Weinig, 0 progressieStefanVerkerk schreef op zaterdag 22 juni 2024 @ 16:12:
Man man man, wat heeft SAR nou nog te zoeken in F1?
Misschien kan hij op 1 setje Q2 doorkomen.StefanVerkerk schreef op zaterdag 22 juni 2024 @ 16:18:
HAM P1 maar wel met een extra setje nieuwe softs die dus tijdens de race minder waard zijn...
een treffende spreuk
Zou tijdens het seizoen ook niet uitsluiten.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 22 juni 2024 @ 16:13:
[...]
Niets. Hij is vrijwel gegarandeerd weg na dit seizoen.
De vraag is vooral wie hem gaat vervangen. Als het Sainz niet is, dan denk ik Bottas.
Kimi Antonelli kan wel eens een betere vervanging zijn, zelfs als rookie
Zonde, VCARB
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Denk dat iedereen z'n banker lap op een gebruikt setje gaat rijden want de baan lijkt snel beter te worden.
*iedereen in de top*
*iedereen in de top*
[ Voor 9% gewijzigd door Chefbierrr op 22-06-2024 16:22 ]
HAM moest wel opnieuw naar buiten, of nieuwe softs nodig waren... geen idee. Zijn rondje op de eerste set softs was 1:13.033. Dan lag 'ie er nu uit...
Hij moest er nog uit. Er is veel track evolution.StefanVerkerk schreef op zaterdag 22 juni 2024 @ 16:22:
[...]
HAM moest wel opnieuw naar buiten, of nieuwe softs nodig waren... geen idee. Zijn rondje op de eerste set softs was 1:13.033. Dan lag 'ie er nu uit...
een treffende spreuk
Op het EK zeuren mensen dat bepaalde teams niet mee moeten doen, en dat vind ik bij de F1 nog wel wat erger.
Die Sargent komt nooit door, zelfde voor de VCard en al die andere. Verder twijfel ik over track limits bij HAM.
Die Sargent komt nooit door, zelfde voor de VCard en al die andere. Verder twijfel ik over track limits bij HAM.
Iedereen veel plezier met de kwalificatie! Beetje laat maar was het vergeten 
Hopelijk word het een spannende
Hopelijk word het een spannende
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Stroll 3x paars, snel papa, maak een foto
Ik zoek nog een engineer met affiniteit voor Security in de regio Breda. Kennis van Linux, Endpoint Security is een pré. Interesse, neem contact met me op via DM.
Daar zou een regel voor moeten komen, je zal maar door willen gaan
Ik zoek nog een engineer met affiniteit voor Security in de regio Breda. Kennis van Linux, Endpoint Security is een pré. Interesse, neem contact met me op via DM.
Hehe, sorry.Equator schreef op zaterdag 22 juni 2024 @ 16:29:
Stroll 3x paars, snel papa, maak een foto
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/5p4DrRa89cMnJuqlhsDtVnc9.jpg?f=user_large)
GAS sneller dan PER, beide op nieuwe softs. Jeetje.
Offtopic: dat is een van de beste afleveringen van South Park.StefanVerkerk schreef op zaterdag 22 juni 2024 @ 16:33:
[...]
Hehe, sorry.
[Afbeelding]
GAS sneller dan PER, beide op nieuwe softs. Jeetje.
Spannende Q2. Komop McLaren!
Hamilton heeft het geprobeerd. Dat betekent dus dat ze echt voor 1 run gaan om het setje uit Q1 ‘weer terug te winnen’.Chefbierrr schreef op zaterdag 22 juni 2024 @ 16:21:
Denk dat iedereen z'n banker lap op een gebruikt setje gaat rijden want de baan lijkt snel beter te worden.
*iedereen in de top*
een treffende spreuk
Max heeft een beste ronde gereden zeg, halve seconde sneller dan Q1. Lewis is door z’n bandjes heen, maar Mercedes doet tegenwoordig aan gloryruns in de FPs?..
Dacht te begrijpen dat langzaam rijden in de pit juist de regel is om langzaam rijden op de baan tegen te gaan.Equator schreef op zaterdag 22 juni 2024 @ 16:30:
[...]
Daar zou een regel voor moeten komen, je zal maar door willen gaan
Als je door wilt moet je maar eerder vertrekken.
Mwaaah, hun motor is denk ik minder aan slijtage onderhavig (dus kan verder open in een fp, betere test data) of Honda is gewoon heel voorzichtig.Holk schreef op zaterdag 22 juni 2024 @ 16:36:
Max heeft een beste ronde gereden zeg, halve seconde sneller dan Q1. Lewis is door z’n bandjes heen, maar Mercedes doet tegenwoordig aan gloryruns in de FPs?..
[ Voor 6% gewijzigd door pro_6or op 22-06-2024 16:38 ]
een treffende spreuk
Daar begint het wel op te lijken.Holk schreef op zaterdag 22 juni 2024 @ 16:36:
Het helpt ook niet dat Hamilton zijn eerste Q1 ronde zo slecht was, dat hij nog een keer moest. En nu moet hij alweer.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Met die tijd die HAM neer zet verwacht ik toch wel wat verschuivingen in de top 10...
per q3. (eindelijk)
alo jammer.
mercedes ook lekker bezig.
alo jammer.
mercedes ook lekker bezig.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Die Alpines gaan eigenlijk wel steeds beter. Ze waren het lachertje in Bahrein, maar nu staan ze in de buurt van AM
Alles zit wel mooi bij elkaar elkaar zeg.
Ben het even kwijt, maar OCO gaat weg toch op het einde van het seizoen?Holk schreef op zaterdag 22 juni 2024 @ 16:42:
Die Alpines gaan eigenlijk wel steeds beter. Ze waren het lachertje in Bahrein, maar nu staan ze in de buurt van AM
Tja, Alpine was blijkbaar veel te zwaar.
Misschien halen ze nu eindelijk eens wat gewicht eraf en begint het te lopen.
Misschien halen ze nu eindelijk eens wat gewicht eraf en begint het te lopen.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ja, die mag met pensioenHollowGamer schreef op zaterdag 22 juni 2024 @ 16:43:
[...]
Ben het even kwijt, maar OCO gaat weg toch op het einde van het seizoen?
Dat zou zomaar kunnen hoor, zo goed volg ik de regels niet. Maar langzaam rijden is wat anders dan stilstaan in de fastlane. Dat vind ik apart.Jasphur schreef op zaterdag 22 juni 2024 @ 16:36:
[...]
Dacht te begrijpen dat langzaam rijden in de pit juist de regel is om langzaam rijden op de baan tegen te gaan.
Ja vooral de nummer 1 in de constructeur vorig jaar. Die staat aan het begin en er kunnen er zomaar 10 tussen springen als je vertrekt. Maar ik snap wat je bedoeltAls je door wilt moet je maar eerder vertrekken.
Het is jammer, hij lijkt een goede coureur en komt enigszins sympathiek over. Maar als je verder kijkt dan dat, dan lijkt het niet het geval.
Ben benieuwd naar Q3,not time for error klein foutje en je bent de sjaak.
Perez laat het zienEquator schreef op zaterdag 22 juni 2024 @ 16:45:
[...]
Dat zou zomaar kunnen hoor, zo goed volg ik de regels niet. Maar langzaam rijden is wat anders dan stilstaan in de fastlane. Dat vind ik apart.
[...]
Ja vooral de nummer 1 in de constructeur vorig jaar. Die staat aan het begin en er kunnen er zomaar 10 tussen springen als je vertrekt. Maar ik snap wat je bedoelt
Eeeeuh, nee. Ocon is alles behalve sympathiek en gemiddelde coureurHollowGamer schreef op zaterdag 22 juni 2024 @ 16:47:
[...]
Het is jammer, hij lijkt een goede coureur en komt enigszins sympathiek over. Maar als je verder kijkt dan dat, dan lijkt het niet het geval.
Perez rijdt dit rondje op gebruikte softs.
ben benieuwd naar Q3
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Hij speelt en verteld inderdaad dat die heel.sympathiek is. Zelfs na Monaco hield die dat nog vol dat die zo'n teamplayer wasHollowGamer schreef op zaterdag 22 juni 2024 @ 16:47:
[...]

Lijkt dicht bij elkaar te zitten!
Ik gok VER/HAM/SAI. Maar zit heel dicht bij elkaar
Max ook gebruikte soft?StefanVerkerk schreef op zaterdag 22 juni 2024 @ 16:50:
Perez rijdt dit rondje op gebruikte softs.
Max op nieuwe softs. Max klaagde op de radio dat er iets met zijn auto was, maar ik had het idee dat de FOM wat van teamradio weg censureerde.
Bijna 1,4s sneller dan Perez.
Wat?
Wat?
PER was vergeten de zijwieltjes eraf te halen, dus meer weerstand onderweg?
Ouwe troep? Wat is dat?.......Alles is leuk, zelfs modelracing..........BOINC ook mee met DPC!
......Team Grazzie~Power....!! Mooooooeeeee......
Er is iets mis en nog snelste tijd neerzetten?StefanVerkerk schreef op zaterdag 22 juni 2024 @ 16:53:
[...]
Max op nieuwe softs. Max klaagde op de radio dat er iets met zijn auto was, maar ik had het idee dat de FOM wat van teamradio weg censureerde.
Max gewoon Max
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Denk niet dat iemand de tijd van Max kan bijhalen.
Sowieso schrijf je zo!
Mjah, de achterkant brak wel wat uit op een bepaald punt. Het zou typisch Verstappen zijn om te klagen bij P1. Haha.plizz schreef op zaterdag 22 juni 2024 @ 16:54:
[...]
Er is iets mis en nog snelste tijd neerzetten?
geen idee wat het is. Maar PER is echt niet goed bezig.
de rb20 zal vast lastiger zijn dan de rb19. maar per zit gewoon te ver achter voor een teamgrnoot met het zelfde materiaal
Mooie tijden! Maar als ze niet meer sneller worden vanwege de wind...
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Oei, ruzie bij Mercedes en politiek op de radio
Nieuwe banden vs gebruikte banden.DarkSide schreef op zaterdag 22 juni 2024 @ 16:55:
geen idee wat het is.
Ik ben niet zo van de roddel, maar volgens mij is het geen gelukkig huwelijk meer, en zijn beide blij als het seizoen is afgelopen.Equator schreef op zaterdag 22 juni 2024 @ 16:57:
Oei, ruzie bij Mercedes en politiek op de radio
Was HAM niet buiten de baan in Q1? Geen idee waar PIA buiten de baan is gegaan?
die heb ik gemist. voor per hoop ik dat hij wel op 0,3 max van ver komt
-
[ Voor 100% gewijzigd door plizz op 22-06-2024 17:00 ]
pia....no!
Max kreeg een tow van Perez.
Nice!
Elect a clown, expect a circus.
Norris!!!! Yes!!
mooi van nor
Heerlijk spannend dit laatste deel van de Q
Ouwe troep? Wat is dat?.......Alles is leuk, zelfs modelracing..........BOINC ook mee met DPC!
......Team Grazzie~Power....!! Mooooooeeeee......
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 23:30
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Wow lekker van Lando Norris, want Max ging ook weer fijn als vanouds.
Lekker Norris!
Twee honderdste...TheBrut3 schreef op zaterdag 22 juni 2024 @ 17:02:
Knappe ronde van Norris. Ik dacht echt dat die verbetering van Max voldoende was.
Gaat helemaal nergens over.
Heel tof deze spannende kwalificatie. Ben benieuwd of Norris het morgen vol kan houden
Voor Max zal het voelen alsof je een doelpunt wordt afgepakt door een VAR. Je doet alles goed, maar iemand anders bepaald dat het niet mag.
Gelukkig is die persoon Norris, dat dan wel.
Gelukkig is die persoon Norris, dat dan wel.
Wat een baas die NOR
Elect a clown, expect a circus.
Hoeveel centimeter is dat?hoevenpe schreef op zaterdag 22 juni 2024 @ 17:03:
[...]
Twee honderdste...
Gaat helemaal nergens over.
Mobylette Kaptein 50 Honda MB 50 Sparta Happy 50 Kawasaki GT750 Honda CB750C Honda VFR 750 F Derbi Variant 50 Honda SH 100 Honda SH 150 Malaguti Password 250 Kawasaki Z 750 Piaggio Liberty 50 Sym Symphony ST 125 LC Sym HD 2 125 Piaggio Beverly S 300 HPE
Was de ronde van Max met tow van Perez? Want dan is het misschien nog wel knapper van Norris.
Netjes gedaan van Norris hoor 👍😎
Gaat het morgen niet volhouden tegen Max verwacht ik, maar deze pole kan hij in zijn zak steken 💪
Gaat het morgen niet volhouden tegen Max verwacht ik, maar deze pole kan hij in zijn zak steken 💪
Hoezo? Racepace van Norris zag er prima uit in de vrije trainingen.SpeedyNick schreef op zaterdag 22 juni 2024 @ 17:04:
Iemand hier roept iets over een illegale vleugel op McLaren en Merc, weet iemand daar meer over? Heb dat nieuws gemist deze week dan...
Hoe waren de longruns RB vs McLaren?
Norris kreeg een tow van Ocon.
Was in de trainingen razendsnel op de mediums, die kan hem zeker winnen morgen, denk zelfs de favoriet.SpeedyNick schreef op zaterdag 22 juni 2024 @ 17:04:
VER kreeg een tow van PER. Ter info.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 22 juni 2024 @ 17:06:
Norris kreeg een tow van Ocon.
Ik weet het niet, denk dat als zij alles foutloos doen, dan wordt VER gewoon tweede.SpeedyNick schreef op zaterdag 22 juni 2024 @ 17:04:
Jammer dat PIA die fout maakte, want ben benieuwd of hij zou zijn in de top 3.
Mij bekruipt het gevoel dat McLaren een aantal races geleden iets speciaals heeft gevonden. Sinds Miami hebben ze ineens een paar tienden gevonden.. vind het allemaal iets te snel gaan die verandering.
We gaan het morgen zien 😉 Zit dit seizoen allemaal stuk dichter bij elkaar, maakt het wel leuker om naar te kijken IMHOTinusXIII schreef op zaterdag 22 juni 2024 @ 17:05:
[...]
Hoezo? Racepace van Norris zag er prima uit in de vrije trainingen.
Norris als potentiële titelkandidaat, in theorie kan het nog.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Huisregels van dit topic:
Overige topics:
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
- Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2024
- Andere race categorieën zijn hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 3 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
- De budgetcap: [F1] De budgetcap
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |