Maxwp schreef op woensdag 26 maart 2025 @ 20:53:
[...]
als de mail pas op de dag zelf komt is dat wel lastig om nog vrij te nemen en zo
meestal komen die een paar dagen vooraf
edit
ok las te snel
er komt nog ruim vooraf een factuur met datum>?
Ja zoals ik heb vernomen zijn ze nu de bestellingen aan het verwerken en komt er kortelings een factuur. (vandaar dat een "grotere" partij wat de voorkeur had gezien de aantallen)
PNARI schreef op woensdag 26 maart 2025 @ 21:43:
@
vanpeers
Kan jij hier wat toelichting over geven :
Even een korte uitleg van onze kant wat er gisteren precies is gebeurd. Er was op tweakers een Excel document waarin mensen zich konden aanmelden voor een eventuele groepsaanbod. Ook wij hebben hier een voorstel voor mogen doen. Uiteindelijk daar niks meer over vernomen.
Ik neem aan dat hun voorstel niet competitief was ?
Weet niet of je van een specifieke partij bent maar wil gerust algemeen reageren hoe de selectie is verlopen:
- Mail uitgestuurd of ze open stonden voor een groepsaankoop 20-50 batterijen (kortingsactie)
- Van de meeste partijen een voorstel gehad
- Opnieuw mails uitgestuurd met aangepast aantallen 150 of mogelijks meer
- Week voor de finale beslissing algemene template verzonden voor hun laatste voorstel met oa.:
- prijs voor 150-200 stuks
- realistische levertermijn die ze kunnen halen
- Kosten voor verzending BE en NL
- ...
Op basis van bovenstaande, ervaringen in het overzicht, ervaringen internet, grootte bedrijf (want je wilt niet dat het plots failliet gaat of de aantallen niet aan kan), algemeen contact,... was er een shortlist en is er gekozen.
Dit is niet open gedaan omdat verschillende partijen er duidelijke afspraken waren over wat er vermeld kon worden of hoe en ook om hen niet openlijk tegen elkaar op te zetten.
Er waren zeker nog interessante voorstellen maar was niet de bedoeling om te blijven onderhandelen/opzetten tegen elkaar.
Dit is het een beetje in het kort hoe de zéér klein begonnen van "ik zal wat mailtjes sturen" naar vele mailtjes en telefoontjes.
Ohja de update van stekker-batterij is wat bizar, zoals met elk product zijn er waarschijnlijk adviesprijzen, prijsafspraken lijkt me niet echt in regel.
Maar ze hebben een kans gezien met ook een actie te doen en dat is geen enkel probleem, uiteindelijk hebben nog meer mensen van de korting kunnen genieten.

Zou goed zijn!
[
Voor 5% gewijzigd door
vanpeers op 26-03-2025 22:31
]