F1TV + Multiviewer for F1.Robbie T schreef op zaterdag 8 juni 2024 @ 22:52:
Zo stom vind ik dat. Dat er meerdere coureurs met snelle ronde bezig zijn en dat er maar 1 tijd in beeld is.

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
F1TV + Multiviewer for F1.Robbie T schreef op zaterdag 8 juni 2024 @ 22:52:
Zo stom vind ik dat. Dat er meerdere coureurs met snelle ronde bezig zijn en dat er maar 1 tijd in beeld is.
Vaker de pre-show van F1TV kijkenSomerenV schreef op zaterdag 8 juni 2024 @ 22:52:
[...]
Da's een beetje de balans die je moet zoeken natuurlijk. Niet dat ik zo die hard into F1 ben qua strategieën en inside info, maar het mag wel wat technischer van mij. Echter grote kans dat veel andere mensen dat dan weer te ver vinden gaan.
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
Party mode 11 toch?Jeroenvde89 schreef op zaterdag 8 juni 2024 @ 22:54:
Heb ik wat gemist qua updates en/of motorstanden van Merc ofzo?
"Kent u die uitdrukking, 'eendagsvlieg'?"Jeroenvde89 schreef op zaterdag 8 juni 2024 @ 22:54:
Als ik me niet vergis hebben ze een nieuwe voorvleugel?Jeroenvde89 schreef op zaterdag 8 juni 2024 @ 22:54:
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
1 zwaluw en zomerbiobak schreef op zaterdag 8 juni 2024 @ 22:56:
Toto rolt de rode loper voor Max alvast uit.
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Max moet nu bellen in plaats van andersom.biobak schreef op zaterdag 8 juni 2024 @ 22:56:
Toto rolt de rode loper voor Max alvast uit.
Dail Toto Yes now!!NotSoSteady schreef op zaterdag 8 juni 2024 @ 22:59:
[...]
Max moet nu bellen in plaats van andersom.
volgens mij heeft ie wat meer nodig.Wognummer schreef op zaterdag 8 juni 2024 @ 23:00:
mooie S1 van Max
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Ouwe troep? Wat is dat?.......Alles is leuk, zelfs modelracing..........BOINC ook mee met DPC!
......Team Grazzie~Power....!! Mooooooeeeee......
Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
Even staatslot kopenHolk schreef op zaterdag 8 juni 2024 @ 22:53:
Gaat een pole voor Merc worden hoor
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
Ik zou het doen!
⏩ PVOutput☀️
Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.
Of te laat neergezetPinobigbird schreef op zaterdag 8 juni 2024 @ 23:02:
Damn, 0,001 te langzaam
Dan kijk je nog niet zo langQuad schreef op zaterdag 8 juni 2024 @ 23:03:
Nog nooit gezien.
Steam/Epic: Deurstopper
In 97 waren het er drie.Quad schreef op zaterdag 8 juni 2024 @ 23:03:
Nog nooit gezien.
Zonder die duw start hij ook op 1Deurstopper schreef op zaterdag 8 juni 2024 @ 23:03:
Verstappen zal wel een duw krijgen ivm die situatie in de pits. Rus op 1 en weer verder.
Ja, maar russel zat ook in de 1.11Hippocampus schreef op zaterdag 8 juni 2024 @ 23:04:
Toch nog best knap van Max, hij heeft er echt even voor moeten werken.
Hamilton zal wel balen, reed in q2 sneller dan deze tijd
Sowieso schrijf je zo!
Nope, pas 16 jaar.
⏩ PVOutput☀️
Tell me you’re a F1 newby without telling me you’re a F1 newbyQuad schreef op zaterdag 8 juni 2024 @ 23:03:
Nog nooit gezien.
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
Ze rijden een rondje hèStefanVerkerk schreef op zaterdag 8 juni 2024 @ 23:05:
Ted Kravitz geeft aan dat tijdens de snelle ronde van Verstappen de wind toegenomen was. Dus eigenlijk was het rondje van Verstappen beter dan die van Russell.
[ Voor 77% gewijzigd door tweakduke op 08-06-2024 23:17 ]
Daarom was Russel die achter Verstappen reed, langzamer in zijn tweede ronde.StefanVerkerk schreef op zaterdag 8 juni 2024 @ 23:05:
Ted Kravitz geeft aan dat tijdens de snelle ronde van Verstappen de wind toegenomen was. Dus eigenlijk was het rondje van Verstappen beter dan die van Russell.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Gast...
[ Voor 36% gewijzigd door DaniëlWW2 op 09-06-2024 19:50 ]
Ik zou het doen!
Alsof ie een kans heeft morgen. Behalve als ie weer een gat in de zijkant van Max zn auto rijdtJeroenvde89 schreef op zaterdag 8 juni 2024 @ 23:06:
Lang geleden dat ik iemand zo blij heb gezien met een pole. Of denkt hij dat hij al gewonnen heeft ofzo?
Er zal toch echt iemand vooraan moeten starten.
[ Voor 19% gewijzigd door DaniëlWW2 op 09-06-2024 19:50 ]
'ongepast'
[ Voor 23% gewijzigd door DaniëlWW2 op 08-06-2024 23:19 ]
Ja? Ook als je langer dan 15 jaar kijkt?Holk schreef op zaterdag 8 juni 2024 @ 23:05:
[...]
Tell me you’re a F1 newby without telling me you’re a F1 newby
⏩ PVOutput☀️
Yep, lees het.
⏩ PVOutput☀️
Mercedes doet sinds 2022 al niet meer mee, dus ik snap dat hij blij isJeroenvde89 schreef op zaterdag 8 juni 2024 @ 23:06:
Lang geleden dat ik iemand zo blij heb gezien met een pole. Of denkt hij dat hij al gewonnen heeft ofzo?
En deze regel is er al tig jaar in de F1, dus zuur doen omdat Russell blij is met pole is pas ongepast.
Of gewoon niet zo zuur zijn als Verstappen geen pole heeft
Bos Stern Service Onafhankelijke automotive dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice, ECU en tuning. Projecten
Precies. Ding is al anderhalf jaar niet vooruit te branden dus met zo’n pole mag hij best blij zijnPendaco schreef op zaterdag 8 juni 2024 @ 23:08:
[...]
Mercedes doet sinds 2022 al niet meer mee, dus ik snap dat hij blij is
Mompelt iets over Abu Dhabi '21 en regels...
[ Voor 27% gewijzigd door DaniëlWW2 op 08-06-2024 23:19 ]
Wat wil je dan zien?
[ Voor 13% gewijzigd door DaniëlWW2 op 08-06-2024 23:19 ]
Never forget!renegrunn schreef op zaterdag 8 juni 2024 @ 23:09:
[...]
Mompelt iets over Abu Dhabi en regels...
*duikt weg
Bos Stern Service Onafhankelijke automotive dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice, ECU en tuning. Projecten
Als je ieder feitje niet onthoudt, omdat je voor de fun kijkt, krijg je van die zure opmerkingen over je heen
Het dubbele is inderdaad langer dan 15
Wat een onzin, eerder een snelle tijd zetten is nou eenmaal onderdeel van het kwalificeren.
[ Voor 13% gewijzigd door DaniëlWW2 op 08-06-2024 23:20 ]
12 jaar te kort
Dat hij op pole staat, helemaal goed natuurlijk, maar de manier waarop hij zich manifesteert doet vermoeden dat er minstens een halve seconde tussen beiden zou zitten. Dat deel voelt vrij ongepast.DarkSide schreef op zaterdag 8 juni 2024 @ 23:09:
[...]
Wat wil je dan zien?
Dat VER en RUS nog 1 flying lap er na doen om uit te maken wie er beter is?
Of dat ze met z'n tweeen morgen echt naast elkaar staan?
De kans dat iemand op .000 gelijk rijdt is erg klein.
En dan is het gewoon wie hem het eerst reedt. Verdiend net dat beetje meer en mag dus "winnaar"zijn
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Dit topic is gesloten.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq