Dan is het maar goed dat je geen scout bent…

Young staat overal in Europa op de radar inmiddels.
Young staat overal in Europa op de radar inmiddels.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 15% gewijzigd door Harribo op 03-06-2025 13:54 ]
Wat Ajax ooit betaald heeft is niet relevant. Dus ook niet dat ie te duur is volgens Ajax 'omdat ze ooit 3m voor Cilessen betaalden en die had meer ervaring'.Ruzor schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 13:13:
Daarnaast heeft Ajax Diant Ramaj gekocht en verkocht voor 5 miljoen. Dan vind ik 6 miljoen niet zo gek bedrag voor een potentiële eerste keeper.
Ik zou als Telstar het gros van dat geld lekker gebruiken om een en ander te updaten aan infrastructuur. Die dingen die normaal blijven liggen omdat er geen geld voor is.Harribo schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 13:47:
[...]
Daarom moet je als club niet in de kkd terecht komen.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Met je eens maar soms hebben de emoties de overhand. Ben benieuwd hoe Telstar het gaat doenPlayer1S schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 13:51:
[...]
Ik zou als Telstar het gros van dat geld lekker gebruiken om een en ander te updaten aan infrastructuur. Die dingen die normaal blijven liggen omdat er geen geld voor is.
Zou niet tegen beter weten in teveel in spelers pompen, kans is toch groot dat het bij 1 seizoen blijft. Met geluk doen ze een Almere'tje en worden het 2 seizoenen.
Vermoed dat ze daar op langere termijn meer voordeel uit halen.
Nee, dat is geen verzinsel van Sparta of zijn zaakwaarnemer.Harribo schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 13:50:
Als ik zoek krijg ik dit
[Afbeelding]
De fiets Young van Sparta
Overal op de radar zeg je? Dat roept zeker Sparta en zijn zaakwaarnemer?
Serieus zegt mij echt weinig. Zal de laatste wedstrijd wel een doelpunt hebben gemaakt dan dan ben je opeens hot
Nu zeg ik niet dat die Italiaanse krant perse een 100% graadmeter is, maar je komt niet op die lijst als je bij Quick Boys speeltDe Golden Boy Award wordt jaarlijks uitgereikt door de Italiaanse krant Tuttosport. Dit medium maakt een shortlist van honderd spelers onder de 21 jaar en uiteindelijk bepaalt een vakjury - bestaande uit dertig journalisten van toonaangevende Europese sportmedia – wie het grootste talent is. Tuttosport heeft zelf op basis van de prestaties al een globale indeling gemaakt van honderd naar één, waarbij de nummer één de grootste kanshebber wordt geacht.
Qua Nederlanders staan Kees Smit (AZ, 98), Ezechiel Banzuzi (OH Leuven, 95), Thijmen Blokzijl (FC Groningen, 74), Marvin Young (Sparta Rotterdam, 51), Givairo Read (Feyenoord, 27), Antoni Milambo (Feyenoord, 20) en Jorrel Hato (Ajax, 10) in de lijst. In totaal zijn er acht Eredivisie-spelers genomineerd. Ook Leo Sauer (NAC Breda, 76) en Mika Godts (Ajax, 66) zitten daarbij.
[ Voor 13% gewijzigd door FreakNL op 03-06-2025 13:58 ]
Dan hadden ze Sauer toch wel ruim hoger ingeschat dan bv Blokzijl lijkt me zo.FreakNL schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 13:54:
Daar zit echt wel wat (onafhankelijk) onderzoek in.
Je hebt gelijk. Mijn excuses. De rest ken ik allemaal wel.FreakNL schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 13:54:
[...]
Nee, dat is geen verzinsel van Sparta of zijn zaakwaarnemer.
[...]
Nu zeg ik niet dat die Italiaanse krant perse een 100% graadmeter is, maar je komt niet op die lijst als je bij Quick Boys speelt. En ook niet omdat je dat zelf graag wilt. Daar zit echt wel wat (onafhankelijk) onderzoek in.
https://www.vi.nl/nieuws/...erd-voor-golden-boy-award
Ja Sauer doet het al langer goed.toolkist schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 13:58:
[...]
Dan hadden ze Sauer toch wel ruim hoger ingeschat dan bv Blokzijl lijkt me zo.
[ Voor 3% gewijzigd door Harribo op 03-06-2025 14:02 ]
Grootste talent (samen met Dirk Proper) wat de afgelopen jaren in de jeugd van NEC heeft gespeelt. Roefs is 22, dus dat hij net komt kijken is makkelijk inkoppen. Een keeper gooi je gewoonweg minder snel voor de leeuwen dan een veldspeler. Daarnaast vergelijk je hem met Nick Olij, maar Olij heeft er op zijn 29ste pas 3 seizoenen Eredivisie op zitten (en 5 in de KKD). Je kunt dus ook zeggen dat het knap is dat Roefs er op zijn 22ste al een volledig seizoen Eredivisie op heeft zitten zonder door het ijs te zakken. Roefs heeft vorig jaar in de bekerwedstrijden en toen Cillessen geblesseerd was al laten zien prima te kunnen keepen. Dit jaar doet hij dat opnieuw. Natuurlijk gaat NEC hoog in de boom zitten.toolkist schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 00:40:
[...]
Net als NEC overigens, die denken even 6m te krijgen voor een keeper die net komt kijken. Terwijl Olij iets van 3 tot 3.5 kost
Excuses niet nodig hoor. En het is ook geen jongen die goals scoort dus dan val je minder op in de samenvattingen. En hij speelt pas dit seizoen in de basis bij het eerste. Iedereen was in paniek vanwege het vertrek van Vriends maar niemand heeft het meer over Vriends. Dat zegt genoeg.Harribo schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 13:59:
[...]
Je hebt gelijk. Mijn excuses. De rest ken ik allemaal wel.
Zal eens letten op die jongen.
Young schijnt 5 miljoen waard te zijn, dus zal het wel uitkomen op 4 miljoen.
Psv biedt wel realistischer dan Feyenoord.
Daarom wilde fc Groningen ook eigenlijk mbt Valente zaken doen met Psv ipv Feyenoord.
Maar Valente wil zelf niet naar Psv, tja dan houdt hei voorlopig op.
Snap Valente ook wel, die wil graag speeltijd
[ Voor 5% gewijzigd door FreakNL op 03-06-2025 14:38 ]
Ik vind Olij op dit moment een betere keeper dan Roefs. Maar Roefs is 22, dat spreekt in zijn voordeel....AlxRoelofs schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 14:35:
[...]
.
Roefs staat in best wat statestiekenlijstjes hoog aangeschreven. Dat toont de kwaliteit en het potentieel van Roefs. Of het prijskaartje van Nick Olij terecht is laat ik in het midden, maar dat NEC een prijskaartje van minimaal €6m aan Roefs hangt in helemaal zo gek nog niet.
Strootman vergeten?FreakNL schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 14:36:
[...]
Excuses niet nodig hoor. En het is ook geen jongen die goals scoort dus dan val je minder op in de samenvattingen. En hij speelt pas dit seizoen in de basis bij het eerste. Iedereen was in paniek vanwege het vertrek van Vriends maar niemand heeft het meer over Vriends. Dat zegt genoeg.
Ik kom al 25 jaar bij Sparta maar dit is 1 van de grootste talenten die ik gezien heb. Past naadloos in het rijtje van Mendes (die uiteindelijk zijn belofte niet waarmaakte), Jaliens, Koevermans, Willems, Boukhari, El Khattabi en recentelijker Dumfries, Van Drongelen en De Roon.. Wat mij betreft doet hij op dit moment nauwelijks onder voor bijvoorbeeld een Hato. Ik ben ervan overtuigd dat Young minimaal Oranje gaat halen en wellicht zelfs daar een vaste waarde gaat worden. Niet alleen is hij sterk, groot en technisch, maar zijn persoonlijkheid en omgeving zit ook mee (geen jongen die snel uit de bocht zal vliegen zoals een Lang). Blessures kunnen altijd roet in het eten gooien natuurlijk..
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
[ Voor 35% gewijzigd door FreakNL op 03-06-2025 15:35 ]
Heen wedstrijd is in 0-3 geëindigd voor Sparta lees ik..Mog schreef op zaterdag 31 mei 2025 @ 21:06:
Feyenoord O21 heeft 4-1 gewonnen van Cambuur O21. Nu spelen ze twee beslissingswedstrijden tegen Jong Sparta om promotie naar de Tweede Divisie af te dwingen!
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Ja, echt na 3 minuten al 0-2 achter. Hopelijk in de return wel een deel van Feyenoord 1 erin.Gynnad schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 21:30:
[...]
Heen wedstrijd is in 0-3 geëindigd voor Sparta lees ik..
Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357
Als ze er niet op eigen kracht, dus zonder de spelers van het 1e, kunnen komen dan hebben ze toch niks te zoeken in die divisie?Mog schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 21:32:
[...]
Ja, echt na 3 minuten al 0-2 achter. Hopelijk in de return wel een deel van Feyenoord 1 erin.
Ja en nee. Bij Jong Ajax en PSV spelen ook genoeg spelers van het eerste mee toch?toolkist schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 23:27:
[...]
Als ze er niet op eigen kracht, dus zonder de spelers van het 1e, kunnen komen dan hebben ze toch niks te zoeken in die divisie?
Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357
Niet als ze xx wedstrijden in het eerste gespeeld hebben, zoals Read en Hadj. Die hadden in de KKD niet meer mogen spelen.Mog schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 23:37:
[...]
Ja en nee. Bij Jong Ajax en PSV spelen ook genoeg spelers van het eerste mee toch?
[ Voor 26% gewijzigd door toolkist op 03-06-2025 23:43 ]
Het aantal wedstrijden in het eerste elftal is al jaren geen belemmering meer. Het is geboortedatum en of de speler eerder in hetzelfde speelweekend in de basis heeft gestaan van het eerste.toolkist schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 23:41:
[...]
Niet als ze xx wedstrijden in het eerste gespeeld hebben, zoals Read en Hadj. Die hadden in de KKD niet meer mogen spelen.
En er is nog wel een verschil of je een basisspeler ineens mee laat doen of iemand die eigenlijk altijd op de bank zit. In het 2e geval vind ik het helemaal logisch als die meedoen met het tweede, ook met wedstrijden als deze
Er is een hele rits spelers verhuurd aan onder andere Dordrecht. Die categorie spelers zijn een versterking voor dit Jong Feyenoord.toolkist schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 23:27:
[...]
Als ze er niet op eigen kracht, dus zonder de spelers van het 1e, kunnen komen dan hebben ze toch niks te zoeken in die divisie?
Soms. Meer niet. Heb je een vergrootglas?Mog schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 23:37:
[...]
Ja en nee. Bij Jong Ajax en PSV spelen ook genoeg spelers van het eerste mee toch?
Dat dus.tomavic schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 05:39:
[...]
Soms. Meer niet. Heb je een vergrootglas?
Jong PSV
Jong Ajax
De wedstrijd tegen Cambuur werd omgedraaid omdat Cambuur zelf inderdaad geen speellocatie meer had. Dat had dus tegen elke club zo geweest, heeft niks met Feyenoord te maken.FreakNL schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 06:57:
[...]
Dat dus.
Verder vind ik het vooral hilarisch. Die wedstrijd tegen Cambuur werd al omgedraaid en ze speelden met een fors versterkt elftal. Alles voor de Tweede Divisie. En dan zo op je bek gaan.
Maargoed het kan zaterdag ook gewoon 0-5 worden…
Zoals @tomavic al aangeeft, is dat dus geen beperking meer. In april stond Bakayoko nog in de basis bij Jong PSV tegen Eindhoven. Toen had hij al in 27 wedstrijden gespeeld voor de hoofdmacht van PSV. Hij had weliswaar dit jaar een minder jaar, maar is toch ontegenzeggelijk al een tijdje een vaste speler van PSV. Vorig jaar was hij onbetwiste basispeler en wel 40 miljoen waard (volgens sommigen).toolkist schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 23:41:
[...]
Niet als ze xx wedstrijden in het eerste gespeeld hebben, zoals Read en Hadj. Die hadden in de KKD niet meer mogen spelen.
En er is nog wel een verschil of je een basisspeler ineens mee laat doen of iemand die eigenlijk altijd op de bank zit. In het 2e geval vind ik het helemaal logisch als die meedoen met het tweede, ook met wedstrijden als deze
[ Voor 5% gewijzigd door bazzemans op 04-06-2025 08:10 ]
We maken binnen de korste keren wel een boer van hemtoolkist schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 23:44:
Trouwens, gaan jullie volgend seizoen nu ook "Joden, Joden" zingen in Eindhoven @carpebios @ElPaco ?![]()
[...]
[ Voor 7% gewijzigd door Sagat op 04-06-2025 14:57 ]
10 second ninja DONE
En wat dat betreft zou ik nog steeds een groot voorstander zijn van vaste selecties voor jong teams met enkele tussentijdse promotie naar de A-selectie en niet de degradatie ( buiten normale transferwindows )bazzemans schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 08:08:
[...]
Zoals @tomavic al aangeeft, is dat dus geen beperking meer. In april stond Bakayoko nog in de basis bij Jong PSV tegen Eindhoven. Toen had hij al in 27 wedstrijden gespeeld voor de hoofdmacht van PSV. Hij had weliswaar dit jaar een minder jaar, maar is toch ontegenzeggelijk al een tijdje een vaste speler van PSV. Vorig jaar was hij onbetwiste basispeler en wel 40 miljoen waard (volgens sommigen).
Betreft: Afwijzing kandidatuur directiefunctiePlayer1S schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 13:51:
[...]
Ik zou als Telstar het gros van dat geld lekker gebruiken om een en ander te updaten aan infrastructuur. Die dingen die normaal blijven liggen omdat er geen geld voor is.
Zou niet tegen beter weten in teveel in spelers pompen, kans is toch groot dat het bij 1 seizoen blijft. Met geluk doen ze een Almere'tje en worden het 2 seizoenen.
Vermoed dat ze daar op langere termijn meer voordeel uit halen.
Gaat op geboorte datum. Brobbey en Taylor hebben ook nog paar keer ingevallen bij Jong Ajax.toolkist schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 23:41:
[...]
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
pffff respectloos richting een club legende!! Ik heb wel Telstar uit de KKD getild en tot grootste club van Nederland geleid met meerdere titels en zelfs meerdere Champions League.titels!Typhone schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 15:16:
[...]
Betreft: Afwijzing kandidatuur directiefunctie
Geachte heer @Player1S
Hartelijk dank voor uw interesse in de directiefunctie binnen onze voetbalclub en voor de tijd en moeite die u heeft genomen tijdens het selectieproces. Wij hebben uw motivatie en gesprekken met grote waardering in overweging genomen.
Na zorgvuldige afweging hebben wij als bestuur besloten om uw kandidatuur voor deze functie niet verder in behandeling te nemen. Deze beslissing is niet genomen vanwege een gebrek aan kwaliteiten – integendeel, uw ervaring en analytische benadering zijn zonder meer indrukwekkend en van hoog niveau.
Desondanks merken wij dat uw visie sterk geworteld is in een realistische en rationele benadering van beleid en besluitvorming. Hoewel dit in veel sectoren een grote kracht is, vereist de dynamiek van het professionele voetbal soms ook een meer opportunistische en risicogerichte houding. Het vermogen om in te spelen op emotie, momentum en onverwachte kansen is in onze optiek een noodzakelijke eigenschap binnen deze specifieke rol.
Wij hopen dat u onze overweging begrijpt en nemen deze beslissing met respect voor uw persoon en deskundigheid. Wellicht zijn er op termijn andere rollen of samenwerkingen binnen of buiten onze organisatie die beter aansluiten bij uw profiel.
Wij wensen u alle succes toe in uw verdere loopbaan en blijven u met belangstelling volgen.
Met vriendelijke groet,
Typhone
Voorzitter, Telstar
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Vast verhalen aan het oefenen voor volgend seizoen voetbal poules?Typhone schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 15:16:
[...]
Betreft: Afwijzing kandidatuur directiefunctie
Geachte heer @Player1S
Hartelijk dank voor uw interesse in de directiefunctie binnen onze voetbalclub en voor de tijd en moeite die u heeft genomen tijdens het selectieproces. Wij hebben uw motivatie en gesprekken met grote waardering in overweging genomen.
Na zorgvuldige afweging hebben wij als bestuur besloten om uw kandidatuur voor deze functie niet verder in behandeling te nemen. Deze beslissing is niet genomen vanwege een gebrek aan kwaliteiten – integendeel, uw ervaring en analytische benadering zijn zonder meer indrukwekkend en van hoog niveau.
Desondanks merken wij dat uw visie sterk geworteld is in een realistische en rationele benadering van beleid en besluitvorming. Hoewel dit in veel sectoren een grote kracht is, vereist de dynamiek van het professionele voetbal soms ook een meer opportunistische en risicogerichte houding. Het vermogen om in te spelen op emotie, momentum en onverwachte kansen is in onze optiek een noodzakelijke eigenschap binnen deze specifieke rol.
Wij hopen dat u onze overweging begrijpt en nemen deze beslissing met respect voor uw persoon en deskundigheid. Wellicht zijn er op termijn andere rollen of samenwerkingen binnen of buiten onze organisatie die beter aansluiten bij uw profiel.
Wij wensen u alle succes toe in uw verdere loopbaan en blijven u met belangstelling volgen.
Met vriendelijke groet,
Typhone
Voorzitter, Telstar
Ik als Groninger wil je nog wel voorzien van tips!ElPaco schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 10:09:
[...]
We maken binnen de korste keren wel een boer van hem
Of Feyenoord biedt te weinig.Agent47 schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 18:34:
En Groningen slaat het tweede bod ook af.
Ik denk dat Feyenoord nu verder gaat kijken, jammer Maar goed, Groningen wil teveel blijkbaar.
[ Voor 12% gewijzigd door Harribo op 04-06-2025 18:42 ]
5-6 miljoen voor een speler die het leuk gedaan heeft voor een potje of 20 is zat voor Groningen.Harribo schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 18:40:
[...]
Of Feyenoord biedt te weinig.
Waarom is mij een raadsel, geld hebben ze nu wel lijkt mij. Maar Feyenoord zal wrs nog wel een bak af moeten staan aan investeerders oid?
Nieuw stadion is ook denk ik tzt wel een must? Elke keer dat ik de menigte zie hossen in de Kuip, duim ik maar dat hij heel blijft. Dat gevoel krijg ik erbij.
Denk dat Feyenoord er de druk op wilde zetten want
het Ek - 21 begint binnenkort en Valente is opgeroepen voor jong Oranje.
Mocht Valente daar opvallen dan drijft dat de prijs omhoog.
Daar wilde ie niet heen omdat ie speeltijd wil. Niet dat ie bij Feyenoord (als Milambo/Timber niet verkocht worden) wel veel speeltijd zou krijgen, maar goed.Agent47 schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 19:23:
De Kuip hoort te bewegen, schijnt goed voor het staal te zijnJammer als het niet doorgaat, ik ben fan van hem. Zie psv hem nog wel kapen.
Hij kan ook op linksbuiten waar paixao speelt die verkocht gaat worden. Maar die veel meer in Sauer op die plek, dat wordt echt genieten.toolkist schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 19:49:
[...]
Daar wilde ie niet heen omdat ie speeltijd wil. Niet dat ie bij Feyenoord (als Milambo/Timber niet verkocht worden) wel veel speeltijd zou krijgen, maar goed.
Ik zie Ajax nog wel komen als Taylor verkocht wordt.
Dat zou raar zijn, Babadi en Land komen nauwelijks aan voetballen toe. Dan heb je nog Schouten, Saibari, Veerman, Till, Tilman. Ik zou daar niet heen gaan voor speeltijd en PSV zou zich moeten focussen op verdedigers en wellicht twee van het trio Til, Tilman, Saibari verkopen alvorens te denken aan middenvelders aantrekken.Agent47 schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 19:23:
[...]
De Kuip hoort te bewegen, schijnt goed voor het staal te zijnJammer als het niet doorgaat, ik ben fan van hem. Zie psv hem nog wel kapen.
Only fools are enslaved by time and space.
Waarom zou dat genoeg zijn? Hij heeft nog een contract tot 2028 en Groningen hoeft niet per sé nu te verkopen. Gewoon rustig afwachten en kijken of hij zich via het ek voor jong Oranje nog meer in de kijker kan spelen. Paar miljoen extra en een doorverkoopbonus zou hij prima op kunnen brengen.Agent47 schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 19:23:
[...]
5-6 miljoen voor een speler die het leuk gedaan heeft voor een potje of 20 is zat voor Groningen.
Als jij me nou eens komt helpen met het schrijven zou ik dat zeeeer op prijs stellen!toolkist schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 17:58:
[...]
Vast verhalen aan het oefenen voor volgend seizoen voetbal poules?
Dat bood ik aan met ai voirg jaar maar dat mocht nietTyphone schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 20:26:
[...]
Als jij me nou eens komt helpen met het schrijven zou ik dat zeeeer op prijs stellen!
5m!Agent47 schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 20:29:
Ik zie die Meerveld ook nog wel naar Groningen gaan trouwens !
Daar zit Twente volgens mij achteraan, dat gaat Groningen dan niet winnenAgent47 schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 20:29:
Ik zie die Meerveld ook nog wel naar Groningen gaan trouwens !
Klinkt goed toch?DutchOwnage schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 20:30:
32 miljoen geboden plus 4 miljoen aan bonussen voor Hancko door Al Nassr.
Zeker. Feyenoord gaat ook zeker niet dwarsliggen. Maar dit was pas een openingsbod, misschien valt er nog wat meer uit te persen. Geld zat in de zandbak.
100% zeker dat je 10m meer voor hem kan vangen (incl bonussen).DutchOwnage schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 22:47:
[...]
Zeker. Feyenoord gaat ook zeker niet dwarsliggen. Maar dit was pas een openingsbod, misschien valt er nog wat meer uit te persen. Geld zat in de zandbak.
[ Voor 10% gewijzigd door toolkist op 04-06-2025 23:38 ]
Waarom is dat zat voor Groningen? Hij heeft nog een contract tot 2028, zit nog heel veel rek in, creatieve kwaliteiten en ontzettend balvast en Groningen heeft gezien de financiele stand van zaken helemaal geen noodzaak tot verkoop. Valente heeft zelf ook aangegeven een jaar extra helemaal niet erg te vinden. Ik snap gezien het komende toernooi voor onder 21 best dat Groningen gewoon rustig afwacht of er meer uit te persen valt. Verkopen voor de eerste boden kan altijd nog.Agent47 schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 19:23:
[...]
5-6 miljoen voor een speler die het leuk gedaan heeft voor een potje of 20 is zat voor Groningen.
Vergelijk het even met de 10m voor Steijn en je weet waarom @Agent47 en ik er zo over denkenProsac schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 23:52:
[...]
Waarom is dat zat voor Groningen? Hij heeft nog een contract tot 2028, zit nog heel veel rek in, creatieve kwaliteiten en ontzettend balvast en Groningen heeft gezien de financiele stand van zaken helemaal geen noodzaak tot verkoop. Valente heeft zelf ook aangegeven een jaar extra helemaal niet erg te vinden. Ik snap gezien het komende toernooi voor onder 21 best dat Groningen gewoon rustig afwacht of er meer uit te persen valt. Verkopen voor de eerste boden kan altijd nog.
Is het eerste bod, wordt sowieso niet geaccepteerd. Die mensen uit de zandbak leggen zo 40 neer als het moet hoorDutchOwnage schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 20:30:
32 miljoen geboden plus 4 miljoen aan bonussen voor Hancko door Al Nassr.
Ik denk dat Feyenoord 'm nog wel gaat binnenhalen. Speler wil en heeft dit ook aangegeven, Feyenoord biedt best een leuk bedrag inclusief wat haalbare bonussen, zeker als ze een verbeterd derde bod neerleggen. Ik zie dit wel rondkomen. Is ook gewoon een spelletje van de TD daar om te roepen dat er een flink gat tussen vraag en aanbod zit, die wil het onderste uit de kan (wat logisch is).Agent47 schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 19:23:
[...]
Niemand weet waar het geld van vorige verkopen (Kokcu, Sinisterra, Gimenez etc,) heen is. Waarschijnlijk in aflossing van de schuld van de rente van die Amerikanen die het stadion in bezit hadden (12,5% renten)
Zijn wat mij betreft ook geen vergelijkbare spelers. Steijn heeft niet de creatieve kwaliteiten en balvastheid van Valente. Wel een heel goed gevoel voor scorende positie innemen en opduiken in de 16 op het juiste moment. Zo'n type is Valente niet. Die creert juist heel veel ruimte voor anderen, kan een bal vast houden en meerdere tegenstanders bezig houden. Kreeg op een gegeven moment vaak 3 man bij zich en dan nog voetbalde hij zich eruit. Als hij zijn scorend vermogen nog bijwerkt en voor-assists naar assists ombouwt, is het wat mij betreft een nog betere mid.toolkist schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 07:34:
[...]
Vergelijk het even met de 10m voor Steijn en je weet waarom @Agent47 en ik er zo over denken
[ Voor 4% gewijzigd door Prosac op 05-06-2025 21:38 ]
Marktwaarde? Welke marktwaarde? Wat getalletjes die iemand op het internet verzint zeggen niks. Steijn scoort voor een middenvelder al twee jaar absurd veel. Logisch dat hij dan meer waard is dan een speler die, hoewel heel getalenteerd, amper een half jaar op de radar staat.Prosac schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 21:29:
[...]
Valente heeft inmiddels een marktwaarde van 7 miljoen op zijjn 21e,
De marktwaardes van Transfermarkt zeggen wel het eea, in elk geval niet dat bij weltevredenheid en ontbreken van clausules een speler voor ver onder dat bedrag verkocht wordt.D-e-n schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 21:40:
[...]
Marktwaarde? Welke marktwaarde? Wat getalletjes die iemand op het internet verzint zeggen niks. Steijn scoort voor een middenvelder al twee jaar absurd veel. Logisch dat hij dan meer waard is dan een speler die, hoewel heel getalenteerd, amper een half jaar op de radar staat.
Klopt vaker niet dan wel. Het is ook geen wetenschap. Het is wat de gek er voor geeft.Prosac schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 21:47:
[...]
De marktwaardes van Transfermarkt zeggen wel het eea
Desondanks zitten bij veel spelers met enige waarde, contract en geen clausules de bedragen er nooit (ver) onder, dat is wat ik bedoel te zeggen.D-e-n schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 21:50:
[...]
Klopt vaker niet dan wel. Het is ook geen wetenschap. Het is wat de gek er voor geeft.
Die marktwaarde op transfermarkt zegt helemaal niks, want het zijn users als jij en ik die die marktwaarde daar kunnen helpen bepalen. Meningen dus.Prosac schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 21:47:
[...]
De marktwaardes van Transfermarkt zeggen wel het eea, in elk geval niet dat bij weltevredenheid en ontbreken van clausules een speler voor ver onder dat bedrag verkocht wordt.
Qua type speler niet. Maar jong + talentvol + al langer goed presterend bij een subtopper, vs jong + talentvol + misschien net 1 seizoen presterend bij een club uit het rechter rijtje... Dat is prima te vergelijken.Harribo schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 22:05:
Steyn en Valente kan je absoluut niet met elkaar vergelijken.
Steyn was toch 11 miljoen?
Valente 7 miljoen komt al aardig in de buurt zou ik zeggen
Gaat deze dan op slot?JanW schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 14:19:
Voorbereiding komt langzaam op gang, transfernieuws voor het komende seizoen druppelt binnen. Daar kunnen we het over hebben in [Voetbal] Nationale clubs seizoen 2025/2026
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq