Most overtakes in a seasonSomerenV schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 17:09:
[...]
Zo denkt Perez ook over zichzelf denk ik. "Als ik nou achteraan start dan kan ik laten zien wat ik kan"
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
PSN: xMaurice93
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Max kapotte vloerLZ86 schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 17:11:
Lol Mercedes. Waar komt dat ineens vandaan
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
/aluhoedjeop
Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Dus..StefanVerkerk schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 13:32:
Leuk voor de Britten. Hopelijk niet de uitslag van de kwalificatie en / of race...![]()
[Afbeelding]
Max toch sneler dan PIA.
En de merdede 1 en 2.
NOR en VER dus wel dicht bij elkaar ;-)
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Dit gaat morgen erg interessant worden
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
Motor vol open voor thuisrace.LZ86 schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 17:11:
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
Met nederige excuses voor deze ultieme jinx.
Ze lijken al een tijdje de goede richting te pakken te hebben. Lading upgrades dit weekend en dat ziet er goed voor ze uit. Neemt niet weg dat ze hier inherent altijd erg snel zijn. Benieuwd hoe de verhoudingen liggen met Verstappen zonder schade.LZ86 schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 17:11:
PSN: xMaurice93
Laat ze err maar een dagje van genieten tot bocht 1 morgenStefanVerkerk schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 17:11:
Een Britse 1 - 2 - 3 voor het eerst ooit ever. Nou nou. Applaus hoor.
Foecus george, foecus.
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)
Dit is verstandiger, anders moesten ze Verstappen zowel vandaag als morgen onder extreem zware beveiliging van het circuit krijgen met al die boze Britten.

Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

Telegraaf na de start: "3 Britse Brokkenpiloten Botsen in Bocht 1"PalingDrone schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 17:12:
[...]
Laat ze err maar een dagje van genieten tot bocht 1 morgen
Ja, als het maar dezelfde is als die kapot isBlik1984 schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 17:14:
Mag Max zijn vloer fixen voor de race van morgen?
Beetje ‘Dennis Bergkamp’ vibesskimine schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 17:13:
Weet niet wie het is, maar bij F1tv zat er iemand met z'n ballen in z'n keel met al die Britten vooraan. Mijn oren
Hulkenberg podium?StefanVerkerk schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 17:14:
Telegraaf na de start: "3 Britse Brokkenpiloten Botsen in Bocht 1"
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Dat is vanavond pas...Jasphur schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 17:14:
Beetje ‘Dennis Bergkamp’ vibes

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Beetje Harry Vermegen vibes dan. 1 Dennis Bier, 2 Dennis bier
F1TV zelf? Dat was helaas Ben Edwards. Ik vind hem ook vreselijk!skimine schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 17:13:
Weet niet wie het is, maar bij F1tv zat er iemand met z'n ballen in z'n keel met al die Britten vooraan. Mijn oren
waarvoor?Illegal_Alien schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 17:13:
Norris had toch een gridstraf?
Inderdaad. Qua race pace zat de RB er heel goed bij. Ik verwacht een mooie race morgen. Hopelijk mogen ze nog aan de vloer werk zonder dat Max een straf krijgt.StefanVerkerk schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 17:13:
[...]
Dit is verstandiger, anders moesten ze Verstappen zowel vandaag als morgen onder extreem zware beveiliging van het circuit krijgen met al die boze Britten.Nu alleen morgen.
Misschien daarom zuur…? Hij wil meer. Ik zou ook teleurgesteld zijn als je om P1 kan vechten maar het niet redt.siggy schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 17:14:
Boh, Norris kijkt toch best zuur voor een P3......Volgens mij heeft ie zelf niet door dat ie nog altijd maar slechts 1 GP heeft gewonnen....
Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Mijn boefje is liev!
ze mogen alles vervangen voor dezelfde spec, de vraag is of ze een extra vloer mee hebben want die was nieuw toch?Kaypresident schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 17:15:
[...]
Inderdaad. Qua race pace zat de RB er heel goed bij. Ik verwacht een mooie race morgen. Hopelijk mogen ze nog aan de vloer werk zonder dat Max een straf krijgt.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Bl44t

Ik zou bijna willen zeggen dat ze de vloer van Perez zijn auto kunnen halen en Perez laten starten in de pitstraat. Maar die vloer kan ook wel eens beschadigd zijn...
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Dat gaan memes worden morgen!
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
En morgen moet de FOM wellicht de applausband weer tevoorschijn toveren omdat er een kudde koeien losgebroken is tijdens de interviews. Ik ben zo benieuwd naar morgen!
Vind ‘m sinds Miami ook wel een tandje arroganter zijn geworden.siggy schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 17:14:
Boh, Norris kijkt toch best zuur voor een P3......Volgens mij heeft ie zelf niet door dat ie nog altijd maar slechts 1 GP heeft gewonnen....
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Maar wat moet Sky gaan zeggen als ze elkaar gaan divebomben?Hippocampus schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 17:18:
Toch wel leuk om drie landgenoten vooraan te hebben in je thuisrace.
Simply LovelyHippocampus schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 17:18:
Toch wel leuk om drie landgenoten vooraan te hebben in je thuisrace.
Allemaal Max zijn schuld.Richh schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 17:19:
[...]
Maar wat moet Sky gaan zeggen als ze elkaar gaan divebomben?
Mijn boefje is liev!
Volgens mij hebben de P1, 2 en 3 gekwalificeerd, of jij moet een andere kwali gezien hebbenRichh schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 17:18:
3 Brits on the front row? Lewis kan in de toekomst kijken?
Dat gaan memes worden morgen!
Prima toch, smaakt naar meersiggy schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 17:14:
De aura van Verstappen zit daar natuurlijk achterRichh schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 17:19:
[...]

Die was volgens mij nieuw ja. Hopelijk hebben ze nog een extra vloer meegenomenWognummer schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 17:16:
[...]
ze mogen alles vervangen voor dezelfde spec, de vraag is of ze een extra vloer mee hebben want die was nieuw toch?
F1 mag in het algemene racetopic blijven.PatrickC schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 17:13:
Zet Sainz nou in die Mercedes volgend jaar ipv dat zogenaamde talent Antonelli dat maar matig presteert in de F2.
[ Voor 24% gewijzigd door DaniëlWW2 op 06-07-2024 19:49 ]
Worden er nou nog wat druppels hemelwater verwacht?G_Dragon schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 17:16:
Mooie kwalificatie! Nu wachten tot morgen en dat gaat hopelijk een spannende race worden
:strip_exif()/f/image/cQkJQCPviggnR6ejESFPYVWk.jpg?f=fotoalbum_large)
Chaos was het zeker, maar vaak is chaos goud waard bij de Formule 1!
[ Voor 29% gewijzigd door G_Dragon op 06-07-2024 17:21 ]
Het is toch echt maar 2 auto's per rijSomerenV schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 17:20:
[...]
Volgens mij hebben de P1, 2 en 3 gekwalificeerd, of jij moet een andere kwali gezien hebben
Ze kunnen Brown en Stella vast wel om advies vragenRichh schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 17:19:
Dat is een bijzondere grid dan met 3 naast elkaar?Richh schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 17:18:
3 Brits on the front row?
Geen idee om heel eerlijk te zijn, zou wel mooi zijn als we een race hebben van droog naar regen of andersom.Jasphur schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 17:20:
[...]
Worden er nou nog wat druppels hemelwater verwacht?
SomerenV schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 17:20:
[...]
Volgens mij hebben de P1, 2 en 3 gekwalificeerd, of jij moet een andere kwali gezien hebben
Het was Lewis die dat zei hoorStefanVerkerk schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 17:21:
[...]
Dat is een bijzondere grid dan met 3 naast elkaar?
[ Voor 26% gewijzigd door Richh op 06-07-2024 17:22 ]
Ja, de kansen daarop zijn groot. Waarschijnlijk weer in de vorm van buien, dus een 100% zekerheid is er niet te geven.Jasphur schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 17:20:
[...]
Worden er nou nog wat druppels hemelwater verwacht?
:strip_exif()/f/image/kxdhJPWeOSUQ8ssjQNaTTt7Y.jpg?f=fotoalbum_large)
Nee hoorStefanVerkerk schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 17:11:
Een Britse 1 - 2 - 3 voor het eerst ooit ever. Nou nou. Applaus hoor.
https://en.wikipedia.org/wiki/1968_United_States_Grand_Prix
Iets met een zwaluwnascar28 schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 17:19:
Hamilton man man die moet hem knijpen kijkende naar Ferrari, zeker als Mercedes deze lijn doorzet.
Crofty zat er dus weer eens naast.
Ja het viel me wat tegen vandaag. Klein beetje Brits vooroordeel oké, maar dat geschreeuw... ga dan lekker bij Sky werkenRyur schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 17:15:
[...]
F1TV zelf? Dat was helaas Ben Edwards. Ik vind hem ook vreselijk!
Crofty bedoelde in quali.
Volgens mij zei hij dat het een eerste Britse 1-2-3 qualificatie bij een Britse GP betrof.StefanVerkerk schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 17:23:
Crofty zat er dus weer eens naast.
Dat kan, weet ik niet, maar een US-Grand prix bewijst niet het tegendeel
Quali inderdaad. En die US GP had een Amerikaan op pole.Dido schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 17:25:
[...]
Volgens mij zei hij dat het een eerste Britse 1-2-3 qualificatie bij een Britse GP betrof.
Dat kan, weet ik niet, maar een US-Grand prix bewijst niet het tegendeel
Ja die, staat maar 8e in de stand. Als je echt zo’n groot talent bent wat meteen kan instappen bij een top team, doe je het beter. Laat hem dan eerst maar rijpen bij Williams.NeverSettle schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 17:20:
[...]
Je bedoeld Antonelli die zojuist de sprint race in F2 won? Daarnaast doet Prema het dit jaar minder dan voorheen, zie je ook terug bij Bearman.
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Wikipedia: 1968 South African Grand Prix
Momenteel is RedBull het momentum kwijt en is Max de enige reddingsboei.
Ben benieuwd wanneer de grote upgrades gaan komen ( gerucht Hongarije) en wat de impact gaat zijn.
Dit topic is gesloten.
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
- Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2024
- Andere race categorieën zijn hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 3 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
- De budgetcap: [F1] De budgetcap
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |