[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2024/2025 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 286 287 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KillaZ
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21:30
Millie-ano schreef op vrijdag 16 mei 2025 @ 14:24:
Anyway .. in ander nieuws. Ik vond deze theorie ook wel grappig. https://www.ajaxshowtime....20Voetbal%20International.

Nu vond ik Rensch geen hoogvlieger, maar ik snap wel de gedachtegang dat met een inverted wingback (Rensch) t.o.v. een normale wingback (Gaaei) Dat je anders speelt en dat Ajax als ik zo terug kijk naar de wedstrijden dan wel betere aanvalsvormen heb gezien.

Beetje dit idee:
[Afbeelding]

met nog een leuk stukje: https://www.knack.be/spor...ers-de-inverted-wingback/

sluit ook mooi af met;

Anderzijds heeft het paars-witte experiment en zelfs het Manchester City van Pep Guardiola aangetoond dat het een extreem moeilijk uit te voeren tactisch concept is, dat bijna alleen absolute topspelers op het gepaste moment kunnen toepassen.
Dit, in combinatie met het gemis van Baas. Pieter Zwart had daar laatst ook een stuk over, dat sinds Baas in de lappenmand zit er een een paar procent verschuiving is van aanvallen over links naar rechts.

K to the KillaZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:37
@ElPaco
@Millie-ano
Daarom kun je een forum ook nooit vergelijken met een situatie met vrienden of collega's. Op een een forum ben je niet met mensen die je door en door kent maar met een wisselende groep mensen die je doorgaans enkel oppervlakkig of helemaal niet kent. Een enigszins sarrende reactie wordt al snel een trol als er geen relatie is waarbij gelijkwaardig heen en weer uitgedeeld en geïncasseerd wordt. En daarom zou je bij een forum een andere etiquette aan moeten houden dan bij die vriendengroep.

En dan maakt het ook nog uit of je op een forum zit met enkel supporters van dezelfde club of op een gemengd forum als dit.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22:32
Ik geloof er totaal niet meer in, maar om toch een klein beetje hoop te houden:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2Aat0qXEss9933Yeg3C3gnxuOsI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/5E4W1a5kUKqqF5MdAr6GBRcK.jpg?f=fotoalbum_large

Ik verwacht zelf dat PSV met rust al 3-0 voorstaat en dat het een gala wedstrijd wordt voor de Eindhovenaren.

[ Voor 11% gewijzigd door Gynnad op 16-05-2025 15:58 ]

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 22:39
Jullie zijn allemaal zo bezig met PSV! :+

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gynnad
carpebios schreef op vrijdag 16 mei 2025 @ 15:44:
Jullie zijn allemaal zo bezig met PSV! :+
Denk overigens ook niet dat Ajax weet te winnen van Twente, dus eigenlijk boeit het resultaat in Rotterdam niet eens.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gonadan
  • Laatst online: 21:27

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Superkiwi schreef op vrijdag 16 mei 2025 @ 14:04:
[...]

Hier hangt permanent een 3x2m Feyenoord vlag hoog in de mast in de tuin van een mooi vrijstaand huis ergens in het fraaie boerlandschap van Zuidwest Brabant. Mooi toch.
Misschien had je het sarcasme gemist maar het kan mij echt uitermate weinig boeien of iemand een vlag of tekst aan z'n huis geknoopt heeft. Moet 'ie lekker zelf weten. :)

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
KillaZ schreef op vrijdag 16 mei 2025 @ 15:25:
[...]

Dit, in combinatie met het gemis van Baas. Pieter Zwart had daar laatst ook een stuk over, dat sinds Baas in de lappenmand zit er een een paar procent verschuiving is van aanvallen over links naar rechts.
Is dat sinds Baas weg is of sinds Hato en Godts in een vormdip zitten? Ik ben overtuigd dat het laatste vele meer impact heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 20:11

Agent47

I always close my contracts.

PSV na Feyenoord ( t zou ook eens niet :P ) ook geinteresseerd in Valente. Feyenoord heeft tevens al een bod gedaan. T zou toch niet he... De zoveelste die PSV af snoept.

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 16-05 18:58
Wyke schreef op vrijdag 16 mei 2025 @ 09:55:
[...]

ik ken vrij veel ajax supporters en ik heb er nog nooit eentje een andere supporter of andere club als boer horen wegzetten. ik vraag me echt af waar deze stelling dus vandaan komt? wellicht iets van vroeger?
Ik ben PSV supporter en woon in Diemen. Ik wordt ook nooit boer genoemd. Wel regelmatig ‘die kut PSV’er’. Zij het niet op al te serieuze toon.

Over het algemeen wordt er juist met bewondering gepraat als psv het goed doet en krijg ik opmerkingen als “gaat lekker he, bij jullie?” en wordt ik netjes gefeliciteerd als PSV kampioen wordt.

Alleen gisteren kreeg ik vooral te horen ‘dat ze er niet over willen praten’.

[ Voor 5% gewijzigd door aicaramba op 16-05-2025 17:42 ]

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21:35

gws24

Thinking is hard!

Agent47 schreef op vrijdag 16 mei 2025 @ 17:16:
PSV na Feyenoord ( t zou ook eens niet :P ) ook geinteresseerd in Valente. Feyenoord heeft tevens al een bod gedaan. T zou toch niet he... De zoveelste die PSV af snoept.
Dit soort nieuws altijd met een zeer grote korrel zout nemen. Als ik al die berichten moet geloven azen Ajax, PSV en Feyenoord altijd op dezelfde spelers :') . Volgens mij komen die berichten alleen maar door a) journalisten die wat op te schrijven moeten hebben en b) zaakwaarnemers die de prijs/salaris proberen op te hogen van de transfer die aanstaande is.

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbenbjorn
  • Registratie: April 2025
  • Laatst online: 18:33
toolkist schreef op vrijdag 16 mei 2025 @ 16:00:
[...]

Is dat sinds Baas weg is of sinds Hato en Godts in een vormdip zitten? Ik ben overtuigd dat het laatste vele meer impact heeft.
Valt de vormdip van Hato, Godts en ook Taylor niet samen met de afwezigheid van Baas? Of is dat slechts toeval omdat het slechts Youri Baas is ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22:22

Superkiwi

Hoi doei

Gonadan schreef op vrijdag 16 mei 2025 @ 15:55:
[...]

Misschien had je het sarcasme gemist maar het kan mij echt uitermate weinig boeien of iemand een vlag of tekst aan z'n huis geknoopt heeft. Moet 'ie lekker zelf weten. :)
Ik las geen sarcasme en ik bedoelde geen sarcasme. Dus we zijn het eigenlijk gewoon met elkaar eens ;)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 23:23
gws24 schreef op vrijdag 16 mei 2025 @ 18:10:
[...]

Dit soort nieuws altijd met een zeer grote korrel zout nemen. Als ik al die berichten moet geloven azen Ajax, PSV en Feyenoord altijd op dezelfde spelers :') . Volgens mij komen die berichten alleen maar door a) journalisten die wat op te schrijven moeten hebben en b) zaakwaarnemers die de prijs/salaris proberen op te hogen van de transfer die aanstaande is.
Het is toch niet heel gek dat Ajax, Feyenoord en PSV achter dezelfde spelers aan zitten? Ze streven alle 3 (ongeveer) hetzelfde niveau na en hebben enigszins vergelijkbare budgetten (Feyenoord wat minder, maar die zullen aanzienlijk meer ruimte hebben dan een Utrecht of Twente vermoed ik).

Vaak kan je in de Eredivisie als top 3 club nog enigszins betaalbaar 'shoppen'.

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
ikbenbjorn schreef op vrijdag 16 mei 2025 @ 18:20:
[...]

Valt de vormdip van Hato, Godts en ook Taylor niet samen met de afwezigheid van Baas? Of is dat slechts toeval omdat het slechts Youri Baas is ?
Ik geloof niet dat een andere speler invloed heeft op de vorm van een speler.

Een medespeler kan zn fouten wel corrigeren, maar een Hato die tegen NEC nergens in de buurt van de scorende speler staat, die toch echt in zijn zone staat. Dat verandert Baas niks aan.
Godts die geen lantaarnpaal voorbij komt, daar helpt een goede inspeelpass van Baas niet mee. Etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Ik wist helemaal niet dat Cambuur een nieuw stadion had, zie je hoe weinig ik het eigenlijk volg.

Moesten ze echt een nieuw stadion? Lijkt me dat je dan toch rekent op Eredivisie budget.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01:53

OMX2000

By any means necessary...

toolkist schreef op vrijdag 16 mei 2025 @ 19:15:
[...]

Ik geloof niet dat een andere speler invloed heeft op de vorm van een speler.

Een medespeler kan zn fouten wel corrigeren, maar een Hato die tegen NEC nergens in de buurt van de scorende speler staat, die toch echt in zijn zone staat. Dat verandert Baas niks aan.
Godts die geen lantaarnpaal voorbij komt, daar helpt een goede inspeelpass van Baas niet mee. Etc
Bij aanvallers/spitsen is je “vorm” niet of nauwelijks afhankelijk van anderen. Enige wat zou kunnen is je met meer zelfvertrouwen speelt als je weet dat de spelers achter je jouw fouten goed kunnen maken.

Verdedigers hebben vaak wel een voorkeur waar ze mee samenspelen. En soms is er een betere synergie, waardoor je eigen spel ook beter tot zijn rechts komt.

Dus je kunt niet zomaar zeggen dat de vorm van een speler niet afhankelijk is van de medespelers. Want hoe vaak gebeurd het wel niet dat een heel team opeens onder haar kunnen presteert.

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FreakNL
  • Laatst online: 22:51

FreakNL

Well do ya punk?

Gonadan schreef op vrijdag 16 mei 2025 @ 08:51:
[...]

Ik ken mensen die last krijgen van lang staan en dan af en toe wat hurken om de rug te ontlasten, dat geeft verlichting. Of misschien vindt hij het gewoon lekker zitten even, wie weet wat er achter wit.
Om dit maar weer als act uit te gaan leggen is wel echt zoeken naar redenen om het een flapdrol te vinden.

[...]

Als je het op deze wijze verwoordt klinkt het meer als racisme dan een voetbalkundig onderbouwde mening. Dat bedoel je niet zo neem ik aan?
Nee ik vind het gewoon een flapdrol. Heeft niks met racisme te maken. Ik vind genoeg kaaskoppen ook flapdrollen. Slaat ook nergens op dat je die kaart trekt.
Ik snap gewoon niet dat je een middelmatige trainer uit het buitenland haalt.

Ik geloof verder niet dat Farioli last van zijn rug heeft. En als dat wel zo is kan hij gewoon gaan zitten.

Iets anders: wat een prachtig Engels stadion heeft Cambuur nu. Verrijking voor de eredivisie mocht het zover komen.

[ Voor 10% gewijzigd door FreakNL op 16-05-2025 21:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20:44

Vos

AFCA

Gynnad schreef op vrijdag 16 mei 2025 @ 15:41:

[Afbeelding]

Ik verwacht zelf dat PSV met rust al 3-0 voorstaat en dat het een gala wedstrijd wordt voor de Eindhovenaren.
Zou wel mooi zijn na al die berichten van vooral PSV'ers en Feyenoorders om me heen :p Iets met een deksel en een neus, hopen mag altijd ;)

Maar qua seizoen zou een gelijkspel en verlies van Ajax wel passen ;) en dan ergens in minuut 96 de beslissende goal.

[ Voor 8% gewijzigd door Vos op 16-05-2025 21:26 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• FreakNL

FreakNL

Well do ya punk?

Typhone schreef op donderdag 15 mei 2025 @ 21:03:
[...]

Hoe zitten die verhoudingen tussen Sparta, Excelsior en Feyenoord precies? Technisch gezien allemaal clubs uit de eigen stad toch?
De verschillen zijn veel te groot.

Feyenoord is veel groter dan Sparta en de derby leeft daar totaal niet. Wij vinden het wel mooi om van Feyenoord te winnen. Gebeurt alleen nauwelijks haha.

Maar ik heb geen haat richting richting Feyenoord. Dat zie je bij oudere Spartanen nog weleens maar bij de jongere generatie leeft dat nauwelijks. Persoonlijk ben ik er ook van overtuigd dat onze identiteit OOK gevormd wordt door het simpelweg bestaan van Feyenoord. Wij zijn echt het alternatief in de stad. Ik neem weleens vrienden mee die eigenlijk voor Feyenoord zijn en die vinden stuk voor stuk de sfeer uniek bij Sparta. Het woord gemoedelijk valt vaak.

Excelsior is dan weer een ander verhaal. Persoonlijk vind ik dat ze daar hun identiteit teveel ontlenen aan de blinde haat richting Sparta. Ik heb wel respect voor wat ze doen met minimale middelen maar ik vind de gemiddelde supporter sneu. Wellicht zorgt dat er ook voor dat ik niet zo sneu ben richting Feyenoord. Ik heb echt niks met die club. Veel te massaal en veel te veel vreemde figuren. Maar haat? Neuh. Lekker laten gaan daar op Zuid.

Er is prima ruimte voor 3 clubs en die kunnen zelfs hun eigen identiteit hebben. Voor ieder wat wils. En natuurlijk is een stadsderby dan gewoon mooi met gezonde rivaliteit.

Oh en nabrander:
Ontvangst bij Feyenoord is de laatste jaren prima. Het uitvak is klote maar verder een prima uitwedstrijd met echt bier en geen pietluttigheid bij stewards etc. Maar wij slopen ook niks, dat scheelt.

[ Voor 6% gewijzigd door FreakNL op 16-05-2025 21:34 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FreakNL

FreakNL

Well do ya punk?

Gonadan schreef op vrijdag 16 mei 2025 @ 09:14:
[...]

Dat is een wel heel erg theoretische kans, denk je echt dat dat de aanleiding was?

[...]

De laatste strohalm voor een kampioenschap is wel even wat anders, laten we eerlijk zijn.
Zo theoretisch is dat niet. Groningen maakt een prima kans op playoffs en dat punt helpt daaraan mee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FreakNL

FreakNL

Well do ya punk?

HollowGamer schreef op vrijdag 16 mei 2025 @ 20:03:
Ik wist helemaal niet dat Cambuur een nieuw stadion had, zie je hoe weinig ik het eigenlijk volg.

Moesten ze echt een nieuw stadion? Lijkt me dat je dan toch rekent op Eredivisie budget.
Loopt sinds 2015 ofzo. Uiteindelijk hebben ze het snel voor elkaar gekregen. Kunnen we in Rotterdam van leren. Zowel bij Feyenoord als Sparta is het stadion een hoofdpijndossier.

Prachtig stadion.

Het oude was wel echt op hoor. Oude bende.

Cambuur heeft op de langere termijn meer potentie dan Heerenveen.

[ Voor 21% gewijzigd door FreakNL op 16-05-2025 21:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakNL

FreakNL

Well do ya punk?

Gynnad schreef op vrijdag 16 mei 2025 @ 15:41:

[Afbeelding]

Hey onze IJslandse paardenfokker. Geen grap :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
DBO goede toevoeging voor de Eredivisie?

Niet veel gezien, ben PL aan het kijken. Hopelijk blijft het er wel rustig.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Nu online
Ik woon in de buurt van Den Bosch, ben niet kapot van de club. Periodetitel gehaald leuk en aardig, club leeft weer een beetje in de stad maar daar houdt het naar mijn mening wel op. Ook gaan ze bij promotie de derby met TOP Oss missen denk ik, ook omdat RKC degradeert.

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FreakNL

FreakNL

Well do ya punk?

HollowGamer schreef op vrijdag 16 mei 2025 @ 22:46:

Niet echt.

Maar ze zijn er nog lang niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Millie-ano
  • Niet online

Tja. Veel clubs lood om oud ijzer. Of je blij moet zijn met een. Cambuur weet ik niet. Maar dan wordt je dus 3e en kan je dus niks. Schijt playoffs van mij mag het afgeschaft worden.

Playoffs prima. Maar dan de nummer 3 tegen de nummer 16 van eredivisie. 2 potjes. Klaar. 1e en 2e promoveren en 17 18 degraderen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• FreakNL

FreakNL

Well do ya punk?

Playoffs zijn prachtig. Nooit afschaffen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19:32

Nou PL of die wedstrijd van dbo /Cambuur gisteren... Een heeele grote wereld van verschil. Zeker qua tempo.

Als die 2 teams, dbo en Cambuur, meedoen in de Eredivisie kunnen ze meteen naar huis. Voetbal leek nergens op, zo traag ook. Leek een training zomeravondpotje. Dbo was helemaal slecht. Hebben extreem veel mazzel gehad dat ze door zijn.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online

Nee, absoluut niet.
Meerdere hier willen ADO niet in de Eredivisie wegens de fans, nou, die van Den Bosch zijn nog een stapje erger

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:08

m0nk

16-09-2003 15.15

toolkist schreef op zaterdag 17 mei 2025 @ 09:02:
[...]

Nee, absoluut niet.
Meerdere hier willen ADO niet in de Eredivisie wegens de fans, nou, die van Den Bosch zijn nog een stapje erger
Wel gratis 3 6 punten voor Ajax, van ADO kan kans zelfs Ajax winnen :+ Althans...

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten_E
  • Nu online
toolkist schreef op zaterdag 17 mei 2025 @ 09:02:
[...]

Nee, absoluut niet.
Jij zegt het, ik dacht het bij het typen.

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Ff wat frustratie kwijt...
Morgen worden de belangrijkste wedstrijden uitgezonden op espn. Ajax, PSV..
Maar wil je een andere wedstrijd zien van espn op hetzelfde tijdstip, zoals ik pec-Groningen, dan ben je aangewezen op de espn app. Die wedstrijden zijn alleen online.

Die app krijg ik gelukkig werkende op mijn telefoon. Maar wil het uiteraard op groot scherm zien.
Casten geeft zwart beeld.
Heb op een Android tv apparaat de espn android tv app geïnstalleerd maar dat werkt helemaal niet.

Slecht hoor, je betaalt een espn abonnement maar dit soort dingen heeft espn gewoon niet goed voor elkaar.

Mijn laatste optie is via mijn desktop pc via een browser kijken en dat streamen via de steam link app of steam link device (heb beide).
Zou anders moeten voor de meeste mensen.

Mochten mensen dus wat anders willen zien morgen dan de grote 3,dan zou ik nu alvast actie ondernemen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

Harribo schreef op zaterdag 17 mei 2025 @ 09:35:
Maar wil je een andere wedstrijd zien van espn op hetzelfde tijdstip, zoals ik pec-Groningen, dan ben je aangewezen op de espn app. Die wedstrijden zijn alleen online.

Die app krijg ik gelukkig werkende op mijn telefoon. Maar wil het uiteraard op groot scherm zien.
Heb op een Android tv apparaat de espn android tv app geïnstalleerd maar dat werkt helemaal niet.

Slecht hoor, je betaalt een espn abonnement maar dit soort dingen heeft espn gewoon niet goed voor elkaar.

Mijn laatste optie is via mijn desktop pc via een browser kijken en dat streamen via de steam link app of steam link device (heb beide).

Mochten mensen dus wat anders willen zien morgen dan de grote 3,dan zou ik nu alvast actie ondernemen
Ik heb makkelijk lullen met een Apple TV, dat werkt bij mij altijd vlekkeloos qua streamen. Plus ik heb voor Feyenoord, dat wordt 99% wel op een kanaal uitgezonden :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

Net samenvatting gezien van Cambuur. Normaliter winnen die met 4-1 zo’n partij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Han schreef op donderdag 15 mei 2025 @ 18:17:
[...]

Fit zijn en fit blijven is ook een kwaliteit. Een speler die niet minimaal 2 á 3 keer per seizoen geblesseerd is is al een versterking voor Feyenoord. Vaak hulde voor de koopjes maar goedkoop blijkt ook vaak duurkoop. De kreet ‘Feyenoord had hoger gestaan zonder al die blessures’ horen we nu ook al jaren.
Onder Slot niet. En dat is nu net het probleem. Waar er onder Slot een inhaalslag gemaakt is waarbij spelers van Feyenoord fit waren en tot de 90e minuut konden gaan hadden we onder Priske meer blessures dan in de "goeie ouwe tijd"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Agent47 schreef op vrijdag 16 mei 2025 @ 17:16:
Het middenveld van PSV is nog drukker dan dat van Feyenoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 16:06
D-e-n schreef op zaterdag 17 mei 2025 @ 10:33:
[...]

Onder Slot niet. En dat is nu net het probleem. Waar er onder Slot een inhaalslag gemaakt is waarbij spelers van Feyenoord fit waren en tot de 90e minuut konden gaan hadden we onder Priske meer blessures dan in de "goeie ouwe tijd"
Precies. Mensen vergeten voor het gemak even hoe fit Slot de ploeg binnen no time heeft gekregen.
Zelfs de zwakkere goden gingen goed. Nu hebben we betere spelers, maar geen fitheid. (en een aantal maanden zonder goed plan gespeeld)

Tja, dan stort het kaartenhuis wel in elkaar ja

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 16:06
D-e-n schreef op zaterdag 17 mei 2025 @ 10:34:
[...]

Het middenveld van PSV is nog drukker dan dat van Feyenoord
PSV heeft er de laatste jaren wel een handje van spelers voor Feyenoord weg te kapen, evenals oud Feyenoorders halen.

Ik snap dat mensen Feyenoord leuk vinden, maar irritant is het wel geworden inmiddels.
De scouting van PSV doet gewoon die van Feyenoord volgen en iets hoger bieden op de spelers. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
LZ86 schreef op zaterdag 17 mei 2025 @ 11:21:
[...]

PSV heeft er de laatste jaren wel een handje van spelers voor Feyenoord weg te kapen, evenals oud Feyenoorders halen.

Ik snap dat mensen Feyenoord leuk vinden, maar irritant is het wel geworden inmiddels.
De scouting van PSV doet gewoon die van Feyenoord volgen en iets hoger bieden op de spelers. :+
Als we de media mogen geloven kijkt de top 3 alleen maar naar elkaar. Want zodra er 1 interesse zou hebben komen er berichten dat de andere 2 ook geïnteresseerd zijn of geboden hebben

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FreakNL

FreakNL

Well do ya punk?

Ik heb Utrecht - Sparta op TV via de laptop gekeken. HDMI kabel naar de TV :)

Staat je desktop in de buurt van je TV? Of heb je een laptop ?

Verder vergeet je even dat je “vroeger” helemaal niks live kon volgen op de laatste speeldag behalve de Top-3. Dat ze het nu live via de app/website uitzenden is juist een pluspunt. Het enige minpunt is dat er geen app is voor Android TV of Apple TV. Alleen mobiele devices. Maar die ene keer per jaar dat het nodig is pak ik gewoon de laptop erbij.

[ Voor 14% gewijzigd door FreakNL op 17-05-2025 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakNL

FreakNL

Well do ya punk?

Agent47 schreef op zaterdag 17 mei 2025 @ 10:04:
[...]

Ik heb makkelijk lullen met een Apple TV, dat werkt bij mij altijd vlekkeloos qua streamen. Plus ik heb voor Feyenoord, dat wordt 99% wel op een kanaal uitgezonden :)
Dat werkte in mijn geval ook bij een test met een samenvatting vanuit de ESPN app. Maar ik wilde het risico niet nemen dat het met een live uitzending niet zou werken en met laptop+HDMI werkt het gegarandeerd.

[ Voor 21% gewijzigd door FreakNL op 17-05-2025 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

FreakNL schreef op vrijdag 16 mei 2025 @ 21:15:
Nee ik vind het gewoon een flapdrol. Heeft niks met racisme te maken. Ik vind genoeg kaaskoppen ook flapdrollen. Slaat ook nergens op dat je die kaart trekt.
Ik snap gewoon niet dat je een middelmatige trainer uit het buitenland haalt.
Persoonlijk snap ik niet zo goed waarom het bij voetbal ineens geaccepteerd is om hardop te roepen dat we geen buitenlander willen. Voor een gewone baan zou zoiets belachelijk en ongehoord zijn.

Als we naar de vijf laatste trainers kijken dan kunnen we wel concluderen dat een Nederlandse afkomst alles behalve een vergroting van de kans op succes is. Deze keuze was erg verfrissend, en bracht qua mentaliteit en resultaten heel veel. Farioli heeft zonder twijfel het gelijk van directie bewezen. Wat je van hem persoonlijk vindt doet daar nul aan af.

Moet het dan per se een buitenlander zijn? Nee ook dat niet, maar de echte goede Nederlandse trainers liggen meestal niet voor het oprapen.
Mocht farioli gaan dan vind ik Simonis bijvoorbeeld ook wel een leuke om een kans te geven, maar dat is ook geen garantie.

Je moet gewoon iemand vinden die goed bij de plannen past. Farioli deed dat voor dit jaar perfect, maar het lijkt erop dat hij voor komend jaar minder goed past. Ben dan ook erg benieuwd wat er gaat gebeuren.
Ik geloof verder niet dat Farioli last van zijn rug heeft. En als dat wel zo is kan hij gewoon gaan zitten.
Hoeft ook niet, maar achter het hurken een verhaal van bewuste stijl gaan zoeken vind ik veel verder gezocht.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

toolkist schreef op zaterdag 17 mei 2025 @ 11:28:
[...]

Als we de media mogen geloven kijkt de top 3 alleen maar naar elkaar. Want zodra er 1 interesse zou hebben komen er berichten dat de andere 2 ook geïnteresseerd zijn of geboden hebben
Zo verdient een journalist zijn geld. Club A is geïnteresseerd in speler X. "Hey club B, vinden jullie speler X geen goede speler?" "Ja inderdaad, dat is wel een leuke speler." Journalist schrijft: Club B zit ook achter speler X aan. :z

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• D-e-n
Gonadan schreef op zaterdag 17 mei 2025 @ 12:55:
[...]

Als we naar de vijf laatste trainers kijken dan kunnen we wel concluderen dat een Nederlandse afkomst alles behalve een vergroting van de kans op succes is. Deze keuze was erg verfrissend, en bracht qua mentaliteit en resultaten heel veel. Farioli heeft zonder twijfel het gelijk van directie bewezen. Wat je van hem persoonlijk vindt doet daar nul aan af.
En de twee laatste succesvolle Nederlandse trainers bij Ajax waren dan ook nog eens trainers van "buiten". Ze hadden geen "Ajax-DNA" maar brachten mede daardoor aspecten van het voetbal mee die aanvullend zijn op het aanvallende spel dat men graag speelt. Idem voor Slot destijds bij Feyenoord: Arnesen brak met die keuze met een traditie en heeft daarmee feitelijk de club uit de afgrond getrokken.

Zowel bij Ajax als Feyenoord zijn de conservatieve stromingen vaak een blok aan het been. PSV heeft daar een stuk minder last van. Daar kan niemand het wat schelen dat iemand een Ajax of Feyenoord verleden heeft
Moet het dan per se een buitenlander zijn? Nee ook dat niet, maar de echte goede Nederlandse trainers liggen meestal niet voor het oprapen.
Zeker vorig jaar niet. Wie waren er toen beschikbaar? Ten Hag zat nog vast volgens mij en bij pakweg Oosting of Jans was er vast ook kritiek geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakNL

FreakNL

Well do ya punk?

Gonadan schreef op zaterdag 17 mei 2025 @ 12:55:
[...]

Persoonlijk snap ik niet zo goed waarom het bij voetbal ineens geaccepteerd is om hardop te roepen dat we geen buitenlander willen. Voor een gewone baan zou zoiets belachelijk en ongehoord zijn.

Mocht farioli gaan dan vind ik Simonis bijvoorbeeld ook wel een leuke om een kans te geven, maar dat is ook geen garantie.

Je moet gewoon iemand vinden die goed bij de plannen past. Farioli deed dat voor dit jaar perfect, maar het lijkt erop dat hij voor komend jaar minder goed past. Ben dan ook erg benieuwd wat er gaat gebeuren.

[...]

Hoeft ook niet, maar achter het hurken een verhaal van bewuste stijl gaan zoeken vind ik veel verder gezocht.
Natuurlijk is het een bewuste stijl. Dat straalt hij in alles uit.

Verder verdraai je mijn woorden. Ik zeg nergens dat je geen buitenlander moet halen. Ik zeg dat je geen middelmatige buitenlander moet halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Bij de vrouwen is het net zo spannend als bij de heren; momenteel wordt daar de laatste speelronde van het seizoen gespeeld en gaat het tussen Twente en PSV, die gelijk staan in punten.
Twente krijgt zojuist na 8 minuten spelen de 0-2 van AZ om de oren en PSV staat 1-0 tegen Feyenoord.
Mooie affiches voor een laatste speelronde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

FreakNL schreef op zaterdag 17 mei 2025 @ 13:52:
Natuurlijk is het een bewuste stijl. Dat straalt hij in alles uit.
Hij doet zeker heel veel bewust, maar dat maakt niet dat elke handeling daar ook daadwerkelijk onderdeel van is. Maar geloof dat gerust als het je mening sterkt.
Verder verdraai je mijn woorden. Ik zeg nergens dat je geen buitenlander moet halen. Ik zeg dat je geen middelmatige buitenlander moet halen.
Klopt, jij niet, dat was dan ook een wat algemener betoog.

Diezelfde discussies zijn er bij zijn aanstelling ook veel geweest. Door velen afgeserveerd maar zeer zelden kwam er een overtuigende naam die én beschikbaar was én aantoonbaar gelijkwaardig of beter dan Farioli.

Maar goed, jij vindt het een middelmatige flapdrol, ik niet, dus we zijn het gewoon niet eens. :)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Gonadan schreef op zaterdag 17 mei 2025 @ 14:41:
Maar goed, jij vindt het een middelmatige flapdrol, ik niet, dus we zijn het gewoon niet eens. :)
Een 'middelmatige flapdrol' die dit seizoen met Ajax gepresteerd heeft wat weinig haalbare trainers voor elkaar zouden krijgen.

Ik denk wel dat Farioli niet de juiste trainer gaat zijn om hierop verder te bouwen (dus ook richting aantrekkelijker voetbal), dus als er deze zomer een club komt die voor hem wil betalen dan kan ik het prima begrijpen als Kroes die zak geld aanneemt en een ander aanstelt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Kun je niet ‘casten’ vanaf je phone of tablet naar de Android TV?

Ik ben met de AppleTV en iPhones / iPads ook spekkopert…

Maar ik heb dan weer te klagen dat ik expect op dit ‘uur U’ een wedstrijd sta te fluiten op het hockeyveld.

Oh joy:(

En dan moeten proberen om te ontkomen aan signalen van de zijkant van mensen die op de hoogte zijn… ik wil gewoon niets weten voordat ik (uitgesteld) ga kijken!!!!111 :/

En f*** autocorrect:(

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Advizor
  • Registratie: April 2024
  • Laatst online: 17:56
Gonadan schreef op vrijdag 16 mei 2025 @ 08:59:
[...]

Dat soort argumenten zijn vaak een excuus, maar de kern is pure afgunst. Een club die verreweg het meeste gewonnen heeft, heeft ook verreweg de meeste clubs verslagen, en daarmee verreweg de meeste 'vijanden' gecreëerd.
Wat een dooddoener is dat. Iedereen haat ons want 'wij hebben zo veel gewonnen'. Precies dit en een enorm gebrek aan zelfreflectie.

Bescheidenheid siert de mens heb ik al altijd geleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
FreakNL schreef op zaterdag 17 mei 2025 @ 11:40:
[...]

Ik heb Utrecht - Sparta op TV via de laptop gekeken. HDMI kabel naar de TV :)

Staat je desktop in de buurt van je TV? Of heb je een laptop ?

Verder vergeet je even dat je “vroeger” helemaal niks live kon volgen op de laatste speeldag behalve de Top-3. Dat ze het nu live via de app/website uitzenden is juist een pluspunt. Het enige minpunt is dat er geen app is voor Android TV of Apple TV. Alleen mobiele devices. Maar die ene keer per jaar dat het nodig is pak ik gewoon de laptop erbij.
Maar wat jij zegt, zo moet het dan dus als je het op groot scherm wilt zien, nl van een desktop /laptop naar tv.
Een app die gewoon goed werkt daarin, is er niet. Dit euvel is er inmiddels al jaren, ze doen er niks aan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-e-n
toolkist schreef op zaterdag 17 mei 2025 @ 14:55:
[...]

Ik denk wel dat Farioli niet de juiste trainer gaat zijn om hierop verder te bouwen (dus ook richting aantrekkelijker voetbal), dus als er deze zomer een club komt die voor hem wil betalen dan kan ik het prima begrijpen als Kroes die zak geld aanneemt en een ander aanstelt.
Zou hij dat echt niet kunnen? En hoe kun je echt bouwen als bijvoorbeeld Taylor en Hato vertrekken?

Een nieuwe trainer kan ook een risico zijn want coaches waarvan je zeker weet dat ze het kunnen zijn niet ruim op voorraad

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Harribo
Ramzzz schreef op zaterdag 17 mei 2025 @ 15:39:
[...]

Kun je niet ‘casten’ vanaf je phone of tablet naar de Android TV?
Ja, casten werkt wel, maar springt hij tijdens de video dus op zwart. Tja
Ik ben met de AppleTV en iPhones / iPads ook spekkopert…
Lijkt mij dan dezelfde problemen?
Enige oplossing is dan zelf een hdmi kabel of steam link via een desktop /laptop.
Omslachtig.

Enfin red mij wel maar ik vind het raar dat je voor zoiets betaalt en dat het dan nog steeds niet helemaal in orde is.

Zal er ter vervrolijking nog een domme grap ingooien... Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Aj7jHlNP4_ZJdEASM2-3QCVu6wU=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/toPTyL8XsRdhnftgiChiD7fz.jpg?f=user_large

[ Voor 28% gewijzigd door Harribo op 17-05-2025 16:30 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Advizor schreef op zaterdag 17 mei 2025 @ 16:20:
[...]

Wat een dooddoener is dat. Iedereen haat ons want 'wij hebben zo veel gewonnen'. Precies dit en een enorm gebrek aan zelfreflectie.

Bescheidenheid siert de mens heb al altijd geleerd.
En toch is het zo.
Kijk naar bv Man Utd, naar de afgunst tegen Bayern, etc etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
D-e-n schreef op zaterdag 17 mei 2025 @ 16:25:
[...]

Zou hij dat echt niet kunnen? En hoe kun je echt bouwen als bijvoorbeeld Taylor en Hato vertrekken?

Een nieuwe trainer kan ook een risico zijn want coaches waarvan je zeker weet dat ze het kunnen zijn niet ruim op voorraad
Door andere zwakke plekken te verbeteren. Die hebben we nog genoeg. (keeper, rechtsback, backup CV, creatieve middenvelder, rechtsbuiten, spits)
Het is een feit in NL dat je beste spelers binnen een paar seizoenen verkocht worden, dat wil niet zeggen dat je dan steeds weer overnieuw begint. Dat is pas als er een hele zwik spelers gaan.
Daarbij zijn een linksback en linker middenvelder ook niet de cruciale plekken binnen een elftal.

En zeker, een nieuwe trainer zal een risico zijn. Maar 1 seizoen afbraakvoetbal wordt dankzij vorig seizoen wel geaccepteerd door de fans, nog een seizoen dit voetbal niet. En gezien het totale gebrek aan (creatieve) automatismen in de huidige selectie denk ik niet dat Farioli het in zich heeft om die stap te zetten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

@Harribo ik lig helemaal dubbel, bedankt he.
:Y) (<- hooivork)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Verlenging in de bekerfinale voor de O19, Ajax - PSV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Advizor schreef op zaterdag 17 mei 2025 @ 16:20:
[...]

Bescheidenheid siert de mens heb al altijd geleerd.
En toch is het zo. Ook nu knip je het stukje wat in je straatje past uit mijn betoog en negeert de rest van de nuance. Exact hetzelfde gedrag als nog steeds terug grijpen op een wzawzdb van al zoveel jaren geleden. Er is altijd wel wat te vinden als je wilt, daar hoeft Ajax echt geen domme uitspraken of stropdassen voor te doen. Dan is er wel weer een andere reden, of zo.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Superkiwi schreef op zaterdag 17 mei 2025 @ 16:47:
@Harribo ik lig helemaal dubbel, bedankt he.
:Y) (<- hooivork)
Boer? }:O

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

In de ArenA lopen ook wel eens koeien op het veld hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Superkiwi schreef op zaterdag 17 mei 2025 @ 14:08:
Bij de vrouwen is het net zo spannend als bij de heren; momenteel wordt daar de laatste speelronde van het seizoen gespeeld en gaat het tussen Twente en PSV, die gelijk staan in punten.
Twente krijgt zojuist na 8 minuten spelen de 0-2 van AZ om de oren en PSV staat 1-0 tegen Feyenoord.
Mooie affiches voor een laatste speelronde.
Ik kan er echt niet naar kijken, sorry.
De Engelse teams zijn in niveau toch echt hoger, en er zit ook veel meer publiek.

Het gaat echt niet omdat het vrouwen zijn, maar de goals die ik zie in de Voetbalkantine waren niet echt geweldig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PolarBear
  • Niet online
PSV verliest de bekerfinale O19 met pingels van Ajax, PSV vrouwen geen kampioen, wordt dit een drama weekend voor PSV O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

toolkist schreef op zaterdag 17 mei 2025 @ 14:55:
[...]

Een 'middelmatige flapdrol' die dit seizoen met Ajax gepresteerd heeft wat weinig haalbare trainers voor elkaar zouden krijgen.

Op zich denk ik dat hij het wel kan, maar ik vrees dat hij relatief gezien het zwaartepunt meer op de controle wil houden dan de kijkers en ook de directie wil.
Het wordt erg lastig om de selectie te versterken en toch zal men meer aanval verwachten, en ik denk dat hij daar niet in mee zal willen gaan totdat hij de selectie goed genoeg acht

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Gonadan schreef op zaterdag 17 mei 2025 @ 17:34:
Het wordt erg lastig om de selectie te versterken en toch zal men meer aanval verwachten,
Lastig? Zo moeilijk is het toch niet om een creative middenvelder en een betere rechtsbuiten dan Traoré te halen?
Met CL voetbal en transferinkomsten van Hato en/of Taylor moet er genoeg mogelijk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

toolkist schreef op zaterdag 17 mei 2025 @ 18:06:
[...]

Lastig? Zo moeilijk is het toch niet om een creative middenvelder en een betere rechtsbuiten dan Traoré te halen?
Met CL voetbal en transferinkomsten van Hato en/of Taylor moet er genoeg mogelijk zijn.
Ik verwacht dat er ook een aantal gaten gaan vallen die je moet invullen, en we komt een hoop verhuurde ellende terug. 't Wordt flink aanpoten wil je na de zomer met een selectie staan die echt een stap vooruit is

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Gonadan schreef op zaterdag 17 mei 2025 @ 18:10:
[...]

Ik verwacht dat er ook een aantal gaten gaan vallen die je moet invullen, en we komt een hoop verhuurde ellende terug. 't Wordt flink aanpoten wil je na de zomer met een selectie staan die echt een stap vooruit is
Als je voor Sutalo een groot deel van de investering terug kunt krijgen, meteen doen. Voor linksback (vervanger Hato) denk ik dat Alders en Janse wel eens een kans kunnen gaan krijgen, evt met Wijndal als ze die niet kwijt raken. Bounida zie ik nog geen seizoen vol maken dus daar zal nog iets bij moeten, Regeer/Mokio moeten maar strijden voor de plek van Henderson.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 23:23
PolarBear schreef op zaterdag 17 mei 2025 @ 17:33:
[...]

PSV verliest de bekerfinale O19 met pingels van Ajax, PSV vrouwen geen kampioen, wordt dit een drama weekend voor PSV O-)
Is puur compensatie zodat het morgen wel goed gaat O-)

WoT stats

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Harribo
Best een aanfluiting van Ado dat ze, zoals het er nu uitziet, twee keer verliezen van Telstar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
ElPaco schreef op zaterdag 17 mei 2025 @ 18:16:
[...]

Is puur compensatie zodat het morgen wel goed gaat O-)
Ze hebben het in Ehv ook al lekker gejinxed met de PSV kampioen vlaggetjes ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Enkele Ado fans laten zich 5 minuten voor tijd weer kennen. Zonde voor Telstar, die willen gewoon zo snel mogelijk een feestje vieren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Even schakelen naar ADO, tijdens de FA Cup finale..

Waarom is het tijdelijk gestaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakNL

FreakNL

Well do ya punk?

Harribo schreef op zaterdag 17 mei 2025 @ 16:27:
[...]

Ja, casten werkt wel, maar springt hij tijdens de video dus op zwart. Tja

[...]

Lijkt mij dan dezelfde problemen?
Enige oplossing is dan zelf een hdmi kabel of steam link via een desktop /laptop.
Omslachtig.

Enfin red mij wel maar ik vind het raar dat je voor zoiets betaalt en dat het dan nog steeds niet helemaal in orde is.
Het is idd onhandig maar voor die ene keer per jaar dat ik het nodig heb pak ik gewoon ff de laptop.

Het zou handiger zijn ls ESPN een app uitbrengt voor AppleTV / Android TV

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Superkiwi schreef op zaterdag 17 mei 2025 @ 18:20:
Enkele Ado fans laten zich 5 minuten voor tijd weer kennen. Zonde voor Telstar, die willen gewoon zo snel mogelijk een feestje vieren.
Ah, goed dat ze dan niet in de Eredivisie komen. :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gynnad
HollowGamer schreef op zaterdag 17 mei 2025 @ 18:21:
Even schakelen naar ADO, tijdens de FA Cup finale..

Waarom is het tijdelijk gestaakt?
Ado supporters gooien vuurwerk/dingen op het veld. Fijn dat die minimaal nog een jaartje KKD mogen :w

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Maarten_E
  • Nu online
Kijk, en daarom willen we ADO niet in de ED.
Derde stad van Nederland en het gewoon niet voor elkaar krijgen om een fatsoenlijk gerunde voetbalclub te hebben. Gefaald op alle fronten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Maarten_E schreef op zaterdag 17 mei 2025 @ 18:27:
Derde stad van Nederland en het gewoon niet voor elkaar krijgen om een fatsoenlijk gerunde voetbalclub te hebben. Gefaald op alle fronten.
Maar Den Bosch dus ook niet. Daar gooiden ze toch een keer een koelkast op het veld?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Maarten_E
  • Nu online
toolkist schreef op zaterdag 17 mei 2025 @ 18:28:
[...]

Maar Den Bosch dus ook niet. Daar gooiden ze toch een keer een koelkast op het veld?
100% eens, heb al eerder in dit topic gezegd dat ik Den Bosch er ook liever niet in heb, ook al woon ik in de buurt.. Zal wel met het voorvoegsel Den te maken hebben. :+
Wees blij dat Den Helder geen voetbalclub heeft met die mariniers. ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Vroeger had je een ME die het hele vak ging schoonvegen. Nu wordt je aanklaagt als politieagent als iemand je aanraakt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ikbenbjorn
  • Registratie: April 2025
  • Laatst online: 18:33
Maarten_E schreef op zaterdag 17 mei 2025 @ 18:27:
Mee eens, er zitten al genoeg clubs in de ED waarvan de supporters zich niet kunnen gedragen als de resultaten tegen vallen. :X

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Maarten_E schreef op zaterdag 17 mei 2025 @ 18:31:
[...]
Wees blij dat Den Helder geen voetbalclub heeft met die mariniers. ;)
Mariniers zijn gehuisvest op de Van Gentkazerne in Rotterdam, in Den Helder zit de Marine. Een wezelijk verschil ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten_E
  • Nu online
Superkiwi schreef op zaterdag 17 mei 2025 @ 18:33:
[...]

Mariniers zijn gehuisvest op de Van Gentkazerne in Rotterdam, in Den Helder zit de Marine. Een wezelijk verschil ;)
Heh?
Hoe heet het personeel in Den Helder dan? Zeemannen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gynnad
Telstar of Den Bosch zal in de finale van de play offs komen, tegen Willem II, Dordrecht of De Graafschap.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Harribo
Den Bosch of Ado hooligans ... Ado lijkt mij tig keer erger.

Bij ado zijn ze nu zo slim om meteen wéér vuurwerk op het veld te gooien. En dus weer staken.

[ Voor 3% gewijzigd door Harribo op 17-05-2025 18:41 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Harribo schreef op zaterdag 17 mei 2025 @ 18:40:

Bij ado zijn ze nu zo slim om meteen wéér vuurwerk op het veld te gooien. En dus weer staken.
Lijkt ja. Maar M-side Den Bosch doet echt niet onder voor Midden Noord bij ADO. Qua "niveau", naja, gebrek aan dus.

En was dat herhaald staken vorige keer ook niet aan het geval bij ADO? Maar eens een jaartje of wat uitsluiten van dit soort wedstrijden als straf.

[ Voor 16% gewijzigd door toolkist op 17-05-2025 18:43 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gynnad
Moet Ado niet gewoon zeggen we spelen die 1:30 nog uit met de bal aan de voet en wachten tot het de 90e minuut is. Dan hoeft Telstar morgen fzo ook niet terug te komen voor die paar minuten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Gynnad schreef op zaterdag 17 mei 2025 @ 18:43:
Moet Ado niet gewoon zeggen we spelen die 1:30 nog uit met de bal aan de voet en wachten tot het de 90e minuut is. Dan hoeft Telstar morgen fzo ook niet terug te komen voor die paar minuten.
Lijkt me dat ze dat sowieso niet gaan doen. Gewoon affluiten en 0-3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Gynnad schreef op zaterdag 17 mei 2025 @ 18:43:
Ik verwacht het alleen niet van ADO.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

Harribo schreef op zaterdag 17 mei 2025 @ 18:40:

Den Bosch heeft een hele boel kickboxers er tussen. Zou ze niet onderschatten. Beide tuig.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Maarten_E schreef op zaterdag 17 mei 2025 @ 18:39:
[...]
Heh?
Hoe heet het personeel in Den Helder dan? Zeemannen?
offtopic:
Gewoon Marinepersoneel of Marinemensen (Marineman, Marinevrouw).
De Mariniers zijn de commando's van de Marine, net als het KCT dat van de Landmacht zijn en Luchtmobiel die van de Luchtmacht.
Mariniers zijn te herkennen aan de rode baan op de broek van het nette tenue, dat heeft het 'normale' Marinepersoneel niet. Vraag me niet waarom de Marinierskapel (=de fanfare) eveneens die rode baan heeft, dat is mij ook een raadsel.

Anyway, om niet te veel af te dwalen:
Hup Ajax *O*

[ Voor 15% gewijzigd door Superkiwi op 17-05-2025 19:30 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Gynnad schreef op zaterdag 17 mei 2025 @ 18:40:
Telstar of Den Bosch zal in de finale van de play offs komen, tegen Willem II, Dordrecht of De Graafschap.
Hup Willem II!
Met de andere clubs heb ik echt helemaal niet en buiten misschien De Graafschap vind ik het ook geen Eredivisieteams.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Superkiwi schreef op zaterdag 17 mei 2025 @ 19:28:
[...]

Hup Willem II!
Met de andere clubs heb ik echt helemaal niet en buiten misschien De Graafschap vind ik het ook geen Eredivisieteams.
Telstar gun ik het nog wel. Geen gekke dingen doen, gewoon steady beleid

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PolarBear
  • Niet online
Superkiwi schreef op zaterdag 17 mei 2025 @ 19:24:
[...]

offtopic:
De Mariniers zijn de commando's van de Marine, net als het KCT dat van de Landmacht zijn en Luchtmobiel die van de Luchtmacht.
offtopic:
Het Korps Mariniers zijn de infanterie van de Marine (en niet allemaal commandos, of beter special forces) en gelegerd in Doorn.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:43

MeNTaL_TO

The future is not set

Waarom heeft iedereen inclusief Bosz dat ze niet snappen dat Ajax 9 punten voorsprong heeft laten wegglippen, maar vergeten ze daarbij dat PSV 18 punten heeft laten liggen in notime (van 9 punten voorsprong naar 9 punten achter). Is dat nu selectief quoten van journalisten of staten ze nu echt blind op de laatste maand?

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ST10©DE
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online

ST10©DE

Dus.............

toolkist schreef op zaterdag 17 mei 2025 @ 18:28:
[...]

Dat was alleen maar om de spelers te voorzien van een koud biertje. 8)

"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ST10©DE
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online

ST10©DE

Dus.............

MeNTaL_TO schreef op zaterdag 17 mei 2025 @ 21:43:
Waarom heeft iedereen inclusief Bosz dat ze niet snappen dat Ajax 9 punten voorsprong heeft laten wegglippen, maar vergeten ze daarbij dat PSV 18 punten heeft laten liggen in notime (van 9 punten voorsprong naar 9 punten achter). Is dat nu selectief quoten van journalisten of staten ze nu echt blind op de laatste maand?
Selectief. De meeste journalisten zijn Ajax fans en schrijven liever daarover. En afhankelijk van welke kant ze zijn binnen Ajax (politiek) .

"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
WT.. komende deze supporters ook in de Eredivisie?

Ze moeten echt beter gaan controleren op vuurwerk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:56
MeNTaL_TO schreef op zaterdag 17 mei 2025 @ 21:43:
Bij Ajax was de trainer dan ook al lang naar de uitgang geschreven, dat gebeurt nu zelfs nu ze tweede worden.

PSV heeft veruit de beste selectie en wordt bij toeval nog kampioen in de laatste speelronde, maar daar hoor je inderdaad niemand over.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:56
HollowGamer schreef op zaterdag 17 mei 2025 @ 21:56:
WT.. komende deze supporters ook in de Eredivisie?

Ze moeten echt beter gaan controleren op vuurwerk.
Nee, dit is vanuit de Graafschap, de fanatieke supportersgroep die altijd voor sfeeracties zorgt stopt ermee en neemt afscheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
dutchgio schreef op zaterdag 17 mei 2025 @ 21:59:
[...]

Nee, dit is vanuit de Graafschap, de fanatieke supportersgroep die altijd voor sfeeracties zorgt stopt ermee en neemt afscheid.
Ah gelukkig. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Superkiwi schreef op zaterdag 17 mei 2025 @ 19:28:
[...]

Hup Willem II!
Dordrecht!!! My hometown :)

Maar die zijn daar met dat kleine stadionnetje totaal niet klaar voor natuurlijk. Misschien dat ze wat betere huurspelers vanuit Rotterdam krijgen dan.
Pagina: 1 ... 286 287 Laatste

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.

Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2024/2025 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken