[F1 2024] Race 10 GP van Spanje Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 12 Laatste
Acties:
  • 46.956 views

Onderwerpen

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• hoevenpe
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20:09
basvn schreef op woensdag 19 juni 2024 @ 08:08:
alweer 8 ! jaar geleden voor het verstappen avontuur in stroomversnelling ging!
Voel me oud, weet nog precies waar ik was.
Joho Johee... :P

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hansvk
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 16:46
Woudloper schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 14:24:
Mooi toch hoe de conclusies door de Engels commentatoren al wordt getrokken na het (bijna) afronden van FP1. Ze trekken de conclusie dat RBR er niet bovenop is en dat McLaren beter/sneller is omdat ze dezelfde tijden rijden.

Lijkt erop dat overigens veel teams problemen hebben met de koppeling. Je hoort Leclerc en Verstappen er via de boordradio over klagen.
Ondertussen is het toch wel bekend dat RBR standaard met een flink teruggeschroefde motor de FP's rijdt. Maar ja, als die Britten Verstappen kunnen downplayen zullen ze het niet laten.

PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• cannibal
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17:21
hoevenpe schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 14:50:
[...]

Ik ook, voor de televisie ;)
Maar goed, dat zat ik op dat moment al ongeveer 25 jaar. *O*

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20:51
mensen ik ben volledig lam. Ik dacht laat ik er een drankspelletje van maken!
Elke keer als "lakmoestest" (litmesstest) langs komt op de F1TV stream neem ik een shot! :+

Vorige race noemde men die term en nu hebben ze het er continue over. Over de Merc, Over de RB, over de aankomende rookies.... :X

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• albino71
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

hoevenpe schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 14:50:
[...]

Yep, idem voor beide punten ;)

Was toen 'pas' 45 en mijn zoontje 9. Samen op de bank bij mijn schoonouders. Man, wat een echte vreugde om een uniek moment in de sportgeschiedenis.

Zoontje is inmiddels zoon en met z'n 1.88 een halve kop groter dan ik (niet moeilijk), heeft z'n rijbewijs en mag vanaf eind september zonder coach de auto pakken.

De tijd vliegt!

Te koop....

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Extigo
  • Laatst online: 11:46
Zo te zien had Norris een mooie tow op het rechte stuk
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/GQmXO6hXgAAIn0w?format=jpg&name=medium

Steam

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kleinelievewolff
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21-05 14:32
Waah schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 14:58:
mensen ik ben volledig lam. Ik dacht laat ik er een drankspelletje van maken!
Elke keer als "lakmoestest" (litmesstest) langs komt op de F1TV stream neem ik een shot! :+

Vorige race noemde men die term en nu hebben ze het er continue over. Over de Merc, Over de RB, over de aankomende rookies.... :X
Kan die naast de "eerst een bankers-lap neerzetten" en het "banden overeind houden"? Of heb je het niet over het Viaplay commentaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malt007
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21-05 11:04
kleinelievewolff schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 15:21:
[...]
Kan die naast de "eerst een bankers-lap neerzetten" en het "banden overeind houden"? Of heb je het niet over het Viaplay commentaar?
Doe mij de olav mol bingo maar.
https://www.reddit.com/r/...bingo_for_the_dutch_fans/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
  • Laatst online: 20:51
kleinelievewolff schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 15:21:
[...]
Nee dit is het F1TV commentaar (van F1TV zelf, dus geen sky of viaplay)

Maar ik weet dat Viaplay er vorige week ook al over begon... Dus misschien is dit de nieuwe hype op de grid O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dagg
  • Registratie: Maart 2004
  • Nu online
hansvk schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 14:52:
[...]

Ondertussen is het toch wel bekend dat RBR standaard met een flink teruggeschroefde motor de FP's rijdt. Maar ja, als die Britten Verstappen kunnen downplayen zullen ze het niet laten.
Vooral omdat ze problemen met de motoren hebben toch? Ze hebben zoals ik het begrijp geen verse motor meer in de pool zitten omdat er telkens wat mee is hoe klein dat wat dan ook is.

https://www.fia.com/sites...%20this%20Competition.pdf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 20:46
Strulovitch jr. mag zichzelf melden bij de FIA omdat hij niet aanwezig was bij de 'fan engagement activity'.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chocoball
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 16:58
TheBrut3 schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 16:41:
Strulovitch jr. mag zichzelf melden bij de FIA omdat hij niet aanwezig was bij de 'fan engagement activity'.
Wie?

Steward penalty *intensifies* :+

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• TheBrut3
Chocoball schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 16:57:
Wie?

Lance dus, maar dat weet jij best. Strulovitch is de officiële achternaam van de heren.

Born: Lawrence Sheldon Strulovitch
11 July 1959 (age 64)
Montreal, Quebec, Canada

Born: Lance Strulovitch
29 October 1998 (age 25)
Montreal, Quebec, Canada

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Oke, dat is dus blijkbaar echt hun achternaam. :P

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
DaniëlWW2 schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 17:07:
Oke, dat is dus blijkbaar echt hun achternaam. :P
Ah wist ik ook niet.

Maar klinkt wel een beetje te Russisch

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chocoball
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 16:58
Nooit geweten, maar ik hou het maar bij Stroll voordat ik een moderator reprimande krijg voor naamsverbastering :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
"the car doesn't bite"

Dat is een nieuwe :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
sambalbaj schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 17:12:
"the car doesn't bite"

Dat is een nieuwe :)
Nah, dat is wat meestal het probleem is met Verstappen.
Gewoon scherper moeten insturen, meer en meer en meer. Het geeft aan dat die auto qua basale balans, goed is. Nu de fijne details. ;)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Gewoon weer veel issues bij Red Bull.
Die update heeft echt totaal niet gewerkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 17:13
Toen ik vlak voor de start inschakelde pakte ik nog een vleugje Nederlands commentaar op: "we verwachten dat bijna iedereen gelijk op de softs zal starten".
Bedoelen ze daar dan fp3 of q1 mee? Ik luister normaal het wereld commentaar.

Maar Red Bull niet zo lekker nog. Lijkt er toch beetje op dat ze voorbij gestreefd zijn. Of toch de auto in spaarmodus gezet? Maar dan ondertussen wel alle motoronderdelen maximaal vervangen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Woudloper
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Woudloper

« - _ - »

Exocet schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 17:14:
Gewoon weer veel issues bij Red Bull.
Die update heeft echt totaal niet gewerkt
Meer dan iedereen had verwacht. De diverse podcasts rondom F1 waren begin deze week allemaal overtuigd dat Verstappen makkelijk zou winnen.

Gezien het feit dat ze een “geheime” test doen met de RB18 voor referenties geeft bij mij aan dat ze het nog niet snappen wat er met de RB20 aan de hand is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Chocoball schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 16:57:
Wie?

Reprimande voor het team -O- Ik vond het minimaal een raceban waard voor Lance :o

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheBrut3
Perez de enige die nog geen run op softs heeft gedaan. Staat in de pits met de motorkap omhoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skarloc
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20:32

Skarloc

<GoT> Sk4rloC#2506

Perez zit er weer lekker bij :S....... Long runs van Max volgens mij nog niet zo slecht.

||D3 Battletag: [GoT]Sk4rloC#2506||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hari-Bo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11:11
basvn schreef op woensdag 19 juni 2024 @ 08:08:
alweer 8 ! jaar geleden voor het verstappen avontuur in stroomversnelling ging!

Ik verwacht RBR hier wel weer dominant. (naja de nr 1 auto) die andere moet maar is laten zien wat hij kan.
Ik was daarbij, de eerste GP bezocht en dan krijg je opeens historie. Alleen kwam ik voor de Benz maar die dachten na een paar bochten laat maar. Op het rechte stuk aan het begin zat ik een redelijk WTF moment. En toen naar de strijd maar Kimi en Max gefocust.

Nu hopen dat Russel of Hamilton de hoogste trede kan betreden zondag.

[ Voor 6% gewijzigd door Hari-Bo op 21-06-2024 18:51 ]

Bos Stern Service Mercedes diagnose, coding, navigatie update, ECU/instrumentenpaneel reparatie, sleutel service, km check en Airmatic tuning ook op locatie. Interesse stuur een DM.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Max nog redelijk positief
"We hebben verschillende set-ups geprobeerd in de eerste vrije training. Het is nu tijd om te finetunen. Verder was de dag opzichzelf een stuk normaler en zonder problemen, dus dat is waar we op hoopten. Nu is het de taak om de auto te optimaliseren, maar dat is erg normaal", vertelt Max na afloop van de trainingen. Over de updates die Red Bull heeft meegebracht zegt hij: “Het waren kleine updates en vooralsnog voelt alles goed.”
https://news.verstappen.com/nl/article/13308/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pro_6or
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:28

pro_6or

amateur_60r

albino71 schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 13:54:
[...]

Best wel snel de 4e ingezet. Gaat dan vast nog penalties opleveren verderop in het seizoen.
Unit 3 kwam er nieuw in in Canada. Meteen kapot, die is nu in Japan voor onderzoek hoé kapot hij is. Maar een 3e stond natuurlijk nog wel gepland dus nu een nieuwe pakken, nummer 4. Als unit 3 nog wel bruikbaar is (minus de mgu-k meen ik) dan heb je maar een klein strafje te pakken wanneer de echte 4e motor nodig is. Maar dat is dus nog de vraag.

een treffende spreuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacificocean
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 20:24
sambalbaj schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 17:08:
[...]

Ah wist ik ook niet.

Maar klinkt wel een beetje te Russisch
Strulović van origine. Ik gok op de Balkan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• siggy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-05 06:42

siggy

Wait.... what?

pacificocean schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 22:02:
[...]

Strulović van origine. Ik gok op de Balkan.
This surname possibly comes from the Hebrew forename Srul, which is short for Yisrael. In Slavic languages -owitz means 'son of', thus Strulowitz means 'son of Srul'.
Dat is pas integratie, je familienaam aanpassen ;)

Maar ja, nooit naar voren gekomen in enige uitzendingen zover ik weet. Zullen we het team omdopen naar Aston Martinovic? Als eerbetoon? :+

Het weer mbt regen is weer niet ideaal voor een spannende wedstrijd. Zaterdag laat regenbuien en zondag ochtend regenbuien. Misschien dat zondag de F2 en F3 race nog net wat nat is. Benieuwd vanmiddag of het wat lekkerder gaat bij Max. Kans genoeg op peen knotsgek verloop van het seizoen. De enige constante factor vooralsnog blijft Max zelf, de achtervolgers zullen meer punten van elkaar afsnoepen dan van Max, afgezien van enige bowlingsacties.

"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Barturion
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 23-05 16:05
Skarloc schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 18:03:
Perez zit er weer lekker bij :S....... Long runs van Max volgens mij nog niet zo slecht.
Long runs van Verstappen op de medium zagen er meer dan prima uit als je naar onderstaand plaatje kijkt. Weet niet wat de fuelloads waren uiteraard.

Bron: 2024 F1 SPANISH GP Friday analysis by Peter Windsor

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lM6LZR5fedEmx01R4sct4dGO3is=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/A1rkOXBfkBwY8ElmVjiIwELD.jpg?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• drfruit
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Barturion schreef op zaterdag 22 juni 2024 @ 11:50:
[...]

Long runs van Verstappen op de medium zagen er meer dan prima uit als je naar onderstaand plaatje kijkt. Weet niet wat de fuelloads waren uiteraard.

Bron: 2024 F1 SPANISH GP Friday analysis by Peter Windsor

[Afbeelding]
Norris is iets sneller op de M banden in dat staatje. Ik zag dat Max hem ook niet kon bijhouden toen ze even leken te gaan racen, maar geen idee in welke fase van hun tests dat was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Nu online
Blijkbaar net een brandje geweest bij McLaren. Aldus Buxton in de uitzending.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Barturion
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 23-05 16:05
drfruit schreef op zaterdag 22 juni 2024 @ 12:19:
[...]

Norris is iets sneller op de M banden in dat staatje. Ik zag dat Max hem ook niet kon bijhouden toen ze even leken te gaan racen, maar geen idee in welke fase van hun tests dat was.
Yep Norris is zelfs 1.2 - 1.5 sneller op de M dan hij zelf was op de S compound. Zal te maken hebben met fuelloads denk ik. Vandaar dat ik vooral naar het begin van de run keek. Maar goed blijft koffiedik kijken. We gaan het straks in FP3 en in de race wel meemaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 18:44
Stroll en Russell willen beide knee padding… watjes

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Yup, daar was een klein brandje.

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/GQq2cejWcAAHnGW?format=jpg&name=large
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/GQq2cefWQAE4h7p?format=jpg&name=large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheBrut3
Boeiende theorie bij F1TV op het begin van FP3. RBR zou bij Max een punt zoeken om met zo weinig mogelijk vermogen toch te winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TinusXIII
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 20:52
TheBrut3 schreef op zaterdag 22 juni 2024 @ 12:59:
Boeiende theorie bij F1TV op het begin van FP3. RBR zou bij Max een punt zoeken om met zo weinig mogelijk vermogen toch te winnen.
Want het gaat niet goed met de nieuwe motor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Nu online
TinusXIII schreef op zaterdag 22 juni 2024 @ 13:07:
[...]

Want het gaat niet goed met de nieuwe motor?
Nummer 3 hebben ze bij Verstappen er in Montreal in gezet, maar die had issues in een van de FPs en is schijnbaar terug naar Japan. Dit weekend ligt nummer 4, van 4, er in.

Vraag is echter in hoeverre de eerste twee ook echt "op" zijn. Of dat ze bij wijze van de rest van het jaar die 2 motoren op vrijdag willen gebruiken. En dan 3 en 4 voor zaterdag en zondag.

Vroeg alle motoren gebruiken hoeft dus niet op een probleem te duiden. En onder de engine freeze mag je toch alleen betroywbaarheidsproblemen oplossen. Heb je die niet rijdt je het hele seizoen met dezelfde (spec) motor. Dus later een nieuwe pakken maakt dan niet uit.

Edit:
Vorig jaar zat Red Bull na een stuk of 6 races meen ik ook al op het maximum van 4 versnellingsbakken. Heeft uiteindelijk ook geen problemen gegeven.

[ Voor 9% gewijzigd door RobertMe op 22-06-2024 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 16:12

alienfruit

the alien you never expected

Is Verstappen nu gewoon zo slecht met zijn 11e positie (ik loop wat achter) of gaat hij momenteel niet voor een snelle lap?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• new_guy
  • Registratie: Oktober 2009
  • Nu online
Stroll. Wat een figuur weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
alienfruit schreef op zaterdag 22 juni 2024 @ 13:20:
Is Verstappen nu gewoon zo slecht met zijn 11e positie (ik loop wat achter) of gaat hij momenteel niet voor een snelle lap?
Nou, hij ging het pas net pas proberen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randomice
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 30-04 22:24
Ham reed wel in de weg maar voor die actie van Stroll zou ik licentie punten afpakken. Wat een gek , gewoon de wagen express insturen

Diablo 3 Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
En Leclerc doet hetzelfde met Norris.
En vervolgens rijdt Norris in de weg zodat Verstappen niet aan de kant kan voor Sainz. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streamnl
  • Niet online
Wordt weer een spannende Q.
Geloof niet dat Max hem gaat pakken.

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siggy

siggy

Wait.... what?

Nou Leclerc mag een EMG'tje van de FIA gaan doen? Man manman.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Holk
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 20:11
Wat een stelletje randdebielen allemaal. Stroll, Leclerc, WTF! 10 plekken straf voor beide zou volledig op z’n plaats zijn.

Max was nogal onhandig bij Sainz

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SuBBaSS
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:30

SuBBaSS

-has Ryzen

Wat een maffe actie van LEC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chefbierrr
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 08:14
randomice schreef op zaterdag 22 juni 2024 @ 13:28:
[...]

Ham reed wel in de weg maar voor die actie van Stroll zou ik licentie punten afpakken. Wat een gek , gewoon de wagen express insturen
Precies, HAM is vervelend, maar wat Stroll doet is wat mij betreft direct een penalty.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• werphengel
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 03-09-2024
GP over de proefstart :“this could be the most relevant launch of the weekend so make use of it” 🤔

[ Voor 10% gewijzigd door werphengel op 22-06-2024 13:38 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• souljah1h
  • Registratie: November 2008
  • Niet online

souljah1h

sneller dan het slotje!

Doet Perez een beetje verstoppertje in deze en afgelopen trainingen?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• siggy

siggy

Wait.... what?

souljah1h schreef op zaterdag 22 juni 2024 @ 13:38:
Doet Perez een beetje verstoppertje in deze en afgelopen trainingen?
Hij is daar wel heel erg goed in. Hij blijf dan ook vaak bij de races verstopt zitten :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Chefbierrr
siggy schreef op zaterdag 22 juni 2024 @ 13:40:
[...]

Hij is daar wel heel erg goed in. Hij blijf dan ook vaak bij de races verstopt zitten :+
Sinds Miami vorig jaar is hij al zoek :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Nou, dat waren een paar bizarre laatste minuten van FP3.
Ik durf niet eens te zeggen wat er allemaal gebeurde, omdat het zoveel was. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aveenhuysen
  • Registratie: Februari 2004
Chefbierrr schreef op zaterdag 22 juni 2024 @ 13:41:
[...]

Sinds Miami vorig jaar is hij al zoek :+
Hij is aan het zoeken naar de kleine lettertjes in zijn nieuwe contract. Als ik vandaag niet in Q3 kom wat krijg ik dan te horen..............? :+

Mobylette Kaptein 50 Honda MB 50 Sparta Happy 50 Kawasaki GT750 Honda CB750C Honda VFR 750 F Derbi Variant 50 Honda SH 100 Honda SH 150 Malaguti Password 250 Kawasaki Z 750 Piaggio Liberty 50 Sym Symphony ST 125 LC Sym HD 2 125 Piaggio Beverly S 300 HPE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 16:36

NoFearCreations

3DPrint the world!

Upgrades lijken voor nu toch niet helemaal lekker te werken bij RB. Ene kant zat ik wel te hopen op klassieke dominantie van Max, maar dit is wel een stuk leuker voor de rest van het seizoen, en de fans van andere teams.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Treveo
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 19:19
werphengel schreef op zaterdag 22 juni 2024 @ 13:37:
GP over de proefstart :“this could be the most relevant launch of the weekend so make use of it” 🤔
Ja vreemd, nu al de motor willen sparen? Of er is een probleem met deze motor dat die niet meer vermogen kan leveren?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Lynx
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06:40
We weten dat Max graag het hele weekend domineert. Maar ik heb het idee dat het dit weekend allemaal erg gecontroleerd gebeurd. Ze rijden sowieso nog niet op maximaal vermogen want doen niet mee met de snelsten op het rechte stuk. Bovendien kreeg hij voor elke snelle run de, op dat moment, snelste tijd te horen en matchte die vervolgens op of rond een tiende. Ze lijken de concurrentie meer te volgen.
Zijn long runs zien er tevens gecontroleerd uit.

Geen idee wat Checo aan hoe doen is 🤪

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chefbierrr
Lynx schreef op zaterdag 22 juni 2024 @ 13:57:
We weten dat Max graag het hele weekend domineert. Maar ik heb het idee dat het dit weekend allemaal erg gecontroleerd gebeurd. Ze rijden sowieso nog niet op maximaal vermogen want doen niet mee met de snelsten op het rechte stuk. Bovendien kreeg hij voor elke snelle run de, op dat moment, snelste tijd te horen en matchte die vervolgens op of rond een tiende. Ze lijken de concurrentie meer te volgen.

Ik vond hem best wel vechten met het stuur in de longruns eerlijk gezegd. Ik heb een stuk of 3 laps meegekeken on board en zag toch vrij veel correcties en een auto met heel veel onderstuur wat waarschijnlijk ook wijst op een volle tank.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheBrut3
You don't know, I don't know, the team doesn't know, he doesn't know... :+

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• J-M-T
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 20:35
Mag hopen dat de stewards dat gedrag van Leclerc en Stroll met een behoorlijke stapel penalty punten bestraft. Het is zo bewust en over de grens, dat moet je volgens mij gelijk de kop indrukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hippocampus
  • Laatst online: 31-12-2024

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

J-M-T schreef op zaterdag 22 juni 2024 @ 14:20:
Mag hopen dat de stewards dat gedrag van Leclerc en Stroll met een behoorlijke stapel penalty punten bestraft. Het is zo bewust en over de grens, dat moet je volgens mij gelijk de kop indrukken.
Wat kreeg Vettel ook alweer voor straf toen ie achterop Hamilton reed in Azerbeidzjan? :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RobertMe
  • Nu online
Hippocampus schreef op zaterdag 22 juni 2024 @ 14:30:
[...]

Wat kreeg Vettel ook alweer voor straf toen ie achterop Hamilton reed in Azerbeidzjan? :D
10 seconden stop & go penalty.

Kreeg die wel pas nadat Hamilton die aan zichzelf had gegeven (lostzittende headrest die vervangen moest worden door de FIA).

Edit:
Overigens was dat denk ik niet perse voor het achterop rijden ;) Vettel ging er vervolgens naast rijden en stuurde op Hamilton in (incl. contact tussen de voor- en achterwielen).

[ Voor 20% gewijzigd door RobertMe op 22-06-2024 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hippocampus
  • Laatst online: 31-12-2024

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

RobertMe schreef op zaterdag 22 juni 2024 @ 14:52:
[...]

10 seconden stop & go penalty.

Kreeg die wel pas nadat Hamilton die aan zichzelf had gegeven (lostzittende headrest die vervangen moest worden door de FIA).

Edit:
Overigens was dat denk ik niet perse voor het achterop rijden ;) Vettel ging er vervolgens naast rijden en stuurde op Hamilton in (incl. contact tussen de voor- en achterwielen).
Ohja, zo zat het. Dat was in ieder geval opzettelijk contact. Iets wat Stroll vanmiddag ook deed. Misschien heeft Leclerc een beter smoes :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RobertMe
  • Nu online
Hippocampus schreef op zaterdag 22 juni 2024 @ 14:58:
Iets wat Stroll vanmiddag ook deed. Misschien heeft Leclerc een beter smoes :P
Persoonlijk vond ik het eerder andersom. Stroll gonna Stroll en rijdt weer eens als een blind paard en heeft daardoor wellicht contact gehad. Zie ook uhm, die ene race :+, waar die in de in-lap na de race Vettel van de baan kegelt (/van de Ferrari een driewieler maakt). Dit nu was uitkomen bocht en de auto weer recht zetten / "racelijn is zo ver mogelijk naar buiten" en nouja, daar reed best wel duidelijk Hamilton.
Leclerc gaat rijden op een plek waar je niet rijdt / waar niet de racelijn is. Dat was IMO veel bewuster even "laten schrikken" / "duidelijk maken dat...".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Zijn normale programma. In Q2 er weer uit, net als vorig jaar daar, als ie die wel gaat halen.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Wat heftig zeg, blij dat iedereen in het motor-home goed is. :)

Zak Brown is wel een coole gast, dat vind ik wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• souljah1h
  • Registratie: November 2008
  • Niet online

souljah1h

sneller dan het slotje!

HollowGamer schreef op zaterdag 22 juni 2024 @ 15:35:

Wat is heftig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siggy

siggy

Wait.... what?

HollowGamer schreef op zaterdag 22 juni 2024 @ 15:35:

Het helpt als je multi multi miljonair bent en je bent directeur van Mclaren :+ Dan moet er wel veel gebeuren wil je dacht verpest zijn toch ? :+

Maar even serieus, ik weet niet in hoeverre hij van invloed op het coureurs beleid, maar wat dat betreft heeft het in de VS wel Alpine-fratsengedoe. Laten Pourchaire contract opzeggen in Super Formula en weekjes later steuren ze hem meteen de laan uit. Nog niet eens over Palou-saga.......

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
https://www.nu.nl/formule...ersoneel-geevacueerd.html

Ik heb het helemaal niet meekregen, maar op ViaPlay zeiden ze het net.

Leuk dat Max ook zo praat over het voetbal, en schijnbaar ook contact heeft gehad met Virgil lol. :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Stroll heeft een reprimande. Nog niks over Leclerc.
Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/l0wz2n66n48d1.jpeg

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:21

Pierre

Van nature lui!

Have fun allemaal

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
De Alpine accommodatie werd ook even gebruikt als bord om op te schrijven. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• siggy

siggy

Wait.... what?

DaniëlWW2 schreef op zaterdag 22 juni 2024 @ 15:53:
Stroll heeft een reprimande. Nog niks over Leclerc.
[Afbeelding]
Wat een zwaktebod. Zal voor Leclerc dan niet anders worden lijjkt me dan. Maar dus bewust tegen iemand aanrijden in FP is dus gewoon 'meh'. Dan kunnen ze net zogoed die ban van die ex RB coureur ook retro actief ongedaan maken.

Onbegrijpelijk hoe dat soort fratsen praktisch door de vingers worden gezien.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• APClll
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20:28

APClll

FP ProMod

[DPC] Team Grazzie

Fijne Q allemaal!

Ouwe troep? Wat is dat?.......Alles is leuk, zelfs modelracing..........BOINC ook mee met DPC!
......Team Grazzie~Power....!! Mooooooeeeee......

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Leclerc ook reprimande...
Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/4jlm3jygp48d1.jpeg

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Holk
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 20:11
Schept precedent en geen goede

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pierre

Pierre

Van nature lui!

Zit Lewis nog op de tribune :9

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
Lets’s go!

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Hoe bedoel je precies?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wertha
  • Registratie: December 2022
  • Laatst online: 09:55

Wertha

Te midden van het moeras

Holk schreef op zaterdag 22 juni 2024 @ 15:59:
[...]

Schept precedent en geen goede
Met opzet tegen iemand aanrijden moet áltijd een straf opleveren. Daar zou niet eens twijfel over mogen bestaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pierre

Pierre

Van nature lui!

Een look a like

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Gaat het regenen? Het ziet er wel zo uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
Die VCARB livery is eigenlijk best wel lekker retro

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• StefanVerkerk
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 17:23
Goedemiddag! Veel plezier iedereen met de kwalificatie. Ben benieuwd, heb alle sessies niet kunnen volgen door werk tot nu toe, maar zag al wel dat het er heet aan toe gaat bij Mclaren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

PER is back baby! :p

Edit: Dat duurde lang :+

[ Voor 41% gewijzigd door Illegal_Alien op 22-06-2024 16:08 ]

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 16:36

NoFearCreations

3DPrint the world!

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• StefanVerkerk
Op +0.784 ten opzichte van Max? Hehe.

Geen regen op de radar overigens...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Mag ik al klagen over de regie?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10:50

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

Wertha schreef op zaterdag 22 juni 2024 @ 16:01:
Met opzet tegen iemand aanrijden moet áltijd een straf opleveren. Daar zou niet eens twijfel over mogen bestaan.
eens. Vettel vs Hamilton Baku 2017 .. lijkt hier eigenlijk best veel op.

My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-dark
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19:39
Vind de tijdsverschillen voor de eerste rondjes en tijden wel flink afwisselend

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Het Peertje
  • Registratie: April 2024
  • Laatst online: 19-05 16:52
Dus als je je emoties niet onder controle kunt houden... En opzettelijk een andere coureur gaat "wheel-bangen”... Dan kom je er vanaf met een reprimande.

Maar als je Max Verstappen heet, krijg je 50.000 boete voor het aanraken van een achtervleugel van een concurrent. :? :?

Check

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Verstappen zei net dat de auto nu veel beter is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefanVerkerk
TURN 10 INCIDENT INVOLVING CARS 2 (SAR) AND 18 (STR) NOTED - IMPEDING
22 Jun 2024, 16:10:02

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefanVerkerk
Man man man, wat heeft SAR nou nog te zoeken in F1?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d-vine
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 20:53
StefanVerkerk schreef op zaterdag 22 juni 2024 @ 16:12:
let America be ashamed again

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
StefanVerkerk schreef op zaterdag 22 juni 2024 @ 16:12:
Niets. Hij is vrijwel gegarandeerd weg na dit seizoen.
De vraag is vooral wie hem gaat vervangen. Als het Sainz niet is, dan denk ik Bottas.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• StefanVerkerk
HAM P1 maar wel met een extra setje nieuwe softs die dus tijdens de race minder waard zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chefbierrr
Behoorlijke track evolution, leek wel .6s .7s te zijn.
Pagina: 1 2 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Huisregels van dit topic:
  • Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
  • Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
  • Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
  • Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.

Overige topics:

Dit topic sluit ergens in de week na de race.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de
Officiële Tweakers Discord