Misschien iets voor Feyenoord, die schijnen een keepersprobleem te hebbenpiotr123 schreef op dinsdag 17 december 2024 @ 21:48:
Die amateurs tegen wie mvv speelt hebben wel een goede keeper
Het is niet om aan te gluren deze pot.
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
Zet hadj Moussa en Timber er maar bij met gimenez voor de zekerheid.
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Gewoon een kut houding van Gonzalez en van Zechiel
Benfica uit? Niks aan de hand. Systeem wordt ineens omgegooid en doelpunt tegen.
GAE: niks aan de hand, zeik doelpunt tegen.
MVV? Stabiel 0-2 voor. Slechte focus en slechte wissels
Het was amper een overtreding. De speler van Utrecht had geen schijn van kans om op de manier waarop hij aan kwamen rennen iets nuttigs met die bal te doen.Verwijderd schreef op dinsdag 17 december 2024 @ 11:18:
[...]
Mee eens, zware straf. Maar er is geen middenweg. Overtreding + ontnemen van scoringskans = rode kaart.
‘God zegene de greep’ en hopen op een ‘noodrem’ en een pingel. De tackle was bijna een godsgeschenk.
Complete miscarriage of justice tot de seponering.
En dus genaaid door de 10 man-situatie, én ook nog eens de compleet absurde extra tijd waarin Utrecht de gelijkmaker maakte.
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Maar echt, deze op conto van Priske schrijven is ook wel een beetje het toppunt van een zondebok zoeken. Zeker, daarna staat het niet meer goed, maar het vertrouwen loopt ook een enorme deuk op door zo een moment. Maar die goal zelf komt niet door de wisselen van Priske.Agent47 schreef op dinsdag 17 december 2024 @ 22:44:
Priske weer het bij elke voorsprong zo te krijgen dat we doelpunten tegen krijgen.
Benfica uit? Niks aan de hand. Systeem wordt ineens omgegooid en doelpunt tegen.
MVV? Stabiel 0-2 voor. Slechte focus en slechte wissels
Priske stelt deze knuppels vandaag toch op?jbdeiman schreef op dinsdag 17 december 2024 @ 22:49:
[...]
Maar echt, deze op conto van Priske schrijven is ook wel een beetje het toppunt van een zondebok zoeken. Zeker, daarna staat het niet meer goed, maar het vertrouwen loopt ook een enorme deuk op door zo een moment. Maar die goal zelf komt niet door de wisselen van Priske.
En tot dat moment speelden zowel Gonzales als Zechiel gewoon prima, zon moment op de trainer afrekenen is niet terecht. Daarnaast spelen deze jongens de hele wedstrijd al, en zeg jij dat Priske het bij elke voorsprong zo weet te krijgen dat ze een goal tegen krijgen. M.a.w. dat als ze voor staan dat Priske wat doet waardoor er een goal tegen komt.Agent47 schreef op dinsdag 17 december 2024 @ 22:51:
[...]
Priske stelt deze knuppels vandaag toch op?
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Kijk de wedstrijden die ik riep maar na. Benfica sta je 0-2 voor. Wissels erin en andere tactiek, zwaar moeilijk maak je het jezelf weer.jbdeiman schreef op dinsdag 17 december 2024 @ 22:55:
[...]
En tot dat moment speelden zowel Gonzales als Zechiel gewoon prima, zon moment op de trainer afrekenen is niet terecht. Daarnaast spelen deze jongens de hele wedstrijd al, en zeg jij dat Priske het bij elke voorsprong zo weet te krijgen dat ze een goal tegen krijgen. M.a.w. dat als ze voor staan dat Priske wat doet waardoor er een goal tegen komt.
Hier ook, onnodige bluf opstelling en je ziet dat je het jezelf moeilijk maakt, het is dat bijlow goed staat te keepen.
Dit was een trainingspotje voor Bijlow. Dus ging helemaal volgens plan.Agent47 schreef op dinsdag 17 december 2024 @ 23:02:
[...]
Kijk de wedstrijden die ik riep maar na. Benfica sta je 0-2 voor. Wissels erin en andere tactiek, zwaar moeilijk maak je het jezelf weer.
Hier ook, onnodige bluf opstelling en je ziet dat je het jezelf moeilijk maakt, het is dat bijlow goed staat te keepen.
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Maar nogmaals, ook hier doel je op wissels erin, en je geeft aan dat Priske ervoor zorgt dat we een tegendoelpunt krijgen met zijn aanpassingen ná een voorsprong. Wat hebben de wissels die hij ná de voorsprong tegen MVV te maken met deze slappe/ domme actie van een paar gasten die er al de hele wedstrijd (dus ook vóór de voorspron) in stonden?Agent47 schreef op dinsdag 17 december 2024 @ 23:02:
[...]
Kijk de wedstrijden die ik riep maar na. Benfica sta je 0-2 voor. Wissels erin en andere tactiek, zwaar moeilijk maak je het jezelf weer.
Ik quote jezelf nog even hier:
Ik zie bij deze echt niet wat Priske ná de voorsprong heeft gedaan waardoor dít doelpunt werd weggegeven. Dat het minder werd na wissels, zeker (Mvv kreeg ook vertrouwen en Feyenoord knikkende knietjes na deze tegengoal) maar de tegengoal zelf is Priske i.m.o. hier niet aan te rekenen.Priske weer het bij elke voorsprong zo te krijgen dat we doelpunten tegen krijgen.
Er was in de eerste helft een paar keer ene grote kans voor MVV, de 2e helft eigenlijk helemaal niet, totdat deze goal viel, door gepruts van een paar jongens die een degelijke 2e helft aan het spelen waren tot aan dat moment. Het is dan i.m.o. te gemakkelijk bij deze tegengoal naar Priske te wijzen,
Sterker nog de doorgevoerde wissels (Hadj Moussa voor Osman en Milambo voor Ivanusec waren i.m.o. ook logische/ prima wissels. (zou je niet slechter van worden ook) Die andere 2 wissels (Nadje voor Hwang en Gimenez voor Redmond) waren ná de goal die Feyenoord tegen kreeg.
Ik snap echt de frustratie wel en had ook liever gezien dat Feyenoord met een sterkere/ de sterkste opstelling zou beginnen, maar snap daarnaast ook de keuze van Priske wel, dat de focus wat meer ligt op de pot tegen PSV.
Daarnaast op een kunstgrasveld, daar moet je lichtaam echt meer/ anders van herstellen dan van gewoon gras,dus dat je daar wat extra voorzichtig bent met enkele spelers snap ik volledig, in die zin valt de keuze van Priske voor een andere opstelling echt wel te begrijpen.
Dat een paar beunhazen dan een doelpunt weggeven is vervelend, maar verder kwam Feyenoord er in principe toch mee weg? Ronde verder, alles heel, klaar voor PSV, wat wil je nog meer?
Ja natuurlijk is het fijner als fan om een wedstrijd op volle oorlogssterkte te zien waarin je even met 8-0 de volgende ronde haalt. Maar het zal ook niet de eerste keer zijn dat een team alsnog een zaadpot speelt op zo'n veld en mogelijk wat blessures oploopt omdat alle remmen los gaan. Het is het realisme van het moderne voetbal, soms moet je wat vooruit kijken en strategische keuzes maken.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
[ Voor 50% gewijzigd door Trishul op 18-12-2024 18:50 ]
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Ik schakelde net na de 1-1 in en als ik niet beter wist zou ik denken dat Katwijk de profclub was. Wat een knal op de lat ook...
Interessante wedstrijd om de jong Ajax talenten te zien.
Wel leuk voor de tweede helft straks
Keurig 5-1 gewonnen, maar was deze wedstrijd te zien?Trishul schreef op woensdag 18 december 2024 @ 20:31:
Gaat ook hard bij Tottenham o23 - Ajax o23. Ajax binnen 25 minuten al drie keer gescoord...
Interessante wedstrijd om de jong Ajax talenten te zien.
Zag het niet bij espn danwel Ziggo.
Ja zekerSuperkiwi schreef op woensdag 18 december 2024 @ 21:46:
Wat een domme overtreding bij AZ-Groningen, terechte pingel.
Wel leuk voor de tweede helft straks
Toch... Groningen maakt weer zulke kinderlijke fouten... Az zal wel scoren
In eigen doel?Harribo schreef op woensdag 18 december 2024 @ 21:56:
[...]
Ja zeker
Toch... Groningen maakt weer zulke kinderlijke fouten... Az zal wel scoren
Dat mag Az ook doen natuurlijk!
Ik zit deze wedstrijd met gemengde gevoelens te kijken... Aan de ene kant mooi als fc Groningen door komt toch vind ik het belang van deze wedstrijd een heel stuk lager dan de eredivisie uit wedstrijd komend weekend tegen Heracles. Díe wedstrijd móet je eigenlijk winnen.
Handhaven in eredivisie wordt nog moeilijk genoeg.
Gewoon gratis op YouTube. Op het Ajax kanaal. Het bizarre is, de beeldkwaliteit is nog een stuk beter dan via ESPN (Ziggo).Megupe schreef op woensdag 18 december 2024 @ 21:56:
[...]
Keurig 5-1 gewonnen, maar was deze wedstrijd te zien?
Zag het niet bij espn danwel Ziggo.
Bij voor of tegenspoed, SP-AR-TA
Nou de trainerswissel heeft al een boel opgeleverd. Zondag nog even verliezen van Ajax en dan heeft Steijn welgeteld 1 punt gepakt in 7 wedstrijden.Vlassie1980 schreef op woensdag 18 december 2024 @ 22:47:
Sparta er ook weer uit, kunnen we ons mooi volledig focussen op lijfsbehoud
Bij voor of tegenspoed, SP-AR-TA
Schok effect is zichtbaar.Advizor schreef op donderdag 19 december 2024 @ 13:06:
[...]
Nou de trainerswissel heeft al een boel opgeleverd. Zondag nog even verliezen van Ajax en dan heeft Steijn welgeteld 1 punt gepakt in 7 wedstrijden.
onder de supporters
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Leuk voor de wedstrijd!
*edit
2-0!
Willem II is wel klaar in de bekert.
[ Voor 25% gewijzigd door Superkiwi op 19-12-2024 20:00 ]
Willem 2e stuntElPaco schreef op donderdag 19 december 2024 @ 20:35:
En nu definitief klaar! 2e stunt deze ronde!
Ok, ik schakel weer uit.
Nou, Hup Ajax!
Leuk interview met de trainer van Telstar voor de aftrap trouwens, komt over als een gevatte man.
En die kleine jongen, ff 2500 keer hooghouden en dan onderbroken worden want ome espn werd boos.
[ Voor 34% gewijzigd door Megupe op 19-12-2024 21:02 ]
Je bedoelt een wedstrijd van Telstar?toolkist schreef op donderdag 19 december 2024 @ 21:11:
Dus je maakt als scheids een joekel van een fout die gigantische impact heeft op een wedstrijd en krijgt als beloning een wedstrijd van Ajax? Hoezo krijgt die vent niet een weekje rust?
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Volgens mij loopt ie in de Arena rond en niet in Velsencarpebios schreef op donderdag 19 december 2024 @ 21:16:
[...]
Je bedoelt een wedstrijd van Telstar?
Ooooo, het is de grote Ajax show, de tegenstander doet er inderdaad niet toetoolkist schreef op donderdag 19 december 2024 @ 21:18:
[...]
Volgens mij loopt ie in de Arena rond en niet in Velsen
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Doe niet zo bijdehand joh.. Iedereen weet dat fluiten in de Arena/Kuip/Eindhoven een doel is voor een professionele scheids, niet om in Velsen te fluiten.carpebios schreef op donderdag 19 december 2024 @ 21:20:
[...]
Ooooo, het is de grote Ajax show, de tegenstander doet er inderdaad niet toe
Dat niet perse, maar een beetje beter aannemen mag je wel van hem verwachten.. Pff.carpebios schreef op donderdag 19 december 2024 @ 21:23:
Hier had Brobbey moeten scoren zeg.
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Ja dat bedoelde ik, als die hem gewoon goed aanneemt, heb je een grote scoringskans.Quad schreef op donderdag 19 december 2024 @ 21:23:
[...]
Dat niet perse, maar een beetje beter aannemen mag je wel van hem verwachten.. Pff.
Op z'n minst niet struikelen over de bal.carpebios schreef op donderdag 19 december 2024 @ 21:23:
Hier had Brobbey moeten scoren zeg.
Het is weer lekker stroperig bij Ajax. Hier zit nog minder schwung in dan in het laatste seizoen onder de Boer..
Flickr PSN ID= cheironnl
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
2 goals maken en de wedstrijd in het slot.
Dat was wel heel extreem... Eeuwig brei voetbal, vreselijk was dat..cheiron schreef op donderdag 19 december 2024 @ 21:24:
[...]
Het is weer lekker stroperig bij Ajax. Hier zit nog minder schwung in dan in het laatste seizoen onder de Boer..
O inderdaad, dat besef ik mij nu pas. Dat is bijzonder inderdaad.toolkist schreef op donderdag 19 december 2024 @ 21:32:
Vraag me wel af wat Ramaj nu gedaan heeft dat ie ook niet eens in de beker mag keepen.
Dus eigenlijk spelen we met 9.5 ofzo, want Brobbey is ook echt weer uiterst matigTrishul schreef op donderdag 19 december 2024 @ 21:36:
Berghuis weer zwak, lijkt alsof je met een middenvelder minder speelt
9, ik vind godts voor zijn doen ook erg matig.toolkist schreef op donderdag 19 december 2024 @ 21:38:
[...]
Dus eigenlijk spelen we met 9.5 ofzo, want Brobbey is ook echt weer uiterst matig
Brobbey moet ook alles alleen doen daar.toolkist schreef op donderdag 19 december 2024 @ 21:38:
[...]
Dus eigenlijk spelen we met 9.5 ofzo, want Brobbey is ook echt weer uiterst matig
Ajax tikt rond totdat ze het niet meer weten en dan wordt Brobbey in de voeten gespeeld tussen 4 man. Creatiefloos.
Moeten veel meer mensen de diepte in gaan. Iedereen staat veilig breed te tikken
Brobbey doet ook totaal geen moeite om gevaarlijk te worden als er op rechts een keer een aanval doorheen komt, wat af en toe nog wel eens wil gebeurenHarribo schreef op donderdag 19 december 2024 @ 21:41:
[...]
Brobbey moet ook alles alleen doen daar.
Ajax tikt rond totdat ze het niet meer weten en dan wordt Brobbey in de voeten gespeeld tussen 4 man. Creatiefloos.
Moeten veel meer mensen de diepte in gaan. Iedereen staat veilig breed te tikken
Verwijderd
Kapotgemaakt door het wisselbeleid van Farioli.toolkist schreef op donderdag 19 december 2024 @ 21:38:
[...]
Die lijkt inderdaad vandaag te denken dat ie Remi van Alleen op de wereld is.Megupe schreef op donderdag 19 december 2024 @ 21:39:
[...]
9, ik vind godts voor zijn doen ook erg matig.
Hij staat zoals nu dan vrij bij de tweede paal maar de bal komt er niettoolkist schreef op donderdag 19 december 2024 @ 21:43:
[...]
Brobbey doet ook totaal geen moeite om gevaarlijk te worden als er op rechts een keer een aanval doorheen komt, wat af en toe nog wel eens wil gebeuren
Brobbey staat op een eiland.
Traore veel aan de bal, maar op eigen helft.
Gaaei, die speelt nog fatsoenlijk.
Fan van Rijnsburg @ElPaco?ElPaco schreef op donderdag 19 december 2024 @ 21:42:
En een heerlijke goal in Rijnsburg!
Quick Boys won ook al van Fortuna, die teams bovenin de tweede divisie doen het goed.
Nee kijk het schakelkanaal, is altijd heerlijk bij de beker en KKD! Goal was gewoon heel mooi. 2 man uitklappen en dan strak in de hoek.Harribo schreef op donderdag 19 december 2024 @ 21:50:
[...]
Fan van Rijnsburg @ElPaco?
Quick Boys won ook al van Fortuna, die teams bovenin de tweede divisie doen het goed.
En tuurlijk is het altijd mooi als een amateurploeg wint van een profploeg, tenzij je voor die profploeg bent
Je vermaakt je beter dan ik die in de JH Arena zit. Wat een ontzettende slechte pot zet Ajax neer.ElPaco schreef op donderdag 19 december 2024 @ 21:51:
[...]
Nee kijk het schakelkanaal, is altijd heerlijk bij de beker en KKD! Goal was gewoon heel mooi. 2 man uitklappen en dan strak in de hoek.
En tuurlijk is het altijd mooi als een amateurploeg wint van een profploeg, tenzij je voor die profploeg bent
Resultaten zijn echt niet mis deze week. Vandaag Noordwijk en Rijnsburgse Boys, dinsdag Quick Boys en gisteren zag ik Katwijk bij vlagen Twente overklassen.ElPaco schreef op donderdag 19 december 2024 @ 21:51:
[...]
Nee kijk het schakelkanaal, is altijd heerlijk bij de beker en KKD! Goal was gewoon heel mooi. 2 man uitklappen en dan strak in de hoek.
Het gat zal altijd te groot blijven tussen de KKD en de hoogste amateuniveaus, voornamelijk vanwege de continuïteit van profclubs die degraderen, maar het niveau is er echt wel. Ik zou veel liever die amateurclubs in de KKD zien dan de Jong teams die we nu hebben.
Dat dat gat te groot zal blijven geloof ik niet, de onderkant KKD is al half amateur. Knip de KKD in 2 (noord/zuid of oost/west en combineer dat met de 2e divisie en volgens mij krijg je 2 veel interessantere divisiesBao_mi1 schreef op donderdag 19 december 2024 @ 21:55:
Het gat zal altijd te groot blijven tussen de KKD en de hoogste amateuniveaus, voornamelijk vanwege de continuïteit van profclubs die degraderen, maar het niveau is er echt wel. Ik zou veel liever die amateurclubs in de KKD zien dan de Jong teams die we nu hebben.
Erger nog, geen fatsoenlijke kans gecreëerd.Vos schreef op donderdag 19 december 2024 @ 22:13:
Tekenend voor dit Ajax, nog steeds een 0-0 stand tegen een KKD middenmotor. Gaap.
Maar dat gebeurt niet.
Bij Groningen gebeuren dat soort fouten om de haverklap en zeggen we gemis aan kwaliteit. Maar van Ajax mag je toch meer verwachten.
Fitz Jim 2x simpele passen mis... Ongelooflijk
Breiclub AjaxSuperkiwi schreef op donderdag 19 december 2024 @ 22:13:
De amateurclubs hebben vanavond beter voetbal laten zien dan dit zootje ongeregeld
Beetje zoals einde periode ten Hag, dat er pas gescoord mocht worden als de bal minimaal 6 keer naar elkaar was gespeeld in de vijandelijke 5m.
Ok, haal Akpom er maar uit. Ik ben de laatste tijd helemaal klaar met die gast en deze actie is tekenend.
[ Voor 14% gewijzigd door Megupe op 19-12-2024 22:19 ]
[ Voor 15% gewijzigd door Harribo op 19-12-2024 22:20 ]
Rugani held!Harribo schreef op donderdag 19 december 2024 @ 22:19:
Oh ja Telstar heeft Ronald Koeman in het doel
[ Voor 10% gewijzigd door Trishul op 19-12-2024 22:25 ]
Bij een corner?sNielz123 schreef op donderdag 19 december 2024 @ 22:31:
[Afbeelding]
Is er geen VAR?
Leek mij echt buitenspel
[edit]oh wacht je bedoelt het moment waarop Rugani kopt. Niet hinderlijk lijkt me zo, zeker als je de herhaling van achter de goal ziet. Koeman gaat volle bak naar de 1e paal.
[ Voor 19% gewijzigd door toolkist op 19-12-2024 22:32 ]
Hij kopt toch richting die andere (Traore denk ik)
Maak je niet druk, de gelijkmaker komt nogsNielz123 schreef op donderdag 19 december 2024 @ 22:31:
[Afbeelding]
Is er geen VAR?
Leek mij echt buitenspel
Dit topic is gesloten.
![]()
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2024/2025 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken
:strip_exif()/f/image/UTJ4Yd9RfoSw0tbHlnGzhkeW.png?f=user_large)
/f/image/N0YyGYZ58Ft9sQLfYPeupdON.png?f=fotoalbum_large)