Voor nu heiligt het doel de middelen idd.. Lange termijn is dit soort voetbal natuurlijk niet 'houdbaar'carpebios schreef op zondag 22 december 2024 @ 11:53:
[...]
En toch staan ze 2e en blijven ze winnen. Ik zou er blij mee zijn.
Volle bak in de rug lopen bij Weghorst, niks aan de hand natuurlijk... Ben benieuwd of ie dat de andere kant op zo ook gaat fluiten
Rensch vandaag op Lauritsen? Ok dat wordt wachten op de 1-0 voor Sparta....
@toolkist ik ben het met je eens over de gekke scheidsrechterlijke beslissingen hoor, maar zullen we eerst eens bezig gaan met het abominabel slechte druk zetten waardoor Sparta constant de bal heeft en het rommelige gehaaste spel in balbezit waardoor balbezit nooit lang duurt?
Je ziet dat Steijn nog maar kort bij Sparta zit. Het spel van Sparta kent nog teveel automatismen. Die zullen de komende maanden vakkundig gesloopt worden 
Het spel houdt nog niet over. Hopelijk brengt de winterstop een aantal goede versterkingen. Gaai en Akpom op de vleugels, dat is om te huilen toch.
Het spel houdt nog niet over. Hopelijk brengt de winterstop een aantal goede versterkingen. Gaai en Akpom op de vleugels, dat is om te huilen toch.
XXXVI
Ajax mist echt snelheid op de flanken zeg. En de roddelkranten maar Farioli afzagen terwijl het technisch beleid gewoon keihard gefaald heeft.
De hand van Steijn lijkt wel bij beide ploegen zichtbaar. Wat is het slecht zeg.
Flickr PSN ID= cheironnl
Kwaliteit van dat veld bij Olij, dat heb ik lang niet gezien in de eredivisie? Geen gras maar bruine modderpoel
Oh prima hoor, dat is inderdaad een nog veel groter probleem. Dit is weer een kwestie van of per ongeluk een goal maken, of wachten tot Godts en Traoré erin komen en er misschien eindelijk eens wat dreiging vanaf de zijkanten gaat komen.Wyke schreef op zondag 22 december 2024 @ 12:31:
@toolkist ik ben het met je eens over de gekke scheidsrechterlijke beslissingen hoor, maar zullen we eerst eens bezig gaan met het abominabel slechte druk zetten waardoor Sparta constant de bal heeft en het rommelige gehaaste spel in balbezit waardoor balbezit nooit lang duurt?
En alweer een rukbal van Pasveer... Geef Ramaj nou gewoon eens de kans man dit kan echt niet.
En alweer een kansloze bal van Pasveer op Weghorst... Hoevaak gaat ie dit nog proberen?
En zelfs de vrije man normaal inspelen lukt al niet meer, Pasveer wordt es wakker.....
[ Voor 10% gewijzigd door toolkist op 22-12-2024 12:41 ]
Pfff, wat een fouten festival van beide ploegen.
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Alsof je PSV tegen PSV ziet spelen in de wedstrijd van Heerenveen.gws24 schreef op zondag 22 december 2024 @ 12:42:
Pfff, wat een fouten festival van beide ploegen.
Maar Ajax wel de kansen. Dit gaan ze wel met 0-3 winnen.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Denk dat je in deze opstelling meer aan de energie van Fitz-Jim zou hebben dan Klaassen, de laatste komt beter tot zijn recht dichter bij het doel terwijl Fitz-Jim met zijn continue in beweging zijn op dit moment beter de brug zou kunnen zijn tussen aanval en verdediging.
Die fitte Jim ziet er wel uit alsof die een goed paar longen heeft inderdaad.Pompi schreef op zondag 22 december 2024 @ 12:45:
Denk dat je in deze opstelling meer aan de energie van Fitz-Jim zou hebben dan Klaassen, de laatste komt beter tot zijn recht dichter bij het doel terwijl Fitz-Jim met zijn continue in beweging zijn op dit moment beter de brug zou kunnen zijn tussen aanval en verdediging.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Akpom ook wel een hansworst af en toe. Hij levert de ballen zo makkelijk en onnodig in. Voegt vandaag niks toe.
Flickr PSN ID= cheironnl
Wat een aansteller zeg, ga je ploeg helpen ipv liggen.
Klaassen is 1 van de weinige spelers die altijd alles geeft, als hij fit is moet ie spelen.Pompi schreef op zondag 22 december 2024 @ 12:45:
Gauw verkopen aan [willekeurige club].cheiron schreef op zondag 22 december 2024 @ 12:47:
Akpom ook wel een hansworst af en toe. Hij levert de ballen zo makkelijk en onnodig in. Voegt vandaag niks toe.
XXXVI
En alles meer dan 8m is meegenomen, zo waardeloos als die gast speelt de laatste maanden
@toolkist Pasveer geeft je zojuist weer extra argumenten. Wat matig zeg.
XXXVI
Saaie wedstrijd dit tot nu toe
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Dat zeg ik al weken.cheiron schreef op zondag 22 december 2024 @ 12:47:
En langzamerhand begin ik me ook steeds meer te ergeren aan Pasveer, iets wat @toolkist al ff langer heeft.
Maar hoezo kan Ajax niet gewoon ff bal aannemen en dan naar een medespelers passen?
Saai? Niet om aan te gluren dit. Ongelofelijk slordig aan beide kanten, Ajax moet zich kapot schamen.Agent47 schreef op zondag 22 december 2024 @ 12:56:
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Matig? Ronduit slecht.ephymerous schreef op zondag 22 december 2024 @ 12:56:
@toolkist Pasveer geeft je zojuist weer extra argumenten. Wat matig zeg.
Er is echt 0,0 reden om hem in de basis te laten staan.
Saai is niet het woord dat ik zou gebruiken, een totaal gebrek aan kwaliteit dat getoont wordt. Twee onmachtige ploegen met een recordpoging tot balverlies.Agent47 schreef op zondag 22 december 2024 @ 12:56:
Hoezo is dat geen overtreding?
Precies dus om mijn vorige post, bij Brobbey is het dat ook nooitcarpebios schreef op zondag 22 december 2024 @ 13:00:
Hoezo is dat geen overtreding?
Waarom weigert Ajax toch de bal vooruit te spelen? Er ligt soms echt wel ruimte, maar er staan constant 3 maan te wijzen dat de bal naar achteren moet.
Flickr PSN ID= cheironnl
0 schoten op doel.
Tot zo ver de samenvatting.
Tot zo ver de samenvatting.
De ruimte is er wel, maar de spelers lopen die ruimte niet in. Akpom staat liever centraal dan dat ie zich ook maar een keer op links aanbiedt aan Hato/Taylor. Gaaei houdt het wel breed maar staat in de dekking, en er staat ook niet echt iemand die eens een 'steekpass' geeft op Gaaei als ie dan gaat lopen (op 1x na).cheiron schreef op zondag 22 december 2024 @ 13:02:
Waarom weigert Ajax toch de bal vooruit te spelen? Er ligt soms echt wel ruimte, maar er staan constant 3 maan te wijzen dat de bal naar achteren moet.
Fitz-Jim, Brobbey en Berghuis graag in de tweede helft.
Eigenlijk had ie al lang moeten wisselen, dan geef je ook een signaal af aan de koekenbakkers op het veld.
Eigenlijk had ie al lang moeten wisselen, dan geef je ook een signaal af aan de koekenbakkers op het veld.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Ik was al brak, maar na deze 45 minuten voelt het alsof er een complete goederentrein over m'n kop is gereden.
Dit is wel heel slecht. Nou ja, wachten op het hoofdgerecht dan maar.
Dit is wel heel slecht. Nou ja, wachten op het hoofdgerecht dan maar.
Berghuis? Waarom dat dan, die laat echt nog minder zien dan Akpom en Pasveer samen.Superkiwi schreef op zondag 22 december 2024 @ 13:04:
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 22:05
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Geen Berghuis, maar inderdaad vooral Brobbey. Die houdt de verdediging bezig en krijgt de rest meer ruimte en aanspeelmogelijkheden.Superkiwi schreef op zondag 22 december 2024 @ 13:04:
Aan Weghorst heb je niks in deze wedstrijden tenzij hij een makkelijk binnentikkertje kan maken.
Ik had nog hoop. Nu Hwang geblesseerd. Nu weer met Zerrouki. Ik zeg 4-1 psv
Geen Hwang maar Zerouki. Gefeliciteerd PSV. Niet te geloven zo'n blessure weer op dit moment.
Geen hand.
Nog nooit van Hwang gehoord. Maar jullie hebben Gimenez, die legt er 3 in.D-e-n schreef op zondag 22 december 2024 @ 13:20:
Geen Hwang maar Zerouki. Gefeliciteerd PSV. Niet te geloven zo'n blessure weer op dit moment.
PSV pakt Feyenoord vanmiddag met 9-0 ofzo, zal mij niets verbazen.
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Ze nemen de tijd voor een hoekschop.
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 22:05
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Waarom een korte corner als Weghorst in de zestien staat.
Ajax is vandaag wel van de verkeerde beslissingen nemen. Het is wachten tot Sparta tot een goal komt en brutaler wordt.
Ajax is vandaag wel van de verkeerde beslissingen nemen. Het is wachten tot Sparta tot een goal komt en brutaler wordt.
Eindelijk wordt de bal vastpakken bestraft!
En Weghorst kijkt er nog raar van op ook. Voor zo opzettelijk had ie ook geel kunnen krijgen.carpebios schreef op zondag 22 december 2024 @ 13:24:
Eindelijk wordt de bal vastpakken bestraft!
Geen Hwang is wel ruk ja. Maar wel Bijlow onder de lat! Ik heb hoop.
Speltip 1: nooit je voorspelling vlak voor de wedstrijd veranderen.Quad schreef op zondag 22 december 2024 @ 13:22:
PSV pakt Feyenoord vanmiddag met 9-0 ofzo, zal mij niets verbazen.
Ik heb 1-2 Feyenoord maar als ik de kenners hier zo hoor gaat PSV gewoon winnen.
Lastig...
Dat was de ontbrekende schakel op het middenveld.
"Kenners" Kijkt nog eens Heerenveen - PSV.Superkiwi schreef op zondag 22 december 2024 @ 13:26:
[...]
Speltip 1: nooit je voorspelling vlak voor de wedstrijd veranderen.
Ik heb 1-2 Feyenoord maar als ik de kenners hier zo hoor gaat PSV gewoon winnen.
Lastig...
Weet de commentator dat de coach Farioli heet en niet Rugani
. Tenzij je CV nu opeens wissels door kan voeren...
Toen ik het hoorde begin ik aan mezelf te twijfelen of ik het wel correct hoorde.Pompi schreef op zondag 22 december 2024 @ 13:33:
Weet de commentator dat de coach Farioli heet en niet Rugani. Tenzij je CV nu opeens wissels door kan voeren...
Een topper maakt altijd andere krachten los. Kijk hoe Ajax tegen Feyenoord en PSV speelde en aanschouw de explosie van armoede deze middag…carpebios schreef op zondag 22 december 2024 @ 13:28:
[...]
"Kenners" Kijkt nog eens Heerenveen - PSV.
XXXVI
en dan zegt hij soms ook nog RoganiPompi schreef op zondag 22 december 2024 @ 13:33:
Weet de commentator dat de coach Farioli heet en niet Rugani. Tenzij je CV nu opeens wissels door kan voeren...
Kom op. Heb beetje vertrouwen. Heb ik namelijk ook niet. Het is 11-11. De bal is rond.
In de CL zou je dat ook hopen, maar tegen een Brest kwamen ze ook niet tot scoren.ephymerous schreef op zondag 22 december 2024 @ 13:36:
[...]
Een topper maakt altijd andere krachten los. Kijk hoe Ajax tegen Feyenoord en PSV speelde en aanschouw de explosie van armoede deze middag…
Potato potato.carpebios schreef op zondag 22 december 2024 @ 13:28:
[...]
"Kenners" Kijkt nog eens Heerenveen - PSV.
Van datzelfde Heerenveen was gisteren ook niets meer te herkennen.
Allemaal wedstrijden op zich.
Ik hou maar vast aan mijn beleving dat Ajax > Feyenoord > PSV > Ajax en dat de klassieke top 3 zich daardoor altijd mooi in stand houdt.
Ajax is nu wel beter hoor. Komen tot meer kansen nu.Vos schreef op zondag 22 december 2024 @ 13:45:
Twee schoten, nul op doel? Blij dat ik niet kan kijken. Wat een treurnis weer.
Het waren twee mooie minutencarpebios schreef op zondag 22 december 2024 @ 13:41:
Het loopt echt veel beter bij Ajax.
XXXVI
Hier had Ajax 0-1 moeten maken, wat een grote kans zeg.
Wat was het jaar ook alweer dat Ajax - Sparta ook in 0-0 eindigde en aantal kansen 1-100 was? Deja vu
Tjah, goedkoop, maar het is wel een pingel ja.
In de herhaling lijkt het meer een schwalbe....
Dat been blijft opeens een 30cm later "hangen" in de lucht.
[ Voor 39% gewijzigd door carpebios op 22-12-2024 13:49 ]
Wat ontzettend dom instappen van de verdediger van Sparta...carpebios schreef op zondag 22 december 2024 @ 13:48:
Te goedkoop.lcarpebios schreef op zondag 22 december 2024 @ 13:48:
Ik vind het geen natuurlijke val. Ik heb het idee dat die Ajacied zichzelf haakt en valt
Veel duidelijkere penalties dan dit zul je niet zien. Compleet neergeschopt.
Holk schreef op zondag 22 december 2024 @ 13:48:
Nou, daar lijkt me niet heel veel aan de hand
carpebios schreef op zondag 22 december 2024 @ 13:48:
In de herhaling lijkt het meer een schwalbe....
Hij gaat gewoon op de voet van Hato staan.Agent47 schreef op zondag 22 december 2024 @ 13:49:
Ik vind het geen natuurlijke val. Ik heb het idee dat die Ajacied zichzelf haakt en valt
Ja dit precies! Dat was geen normale val, hij zoekt het op. Natuurlijk wel dom om dat daar te doen als Sparta.Agent47 schreef op zondag 22 december 2024 @ 13:49:
En wat er ook gebeurd, Ajax zal altijd scoren.
[ Voor 7% gewijzigd door carpebios op 22-12-2024 13:50 ]
Hij schoof z’n teen onder de voet van de verdediger, de boefAgent47 schreef op zondag 22 december 2024 @ 13:49:
Maar de val was wel een beetje theatraal inderdaad
Taylor!!!
Dan maar zo.
Dan maar zo.
Opzoeken? Hato kan geen enkele kant op als de verdediger zo instapt. Dan moet je als verdediger altijd de bal hebben omdat het risico op een strafschop bij missen ontzettend groot is. Domme actie met het logische resultaat als je mis zit.carpebios schreef op zondag 22 december 2024 @ 13:50:
[...]
Ja dit precies! Dat was geen normale val, hij zoekt het op. Natuurlijk wel dom om dat daar te doen als Sparta.
Lekker! Ajax was ook flink aan het aanzetten!
Uhuh.. en gebeurt het vanmiddag tegen Feyenoord dan is het spontaan een 100% penalty zeker?
Oi, “lijkt”. Eerst de VAR afwachten hetoolkist schreef op zondag 22 december 2024 @ 13:50:
[...]
[...]
[...]
Hij gaat gewoon op de voet van Hato staan.
Haha ja onvoorstelbaar heVos schreef op zondag 22 december 2024 @ 13:50:
Dat mensen dit nog krom proberen te lullen, ongekend.
XXXVI
Goed ingeschoten, lekker zeg
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Laat dit eens een keer rustenVos schreef op zondag 22 december 2024 @ 13:50:
Dat mensen dit nog krom proberen te lullen, ongekend.
[ Voor 13% gewijzigd door Outerspace op 22-12-2024 15:49 ]
Stop eens met jullie calimerogedrag. Alsof heel de wereld Ajax haat. Het was een hele domme overtreding zoals iedereen hier zegt, een pingel inderdaad. Maar hij zoekt het ook heel erg op, want de val was totaal niet natuurlijk.
Geniet eerder van het doelpunt.
Het is in Eindhoven he. Ik verwacht dat de reguliere spelregels van toepassing zijntoolkist schreef op zondag 22 december 2024 @ 13:51:
[...]
Uhuh.. en gebeurt het vanmiddag tegen Feyenoord dan is het spontaan een 100% penalty zeker?
XXXVI
Dit. En hij wist dat hij wel moest ingrijpen want anders liep Hato zo goed als vrij naar de 5 meter van Sparta. Beetje de dood of de gladiolen.Napo schreef op zondag 22 december 2024 @ 13:51:
[...]
Opzoeken? Hato kan geen enkele kant op als de verdediger zo instapt. Dan moet je als verdediger altijd de bal hebben omdat het risico op een strafschop bij missen ontzettend groot is. Domme actie met het logische resultaat als je mis zit.
Topclub penalty veelste makkelijk gegeven. Sterker nog als de veroorzaker er zo af moet is het eerder een overtreding van de aanvaller. Ja zullen jullie het wel niet mee eens zijn.
Maar goed ook dom om dat risico te nemen met een scheids die makkelijker tegen je fluit dan voor.
Maar goed ook dom om dat risico te nemen met een scheids die makkelijker tegen je fluit dan voor.
Ja natuurlijk, nee zo ben ik niet, Ben zeker ook niet voor Sparta. Heb er geen moeite mee als Ajax wint, op een normale manier.toolkist schreef op zondag 22 december 2024 @ 13:51:
[...]
Hoe maakt de blessure bij de verdediger ook maar iets anders aan de overtreding waarmee het begint? Begin eerst met uitleggen waarom Hato een overtreding zou maken dan kan men het er met je eens ( of oneens zijn )Vrietje schreef op zondag 22 december 2024 @ 13:53:
Topclub penalty veelste makkelijk gegeven. Sterker nog als de veroorzaker er zo af moet is het eerder een overtreding van de aanvaller. Ja zullen jullie het wel niet mee eens zijn.
Welke wedstrijd kijk jij?Vrietje schreef op zondag 22 december 2024 @ 13:53:
Dat krijg je als er meteen kreten als schwalbes, jezelf haken, en andere onzintermen gebezigd worden.carpebios schreef op zondag 22 december 2024 @ 13:52:
Stop eens met jullie calimerogedrag. Alsof heel de wereld Ajax haat. Het was een hele domme overtreding zoals iedereen hier zegt, een pingel inderdaad. Maar hij zoekt het ook heel erg op, want de val was totaal niet natuurlijk.
Aja, maar hullie begonnen eerst!toolkist schreef op zondag 22 december 2024 @ 13:55:
[...]
Dat krijg je als er meteen kreten als schwalbes, jezelf haken, en andere onzintermen gebezigd worden.
Dus stel je zou een hele vieze tackle van achter doen die rood verdient, maar als dan je been klem komt te zitten onder de andere speler en je geblesseerd raakt. Zeg jij dat degene met de bal een overtreding tegen hoort te krijgen in plaats van de speler die dus rood verdiend? Je kan namelijk een overtreding maken en ongelukkig zijn met hoe je neer komt of tegen elkaar komt, dat doet dan niks af van dat het een overtreding is.Vrietje schreef op zondag 22 december 2024 @ 13:53:
Sterker nog als de veroorzaker er zo af moet is het eerder een overtreding van de aanvaller. Ja zullen jullie het wel niet mee eens zijn.
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2024/2025 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2024/2025 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken