Gaat ook voor mij niet meer om de usb stick. Maar de andere kabels die ik niet meer mag aansluiten. Daar zit mijn issue. (Mijn zwager heeft trouwens een id7 uit 2024, al jaren een zelfde stickje, niks aan de hand, nu echt klaar met de usb gedoe)Homer-Simpson schreef op maandag 13 juli 2026 @ 06:52:
[...]
kuch direct klimatiseren heet die optie kuch
Stel je dus zelf in (aan/uit). Is genoeg gezegd over je AA USB stick. Waarom zou je dat in hemelsnaam tegen VW willen gebruiken in je argumentatie?
Gaan we doen! 5000km lopen in de vakantie! Bedankt voor de tip!Spekkie99 schreef op maandag 13 juli 2026 @ 10:00:
[...]
Chaos moet je idd niet willen, je kan dan beter gaan lopen. Heeft je dochter gelijk wat te doen.
Hier niet, Je hoort hem beginnen met blazen als je nadert maar je voelt het ook heel goed als je de deur opent. Ik dacht, 'dat is niet vervelend met dit warme weer' maar vervolgens gaat alles uit als ik ga zitten?Helsie schreef op maandag 13 juli 2026 @ 06:24:
[...]
De auto heeft iig YouTube beschikbaar op de ingebouwde Android Auto, dus er is in elk geval iets te kijken. 😁 En er is een volledige werkende Vivaldi webbrowser voor webbased diensten, waarop je nog meer kunt kijken. En ik zou inderdaad geen Chinese stick aan de auto hangen, eigenlijk...
Ventilatie start bij mij past als ik de auto start (uitgezonderd klimstisering via de app of ingestelde vertrektijden). Wel kan de auto onder de motorkap al starten met 'blazen' als je binnen bereik komt met de sleutel (óók wanneer automatisch openen uitstaat).
Zou het in de 'Auto' stand zitten van de klimaat controle?
Bij mijn MY26 doet ie dat ook als je aankomt begint ie al te koelen en gaat daar rustig mee door als je er in zit. Maar ook als je bv iets in moet laden of de deuren open staan. Vind het geluid van de roosters wel grappig als ie zoekt naar de warmste plek of passagier die gekoeld moet worden. Vind de snelknoppen van op je giechel gericht of ernaast wel superhandig en na een paar minuten kun je vaak al van je giechel afhalen anders hangen er ijspegels aan mijn neus.
Wees er blij mee, de mijne koelt niet echt geweldig. Wat ik wel fijn vindt is als hij gaat 'wapperen', vanaf je voeten tot je hoofd. Bijzonder aangenaam.Surfroy01 schreef op maandag 13 juli 2026 @ 11:10:
Bij mijn MY26 doet ie dat ook als je aankomt begint ie al te koelen en gaat daar rustig mee door als je er in zit. Maar ook als je bv iets in moet laden of de deuren open staan. Vind het geluid van de roosters wel grappig als ie zoekt naar de warmste plek of passagier die gekoeld moet worden. Vind de snelknoppen van op je giechel gericht of ernaast wel superhandig en na een paar minuten kun je vaak al van je giechel afhalen anders hangen er ijspegels aan mijn neus.
Kleine update:Inter18 schreef op maandag 13 juli 2026 @ 11:04:
[...]
Hier niet, Je hoort hem beginnen met blazen als je nadert maar je voelt het ook heel goed als je de deur opent. Ik dacht, 'dat is niet vervelend met dit warme weer' maar vervolgens gaat alles uit als ik ga zitten?
Zou het in de 'Auto' stand zitten van de klimaat controle?
Wagen staat aan de openbare laadpaal:
Bij nadering gaat de dagrijverlichting aan, spiegels klappen uit maar verder niets, geen activiteit vanuit het vooronder, je voelt wel de hitte van de wagen afslaan.
De laadkabel losgehaald en na korte tijd slaat de koeling aan. Bij het openen vd deur voel je een sterke luchtstroom.
Bij het gaan zitten stopt het even, gaat weer door om vervolgens bij het starten van de wagen helemaal te stoppen. Klimaat controle staat op 'Auto'
Bij jou ID7 (en de nieuwe ID.x modellen) draait het infotainmentsysteem op Android Automotive, bij de oudere modellen niet. Wellicht dat dat conflict geeft met die Chinese stickturan1978 schreef op maandag 13 juli 2026 @ 10:11:
[...]
Gaat ook voor mij niet meer om de usb stick. Maar de andere kabels die ik niet meer mag aansluiten. Daar zit mijn issue. (Mijn zwager heeft trouwens een id7 uit 2024, al jaren een zelfde stickje, niks aan de hand, nu echt klaar met de usb gedoe)
[ Voor 3% gewijzigd door -tom-562 op 13-07-2026 11:59 ]
Vaak bu'j te bang! ID.4 - ETV 1000 - FS1 <insert ecologische borstklopperij>
Misschien ben ik niet up to date, maar ik zie net onderstaande foto's tussen de foto's staan als ik google op de wagen die ik a.s. Zaterdag mag gaan ophalen (Tourer in het Zwart, MY26)
Die achterlichten zien er heel anders uit?
Als ik de touch knoppen zie op het stuur, is dit gewoon een MY26 toch?
https://lease.auto/occasion/volkswagen-id7-tourer-286pk-limited-edition-77-kwh-black-edition-pakket-trekhaak-wegklapbaar-904542777?srsltid=AfmBOoo1KujVZPuhgO-FCe8HQOyPAl5lUp8EVhzm5w3B8OkKT_a8UPzL
Die achterlichten zien er heel anders uit?
Als ik de touch knoppen zie op het stuur, is dit gewoon een MY26 toch?
https://lease.auto/occasion/volkswagen-id7-tourer-286pk-limited-edition-77-kwh-black-edition-pakket-trekhaak-wegklapbaar-904542777?srsltid=AfmBOoo1KujVZPuhgO-FCe8HQOyPAl5lUp8EVhzm5w3B8OkKT_a8UPzL
[ Voor 29% gewijzigd door SndR.7 op 13-07-2026 13:38 ]
@SndR.7 Je weet niet wat je hebt besteld?
De foto's zijn van een 'normale' Limited Edition. Dus zonder de "Pro". Die heeft inderdaad andere lichtunits, zowel voor als achter. Dit is een MY26 inderdaad.
De foto's zijn van een 'normale' Limited Edition. Dus zonder de "Pro". Die heeft inderdaad andere lichtunits, zowel voor als achter. Dit is een MY26 inderdaad.
[ Voor 3% gewijzigd door JanHenk op 13-07-2026 13:42 ]
vw id.7 tourer pro s | evcc | holtkamper aero | fiscalist & prutser
Zeker weet ik dat wel, ik heb de Pro besteld.JanHenk schreef op maandag 13 juli 2026 @ 13:40:
@SndR.7 Je weet niet wat je hebt besteld?
Heb deze achterlichten nog nooit gezien, dus vandaar mijn vraag
Maar bedankt, weer wat geleerd!
[ Voor 6% gewijzigd door SndR.7 op 13-07-2026 13:49 ]
Dan krijg jij de lichtunits die je inderdaad het meeste ziet, met de dynamische knipperlichten. En niet te vergeten Matrix LED koplampen (die zijn top).SndR.7 schreef op maandag 13 juli 2026 @ 13:49:
[...]
Zeker weet ik dat wel, ik heb de Pro besteld.
Heb deze achterlichten nog nooit gezien, dus vandaar mijn vraag![]()
Maar bedankt, weer wat geleerd!
vw id.7 tourer pro s | evcc | holtkamper aero | fiscalist & prutser
Let op:
Dit topic is specifiek voor de ID.7. Voor alle andere modellen kan je hier terecht:
Het grote Volkswagen ID.X topic - Deel 1
Dit topic is specifiek voor de ID.7. Voor alle andere modellen kan je hier terecht:
Het grote Volkswagen ID.X topic - Deel 1