Ik sluit hier ook graag aan. Heb als nieuwe lease auto een stonewashed blue ID.7 Tourer 77kwh limited edition plus onderweg met trekhaak en 20 inch trondheim velgen.
Na meerdere testritten toch gekozen voor de ID.7. Skoda Elroq (hoge zit is niet voor mij), Zeekr 7gt (net niet zelfde ruimte of bouwkwaliteit), Mazda 6e (chaotische software, onrustig rijgedrag) en Xpeng P7+ (aldus mijn vrouw; te lelijk om voor de deur te zetten) zijn afgevallen. De lease auto bij mijn vorige werkgever was een ‘24 Tesla model 3 standard range.
Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen. Daarnaast ben ik benieuwd naar de nieuwe Google based software en naar het gebruik van de app als sleutel ( a la Tesla).
Na meerdere testritten toch gekozen voor de ID.7. Skoda Elroq (hoge zit is niet voor mij), Zeekr 7gt (net niet zelfde ruimte of bouwkwaliteit), Mazda 6e (chaotische software, onrustig rijgedrag) en Xpeng P7+ (aldus mijn vrouw; te lelijk om voor de deur te zetten) zijn afgevallen. De lease auto bij mijn vorige werkgever was een ‘24 Tesla model 3 standard range.
Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen. Daarnaast ben ik benieuwd naar de nieuwe Google based software en naar het gebruik van de app als sleutel ( a la Tesla).
:strip_exif()/f/image/LJV4j0hgc1CPFViAeWGl8iFs.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/h9YqRdEMxTFGi1Tk0gdno6D3.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/76oPWQFj5IwVKJwsLJ8LZ2S2.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/cIprlOZtRpRyPPnJjMyQwxmz.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/9WZ7zOxItjQJWvik0v9b63rH.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/ytay0NowqWpfldawlK2mXuit.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/E36917t0Edcqzb9ceNH5j5jG.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/ebcIuCAgzuJ9Srwx8XTp4q3R.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/bWmQZ53vG9wr9bsixcTeGaZ4.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/FI6emTDg33LRFP9M0fcImZik.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/86bgrOJv4GARp1JX0fjVlo0i.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/VFfUKVTeQkXethcXGyFsUxkS.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/qPDrjH6AvaRfioIJNvV2WFOb.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/pjMtaChNipXapAIl7jQTrGpa.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/PxPYK6QrhjxqBpPENsr7f1l7.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/TH5txPAQOaf3CnDFWfgYk15V.jpg?f=fotoalbum_large)