[F1 2024] Race 12 GP van Verenigd Koninkrijk Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 20 21 Laatste
Acties:
  • 64.661 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JEightyFive
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 04-09 13:05
Grrrrrene schreef op maandag 8 juli 2024 @ 08:10:
Ik vond ze vorige week juist erg slecht, vooral Will. Dat lachje als zijn collega zegt dat Max Norris natuurlijk niet bewust raakt, suggererend dat hij vindt dat Max hem er wel bewust af rijdt. Of het vergelijken van Perez z'n rit terug naar de pitstraat met de beschadigde achtervleugel met crashgate dat een kampioenschap heeft beïnvloed. Klinkt erg biassed en dat viel me van hem tegen.
Juist hierdoor was ik er een beetje bang voor dit weekend maar dat is mij dus alleszins meegevallen.
Of het de publieke opinie is of misschien van hogeraf? Who knows. Maar vond ze allemaal erg mild en regelmatig ook lovend over Max. Ik had mezelf ingesteld op erger. Misschien dat de sussende woorden van Lando ook hebben geholpen.

[ Voor 4% gewijzigd door JEightyFive op 08-07-2024 08:21 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-08 19:32

Bezulba

Formerly known as Eendje

Wok schreef op maandag 8 juli 2024 @ 01:32:
Hoe kán het bestaan dat een team dat vorig jaar ultradominant was een jaar later ineens een skelter bouwt, terwijl de regels/het concept niet veranderd zijn? 8)7

Credits voor Lewis. Ik heb nog steeds stevige afkeer van hem, maar deze heeft hij fair and square gewonnen.
RB heeft niets verkloot, de andere teams hebben gewoon grotere stappen gemaakt. Blijkbaar is het truukje van RB relatief eenvoudig te kopieren, dus konden ze het zelf ook ontwikkelen.

Ik bedoel, ze staan nog steeds 1ste in beide kampioenschappen met maar 1 coureur die er toe doet. En zijn weer uitgelopen.

[ Voor 10% gewijzigd door Bezulba op 08-07-2024 08:23 ]

blup

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-09 02:10

sjaool

Every life should have 9 cats

Hoe kán het bestaan dat een team dat vorig jaar ultradominant was een jaar later ineens een skelter bouwt, terwijl de regels/het concept niet veranderd zijn? 8)7

Credits voor Lewis. Ik heb nog steeds stevige afkeer van hem, maar deze heeft hij fair and square gewonnen.
Heel simpel, de andere teams hebben het Red Bull concept deels doorgrond en toegepast. Dat gebeurt vaker met trendsetters. Het is nu afwachten tot Red Bull weer wat gevonden heeft en of de updates volgende race gaan werken. Het is heel normaal in de F1 dat dit gebeurd.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter

Of Mercedes, McLaren en Ferrari bakte er vorig jaar gewoon helemaal niks van.
En toen hebben zeker die eerste twee, heel wat van RBR gekopieerd en maken ze gebruik van het feit dat ze meer CFD en windtunnel tijd hebben en natuurlijk de klassieker in onnodige flexibele vleugels. Iets dat elk team doen als ze de kans krijgen en meestal erg willekeurig word gehandhaafd. :z

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
Waar kwamen gisteren eigenlijk die pitstops van Leclerc & Perez vandaan? Coureur of pitmuur?

In het geval van Perez kan het wellicht nog een gok van de muur zijn geweest? Perez was toch weer Perez en dus kansloos. Een afwijkende strategie kon wellicht nog wat opleveren. Maar anderzijds wist Red Bull wel dat het een buitje om te overleven was, dat werd Verstappen immers ook vertelt "deze paar minuten doorkomen, en alleen stoppen als het echt niet anders kan, want daarna droog en dan een echte bui".

Maar Leclerc reed op dat moment als ik mij niet vergis in de punten (goede start en van P11 naar P7 of zo?). Geen plek om gokjes te nemen dus.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ArgantosNL
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-09 16:54
Bezulba schreef op maandag 8 juli 2024 @ 08:23:
[...]

RB heeft niets verkloot, de andere teams hebben gewoon grotere stappen gemaakt. Blijkbaar is het truukje van RB relatief eenvoudig te kopieren, dus konden ze het zelf ook ontwikkelen.

Ik bedoel, ze staan nog steeds 1ste in beide kampioenschappen met maar 1 coureur die er toe doet. En zijn weer uitgelopen.
Had Max niet last van heel erge onderstuur, en vroeg hij om 4 clicks op zijn voor vleugel. Zou het kunnen dat door de schade in de kwali ze een andere vleugel stand hadden die niet werkte met een gerepareerde vloer. Hierdoor hij hij en de eerste stint zijn voorbanden opgerookt na een ronde of 13 die eerste stint heeft hem misschien wel een seconde of 10 gekost.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chocoball
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 10:28
RobertMe schreef op maandag 8 juli 2024 @ 09:21:
Waar kwamen gisteren eigenlijk die pitstops van Leclerc & Perez vandaan? Coureur of pitmuur?
"It was worth taking a shot on that first inter. We had a crossover. Just dried up enough after that."
Komt van Hugh Bird (Red Bull), een gokje vanaf de pitmuur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Nu online
Als in de eerste ronden al bleek dat de voorvleugel niet goed was dan hebben ze toch gewoon liggen slapen in de ronden naar de grid. Daar had dat dan al opgevallen kunnen zijn en dus of tussendoor (pitstop) of op de grid zelf gecorrigeerd kunnen worden.

Desnoods met eerst een of twee ronden op een half volle tank en dan nog eens de garage in om hem helemaal vol te gooien. Vaak genoeg dat autos terug de garage in gaan tijdens de laps to the grid, wat eigenlijk maar alleen kan zijn voor tanken (voorvleugel & banden kunnen ze immers op de pitstopplek / in de slow lane, en dat kost vele malen minder tijd dan eerst de garage in duwen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

wowly schreef op maandag 8 juli 2024 @ 09:38:
True. En ik vermoed dat de onrust niet heeft bijgedragen aan het teamwork wat nodig is op dit nivo. Het lijkt nu wat tot rust te komen.
Ik zie de Hulk ook wel rijden voor RBR. Hij is met een slechte wagen gewoon goed bezig, beter dan zijn teamgenoot welke GEEN pannekoek is.

Overigens is Perez niet persé véél slechter gaan rijden. Hij heeft een paar x pech gehad en wat verkeerde calls maar waar hij vorig jaar wegkwam met 4-6 tienden langzamer staan daar nu voortaan Ferrari, Mclaren en Mercedes tussen die vaak maar 2 tienden langzamer zijn....
Maar HUL gaat volgend jaar naar Kick Sauber (en uiteindelijk Audi), dus die zie ik niet zo gauw naar RBR gaan, truth be told. Wie er ook naast VER zal komen te rijden, als PER al vervangen gaat worden, zal diegene het vast niet heel veel beter doen dan PER, we zitten ongeveer halverwege het seizoen, een goede plek in de WDC hoeft die coureur dan ook niet (meer) te verwachten en prioriteiten staan dan denk ik eerder op het helpen van WDC binnen te hengelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-09 16:54
RobertMe schreef op maandag 8 juli 2024 @ 09:41:
Als in de eerste ronden al bleek dat de voorvleugel niet goed was dan hebben ze toch gewoon liggen slapen in de ronden naar de grid. Daar had dat dan al opgevallen kunnen zijn en dus of tussendoor (pitstop) of op de grid zelf gecorrigeerd kunnen worden.

Desnoods met eerst een of twee ronden op een half volle tank en dan nog eens de garage in om hem helemaal vol te gooien. Vaak genoeg dat autos terug de garage in gaan tijdens de laps to the grid, wat eigenlijk maar alleen kan zijn voor tanken (voorvleugel & banden kunnen ze immers op de pitstopplek / in de slow lane, en dat kost vele malen minder tijd dan eerst de garage in duwen).
Ik geloof niet dat je dat mag wijzigen na de kwali, als dat zou mogen hadden ze hem weer terug naar een neutrale stand gezet voor de vloer schade.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertMe
  • Nu online
ArgantosNL schreef op maandag 8 juli 2024 @ 09:43:
[...]

Ik geloof niet dat je dat mag wijzigen na de kwali, als dat zou mogen hadden ze hem weer terug naar een neutrale stand gezet voor de vloer schade.
Dat mag zeer zeker wel. De voorvleugel afstelling valt buiten parc ferme.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R.E.
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09:54
Pffff, ik vroeg me aan het einde van de race af waarom checo zoveel tijd verloor ten opzichte van Ocon. Maar dit was helemaal bewust, omdat ze met checo voor de fastest lap wilde gaan. Ze hebben hem gepit voor softs, maar die hele poging was echt waardeloos.
Je kunt het zien en horen op de onboard van perez rond 1:25 in de feed

Vette shit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Treveo
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 13-09 22:10
RobertMe schreef op maandag 8 juli 2024 @ 09:41:
Dit, en ze houden toch alle veranderingen bij? Dan kunnen ze toch die vleugels weer zo instellen zoals VER hem eerst had voordat hij de vloer kapot reed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thinlanet
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 01:42
Treveo schreef op maandag 8 juli 2024 @ 10:41:
[...]

Dit, en ze houden toch alle veranderingen bij? Dan kunnen ze toch die vleugels weer zo instellen zoals VER hem eerst had voordat hij de vloer kapot reed?
Dat neem ik aan van wel. Maar de baan condities waren tov de qualy toch ook anders (los van de volle tanks). Red Bull had niet de pace in de race, zowel op Mediums als Inters als later op de hards. 13/14 ronden op softs zou voor de Red Bull niet te doen zijn. Dus de beste performance over die 14 ronden konden ze uit de harde band halen. Verschil tussen HAM en NOR op softs zat het er in dat HAM op kop reed en in vrije lucht. NOR misschien ook wat te veel van de banden willen vragen uit frustratie (immers ronde te laat gepit, doorschieten bij de pitstop). Als NOR is Mediums was gezet, had hij een betere kans gehad, maar dat is als..

Een mooie winnaar, en voor VER gevoelsmatig het beste plekje op het podium. Hier had je niet willen winnen/HAM een eerste plek willen ontnemen.

Acties:
  • +31 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10:27

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Verstappen heeft gelijk na de race Lando Norris opgezocht en je ziet aan de hele houding en gezichtsuitdrukking van Norris dat hij er goed doorheen zit..

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2E2fTQLSuuLnA4tpCnvyGIV89ls=/x800/filters:sharpen(0.5,0.1,false):strip_exif()/f/image/RQ9w77qM7fWiTp8FZnIHxHYo.webp?f=fotoalbum_large

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• IJsbeer
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
G_Dragon schreef op maandag 8 juli 2024 @ 11:16:
Verstappen heeft gelijk na de race Lando Norris opgezocht en je ziet aan de hele houding en gezichtsuitdrukking van Norris dat hij er goed doorheen zit..

[Afbeelding]
Wat me opviel in de ruimte waar ze zitten voor de podium ceremonie: ze hadden gewoon lol samen en maakten grappen. Niets van hetgeen wat in de media werd gesuggereerd naar vorig weekend.
(en verwonderderlijk dat toen verstappen nog wat hoorde hij zijn stoel even wegschoof richting de tv om niet zo dicht bij Hamilton te hoeven zitten)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• werphengel
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 03-09-2024
Bedacht me later pas. Misschien was Lewis zo emotioneel na z’n race omdat hij beseft dat dit wel eens z’n laatste overwinning in de F1 kan zijn.

Helemaal als je nu naar Ferrari kijkt schept dat weinig vertrouwen. Mercedes lijkt het lek te hebben gevonden en bij Ferrari gaat het steeds slechter.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• NeverSettle
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 13-09 19:17
werphengel schreef op maandag 8 juli 2024 @ 12:43:
Bedacht me later pas. Misschien was Lewis zo emotioneel na z’n race omdat hij beseft dat dit wel eens z’n laatste overwinning in de F1 kan zijn.

Helemaal als je nu naar Ferrari kijkt schept dat weinig vertrouwen. Mercedes lijkt het lek te hebben gevonden en bij Ferrari gaat het steeds slechter.
Het is meer dat hij sinds 2021 niet meer had gewonnen. Dan win je opeens in Silverstone, voor je thuis publiek. Daarnaast komt Ferrari volgend jaar met een nieuwe chassis, als ik de Italiaanse media kan geloven. We zullen het zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holk
  • Registratie: Februari 2013
  • Nu online
NeverSettle schreef op maandag 8 juli 2024 @ 12:51:
[...]

Het is meer dat hij sinds 2021 niet meer had gewonnen. Dan win je opeens in Silverstone, voor je thuis publiek. Daarnaast komt Ferrari volgend jaar met een nieuwe chassis, als ik de Italiaanse media kan geloven. We zullen het zien :)
Elk team komt met een nieuw chassis..

Maar zolang Ferrari zo'n chaos blijft, gaat Lewis daar ook een potten breken. Leclerc doet er beter aan om dat zitje bij Mercedes in te nemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07:28

vhal

ಠ_ಠ

Gisteren de scorebordjournalist gespeeld omdat we in Heide-Park in Duitsland rondliepen en ik de race niet bekeken heb maar zojuist heb ik de uitgebreide 30-minuten samenvatting + stukjes van de race bekeken. Wat een race is het geweest en niet alleen om HAM eindelijk weer eens won maar sowieso had de race eigenlijk wel alles qua spanning etc. d:)b Wat mij betreft mogen dit soort races vaker voorkomen.

Strava

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Modbreak:Ik zie dat de Perez discussie in twee topics loopt.
We gaan verder in het algemene F1 topic en de reacties zijn daarnaartoe verplaatst. :)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chocoball
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 10:28
Perez over zijn race (via IG)
Afbeeldingslocatie: https://preview.redd.it/sergio-perez-via-instagram-v0-87jknyrk98bd1.jpeg?width=1080&crop=smart&auto=webp&s=6bcf15758bf4ce2523e10cef4303b3172884f2bb

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ThomasG
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 08:31
NeverSettle schreef op maandag 8 juli 2024 @ 12:51:
[...]

*knip* Daarnaast komt Ferrari volgend jaar met een nieuwe chassis, als ik de Italiaanse media kan geloven. We zullen het zien :)
De Ferrari special: "Dit jaar is onze auto slecht, maar wij focussen ons nu op next year™, zodat we dan een goede auto hebben." Het probleem is dat ze dat al zo'n 10 jaar zeggen. Iedere keer blijkt het geen goede auto te zijn, en herhalen ze het riedeltje.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pacificocean
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 11-09 18:20
ThomasG schreef op maandag 8 juli 2024 @ 14:36:
[...]
De Ferrari special: "Dit jaar is onze auto slecht, maar wij focussen ons nu op next year™, zodat we dan een goede auto hebben." Het probleem is dat ze dat al zo'n 10 jaar zeggen. Iedere keer blijkt het geen goede auto te zijn, en herhalen ze het riedeltje.
“ 🚨| Enrico Cardile, Ferrari’s technical director, will leave the company with immediate effect and is set to move to Aston Martin.

Fred Vasseur will oversee the chassis division as an interim. ”
https://x.com/fastestpitstop/status/1810291492914659579

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NeverSettle
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 13-09 19:17
Holk schreef op maandag 8 juli 2024 @ 12:54:
[...]

Elk team komt met een nieuw chassis..

Maar zolang Ferrari zo'n chaos blijft, gaat Lewis daar ook een potten breken. Leclerc doet er beter aan om dat zitje bij Mercedes in te nemen
Ik bedoel een nieuwe design, ze gaan het anders aanpakken. Maar goed, ze zeggen het ondertussen wel bijna jaarlijks als het minder gaat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Holk
  • Registratie: Februari 2013
  • Nu online
NeverSettle schreef op maandag 8 juli 2024 @ 15:28:
[...]

Ik bedoel een nieuwe design, ze gaan het anders aanpakken. Maar goed, ze zeggen het ondertussen wel bijna jaarlijks als het minder gaat.
Daar zijn veel mooie meme's van gemaakt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asing
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-09 22:23
ThomasG schreef op maandag 8 juli 2024 @ 14:36:
[...]
Ik kan niet zeggen dat de 2022 Ferrari slecht was. Ze hadden 12 pole positions, 5 fastest laps en 4 keer de winst. Zowel Charles als Ferrari werden 2e in het kampioenschap. Ze konden hun snelheid lang niet altijd omzetten in resultaten maar dat lag niet zozeer aan de auto maar meer aan gebrekkige strategie en fouten van de coureurs.

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10:50
IJsbeer schreef op maandag 8 juli 2024 @ 11:21:
[...]

Wat me opviel in de ruimte waar ze zitten voor de podium ceremonie: ze hadden gewoon lol samen en maakten grappen. Niets van hetgeen wat in de media werd gesuggereerd naar vorig weekend.
(en verwonderderlijk dat toen verstappen nog wat hoorde hij zijn stoel even wegschoof richting de tv om niet zo dicht bij Hamilton te hoeven zitten)
Geloof niet dat Norris echt lol heeft gehad in de cooldown room. Hij werd nogal met de feiten op de neus gedrukt, zeker door Hamilton.

Ham: They called you in a lap to late.
Norris: Tell me about it.
Ham: You had the soft tire aswell? You had 2 new mediums?
En Norris zak beetje weg in zijn stoel.

En Verstappen probeerde ook beetje nuchter te doen over iets wat hij zag 2 rondes voordat Norris werd ingehaald maar was duidelijk dat Norris zijn hoofd er niet naar stond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
Albinoraptor schreef op maandag 8 juli 2024 @ 17:14:
[...]

Geloof niet dat Norris echt lol heeft gehad in de cooldown room. Hij werd nogal met de feiten op de neus gedrukt, zeker door Hamilton.

En Verstappen probeerde ook beetje nuchter te doen over iets wat hij zag 2 rondes voordat Norris werd ingehaald maar was duidelijk dat Norris zijn hoofd er niet naar stond.
McLaren heeft een grote mond de laatste tijd. Maar ze laten behoorlijk wat steekjes vallen wat betreft de strategie. Zowel bij Norris als Piastri.

[ Voor 0% gewijzigd door DaniëlWW2 op 08-07-2024 17:59 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10:27

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2Fd1fILm8M7VqZEdYlNTKtViuiA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/CTyaQ8gFjVhbk3WQWwiA1skV.jpg?f=fotoalbum_large

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• IJsbeer
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Albinoraptor schreef op maandag 8 juli 2024 @ 17:14:
[...]

Dat de sfeer omsloeg toen hamilton er was, dat be-aam ik. Maar daarvoor zag je toch echt wel af en toe een glimlach op het gezicht bij Norris, ondanks dat hij er flink de balen van had.

Maar punt vooral was natuurlijk dat vorige week zo'n groot punt was, ruzie/haat en nijt volgens velen. Dat bleek duidelijk neit het geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10:50
IJsbeer schreef op maandag 8 juli 2024 @ 19:14:
[...]

Dat de sfeer omsloeg toen hamilton er was, dat be-aam ik. Maar daarvoor zag je toch echt wel af en toe een glimlach op het gezicht bij Norris, ondanks dat hij er flink de balen van had.

Maar punt vooral was natuurlijk dat vorige week zo'n groot punt was, ruzie/haat en nijt volgens velen. Dat bleek duidelijk neit het geval.
Nee had echt niets met Hamilton te maken in mijn ogen, lachen als een boer met kiespijn was het van Norris.

Verstappen en Hamilton maakte juist nog grapje naar elkaar, Max zegt van: "Been a while" en Hamilton reageert met ball hugger.

Norris hele houding na race was al depressief en dat die sfeer er hing lag zoals ik het zie daar aan, niet aan Max of Lewis.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• asing
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-09 22:23
Albinoraptor schreef op maandag 8 juli 2024 @ 20:15:
[...]
Norris zij hele houding na race was al depressief en dat die sfeer er hing lag zoals ik het zie daar aan, niet aan Max of Lewis.
Ik keek Sky, en daar was het 1 en al hype over 3 Britten die vooraan stonden. Kan je nagaan hoe het is om als Britse coureur daar te zijn. Iedereen wil altijd winnen maar voor Lewis, George en Lando was die drang nog even een stukje groter.

En dan.... dan verpruts je het samen met je team. Dingen gingen niet goed, Konden beter. Ze kregen de strategie niet aan elkaar. Bedenk dat Max in minder materiaal van P5 op P2 eindigde puur op strategie. Voor Lando had het dus gekund. Als als als als.

En als je dacht dat Lando zuur mocht zijn, wat dacht je van Oscar? Ook die ging door de pitmuur in het putje.

McLaren moet echt weer leren winnen.

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RCBL
  • Registratie: Januari 2023
  • Niet online
[...]

Niets van hetgeen wat in de media werd gesuggereerd naar vorig weekend.
Ach ja, media moet eigenlijk al meteen een lichtje bij je doen branden [ik denk aan rood licht]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Woudloper
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Woudloper

« - _ - »

JEightyFive schreef op maandag 8 juli 2024 @ 08:08:
Wat ik me zaterdag bij de quali nog wel afvroeg, en zeker na de uitvalbeurt van Russell: zal Mercedes de motor wat verder open hebben geschroefd voor de thuisrace van hun coureurs? Dat ze ineens P1 en P2 startten, terwijl ze er lange tijd amper bij zaten vond ik opvallend. Of werken de updates zo enorm goed?
Hier hoor ik weinig mensen over. De uitvalbeurt van Russell was sowieso een vreemde. Enige wat ik erover kon vinden was:
“I started losing power and next thing I had to retire the car, so yeah, really disappointing.”
Kan toch niet zo zijn dat dit door een beetje regen is gekomen die op de baan is gevallen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Woudloper schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 14:12:
[...]
Hier hoor ik weinig mensen over. De uitvalbeurt van Russell was sowieso een vreemde. Enige wat ik erover kon vinden was:
[...]
Kan toch niet zo zijn dat dit door een beetje regen is gekomen die op de baan is gevallen.
Uit de board radio naar Lewis bleek toch dat het een issue met het (koel)water systeem was?

Ook van Russell zelf:
"We were still in the fight, but 10 laps before the failure I knew I had a problem because I was losing power, and then had a water failure. No water to the engine."

[ Voor 20% gewijzigd door YakuzA op 09-07-2024 14:15 ]

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13-09 20:40
[...]

Door de media gesuggereerd... Tja. Een headline zoals "Hard geracet, Lando verloren" verkoopt gewoon een stuk minder goed als "Max beukt Lando van de baan". En dat is in Engeland nog 100x erger dan hier.

Ze hadden elkaar overigens maandags na Oostenrijk al gebeld en het uitgepraat. Er was niet bijster veel aan de hand, alleen twee concurrenten met verschillend inzicht. Lijkt mij niet meer dan normaal.

Idem voor het feit dat papa Hamilton Max een handje gaf. Dat is door de media opgeblazen, maar die vader weet ook dat Max, net zoals zijn zoon, er veel voor moet opgeven. En het is een sportcompetitie, geen doodstrijd. Maar helaas wordt dat door de media opgeblazen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertMe
  • Nu online

Jezus wat zet McLaren zichzelf voor schut hier. "We moeten op twee auto's letten", "wat wil je doen als Norris buiten blijft?", "Jij hebt prioriteit, aan jou de keuze".
Ze durven dus echt absoluut niet te double stacken. En i.p.v. dat Piastri een paar seconden verliest aan een double stack gooien ze een volledige pitstoptijd weg.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

RobertMe schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 18:56:
[YouTube: 14 Laps That Changed The Race! | 2024 British Grand Prix]

Jezus wat zet McLaren zichzelf voor schut hier. "We moeten op twee auto's letten", "wat wil je doen als Norris buiten blijft?", "Jij hebt prioriteit, aan jou de keuze".
Ze durven dus echt absoluut niet te double stacken. En i.p.v. dat Piastri een paar seconden verliest aan een double stack gooien ze een volledige pitstoptijd weg.
https://www.motorsport.co...laren-this-year/10633232/
Exactly how much have F1 race mistakes cost McLaren this year?
McLaren's mounting mistakes in 2024 are in the spotlight following its British Grand Prix defeat

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

Dat artikel doet een denken aan een uitspraak van 1 van de rijders met ballen en moeder. Allemaal leuk die "als" artikelen maar heeft voor de rest geen nut.

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ThomasG
RobertMe schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 18:56:
[YouTube: 14 Laps That Changed The Race! | 2024 British Grand Prix]

Ze hebben bij McLaren voor de auto afgekeken bij Red Bull, maar ik denk voor de strategie bij Ferrari 8)7

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• RobertMe
  • Nu online
ThomasG schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 10:28:
[...]
Ze hebben bij McLaren voor de auto afgekeken bij Red Bull, maar ik denk voor de strategie bij Ferrari 8)7
Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/4u5rcqys4bbd1.jpeg

En anders wel:
Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/whe91sc92cbd1.jpeg

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-09 02:10

sjaool

Every life should have 9 cats

Hij slaat de Hongaarse en Belgische grand prix waarschijnlijk over tenzij daar leuke dingen in gebeuren.

[ Voor 32% gewijzigd door sjaool op 10-07-2024 14:52 ]

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rembock
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 00:11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
En slotje erop. :)

Pagina: 1 ... 20 21 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Huisregels van dit topic:
  • Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
  • Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
  • Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
  • Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.

Overige topics:

Dit topic sluit ergens in de week na de race.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de
Officiële Tweakers Discord