[F1 2024] Race 11 GP van Oostenrijk Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 23 Laatste
Acties:
  • 79.511 views

Onderwerpen

Acties:
  • +35 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Mede-auteurs:
  • Chocoball
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 12:18

Chocoball

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 09:11

G_Dragon

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jHCQxl5aAM5SIMvA8k_T3A-EbFI=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/INyoUNp2p0GL3OkXGr8lIMLj.png?f=user_large
Race 11: Austrian Grand Prix
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/fotoalbum/image/P5jxjJLY6oNm46iTXnXZxCwu.jpg

Topicregels
💬️
  • Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
  • Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
  • Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
  • Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.

Schema
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/G3lUwISs9OvTp0Eb6YdqHyUNw9c=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/ydWfNmyeo3JgUm1Sc8a3dDLq.png?f=user_large
vr 28 jun
Free Practice 1:Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/nlTMBctRjBr21TU1f8CalFSr/full.png 12:30
Local time: 12:30
Sprint Qualifying:Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/nlTMBctRjBr21TU1f8CalFSr/full.png 16:30
Local time: 16:30
za 29 jun
Sprint:Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/nlTMBctRjBr21TU1f8CalFSr/full.png 12:00
Local time: 12:00
Qualifying:Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/nlTMBctRjBr21TU1f8CalFSr/full.png 16:00
Local time: 16:00
zo 30 jun
Race:Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/nlTMBctRjBr21TU1f8CalFSr/full.png 15:00
Local time: 15:00

Circuit
▸ Naam: Red Bull Ring▸ Aantal rondes: 71
▸ Locatie: Spielberg, Oostenrijk▸ Lengte circuit: 4.318 km
Meer info ↗▸ Race-afstand: 306,452 km

Afbeeldingslocatie: https://media.formula1.com/image/upload/f_auto,c_limit,q_auto,w_1320/content/dam/fom-website/2018-redesign-assets/Circuit%20maps%2016x9/Austria_Circuit

Bandenoverzicht

Voor de race in Spielberg zijn de volgende banden gekozen: Hard (C3), Medium (C4) en Soft (C5).

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/W_T1RKJdBx7PGLm51tltQ1tWtgA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/vgvSWHLGjbg8QkPULkZGDWjP.jpg?f=fotoalbum_large

Terug naar boven

[ Voor 3% gewijzigd door Chocoball op 26-06-2024 08:06 ]

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 12:03
heel benieuwd naar dit weekend hoe MCL in de sprints is :D wel zin in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-05 22:04

Damian

Insane Obtrusion

Yay, waarschijnlijk weer een natte race :D

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Daar hebben we zeker weer zin in! Mooie baan ook, rij hem zelf ook heel vaak in de spellen.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11:09

sjaool

Every life should have 9 cats

Ah, Oostenrijk. Leuk, een sprintrace en een race met veel rondjes. Ik heb er weer zin in.
Ik verbaasde mij al dat Spanje nog geopend is en deze ook al. :)

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-05 11:13

p0st

Dutch Reefer

Badabing, Badaboom, we gaan weer! Mooie nieuwe graveltrappies, ben benieuwd!

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Chocoball
Staan ook al wat foto's in het seizoen topic over de nieuwe grindstrook in bocht 9 en 10.

Afbeeldingslocatie: https://preview.redd.it/close-up-of-the-new-gravel-traps-at-the-redbull-ring-v0-9t83in6jsq8d1.jpeg?width=1080&crop=smart&auto=webp&s=27fcc4f152f6513fa63ea8728cd706643f6d89b0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 10:14
Ik denk dat deze voor Norris gaat zijn, sprint en race

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fauna
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11:25
Damian schreef op woensdag 26 juni 2024 @ 08:09:
Yay, waarschijnlijk weer een natte race :D
Altijd leuk natuurlijk. Echter zijn de regenkansen een stuk verminderd inmiddels. En weer voorspellen in de bergen schijnt een dingetje te zijn ;)
Weather.com houdt het op 50%. Weerplaza 90% voor zondag, oplopend gedurende de middag:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Ew1AFCQg_zYz0TwTLo5qB8CGMls=/x800/filters:strip_exif()/f/image/4IYVYcEHkShvLcodQIGrGTxt.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Ga maar uit van een droge race.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qDHdHYfCW_J4bSzdfc9UGECROtI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Cm8KoFnilDkfqDvYbkkjKIRd.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pilskes
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Ik vrees dat dit format met die sprintrave niet heel gunstig is voor RBR, ik ga ook voor Norris dit weekend!

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12:03
Ik hoop een droge race! Heb geen zin om daar ter plaatse weg te spoelen -O-

Maar ben erg benieuwd. Het is weer spannender dan ooit en precies als ik naar mijn eerste GP ga *O*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AvK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-05 09:59

AvK

Ready Set Go

Doet Perez wel mee? :+

AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 21-05 16:29
Prima :) Oostenrijk is leuk genoeg zonder!

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertMe
  • Laatst online: 12:17
Aan de race, voor de punten, of aan de top van het veld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSparkels
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09:55
Ummm 🤔

Natte Race... Zou Stroll iets uit z'n hoge hoed toveren? Heb niet echt een hoge pet van hem op, maar in de regen heeft hij wel leuke dingen laten zien.

Acties:
  • +23 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

pilskes schreef op woensdag 26 juni 2024 @ 08:59:
Ik vrees dat dit format met die sprintrave niet heel gunstig is voor RBR, ik ga ook voor Norris dit weekend!
Yeah, Sprint Rave... :+

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yH8vAgV_2KokKjJXUb-7ZSiBThY=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/bYi8qZy9OK7zeFRQkqflmekr.gif?f=user_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• LordSinclair
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 11:53
Fauna schreef op woensdag 26 juni 2024 @ 08:50:
[...]

Altijd leuk natuurlijk. Echter zijn de regenkansen een stuk verminderd inmiddels. En weer voorspellen in de bergen schijnt een dingetje te zijn ;)
Weather.com houdt het op 50%. Weerplaza 90% voor zondag, oplopend gedurende de middag:
[Afbeelding]
Die Nederlandse websites geven slecht weer welke regen via een front aankomt en zenitale regen. Hierdoor lijkt het in de Alpenlanden vaak alsof het regenweer wordt omdat de kans op zenitale regen aanwezig is (dus regendruppels en mm in de voorspelling). Maar dat die regen lang niet altijd valt.

Sommige weerdiensten (zoals de juiste weerlaag in Windy) kan dit verschil wel aangeven.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aUbJffPjCP_L14WsVukIVDSbvdY=/x800/filters:strip_exif()/f/image/THFxXdo3PvZc1KavoPKnsTGa.png?f=fotoalbum_large

Paars is zenitale regen, blauw regen via een front.

There's no need to kneel, I'm a very democratic sort of lord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDr0p
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20-05 09:18

TrekDr0p

QR niet scannen

Ben wel benieuwd of de MER en de FER er nu weer dichtbij zijn, zodat het een 4 strijdt gaat worden.
VER/MCL/MER/FER

En de RB die moet nu ook maar even late zien dat Barcelona maar iets eenmalig was.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 21-05 16:29
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/GQ_QYRcXAAAdVJD?format=jpg&name=4096x4096

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowhite0901
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 21-05 23:09
Ik voorzie weer een moeilijk weekend voor rb. Zeker omdat het nu niet gaat de setup aan te passen van vrijdag op zaterdag. Ik denk dat mclaren deze pakt.

12 x 385Wp op HD4000SolarEdge zuid 13° pvoutput

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
offtopic:
@Jasphur Gefeliciteerd met je verjaardag

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thinlanet
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 21-05 23:47
Snowhite0901 schreef op donderdag 27 juni 2024 @ 08:48:
Ik voorzie weer een moeilijk weekend voor rb. Zeker omdat het nu niet gaat de setup aan te passen van vrijdag op zaterdag. Ik denk dat mclaren deze pakt.
Die vrees heb ik ook obv de historie, maar op zich ging RB hier vorig jaar ook lekker toch? Er is natuurlijk het eea veranderd qua ophanging etc, maar je zou zeggen dat de setup van vorig jaar een goede basis zou moeten zijn. De RB-Ring heeft geen nieuw asfalt gekregen, dus ook dat zou redelijke vergelijkbaar moeten zijn. Enkel de nieuwe kerbs+grindstrook is nieuw maar zover ik weet mijdde VER deze vorig jaar ook al aardig.

Qualy wordt een leuke, ik zou er niet van op kijken als de eerste 6 van Q3 binnen 1 tiende zit en dat je zowel in Q1 en Q2 genoodzaakt bent om 2 runs te doen om maar niet gebumped te raken. Daarnaast ook interessant wat de temps Qualy vs Race gaan doen, daar zit 10 graden tussen. Dus mogelijk Ferrari snel in Qualy, voor de race zie ik McLaren en Mercedes ook nog wel een kans maken. Als het al beroerd gaat bij RB na de sprint, zou ik misschien deze race pakken om een nieuwe motor in de pool te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowhite0901
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 21-05 23:09
Thinlanet schreef op donderdag 27 juni 2024 @ 09:18:
[...]

Die vrees heb ik ook obv de historie, maar op zich ging RB hier vorig jaar ook lekker toch? Er is natuurlijk het eea veranderd qua ophanging etc, maar je zou zeggen dat de setup van vorig jaar een goede basis zou moeten zijn. De RB-Ring heeft geen nieuw asfalt gekregen, dus ook dat zou redelijke vergelijkbaar moeten zijn. Enkel de nieuwe kerbs+grindstrook is nieuw maar zover ik weet mijdde VER deze vorig jaar ook al aardig.

Qualy wordt een leuke, ik zou er niet van op kijken als de eerste 6 van Q3 binnen 1 tiende zit en dat je zowel in Q1 en Q2 genoodzaakt bent om 2 runs te doen om maar niet gebumped te raken. Daarnaast ook interessant wat de temps Qualy vs Race gaan doen, daar zit 10 graden tussen. Dus mogelijk Ferrari snel in Qualy, voor de race zie ik McLaren en Mercedes ook nog wel een kans maken. Als het al beroerd gaat bij RB na de sprint, zou ik misschien deze race pakken om een nieuwe motor in de pool te krijgen.
Barcelona was ook niet veel veranderd. Blijkbaar hebben ze wel een update gebracht maar zijn ze toch terug gegaan naar een andere spec achtervleugel van vrijdag op zaterdag.

12 x 385Wp op HD4000SolarEdge zuid 13° pvoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drials
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 01:48
Max gaat hier weer oppermachtig zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Drials schreef op donderdag 27 juni 2024 @ 17:28:
Max gaat hier weer oppermachtig zijn.
Echt niet, Norris gaat hier winnen.

[ Voor 5% gewijzigd door Exocet op 27-06-2024 18:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeromaNoiS
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 10:23
Exocet schreef op donderdag 27 juni 2024 @ 18:08:
[...]

Echt niet, Norris gaat hier winnen.
Echt wel, Max gaat hier winnen. :+

(We gaan het zien, tot nu toe blijkt Max toch nog steeds in staat tot bijzondere prestaties, en kan hij zelfs in een mindere auto (2021?!) kampioen worden.)

Acties:
  • +21 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Ik blijf het ergens toch interessant vinden dat er zo weinig vertrouwen in Verstappen zijn kwaliteiten lijkt te zijn.
Want volgens mij is het nu al het halve seizoen dat het allemaal niks is, en wint Verstappen steeds. :P

Ondertussen zijn de races wel een stuk spannender en de kwalificaties al helemaal. ;)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wok
  • Laatst online: 11:46

Wok

Dakloos...

DaniëlWW2 schreef op donderdag 27 juni 2024 @ 19:34:
Ik blijf het ergens toch interessant vinden dat er zo weinig vertrouwen in Verstappen zijn kwaliteiten lijkt te zijn.
Want volgens mij is het nu al het halve seizoen dat het allemaal niks is, en wint Verstappen steeds. :P

Ondertussen zijn de races wel een stuk spannender en de kwalificaties al helemaal. ;)
Het vertrouwen in Max is er wel, maar in Red Bull niet meer... Ze hebben een skelter gebouwd dit jaar.

Ik vrees dat Red Bull dit keer op eigen grond verslagen gaat worden door Norris. Ik gun het Lando absoluut, maar op dit moment is dit seizoen heel slecht voor mijn bloeddruk :P

(ik wil gewoon afgetekende overwinningen voor Max en kneiterspannende gevechten voor P2 :P )

Who is General Failure and why is he reading my hard drive?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

69 punten is natuurlijk ook maar een hele krappe voorsprong. :)

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
YakuzA schreef op donderdag 27 juni 2024 @ 20:55:
Zeker omdat Verstappen ook uitviel in Oostenrijk Australië. Dat waren nog eens 25 punten.
Ook zit het eraan te komen dat RBR met een nieuwe voorvleugel gaat komen. In het algemeen denk ik dat alle teams zullen doorontwikkelen tot ver in dit seizoen. Want volgend jaar mogen ze aan de 2026 auto werken en dan zal dat de prioriteit zijn. Dus nu moet je zoveel mogelijk ontwikkelen en dit meenemen naar 2025. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertMe
DaniëlWW2 schreef op donderdag 27 juni 2024 @ 20:58:
[...]

Zeker omdat Verstappen ook uitviel in Oostenrijk.
Australia is niet Oostenrijk, maar Australië :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 21-05 20:37
RobertMe schreef op donderdag 27 juni 2024 @ 21:04:
[...]

Australia is niet Oostenrijk, maar Australië :+
Precies het omgekeerde van wat (Amerikaanse meestal) toeristen verkeerd doen! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevy454
  • Niet online
YakuzA schreef op donderdag 27 juni 2024 @ 20:55:
Trek er maar 20 vanaf omdat hij later een gridstraf moet nemen voor een nieuwe PU :/

Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Chocoball
Afbeeldingslocatie: https://preview.redd.it/career-stats-in-austria-for-verstappen-hamilton-leclerc-v0-al14b6vnk49d1.jpeg?width=1080&crop=smart&auto=webp&s=b82d768f0dc0dd3518b8cd03f6d53a366efa0133

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lynx
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07:12
Wat betreft stats heeft Max de voorkeur. Maar Hamilton heeft nog steeds de meeste wins van iedereen en toch verwachten we niet dat hij gaat winnen.

Gelukkig is er na de sprint nog ruimte voor setup changes. Beschouwen we de sprint maar als FP3.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Yes, Oostenrijk. Zin in! Sinds ze het sprintweekend hebben omgegooid, vind ik ze niet zo erg meer als voorheen. Ik heb alleen een verjaardag op zaterdag, dus kan niet live kijken. Ik hoop op regen, dat maakt het altijd toch net even spannender, maar daar hebben we dit jaar al vaker op gehoopt en meestal kwam het toch net niet.

Ik hoop voor Perez dat hij zich kan herpakken, man wat gaat die kerel af sinds z'n contractverlenging. Alsof het allemaal ineens niet meer uitmaakt. Er zijn geruchten dat hij moeite heeft met het karakter van de nieuwe RB20, dat Max daar beter om de problemen heen kan rijden en/of zijn rijstijl aanpassen, maar een minuut achter je teamgenoot eindigen is wel echt een blamage zeg. Ik snap dat hij geld meebrengt uit Mexico, maar hij rijdt ondertussen ook recordhoeveelheden schade en kost RBR waarschijnlijk het WCC en daarmee een hoop prijzengeld. Wanneer begint dat te compenseren?

Norris zal op en top concentratie zijn. Hij lijkt getergd met zijn P2 in Spanje. Maar zijn strategie was gewoon onhandig: een overcut werkt zelden goed. Je verliest immers veel meer op jouw oude banden t.o.v. de gloednieuwe van de concurrentie tijdens je overcut rondjes, dan je wint in de ronden waarin je (posities goedmakend en daarmee je banden nog zwaarder belastend) op iets jongere bandjes rondrijdt. Misschien leert hij ervan dat hij best op het team mag vertrouwen en het team dat ze dit soort strategische beslissingen niet bij de rijder moeten neerleggen?

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:41

Bezulba

Formerly known as Eendje

Grrrrrene schreef op vrijdag 28 juni 2024 @ 08:21:
Yes, Oostenrijk. Zin in! Sinds ze het sprintweekend hebben omgegooid, vind ik ze niet zo erg meer als voorheen. Ik heb alleen een verjaardag op zaterdag, dus kan niet live kijken. Ik hoop op regen, dat maakt het altijd toch net even spannender, maar daar hebben we dit jaar al vaker op gehoopt en meestal kwam het toch net niet.

Ik hoop voor Perez dat hij zich kan herpakken, man wat gaat die kerel af sinds z'n contractverlenging. Alsof het allemaal ineens niet meer uitmaakt. Er zijn geruchten dat hij moeite heeft met het karakter van de nieuwe RB20, dat Max daar beter om de problemen heen kan rijden en/of zijn rijstijl aanpassen, maar een minuut achter je teamgenoot eindigen is wel echt een blamage zeg. Ik snap dat hij geld meebrengt uit Mexico, maar hij rijdt ondertussen ook recordhoeveelheden schade en kost RBR waarschijnlijk het WCC en daarmee een hoop prijzengeld. Wanneer begint dat te compenseren?

Norris zal op en top concentratie zijn. Hij lijkt getergd met zijn P2 in Spanje. Maar zijn strategie was gewoon onhandig: een overcut werkt zelden goed. Je verliest immers veel meer op jouw oude banden t.o.v. de gloednieuwe van de concurrentie tijdens je overcut rondjes, dan je wint in de ronden waarin je (posities goedmakend en daarmee je banden nog zwaarder belastend) op iets jongere bandjes rondrijdt. Misschien leert hij ervan dat hij best op het team mag vertrouwen en het team dat ze dit soort strategische beslissingen niet bij de rijder moeten neerleggen?
Die minuut is een vertekend beeld. Niet dat ik zeg dat hij geweldig rijd, maar omdat hij ergens in het midden zit kan hij niet voluit rijden met al dat verkeer om hem heen. Daarnaast gebruikt RB hem vaak als proefkonijn voor banden e.d. om Max de juiste strategie te kunnen geven.

Ik vind het wel veelzeggend dat z'n contract gewoon verlengd is. Dat komt echt niet alleen door een zak geld. RB heeft dus het idee dat een ander coureur hun niet meer gaat geven en misschien zelfs minder op de baan. Dat maakt Max z'n prestaties wel extra bijzonder.

blup

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• basvn
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 21-05 16:37

basvn

Breezand - NHN

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/GRJCPDDXkAAbOuX?format=jpg&name=4096x4096

max was te laat op mediadag

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Plenkske
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10:54
Dit heeft wel een hoog kleuterklas gehalte 8)7

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• meenkdrie
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 10:41
Plenkske schreef op vrijdag 28 juni 2024 @ 09:10:
[...]

Ga maar een briefje halen bij de rector!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

meenkdrie schreef op vrijdag 28 juni 2024 @ 09:11:
[...]

Ga maar een briefje halen bij de rector!!
Hij kreeg een briefje van de teambaas dat ie een lekke band had 'transportation issues' en dat dat overmacht was :+

[ Voor 4% gewijzigd door YakuzA op 28-06-2024 09:19 ]

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mschamp
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 10:55
YakuzA schreef op vrijdag 28 juni 2024 @ 09:18:
[...]

Hij kreeg een briefje van de teambaas dat ie een lekke band had 'transportation issues' en dat dat overmacht was :+
Ze hebben toch voldoende getrainde mensen om binnen de 2 seconden er 4 nieuwe banden onder te leggen? :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TinusXIII
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 12:20
[...]

Als jij ingepland wordt voor de persconferentie en je komt 16 minuten te laat dan wordt daar wat gevonden ja. Niet heel gek gezien ze dat wel vaker doen als coureurs te laat zijn bij verplichtingen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 21-05 22:42
[...]

De brug stond open...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Was er weer een opstopping in de pit exit? :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Plenkske
TinusXIII schreef op vrijdag 28 juni 2024 @ 09:32:
[...]

Als jij ingepland wordt voor de persconferentie en je komt 16 minuten te laat dan wordt daar wat gevonden ja. Niet heel gek gezien ze dat wel vaker doen als coureurs te laat zijn bij verplichtingen.
En ik vind er wat van dat ze het zo officieel behandelen via de stewards en dat die dit formulier moeten maken.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• hamsteg
  • Registratie: Mei 2003

hamsteg

Species 5618

Plenkske schreef op vrijdag 28 juni 2024 @ 09:51:
[...]

En ik vind er wat van dat ze het zo officieel behandelen via de stewards en dat die dit formulier moeten maken.
Hmm, ze doen mee aan de top klasse in racing, grote sponsoren, genieten enorme privileges en moeten als onderdeel van hun werk de sponsoren en fans zo nu en dan een optreden geven. De FIA heeft er alle belang bij dat er een connectie is met de buitenwereld en niet volledig autonoom opererende teams want dan wordt de marketing value snel lager. Ik vind het eigenlijk wel normaal dat ze dit doen, kleuterklas misschien, maar de meesten hebben geen idee wat hun impact is op de fans en sponsoren en dat deze voor de inkomsten zorgen (kaartjes, merchandising).

Dit is een beroep met leuke kanten en een paar verplichtingen, ach het salaris is er dan ook naar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plenkske
hamsteg schreef op vrijdag 28 juni 2024 @ 10:02:
[...]

Hmm, ze doen mee aan de top klasse in racing, grote sponsoren, genieten enorme privileges en moeten als onderdeel van hun werk de sponsoren en fans zo nu en dan een optreden geven. De FIA heeft er alle belang bij dat er een connectie is met de buitenwereld en niet volledig autonoom opererende teams want dan wordt de marketing value snel lager. Ik vind het eigenlijk wel normaal dat ze dit doen, kleuterklas misschien, maar de meesten hebben geen idee wat hun impact is op de fans en sponsoren en dat deze voor de inkomsten zorgen (kaartjes, merchandising).

Dit is een beroep met leuke kanten en een paar verplichtingen, ach het salaris is er dan ook naar.
Dat snap ik volledig, dat het hun werk is en dat ze die interviews moeten geven.
En ik snap ook volledig dat er iets gezegt wordt als je te laat bent. Maar wat mij betreft hoeft dat niet via de stewards en een officieel formulier.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Extigo
  • Laatst online: 11:44
Updates zijn binnen:

Geen updates voor Red Bull, Aston Martin, Alpine, Williams, Haas.

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/GRJUKqxXwAAUFUN?format=jpg&name=4096x4096
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/GRJUKpOXUAEeVte?format=jpg&name=4096x4096
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/GRJUKnXXIAAnFVW?format=jpg&name=4096x4096
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/GRJUKp_WIAA5kTr?format=jpg&name=4096x4096
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/GRJUKpkXMAIuXjB?format=jpg&name=4096x4096
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/GRJUKrSXYAAEn6T?format=jpg&name=4096x4096

Steam

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RobertMe
Plenkske schreef op vrijdag 28 juni 2024 @ 10:04:
[...]

Dat snap ik volledig, dat het hun werk is en dat ze die interviews moeten geven.
En ik snap ook volledig dat er iets gezegt wordt als je te laat bent. Maar wat mij betreft hoeft dat niet via de stewards en een officieel formulier.
Hoe moeten ze het dan doen? Foei zeggen gaat niet voorkomen dat het structureel wordt. Dus het zal officieel geregistreerd moeten worden zodat na herhaalde vergrijpen er wel een straf toegekend zou kunnen worden. En het officiële straforgaan binnen de FIA zijn de stewards.

Dus ja, absoluut totale overkill voor één vergrijp. Maar als die absoluut totale overkill er niet was dan was het aantal vergrijpen een stuk hoger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plenkske
RobertMe schreef op vrijdag 28 juni 2024 @ 10:17:
[...]

Hoe moeten ze het dan doen? Foei zeggen gaat niet voorkomen dat het structureel wordt. Dus het zal officieel geregistreerd moeten worden zodat na herhaalde vergrijpen er wel een straf toegekend zou kunnen worden. En het officiële straforgaan binnen de FIA zijn de stewards.

Dus ja, absoluut totale overkill voor één vergrijp. Maar als die absoluut totale overkill er niet was dan was het aantal vergrijpen een stuk hoger.
Kleuters als kleuters behandelen dus. Jammer, maar dat (dikgedrukte deel) zal de reden wel zijn inderdaad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fauna
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11:25
Ja kleuterklas. Maar de reden is dat er een sanctie staat op het te laat komen. Dus moet het worden beoordeeld door de stewards die netjes documenteren in een officieel document (ook volgens de regels) dat ze coulance toepassen.

[ Voor 15% gewijzigd door Fauna op 28-06-2024 10:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hamsteg
  • Registratie: Mei 2003

hamsteg

Species 5618

Plenkske schreef op vrijdag 28 juni 2024 @ 10:28:
[...]

Kleuters als kleuters behandelen dus. Jammer, maar dat (dikgedrukte deel) zal de reden wel zijn inderdaad.
Vertrouwen komt te voet en gaat te paard, eh race auto. Beter preventief duidelijk optreden dan achteraf de schade herstellen, je hebt je fans niet zomaar terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
Plenkske schreef op vrijdag 28 juni 2024 @ 10:28:
[...]

Nah. Als je op school te laat bent benadeel je alleen jezelf. Als je niet komt opdagen, of te laat komt opdagen, voor de media verplichtingen benadeel je iemand anders er mee.

Een groot deel van de teams en coureurs zal er gewoon geen zin in hebben omdat ze of betere dingen te doen hebben of die extra rustdag zouden kunnen gebruiken. Dus als er geen straf staat op het te laat aanwezig zijn of zelfs helemaal niet aanwezig zijn dan valt het te verwachten dat ze daar ook ge-/misbruik can zullen maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plenkske
RobertMe schreef op vrijdag 28 juni 2024 @ 10:31:
[...]

Nah. Als je op school te laat bent benadeel je alleen jezelf. Als je niet komt opdagen, of te laat komt opdagen, voor de media verplichtingen benadeel je iemand anders er mee.

Een groot deel van de teams en coureurs zal er gewoon geen zin in hebben omdat ze of betere dingen te doen hebben of die extra rustdag zouden kunnen gebruiken. Dus als er geen straf staat op het te laat aanwezig zijn of zelfs helemaal niet aanwezig zijn dan valt het te verwachten dat ze daar ook ge-/misbruik can zullen maken.
Nogmaals, dat snap ik volledig.
En nogmaals, ik had het steeds alleen over de officiele manier van "straffen".
Extigo schreef op vrijdag 28 juni 2024 @ 10:05:
Updates zijn binnen:

Geen updates voor Red Bull, Aston Martin, Alpine, Williams, Haas.

[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Is dit via die twitterbot, ik dacht dat die de vorige keer ook het eea. gemist had ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Extigo
Plenkske schreef op vrijdag 28 juni 2024 @ 10:40:
[...]

Is dit via die twitterbot, ik dacht dat die de vorige keer ook het eea. gemist had ?
Half. Ik zag de melding via de Twitter bot en heb daarna het document opgezocht op de website van de FIA (https://www.fia.com/documents/) om zeker te weten dat alles er is. Het hele document is te zien op https://www.fia.com/sites...ntation%20Submissions.pdf

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevy454
  • Niet online
Ah crap, het is een sprintweekend.
Dat wordt de sprint race dan uitgesteld kijken ben ik bang. Ik blijf dat een verneukerij van je weekend vinden.

Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
Hij moest zeker nog een sim race afmaken? Duurde wat langer dan gedacht door zijn elleboog blessure. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dido
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online

Dido

heforshe

offtopic:
Ik blijf, als de naam van VCARB voluit geschreven wordt, steeds Crash ipv Cash lezen. :X Zal wel te maken hebben met het feit dat die hele Visa Cash App me geen ene moer zegt.
Ik hoop dat het geen voorspellende waarde heeft :|

Wat betekent mijn avatar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Bezulba schreef op vrijdag 28 juni 2024 @ 08:40:
[...]

Die minuut is een vertekend beeld. Niet dat ik zeg dat hij geweldig rijd, maar omdat hij ergens in het midden zit kan hij niet voluit rijden met al dat verkeer om hem heen. Daarnaast gebruikt RB hem vaak als proefkonijn voor banden e.d. om Max de juiste strategie te kunnen geven.

Ik vind het wel veelzeggend dat z'n contract gewoon verlengd is. Dat komt echt niet alleen door een zak geld. RB heeft dus het idee dat een ander coureur hun niet meer gaat geven en misschien zelfs minder op de baan. Dat maakt Max z'n prestaties wel extra bijzonder.
Dat is het probleem eigenlijk: we hebben geen idee of Yuki, Daniel of Liam het beter zou doen, want die zitten niet in die auto. Ergens heb je ook wel gelijk: Albon en Gasly hebben het ook geprobeerd en gefaald, maar op de een of andere manier waren die in no time exit en mag Perez blijven. Hij heeft het grootste gat met zin teamgenoot van alle coureurs op de grid en vocht vorige race met de Alpines voor P8. Die minuut is misschien wat vertekend, maar het blijft gewoon een slechte prestatie.

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paazei
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 00:47
LordSinclair schreef op woensdag 26 juni 2024 @ 09:51:
[...]

Die Nederlandse websites geven slecht weer welke regen via een front aankomt en zenitale regen. Hierdoor lijkt het in de Alpenlanden vaak alsof het regenweer wordt omdat de kans op zenitale regen aanwezig is (dus regendruppels en mm in de voorspelling). Maar dat die regen lang niet altijd valt.

Sommige weerdiensten (zoals de juiste weerlaag in Windy) kan dit verschil wel aangeven.

[Afbeelding]

Paars is zenitale regen, blauw regen via een front.
Mocht de zenitale regen aanhouden ga dan even langs de huisarts. Beetje smeren en je kunt er weer tegen aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:41

Bezulba

Formerly known as Eendje

Grrrrrene schreef op vrijdag 28 juni 2024 @ 11:31:
[...]

Dat is het probleem eigenlijk: we hebben geen idee of Yuki, Daniel of Liam het beter zou doen, want die zitten niet in die auto. Ergens heb je ook wel gelijk: Albon en Gasly hebben het ook geprobeerd en gefaald, maar op de een of andere manier waren die in no time exit en mag Perez blijven. Hij heeft het grootste gat met zin teamgenoot van alle coureurs op de grid en vocht vorige race met de Alpines voor P8. Die minuut is misschien wat vertekend, maar het blijft gewoon een slechte prestatie.
Wij weten het niet, maar er werken genoeg slimme mensen bij RB en RB (har har) die echt wel data kunnen vergelijken om te kijken of een swap überhaupt zin heeft. En daar is blijkbaar ook de conclusie dat wat Checo doet voldoende is om te blijven.

blup

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PalingDrone
  • Registratie: September 2017
  • Niet online
Howdy, shrimps on the barby en kangaroos down under. Heb de tv al 180 gaden gedaaid en ben er weer helemaal klaar voor dit weekend ;)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• OzzieMann
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 11:38

OzzieMann

PSN: OzzieMann

PalingDrone schreef op vrijdag 28 juni 2024 @ 11:40:
Howdy, shrimps on the barby en kangaroos down under. Heb de tv al 180 gaden gedaaid en ben er weer helemaal klaar voor dit weekend ;)
Not sure if trolling....

Maar voor het geval van niet, het is Austria, niet Australia.

https://untappd.com/user/OzzBier

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PalingDrone
  • Niet online
OzzieMann schreef op vrijdag 28 juni 2024 @ 11:49:
[...]

Not sure if trolling....

Maar voor het geval van niet, het is Austria, niet Australia.
Ooooooow :+

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• StefanVerkerk
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19-05 07:44
[weernerd-modus]
Nog even over het weer a.s. zondag tijdens de race. Zoals het er nu naar uit ziet wordt het een kantje boord situatie, waarbij ik er naar neig om te zeggen dat het tijdens de race nog net droog blijft. Zondag in de middag ontstaan er flinke buien vanuit het westen en dat trekt al intensiverend in de richting van het oosten.

Diverse weermodellen laten in de omgeving van Spielberg wel neerslagsignalen toe, maar op basis van de weermodellen nu lijkt het net droog te blijven tot ±16:00/17:00 LT (14:00/15:00 UTC). Maar goed, verrassingen zijn dan niet uitgesloten. 'Risk of rain' zal wel iets van 60/70% worden gok ik, tenzij de buiigheid eerder op gang komt. De temperatuur kan voor de buien uit nog oplopen tot ±28ºC. Daarna flinke daling (koufront), maandag lijkt het bijvoorbeeld niet warmer te worden dan 15/16ºC daar.

In die zin komt alles dus net even te laat...

Hier even drie voorbeeldjes van weermodellen (cherry picking). Bron kaartjes: WXcharts.com.
[/weernerd-modus]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ibzx5Vei_WsRDFXdMUuNkxVGQLY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/H87uV5d8lhCF9rs6G2PTydeK.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RRZkFnY2ab-enw-JkzYYMCLet-c=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/eqQEigNExjetRF2AqmpaHpQi.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4fDW_jINvgSpUby-VjBN733Ds94=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/AzP5eNsnc9WJ0SPTn1rir9o7.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Nu online
De wereldkampioen trapt af, we zijn los!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Nu online
Niet meer wheelbangen met McLaren! Die hebben een super scherp stuk op de voorvleugel gezet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Willem30
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 11:55

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Iedereen veel plezier met de vrije training, ik zet hem net op. Beetje laat maar kan nog mooi een stuk zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willem30
Wat een geklaag weer dat men elkaar op de baan in de weg zit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PalingDrone
  • Niet online
Willem30 schreef op vrijdag 28 juni 2024 @ 12:54:
Wat een geklaag weer dat men elkaar op de baan in de weg zit
Dat zitten ze toch ook?
Zeker bij zo'n cruciale FP kan ik me voostellen dat dit snel wat irritaties opwekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Chocoball schreef op woensdag 26 juni 2024 @ 08:40:
Staan ook al wat foto's in het seizoen topic over de nieuwe grindstrook in bocht 9 en 10.

[Afbeelding]
Ik ben echt benieuwd hoeveel dit gaat helpen, al verwacht ik er weinig van. :) Het enige wat hier tegen echt goed werkt, is gewoon een grindbak, zo simpel is het. :)

Wat mij ook wel opvalt is dat deze track verhoudingsgewijs best veel als DRS-zone heeft; namelijk op alle drie de wat langere rechte stukken. Nu is de track ook een behoorlijk stuk korter natuurlijk, dus verhoudingsgewijs / procentueel komt het dan al snel hoger uit, maar het valt mij wel op dat sommige langere tracks wel minder DRS zones hebben, maar die soms (in totale lengte) ook juist weer wat korter zijn. Ben dan stiekem wel benieuwd of er inzicht is in hoeveel impact de DRS heeft tov een rondje zonder DRS, zowel in vergelijking als met de eigen track, als met andere tracks.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Als ik zo kijk en luister, dan denk ik dat RBR meteen een goede setup heeft.
Ook Perez zit eens binnen een acceptabele marge van Verstappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

DaniëlWW2 schreef op vrijdag 28 juni 2024 @ 13:01:
Zolang ie Zondag maar in de buurt van VER zit, is het goed toch? :) Dus of er voor, of er achter? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wok
  • Laatst online: 11:46

Wok

Dakloos...

Verstappen stuk... Gaat lekker met Red Bull...

Who is General Failure and why is he reading my hard drive?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 10:14
Code rood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Wok schreef op vrijdag 28 juni 2024 @ 13:02:
Nog steeds ellende, dat wordt heel lastig dit weekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PalingDrone
  • Niet online
Ai rood :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Transportman
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 07:39
DaniëlWW2 schreef op vrijdag 28 juni 2024 @ 13:01:
Als ik zo kijk en luister, is er toch een probleempje met de setup.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willem30
Wok schreef op vrijdag 28 juni 2024 @ 13:02:
Slechte plek om te moeten stoppen omdat de weg niet vlak is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Max zei net dat hij een aanpassing aan het differentieel maakte en toen ging het stuk.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Oef dat zit er niet goed uit, die auto bleef maar achteruit rollen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willem30
Motor stopt ermee lijkt het

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• basvn
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 21-05 16:37

basvn

Breezand - NHN

G_Dragon schreef op vrijdag 28 juni 2024 @ 13:04:
Oef dat zit er niet goed uit, die auto bleef maar achteruit rollen.
start-finish ligt niet vlak. zit geen handrem op de auto dus hij moest wachten tot er marshalls kwamen. dus dan maar uitrollen

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

DaniëlWW2 schreef op vrijdag 28 juni 2024 @ 13:04:
Max zei net dat hij een aanpassing aan het differentieel maakte en toen ging het stuk.
Misschien een foutje in de software en is een reset voldoende?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
basvn schreef op vrijdag 28 juni 2024 @ 13:05:
[...]

start-finish ligt niet vlak. zit geen handrem op de auto dus hij moest wachten tot er marshalls kwamen. dus dan maar uitrollen
Ah oké daarom leek het erger dan het daadwerkelijk was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Nu online
Lekkere timing ook, tijdens de FP in een Sprint weekend.
Hopelijk dat er met de motor zelf niets aan de hand is, want Max zit al niet ruim in de motoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21-05 16:30
Chevy454 schreef op donderdag 27 juni 2024 @ 22:48:
[...]

Trek er maar 20 vanaf omdat hij later een gridstraf moet nemen voor een nieuwe PU :/
You jinxed it! :+

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
sjaool schreef op vrijdag 28 juni 2024 @ 13:06:
[...]

Ik weet het niet. Maar Max stapt niet uit.
Dus het kan nog een reset worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PalingDrone
  • Niet online
Transportman schreef op vrijdag 28 juni 2024 @ 13:03:
[...]

Als ik zo kijk en luister, is er toch een probleempje met de setup.
Klinkt als een probleem met de brandstoftoevoer o.i.d., wel handig die heuveltjes daar

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• harmageddon
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:35
TheBrut3 schreef op vrijdag 28 juni 2024 @ 13:06:
Lekkere timing ook, tijdens de FP in een Sprint weekend.
Hopelijk dat er met de motor zelf niets aan de hand is, want Max zit al niet ruim in de motoren.
Dat weet je niet, ze hebben 3 motoren per seizoen beschikbaar, vanuit die 3 motoren kan je elk weekend kiezen. Het kan dus zijn dat ze met 1 motor 1 FP hebben gereden en verder niks.

Aap!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Max is alweer onderweg.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Max gaat weer rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extigo
sjaool schreef op vrijdag 28 juni 2024 @ 13:06:
[...]

Lijkt er wel op

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Nu online
harmageddon schreef op vrijdag 28 juni 2024 @ 13:07:
Dat weet je niet, ze hebben 3 motoren per seizoen beschikbaar, vanuit die 3 motoren kan je elk weekend kiezen. Het kan dus zijn dat ze met 1 motor 1 FP hebben gereden en verder niks.
Maar 1 motor is toch naar Japan gestuurd en die lijkt volledig afgeschreven?

Anyway, Max rijdt weer. Did you turn it off and on again?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RCBL
  • Registratie: Januari 2023
  • Niet online
De neerwaartse spiraal is ingezet bij RBR en het is te hopen dat ze die kunnen gaan stoppen. Als VER fan mag ik dat hopelijk zeggen en niet neergesabled wordt omdat men vindt/gaat vinden dat dit allemaal wel goed is voor de sport.. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Red Bull is wel helemaal out-of-sync van de andere bezig. Ze rijden op medium terwijl de rest van de top op hard rijdt. Perez lijkt er ook weer iets bij te zitten ook al is het op 0.2s afstand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

RCBL schreef op vrijdag 28 juni 2024 @ 13:09:
De neerwaartse spiraal is ingezet bij RBR en het is te hopen dat ze die kunnen gaan stoppen. Als VER fan mag ik dat hopelijk zeggen en niet neergesabled wordt omdat men vindt/gaat vinden dat dit allemaal wel goed is voor de sport.. :X
Dat gaat ook nog afwachten worden. volgens geruchten (van een sensatie site, I know...) zou Williams ook personeel bij RBR en Ferrari weggekaapt hebben, dus in the long run kan het sowieso wel effect hebben op de spiraal waar je op doelt. ;)
Pagina: 1 2 ... 23 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Huisregels van dit topic:
  • Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
  • Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
  • Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
  • Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.

Overige topics:

Dit topic sluit ergens in de week na de race.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de
Officiële Tweakers Discord