Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Hij heeft nu iig meer tijd om shirtjes en caps te ondertekenen.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
130M Mexicanen versus 18M Nederlanders…Hippocampus schreef op zaterdag 8 juni 2024 @ 22:23:
[...]
Dat ie meer merchandising verkoopt dan Max verbaasde me wel een beetje.
Maar voor het sponsorgeld en de bekendheid heeft RBR hem niet nodig.. hoop dat er een goede clausule is als hij dit soort dingen blijft doen
" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams
Ja dat is het dus blijkbaar. Al zou ik denken dat er meer mensen fan zijn van VER dan enkel Nederlanders, hij is immers WDC.warp schreef op zaterdag 8 juni 2024 @ 22:25:
[...]
Mexico heeft heeft 127 miljoen inwoners... iets meer dan Nederland dus.
[ Voor 27% gewijzigd door Chevy454 op 08-06-2024 22:27 ]
Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.
te droog nogTheBrut3 schreef op zaterdag 8 juni 2024 @ 22:26:
Trek Max even 3 meter naar achteren en zet er nieuwe banden op.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
8 Jun 2024, 22:27:52
⏩ PVOutput☀️
ZHO zit al aan de koffie maar SAR zit er nog in. Anders een te enthousiaste STR maybe?Quad schreef op zaterdag 8 juni 2024 @ 22:29:
Zal mij benieuwen wanneer de eerste de muur in glijd door de natheid.
WCOA, Wet Coureur Op Achterstand.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Welke straf staat daarop?StefanVerkerk schreef op zaterdag 8 juni 2024 @ 22:28:
PIT LANE INCIDENT INVOLVING CAR 1 (VER) NOTED - FAILING TO FOLLOW RACE DIRECTORS INSTRUCTIONS
8 Jun 2024, 22:27:52
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Oh oh Mr. B, oh oh!
blabla regeles om de regels,Vinniedh schreef op zaterdag 8 juni 2024 @ 22:31:
Mag je helemaal niet meer ertussen? Ook niet als er ruimte is?
als ze je er netjes tussenlaten is er toch niets aan de hand,
als je 'm als een boerelul er tussen knalt is het wat naders
Even zoeken in het strafboek... wellicht 'no investigation necessary'

4,8kW ZO-NW PVOutput 8x300Wp ZO 12 graden. 8x300Wp NW 12 graden.
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Ik vind het wel eens geinig voor de verandering inderdaad.Holk schreef op zaterdag 8 juni 2024 @ 22:34:
Gaat grapjes worden met Max…
Singapore vorig jaar?Jasphur schreef op zaterdag 8 juni 2024 @ 22:35:
Als Max Q3 niet haalt. Hoe lang is dat geleden?
straks op nieuwe bandjesHolk schreef op zaterdag 8 juni 2024 @ 22:34:
Gaat grapjes worden met Max…
Alles nu is nog op oude.
alleen wel een gokje om zo lang te wachten om op vers rubber te gaan
Red Bull speelt met vuur, zou toch wat zijn als ze het beiden niet eens halen.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Rosso geeft me echt old school vibes
Ver moet nu echt wel gaan.
Kans op regen.
Deze ronde moet hem worden
8 Jun 2024, 22:39:20
Verstappen gooit het op 'shit downshifts'
Doei Sainz trouwens.
Oh oh Mr. B, oh oh!
En LEC ook....
[ Voor 40% gewijzigd door DarkSide op 08-06-2024 22:41 ]
- Crofty
⏩ PVOutput☀️
In ieder geval gaat het morgen wel interessant worden.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Ouwe troep? Wat is dat?.......Alles is leuk, zelfs modelracing..........BOINC ook mee met DPC!
......Team Grazzie~Power....!! Mooooooeeeee......
⏩ PVOutput☀️
Zo red je het zonder Perez ook wel.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Silly seasonnadroJ schreef op zaterdag 8 juni 2024 @ 22:42:
front row lock out door mercedes. reële optie
Ferrari being Ferrari
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Red Bull is de voorsprong kwijt en lijken nu zelfs het derde team. Dit wordt nog een seizoen hoorQuad schreef op zaterdag 8 juni 2024 @ 22:42:
De race gaat ontzettend gaaf worden qua strategie, weer en posities van de topteams.
Thanks, I'm good.Hippocampus schreef op zaterdag 8 juni 2024 @ 22:43:
Toch maar op de Hamilton hypetrain dan maar? 🤔
Nee geloof ik niet, denk dat q3 straks pia en norris en toch max weer erbij zittenHippocampus schreef op zaterdag 8 juni 2024 @ 22:43:
Toch maar op de Hamilton hypetrain dan maar? 🤔
Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.
was van te voren voorspeld toch? deze ligt de auto niet (net als monaco)Exocet schreef op zaterdag 8 juni 2024 @ 22:43:
[...]
Red Bull is de voorsprong kwijt en lijken nu zelfs het derde team. Dit wordt nog een seizoen hoor
Ze hebben niet snel genoeg gereden.Chevy454 schreef op zaterdag 8 juni 2024 @ 22:44:
Ik ben even weg naar de keuken en beide Ferrari wagens eruit? Wat is er gebeurd?
NSO: SW-7515-1623-5706
Dat gaan wij zien. Hopelijk wordt het weer spannend tot laatste race.Exocet schreef op zaterdag 8 juni 2024 @ 22:43:
[...]
Red Bull is de voorsprong kwijt en lijken nu zelfs het derde team. Dit wordt nog een seizoen hoor
vlgens mij de laatste ronde wel.NotSoSteady schreef op zaterdag 8 juni 2024 @ 22:47:
Stond Verstappen wel op nieuwe banden?
JaNotSoSteady schreef op zaterdag 8 juni 2024 @ 22:47:
Ja, en ze kan ook leuk meekeuvelen in de voor&na beschouwingen.Jasphur schreef op zaterdag 8 juni 2024 @ 22:46:
Toch wel echt een mega upgrade zo’n ex-strategist als commentator
VER:NotSoSteady schreef op zaterdag 8 juni 2024 @ 22:47:
:strip_exif()/f/image/oB4s2QXdbcrIodR6nPo1Xsq8.jpg?f=fotoalbum_large)
LEC:
:strip_exif()/f/image/7mBmu7X2PzW6LJx3JdEOIDn6.jpg?f=fotoalbum_large)
En dan voor nu: laat de regen maar komen!
Open deur voor de ervaren kijker, zeker. Maar dat zullen de meeste niet zijn vermoed ikSomerenV schreef op zaterdag 8 juni 2024 @ 22:48:
Die Ruth Buscombe mogen ze weglaten van mij. De info is vaak een beetje van het niveau open deur en ze is niet prettig om naar te luisteren ofzo. Soms is de info die de brengt wel leuk qua feitjes, maar toch komt het niet echt over. Kan m'n vinger er niet echt op leggen.
En dan voor nu: laat de regen maar komen!
4,8kW ZO-NW PVOutput 8x300Wp ZO 12 graden. 8x300Wp NW 12 graden.
Het is maar 6 minuten te laat.vliegnerd schreef op zaterdag 8 juni 2024 @ 22:50:
Regen komt te laat, denk ik.
Precies. Dit weekend nog geleerd wat xwets zijn.Jasphur schreef op zaterdag 8 juni 2024 @ 22:50:
[...]
Open deur voor de ervaren kijker, zeker. Maar dat zullen de meeste niet zijn vermoed ik
Da's een beetje de balans die je moet zoeken natuurlijk. Niet dat ik zo die hard into F1 ben qua strategieën en inside info, maar het mag wel wat technischer van mij. Echter grote kans dat veel andere mensen dat dan weer te ver vinden gaan.Jasphur schreef op zaterdag 8 juni 2024 @ 22:50:
[...]
Open deur voor de ervaren kijker, zeker. Maar dat zullen de meeste niet zijn vermoed ik
Ja, regen had gelijk aan begin Q3 moeten zijn. Nu hebben we er niks meer aan. Jammer.
Dit topic is gesloten.
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
- Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2024
- Andere race categorieën zijn hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 3 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
- De budgetcap: [F1] De budgetcap
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |