Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Ondertussen is het toch wel bekend dat RBR standaard met een flink teruggeschroefde motor de FP's rijdt. Maar ja, als die Britten Verstappen kunnen downplayen zullen ze het niet laten.Woudloper schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 14:24:
Mooi toch hoe de conclusies door de Engels commentatoren al wordt getrokken na het (bijna) afronden van FP1. Ze trekken de conclusie dat RBR er niet bovenop is en dat McLaren beter/sneller is omdat ze dezelfde tijden rijden.
Lijkt erop dat overigens veel teams problemen hebben met de koppeling. Je hoort Leclerc en Verstappen er via de boordradio over klagen.
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
Ik ook, voor de televisiehoevenpe schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 14:50:
[...]
Voel me oud, weet nog precies waar ik was.
Joho Johee...
Maar goed, dat zat ik op dat moment al ongeveer 25 jaar.

Elke keer als "lakmoestest" (litmesstest) langs komt op de F1TV stream neem ik een shot!
Vorige race noemde men die term en nu hebben ze het er continue over. Over de Merc, Over de RB, over de aankomende rookies....

Yep, idem voor beide puntenhoevenpe schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 14:50:
[...]
Voel me oud, weet nog precies waar ik was.
Joho Johee...
Was toen 'pas' 45 en mijn zoontje 9. Samen op de bank bij mijn schoonouders. Man, wat een echte vreugde om een uniek moment in de sportgeschiedenis.
Zoontje is inmiddels zoon en met z'n 1.88 een halve kop groter dan ik (niet moeilijk), heeft z'n rijbewijs en mag vanaf eind september zonder coach de auto pakken.
De tijd vliegt!
Kan die naast de "eerst een bankers-lap neerzetten" en het "banden overeind houden"? Of heb je het niet over het Viaplay commentaar?Waah schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 14:58:
mensen ik ben volledig lam. Ik dacht laat ik er een drankspelletje van maken!
Elke keer als "lakmoestest" (litmesstest) langs komt op de F1TV stream neem ik een shot!![]()
Vorige race noemde men die term en nu hebben ze het er continue over. Over de Merc, Over de RB, over de aankomende rookies....
Doe mij de olav mol bingo maar.kleinelievewolff schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 15:21:
[...]
Kan die naast de "eerst een bankers-lap neerzetten" en het "banden overeind houden"? Of heb je het niet over het Viaplay commentaar?
https://www.reddit.com/r/...bingo_for_the_dutch_fans/
Nee dit is het F1TV commentaar (van F1TV zelf, dus geen sky of viaplay)kleinelievewolff schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 15:21:
[...]
Kan die naast de "eerst een bankers-lap neerzetten" en het "banden overeind houden"? Of heb je het niet over het Viaplay commentaar?
Maar ik weet dat Viaplay er vorige week ook al over begon... Dus misschien is dit de nieuwe hype op de grid

Nog eentje danMalt007 schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 15:34:
[...]
Doe mij de olav mol bingo maar.
https://www.reddit.com/r/...bingo_for_the_dutch_fans/
https://x.com/F1_quiz/status/1466106997846298636/photo/1
Vooral omdat ze problemen met de motoren hebben toch? Ze hebben zoals ik het begrijp geen verse motor meer in de pool zitten omdat er telkens wat mee is hoe klein dat wat dan ook is.hansvk schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 14:52:
[...]
Ondertussen is het toch wel bekend dat RBR standaard met een flink teruggeschroefde motor de FP's rijdt. Maar ja, als die Britten Verstappen kunnen downplayen zullen ze het niet laten.
https://www.fia.com/sites...%20this%20Competition.pdf
Wie?TheBrut3 schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 16:41:
Strulovitch jr. mag zichzelf melden bij de FIA omdat hij niet aanwezig was bij de 'fan engagement activity'.
Steward penalty *intensifies*
Lance dus, maar dat weet jij best. Strulovitch is de officiële achternaam van de heren.
Born: Lawrence Sheldon Strulovitch
11 July 1959 (age 64)
Montreal, Quebec, Canada
Born: Lance Strulovitch
29 October 1998 (age 25)
Montreal, Quebec, Canada
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Nah, dat is wat meestal het probleem is met Verstappen.
Gewoon scherper moeten insturen, meer en meer en meer. Het geeft aan dat die auto qua basale balans, goed is. Nu de fijne details.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Bedoelen ze daar dan fp3 of q1 mee? Ik luister normaal het wereld commentaar.
Maar Red Bull niet zo lekker nog. Lijkt er toch beetje op dat ze voorbij gestreefd zijn. Of toch de auto in spaarmodus gezet? Maar dan ondertussen wel alle motoronderdelen maximaal vervangen.
Meer dan iedereen had verwacht. De diverse podcasts rondom F1 waren begin deze week allemaal overtuigd dat Verstappen makkelijk zou winnen.Exocet schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 17:14:
Gewoon weer veel issues bij Red Bull.
Die update heeft echt totaal niet gewerkt
Gezien het feit dat ze een “geheime” test doen met de RB18 voor referenties geeft bij mij aan dat ze het nog niet snappen wat er met de RB20 aan de hand is
Reprimande voor het team

Ik was daarbij, de eerste GP bezocht en dan krijg je opeens historie. Alleen kwam ik voor de Benz maar die dachten na een paar bochten laat maar. Op het rechte stuk aan het begin zat ik een redelijk WTF moment. En toen naar de strijd maar Kimi en Max gefocust.basvn schreef op woensdag 19 juni 2024 @ 08:08:
alweer 8 ! jaar geleden voor het verstappen avontuur in stroomversnelling ging!
Ik verwacht RBR hier wel weer dominant. (naja de nr 1 auto) die andere moet maar is laten zien wat hij kan.
Nu hopen dat Russel of Hamilton de hoogste trede kan betreden zondag.
[ Voor 6% gewijzigd door Hari-Bo op 21-06-2024 18:51 ]
Bos Stern Service Mercedes diagnose, coding, navigatie update, ECU/instrumentenpaneel reparatie, sleutel service, km check en Airmatic tuning ook op locatie. Interesse stuur een DM.
https://news.verstappen.com/nl/article/13308/"We hebben verschillende set-ups geprobeerd in de eerste vrije training. Het is nu tijd om te finetunen. Verder was de dag opzichzelf een stuk normaler en zonder problemen, dus dat is waar we op hoopten. Nu is het de taak om de auto te optimaliseren, maar dat is erg normaal", vertelt Max na afloop van de trainingen. Over de updates die Red Bull heeft meegebracht zegt hij: “Het waren kleine updates en vooralsnog voelt alles goed.”
Unit 3 kwam er nieuw in in Canada. Meteen kapot, die is nu in Japan voor onderzoek hoé kapot hij is. Maar een 3e stond natuurlijk nog wel gepland dus nu een nieuwe pakken, nummer 4. Als unit 3 nog wel bruikbaar is (minus de mgu-k meen ik) dan heb je maar een klein strafje te pakken wanneer de echte 4e motor nodig is. Maar dat is dus nog de vraag.albino71 schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 13:54:
[...]
Best wel snel de 4e ingezet. Gaat dan vast nog penalties opleveren verderop in het seizoen.
een treffende spreuk
Strulović van origine. Ik gok op de Balkan.sambalbaj schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 17:08:
[...]
Ah wist ik ook niet.
Maar klinkt wel een beetje te Russisch
pacificocean schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 22:02:
[...]
Strulović van origine. Ik gok op de Balkan.
Dat is pas integratie, je familienaam aanpassenThis surname possibly comes from the Hebrew forename Srul, which is short for Yisrael. In Slavic languages -owitz means 'son of', thus Strulowitz means 'son of Srul'.
Maar ja, nooit naar voren gekomen in enige uitzendingen zover ik weet. Zullen we het team omdopen naar Aston Martinovic? Als eerbetoon?
Het weer mbt regen is weer niet ideaal voor een spannende wedstrijd. Zaterdag laat regenbuien en zondag ochtend regenbuien. Misschien dat zondag de F2 en F3 race nog net wat nat is. Benieuwd vanmiddag of het wat lekkerder gaat bij Max. Kans genoeg op peen knotsgek verloop van het seizoen. De enige constante factor vooralsnog blijft Max zelf, de achtervolgers zullen meer punten van elkaar afsnoepen dan van Max, afgezien van enige bowlingsacties.
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
Long runs van Verstappen op de medium zagen er meer dan prima uit als je naar onderstaand plaatje kijkt. Weet niet wat de fuelloads waren uiteraard.Skarloc schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 18:03:
Perez zit er weer lekker bij....... Long runs van Max volgens mij nog niet zo slecht.
Bron: 2024 F1 SPANISH GP Friday analysis by Peter Windsor
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/A1rkOXBfkBwY8ElmVjiIwELD.jpg?f=user_large)
Norris is iets sneller op de M banden in dat staatje. Ik zag dat Max hem ook niet kon bijhouden toen ze even leken te gaan racen, maar geen idee in welke fase van hun tests dat was.Barturion schreef op zaterdag 22 juni 2024 @ 11:50:
[...]
Long runs van Verstappen op de medium zagen er meer dan prima uit als je naar onderstaand plaatje kijkt. Weet niet wat de fuelloads waren uiteraard.
Bron: 2024 F1 SPANISH GP Friday analysis by Peter Windsor
[Afbeelding]
Yep Norris is zelfs 1.2 - 1.5 sneller op de M dan hij zelf was op de S compound. Zal te maken hebben met fuelloads denk ik. Vandaar dat ik vooral naar het begin van de run keek. Maar goed blijft koffiedik kijken. We gaan het straks in FP3 en in de race wel meemaken.drfruit schreef op zaterdag 22 juni 2024 @ 12:19:
[...]
Norris is iets sneller op de M banden in dat staatje. Ik zag dat Max hem ook niet kon bijhouden toen ze even leken te gaan racen, maar geen idee in welke fase van hun tests dat was.
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Looks like a fire broke out behind the McLaren motorhome. #AMuS #F1 pic.twitter.com/MNo0EIuN4E
— Tobi Grüner 🏁 (@tgruener) 22 juni 2024
Want het gaat niet goed met de nieuwe motor?TheBrut3 schreef op zaterdag 22 juni 2024 @ 12:59:
Boeiende theorie bij F1TV op het begin van FP3. RBR zou bij Max een punt zoeken om met zo weinig mogelijk vermogen toch te winnen.
Nummer 3 hebben ze bij Verstappen er in Montreal in gezet, maar die had issues in een van de FPs en is schijnbaar terug naar Japan. Dit weekend ligt nummer 4, van 4, er in.TinusXIII schreef op zaterdag 22 juni 2024 @ 13:07:
[...]
Want het gaat niet goed met de nieuwe motor?
Vraag is echter in hoeverre de eerste twee ook echt "op" zijn. Of dat ze bij wijze van de rest van het jaar die 2 motoren op vrijdag willen gebruiken. En dan 3 en 4 voor zaterdag en zondag.
Vroeg alle motoren gebruiken hoeft dus niet op een probleem te duiden. En onder de engine freeze mag je toch alleen betroywbaarheidsproblemen oplossen. Heb je die niet rijdt je het hele seizoen met dezelfde (spec) motor. Dus later een nieuwe pakken maakt dan niet uit.
Edit:
Vorig jaar zat Red Bull na een stuk of 6 races meen ik ook al op het maximum van 4 versnellingsbakken. Heeft uiteindelijk ook geen problemen gegeven.
[ Voor 9% gewijzigd door RobertMe op 22-06-2024 13:15 ]
Nou, hij ging het pas net pas proberen.alienfruit schreef op zaterdag 22 juni 2024 @ 13:20:
Is Verstappen nu gewoon zo slecht met zijn 11e positie (ik loop wat achter) of gaat hij momenteel niet voor een snelle lap?
Ham reed wel in de weg maar voor die actie van Stroll zou ik licentie punten afpakken. Wat een gek , gewoon de wagen express insturennew_guy schreef op zaterdag 22 juni 2024 @ 13:21:
Stroll. Wat een figuur weer.
En vervolgens rijdt Norris in de weg zodat Verstappen niet aan de kant kan voor Sainz.
Max was nogal onhandig bij Sainz
Precies, HAM is vervelend, maar wat Stroll doet is wat mij betreft direct een penalty.randomice schreef op zaterdag 22 juni 2024 @ 13:28:
[...]
Ham reed wel in de weg maar voor die actie van Stroll zou ik licentie punten afpakken. Wat een gek , gewoon de wagen express insturen
[ Voor 10% gewijzigd door werphengel op 22-06-2024 13:38 ]
Hij is daar wel heel erg goed in. Hij blijf dan ook vaak bij de races verstopt zittensouljah1h schreef op zaterdag 22 juni 2024 @ 13:38:
Doet Perez een beetje verstoppertje in deze en afgelopen trainingen?
Sinds Miami vorig jaar is hij al zoeksiggy schreef op zaterdag 22 juni 2024 @ 13:40:
[...]
Hij is daar wel heel erg goed in. Hij blijf dan ook vaak bij de races verstopt zitten
Ik durf niet eens te zeggen wat er allemaal gebeurde, omdat het zoveel was.
Hij is aan het zoeken naar de kleine lettertjes in zijn nieuwe contract. Als ik vandaag niet in Q3 kom wat krijg ik dan te horen..............?
Mobylette Kaptein 50 Honda MB 50 Sparta Happy 50 Kawasaki GT750 Honda CB750C Honda VFR 750 F Derbi Variant 50 Honda SH 100 Honda SH 150 Malaguti Password 250 Kawasaki Z 750 Piaggio Liberty 50 Sym Symphony ST 125 LC Sym HD 2 125 Piaggio Beverly S 300 HPE
---RAWE CEEK!!!---
Ja vreemd, nu al de motor willen sparen? Of er is een probleem met deze motor dat die niet meer vermogen kan leveren?werphengel schreef op zaterdag 22 juni 2024 @ 13:37:
GP over de proefstart :“this could be the most relevant launch of the weekend so make use of it” 🤔
Zijn long runs zien er tevens gecontroleerd uit.
Geen idee wat Checo aan hoe doen is 🤪
Ik vond hem best wel vechten met het stuur in de longruns eerlijk gezegd. Ik heb een stuk of 3 laps meegekeken on board en zag toch vrij veel correcties en een auto met heel veel onderstuur wat waarschijnlijk ook wijst op een volle tank.Lynx schreef op zaterdag 22 juni 2024 @ 13:57:
We weten dat Max graag het hele weekend domineert. Maar ik heb het idee dat het dit weekend allemaal erg gecontroleerd gebeurd. Ze rijden sowieso nog niet op maximaal vermogen want doen niet mee met de snelsten op het rechte stuk. Bovendien kreeg hij voor elke snelle run de, op dat moment, snelste tijd te horen en matchte die vervolgens op of rond een tiende. Ze lijken de concurrentie meer te volgen.
You don't know, I don't know, the team doesn't know, he doesn't know...Lynx schreef op zaterdag 22 juni 2024 @ 13:57:
Wat kreeg Vettel ook alweer voor straf toen ie achterop Hamilton reed in Azerbeidzjan?J-M-T schreef op zaterdag 22 juni 2024 @ 14:20:
Mag hopen dat de stewards dat gedrag van Leclerc en Stroll met een behoorlijke stapel penalty punten bestraft. Het is zo bewust en over de grens, dat moet je volgens mij gelijk de kop indrukken.
10 seconden stop & go penalty.Hippocampus schreef op zaterdag 22 juni 2024 @ 14:30:
[...]
Wat kreeg Vettel ook alweer voor straf toen ie achterop Hamilton reed in Azerbeidzjan?
Kreeg die wel pas nadat Hamilton die aan zichzelf had gegeven (lostzittende headrest die vervangen moest worden door de FIA).
Edit:
Overigens was dat denk ik niet perse voor het achterop rijden
[ Voor 20% gewijzigd door RobertMe op 22-06-2024 14:53 ]
Ohja, zo zat het. Dat was in ieder geval opzettelijk contact. Iets wat Stroll vanmiddag ook deed. Misschien heeft Leclerc een beter smoesRobertMe schreef op zaterdag 22 juni 2024 @ 14:52:
[...]
10 seconden stop & go penalty.
Kreeg die wel pas nadat Hamilton die aan zichzelf had gegeven (lostzittende headrest die vervangen moest worden door de FIA).
Edit:
Overigens was dat denk ik niet perse voor het achterop rijdenVettel ging er vervolgens naast rijden en stuurde op Hamilton in (incl. contact tussen de voor- en achterwielen).
Persoonlijk vond ik het eerder andersom. Stroll gonna Stroll en rijdt weer eens als een blind paard en heeft daardoor wellicht contact gehad. Zie ook uhm, die ene raceHippocampus schreef op zaterdag 22 juni 2024 @ 14:58:
Iets wat Stroll vanmiddag ook deed. Misschien heeft Leclerc een beter smoes
Leclerc gaat rijden op een plek waar je niet rijdt / waar niet de racelijn is. Dat was IMO veel bewuster even "laten schrikken" / "duidelijk maken dat...".
Zijn normale programma. In Q2 er weer uit, net als vorig jaar daar, als ie die wel gaat halen.Lynx schreef op zaterdag 22 juni 2024 @ 13:57:
We weten dat Max graag het hele weekend domineert. Maar ik heb het idee dat het dit weekend allemaal erg gecontroleerd gebeurd. Ze rijden sowieso nog niet op maximaal vermogen want doen niet mee met de snelsten op het rechte stuk. Bovendien kreeg hij voor elke snelle run de, op dat moment, snelste tijd te horen en matchte die vervolgens op of rond een tiende. Ze lijken de concurrentie meer te volgen.
Testing, one, two ...
Zak Brown is wel een coole gast, dat vind ik wel.
Wat is heftig?HollowGamer schreef op zaterdag 22 juni 2024 @ 15:35:
Wat heftig zeg, blij dat iedereen in het motor-home goed is.
Het helpt als je multi multi miljonair bent en je bent directeur van MclarenHollowGamer schreef op zaterdag 22 juni 2024 @ 15:35:
Wat heftig zeg, blij dat iedereen in het motor-home goed is.
Maar even serieus, ik weet niet in hoeverre hij van invloed op het coureurs beleid, maar wat dat betreft heeft het in de VS wel Alpine-fratsengedoe. Laten Pourchaire contract opzeggen in Super Formula en weekjes later steuren ze hem meteen de laan uit. Nog niet eens over Palou-saga.......
https://www.nu.nl/formule...ersoneel-geevacueerd.html
Ik heb het helemaal niet meekregen, maar op ViaPlay zeiden ze het net.
Leuk dat Max ook zo praat over het voetbal, en schijnbaar ook contact heeft gehad met Virgil lol.

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Firefighters have turned the Alpine hospitality into a white board.
— Sam Cooper (@samcooper_) 22 juni 2024
One of the objectives is to find and extinguish the fire which seems pretty self explanatory for a fire fighter.#F1 #McLaren #SpanishGP pic.twitter.com/PckSArEn4P
Wat een zwaktebod. Zal voor Leclerc dan niet anders worden lijjkt me dan. Maar dus bewust tegen iemand aanrijden in FP is dus gewoon 'meh'. Dan kunnen ze net zogoed die ban van die ex RB coureur ook retro actief ongedaan maken.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 22 juni 2024 @ 15:53:
Stroll heeft een reprimande. Nog niks over Leclerc.
[Afbeelding]
Onbegrijpelijk hoe dat soort fratsen praktisch door de vingers worden gezien.
Ouwe troep? Wat is dat?.......Alles is leuk, zelfs modelracing..........BOINC ook mee met DPC!
......Team Grazzie~Power....!! Mooooooeeeee......

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Met opzet tegen iemand aanrijden moet áltijd een straf opleveren. Daar zou niet eens twijfel over mogen bestaan.
Een look a like
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Edit: Dat duurde lang
[ Voor 41% gewijzigd door Illegal_Alien op 22-06-2024 16:08 ]
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Of toch niet
---RAWE CEEK!!!---
Op +0.784 ten opzichte van Max? Hehe.
Geen regen op de radar overigens...
Ja hiero: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4TheBrut3 schreef op zaterdag 22 juni 2024 @ 16:08:
Mag ik al klagen over de regie?
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
eens. Vettel vs Hamilton Baku 2017 .. lijkt hier eigenlijk best veel op.Wertha schreef op zaterdag 22 juni 2024 @ 16:01:
Met opzet tegen iemand aanrijden moet áltijd een straf opleveren. Daar zou niet eens twijfel over mogen bestaan.
My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
Maar als je Max Verstappen heet, krijg je 50.000 boete voor het aanraken van een achtervleugel van een concurrent.
Check
22 Jun 2024, 16:10:02
let America be ashamed againStefanVerkerk schreef op zaterdag 22 juni 2024 @ 16:12:
Man man man, wat heeft SAR nou nog te zoeken in F1?
Niets. Hij is vrijwel gegarandeerd weg na dit seizoen.StefanVerkerk schreef op zaterdag 22 juni 2024 @ 16:12:
Man man man, wat heeft SAR nou nog te zoeken in F1?
De vraag is vooral wie hem gaat vervangen. Als het Sainz niet is, dan denk ik Bottas.
Dit topic is gesloten.
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
- Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2024
- Andere race categorieën zijn hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 3 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
- De budgetcap: [F1] De budgetcap
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |