✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Ja klopt ik ook, maar ik sluit Verstappen nog niet uit. Zelfs met schade weet hij nog wel wat te vinden want met hem weet je het nooitDarkSide schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 16:43:
[...]
Hd toch gehoopt op een mooie battle tussen nor en ver.
verwacht dat nor wel de favo is.
Maar als max een slechte Q heeft mis je die battle.
qua punten in kampioen is het wel weer goed
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Nogal ja.G_Dragon schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 16:44:
Mooie tijd van Verstappen, nu naar binnen en aan de gang met de schade tot Q3 begint. Misschien winnen ze er wat mee of ben ik te hoopvol?
Het enige dat zou kunnen is het vervangen van de hele vloer onder parc ferme, voor een identieke specificatie vloer. Moeten ze die wel hebben. Een andere specificatie is starten vanuit de pitstraat.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
De fabriek ligt om de hoek. Met een beetje mazzel vannacht vervangen met een vloer van dezelfde specificatie?sly___ schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 16:46:
Nieuwe vloer is toch een gridstraf? Als t niet dezelfde spec. is?
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Oef dat is geen goed nieuws!DaniëlWW2 schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 16:46:
[...]
Nogal ja.
Het enige dat zou kunnen is het vervangen van de hele vloer onder parc ferme, voor een identieke specificatie vloer. Moeten ze die wel hebben. Een andere specificatie is starten vanuit de pitstraat.
Ja, had gehoopt dat ze wat tijd kregen wat te lijmen
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Meh, er missen denk ik wat stukken vloer. Dat lijm je er niet aan vast gok ik.meenkdrie schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 16:48:
[...]
Ja, had gehoopt dat ze wat tijd kregen wat te lijmen

Zelfde spec mag, schade herstellen zou anders niet mogen.LZ86 schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 16:49:
Vloer vervangen = gridstraf morgen?
ping 127.212.23.124
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
PSN: xMaurice93
Mijn boefje is liev!
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 00:29
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Klopt.. en gezien de vorige races zijn de marges klein. Schade kost je een aantal tienden extra, dan redt je het gewoon niet.dawg schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 16:51:
De commentatoren hebben geloof ik niet door dat de vloer van Max stuk is.
*geen spannende voor wat betreft MaxG_Dragon schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 16:51:
Q3 gaat een spannende worden met die beschadigde auto
Taycan ST ‘22 - GLC300e ‘25 - 1250 GSA HP ‘20
Ironisch genoeg wilde Verstappen indertijd liever Hulkenberg i.p.v. Perez, maar Horner besliste anders...
6 Jul 2024, 16:53:16
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Wel als het dezelfde spec is zover ik weet.Skidmarks schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 16:53:
Max mag de vloer niet vervangen voor de race toch? Dat mag alleen als het een safety ding is?
Ik haak net pas is (druk onderweg) dus heb niet alles meegekregen…
Maar wat is er aan de hand?
Max niet in de top 3 van Q2?
PER niet inde Q2?
Edit: Max vloerschade lees ik al terug…
Zal straks alles eens rustig nalezen
[ Voor 6% gewijzigd door streamnl op 06-07-2024 16:55 ]
Mwa, ik heb vaak het tegenovergestelde, dat LEC beter ergens anders had kunnen rijdenRivanov schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 16:54:
Ferrari moet toch ook spijt hebben zeg met langdurig contract van LEC.
En uiteindelijk is alles een safety ding. Ergens scheurtje… Zal wel vervangen worden.Skidmarks schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 16:53:
Max mag de vloer niet vervangen voor de race toch? Dat mag alleen als het een safety ding is?
4,8kW ZO-NW PVOutput 8x300Wp ZO 12 graden. 8x300Wp NW 12 graden.
Oh boy, do we have news for you.streamnl schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 16:54:
Oké…
***members only***
PER niet inde Q2?
Stop met dit topic en kijk Q1 terug
Gelukkig komt HAM volgend jaar. Die gaat de kar wel trekken.Hippocampus schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 16:54:
[...]
Mwa, ik heb vaak het tegenovergestelde, dat LEC beter ergens anders had kunnen rijden
Mijn boefje is liev!
Als het maar een paar gridplaatsen kost maakt het niet al teveel uit. Tenzij hij in racepace echt achterblijft als het droog blijft.tweakduke schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 16:52:
[...]
Klopt.. en gezien de vorige races zijn de marges klein. Schade kost je een aantal tienden extra, dan redt je het gewoon niet.
Per reed het grind in op slicks op een net opdrogende baanstreamnl schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 16:54:
Oké…
***members only***
PER niet inde Q2?
Max heeft vloerschade door een uitstapje
[ Voor 5% gewijzigd door Blitzdoctor op 06-07-2024 16:56 ]
... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV
Wel verrassend helder beeld. Dat hoef ik niet te proberen met mijn tablet of laptop. Wat voor tablet is het?streamnl schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 16:54:
Oké…
***members only***
PER niet inde Q2?
Je zag straks de slijptol liggen onder z’n auto en een stukje doffe Carbon, wat afgeslepen was.dawg schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 16:51:
De commentatoren hebben geloof ik niet door dat de vloer van Max stuk is.
Volgens mij wel. Barcelona spec en nog eentje. Meen ik me te herinneren.Maurice079 schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 16:51:
Rijdt FER nog steeds twee verschillende specs? Dan is het wel duidelijk dat de upgrades niet gewerkt hebben..
Edit: Barcelona en Imola.
[ Voor 4% gewijzigd door SomerenV op 06-07-2024 16:58 ]
ghehehe, kweenie of hij daar de juiste persoon voor is. (of ie daar nog motivatie genoeg voor heeft ook)JB schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 16:55:
[...]
Gelukkig komt HAM volgend jaar. Die gaat de kar wel trekken.
Hamilton die aan een dood paard gaat trekken? Naah. Is hij veel meer een team leader dan Leclerc, zeer zeker. Maar ik moet het nog maar zien of Hamilton Italiaans gaat leren. Zolang hij niet veel mensen om zich heen meeneemt, is en blijft Ferrari Ferrari. Chaos Italia.JB schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 16:55:
[...]
Gelukkig komt HAM volgend jaar. Die gaat de kar wel trekken.
Ik zal de volgende keer de sarcasme smiley toevoegen. HAM vroeg vorige week in Oostenrijk nog wat “good morning” in het Duits wassiggy schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 16:57:
[...]
Hamilton die aan een dood paard gaat trekken? Naah. Is hij veel meer een team leader dan Leclerc, zeer zeker. Maar ik moet het nog maar zien of Hamilton Italiaans gaat leren. Zolang hij niet veel mensen om zich heen meeneemt, is en blijft Ferrari Ferrari. Chaos Italia.
Hij rijdt pas een paar jaar voor een Duitse stal
Mijn boefje is liev!
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
omfg. Ik hoop toch dat dat een grapje is. Hadden ze hem voor de grap iets anders moeten leren......JB schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 16:59:
[...]
Ik zal de volgende keer de sarcasme smiley toevoegen. HAM vroeg vorige week in Oostenrijk nog wat “good morning” in het Duits was![]()
Hij rijdt pas een paar jaar voor een Duitse stal
Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
PSN: xMaurice93
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
F1TV met commentaar SkyF1 weten er wel van af. F1TV met FOM commentaar dus niet?mikkelnl schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 17:03:
Commentaar op F1TV is bedroevend. Ze hebben echt geen benul van de schade toch?
Internationale feed continu hoor.mikkelnl schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 17:03:
Nope. Was op podium bij ingang.siggy schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 17:00:
[...]
omfg. Ik hoop toch dat dat een grapje is. Hadden ze hem voor de grap iets anders moeten leren......
Mijn boefje is liev!
Palmer heeft het wel door, maar die opa niet. Gastsprekers maakt het er niet altijd beter op.StefanVerkerk schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 17:04:
[...]
F1TV met commentaar SkyF1 weten er wel van af. F1TV met FOM commentaar dus niet?
Dankzij Palmer inderdaadnoo schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 17:04:
Bij F1TV daalt het net in dat Max wellicht vloerschade heeft.
De race is in Engeland, dus die hypen maar al te graag nunoo schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 17:04:
Bij F1TV daalt het net in dat Max wellicht vloerschade heeft.
Mijn boefje is liev!
Die tweede commentator (naast Palmer) lijkt wel een zieke obsessie te hebben met VER. Prima voor Sky, maar niet voor F1TVmikkelnl schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 17:03:
Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.
Echt door heeft ie het niet. Puur een vermoeden, dat hij mogelijk downforce mist door zijn uitstapje in de gravel. Ik ben beter gewend van ze.Gh0stw4lk3r schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 17:05:
op F1TV, alleen Palmer heeft door dat er iets met de de auto van VER aan de hand is..
Parc ferme, dus weet niet hoeveel ze kunnen/mogen fixen.?siggy schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 17:05:
Dat de Britten morgen elkaar maar lekker veel in de weg rijden. Max gaat dan alsnog met de winst weg als ze de vloer weten te fixen.
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
Bocht 1 alle drie eraf ;-)siggy schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 17:05:
Dat de Britten morgen elkaar maar lekker veel in de weg rijden. Max gaat dan alsnog met de winst weg als ze de vloer weten te fixen.
Alles.ZeRoC00L schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 17:06:
[...]
Parc ferme, dus weet niet hoeveel ze kunnen/mogen fixen.?
idd.Skidmarks schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 17:07:
Als Max nu pole haalt dat zou wel echt knap zijn.
Maar hij mag blij zijn als hij top 4 doet denk ik
Lukt hem niet. Ik zeg Norris, Hamilton, Russel.Skidmarks schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 17:07:
Derde rij is maximaal denk ikJeroenvde89 schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 17:07:
2e startrij maximaal haalbare denk ik, ben benieuwd.
Geloof je in wonderen?Skidmarks schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 17:07:

Max en GP waren over de teambak net wel nog van alles aan het bespreken in de in lap. Dus er is wel het een en ander bijgesteld qua frontwing etc. Maar ik denk zelf dat P3-P5 het hoogst haalbare is.
We gaan het zien. Hopelijk zit ik flink mis.
Ouwe troep? Wat is dat?.......Alles is leuk, zelfs modelracing..........BOINC ook mee met DPC!
......Team Grazzie~Power....!! Mooooooeeeee......
Dit topic is gesloten.
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
- Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2024
- Andere race categorieën zijn hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 3 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
- De budgetcap: [F1] De budgetcap
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |