewijzigd door NoFate op 26-03-2025 22:37 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• kurt1977
[...]
Misschien kun je nog iets regelen? Schrijven ze toch zelf ...
Bestel nu snel op stekker-batterij

Update:

Even een korte uitleg van onze kant wat er gisteren precies is gebeurd. Er was op tweakers een Excel blahblahblah
blahblahblah
blahblahblah
Wij hebben met alle mensen die de actie net gemist hebben en ons hebben gecontacteerd contact gehad en naar een passende oplossing gezocht.

_/-\o_ Wie wij nog gemist hebben neem gerust contact op. _/-\o_

[ Voor 11% gewijzigd door kurt1977 op 26-03-2025 22:46 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chape
kurt1977 schreef op woensdag 26 maart 2025 @ 22:36:
[...]

Misschien kun je nog iets regelen? Schrijven ze toch zelf ...

[...]
Heb de eerste ook bij hun weg 3 mnd geleden, laat ze daar maar korting op geven.
Maar we stoppen er over, iedereen veel plezier ermee, ik kijk volgend jaar wel weer eens ga nu eerst deze van de zomer gebruiken en misschien is tweede niet nodig, of deze gaat naar mijn zoon en bestel een zwaardere.
Het gaat toch hard met de ontwikkeling ervan en prijzen, ook als je zonnen panelen kijk, ik had nu 30% goedkoper uit kunnen zijn, de zelfde installatie, maar wel met opgewaardeerde panelen, en we zijn nu pas 1.5 jaar verder, absurd gewoon.

Acties:
  • +5 Henk 'm!
vanpeers schreef op woensdag 26 maart 2025 @ 22:29:
[...]

Ja zoals ik heb vernomen zijn ze nu de bestellingen aan het verwerken en komt er kortelings een factuur. (vandaar dat een "grotere" partij wat de voorkeur had gezien de aantallen)

[...]

Weet niet of je van een specifieke partij bent maar wil gerust algemeen reageren hoe de selectie is verlopen:
- Mail uitgestuurd of ze open stonden voor een groepsaankoop 20-50 batterijen (kortingsactie)
- Van de meeste partijen een voorstel gehad
- Opnieuw mails uitgestuurd met aangepast aantallen 150 of mogelijks meer
- Week voor de finale beslissing algemene template verzonden voor hun laatste voorstel met oa.:
- prijs voor 150-200 stuks
- realistische levertermijn die ze kunnen halen
- Kosten voor verzending BE en NL
- ...

Op basis van bovenstaande, ervaringen in het overzicht, ervaringen internet, grootte bedrijf (want je wilt niet dat het plots failliet gaat of de aantallen niet aan kan), algemeen contact,... was er een shortlist en is er gekozen.
Dit is niet open gedaan omdat verschillende partijen er duidelijke afspraken waren over wat er vermeld kon worden of hoe en ook om hen niet openlijk tegen elkaar op te zetten. :)
Er waren zeker nog interessante voorstellen maar was niet de bedoeling om te blijven onderhandelen/opzetten tegen elkaar.

Dit is het een beetje in het kort hoe de zéér klein begonnen van "ik zal wat mailtjes sturen" naar vele mailtjes en telefoontjes. :9

Ohja de update van stekker-batterij is wat bizar, zoals met elk product zijn er waarschijnlijk adviesprijzen, prijsafspraken lijkt me niet echt in regel. :X
Maar ze hebben een kans gezien met ook een actie te doen en dat is geen enkel probleem, uiteindelijk hebben nog meer mensen van de korting kunnen genieten. (y) (y)

[...]

Zou goed zijn!
OK, bedankt voor de duidelijke en uitgebreide update en je inspanningen ,ik ben van geen enkele partij, enkel een tweaker sinds 18-1-2025 en tester van de MT5.12kWh Venus en probeer iedereen te helpen met de ervaring die ik heb opgedaan. En zelf heb ik er in elk geval heel veel van geleerd en leuke tweakers leren kennen. Zoals ze bij ons zeggen : ik zal er geen boterham minder door eten als het een slechte investering is geweest maar hoop wel dat voor iedereen hier het wel een goede investering en ervaring is.Nogmaals bedankt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NoFate
[...]
Nuja, van fouten kunnen we leren, maar als je met een inschrijving werkt, dan moet je ook effectief bestellen... Denk dat er veel hun naam op de excel hebben gezet en uiteindelijk toch besloten hebben niet te kopen .. allessinds niet simpel om te doen... De actie zou moeten komen van de shop en niet van een tweaker die de moeite gedaan heeft voor ons

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Bart Bever
  • Laatst online: 17:44
[...]
Als de code meermaals aangekondigd werd om 8.00u...en je wil een accu...

Dan ben je ingelogd om 8u

Kom je online om 9u dan had je nog geluk want er waren er nog

Kom je om 10u, zelfs dat kon nog maar het aantal beschikbaar werd krap

Kom je na 11u.. Dan zal het wel niet zo dringend zijn zeker?...

Noodgevallen altijd buiten beschouwing gelaten natuurlijk..En dan bedoel ik niet de daglimiet van een bankrekening want zelf zulke zaken zijn perfect te voorzien.

🤝

Marstek Venus 5,12 kWh(v151 ) met CT003(v114 ), BE DM Landys Gyr+ E360 1P

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Jeepertje
  • Laatst online: 22-09 22:15
[...]

Marstek als enige Chinese B-grade batterijen in de EU geloodst krijgt terwijl EU producenten enkel automotive A-grade batterijen mogen kopen van de Chinezen
Wat is je bron dat de batterijen met B-grade cellen zijn?
Ik heb alvast nog geen binnenkant van dergelijke batterij kunnen zien, laat staan de QR code van de cellen...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Losballos2005
  • Laatst online: 14-08 14:13
DSSW schreef op woensdag 26 maart 2025 @ 22:25:
[...]

Hopelijk loopt dat allemaal goed af, we zien wel.
Zag vanochtend op schiphol wel 8 man in korte broek, sandalen en met een Duravolt shirtje lopen..

Zal vast een andere Duravolt zijn.😇

[ Voor 23% gewijzigd door Losballos2005 op 27-03-2025 00:33 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Losballos2005
[...]

Een product zonder marge of verlies verkopen terwijl je weet dat het gevolg is dat de toelevering ervan kan ophouden is om die 2 redenen onwaarschijnlijk.
(Tenzij je van de oude meuk af moet, dat terzijde.)
Waarschijnlijker denk ik is dat met deze actie is gebleken dat de marges voor de 1 schijnbaar anders zijn dan voor de ander terwijl ze allemaal dezelfde inkoopprijs is voorgehouden. (?)

B-grade..zou blijken uit....?
Qua geld zijn er wel meer Chinezen die voor hetzelfde of minder per kwh accus op wieltjes verkopen vanuit EU pakhuizen of direct leveren. Dat zou dan ook b-grade zijn gezien de prijs volgens jou omdat " andere fabrikanten" niet aan die prijs kunnen komen..

En die producenten waar je het over hebt weten
- Dat Marstek b-grade gebruikt? Hoe?
- En ze weten ook wat het Marstek kost om ze zelf te maken? want volgens Marstek maken ze hun eigen cellen in hun eigen fabriek. Het zouden ook pouchcellen zijn, zal ook wat met de prijs doen.

Je verhaal rammelt een beetje imo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chape
Bart Bever schreef op woensdag 26 maart 2025 @ 22:53:
[...]

Als de code meermaals aangekondigd werd om 8.00u...en je wil een accu...

Dan ben je ingelogd om 8u

Kom je online om 9u dan had je nog geluk want er waren er nog

Kom je om 10u, zelfs dat kon nog maar het aantal beschikbaar werd krap

Kom je na 11u.. Dan zal het wel niet zo dringend zijn zeker?...

Noodgevallen altijd buiten beschouwing gelaten natuurlijk..En dan bedoel ik niet de daglimiet van een bankrekening want zelf zulke zaken zijn perfect te voorzien.

🤝
fout

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sonero
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 14:58
Ronald.42 schreef op woensdag 26 maart 2025 @ 21:24:
[...]

Ik ben op zich niet tegen een soort van regeling om het net te ontzien.
Maar als je gewoon NOM gebruikt dan doe je dat dus al precies.

Laat ze dan iets regelen dat als je NOM gebruikt en dat aan kunt tonen je iets van een beloning krijgt.
Of als je het net ontlast door op de juiste momenten te laden danwel terug te leveren.

Een keurmerk zegt daar niet zoveel in.

Wij kunnen onze accu immers op elke mogelijke manier inzetten.
Er zou prima een keurmerkje op kunnen dat hij kan voldoen aan die regels maar dat je het toch niet op die manier gebruikt omdat het dan minder op leverd.

Dus dan is dat hele keurmerk al een wassen neus.
Een beetje zoals het energie label voor een woning dat is vaak ook een papieren zaakje.
De details van de regeling ken ik (nog) niet maar ik vermoed dat het een certificering van de software-functionaliteit gaat worden. Waarbij bijvoorbeeld gekeken wordt naar de marges en snelheid van de ingebouwde NOM-regeling. Kan deze batterij bijvoorbeeld binnen 20 seconden naar NOM regelen met een foutmarge van 100 W? Gaat de batterij oscilleren wanneer je een inductieplaat aanzet? Hoe gedraagt de batterij zich bij andere belastingen zoals een stofzuiger? Gaat de regeling via je lokale wifi of is er een clouddienst nodig? Hoe gedraagt de batterij zich als de clouddienst wegvalt? Kan de batterij door de gebruiker geforceerd geladen of ontladen worden en zo ja, met welke vermogens en op welke tijdstippen? Enzovoort…

De hardware moet namelijk al aan allerlei eisen voldoen om de EU in te mogen. Niet alleen essentiële veiligheidseisen zoals elektrische veiligheid. Soms komen daar ook nog eens aanvullende nationale eisen bovenop. Zoals de homologatie van de batterijen in België. Ook kan ik me voorstellen dat de fabrikant of importeur een rapport moet ophoesten waarbij hij aantoont dat het apparaat voldoet aan de EMC-richtlijn en Laagspanningsrichtlijn.

Aanvullende installatie-eisen kan ik me ook voorstellen. Moet de meterkast opengeschroefd worden om CT-klemmen aan te brengen I.p.v. een het insteken van een simpele P1-dongle? Sorry, maar dat vinden we onveilig voor de gemiddelde consument, ander keurmerk voor uw product, het apparaat mag alleen door professionelen geïnstalleerd worden.

Hoewel in het Solar Magazine artikel nu nog gesproken wordt over vrijwilligheid kan je op je klompen aanvoelen dat er een moment komt van verplichting. Waarbij op den duur batterijen zonder het keurmerk niet eens meer toegestaan worden.

Mocht deze certificering doorgaan hoop ik overigens wel dat het op EU niveau geregeld wordt. Als je als importeur of fabrikant met je batterij langs elke nationale certificerende instantie zou moeten, wordt het wel een dure grap. Maar misschien is dat ook wel precies de bedoeling, de overheid zit natuurlijk niet te wachten op voor de burger betaalbare tegenmaatregelen tegen het afschaffen van de salderingsregeling.

Aan de andere kant zijn de voordelen ook duidelijk: hoe fijn zou het zijn als je batterij daadwerkelijk plug & play is nadat je de stekker erin gestoken hebt?
Tweaken is leuk als het je hobby is maar als je kijkt naar de kunstgrepen die sommigen moeten uithalen om hun thuisbatterijen werkend te krijgen, dan is het eigenlijk van de zotte dat sommige producten nu zo de markt op mogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFate
2 batterijen op 1 kring mag niet , wou 1 op 2500 en de ander op 800 laten staan, maar 2 batterijen op 2 aparte kringen , maar op dezelfde fase mag toch wel he? Of moet het op aparte fases zijn? Want lees vaak dat iedereen ze op een aparte fase wilt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Headshot_NL
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 14:09
NoFate schreef op donderdag 27 maart 2025 @ 06:43:
2 batterijen op 1 kring mag niet , wou 1 op 2500 en de ander op 800 laten staan, maar 2 batterijen op 2 aparte kringen , maar op dezelfde fase mag toch wel he? Of moet het op aparte fases zijn? Want lees vaak dat iedereen ze op een aparte fase wilt?
Mag wel op dezelfde fase, zolang je binnen bereik van die fase blijft.
Ik heb maar 1 fase (bewust niet om laten zetten) en plaats over een half jaar een 2e als de eerste goed bevalt.

🚗 Hyundai Ioniq electric premium 28kWh | ☀️ 4350Wp oost, 1005Wp zuid, 2940Wp west | 🌡️ LG 3,5kW + 2,5kW warmtepomp | 🔋 Marstek Venus 5,12kWh v153 + HW P1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11:55

S2S

Update:

.

Dus toch afspraken met Marstek 😆 ja zo werkt dat nu eenmaal.

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

NoFate schreef op woensdag 26 maart 2025 @ 22:35:
[...]

Die code is echt niet verspreid geraakt hoor, ben er vrijwel van overtuigd dat deze alleen maar is gebruikt door tweakers, dat merk je toch aan de excel, deze nummers komen overeen... Het ging trouwens ook veel te snel om verspreid te geraken...

Trouwens, er is meerdere malen gecommuniceerd geweest dat de code gewoon gepost ging worden op de excel en in dit forum, iedereen was perfect op de hoogte .. nogmaals dank voor de uitstekende actie!
Jij hebt wel heel veel vertrouwen in de mens, heel goed, maar helaas niet realistisch in deze connected world, mensen waren allang ingelicht dat er een actie kwam en voorzien makkelijk vrienden en familie.

[ Voor 8% gewijzigd door S2S op 27-03-2025 07:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kurt1977 schreef op woensdag 26 maart 2025 @ 22:02:
kan het kwaad om van HW P1 naar Shelly te schakelen in de app?
Heeft dit impact ofzo?
Het werkt nu wel met de P1.
Neen, heb ik al vaak gedaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DikkieDick
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-09 11:17
Lang geleden dat de batterij helemaal leeg was (nou ja, 11% over dan):

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ky3kbUaE3_nZDfKT6YB4-uBAd7E=/800x/filters:strip_exif()/f/image/VjY54firUSanZh8KCScrYQBf.png?f=fotoalbum_large

Gisteren ook eens een keer niet helemaal vol geraakt door net wat minder zon dan waar we de afgelopen weken mee zijn verblijd. En nu neemt de waarde van p1-meter al weer mooi af zodat straks ook de batterij weer gevuld kan worden. Die spikejes die je ziet bij de 0-lijn komt vaak door net wat vertraging van de ene naar de andere. Ik kan er niet wakker van liggen. :-) Ik ben vooralsnog nog steeds tevreden met de Marstek icm HW P1. En na zo'n dag als gisteren zou een 2e batterij die dan gevuld was wel nut hebben gehad maar ik ga er vanuit met het langer worden der dagen dat dit soort dagen het komende half jaar misschien op 1 of 2 handen te tellen zijn. Mocht het toch aanzienlijk vaker gebeuren dan is een 2e batterij misschien nog een overweging voor eind dit jaar/begin volgend jaar.

aka pluim003

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Losballos2005 schreef op woensdag 26 maart 2025 @ 23:46:
[...]

Zag vanochtend op schiphol wel 8 man in korte broek, sandalen en met een Duravolt shirtje lopen..

Zal vast een andere Duravolt zijn.😇
Ja die zijn nu met paar ton naar de Bahamas vertrokken 🤪

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• S2S

S2S

Maxwp schreef op donderdag 27 maart 2025 @ 07:33:
[...]

🤣

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• S2S

S2S

DikkieDick schreef op donderdag 27 maart 2025 @ 07:23:
Lang geleden dat de batterij helemaal leeg was (nou ja, 11% over dan):

[Afbeelding]

Gisteren ook eens een keer niet helemaal vol geraakt door net wat minder zon dan waar we de afgelopen weken mee zijn verblijd. En nu neemt de waarde van p1-meter al weer mooi af zodat straks ook de batterij weer gevuld kan worden. Die spikejes die je ziet bij de 0-lijn komt vaak door net wat vertraging van de ene naar de andere. Ik kan er niet wakker van liggen. :-) Ik ben vooralsnog nog steeds tevreden met de Marstek icm HW P1. En na zo'n dag als gisteren zou een 2e batterij die dan gevuld was wel nut hebben gehad maar ik ga er vanuit met het langer worden der dagen dat dit soort dagen het komende half jaar misschien op 1 of 2 handen te tellen zijn. Mocht het toch aanzienlijk vaker gebeuren dan is een 2e batterij misschien nog een overweging voor eind dit jaar/begin volgend jaar.
Hier heb ik uiteindelijk besloten en ook wegens onvoorziene kosten niet een tweede te kopen met de actie . Eerst maar eens 1 jaar kijken wat 1 batterij doet. Hier laadt hij vanmorgen bijvoorbeeld al om 07.00. Ook met bewolking gisteren lade hij toch bij.

[ Voor 3% gewijzigd door S2S op 27-03-2025 07:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zenomyscus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 17:36
Ik volg dit topic te weinig, maar ik snap goed dat er veel mensen met de actie meededen. Voor die prijs zou ik het zelf ook overwegen :)

Gelukkig lijken de accuprijzen de laatste tijd te dalen. Meer capaciteit voor minder, dus dat geeft mij wat hoop :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DikkieDick
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-09 11:17
S2S schreef op donderdag 27 maart 2025 @ 07:46:
[...]

Hier heb ik uiteindelijk besloten en ook wegens onvoorziene kosten niet een tweede te kopen met de actie . Eerst maar eens 1 jaar kijken wat 1 batterij doet. Hier laadt hij vanmorgen bijvoorbeeld al om 07.00. Ook met bewolking gisteren lade hij toch bij.
Ik had de actie ook overgeslagen. Ook al is het bewolkt da zie ik toch dat de panelen bijvoorbeeld een 1000W opbrengen en de batterij ook vrolijk geladen wordt. En het overschot in de zomer kan straks door airco/electrische boiler (komende week wordt dat allemaal geïnstalleerd) gebruikt worden. En als dat voldoende aanwijzingen oplevert dat een 2e mogelijk toch zinvol kan zijn dan kan die er ook idd later komen.

aka pluim003

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFate
Is er een mogelijkheid om te weten te komen welke kring op een bepaalde fase zit? Zonder de kast open te doen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
DikkieDick schreef op donderdag 27 maart 2025 @ 07:56:
[...]

Ik had de actie ook overgeslagen. Ook al is het bewolkt da zie ik toch dat de panelen bijvoorbeeld een 1000W opbrengen en de batterij ook vrolijk geladen wordt. En het overschot in de zomer kan straks door airco/electrische boiler (komende week wordt dat allemaal geïnstalleerd) gebruikt worden. En als dat voldoende aanwijzingen oplevert dat een 2e mogelijk toch zinvol kan zijn dan kan die er ook idd later komen.
hier is die om 11u al helemaal vol en moeten we de piek nog krijgen
Om 23u avond is die dan al leeg en dat zou nog sneller zijn als hij op 2500 ontladen staan in plaats van 800 zoals nu
En dan met 2 accu's zou er nog 10 of 20 kwh over blijven.
Zou minimaal 25kwh en 20 kwh effectief moeten hebben
Mits de prijs gunstig is
Volgens mij is helaas 20kwh voor thuis de max dacht ik bij veel verzekeraars

[ Voor 4% gewijzigd door Maxwp op 27-03-2025 08:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sparky
  • Registratie: Februari 2023
  • Laatst online: 23-09 20:42
NoFate schreef op donderdag 27 maart 2025 @ 08:00:
Is er een mogelijkheid om te weten te komen welke kring op een bepaalde fase zit? Zonder de kast open te doen?
HW app icm P1 -> wel een abbo nodig van ca. Euro 1,-- per maand zodat je de 3 fases kunt zien.
Maar na 1 maand kun je abbo ook weer opzeggen.

WP Daikin Altherma 3 / Thuisbatterij Marstek Venus 5,12 / EV Tesla / 54 zonnepanelen / Van Moof S3 / HomeWizard / Worx robotmaaier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFate
Sparky schreef op donderdag 27 maart 2025 @ 08:09:
[...]

HW app icm P1 -> wel een abbo nodig van ca. Euro 1,-- per maand zodat je de 3 fases kunt zien.
Maar na 1 maand kun je abbo ook weer opzeggen.
En hoe weet je dan welk apparaat op welke fase zit? Ik heb de batterij nog niet...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MarkBark
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 17:26
[...]

Ironisch dat je dat zegt. Deze week drie accu's besteld bij Duravolt.nl Bestelling is geplaatst, waarvan bevestiging is gegeven, maar betaallink werkte niet. Bij telefonisch contact met hen werd vriendelijk aangegeven dat er "een mail moest worden gestuurd". Heb inmiddels meerdere e-mails verzonden maar krijg op geen e-mail een reactie van Duravolt.

Ik laat mij graag alsnog overtuigen dat hun aftersales op orde is. Zijn er andere Tweakers die problemen hebben met hun bestelling en/of contact (bij problemen) met Duravolt (ofwel Duramotion)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MarkBark schreef op donderdag 27 maart 2025 @ 08:18:
[...]

Ironisch dat je dat zegt. Deze week drie accu's besteld bij Duravolt.nl Bestelling is geplaatst, waarvan bevestiging is gegeven, maar betaallink werkte niet. Bij telefonisch contact met hen werd vriendelijk aangegeven dat er "een mail moest worden gestuurd". Heb inmiddels meerdere e-mails verzonden maar krijg op geen e-mail een reactie van Duravolt.

Ik laat mij graag alsnog overtuigen dat hun aftersales op orde is. Zijn er andere Tweakers die problemen hebben met hun bestelling en/of contact (bij problemen) met Duravolt (ofwel Duramotion)?
3 buiten dese actie om? ( das jammer gad je er bijna 1 gratis gehad )

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MarkBark
Maxwp schreef op donderdag 27 maart 2025 @ 08:23:
[...]

3 buiten dese actie om? ( das jammer gad je er bijna 1 gratis gehad )
Was nog binnen de actie, daarom heb ik ze ook gebeld toen bleek dat de betaallink niet werkte (nadat de bestelling was geplaatst). Ik heb een bestelnummer gekregen maar krijg geen berichten over levering etc. Lijkt mij wenselijk dat Duvavolt tekst en uitleg geeft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Losballos2005
[...]

Ja maar na 3 uur hard werken..Dan moet je de batterij ook weer ff opladen he..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maarten69
  • Registratie: Augustus 2022
  • Niet online
MarkBark schreef op donderdag 27 maart 2025 @ 08:26:
[...]
...maar krijg geen berichten over levering etc. Lijkt mij wenselijk dat Duvavolt tekst en uitleg geeft.
Niemand heeft berichten over levering ontvangen zover wij weten. Geef het even wat tijd en lees de reacties van vanpeers even terug, hij was in mijn ogen duidelijk.

8680 Wp, Panasonic Mono-bloc J-Generation WH-MDC07J3E5 1-fase 7kW. Heishamon v3.2.3 , NRflow *custom* , Home Assistant + " kamaradclimber / heishamon-homeassistant", Kaifa MA105 + Shelly PRo 3EM (120A), 3x Marstek 5,12kW v151, lilygo-modbus-485 HA

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Losballos2005 schreef op donderdag 27 maart 2025 @ 08:35:
[...]

Ja maar na 3 uur hard werken..Dan moet je de batterij ook weer ff opladen he..
Haha
🍹🏖🌞

Acties:
  • 0 Henk 'm!
r.reus schreef op woensdag 26 maart 2025 @ 22:19:
[...]

Ik denk dat dit niet correct is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BattWeter
DSSW schreef op woensdag 26 maart 2025 @ 20:37:
[...]

Bij mij is dat toch gekeurd door officiële keurder, zal dus toch wel mogen.
Keurder = binneninstallatie (AREI/NN1010)
De regel om de P1 niet te mogen gebruiken = Synergrid voorwaarde om op het net te mogen...
2 verschillende werelden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkBark
Maarten69 schreef op donderdag 27 maart 2025 @ 08:35:
[...]

Niemand heeft berichten over levering ontvangen zover wij weten. Geef het even wat tijd en lees de reacties van vanpeers even terug, hij was in mijn ogen duidelijk.
Zou prettig zijn als tijdsverloop duidelijkheid zou geven. Ik hoop echter dat andere Tweakers, die een bestelling hebben geplaatst, in hun account bij Duravolt.nl niet ook de status "geannuleerd" hebben staan. Ik heb namelijk geen bestelling geannuleerd.

Dat gegeven, in combinatie met het feit dat er (vooralsnog) geen reactie komt op e-mails, maakt dat ik kritisch ben over dit bedrijf en over het vermogen van hen om daadwerkelijk te leveren. Dit lijkt niet goed te lopen en de aftersales lijkt, tot nu toe, ontoereikend te zijn.

[ Voor 25% gewijzigd door MarkBark op 27-03-2025 09:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r.reus
DSSW schreef op donderdag 27 maart 2025 @ 08:47:
[...]

Ik denk dat dit niet correct is.
😂😂😂 I rest my case

Acties:
  • +4 Henk 'm!
[...]

Misschien is die mee naar de Bahama’s 😂😂😂

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rick-
  • Registratie: November 2024
  • Laatst online: 02-07 23:24
NoFate schreef op donderdag 27 maart 2025 @ 08:00:
Door met een apparaat wat redelijk wat vermogen gebruikt (bijv stofzuiger, waterkoker) alle WCD langs te gaan en dan aanzetten.
Dan op homewizard (uitgaande dat je deze hebt) kijken op welke fase ineens veel vermogen gevraagd wordt.
Hiermee vang je niet de apparaten af die een eigen automaat hebben, maar hopelijk is dat in de meterkast genummerd. Indien niet, dan moet je de apparaten ook aan en uit zetten en kijken wat het effect op de meter/fase is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tl0Y
  • Laatst online: 03-09 14:05
MarkBark schreef op donderdag 27 maart 2025 @ 08:50:
[...]

Zou prettig zijn als tijdsverloop duidelijkheid zou geven. Ik hoop echter niet dat andere Tweakers die een bestelling hebben geplaatst in hun account bij Duravolt.nl ook een bestelling hebben staan, waarbij Duravolt, nadat de formele overeenkomst tot stand is gekomen, eigenhandig de status lijkt te hebben gewijzigd naar "geannuleerd"...

Dat gegeven, in combinatie met het feit dat er (vooralsnog) geen reactie komt op e-mails, maakt dat ik kritisch ben over dit bedrijf. Dit lijkt niet goed te lopen en de aftersales lijkt, tot nu toe, ontoereikend te zijn.
Die staat gwoon nog in verwerking bij mij. Geef ze ook wat tijd om alle orders te verwerken, als je er op een dag er normaal maar een paar binnen krijgt en dan ineens een 200-tal is dit voor het secretariaat niet op 1,2,3 verwerkt.

1 x MT 5.12 kWh V148 HWp1

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Duramotion
  • Registratie: Oktober 2024
  • Laatst online: 23-09 08:15

Duramotion

Bedrijfsaccount Duramotion
[...]

We gaan nu als volgt te werk: alle bestellingen worden verwerkt en jullie ontvangen een factuur vanuit ons systeem. Deze is puur voor de administratie en hoeft niet meer betaald te worden.

Op deze factuur staat ook de afleverdatum vermeld. Op de dag van levering ontvangt de klant een e-mail van de transporteur met de exacte levertijd binnen een tijdsbestek van 2 uur.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Duramotion

Duramotion

[...]

We gaan nu als volgt te werk: alle bestellingen worden verwerkt en jullie ontvangen een factuur vanuit ons systeem. Deze is puur voor de administratie en hoeft niet meer betaald te worden.

Op deze factuur staat ook de afleverdatum vermeld. Op de dag van levering ontvangt de klant een e-mail van de transporteur met de exacte levertijd binnen een tijdsbestek van 2 uur.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wil1951
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 08-09 08:33
SatScan schreef op woensdag 26 maart 2025 @ 15:06:
[...]

1. Controleer de stand van de Batt NOM - AI - Manueel in de app, schakel naar andere stand, lat 10m zo en weer terug naar NOM

2. Wat je ook kunt proberen is batt off - stekker eruit en tenminste 10 min wachten - stekker erin - batt aanzetten.
Nu over van CT003 naar de HW P1 en het lijkt nu weer goed te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wil1951
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 08-09 08:33
[...]

Mijn accu komt ook van Duravolt. Al 7 weken in gebruik nu. Veel problemen om de accu werkend te krijgen. Soms reageren ze wel snel maar af en toe duurt het heel lang voordat ze reageren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sparky
  • Registratie: Februari 2023
  • Laatst online: 23-09 20:42
NoFate schreef op donderdag 27 maart 2025 @ 08:14:
[...]

En hoe weet je dan welk apparaat op welke fase zit? Ik heb de batterij nog niet...
Met een zware verbruiker (waterkoker / kacheltje / oid) een rondje door het huis lopen en bij in-/uitschakelen zie je op welke fase er wat gebeurd. Ik heb in de groepenkast bij elke automaat/zekering vermeld voor welke ruimte deze is en op welke fase deze is aangesloten.

Nb: hiervoor heb je geen batterij nodig (en het is een beetje off topic, stuur anders een PM als er nog vragen zijn)

WP Daikin Altherma 3 / Thuisbatterij Marstek Venus 5,12 / EV Tesla / 54 zonnepanelen / Van Moof S3 / HomeWizard / Worx robotmaaier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirabis
  • Registratie: Juli 2013
  • Niet online
Duramotion schreef op donderdag 27 maart 2025 @ 09:19:
[...]

Dank voor de verduidelijking. Misschien ook handig om toe te lichten of men dan de mogelijkheid heeft een andere leverdatum te kiezen mocht het niet uitkomen. Lijkt mij het handigst dat zo vroeg mogelijk in het proces te kunnen doen om voor beide partijen onnodige kosten te voorkomen.

1x Venus-E v153 +LilyGo HA, CT003 V117 | 5040Wp ZO + 4200Wp NW | Tibber, 3x25A, Easee Charge Lite | EV 98kWh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirabis
  • Registratie: Juli 2013
  • Niet online
MarkBark schreef op donderdag 27 maart 2025 @ 08:50:
[...]

Zou prettig zijn als tijdsverloop duidelijkheid zou geven. Ik hoop echter dat andere Tweakers, die een bestelling hebben geplaatst, in hun account bij Duravolt.nl niet ook de status "geannuleerd" hebben staan. Ik heb namelijk geen bestelling geannuleerd.

Dat gegeven, in combinatie met het feit dat er (vooralsnog) geen reactie komt op e-mails, maakt dat ik kritisch ben over dit bedrijf en over het vermogen van hen om daadwerkelijk te leveren. Dit lijkt niet goed te lopen en de aftersales lijkt, tot nu toe, ontoereikend te zijn.
Heb je meer informatie of een uiteenzetting van data en acties? Nu lees ik je bericht en weet ik niet of je te hoge verwachtingen hebt (a la Amazon, vandaag voor 23:00 besteld morgen in huis) of dat er daar echt iets beter kan (niet uitgesloten).

1x Venus-E v153 +LilyGo HA, CT003 V117 | 5040Wp ZO + 4200Wp NW | Tibber, 3x25A, Easee Charge Lite | EV 98kWh

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Duramotion

Duramotion

Mirabis schreef op donderdag 27 maart 2025 @ 09:27:
[...]

Heb je meer informatie of een uiteenzetting van data en acties? Nu lees ik je bericht en weet ik niet of je te hoge verwachtingen hebt (a la Amazon, vandaag voor 23:00 besteld morgen in huis) of dat er daar echt iets beter kan (niet uitgesloten).
Iedereen krijgt per mail een bevestiging van de leverdatum, dit zal in de loop van deze week, begin komende week bij iedereen bekend zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MarkBark
Duramotion schreef op donderdag 27 maart 2025 @ 09:18:
[...]

Dank voor de verheldering. Prima om nog even te wachten op een formele factuur maar het issue dat mijn bestelling van van drie accu's bij jullie webshop staat geregistreerd als "geannuleerd" is daarmee niet opgelost. Het gaat hier om een behoorlijk geldbedrag. Graag ontvang ik in ieder geval een bevestiging dat mijn bestelling niet is geannuleerd en, conform overeenkomst, wordt uitgevoerd. Even wachten daarna op de factuur en informatie over de verdere levering is uiteraard prima.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
MarkBark schreef op donderdag 27 maart 2025 @ 10:09:
[...]

Dank voor de verheldering. Prima om nog even te wachten op een formele factuur maar het issue dat mijn bestelling van van drie accu's bij jullie webshop staat geregistreerd als "geannuleerd" is daarmee niet opgelost. Het gaat hier om een behoorlijk geldbedrag. Graag ontvang ik in ieder geval een bevestiging dat mijn bestelling niet is geannuleerd en, conform overeenkomst, wordt uitgevoerd. Even wachten daarna op de factuur en informatie over de verdere levering is uiteraard prima.
bij mij staat hij op IN behandeling
niet geannuleerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFate
MarkBark schreef op donderdag 27 maart 2025 @ 10:09:
[...]

mogelijks betaling mislukt? ik heb vrijwel direct na de bestelling een mail gehad, dat de betaling OK was

code:
1
2
3
Hallo tweaker,

We laten je graag weten dat we je bestelling #xxx ontvangen hebben en die wordt nu verwerkt:

heb je die gehad?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Blijkbaar blijven de problemen bij HW aanslepen, hier vandaag ook meer dan 50% van de meters, sockets en P1 meter off line…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SadisticPanda
  • Niet online

SadisticPanda

NoFate schreef op donderdag 27 maart 2025 @ 10:17:
[...]

mogelijks betaling mislukt? ik heb vrijwel direct na de bestelling een mail gehad, dat de betaling OK was

code:
1
2
3
Hallo tweaker,

We laten je graag weten dat we je bestelling #xxx ontvangen hebben en die wordt nu verwerkt:

heb je die gehad?
Same here, maar betaald via bancontact dus debit en direct van de kaart af. Mss dat hij via CC betaald heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFate
SadisticPanda schreef op donderdag 27 maart 2025 @ 10:31:
[...]

Same here, maar betaald via bancontact dus debit en direct van de kaart af. Mss dat hij via CC betaald heeft?
ik heb ook met mastercard betaald, dus instant in verwerking...
mogelijks geannuleerd vanwege bedrag? ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SadisticPanda schreef op donderdag 27 maart 2025 @ 10:31:
[...]

ok die heb ik dan weer niet gehad
was dat in combinatie met namen op die lijst, neem aan van niet?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• S2S

S2S

[...]

Zijn betrouwbaar, is wel mijn ervaring . Service was top.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MarkBark
NoFate schreef op donderdag 27 maart 2025 @ 10:17:
[...]

code:
1
2
3
Hallo tweaker,

heb je die gehad?
Inderdaad, de betaling gaf een foutmelding maar de bestelling werd geplaatst. In mijn account bij Duravolt.nl stond ook direct de bestelling weergegeven (inclusief bestelnummer met de status "wachtend op betaling") met een button om de bestelling te "betalen" te "bekijken" of te "annuleren".

Ik heb de button "betalen" gebruikt en kreeg weer een errorpagina waarop stond dat ik contact moest opnemen. Dat heb ik gedaan maar, tot nu toe, zonder bevredigende reactie. Ik heb Duravolt per e-mail gevraagd om een werkende betaallink, waarop geen antwoord komt. De status van mijn order is echter wel gewijzigd naar "geannuleerd", zonder dat ik heb geannuleerd.

Ik heb geen e-mail gehad met de mededeling dat de bestelling is ontvangen en wordt verwerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFate
MarkBark schreef op donderdag 27 maart 2025 @ 10:33:
[...]

Inderdaad, de betaling gaf een foutmelding maar de bestelling werd geplaatst. In mijn account bij Duravolt.nl stond ook direct de bestelling weergegeven (inclusief bestelnummer met de status "wachtend op betaling") met een button om de bestelling te "betalen" te "bekijken" of te "annuleren".

Ik heb de button "betalen" gebruikt en kreeg weer een errorpagina waarop stond dat ik contact moest opnemen. Dat heb ik gedaan maar, tot nu toe, zonder bevredigende reactie. Ik heb Duravolt per e-mail gevraagd om een werkende betaallink, waarop geen antwoord komt. De status van mijn order is echter wel gewijzigd naar "geannuleerd", zonder dat ik heb geannuleerd.

Ik heb geen e-mail gehad met de mededeling dat de bestelling is ontvangen en wordt verwerkt.
ai, dat klinkt niet goed :-(

Acties:
  • +2 Henk 'm!
MarkBark schreef op donderdag 27 maart 2025 @ 10:33:
[...]

hoop toch wel dat ze het netjes afhandelen
denk dat je alsnog een betaal link gaat krijgen en dat ze een nieuwe order voor je aanmaken

mag ik hopen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• S2S

S2S

Wil1951 schreef op donderdag 27 maart 2025 @ 09:21:
[...]

Nu over van CT003 naar de HW P1 en het lijkt nu weer goed te werken.
Helaas laat de sturing van Marstek toch echt iedere keer te wensen over lijkt het. Valt ook niet mee, maar ik raadt toch echt een hardware Shelly of een Hw p1 op dit moment aan en ben je handig HA en addons / sims van Shelly. En de voorkeur is hardware Shelly.

[ Voor 4% gewijzigd door S2S op 27-03-2025 10:38 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SadisticPanda
  • Niet online

SadisticPanda

Maxwp schreef op donderdag 27 maart 2025 @ 10:33:
[...]

ok die heb ik dan weer niet gehad
was dat in combinatie met namen op die lijst, neem aan van niet?
Neen, want mijn username heeft is totaal neit gelinkt aan mijn bestelling :D

Mss is er mogelijks een kredietoverschijving geweest en is de bestelling/betaling misslukt.

(Had ik eerst ook voor, had genoeg geld voorzien maar was vergeten dat er nog overschrijving op datum op stond, op de morgen zelf te weinig geld op die betaalrekening, gelukkig nog andere rekeningen, waarop de betaling wel gelukt is, en dus ook bevestiging gehad)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• S2S

S2S

DSSW schreef op donderdag 27 maart 2025 @ 10:31:
Blijkbaar blijven de problemen bij HW aanslepen, hier vandaag ook meer dan 50% van de meters, sockets en P1 meter off line…
Hardware Shelly, accu op auto of ai, heerlijk slapen .

Acties:
  • 0 Henk 'm!
S2S schreef op donderdag 27 maart 2025 @ 10:38:
[...]

Hardware Shelly, accu op auto of ai, heerlijk slapen .
met brandblusser naast ben en slaappillen erin :9
Pagina: 1 ... 102 ... 267 Laatste

Let op:
Andere batterijen kan je vergelijken in Het grote plug-and-play thuisaccu's met een stekker topic en voor vragen over de meterkast, huisinstallatie, etc. kan je terecht in bijv.: Het grote topic voor Elektra huisinstallaties - Deel 3.

Let op: zero tolerance op noemen van eigen bedrijfsnaam, of verwijzen naar eigen bedrijf.
Er zijn helaas nogal wat shills actief: Zie je een (nieuw) account een bedrijfsnaam noemen? Niet op reageren, maar rapporteren graag.
Kortingscodes zijn welkom in Aanbiedingen en kortingscodes .

Ondertussen is er al veel kennis verzameld in dit topic; gebruik vooral de zoekfunctie.