Nu de F1TV nabeschouwing op, ik denk dat er zo weinig gelet wordt dat er in feite slechts een enkele FP is geweest en alleen maar shit in FP1 en FP2. Dus niet meer dan normaal dan het beetje random Q is geworden. Jammer dat er zo onprofessioneel met alles wordt omgegaan, alsof nu Merc ineens voor het WK kan gaan. Leuk dat ze dit weekend zo okay lijken te gaan, want voorgaande races zijn ineens niet meer relevant? Af en te vraag ik me af hoe die analyses gaan. Ja, ze zijn ervoor om spanning in een uitzending te brengen, maar enig realisme is ver ver te zoeken.
Zal Merc goed zijn, ja vast. Maar kom op. Pas als ze in Barcelona ook er bij blijven en morgen in de race, dan pas kun je het hebben over ontwikkeling. Op dit moment lijk het nogal circuit specific.
En dan nog, voor het WK is het alleen maar gunstig voor Max. Compleet geen duidelijke tegenstander. Dat het geen walkover wordt voor Max is prima, maar hij hoeft ook over helemaal niemand over te lopen, want de rest loopt al over elkaar.....
/edit
Dafuq, f1tv heeft het over Porsches, maar niks op f1tv
[
Voor 3% gewijzigd door
siggy op 08-06-2024 23:42
]