O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
En ajax dat wel wat feller is maar allemaal de houten voeten van Dumfries geïnstalleerd hebben. Niemand kan de bal vast houden.carpebios schreef op zondag 22 december 2024 @ 13:57:
Hangen en wurgen voor Sparta dat op instorten staat.
Of als de aanname goed is dan vallen ze op de grond.
Overigens heb ik dat ook een keer gezien van een Ajax speler jaren geleden na trappen maar geen rood want hij had de intentie niet.Pompi schreef op zondag 22 december 2024 @ 13:56:
[...]
Dus stel je zou een hele vieze tackle van achter doen die rood verdient, maar als dan je been klem komt te zitten onder de andere speler en je geblesseerd raakt. Zeg jij dat degene met de bal een overtreding tegen hoort te krijgen in plaats van de speler die dus rood verdiend? Je kan namelijk een overtreding maken en ongelukkig zijn met hoe je neer komt of tegen elkaar komt, dat doet dan niks af van dat het een overtreding is.
En dat soort rare dingen . Andersom ook.
Ook al spelen ze met beton aan hun voeten, ze winnen alles en krijgen super weinig tegen, echt knap.Megupe schreef op zondag 22 december 2024 @ 13:58:
[...]
En ajax dat wel wat feller is maar allemaal de houten voeten van Dumfries geïnstalleerd hebben. Niemand kan de bal vast houden.
Of als de aanname goed is dan vallen ze op de grond.
[ Voor 5% gewijzigd door carpebios op 22-12-2024 13:59 ]
Ik ben het niet met je eens, dat kan en mag. Maar je hebt wel een bijzondere kijk op voetbal. Soit
[ Voor 29% gewijzigd door Holk op 22-12-2024 14:19 ]
AZ en Roma gemist?carpebios schreef op zondag 22 december 2024 @ 13:59:
[...]
Ook al spelen ze met beton aan hun voeten, ze winnen alles en krijgen super weinig tegen, echt knap.
Ze zijn er nog nietcarpebios schreef op zondag 22 december 2024 @ 13:58:
600 min. geen tegengoal! Wow.
Jawel.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
:gifsicle():strip_exif()/f/image/mJ02IIXkNBaC6DBdtAb5h9Dc.gif?f=user_large)
Netjes geplaatst.
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Hahahaha, kijk dan, alsof die op het peuterschoolplein staat hahahaha.
Hier moet ik een GIF van hebben!
[ Voor 67% gewijzigd door carpebios op 22-12-2024 14:04 ]
Meer dan terecht geel, wat een keuze om dat te doen.carpebios schreef op zondag 22 december 2024 @ 14:02:
Wat een mannetje die Henderson.
Ah je bent Spartaan. Nu begrijp ik je voorgaande posts ineens een stuk beter.Vrietje schreef op zondag 22 december 2024 @ 14:01:
Nou gelukkig verliezen we niet door een goedkope penalty.
XXXVI
Was toch wel heel erg duidelijk bij de eerste over die pingel?ephymerous schreef op zondag 22 december 2024 @ 14:04:
[...]
Ah je bent Spartaan. Nu begrijp ik je voorgaande posts ineens een stuk beter.
Henderson begon, totaal onnodig. Maar die haantjes van Sparta net zo droeftoeter.carpebios schreef op zondag 22 december 2024 @ 14:02:
Wat een mannetje die Henderson.
Hahahaha, kijk dan, alsof die op het peuterschoolplein staat hahahaha.
Terecht geel, Aanholt had ook op de bon gemogen.
Gewoon uitgelokt door die Sparta speler, die moet z'n handen thuis houden. Raar om dan Henderson geel te geven.Napo schreef op zondag 22 december 2024 @ 14:03:
[...]
Meer dan terecht geel, wat een keuze om dat te doen.
Noem je mij nu droeftoeter, of mis je de 's'?Megupe schreef op zondag 22 december 2024 @ 14:04:
[...]
Henderson begon, totaal onnodig. Maar die haantjes van Sparta net zo droeftoeter.
Terecht geel, Aanholt had ook op de bon gemogen.
Ik bedoel die 2 kneusjes van Sparta.carpebios schreef op zondag 22 december 2024 @ 14:05:
[...]
Noem je mij nu droeftoeter, of mis je de 's'?
Maar waarom voel jij je aangesproken?
Misschien dacht ie Feyenoorder of psv of een van de andere niet Ajax clubs?Holk schreef op zondag 22 december 2024 @ 14:04:
[...]
Was toch wel heel erg duidelijk bij de eerste over die pingel?
nou ja, dan nog hoeft Henderson niet zo te reageren. Ik vind het belachelijket dat vAanholt niet ook geel kreeg, die reageerde veel heftiger dan Henderson.toolkist schreef op zondag 22 december 2024 @ 14:05:
[...]
Gewoon uitgelokt door die Sparta speler, die moet z'n handen thuis houden. Raar om dan Henderson geel te geven.
En dat billijkt de reactie? Nee toch? Ja, de speler van Sparta had van de bal moeten blijven maar de keuze van Hendersom om dan met borst vooruit tegen de speler van Sparta te lopen is net zo goed geel waard.toolkist schreef op zondag 22 december 2024 @ 14:05:
[...]
Gewoon uitgelokt door die Sparta speler, die moet z'n handen thuis houden. Raar om dan Henderson geel te geven.
per aspera ad astra
Hahaha ik dacht het alMegupe schreef op zondag 22 december 2024 @ 14:06:
[...]
Ik bedoel die 2 kneusjes van Sparta.
Maar waarom voel jij je aangesproken?![]()
Mijn vrouw. noemt mij ook altijd een droeftoeter, vandaar dat ik dat dacht
Dat weet je nooit, als het 0-0 was gebleven was het spelbeeld misschien wel anders geweest.Vrietje schreef op zondag 22 december 2024 @ 14:01:
Nou gelukkig verliezen we niet door een goedkope penalty.
Nope, dat wordt huilen voor een van de supporters groepenLAD93 schreef op zondag 22 december 2024 @ 14:07:
Wat een sfeer weer hier in het topic. Hoop dat PSV - Feyenoord zo wat gezelliger is…
Nee joh, Ajax voetbalt, Sparta hoort in de KKD. Kwam echt niet meer echt aan iets toe. Terechte winst voor Ajax.piotr123 schreef op zondag 22 december 2024 @ 14:07:
[...]
Dat weet je nooit, als het 0-0 was gebleven was het spelbeeld misschien wel anders geweest.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
In de 2de helft had Sparta er zelf wel 1 of 2 in moeten schieten. Maar ja das het probleem van dit seizoen voor Sparta ze scoren niet.carpebios schreef op zondag 22 december 2024 @ 14:08:
[...]
Nee joh, Ajax voetbalt, Sparta hoort in de KKD. Kwam echt niet meer echt aan iets toe. Terechte winst voor Ajax.
Ik wil ook 3 punten in de tas doen.
Oh? Ik heb Sparta geen enkele fatsoenlijke kansen zien krijgen anders. Meer enkele wanhoop schoten van afstand. Ajax was niet veel beter maar met het inbrengen van Brobbey en Fitz-Jim ging het beter lopen.Vrietje schreef op zondag 22 december 2024 @ 14:09:
In de 2de helft had Sparta er zelf wel 1 of 2 in moeten schieten. Maar ja das het probleem van dit seizoen voor Sparta ze scoren niet.
Als Ajax speelt komen er altijd een hoop niet-Ajacieden om de hoek kijken.LAD93 schreef op zondag 22 december 2024 @ 14:07:
Wat een sfeer weer hier in het topic.
Het houdt het topic wel levendig
Ligt er maar net aan wat er geboden wordt. In de winter transferperiode liggen transfersommen meestal hogerTrishul schreef op zondag 22 december 2024 @ 14:17:
Zo dan, Taylor laatste 7 wedstrijden: 2 goals en 5 assists. Hopelijk blijft hij nog in ieder geval tot de zomer...
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Kom op, een beetje vertrouwen! Ik juich met je mee vanmiddagAgent47 schreef op zondag 22 december 2024 @ 14:19:
Feyenoord gaat dit echt niet zomaar winnen hoor. Wordt nog een heel karwei om 2e te worden…
(met oog op mijn voorspelling natuurlijk)
Nou ja dat ligt eraan of we ook een goedkope penalty meekrijgen. @toolkist 😂Agent47 schreef op zondag 22 december 2024 @ 14:19:
Feyenoord gaat dit echt niet zomaar winnen hoor. Wordt nog een heel karwei om 2e te worden…
Ik vrees een beetje voor een bod van bijna 40 miljoen vanuit Italië. Hij staat op veel scouting lijstjes...toolkist schreef op zondag 22 december 2024 @ 14:19:
[...]
Ligt er maar net aan wat er geboden wordt. In de winter transferperiode liggen transfersommen meestal hoger
Je speelt niet in de Kuip hepiotr123 schreef op zondag 22 december 2024 @ 14:24:
[...]
Nou ja dat ligt eraan of we ook een goedkope penalty meekrijgen. @toolkist 😂
Maar goed naast het aankoopbeleid hadden ze van de zomer gewoon afscheid moeten nemen van de trainer. Want niet naar scoreboard kijken ging het vorig seizoen ook niet goed. Op de laatste weken na.
En anders wordt het volgend seizoen weer winnen van jong Ajax.
Nu maar eerst psv en Feyenoord kijken.
Helemaal mee eens. In de Euroborg hebben ze het geprobeerd, maar na een paar wedstrijden hebben ze besloten toch opvangbakken te plaatsen onder het uitvak omdat supporters zelfs beker pis naar beneden gooiden.Pompi schreef op zondag 22 december 2024 @ 12:11:
[...]
Al die netten en glazen wanden in stadions om projectielen naar beneden te voorkomen, zouden er gewoon niet hoeven/horen te zijn.
Ik vind het zonde, 9 van de 10 keer is het bezoeken van het uitvak prima en leuk. Maar er zitten altijd lui tussen die zich niet kunnen gedragen en in NL kiezen we er dan voor gewoon een hele groep te straffen ipv de daders.
In Duitsland en Engeland is het ook niet zaligmakend, maar daar kiezen ze voor een dadergerichte aanpak ipv allerlei belachelijke maatregelen die iedereen tot last zijn.
[ Voor 46% gewijzigd door Agent47 op 22-12-2024 14:36 ]
Hoezo niet, waarom zou deze overtreding geen geel waard zijn?Agent47 schreef op zondag 22 december 2024 @ 14:35:
Meteen heel, slaat nergens op.
Wel snel ja, maar was wel geel waardig.Agent47 schreef op zondag 22 december 2024 @ 14:35:
Meteen heel, slaat nergens op.
Omdat het vroeg in de wedstrijd inNapo schreef op zondag 22 december 2024 @ 14:36:
[...]
Hoezo niet, waarom zou deze overtreding geen geel waard zijn?
Toch gaat dat bij tijdrekken van keepers wel vaak op.
Daar is het eerder dat pas vanaf minuut 80 een kans op een kaart is. Doorn in het oog overigens.dr.lowtune schreef op zondag 22 december 2024 @ 14:38:
[...]
Toch gaat dat bij tijdrekken van keepers wel vaak op.
Waarom Nieuwkoop eigenlijk? Read is toch gewoon beter?
Ze hebben alle neuzen dezelfde kant op gezetcarpebios schreef op zondag 22 december 2024 @ 14:38:
Heeft elke Feyenoorder nu een pleister op z'n neus?
Italiaanse clubs die 40m betalen zie ik niet snel gebeuren, en voor Taylor al helemaal nietTrishul schreef op zondag 22 december 2024 @ 14:24:
[...]
Ik vrees een beetje voor een bod van bijna 40 miljoen vanuit Italië. Hij staat op veel scouting lijstjes...
Nou, PSV komt ook niet echt tot schoten, want ze leveren hem bij de 16 alsmaar in. De trekker moet over.DutchOwnage schreef op zondag 22 december 2024 @ 14:48:
Dit gaat niet lang meer goed zo voor Feyenoord op deze manier.....
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Of de jonge Perišić te snelAgent47 schreef op zondag 22 december 2024 @ 14:51:
En wat riep ik? Zerrouki weer te traag
Lang schiet het doel kapot, wel een goede snelle aanval. Mag ook wel weer een keer.
Er is geen vervanger voor Whang. Zerrouki is nou eenmaal niet goed genoeg.Agent47 schreef op zondag 22 december 2024 @ 14:51:
En wat riep ik? Zerrouki weer te traag
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Zerrouki is gewoon een enorme miskoop geweest. Als de tegenstander, zoals vandaag, er meer energie in stopt is hij nergens.ph4ge schreef op zondag 22 december 2024 @ 14:52:
[...]
Er is geen vervanger voor Whang. Zerrouki is nou eenmaal niet goed genoeg.
Zo geven Te Kloese en Priske die tweede plek uiteindelijk toch weg met die slechte eerste maanden.
[ Voor 19% gewijzigd door D-e-n op 22-12-2024 14:56 ]
per aspera ad astra
Van belangrijke speler bij de subtop naar de top is en blijft een lastige stap die niet elke speler weet te maken. Genoeg voorbeelden daaervan die het niet weten te redden en dat is geen schande overigens.dr.lowtune schreef op zondag 22 december 2024 @ 14:53:
[...]
Zerrouki is gewoon een enorme miskoop geweest. Als de tegenstander, zoals vandaag, er meer energie in stopt is hij nergens.
Vond de veel van Nieuwkoop wel makkelijk gegeven, die van Timber zeker terrecht.
Feyenoord kan de bal gewoon niet vast houden in het team.
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
Waarom speelt die gast ook?donleone83 schreef op zondag 22 december 2024 @ 14:56:
Nieuwkoop ook weer veel te laat bij die goal.
Wel als je bedenkt met wat voor gedoe en bombarie het allemaal gegaan is en voor welk bedrag.Napo schreef op zondag 22 december 2024 @ 14:55:
[...]
Van belangrijke speler bij de subtop naar de top is en blijft een lastige stap die niet elke speler weet te maken. Genoeg voorbeelden daaervan die het niet weten te redden en dat is geen schande overigens.
Hij is nu 1/4 waard van wat hij was volgens mij, dus totale miskoop.
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
:strip_exif()/f/image/RQgKpOe9At9txSwZWizzChBR.png?f=user_large)
LUUUUK
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Tactisch klopt er helemaal niks van bij Feyenoord.
Miskoop zeker door het bedrag. Niet geworden wat er werd gehoopt. Zo ken ik ze bij PSV ook zoals bijvoorbeeld Maher. Potentie was er maar niet eruit weten te krijgen.Rubman schreef op zondag 22 december 2024 @ 14:58:
[...]
Wel als je bedenkt met wat voor gedoe en bombarie het allemaal gegaan is en voor welk bedrag.
Hij is nu 1/4 waard van wat hij was volgens mij, dus totale miskoop.
:strip_exif()/f/image/1HkHPxrosMQ2rCQFEIhrGz2V.png?f=user_large)
Fijn voor Luuk, 10 jaar niet gescoord tegen Feyenoord.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Dit topic is gesloten.
![]()
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2024/2025 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken