Ja ik realiseerde me wat laat dat de bal al bij Rugani was in de shotsNielz123 schreef op donderdag 19 december 2024 @ 22:32:
[...]
Hij kopt toch richting die andere (Traore denk ik)
Traore deed niet mee aan het spel en stond ook niet hinderlijk. Dus geen buitenspel, maar met een var weer je het maar nooit.sNielz123 schreef op donderdag 19 december 2024 @ 22:31:
[Afbeelding]
Is er geen VAR?
Leek mij echt buitenspel
Moet zeggen, mis de var niet deze wedstrijd.
toolkist schreef op donderdag 19 december 2024 @ 22:33:
[...]
Ja ik realiseerde me wat laat dat de bal al bij Rugani was in de shot
/f/image/GbIzIyfbJPr83GtiJ2nIihF4.png?f=fotoalbum_large)
Shot erna
Ja maar dit zegt niks vanaf die afstand/hoek. De shot van achter de goal zegt veel meer.
Ja door dat shot van achter ging ik juist kijken.
Maar goed. Het is geweest.
Maar goed. Het is geweest.
ElPaco schreef op donderdag 19 december 2024 @ 21:29:
Haha, van een rode kaart moeten krijgen naar de ingooi mogen nemen. Bizar, blijkbaar zijn het niet alleen amateurploegen maar ook amateur scheidsrechters. Hoe hard kan je falen?
Doodschop van Eemdijk. Scheidsrechter fluit niet eens voor een overtreding! 😭😭 #eembar pic.twitter.com/oU6XvjR4NK
— Sven Misnooitmeerwat (@misnooitmeerwat) 19 december 2024
Ik heb dit met verbazing gezien. Dit leek mij een overduidelijke rode kaart, maar er werd niet eens gevloten voor een overtreding. Bizar. Ook niet een grensrechter of 4e official die ingrijpt.
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
Ik denk dat in het wekelijkse rondootje op maandagochtend van Sjaak Swart en zijn kompanen meer tempo zit dan vandaag bij Ajax.
[ Voor 5% gewijzigd door Megupe op 19-12-2024 22:42 ]
Schrijnend om te zien hoeveel moeite Ajax heeft om vanaf eigen zestien eruit te voetballen en hoe relatief simpel Telstar dat afgaat. Het staat ook allemaal veel te stil; Ajax moet hier toch gewoon hoog druk zetten?
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Gaaei MOTM (of misschien rugani, weinig fout gedaan en goal).
En of Weghorst of Brobbey in de spits staat maakt dus geen bal uit.
Akpom kopt die bal nog bijna de 2e ring in.
En of Weghorst of Brobbey in de spits staat maakt dus geen bal uit.
Akpom kopt die bal nog bijna de 2e ring in.
[ Voor 16% gewijzigd door Megupe op 19-12-2024 22:47 ]
Gaaei kan een hoop niet, maar hij geeft in ieder geval wel alles en heeft echt een briljante voorzet....
Wat een prachtige actie van Gaaei ook vooraf, keurige sliding, bal meenemen, perfecte assist incl kromming voor
Oeps gênant....toolkist schreef op donderdag 19 december 2024 @ 22:50:
Man of the match: het Ajax publiek... /cringe
Akpom verdorie, of goede aanname of anders stiffie...
Publiek mag wel even dimmen, is maar een 2e ronde beker wedstrijd hahatoolkist schreef op donderdag 19 december 2024 @ 22:50:
Man of the match: het Ajax publiek... /cringe
Naja beter dit dan dat er uitgefloten wordt.Trishul schreef op donderdag 19 december 2024 @ 22:54:
[...]
Publiek mag wel even dimmen, is maar een 2e ronde beker wedstrijd haha
Winst is winst en elke winst mag gevierd wordenTrishul schreef op donderdag 19 december 2024 @ 22:54:
[...]
Publiek mag wel even dimmen, is maar een 2e ronde beker wedstrijd haha
Volgens ronde maar meteen Feyenoord Ajax doen? KNVB meteen in paniek
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Nee die bewaren we voor de finale dat zorgt voor veel meer gezeikAgent47 schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 07:17:
Volgens ronde maar meteen Feyenoord Ajax doen? KNVB meteen in paniek
Feyenoord een thuiswedstrijd, Ajax tegen amateurs.. Zo was ie toch?
Blijkbaar deed ie dit 5 jaar geleden ook al een keer en is ie een man van z'n woord...Herman schreef op donderdag 19 december 2024 @ 22:41:
[...]
[Twitter]
Ik heb dit met verbazing gezien. Dit leek mij een overduidelijke rode kaart, maar er werd niet eens gevloten voor een overtreding. Bizar. Ook niet een grensrechter of 4e official die ingrijpt.
staat een stukje over op vi.nlZo'n vijf jaar geleden beging Selimi een schandalige overtreding, die helaas wel vaker voorkomt op de amateurvelden. Het interview van de aanvaller na de wedstrijd tegen IJsselmeervogels bij het toenmalige FOX Sports zorgde voor nog meer ophef. 'Hoe ik het deed was niet echt slim, maar ik zou het eerlijk gezegd zo weer doen', zei hij onder andere. De rode kaart die Selimi kreeg, leverde hem uiteindelijk een schorsing van vijf wedstrijden op.
Haha vaak is dat inderdaad wel het geval. Verbaasde me dat we uit hadden geloottoolkist schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 07:59:
[...]
Nee die bewaren we voor de finale dat zorgt voor veel meer gezeik![]()
Feyenoord een thuiswedstrijd, Ajax tegen amateurs.. Zo was ie toch?
Als Hancko echt deze winter wordt verkocht zoals de geruchten zeggen, gooit Feyenoord toch gewoon hun kansen op 2d of 3de plek compleet weg? Want al krijg je er de hoofdprijs voor, zijn alle mogelijke vervangers in deze transferperiode ook allemaal de hoofdprijs. Zeker als die er dan ook meteen moet staan en het dus niet talent voor de toekomst is. Daarnaast zit Feyenoord toch niet zo ruim in goede CV's?
Het zij beetje gokken zijn, maar persoonlijk zou ik denk ik vol voor de mogelijke inkomsten van de CL van volgend jaar gaan en hem behouden en hem dan maar iets goedkoper in de zomer verkopen. Al heeft Feyenoord daar mogelijk wat slechtere ervaringen mee door Jorgensen.
Het zij beetje gokken zijn, maar persoonlijk zou ik denk ik vol voor de mogelijke inkomsten van de CL van volgend jaar gaan en hem behouden en hem dan maar iets goedkoper in de zomer verkopen. Al heeft Feyenoord daar mogelijk wat slechtere ervaringen mee door Jorgensen.
Weer uit geloot
Je schrijft het alsof 2e plek het hoogst haalbare is? Terwijl als Feyenoord dit weekend van PSV wint, het gat nog maar 4 punten is. En gezien de prestaties van Feyenoord in grote wedstrijden dit seizoen is dat echt niet onwaarschijnlijk. Ik snap niet zo goed waarom veel mensen doen alsof PSV sowieso kampioen gaan worden, dat kan echt nog alle kanten opPompi schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 15:32:
Als Hancko echt deze winter wordt verkocht zoals de geruchten zeggen, gooit Feyenoord toch gewoon hun kansen op 2d of 3de plek compleet weg? Want al krijg je er de hoofdprijs voor, zijn alle mogelijke vervangers in deze transferperiode ook allemaal de hoofdprijs. Zeker als die er dan ook meteen moet staan en het dus niet talent voor de toekomst is. Daarnaast zit Feyenoord toch niet zo ruim in goede CV's?
Hancko zelf heeft de geruchten mbt vooalsnog Juventus ontkracht. Hij is op de hoogte van de interesse, maar dat ie persoonlijk rond zou zijn is pertinent onwaar.
Dávid Hancko maakt korte metten met Juventus-geruchten: ‘Het is onzin, ik ben daar niet blij mee’
https://www.ad.nl/voetbal...r-niet-blij-mee~acfb5d5c/
Dávid Hancko maakt korte metten met Juventus-geruchten: ‘Het is onzin, ik ben daar niet blij mee’
https://www.ad.nl/voetbal...r-niet-blij-mee~acfb5d5c/
[ Voor 42% gewijzigd door DutchOwnage op 20-12-2024 19:20 ]
Oh nee zo bedoelde ik het niet, was meer omdat het hier de afgelopen tijd rond Feyenoord vooral ging over die twee plekken. Maar dat zijn wel de minimale plekken die je moet behalen voor CL en mij draaide het meer om het geld wat aan plaatsing voor dat toernooi verbonden is.Bao_mi1 schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 19:14:
[...]
Je schrijft het alsof 2e plek het hoogst haalbare is? Terwijl als Feyenoord dit weekend van PSV wint, het gat nog maar 4 punten is. En gezien de prestaties van Feyenoord in grote wedstrijden dit seizoen is dat echt niet onwaarschijnlijk. Ik snap niet zo goed waarom veel mensen doen alsof PSV sowieso kampioen gaan worden, dat kan echt nog alle kanten op
Je moet toch wel toegeven dat de rest van mijn post redelijk klopt, met dat het grote aderlating zou zijn als hij nu zou vertrekken? En dat je misschien moet gokken met hem toch te behouden ook al komt er groot bod.
[ Voor 12% gewijzigd door Pompi op 20-12-2024 19:48 ]
Absoluut, als topclub zijnde zou je nooit in de winter een dragende speler moeten verkopen. PSV deed dat 2 jaar geleden uit financiële nood toen Gakpo en Madueke vertrokken, en dat heeft ons toen misschien wel het kampioenschap gekost.Pompi schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 19:47:
[...]
Je moet toch wel toegeven dat de rest van mijn post redelijk klopt, met dat het grote aderlating zou zijn als hij nu zou vertrekken? En dat je misschien moet gokken met hem toch te behouden ook al komt er groot bod.
"Nooit" is wel heel extreem, maar de speler zou als het aan mij ligt nu 2x zoveel moeten opleveren als aan het begin van de zomer om te compenseren voor de slechte timing. Bovendien staat er echt nog geen vervanger voor Hancko klaar waar dat in theorie bij bijv. Giménez wel het geval is.Bao_mi1 schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 20:13:
[...]
Absoluut, als topclub zijnde zou je nooit in de winter een dragende speler moeten verkopen. PSV deed dat 2 jaar geleden uit financiële nood toen Gakpo en Madueke vertrokken, en dat heeft ons toen misschien wel het kampioenschap gekost.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Bij RKC - PEC keuren ze een doelpunt wegens buitenspel uit een hoekschop. Kan dat wel?
Uit de spelregels van de knvb:
Wanneer is een speler nog meer niet buitenspel? Zelfs als hij zich in een buitenspelpositie bevindt, zal een speler er niet voor worden bestraft als hij de bal ontvangt:
• Rechtstreeks uit een:
o Inworp
o Hoekschop
o Doelschop
Wanneer is een speler nog meer niet buitenspel? Zelfs als hij zich in een buitenspelpositie bevindt, zal een speler er niet voor worden bestraft als hij de bal ontvangt:
• Rechtstreeks uit een:
o Inworp
o Hoekschop
o Doelschop
Klopt, knvb heeft het zelf nu bevestigd dat ze verkeerd zaten.ronaldo vivaldi schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 22:13:
Bij RKC - PEC keuren ze een doelpunt wegens buitenspel uit een hoekschop. Kan dat wel?
• Rechtstreeks uit een:
o Inworp
o Hoekschop
o Doelschop
Johnny Janssen van Pec was ook flink boos. En terecht.
Maar ook rkc kreeg een 100% strafschop niet.
Slechte avond van de arbitrage.
Hands is interpretabel. Buitenspel uit een hoekschop niet.Harribo schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 22:35:
[...]
Klopt, knvb heeft het zelf nu bevestigd dat ze verkeerd zaten.
Bizar dit weer. Ik dacht dat het werd teruggefloten voor het niet stilleggen van de bal bij de hoekschop, was het buitenspel wat nooit kan! Amateurisme.
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Vind iemand dit niets?
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
De bal lag toch gewoon niet stil? Terecht afgekeurd.ronaldo vivaldi schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 22:13:
• Rechtstreeks uit een:
o Inworp
o Hoekschop
o Doelschop
Slecht avondje of echt schandalig slechte periode van de arbitrage, want die hebben nu al een paar keer excuses moeten maken over onjuiste beslissingen.Harribo schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 22:35:
[...]
Klopt, knvb heeft het zelf nu bevestigd dat ze verkeerd zaten.
Yep.jbdeiman schreef op zaterdag 21 december 2024 @ 09:27:
[...]
Slecht avondje of echt schandalig slechte periode van de arbitrage, want die hebben nu al een paar keer excuses moeten maken over onjuiste beslissingen.
Wel weer goed dat ze excuses dúrven te maken.
Wel ook bijzonder... Een heel korps aan arbitrage inclusief var en dan nog zo'n standaard regel niet kunnen toepassen.
Nee werd afgekeurd wegens buitenspel. En dat kan dus niet bij een corner.Deruxian schreef op zaterdag 21 december 2024 @ 08:12:
[...]
De bal lag toch gewoon niet stil? Terecht afgekeurd.
Ik wist het ook niet maar ik word er niet voor betaald of opgeleid.
Ja klopt hoor maar zag de herhaling en de bal leek duidelijk te rollen?Harribo schreef op zaterdag 21 december 2024 @ 09:50:
[...]
Nee werd afgekeurd wegens buitenspel. En dat kan dus niet bij een corner.
Ik wist het ook niet maar ik word er niet voor betaald of opgeleid.
Net even de samenvatting gekeken.Deruxian schreef op zaterdag 21 december 2024 @ 10:14:
[...]
Ja klopt hoor maar zag de herhaling en de bal leek duidelijk te rollen?
Zoals iedereen weet kan dit geen buitenspel zijn, en dat is geen regel die in de afgelopen jaren gewijzigd is.
Maar ik had ook het idee dat de bal nog niet helemaal stil lag. Als ze dat als reden hadden opgegeven was er geen discussie geweest.
Ik ben van mening dat de regel dat de bal stil moet liggen uit 1738 komt en wel eens veranderd mag worden.
Daar mag de var niet uit zichzelf voor ingrijpen. Bovendien zou de corner dan overgenomen moeten worden.Megupe schreef op zaterdag 21 december 2024 @ 11:01:
[...]
Net even de samenvatting gekeken.
Zoals iedereen weet kan dit geen buitenspel zijn, en dat is geen regel die in de afgelopen jaren gewijzigd is.
Maar ik had ook het idee dat de bal nog niet helemaal stil lag. Als ze dat als reden hadden opgegeven was er geen discussie geweest.
Ik ben van mening dat de regel dat de bal stil moet liggen uit 1738 komt en wel eens veranderd mag worden.
Verwijderd
Iedereen behalve @HarriboMegupe schreef op zaterdag 21 december 2024 @ 11:01:
Bal lag trouwens inderdaad ook niet stil geloof ik, commentator zei zoiets, maar daar werd de goal niet voor geannuleerd. Het was voor buitenspel.
Je vraagt je af of het niet stilliggen van de bal, wat voor het nemen van de corner gebeurde, ook een situatie was waardoor de goal niet door kon gaan.
Dat zou ook zuur zijn. Maar dan wel terecht,dat maakt een verschil.
Wat ik bijvoorbeeld ook bedacht... Kan een bal terug ook een buitenspel opleveren in deze situatie?
Enfin zo zaten er nog wel meer haken en ogen aan.
Begreep ik zelfs
[ Voor 61% gewijzigd door Harribo op 21-12-2024 12:55 ]
Als een corner in een keer genomen wordt kan je geen buitenspel staan maar deze wordt kort genomen waar de aangespeelde speler "voor" de bal staat [in buitenspelpositie dus. Hij staat weliswaar voorbij de achterlijn maar ik meen dat er op een EK ook eens buitenspel werd opgeheven omdat een verdediger het veld uit stapte/rolde. Omdat die volgens de scheids actief deelnam hief die buitenspel op. Het kon best eens een goede beslissing zijn omdat de aangespeelde speler bij die corner weliswaar buiten het veld staat maar wel voor de bal. Ga even zoeken of ik dat voorbeeld kan vinden, was volgens mij 2008 Nederland - Italie of Tsjechië ofzo.
Edit
De 1-0 van van Nistelrooy dus tegen Italie in 2008.
Edit
De 1-0 van van Nistelrooy dus tegen Italie in 2008.
[ Voor 4% gewijzigd door LoneRanger op 21-12-2024 13:08 ]
Only fools are enslaved by time and space.
‘Misschien’?Bao_mi1 schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 20:13:
[...]
Absoluut, als topclub zijnde zou je nooit in de winter een dragende speler moeten verkopen. PSV deed dat 2 jaar geleden uit financiële nood toen Gakpo en Madueke vertrokken, en dat heeft ons toen misschien wel het kampioenschap gekost.
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Gakpo was inderdaad wel de MVP van PSV. Iets van 25 G/A haalde hij dacht ik?
Zo'n draagende speler verkopen halverwege het seizoen is niet handig. Ja, de 40 miljoen opbrengst is leuk, maar je loopt een kampioenschap mis en de gegarandeerde CL ticket.
Verwijderd
Met Gakpo en MaduekeTrishul schreef op zaterdag 21 december 2024 @ 13:29:
Gakpo was inderdaad wel de MVP van PSV. Iets van 25 G/A haalde hij dacht ik?
Zo'n draagende speler verkopen halverwege het seizoen is niet handig. Ja, de 40 miljoen opbrengst is leuk, maar je loopt een kampioenschap mis en de gegarandeerde CL ticket.
16 - 32 punten (4e plek)
Zonder
18 - 43 punten (eindstand 2e plek)
Ik zeg verkopen die Hancko.
Lekker snugger daar in Deventer.. Brandalarm gaat tijdens interviews? Ach joh lekker negeren...
Ach, was ooit in een hotel in Groningen, brandalarm ging af. Ik was de enige die reageerde van alle gasten en personeel...toolkist schreef op zaterdag 21 december 2024 @ 18:54:
Lekker snugger daar in Deventer.. Brandalarm gaat tijdens interviews? Ach joh lekker negeren...
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Jij was de enige die het bericht had gemist dat het om een oefening ging?Maarten_E schreef op zaterdag 21 december 2024 @ 18:56:
[...]
Ach, was ooit in een hotel in Groningen, brandalarm ging af. Ik was de enige die reageerde van alle gasten en personeel...
Ook bij een oefening doe je alsog het echt isDingdong schreef op zaterdag 21 december 2024 @ 18:57:
[...]
Jij was de enige die het bericht had gemist dat het om een oefening ging?
Retteketet, hup AZ
:strip_exif()/f/image/UTJ4Yd9RfoSw0tbHlnGzhkeW.png?f=user_large)
Hopelijk leggen ze een mooie aantrekkelijke pot voetbal op de mat zometeen.
:strip_exif()/f/image/UTJ4Yd9RfoSw0tbHlnGzhkeW.png?f=user_large)
Jij bent toch voor Ajax?Superkiwi schreef op zaterdag 21 december 2024 @ 19:46:
Retteketet, hup AZ![]()
[Afbeelding]
Helemaal goed!
Ik heb echter ook een zwak voor AZ (toch ook een soort Ajax) en NAC (want: Brabander)
Echt iedereen had van PSV gewonnen, zelfs een ploeg uit de KKDPos2007 schreef op zaterdag 21 december 2024 @ 20:20:
Classic Heerenveen weer. 1-0 winnen van PSV en 2-0 achterstaan tegen Almere...
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Groningen wordt gewoon een penalty ontnomen... Tis wat
Van Bommel ontsnapt ff aan rood. Wat smerig zeg die trap na op z’n voet.
Zet ik net Barça-Athletico op, scoort Parrot de 1-0...
Zul je altijd zien. Of nou ja, eigenlijk dus niet.
Zul je altijd zien. Of nou ja, eigenlijk dus niet.
En Rots krijgt vervolgens geel voor iets veel minders. De willekeurAgent47 schreef op zaterdag 21 december 2024 @ 21:08:
Van Bommel ontsnapt ff aan rood. Wat smerig zeg die trap na op z’n voet.
Apple MacBook Air '25 | Apple iPhone 17 Pro | Apple AirPods Pro | Apple Watch Series 10 | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
Wat een gedrag van de aanhang van Groningen. En de shot van het huilende kind, sneu.
Edit: Meerdere kinderen, wat een treurnis.
Ook een aanhanger van Groningen naar beneden gevallen. Onduidelijk of wedstrijd wordt hervat.
Edit: Het lijkt alsof eerst iemand naar beneden is gevallen, vervolgens werd het wat onrustig en moest er ook medische assistentie verleend worden.
Edit: Meerdere kinderen, wat een treurnis.
Ook een aanhanger van Groningen naar beneden gevallen. Onduidelijk of wedstrijd wordt hervat.
Edit: Het lijkt alsof eerst iemand naar beneden is gevallen, vervolgens werd het wat onrustig en moest er ook medische assistentie verleend worden.
[ Voor 72% gewijzigd door Quad op 21-12-2024 23:05 ]
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Hoho, je vergeet de grapjes over vallen op ESPN.....
Zoals ik het begrijp van het uitvak is deze persoon eerst gevallen, maar hier werd niet echt op gereageerd vanuit de vakken eronder en dus werd er aandacht gezocht voor deze persoon. Dus niks rellen, gewoon een lakse houding van de stewards eronder.
Zoals ik het begrijp van het uitvak is deze persoon eerst gevallen, maar hier werd niet echt op gereageerd vanuit de vakken eronder en dus werd er aandacht gezocht voor deze persoon. Dus niks rellen, gewoon een lakse houding van de stewards eronder.
Van waaruit heb je dat begrepen? In de nieuwsberichten staat dat er wel degelijk vechtpartijen waren:CrazyOne schreef op zaterdag 21 december 2024 @ 23:10:
Hoho, je vergeet de grapjes over vallen op ESPN.....
https://www.nu.nl/voetbal...ak-fans-raken-slaags.html
En definitief gestaakt...omdat de Groningen supporters niet in de bussen willen stappen.
Bizar om dat soort eisen te stellenDe onrust buiten het stadion is nog altijd niet voorbij. ESPN meldt dat de Groningen-aanhang pas in de bus wil stappen, zodra ze de garantie hebben dat de persoon die uit het uitvak viel niet wordt gearresteerd.
[ Voor 23% gewijzigd door Ruzor op 21-12-2024 23:37 ]
Vanuit het uitvak. Er was iemand naar beneden gevallen (geen ruzie) door het perspex of wat ze daar ook hebben en op een kind? terecht gekomen welke eronder zat. Vervelend genoeg voor iedereen alvast. Vervolgens besloten er wat mensen die dus beneden zaten dat dit expres was en deze persoon die was gevallen hier op nogal harde wijze met behulp van vuisten op te wijzen. Hierop is het uitvak weer boos geworden en ook vervelend gaan doen.
Maar dat is 1 kant van het verhaal van wat ik heb gehoord, ik ben benieuwd naar de beelden van het uitvak welke in het stadion zijn gemaakt of dit ook bevestigd wordt. Ik weet het nl ook niet zeker.
Overigens, wel leuk van GJ Verbeek om de vergelijking met de kerstmarkt aanslag te maken, of er nog grapjes over te maken dat er iemand was gevallen. Mag hopen dat ze hier bij ESPN toch ook wel iets over gaan zeggen.
Maar dat is 1 kant van het verhaal van wat ik heb gehoord, ik ben benieuwd naar de beelden van het uitvak welke in het stadion zijn gemaakt of dit ook bevestigd wordt. Ik weet het nl ook niet zeker.
Overigens, wel leuk van GJ Verbeek om de vergelijking met de kerstmarkt aanslag te maken, of er nog grapjes over te maken dat er iemand was gevallen. Mag hopen dat ze hier bij ESPN toch ook wel iets over gaan zeggen.
[ Voor 26% gewijzigd door CrazyOne op 21-12-2024 23:41 ]
Ook vanuit het uitvak hier. Herken hier niks van. Wij zijn naar beneden gestuurd en wachten hier... Totale onduidelijkheid, er is geen verzoek geweest om in de bussen te stappen. Volgens mij rijden ze nu de bussen leeg weg zodat eerst de auto's weg kunnen.Ruzor schreef op zaterdag 21 december 2024 @ 23:31:
[...]
En definitief gestaakt...omdat de Groningen supporters niet in de bussen willen stappen.
[...]
Bizar om dat soort eisen te stellen
Edit: we mogen nu de bussen in.
[ Voor 3% gewijzigd door sll op 21-12-2024 23:48 ]
De dames van PSV hebben vandaag het goede voorbeeld gegeven. Hopelijk winnen de heren ook met 4-1 van Feyenoord. Heb er echter geen vertrouwen in
Feyenoord wint met twee vingers in de neus. PSV is t helemaal kwijt en Feyenoord ruikt bloed. Als Feyenoord het niveau van Benfica uit haalt dan wordt t een hele pijnlijke middag.
Mijn poule zegt dat Feyenoord 1-2 wint, om de reden die @sly___ hierboven aanhaalt: PSV is het momenteel even kwijt. Feyenoord acht ik momenteel iets beter dan PSV, maar ook niet weer zó goed dat ze over PSV heen walsen.ElPaco schreef op zondag 22 december 2024 @ 00:35:
Hopelijk winnen de heren ook met 4-1 van Feyenoord. Heb er echter geen vertrouwen in
Betreffende het incident bij Groningen (ik heb de beelden ook gezien): Je valt niet 'zomaar' uit een uitvak. Opgefokte luitjes.
[ Voor 23% gewijzigd door Superkiwi op 22-12-2024 09:21 ]
Ik heb er ook geen vertrouwen, dus mijn poule staat ook op 2-1 Feyenoord, dan gaat er sowieso iets goedSuperkiwi schreef op zondag 22 december 2024 @ 08:11:
[...]
Mijn poule zegt dat Feyenoord 1-2 wint, om de reden die @sly___ hierboven aanhaalt: PSV is het momenteel even kwijt. Feyenoord acht ik momenteel iets beter dan PSV, maar ook niet weer zó goed dat ze over PSV heen walsen.
Nou, hup Feyenoord dan maar?
PSV is geïmplodeerd om de een of andere manier, ik zeg 1-3 Feyenoord. (Mogelijk dat PSV via een eigendoelpunt dus nog scoort).
Die beelden van een paar minuten later of dat hij daadwerkelijk viel? Want het gebeurde voor mijn ogen en die gozer liep over het plexiglas om even gemakkelijk van ene naar andere kant te kunnen en krakte er doorheen.Superkiwi schreef op zondag 22 december 2024 @ 08:11:
[...]
Mijn poule zegt dat Feyenoord 1-2 wint, om de reden die @sly___ hierboven aanhaalt: PSV is het momenteel even kwijt. Feyenoord acht ik momenteel iets beter dan PSV, maar ook niet weer zó goed dat ze over PSV heen walsen.
Betreffende het incident bij Groningen (ik heb de beelden ook gezien): Je valt niet 'zomaar' uit een uitvak. Het is ook heel toevallig dat het net na de rode kaart gebeurde.
Van de knokkende supporters. Of hij daarvoor of daarna gevallen is weet ik niet.HansPatat050 schreef op zondag 22 december 2024 @ 09:13:
[...]
Die beelden van een paar minuten later of dat hij daadwerkelijk viel?
(...) die gozer liep over het plexiglas om even gemakkelijk van ene naar andere kant te kunnen en krakte er doorheen.
[ Voor 6% gewijzigd door Superkiwi op 22-12-2024 09:18 ]
Feyenoord geeft achterin veel te veel weg dus ik snap niet dat de PSV-ers zo negatief zijn. Ik kan me ook niet voorstellen dat PSV niet gaat scoren en ik kan begrijpen dat je met dat materiaal nog een keer zo'n waardeloze pot zou spelen.
Dus vanuit Feyenoord gezien knijp ik hem.
Je schrijft PSV waar je Feyenoord bedoelt en Feyenoord waar je PSV bedoelt.D-e-n schreef op zondag 22 december 2024 @ 10:05:
Feyenoord geeft achterin veel te veel weg dus ik snap niet dat de PSV-ers zo negatief zijn. Ik kan me ook niet voorstellen dat PSV niet gaat scoren en ik kan begrijpen dat je met dat materiaal nog een keer zo'n waardeloze pot zou spelen.
Tegen Heerenveen, 0 x gescoord! Achterin een gatenkaas. Tegen Brest, 0x gescoord!!!!! achterin een gatenkaas.
In de beker tegen een amateurclub, alsnog kansen achterin weggegeven. Nee Feyenoord is een stuk stabieler.
Ik zou het niet perse imploderen noemen. Denk eerder dat ze een tijdje lang het school voorbeeld van "de aanval is de beste verdediging" waren en dat ze daarmee hun (in mijn optiek) vergeleken met andere ondermaatse verdediging ontlastte. Maar als de aanvallers dan door een goal/kansen droogte gaan, zie je dat het problemen oplevert.carpebios schreef op zondag 22 december 2024 @ 09:13:
PSV is geïmplodeerd om de een of andere manier, ik zeg 1-3 Feyenoord. (Mogelijk dat PSV via een eigendoelpunt dus nog scoort).
Er is duidelijk geïnvesteerd in de aanval/aanvallende middenvelders, maar als je dan naar verdediging kijkt lijkt het beetje ondergeschoven kindje te zijn waarbij gaten vooral op worden gevuld door multi-inzetbare spelers zoals Schouten, Mauro Jr, Ledezma.
Je kunt natuurlijk wel een keer verliezen, maar ze konden zelfs geen bal aan hun voet houden, schoten die bal uit terwijl ze alle tijd hadden, konden niet meer overspelen naar dezelfde kleur etc. Het was voetballend ver onder de ondergrens.
Ik durf zowaar te stellen dat het nog slechter was dan ons scheidsrechterskorps in NL.
Ik durf zowaar te stellen dat het nog slechter was dan ons scheidsrechterskorps in NL.
[ Voor 15% gewijzigd door carpebios op 22-12-2024 10:31 ]
Ik ben er van overtuigd dat PSV gewoon kampioen wordt, ondanks het dipje nu. Dus ik hoop dat PSV wint vandaag omdat dat betekend dat Feyenoord punten morst. Hopen dat het gat tussen Ajax en Feyenoord na vandaag groter is geworden
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Hoe krijg je het uberhaupt voor elkaar om uit het uitvak naar beneden te donderen?
Verwijderd
Yep maar Feyenoord 1, PSV 2 en Utrecht 3, oh en ik ben ook overtuigd. Hopen dat Ajax blijft spelen zoals de laatste weken 😜Han schreef op zondag 22 december 2024 @ 10:31:
Ik ben er van overtuigd dat PSV gewoon kampioen wordt, ondanks het dipje nu. Dus ik hoop dat PSV wint vandaag omdat dat betekend dat Feyenoord punten morst. Hopen dat het gat tussen Ajax en Feyenoord na vandaag groter is geworden
Vak Heracles kun je vrij eenvoudig voorover op het plexiglas terecht komentoolkist schreef op zondag 22 december 2024 @ 10:39:
Hoe krijg je het uberhaupt voor elkaar om uit het uitvak naar beneden te donderen?
Als het Feyenoord middenveld vandaag lekker draait, heeft PSV een probleem. Enige PSV middenvelders die goed bestand zijn tegen druk zijn Schouten en Saibari.
Aan de andere kant speelt PSV thuis en willen ze wat rechtzetten, de andere topper hebben ze verloren en de laatste CL en eredivisie wedstrijd ook. Maar het kan ook dat ze het wel prima vinden zo, tweede plek geeft ook nog directe CL ticket.
Aan de andere kant speelt PSV thuis en willen ze wat rechtzetten, de andere topper hebben ze verloren en de laatste CL en eredivisie wedstrijd ook. Maar het kan ook dat ze het wel prima vinden zo, tweede plek geeft ook nog directe CL ticket.
Hmmm. Het middenveld van PSV is juist hun grote kracht. Saibari, Tilman, Schouten, Veerman, Til.Trishul schreef op zondag 22 december 2024 @ 11:30:
Als het Feyenoord middenveld vandaag lekker draait, heeft PSV een probleem. Enige PSV middenvelders die goed bestand zijn tegen druk zijn Schouten en Saibari.
Maar als Timber, Hwang en Milambo het op hun heupen krijgen, wordt het heel interessant.
Ik vind het in ieder geval nu al spannend! Enige waar ik heeeeel chagrijnig van wordt is als de arbitrage weer grote steken laat vallen. Dus laten we hopen op een leuke, spannende en fair wedstrijd!
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Dan nog, dan moet je bewust over die railing heen klimmen om erop te gaan staan ofzo? Waarom zou je? Dan ben je toch niet goed bij je hoofd?Prosac schreef op zondag 22 december 2024 @ 11:03:
[...]
Vak Heracles kun je vrij eenvoudig voorover op het plexiglas terecht komen
Er zit voor de reling een soort looppad, daarop staat altijd mensen bij tifo en zingen. Je kunt vervolgens zo een stap naar achteren maken het plexiglas op. Er zit geen grote reling voor het uitvak langs.toolkist schreef op zondag 22 december 2024 @ 11:36:
[...]
Dan nog, dan moet je bewust over die railing heen klimmen om erop te gaan staan ofzo? Waarom zou je? Dan ben je toch niet goed bij je hoofd?
Ik lees diverse verhalen over hoe het nou allemaal precies gegaan is. Erg onduidelijk, in elk geval 2 personen gewond geraakt. Wanneer er nou precies begonnen is met vechten e.d. is me onduidelijk. Mensen in het uitvak hebben ook allemaal erg weinig info gekregen, die snapten ook totaal niet waarom de wedstrijd niet uitgespeeld is, stonden te wachten op de bussen, mochten er wel in, niet in, wel in en dan horen ze dat het komt omdat er buiten het stadion gevochten zou worden en "ze" zouden eisen dat de gevallen supporter niet gearresteerd wordt. Zij wisten van niks.
maar ondertussen is 500+ man uitsupport weer lekker gecriminaliseerd op tv.
En maakte Verbeek de vergelijking met Magdeburg en lachten ze om (een) gewonde(n)
Interessante opstelling van Ajax met Rensch op LB, terwijl Wijndal op de bank zit. En aanvallende flanken met Taylor en Akpom. Wel benieuwd wat het tactisch plan is, dat er zo gespeeld wordt.
Edit: never mind, NOS had het verkeerd
Edit: never mind, NOS had het verkeerd
[ Voor 11% gewijzigd door Pompi op 22-12-2024 11:44 ]
Ik heb het maar te doen met Ajacieden. Steeds een verrassing met wie er opgesteld wordt en wat de tactiek gaat zijn. Prestaties zijn dan weer niet om over te klagen, gezien de selectie. Farioli doet het zeker niet slecht, maar het voetbal houdt niet over.Pompi schreef op zondag 22 december 2024 @ 11:40:
Interessante opstelling van Ajax met Rensch op LB, terwijl Wijndal op de bank zit. En aanvallende flanken met Taylor en Akpom. Wel benieuwd wat het tactisch plan is, dat er zo gespeeld wordt.
En toch staan ze 2e en blijven ze winnen. Ik zou er blij mee zijn.OMX2000 schreef op zondag 22 december 2024 @ 11:50:
[...]
Ik heb het maar te doen met Ajacieden. Steeds een verrassing met wie er opgesteld wordt en wat de tactiek gaat zijn. Prestaties zijn dan weer niet om over te klagen, gezien de selectie. Farioli doet het zeker niet slecht, maar het voetbal houdt niet over.
Sparta heeft de laatste 5 wedstrijden niet gewonnen en wij hebben in de laatste 5 wedstrijden alleen gewonnen van Almere en Telstar. Een gelijkspel zou ik niet verrassend vinden zo meteen.
Maar toch, we blijven optimistisch dus ik zeg 1-2 Ajax.
Hup Ajax
Maar toch, we blijven optimistisch dus ik zeg 1-2 Ajax.
Hup Ajax
Paar jaar geleden als Feyenoord zou je daar blij mee zijn, dat klopt. Ik kan, en wilcarpebios schreef op zondag 22 december 2024 @ 11:53:
[...]
En toch staan ze 2e en blijven ze winnen. Ik zou er blij mee zijn.
Even voor de duidelijkheid @toolkist, zo ziet dat eruit:Prosac schreef op zondag 22 december 2024 @ 11:40:
[...]
Er zit voor de reling een soort looppad, daarop staat altijd mensen bij tifo en zingen. Je kunt vervolgens zo een stap naar achteren maken het plexiglas op. Er zit geen grote reling voor het uitvak langs.

Je hoeft geen helder licht te zijn om te weten dat je daar niet op kunt lopen.
Komt volgens mij vooral doordat je nauwelijks vleugelaanvallers hebt en degene die je hebt net terug zijn van blessure of redelijk uit vorm. Dan moet je wel beetje schuiven om dat probleem op te lossen en als je daar al mee bezig bent begrijp ik het ook wel als je een beetje je aanpast aan hoe de tegenstander speelt. Op die manier heb je beetje beste van beide aanpassingen.OMX2000 schreef op zondag 22 december 2024 @ 11:50:
[...]
Ik heb het maar te doen met Ajacieden. Steeds een verrassing met wie er opgesteld wordt en wat de tactiek gaat zijn. Prestaties zijn dan weer niet om over te klagen, gezien de selectie. Farioli doet het zeker niet slecht, maar het voetbal houdt niet over.
Dit soort dingen zouden er ook niet eens hoeven zijn, als sommige uitsupporters zich eens konden gedragen en niet dingen op de families er onder zouden gooien. Niet zeggende dat de Groningen supporters van gister hier de aanleiding voor waren, meer in het algemeen. Al die netten en glazen wanden in stadions om projectielen naar beneden te voorkomen, zouden er gewoon niet hoeven/horen te zijn.Superkiwi schreef op zondag 22 december 2024 @ 12:00:
[...]
Even voor de duidelijkheid @toolkist, zo ziet dat eruit:
[Afbeelding]
Balen dat ik vanmiddag PSV - Feyenoord niet kan zien. Ga met vriendin en dochter naar Disney On Ice dat natuurlijk net weer moet zijn rond dezelfde tijd als PSV - Feyenoord.
Hoe je tenminste niet de uitglijders te zien!Grudgie schreef op zondag 22 december 2024 @ 12:17:
Balen dat ik vanmiddag PSV - Feyenoord niet kan zien. Ga met vriendin en dochter naar Disney On Ice dat natuurlijk net weer moet zijn rond dezelfde tijd als PSV - Feyenoord.
Digitale radio op telefoon en 1 oortje in aan de kant waar een vreemde naast je zit?Grudgie schreef op zondag 22 december 2024 @ 12:17:
Ik had een foto opgezocht voor m'n vorige post, daarom dat ik echt niet snap hoe je überhaupt hier doorheen kan vallen. Die moet dan op die ijzeren railing gestaan hebben ofzo?Superkiwi schreef op zondag 22 december 2024 @ 12:00:
[...]
Even voor de duidelijkheid @toolkist, zo ziet dat eruit:
[Afbeelding]
Anyway, Pasveer zag er alweer lekker uit bij die voorzet.....
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2024/2025 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2024/2025 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken