[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2024/2025 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 301 302 Laatste
Acties:
  • 474.208 views

Onderwerpen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Harribo schreef op maandag 2 juni 2025 @ 21:28:
Feyenoord biedt 4 miljoen op Valente met eventueel een bonus van een miljoen als ik het goed heb.
Fc Groningen zou gek zijn als ze daarmee akkoord zouden gaan
Hoezo dat? Net 50 wedstrijden gespeeld op Eredivisie niveau. Bij een club die ergens rond de 12-13e plek speelt, totaal geen druk gewend is dus, dan is flink meer betalen gewoon niet reëel. Vergelijk het anders even met Steijn die 10m kost en dit seizoen belachelijk veel gescoord heeft. 5m voor Valente lijkt me dan een prima bedrag.
Net als NEC overigens, die denken even 6m te krijgen voor een keeper die net komt kijken. Terwijl Olij iets van 3 tot 3.5 kost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomavic
  • Registratie: Mei 2025
  • Niet online
toolkist schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 00:40:
[...]

Hoezo dat? Net 50 wedstrijden gespeeld op Eredivisie niveau. Bij een club die ergens rond de 12-13e plek speelt, totaal geen druk gewend is dus, dan is flink meer betalen gewoon niet reëel. Vergelijk het anders even met Steijn die 10m kost en dit seizoen belachelijk veel gescoord heeft. 5m voor Valente lijkt me dan een prima bedrag.
Net als NEC overigens, die denken even 6m te krijgen voor een keeper die net komt kijken. Terwijl Olij iets van 3 tot 3.5 kost
Welkom in 2025. Ik zou geen TD van Ajax willen zijn komende zomer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
tomavic schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 05:52:
[...]

Wat zou je dan een reëel bedrag vinden?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 21:38

Agent47

I always close my contracts.

Harribo schreef op maandag 2 juni 2025 @ 21:28:
Feyenoord biedt 4 miljoen op Valente met eventueel een bonus van een miljoen als ik het goed heb.
Fc Groningen zou gek zijn als ze daarmee akkoord zouden gaan
Naar mijn Feyenoord bronnen gehoord te hebben was het eerste bod 4 miljoen vast met eventuele bonussen tot 5,5 miljoen.

Gisterenavond is het vaste bod verhoogd tot 5 miljoen vast en de bonussen zijn aangepast in het voordeel van Groningen --> vaste plaatsing CL komt er een x bedrag bij. Hierdoor zou Groningen tussen de 6 en 8 miljoen pakken.

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

[...]

Ajax en Feyenoord hebben beide naar die keeper geinformeerd en hebben meteen weer omgedraaid toen ze hoorde dat ze 6 miljoen voor die keeper vroegen.

* Al lijkt mij dat je met 5 een eind komt. Kan Bijlow mooi weg met dat salaris van 2,8 miljoen bruto per jaar voor 10 potjes keepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kist
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 12-06 20:00
tomavic schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 05:52:
[...]

Ik heb gehoord dat Van der Sar weer wat wil doen in het voetbal. Past in het verdere aankoop beleid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakNL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:05

FreakNL

Well do ya punk?

Gonadan schreef op maandag 2 juni 2025 @ 08:36:
[...]

Voor mijn gevoel moet je met name structureel goed draaien. In die zin maakt kampioen of tweede niet zoveel uit, zolang je constant kunt presteren maak je kans op handhaving. Het is meer dat wanneer je een soort van 'per ongeluk' promoveert dat je het voor mijn gevoel erg lastig gaat krijgen.
Telstar is wat mij betreft zo'n voorbeeld. Geen periodekampioen, geen rol van betekenis gespeeld, met hakken over de sloot de laatste doorgeschoven play off plaats gekregen, en dan op het juiste moment pieken zodat je de play offs wint.
Mijn onderbuik zegt dan dat die het in verhouding heel, heel zwaar gaan krijgen komend seizoen. Ben benieuwd of dat ook zo uit pakt.
Het is allemaal geld, in the end.

Het spelersbudget bepaalt in grote mate de ranglijst.

Dan kun je een beetje over-performen zoals Go Ahead doet (goeie TD) of een beetje under-performen zoals Sparta dit jaar deed (slechte trainer) maar in the end scheelt dat geen 5 plekken.

Telstar heeft nauwelijks budget dus niet direct degraderen zou al een prestatie van jewelste zijn.

Aan de begroting kun je deels iets aflezen maar sommige clubs met weinig overhead (zoals bijvoorbeeld weer Go Ahead) kunnen relatief veel geld in spelersbudget stoppen

[ Voor 6% gewijzigd door FreakNL op 03-06-2025 08:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Agent47 schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 07:49:
[...]

Ajax en Feyenoord hebben beide naar die keeper geinformeerd en hebben meteen weer omgedraaid toen ze hoorde dat ze 6 miljoen voor die keeper vroegen.

* Al lijkt mij dat je met 5 een eind komt. Kan Bijlow mooi weg met dat salaris van 2,8 miljoen bruto per jaar voor 10 potjes keepen.
5 excl bonussen, max 6 met en dan een doorverkoop percentage van 10-25% lijkt me meer dan een prima en reëel bedrag voor zowel Valente als Roefs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Ik vind het nogal disrespectvol hoe in sommige praatprogramma's wordt gedaan over Telstar. De opzet van promotie mag zeker anders, maar met de huidige situatie hebben ze het gewoon verdient.

Er zitten goede fans tussen, maar ook daar is er weer een vak waar ik zacht gezegd 'minder mee heb'.

Maar verder het is gewoon verdient, als je kijkt hoe andere hebben gepresteerd dit seizoen (daar horen ook de kampioen en tweede bij), dan zou je wellicht op gebied van voetbal nog niet zoveel vergelijkingen mogen maken.

Gisteren in Rondo ging het er 5 minuten over, terwijl er echt wel genoeg is te bespreken over hoe en wat. Bij Voetbalpraat precies hetzelfde, alsof mensen echt alleen willen dat je over Barça, PSG, Ajax, etc. hebt. Ik zou juist eens willen weten hoe een club als Telstar al dat gaat doen en over de prestaties van Ron Jans langer worden gedaan dan 10 seconden.

Hebben jullie misschien een idee voor een goede podcast? Ben er wel klaar mee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

HollowGamer schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 08:57:
Ik vind het nogal disrespectvol hoe in sommige praatprogramma's wordt gedaan over Telstar. De opzet van promotie mag zeker anders, maar met de huidige situatie hebben ze het gewoon verdient.

Er zitten goede fans tussen, maar ook daar is er weer een vak waar ik zacht gezegd 'minder mee heb'.

Maar verder het is gewoon verdient, als je kijkt hoe andere hebben gepresteerd dit seizoen (daar horen ook de kampioen en tweede bij), dan zou je wellicht op gebied van voetbal nog niet zoveel vergelijkingen mogen maken.

Gisteren in Rondo ging het er 5 minuten over, terwijl er echt wel genoeg is te bespreken over hoe en wat. Bij Voetbalpraat precies hetzelfde, alsof mensen echt alleen willen dat je over Barça, PSG, Ajax, etc. hebt. Ik zou juist eens willen weten hoe een club als Telstar al dat gaat doen en over de prestaties van Ron Jans langer worden gedaan dan 10 seconden.

Hebben jullie misschien een idee voor een goede podcast? Ben er wel klaar mee.
Op basis van hun spel en lef hebben ze het zeker verdiend. Voor hun moet je hopen dat ze in de Eredivisie blijven. Vooral als ze verplicht gras moeten laten leggen ( wat overigens ook zwaar terecht is) en de kosten oplopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Millie-ano
  • Niet online
Agent47 schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 09:10:
[...]

Op basis van hun spel en lef hebben ze het zeker verdiend. Voor hun moet je hopen dat ze in de Eredivisie blijven. Vooral als ze verplicht gras moeten laten leggen ( wat overigens ook zwaar terecht is) en de kosten oplopen.
Dat is ook beleid. Zoals bijvoorbeeld een excelsior. Ze krijgen nu ook meer geld, dat scheelt. Dat moet je eerst investeren in de faciliteiten o.a. het veld. Dan hopen dat je kunt voortborduren met de selectie. 2-3 jaar vechten om lijfsbehoud en zo de kas proberen te vullen. Geen gekke aankopen te doen.

Zo is het een Heracles ook gelukt zich op te klimmen sinds 2006 alweer in de eredivisie. 1x gedegradeerd maar direct weer gepromoveerd. Daar zit wel de sleutel. Zo'n ADO, Roda en die ploegen modderen teveel aan. Als je historie erbij pakt: Wikipedia: Heracles Almelo Zou leuk als Telstar dit weet te realiseren. Alleen het is lastig: kijk een FC Emmen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

HollowGamer schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 08:57:
Verdient op basis van wat?

In de competitie zijn ze als 7e geeindigd.
In de eerste periode werd Telstar 8e
In de tweede periode werd Telstar 10e
In de derde periode werd Telstar 4e
In de vierde periode werd Telstar 5e

Hoezo mag een ploeg dan meedoen aan de platoffs? Niet vanwege hun eigen prestaties, eerder vanwege prestaties van andere ploegen. En dan winnen ze in de eindstrijd thuis op kunstgras van een ploeg die in een zwaardere competitie heeft gestreden om de playoffs te vermijden. Nou, phoe phoe.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

Han schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 09:45:
[...]

Hoezo mag een ploeg dan meedoen aan de platoffs? Niet vanwege hun eigen prestaties, eerder vanwege prestaties van andere ploegen. En dan winnen ze in de eindstrijd thuis op kunstgras van een ploeg die in een zwaardere competitie heeft gestreden om de playoffs te vermijden. Nou, phoe phoe.
Wat negatief. Thuis speelden ze 2-2 tegen Willem II. Ze wonnen bij Willem II met 1-3. Gewoon terecht Willem II uitgeschakeld. Die ploeg heeft na de winterstop HE-LE-MAAL niks laten zien.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12:16

Sagat

Is pappa x2!

Agent47 schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 09:47:
[...]

Wat negatief. Thuis speelden ze 2-2 tegen Willem II. Ze wonnen bij Willem II met 1-3. Gewoon terecht Willem II uitgeschakeld. Die ploeg heeft na de winterstop HE-LE-MAAL niks laten zien.
Eens met jullie beiden, w2 is gewoon ingestort. En ja als je een laagvlieger middenmoot bent in de kkd, hoor je dan thuis in de ED? Waarschijnlijk niet.

Maar 'hate the game not the player' ik vind het wel leuk dat een underdog het haalt. Zeker voor de fans, die gaan wsl gewoon een seizoen lang genieten, helemaal bij onverwachte resultaten e.d.

Dus hebben ze iets te zoeken? Nee. Vliegen ze er direct weer uit? Wsl wel. Boeit dat mij? Nope, ze hebben het gewoon volgens de regels gehaald. Dus prima zo.

10 second ninja DONE

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 21:01

Player1S

Probably out in the dark

[...]

Verdient op basis van de huidige regels waar elke betaald voetbal club mee akkoord is gegaan.

Wat een gedram altijd dat een club geen Eredivisie verdient of niks toe voegt.
Laat die supporters lekker jaartje genieten. Geen enkele support daar zal enige illusie hebben dat ze wel eventjes de Eredivisie op de kop gaan zetten.
Hoop op een stuntje en erin blijven? Ja dat zal er best zijn maar stuk voor stuk zullen ze realistisch genoeg zijn.

Dus, laat die lui lekker genieten dat het echte Ajax, PSV, AZ en Feyenoord komt (echte ivm de jong teams in kkd). Dat zij naar diezelfde clubs toe mogen gaan.

En lekker stoppen met elitair zijn. We zijn maar de fucking Eredivisie. Niet de Premier League.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bossie
  • Laatst online: 19:45
Player1S schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 10:01:
[...]

Verdient op basis van de huidige regels waar elke betaald voetbal club mee akkoord is gegaan.

Wat een gedram altijd dat een club geen Eredivisie verdient of niks toe voegt.
Laat die supporters lekker jaartje genieten. Geen enkele support daar zal enige illusie hebben dat ze wel eventjes de Eredivisie op de kop gaan zetten.
Hoop op een stuntje en erin blijven? Ja dat zal er best zijn maar stuk voor stuk zullen ze realistisch genoeg zijn.

Dus, laat die lui lekker genieten dat het echte Ajax, PSV, AZ en Feyenoord komt (echte ivm de jong teams in kkd). Dat zij naar diezelfde clubs toe mogen gaan.

En lekker stoppen met elitair zijn. We zijn maar de fucking Eredivisie. Niet de Premier League.
Als het de Premier League was dan was Telstar door deze promotie opeens de rijkste Nederlandse club :+
Komkommertijd lijkt begonnen, ik dacht dat dat pas na het WK voor clubs zou komen.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
[...]

Als je mijn comment verder had gelezen, dan had je gezien dat ik ook aangeef of die opzet niet misschien anders moet.

Mijn punt was vooral dat het gisteren 40min. over een Barça speler ging, Ten Cate over zijn vrienden en zichzelf, en vrijwel niets over Telstar en Utrecht.

Wat jij zegt hadden ze gisteravond bijvoorbeeld prima kunnen bespreken. Moeten we echt doorgaan met deze opzet komende jaren? Moeten we kijken naar hoe andere competities dat doen? Ik ben bijvoorbeeld voorstander om de knockouts op neutral terreinen (dus echt gras) te doen en niet meer met thuis/uit.

Het gaat nu om Telstar dat niets te zoeken heeft volgens hun in de Eredivisie, dat vind ik oneerlijk. Dan had je de regels jaren geleden maar eens moeten checken en willen veranderen. Maar toen kwamen waarschijnlijk clubs door die beter op papier waren, en nu is het opeens een probleem.

Deze gasten zouden zo de politiek in kunnen lol.

[ Voor 3% gewijzigd door HollowGamer op 03-06-2025 10:33 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• KillaZ
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 18:03
mavaros schreef op maandag 2 juni 2025 @ 13:04:
[...]

Wat moeten we met FC Den Helder of AVV Julianadorp?

Het is een pokke-eind rijden en dan moet je naderhand ook weer dat hele eind terug.
Die laatste is toch gewoon JVC? Die hebben 4 kunstgrasvelden, dus dat gaat sowieso niet in de Eredivisie :+

K to the KillaZ

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bossie
HollowGamer schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 10:32:
[...]

Als je mijn comment verder had gelezen, dan had je gezien dat ik ook aangeef of die opzet niet misschien anders moet.

Mijn punt was vooral dat het gisteren 40min. over een Barça speler ging, Ten Cate over zijn vrienden en zichzelf, en vrijwel niets over Telstar en Utrecht.
Ik heb nog niet gekeken aangezien ik rondo vaak later via youtube meepak. Als het 40 minuten over Telstar en Utrecht zou gaan dan zou ik deze afleveringen laten liggen of niet afkijken.

Ik denk dat dat voor het merendeel van de kijkers hetzelfde is.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Bossie schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 11:12:
[...]

Ik heb nog niet gekeken aangezien ik rondo vaak later via youtube meepak. Als het 40 minuten over Telstar en Utrecht zou gaan dan zou ik deze afleveringen laten liggen of niet afkijken.

Ik denk dat dat voor het merendeel van de kijkers hetzelfde is.
40 min. is ook wat overdreven, 10 minuten had ook gekund, en in 20 minuten kun je zowel promotie als Europees voetbal meenemen.

Nu is het nog geen 5 minuten geweest, terwijl mij echt Barça en PSG mij niets interesseren. Guilet is bijvoorbeeld goed bevriend met de eigenaar ervan, terwijl je ook vraagtekens kunt zetten of de competitie wel zo spannend daar is. PSG heeft het gedaan met jeugdspelers.. die zijn wel allemaal veel beter dan wat rondloopt bij andere clubs.

Hij is ook goed om het te hebben over gelijke rechten, maar niet zo als het om zijn vrienden gaat die dure stadions bouwen met slechte omstandigheden..

M.a.w. het is een weinig kritisch programma, en gisteren vond ik dat al helemaal. PSG lijkt mij niet dat er veel fans op inschakelen, dan denk ik eerder over de Nederlandse competitie.

[ Voor 9% gewijzigd door HollowGamer op 03-06-2025 11:23 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bossie
HollowGamer schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 11:20:
[...]

40 min. is ook wat overdreven, 10 minuten had ook gekund, en in 20 minuten kun je zowel promotie als Europees voetbal meenemen.

Nu is het nog geen 5 minuten geweest, terwijl mij echt Barça en PSG mij niets interesseren. Guilet is bijvoorbeeld goed bevriend met de eigenaar ervan, terwijl je ook vraagtekens kunt zetten of de competitie wel zo spannend daar is. PSG heeft het gedaan met jeugdspelers.. die zijn wel allemaal veel beter dan wat rondloopt bij andere clubs.

Hij is ook goed om het te hebben over gelijke rechten, maar niet zo als het om zijn vrienden gaat die dure stadions bouwen met slechte omstandigheden..

M.a.w. het is een weinig kritisch programma, en gisteren vond ik dat al helemaal. PSG lijkt mij niet dat er veel fans op inschakelen, dan denk ik eerder over de Nederlandse competitie.
Prima toch, s’avonds zoek ik vooral entertainment op TV. De rest van de dag is vaak al serieus genoeg geweest :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
KillaZ schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 11:07:
[...]

Die laatste is toch gewoon JVC? Die hebben 4 kunstgrasvelden, dus dat gaat sowieso niet in de Eredivisie :+
JVC zit in Cuijk, das net niet Noord Holland :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
HollowGamer schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 11:20:
Dat zal met Telstar echt niet anders zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruzor
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online

Ruzor

Off with his head man

[...]

Dan zie je wel over het hoofd dat Olij een gelimiteerde transfersom van 3 miljoen in zijn contract heeft staan. Dus die vergelijking gaat dan niet meer op.

Daarnaast heeft Ajax Diant Ramaj gekocht en verkocht voor 5 miljoen. Dan vind ik 6 miljoen niet zo gek bedrag voor een potentiële eerste keeper.

[This is what you get when you mess with us]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20:14
Feyenoord is nu van 4 naar 5 miljoen gegaan voor Valente.
Volgens mij begrijpen ze het in Rotterdam niet helemaal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Millie-ano
  • Niet online
Harribo schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 13:25:
Feyenoord is nu van 4 naar 5 miljoen gegaan voor Valente.
Volgens mij begrijpen ze het in Rotterdam niet helemaal.
en als Feyenoord de keutel intrekt? 5 miljoen is een hoop geld voor Groningen? én voor een speler als Valente in een binnenlandse transfer.

Feyenoord vond 17 miljoen ook te weinig voor Jorgenson.. we all know how that ended.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FreakNL

FreakNL

Well do ya punk?

Ook tussen Sparta en PsV is het spel op de wagen.

Eerst akkoord over Olij voor 3 miljoen (logisch want gelimiteerde transfersom)
Daarna weigert Sparta 3 miljoen voor Young (veel te weinig)

Dus PSV biedt nu 6 miljoen voor de 2 spelers. Jaaa, dat gaat zeker lukken hoor… 8)7

Verder; de TV gelden ranglijst komend seizoen;
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/N5-NjQppAZa546zxxnMXdarNZm0=/800x/filters:strip_exif()/f/image/9MLPkQNd2zsHG0wNDqvOH9RJ.webp?f=fotoalbum_large

De positie op de ranglijst wordt bepaald op basis van prestaties van de laatste 10 jaar eredivisie.

[ Voor 46% gewijzigd door FreakNL op 03-06-2025 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Millie-ano schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 13:31:
[...]

en als Feyenoord de keutel intrekt? 5 miljoen is een hoop geld voor Groningen? én voor een speler als Valente in een binnenlandse transfer.

Feyenoord vond 17 miljoen ook te weinig voor Jorgenson.. we all know how that ended.
Zijn genoeg clubs die Valente willen hebben.
Valente is alleen zelf ook selectief, dat maakt het iets lastiger.
5 miljoen is hoop geld voor Groningen maar als Groningen een stabiele eredivisie ploeg wil worden zullen ze hun huid wel duur moeten verkopen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

FreakNL schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 13:36:

Verder; de TV gelden ranglijst komend seizoen;
[Afbeelding]

De positie op de ranglijst wordt bepaald op basis van prestaties van de laatste 10 jaar eredivisie.
jaartje Eredivisie is dus gewoon 7 ton meer dan gehele budget voor 24/25 voor Telstar 8)7

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
FreakNL schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 13:36:
Ook tussen Sparta en PsV is het spel op de wagen.

Eerst akkoord over Olij voor 3 miljoen (logisch want gelimiteerde transfersom)
Daarna weigert Sparta 3 miljoen voor Young (veel te weinig)
Uh... Young...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakNL

FreakNL

Well do ya punk?

U kijkt geen voetbal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Player1S schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 13:45:
[...]

jaartje Eredivisie is dus gewoon 7 ton meer dan gehele budget voor 24/25 voor Telstar 8)7
Daarom moet je als club niet in de kkd terecht komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

I'm getting too old for that shit... :+

[ Voor 28% gewijzigd door Ramzzz op 03-06-2025 13:49 ]

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Harribo
Elke week, sowieso al alle samenvattingen. Maar hij was mij niet opgevallen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakNL

FreakNL

Well do ya punk?

Dan is het maar goed dat je geen scout bent…
:+

Young staat overal in Europa op de radar inmiddels.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Harribo
Als ik zoek krijg ik dit
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1ywP4cIGaGxgCqdyNq_y9hW36qo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/zOmTep6Xz8SjvhJan71IQl9P.jpg?f=fotoalbum_large
De fiets Young van Sparta

Overal op de radar zeg je? Dat roept zeker Sparta en zijn zaakwaarnemer?

Serieus zegt mij echt weinig. Zal de laatste wedstrijd wel een doelpunt hebben gemaakt dan dan ben je opeens hot :p

Maar Psv heeft erop geboden dus hij zal wel wat kunnen vermoed ik

[ Voor 15% gewijzigd door Harribo op 03-06-2025 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Ruzor schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 13:13:

Daarnaast heeft Ajax Diant Ramaj gekocht en verkocht voor 5 miljoen. Dan vind ik 6 miljoen niet zo gek bedrag voor een potentiële eerste keeper.
Wat Ajax ooit betaald heeft is niet relevant. Dus ook niet dat ie te duur is volgens Ajax 'omdat ze ooit 3m voor Cilessen betaalden en die had meer ervaring'.

Qua 5m voor Ramaj, voor een keeper die wel al een jaar prima gepresteerd heeft bij een topclub. Dus dan slaat 6m voor een speler van een middenmoter nergens op.

Overigens 100% zeker dat Kroes nu spijt heeft dat ie Ramaj zo makkelijk heeft laten gaan.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Harribo schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 13:47:
[...]

Daarom moet je als club niet in de kkd terecht komen.
Ik zou als Telstar het gros van dat geld lekker gebruiken om een en ander te updaten aan infrastructuur. Die dingen die normaal blijven liggen omdat er geen geld voor is.

Zou niet tegen beter weten in teveel in spelers pompen, kans is toch groot dat het bij 1 seizoen blijft. Met geluk doen ze een Almere'tje en worden het 2 seizoenen.

Vermoed dat ze daar op langere termijn meer voordeel uit halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Player1S schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 13:51:
[...]

Ik zou als Telstar het gros van dat geld lekker gebruiken om een en ander te updaten aan infrastructuur. Die dingen die normaal blijven liggen omdat er geen geld voor is.

Zou niet tegen beter weten in teveel in spelers pompen, kans is toch groot dat het bij 1 seizoen blijft. Met geluk doen ze een Almere'tje en worden het 2 seizoenen.

Met je eens maar soms hebben de emoties de overhand. Ben benieuwd hoe Telstar het gaat doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakNL

FreakNL

Well do ya punk?

Harribo schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 13:50:
Als ik zoek krijg ik dit
[Afbeelding]
De fiets Young van Sparta

Overal op de radar zeg je? Dat roept zeker Sparta en zijn zaakwaarnemer?

Serieus zegt mij echt weinig. Zal de laatste wedstrijd wel een doelpunt hebben gemaakt dan dan ben je opeens hot :p
Nee, dat is geen verzinsel van Sparta of zijn zaakwaarnemer.
De Golden Boy Award wordt jaarlijks uitgereikt door de Italiaanse krant Tuttosport. Dit medium maakt een shortlist van honderd spelers onder de 21 jaar en uiteindelijk bepaalt een vakjury - bestaande uit dertig journalisten van toonaangevende Europese sportmedia – wie het grootste talent is. Tuttosport heeft zelf op basis van de prestaties al een globale indeling gemaakt van honderd naar één, waarbij de nummer één de grootste kanshebber wordt geacht.

Qua Nederlanders staan Kees Smit (AZ, 98), Ezechiel Banzuzi (OH Leuven, 95), Thijmen Blokzijl (FC Groningen, 74), Marvin Young (Sparta Rotterdam, 51), Givairo Read (Feyenoord, 27), Antoni Milambo (Feyenoord, 20) en Jorrel Hato (Ajax, 10) in de lijst. In totaal zijn er acht Eredivisie-spelers genomineerd. Ook Leo Sauer (NAC Breda, 76) en Mika Godts (Ajax, 66) zitten daarbij.
Nu zeg ik niet dat die Italiaanse krant perse een 100% graadmeter is, maar je komt niet op die lijst als je bij Quick Boys speelt :+. En ook niet omdat je dat zelf graag wilt. Daar zit echt wel wat (onafhankelijk) onderzoek in. En geloof mij, iedereen op deze lijst is bekend bij clubs met een werkend scouting-apparaat.

https://www.vi.nl/nieuws/...erd-voor-golden-boy-award

https://eredivisie.nl/nie...alent-van-de-maand-maart/

[ Voor 13% gewijzigd door FreakNL op 03-06-2025 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
FreakNL schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 13:54:
Daar zit echt wel wat (onafhankelijk) onderzoek in.
Dan hadden ze Sauer toch wel ruim hoger ingeschat dan bv Blokzijl lijkt me zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
FreakNL schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 13:54:
[...]

Nee, dat is geen verzinsel van Sparta of zijn zaakwaarnemer.

[...]

Nu zeg ik niet dat die Italiaanse krant perse een 100% graadmeter is, maar je komt niet op die lijst als je bij Quick Boys speelt :+. En ook niet omdat je dat zelf graag wilt. Daar zit echt wel wat (onafhankelijk) onderzoek in.

https://www.vi.nl/nieuws/...erd-voor-golden-boy-award
Je hebt gelijk. Mijn excuses. De rest ken ik allemaal wel.
Zal eens letten op die jongen.

Young schijnt 5 miljoen waard te zijn, dus zal het wel uitkomen op 4 miljoen.
Psv biedt wel realistischer dan Feyenoord.
Daarom wilde fc Groningen ook eigenlijk mbt Valente zaken doen met Psv ipv Feyenoord.
Maar Valente wil zelf niet naar Psv, tja dan houdt hei voorlopig op.
Snap Valente ook wel, die wil graag speeltijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
toolkist schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 13:58:
[...]

Dan hadden ze Sauer toch wel ruim hoger ingeschat dan bv Blokzijl lijkt me zo.
Ja Sauer doet het al langer goed.

Toch heeft Blokzijl geleerd de afgelopen maanden, hij speelt bijna foutloos, zat overal tussen en leest het spel ook goed. Topper nu. Daarvoor speelde hij onnozel soms vind ik.

Het enige wat hij mist, is snelheid. En het is geen sterke fysieke speler

[ Voor 3% gewijzigd door Harribo op 03-06-2025 14:02 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AlxRoelofs
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 21:41
[...]
Grootste talent (samen met Dirk Proper) wat de afgelopen jaren in de jeugd van NEC heeft gespeelt. Roefs is 22, dus dat hij net komt kijken is makkelijk inkoppen. Een keeper gooi je gewoonweg minder snel voor de leeuwen dan een veldspeler. Daarnaast vergelijk je hem met Nick Olij, maar Olij heeft er op zijn 29ste pas 3 seizoenen Eredivisie op zitten (en 5 in de KKD). Je kunt dus ook zeggen dat het knap is dat Roefs er op zijn 22ste al een volledig seizoen Eredivisie op heeft zitten zonder door het ijs te zakken. Roefs heeft vorig jaar in de bekerwedstrijden en toen Cillessen geblesseerd was al laten zien prima te kunnen keepen. Dit jaar doet hij dat opnieuw. Natuurlijk gaat NEC hoog in de boom zitten.

Daarnaast hoor ik het ook het argument dat Cillessen voor €3.5m kocht terwijl hij meer ervaring had. Iets wat niet waar is, want Cillessen had toen ook pas 1 jaar Eredivisie ervaring. Daarnaast zijn de tijden veranderd, NEC heeft niet meer de urgentie om voor een dubbeltje te verkopen zoals dat in het verleden wel was. In het jaar dat Cillessen naar Ajax ging, verkocht Ajax Stekelenburg voor €7m. Een prijs waar, als het om zo'n kaliber speler zou gaan, tegenwoordig alleen maar om gelachen zou worden.

Roefs staat in best wat statestiekenlijstjes hoog aangeschreven. Dat toont de kwaliteit en het potentieel van Roefs. Of het prijskaartje van Nick Olij terecht is laat ik in het midden, maar dat NEC een prijskaartje van minimaal €6m aan Roefs hangt is helemaal zo gek nog niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FreakNL

FreakNL

Well do ya punk?

Harribo schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 13:59:
[...]

Je hebt gelijk. Mijn excuses. De rest ken ik allemaal wel.
Zal eens letten op die jongen.

Young schijnt 5 miljoen waard te zijn, dus zal het wel uitkomen op 4 miljoen.
Psv biedt wel realistischer dan Feyenoord.
Daarom wilde fc Groningen ook eigenlijk mbt Valente zaken doen met Psv ipv Feyenoord.
Maar Valente wil zelf niet naar Psv, tja dan houdt hei voorlopig op.
Snap Valente ook wel, die wil graag speeltijd
Excuses niet nodig hoor. En het is ook geen jongen die goals scoort dus dan val je minder op in de samenvattingen. En hij speelt pas dit seizoen in de basis bij het eerste. Iedereen was in paniek vanwege het vertrek van Vriends maar niemand heeft het meer over Vriends. Dat zegt genoeg.

Ik kom al 25 jaar bij Sparta maar dit is 1 van de grootste talenten die ik gezien heb. Past naadloos in het rijtje van Mendes (die uiteindelijk zijn belofte niet waarmaakte), Jaliens, Koevermans, Willems, Boukhari, El Khattabi en recentelijker Dumfries, Van Drongelen en De Roon.. Wat mij betreft doet hij op dit moment nauwelijks onder voor bijvoorbeeld een Hato. Ik ben ervan overtuigd dat Young minimaal Oranje gaat halen en wellicht zelfs daar een vaste waarde gaat worden. Niet alleen is hij sterk, groot en technisch, maar zijn persoonlijkheid en omgeving zit ook mee (geen jongen die snel uit de bocht zal vliegen zoals een Lang). Blessures kunnen altijd roet in het eten gooien natuurlijk..

[ Voor 5% gewijzigd door FreakNL op 03-06-2025 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakNL

FreakNL

Well do ya punk?

AlxRoelofs schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 14:35:
[...]
.
Roefs staat in best wat statestiekenlijstjes hoog aangeschreven. Dat toont de kwaliteit en het potentieel van Roefs. Of het prijskaartje van Nick Olij terecht is laat ik in het midden, maar dat NEC een prijskaartje van minimaal €6m aan Roefs hangt in helemaal zo gek nog niet.
Ik vind Olij op dit moment een betere keeper dan Roefs. Maar Roefs is 22, dat spreekt in zijn voordeel....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

FreakNL schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 14:36:
[...]

Excuses niet nodig hoor. En het is ook geen jongen die goals scoort dus dan val je minder op in de samenvattingen. En hij speelt pas dit seizoen in de basis bij het eerste. Iedereen was in paniek vanwege het vertrek van Vriends maar niemand heeft het meer over Vriends. Dat zegt genoeg.

Ik kom al 25 jaar bij Sparta maar dit is 1 van de grootste talenten die ik gezien heb. Past naadloos in het rijtje van Mendes (die uiteindelijk zijn belofte niet waarmaakte), Jaliens, Koevermans, Willems, Boukhari, El Khattabi en recentelijker Dumfries, Van Drongelen en De Roon.. Wat mij betreft doet hij op dit moment nauwelijks onder voor bijvoorbeeld een Hato. Ik ben ervan overtuigd dat Young minimaal Oranje gaat halen en wellicht zelfs daar een vaste waarde gaat worden. Niet alleen is hij sterk, groot en technisch, maar zijn persoonlijkheid en omgeving zit ook mee (geen jongen die snel uit de bocht zal vliegen zoals een Lang). Blessures kunnen altijd roet in het eten gooien natuurlijk..
Strootman vergeten? :P

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FreakNL

FreakNL

Well do ya punk?

Inderdaad, Strootman vergeet ik nog ff.. Ik wist dat ik iemand vergat.. (en waarschijnlijk nog wel meer :) )

Overigens had ik in 1e instantie niet zo'n hoge pet op van Strootman, had niet verwacht dat hij zo ver zou komen.

[ Voor 35% gewijzigd door FreakNL op 03-06-2025 15:35 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 14:58
Mog schreef op zaterdag 31 mei 2025 @ 21:06:
Feyenoord O21 heeft 4-1 gewonnen van Cambuur O21. Nu spelen ze twee beslissingswedstrijden tegen Jong Sparta om promotie naar de Tweede Divisie af te dwingen! *O*
Heen wedstrijd is in 0-3 geëindigd voor Sparta lees ik..

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Gynnad schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 21:30:
[...]

Heen wedstrijd is in 0-3 geëindigd voor Sparta lees ik..
Ja, echt na 3 minuten al 0-2 achter. Hopelijk in de return wel een deel van Feyenoord 1 erin.

Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Mog schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 21:32:
[...]

Ja, echt na 3 minuten al 0-2 achter. Hopelijk in de return wel een deel van Feyenoord 1 erin.
Als ze er niet op eigen kracht, dus zonder de spelers van het 1e, kunnen komen dan hebben ze toch niks te zoeken in die divisie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

toolkist schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 23:27:
[...]

Als ze er niet op eigen kracht, dus zonder de spelers van het 1e, kunnen komen dan hebben ze toch niks te zoeken in die divisie?
Ja en nee. Bij Jong Ajax en PSV spelen ook genoeg spelers van het eerste mee toch?

Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Mog schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 23:37:
[...]

Ja en nee. Bij Jong Ajax en PSV spelen ook genoeg spelers van het eerste mee toch?
Niet als ze xx wedstrijden in het eerste gespeeld hebben, zoals Read en Hadj. Die hadden in de KKD niet meer mogen spelen.
En er is nog wel een verschil of je een basisspeler ineens mee laat doen of iemand die eigenlijk altijd op de bank zit. In het 2e geval vind ik het helemaal logisch als die meedoen met het tweede, ook met wedstrijden als deze

[ Voor 26% gewijzigd door toolkist op 03-06-2025 23:43 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Trouwens, gaan jullie volgend seizoen nu ook "Joden, Joden" zingen in Eindhoven @carpebios @ElPaco ? :+
'PSV nadert akkoord met Bayern over komst doelman Peretz'

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tomavic
  • Niet online
toolkist schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 23:41:
[...]

Niet als ze xx wedstrijden in het eerste gespeeld hebben, zoals Read en Hadj. Die hadden in de KKD niet meer mogen spelen.
En er is nog wel een verschil of je een basisspeler ineens mee laat doen of iemand die eigenlijk altijd op de bank zit. In het 2e geval vind ik het helemaal logisch als die meedoen met het tweede, ook met wedstrijden als deze
Het aantal wedstrijden in het eerste elftal is al jaren geen belemmering meer. Het is geboortedatum en of de speler eerder in hetzelfde speelweekend in de basis heeft gestaan van het eerste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomavic
  • Niet online
toolkist schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 23:27:
[...]

Er is een hele rits spelers verhuurd aan onder andere Dordrecht. Die categorie spelers zijn een versterking voor dit Jong Feyenoord.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tomavic
  • Niet online
Mog schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 23:37:
[...]

Soms. Meer niet. Heb je een vergrootglas?

Jong PSV

Jong Ajax

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakNL

FreakNL

Well do ya punk?

tomavic schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 05:39:
[...]

Soms. Meer niet. Heb je een vergrootglas?

Jong PSV

Jong Ajax
Dat dus.

Verder vind ik het vooral hilarisch. Die wedstrijd tegen Cambuur werd al omgedraaid en ze speelden met een fors versterkt elftal. Alles voor de Tweede Divisie. En dan zo op je bek gaan.

Maargoed het kan zaterdag ook gewoon 0-5 worden…

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bombvis
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
FreakNL schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 06:57:
[...]

Dat dus.

Verder vind ik het vooral hilarisch. Die wedstrijd tegen Cambuur werd al omgedraaid en ze speelden met een fors versterkt elftal. Alles voor de Tweede Divisie. En dan zo op je bek gaan.

Maargoed het kan zaterdag ook gewoon 0-5 worden…
De wedstrijd tegen Cambuur werd omgedraaid omdat Cambuur zelf inderdaad geen speellocatie meer had. Dat had dus tegen elke club zo geweest, heeft niks met Feyenoord te maken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bazzemans
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21:43
[...]

Zoals @tomavic al aangeeft, is dat dus geen beperking meer. In april stond Bakayoko nog in de basis bij Jong PSV tegen Eindhoven. Toen had hij al in 27 wedstrijden gespeeld voor de hoofdmacht van PSV. Hij had weliswaar dit jaar een minder jaar, maar is toch ontegenzeggelijk al een tijdje een vaste speler van PSV. Vorig jaar was hij onbetwiste basispeler en wel 40 miljoen waard (volgens sommigen).

[ Voor 5% gewijzigd door bazzemans op 04-06-2025 08:10 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 16:53
toolkist schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 23:44:
Trouwens, gaan jullie volgend seizoen nu ook "Joden, Joden" zingen in Eindhoven @carpebios @ElPaco ? :+

[...]
We maken binnen de korste keren wel een boer van hem ;)

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12:16

Sagat

Is pappa x2!

Over keepers gesproken, voor Van Gassel zou het goed zijn als Roefs inderdaad zou vertrekken, ik neem aan dat hij dan doorschuift naar de nr1 plek bij NEC N.E.C. vond hem vorig seizoen vaak erg goed keepen bij Excelsior.

edit N.E.C sorry :o

[ Voor 7% gewijzigd door Sagat op 04-06-2025 14:57 ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
bazzemans schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 08:08:
[...]

Zoals @tomavic al aangeeft, is dat dus geen beperking meer. In april stond Bakayoko nog in de basis bij Jong PSV tegen Eindhoven. Toen had hij al in 27 wedstrijden gespeeld voor de hoofdmacht van PSV. Hij had weliswaar dit jaar een minder jaar, maar is toch ontegenzeggelijk al een tijdje een vaste speler van PSV. Vorig jaar was hij onbetwiste basispeler en wel 40 miljoen waard (volgens sommigen).
En wat dat betreft zou ik nog steeds een groot voorstander zijn van vaste selecties voor jong teams met enkele tussentijdse promotie naar de A-selectie en niet de degradatie ( buiten normale transferwindows )

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Typhone
  • Laatst online: 21:51

Typhone

Who Dares Wins

Player1S schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 13:51:
[...]

Betreft: Afwijzing kandidatuur directiefunctie

Geachte heer @Player1S

Hartelijk dank voor uw interesse in de directiefunctie binnen onze voetbalclub en voor de tijd en moeite die u heeft genomen tijdens het selectieproces. Wij hebben uw motivatie en gesprekken met grote waardering in overweging genomen.

Na zorgvuldige afweging hebben wij als bestuur besloten om uw kandidatuur voor deze functie niet verder in behandeling te nemen. Deze beslissing is niet genomen vanwege een gebrek aan kwaliteiten – integendeel, uw ervaring en analytische benadering zijn zonder meer indrukwekkend en van hoog niveau.

Desondanks merken wij dat uw visie sterk geworteld is in een realistische en rationele benadering van beleid en besluitvorming. Hoewel dit in veel sectoren een grote kracht is, vereist de dynamiek van het professionele voetbal soms ook een meer opportunistische en risicogerichte houding. Het vermogen om in te spelen op emotie, momentum en onverwachte kansen is in onze optiek een noodzakelijke eigenschap binnen deze specifieke rol.

Wij hopen dat u onze overweging begrijpt en nemen deze beslissing met respect voor uw persoon en deskundigheid. Wellicht zijn er op termijn andere rollen of samenwerkingen binnen of buiten onze organisatie die beter aansluiten bij uw profiel.

Wij wensen u alle succes toe in uw verdere loopbaan en blijven u met belangstelling volgen.

Met vriendelijke groet,
Typhone
Voorzitter, Telstar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

[...]

Gaat op geboorte datum. Brobbey en Taylor hebben ook nog paar keer ingevallen bij Jong Ajax.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Typhone schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 15:16:
[...]

Geachte heer @Player1S

Hartelijk dank voor uw interesse in de directiefunctie binnen onze voetbalclub en voor de tijd en moeite die u heeft genomen tijdens het selectieproces. Wij hebben uw motivatie en gesprekken met grote waardering in overweging genomen.

Na zorgvuldige afweging hebben wij als bestuur besloten om uw kandidatuur voor deze functie niet verder in behandeling te nemen. Deze beslissing is niet genomen vanwege een gebrek aan kwaliteiten – integendeel, uw ervaring en analytische benadering zijn zonder meer indrukwekkend en van hoog niveau.

Desondanks merken wij dat uw visie sterk geworteld is in een realistische en rationele benadering van beleid en besluitvorming. Hoewel dit in veel sectoren een grote kracht is, vereist de dynamiek van het professionele voetbal soms ook een meer opportunistische en risicogerichte houding. Het vermogen om in te spelen op emotie, momentum en onverwachte kansen is in onze optiek een noodzakelijke eigenschap binnen deze specifieke rol.

Wij hopen dat u onze overweging begrijpt en nemen deze beslissing met respect voor uw persoon en deskundigheid. Wellicht zijn er op termijn andere rollen of samenwerkingen binnen of buiten onze organisatie die beter aansluiten bij uw profiel.

Wij wensen u alle succes toe in uw verdere loopbaan en blijven u met belangstelling volgen.

Met vriendelijke groet,
Typhone
Voorzitter, Telstar
pffff respectloos richting een club legende!! Ik heb wel Telstar uit de KKD getild en tot grootste club van Nederland geleid met meerdere titels en zelfs meerdere Champions League.titels! :(

Het bestuur wat ik had was ook niet ambitieus! Keer op keer weigerden ze het stadion te vergroten of een nieuwe te bouwen terwijl wij regelmatig het AZ Stadion en de Johan Cruijff Arena vol kregen in Europees verband!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Typhone schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 15:16:
[...]

Geachte heer @Player1S

Met vriendelijke groet,
Typhone
Voorzitter, Telstar
Vast verhalen aan het oefenen voor volgend seizoen voetbal poules?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

En Groningen slaat het tweede bod ook af.

Ik denk dat Feyenoord nu verder gaat kijken, jammer Maar goed, Groningen wil teveel blijkbaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Harribo
ElPaco schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 10:09:
[...]

We maken binnen de korste keren wel een boer van hem ;)
Ik als Groninger wil je nog wel voorzien van tips!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Harribo
Agent47 schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 18:34:
En Groningen slaat het tweede bod ook af.

Ik denk dat Feyenoord nu verder gaat kijken, jammer Maar goed, Groningen wil teveel blijkbaar.
Of Feyenoord biedt te weinig.
Waarom is mij een raadsel, geld hebben ze nu wel lijkt mij. Maar Feyenoord zal wrs nog wel een bak af moeten staan aan investeerders oid?
Nieuw stadion is ook denk ik tzt wel een must? Elke keer dat ik de menigte zie hossen in de Kuip, duim ik maar dat hij heel blijft. Dat gevoel krijg ik erbij.

Denk dat Feyenoord er de druk op wilde zetten want
het Ek - 21 begint binnenkort en Valente is opgeroepen voor jong Oranje.
Mocht Valente daar opvallen dan drijft dat de prijs omhoog.

[ Voor 12% gewijzigd door Harribo op 04-06-2025 18:42 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

Harribo schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 18:40:
[...]

Of Feyenoord biedt te weinig.
Waarom is mij een raadsel, geld hebben ze nu wel lijkt mij. Maar Feyenoord zal wrs nog wel een bak af moeten staan aan investeerders oid?
Nieuw stadion is ook denk ik tzt wel een must? Elke keer dat ik de menigte zie hossen in de Kuip, duim ik maar dat hij heel blijft. Dat gevoel krijg ik erbij.

Denk dat Feyenoord er de druk op wilde zetten want
het Ek - 21 begint binnenkort en Valente is opgeroepen voor jong Oranje.
Mocht Valente daar opvallen dan drijft dat de prijs omhoog.
5-6 miljoen voor een speler die het leuk gedaan heeft voor een potje of 20 is zat voor Groningen.

Niemand weet waar het geld van vorige verkopen (Kokcu, Sinisterra, Gimenez etc,) heen is. Waarschijnlijk in aflossing van de schuld van de rente van die Amerikanen die het stadion in bezit hadden (12,5% renten)

De Kuip hoort te bewegen, schijnt goed voor het staal te zijn :) Jammer als het niet doorgaat, ik ben fan van hem. Zie psv hem nog wel kapen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Agent47 schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 19:23:
De Kuip hoort te bewegen, schijnt goed voor het staal te zijn :) Jammer als het niet doorgaat, ik ben fan van hem. Zie psv hem nog wel kapen.
Daar wilde ie niet heen omdat ie speeltijd wil. Niet dat ie bij Feyenoord (als Milambo/Timber niet verkocht worden) wel veel speeltijd zou krijgen, maar goed.
Ik zie Ajax nog wel komen als Taylor verkocht wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

toolkist schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 19:49:
[...]

Daar wilde ie niet heen omdat ie speeltijd wil. Niet dat ie bij Feyenoord (als Milambo/Timber niet verkocht worden) wel veel speeltijd zou krijgen, maar goed.
Ik zie Ajax nog wel komen als Taylor verkocht wordt.
Hij kan ook op linksbuiten waar paixao speelt die verkocht gaat worden. Maar die veel meer in Sauer op die plek, dat wordt echt genieten.

Ik zou valente op 8 zetten naast Steijn en Timber / Hwang.

Milambo lekker verkopen voor dat geld. Zerrouki ook weg. Heel langzaam begint het ergens op te lijken ( mits er een degelijke vervanger voor Hancko komt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
[...]

Dat zou raar zijn, Babadi en Land komen nauwelijks aan voetballen toe. Dan heb je nog Schouten, Saibari, Veerman, Till, Tilman. Ik zou daar niet heen gaan voor speeltijd en PSV zou zich moeten focussen op verdedigers en wellicht twee van het trio Til, Tilman, Saibari verkopen alvorens te denken aan middenvelders aantrekken.

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• geenwaarde
  • Registratie: Juni 2025
  • Laatst online: 20:27
[...]

5-6 miljoen voor een speler die het leuk gedaan heeft voor een potje of 20 is zat voor Groningen.
Waarom zou dat genoeg zijn? Hij heeft nog een contract tot 2028 en Groningen hoeft niet per sé nu te verkopen. Gewoon rustig afwachten en kijken of hij zich via het ek voor jong Oranje nog meer in de kijker kan spelen. Paar miljoen extra en een doorverkoopbonus zou hij prima op kunnen brengen.

En anders voetbalt hij nog een tijd in Groningen. Vind ik gezien de afgelopen seizoenen ook niet verkeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone
  • Laatst online: 21:51

Typhone

Who Dares Wins

toolkist schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 17:58:
[...]

Vast verhalen aan het oefenen voor volgend seizoen voetbal poules?
Als jij me nou eens komt helpen met het schrijven zou ik dat zeeeer op prijs stellen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Typhone schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 20:26:
[...]

Als jij me nou eens komt helpen met het schrijven zou ik dat zeeeer op prijs stellen!
Dat bood ik aan met ai voirg jaar maar dat mocht niet :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

Ik zie die Meerveld ook nog wel naar Groningen gaan trouwens !

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:55
32 miljoen geboden plus 4 miljoen aan bonussen voor Hancko door Al Nassr.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Agent47 schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 20:29:
5m! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Agent47 schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 20:29:
Daar zit Twente volgens mij achteraan, dat gaat Groningen dan niet winnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
DutchOwnage schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 20:30:
Klinkt goed toch?
Hancko is een goede speler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:55
Harribo schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 22:45:
[...]

Klinkt goed toch?
Hancko is een goede speler
Zeker. Feyenoord gaat ook zeker niet dwarsliggen. Maar dit was pas een openingsbod, misschien valt er nog wat meer uit te persen. Geld zat in de zandbak.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
DutchOwnage schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 22:47:
[...]

Zeker. Feyenoord gaat ook zeker niet dwarsliggen. Maar dit was pas een openingsbod, misschien valt er nog wat meer uit te persen. Geld zat in de zandbak.
100% zeker dat je 10m meer voor hem kan vangen (incl bonussen).
35 zou ik voor Hato net genoeg vinden, en Hancko is wel ff een paar stappen verder

[ Voor 10% gewijzigd door toolkist op 04-06-2025 23:38 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 21:26
[...]

Waarom is dat zat voor Groningen? Hij heeft nog een contract tot 2028, zit nog heel veel rek in, creatieve kwaliteiten en ontzettend balvast en Groningen heeft gezien de financiele stand van zaken helemaal geen noodzaak tot verkoop. Valente heeft zelf ook aangegeven een jaar extra helemaal niet erg te vinden. Ik snap gezien het komende toernooi voor onder 21 best dat Groningen gewoon rustig afwacht of er meer uit te persen valt. Verkopen voor de eerste boden kan altijd nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Prosac schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 23:52:
[...]

Waarom is dat zat voor Groningen? Hij heeft nog een contract tot 2028, zit nog heel veel rek in, creatieve kwaliteiten en ontzettend balvast en Groningen heeft gezien de financiele stand van zaken helemaal geen noodzaak tot verkoop. Valente heeft zelf ook aangegeven een jaar extra helemaal niet erg te vinden. Ik snap gezien het komende toernooi voor onder 21 best dat Groningen gewoon rustig afwacht of er meer uit te persen valt. Verkopen voor de eerste boden kan altijd nog.
Vergelijk het even met de 10m voor Steijn en je weet waarom @Agent47 en ik er zo over denken ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

DutchOwnage schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 20:30:
Is het eerste bod, wordt sowieso niet geaccepteerd. Die mensen uit de zandbak leggen zo 40 neer als het moet hoor :P. Het komt nu een beetje los, gelukkig nu al. Club uit de PL zit ook achter hem aan. Laat ze maar bieden.

Ik denk dat hij gaat voor 35miljoen zoiets. Exclusief bonussen. Een directe vervanger die zo presteert als hem zie ik niet snel gebeuren.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chrisjuh_15
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 20:22

Chrisjuh_15

Facta non verba

[...]

Niemand weet waar het geld van vorige verkopen (Kokcu, Sinisterra, Gimenez etc,) heen is. Waarschijnlijk in aflossing van de schuld van de rente van die Amerikanen die het stadion in bezit hadden (12,5% renten)

Ik denk dat Feyenoord 'm nog wel gaat binnenhalen. Speler wil en heeft dit ook aangegeven, Feyenoord biedt best een leuk bedrag inclusief wat haalbare bonussen, zeker als ze een verbeterd derde bod neerleggen. Ik zie dit wel rondkomen. Is ook gewoon een spelletje van de TD daar om te roepen dat er een flink gat tussen vraag en aanbod zit, die wil het onderste uit de kan (wat logisch is).

En zodra de Kuip stopt met bewegen bij het juichen van een goal, dan moet je je zorgen gaan maken. Deze constructie moet bewegen om veilig te blijven.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15:45
Voorbereiding komt langzaam op gang, transfernieuws voor het komende seizoen druppelt binnen. Daar kunnen we het over hebben in [Voetbal] Nationale clubs seizoen 2025/2026

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prosac
toolkist schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 07:34:
[...]

Vergelijk het even met de 10m voor Steijn en je weet waarom @Agent47 en ik er zo over denken ;)
Zijn wat mij betreft ook geen vergelijkbare spelers. Steijn heeft niet de creatieve kwaliteiten en balvastheid van Valente. Wel een heel goed gevoel voor scorende positie innemen en opduiken in de 16 op het juiste moment. Zo'n type is Valente niet. Die creert juist heel veel ruimte voor anderen, kan een bal vast houden en meerdere tegenstanders bezig houden. Kreeg op een gegeven moment vaak 3 man bij zich en dan nog voetbalde hij zich eruit. Als hij zijn scorend vermogen nog bijwerkt en voor-assists naar assists ombouwt, is het wat mij betreft een nog betere mid.

Je vergelijkt ze ook niet met een Quinten Timber, die heeft weer andere kwaliteiten. Voor Timber betaalde je niet die 10 miljoen, daar betaalde je 7,5 miljoen voor zijn defensieve kwaliteit. Bij een marktwaarde van 4 miljoen 2 jaar geleden toen hij 21 was.
Valente heeft inmiddels een marktwaarde van 7 miljoen op zijjn 21e, daar dan "ver" onder gaan zitten met nog een 3 jarig contract is niet nodig, dan wacht Groningen nog wel even. :)
Als Feyenoord dan niet wil, ook prima. Ik zie hem heel graag nog een extra seizoen. :9~

Edit: Lees nu dat er bijna 7 miljoen geboden is, met extra's waardoor het tot 8 miljoen kan oplopen. Dat komt al meer in de buurt. 8)

[ Voor 4% gewijzigd door Prosac op 05-06-2025 21:38 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
Prosac schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 21:29:
[...]

Valente heeft inmiddels een marktwaarde van 7 miljoen op zijjn 21e,
Marktwaarde? Welke marktwaarde? Wat getalletjes die iemand op het internet verzint zeggen niks. Steijn scoort voor een middenvelder al twee jaar absurd veel. Logisch dat hij dan meer waard is dan een speler die, hoewel heel getalenteerd, amper een half jaar op de radar staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
D-e-n schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 21:40:
[...]

Marktwaarde? Welke marktwaarde? Wat getalletjes die iemand op het internet verzint zeggen niks. Steijn scoort voor een middenvelder al twee jaar absurd veel. Logisch dat hij dan meer waard is dan een speler die, hoewel heel getalenteerd, amper een half jaar op de radar staat.
De marktwaardes van Transfermarkt zeggen wel het eea, in elk geval niet dat bij weltevredenheid en ontbreken van clausules een speler voor ver onder dat bedrag verkocht wordt. :)

Half jaar? Bij de al die tv-analisten nu krap 3 maanden, pas sinds zijn prima wedstrijd bij Jong Oranje buitelen ze over elkaar heen hoe goed hij wel niet is en dat ze dat altijd al zagen.

Ik ga er vanuit dat de echte scouts dergelijke spelers al langer in het vizier hebben. Wat verder ook wel duidelijk is, want vorig jaar informeerden diverse buitenlandse clubs al naar hem, maar besloot hij bij te tekenen om in elk geval een jaar Eredivisie te doen met Groningen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
Prosac schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 21:47:
[...]

De marktwaardes van Transfermarkt zeggen wel het eea
Klopt vaker niet dan wel. Het is ook geen wetenschap. Het is wat de gek er voor geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
D-e-n schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 21:50:
[...]

Klopt vaker niet dan wel. Het is ook geen wetenschap. Het is wat de gek er voor geeft.
Desondanks zitten bij veel spelers met enige waarde, contract en geen clausules de bedragen er nooit (ver) onder, dat is wat ik bedoel te zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Steyn en Valente kan je absoluut niet met elkaar vergelijken.
Steyn was toch 11 miljoen?
Valente 7 miljoen komt al aardig in de buurt zou ik zeggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Prosac schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 21:47:
[...]

De marktwaardes van Transfermarkt zeggen wel het eea, in elk geval niet dat bij weltevredenheid en ontbreken van clausules een speler voor ver onder dat bedrag verkocht wordt. :)
Die marktwaarde op transfermarkt zegt helemaal niks, want het zijn users als jij en ik die die marktwaarde daar kunnen helpen bepalen. Meningen dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Harribo schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 22:05:
Steyn en Valente kan je absoluut niet met elkaar vergelijken.
Steyn was toch 11 miljoen?
Valente 7 miljoen komt al aardig in de buurt zou ik zeggen
Qua type speler niet. Maar jong + talentvol + al langer goed presterend bij een subtopper, vs jong + talentvol + misschien net 1 seizoen presterend bij een club uit het rechter rijtje... Dat is prima te vergelijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snmght
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 21:04

snmght

imho dan he

JanW schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 14:19:
Voorbereiding komt langzaam op gang, transfernieuws voor het komende seizoen druppelt binnen. Daar kunnen we het over hebben in [Voetbal] Nationale clubs seizoen 2025/2026
Gaat deze dan op slot?

Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 15-06 22:05

Superkiwi

Hoi doei

Dat moeten we even aan @Outerspace vragen.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:45

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Pagina: 1 ... 301 302 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.

Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2024/2025 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken