Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Ja, red flag party tijdens kwalificatie.Illegal_Alien schreef op zaterdag 8 juni 2024 @ 21:50:
[...]
Die zijn er toch altijd al voor Ferrari?
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Meteen naar buiten met softs! Gaan met die banaan en een banker zetten.
Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.
80% kans op regen tijdens Q1.StefanVerkerk schreef op zaterdag 8 juni 2024 @ 21:56:
Nou, daar gaan we! Veel plezier iedereen met de quali. Hopelijk een grote tombola!
Ik zou het doen!
Het jaar erna in de Aston?rammes schreef op zaterdag 8 juni 2024 @ 21:59:
Yuki contract verlengd 2025. Jammer had em ergens anders willen zien
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
⏩ PVOutput☀️
Er af?
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
⏩ PVOutput☀️
[ Voor 5% gewijzigd door Jasphur op 08-06-2024 22:11 ]
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Die andere wagens bedoel je?Robbie T schreef op zaterdag 8 juni 2024 @ 22:11:
Wat ligt er een troep daar op de baan. Vlak na start finish
at your service
ah daar is ie al
[ Voor 26% gewijzigd door Wognummer op 08-06-2024 22:16 ]
Edit: inderdaad, toch nog naar buiten.
[ Voor 21% gewijzigd door Harrie op 08-06-2024 22:17 ]
8 Jun 2024, 22:16:26
Oef dat lijkt me inderdaad niet de juiste keuzeHarrie schreef op zaterdag 8 juni 2024 @ 22:16:
Ver blijft binnen? Dat is wel durven, als er zo veel track evolution is.
nee hij is buiten gaat net over start finish voor zn rondeHarrie schreef op zaterdag 8 juni 2024 @ 22:16:
Ver blijft binnen? Dat is wel durven, als er zo veel track evolution is.
Dat lijkt me een rare beslissing, piastri kon zijn rondje in de prullenbak gooienStefanVerkerk schreef op zaterdag 8 juni 2024 @ 22:17:
FIA STEWARDS: TURN 4 INCIDENT INVOLVING CARS 44 (HAM), 22 (TSU) AND 81 (PIA) REVIEWED NO FURTHER INVESTIGATION - IMPEDING
8 Jun 2024, 22:16:26
Hij ging toch naar buiten, als laatste denk ik.Vinniedh schreef op zaterdag 8 juni 2024 @ 22:17:
[...]
Oef dat lijkt me inderdaad niet de juiste keuze
Dat was PER toch?Wognummer schreef op zaterdag 8 juni 2024 @ 22:17:
[...]
nee hij is buiten gaat net over start finish voor zn ronde
[ Voor 18% gewijzigd door StefanVerkerk op 08-06-2024 22:19 ]
Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

[ Voor 3% gewijzigd door Harrie op 08-06-2024 22:19 ]
9040 Wp | Zendure 15,4 kWh | MHI SCM60/SCM40/SRC25
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
4,8kW ZO-NW PVOutput 8x300Wp ZO 12 graden. 8x300Wp NW 12 graden.
ja de baan is aan het veranderen.
Ja de baan zou RB niet liggen.
Maar nu er al uit zijn..... dit kan toch niet.
Dan nog niet kijkend naar max
in welke zin? Perez was deze hele tijd buiten en heeft geen degelijke tijd neergezet?Vinniedh schreef op zaterdag 8 juni 2024 @ 22:20:
Ik vind dat je dit het team ook kan aanrekenen
Sowieso schrijf je zo!
Zit nog in de proeftijd...dawg schreef op zaterdag 8 juni 2024 @ 22:20:
Iemand zeg me dat Perez nog niet verlengd heeft? Please?
Eens. Ze hadden nooit een contractverlenging moeten aangaan.Vinniedh schreef op zaterdag 8 juni 2024 @ 22:20:
Ik vind dat je dit het team ook kan aanrekenen
We weten de escape clausules niet. Niet van Perez en niet van RB.Holk schreef op zaterdag 8 juni 2024 @ 22:20:
Zitten ze nog 2 jaar aan vast hè
Kan best zo zijn dat hij minimaal zoveel punten moet halen oid anders exit.
R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Mijn reviews al gezien?
-= Very annoying forum person =-
Nou die 80% is dus al niet uitgekomen. Hoeveel % voor Q2?
Laat hem op een evolueerde baan nog een rondje rijden en zijn lap afmaken of eerder naar binnen voor een nieuwe setnadroJ schreef op zaterdag 8 juni 2024 @ 22:21:
[...]
in welke zin? Perez was deze hele tijd buiten en heeft geen degelijke tijd neergezet?
Hopelijk een prestatieclausule in zijn contract. Er is echt geen mogelijkheid dat een Lawson of zelfs een Tsunoda of zelf Ricci!!! minder presteert als deze clown. Wat een grap dit zeg. Ik was geen naysayer maar als deze verlenging echt het resultaat is van het Marko-Horner gezeik dan moeten ze de laatste echt eruit trappen. Max verdient een wingman die presteert.dawg schreef op zaterdag 8 juni 2024 @ 22:20:
Iemand zeg me dat Perez nog niet verlengd heeft? Please?
Dat ie meer merchandising verkoopt dan Max verbaasde me wel een beetje.
Geen idee wie P1 gaat pakken eerlijk gezegd
Oh oh Mr. B, oh oh!
Geen nieuwe voorspelling gezien op F1 TVTheBrut3 schreef op zaterdag 8 juni 2024 @ 22:22:
[...]
Nou die 80% is dus al niet uitgekomen. Hoeveel % voor Q2?
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
$$$LZ86 schreef op zaterdag 8 juni 2024 @ 22:23:
Waarom hadden ze Perez ook alweer verlengd?
Oh oh Mr. B, oh oh!
Ik heb een samenvatting waarom ze dat hebben gedaan in het seizoen 2024 topic geplaatst.LZ86 schreef op zaterdag 8 juni 2024 @ 22:23:
Waarom hadden ze Perez ook alweer verlengd?
Mexico heeft heeft 127 miljoen inwoners... iets meer dan Nederland dus.Hippocampus schreef op zaterdag 8 juni 2024 @ 22:23:
Dat ie meer merchandising verkoopt dan Max verbaasde me wel een beetje.
Dit topic is gesloten.
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
- Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2024
- Andere race categorieën zijn hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 3 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
- De budgetcap: [F1] De budgetcap
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |