[F1 2024] Race 2 GP van Saudi-Arabië Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 13 Laatste
Acties:
  • 63.877 views

Onderwerpen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

NoFearCreations schreef op donderdag 7 maart 2024 @ 21:23:
Ligt het aan mij, of zijn er dit jaar een heel stuk minder reacties in de race topics? Lijkt alsof het toch minder leeft?

Komt dat door het absolute rommeltje F1TV/Viaplay er van heeft gemaakt dit jaar? De forse prijsverhoging? Of omdat het naar 1 race wel duidelijk is wie er WDC wordt?

Ik kijk nog steeds wel, maar was vorig weekend wel teleurgesteld dat het erop lijkt dat Max weer weinig tot geen tegenstand gaat krijgen. De rest van het veld is gelukkig wel spannend.
Ik vermoed dat we weer een seizoen tegemoet gaan waarbij Red Bull vrijwel of echt alles zal gaan winnen. Ik merk ook om mij heen dat zelfs de Max fans en neutrale kijkers er op deze manier een stuk minder aan vinden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Edd
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online

Edd

Ligt het aan mij, of zijn er dit jaar een heel stuk minder reacties in de race topics? Lijkt alsof het toch minder leeft?

Komt dat door het absolute rommeltje F1TV/Viaplay er van heeft gemaakt dit jaar? De forse prijsverhoging? Of omdat het naar 1 race wel duidelijk is wie er WDC wordt?

Ik kijk nog steeds wel, maar was vorig weekend wel teleurgesteld dat het erop lijkt dat Max weer weinig tot geen tegenstand gaat krijgen. De rest van het veld is gelukkig wel spannend.
Voor mij hebben de race topics simpelweg hun charme verloren.
Meestal kijk ik alleen even of er nog iets van nieuws is, maar veelal kun je dat ook op genoeg andere plekken vinden.

-

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pro_6or
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-09 11:44

pro_6or

amateur_60r

Dj-sannieboy schreef op donderdag 7 maart 2024 @ 23:23:
[...]

Ik vermoed dat we weer een seizoen tegemoet gaan waarbij Red Bull vrijwel of echt alles zal gaan winnen. Ik merk ook om mij heen dat zelfs de Max fans en neutrale kijkers er op deze manier een stuk minder aan vinden.
Ja, het was veel leuker toen Lewis dit deed.

Want toen kon Max tenminste nog wat spanning ergens vandaan toveren. Al moet ik zeggen dat Ik Lewis zijn enkele overwinningen uit 22 en 23 nu juist meer waardeer.

een treffende spreuk

Acties:
  • +19 Henk 'm!

• Cass Casey
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12:27

Voor mezelf sprekend: ik ben gewoon klaar met de situatie rondom Horner/appjes/Jos. Dus ik hield me afzijdig. Want ook in het race topic had ik het gevoel dat het vaak daarover gaat. En het was een doodsaaie race vorige week.

Plus: ik ben ook wel klaar met alle voorspelbare reacties over Perez (wat is ie slècht!!!!1!!), Hamilton (is stom, Max is fantastisch) en andere dooddoeners. Er was zelfs nog weer een reactie over Olav.

Laten we het gewoon weer over race hebben. Beetje humor erbij. Kom maar met foto’s hoe jullie erbij zitten. En laat Alonso maar een keer winnen.

[ Voor 17% gewijzigd door Cass Casey op 08-03-2024 07:01 ]

The sausage is a meat-based vegetable substitute for cucumber.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Veel mensen om me heen (die een sterkere ruggengraat hebben dan ik) hebben hun F1TV opgezegd vanwege de prijsstijging. Nu ben ik maar een iemand natuurlijk. Maar ik ken zeker 6 mensen die opgezegd hebben. Als iedereen zo’n groepje om zich heen heeft.

Daar aan gerelateerd: het lijkt een nog saaier seizoen dan vorig jaar te worden. Geen nieuwe rijders. Geen rijderswissels. Geen uitvallers. Max +20 seconden winst.

Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lynx
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-09 21:53
pro_6or schreef op vrijdag 8 maart 2024 @ 00:50:
[...]

Want toen kon Max tenminste nog wat spanning ergens vandaan toveren. Al moet ik zeggen dat Ik Lewis zijn enkele overwinningen uit 22 en 23 nu juist meer waardeer.
Ten eerste: dat

Ten tweede: de ‘21 hype is weg en de spanning is voor een groot deel ook weg. Daarmee is de noodzaak en wil om elke seconde te volgen en elk detail op te zuigen verdwenen. De race zelf is eigenlijk alleen nog bepalend voor een onverwachte uitkomst want Max moet crashen of pech hebben wil hij niet winnen. En tja… dat is niet de leukste reden om te kijken. Je kan F1 tegenwoordig goed op teletekst volgen. 😜

Denk dat liberty media Max op dit moment liever in een Mercedes ziet zodat hij de spektakel rol weer kan vervullen.

[ Voor 7% gewijzigd door Lynx op 08-03-2024 07:17 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisdn
  • Registratie: Februari 2010
  • Nu online
Lynx schreef op vrijdag 8 maart 2024 @ 07:14:
[...]

Ten tweede: de ‘21 hype is weg en de spanning is voor een groot deel ook weg. Daarmee is de noodzaak en wil om elke seconde te volgen en elk detail op te zuigen verdwenen. De race zelf is eigenlijk alleen nog bepalend voor een onverwachte uitkomst want Max moet crashen of pech hebben wil hij niet winnen. En tja… dat is niet de leukste reden om te kijken. Je kan F1 tegenwoordig goed op teletekst volgen. 😜
Ik vind het wel heel jammer. Vroeger plande ik ook mijn agenda in rondom de kwalificatie. Maar die zie ik tegenwoordig echt als spek-en-bonen. Het is bijna leuk als Max tijdens de kwali uitvalt, zodat "ie in ieder geval nog even wat te doen heeft tijdens de race". Maar de urgentie om het allemaal te volgen is echt wel verdwenen. Ik hoop er nu gewoon op dat ie naar Mercedes gaat en het kunstje opnieuw gaat doen. Ik ben geen Max-fan, maar een tijd geleden was het tenminste nog spannend wie de 2-10e plaats zou pakken, maar dat is ook telkens maar om het even.

[ Voor 6% gewijzigd door Dennisdn op 08-03-2024 07:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lynx
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-09 21:53
Kwali is juist het enige waar een meer dan redelijke kans is dat hij het niet wint 🙃

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Maurice079
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 12-09 17:23
Cass Casey schreef op vrijdag 8 maart 2024 @ 06:52:
[...]

Plus: ik ben ook wel klaar met alle voorspelbare reacties over Perez (wat is ie slècht!!!!1!!), Hamilton (is stom, Max is fantastisch) en andere dooddoeners. Er was zelfs nog weer een reactie over Olav.
Dit inderdaad ja. Vroeger was dit forum een mooie mix van liefhebbers van Max, Ferrari, Mercedes, Neutrale fans etc.
Sinds een aantal jaar is het zuurgehalte in dit forum richting andere rijders dan Max (voornamelijk Hamilton) echt naar een recordhoogte gestegen. Forumleden die echt lang meeliepen, maar fan waren van andere teams, heb ik echt al in geen tijden meer gezien (alhoewel dat natuurlijk niet direct een verband hoeft te betekenen).
Daarmee verliest het forum in elk geval voor mij zijn nuance en charme.

PSN: xMaurice93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cass Casey
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12:27
Mog schreef op vrijdag 8 maart 2024 @ 07:11:
[...]
Daar aan gerelateerd: het lijkt een nog saaier seizoen dan vorig jaar te worden. Geen nieuwe rijders. Geen rijderswissels. Geen uitvallers. Max +20 seconden winst.
Nu je het zegt. Het voelt inderdaad niet als een nieuw seizoen hierdoor. Meer alsof ze vakantie hebben gehad en doorgaan met het vorige seizoen.

The sausage is a meat-based vegetable substitute for cucumber.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
Maurice079 schreef op vrijdag 8 maart 2024 @ 07:20:
[...]

Dit inderdaad ja. Vroeger was dit forum een mooie mix van liefhebbers van Max, Ferrari, Mercedes, Neutrale fans etc.
Sinds een aantal jaar is het zuurgehalte in dit forum richting andere rijders dan Max (voornamelijk Hamilton) echt naar een recordhoogte gestegen. Forumleden die echt lang meeliepen, maar fan waren van andere teams, heb ik echt al in geen tijden meer gezien (alhoewel dat natuurlijk niet direct een verband hoeft te betekenen).
Totaal niet mee eens, de meeste volgers hier zijn echt geen blinde Max fans, maar volgen de Formule 1 al lang. En hier zouden de meeste mensen blij zijn als een Alonso of Norris wint. Uiteraard willen de meesten dat Max wereldkampioen wordt, maar echt niet met haat naar andere coureurs.

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• Fauna
  • Laatst online: 12-09 20:24
Voelt een beetje alsof we deze discussie misschien niet in het racetopic moeten houden.

Wat mij vooral tegenstaat is de polarisatie en het gebrek aan respect in F1. De algemene F1 liefhebber delft steeds vaker het onderspit tegen de die-hard Max/Lewis/Fernando/etc fan die enkel door zijn/haar gekleurde bril kan kijken. Niet alleen hier op GoT. Meningen worden harder neergezet met dito discussies. Iedere scheet van een coureur of teamlid is breaking news en heeft ellenlange discussies tot gevolg. Toeschouwers langs de baan hebben in meerdere opzichten steeds minder respect voor elkaar. Dat maakt de sfeer niet altijd top.

Daarom mijd ik eigenlijk steeds vaker de 'nieuwssites' die allemaal papegaaigedrag vertonen en niets meer met journalistiek te maken hebben. Ik zoek liever mijn toevlucht in nuchtere podcasts met onderbouwd geluid. En júist GoT. Niet om altijd actief mee te kletsen, maar wel om de diepgang en humor in de discussies. Het stukje zuurpruimen loop ik dan graag met een boog omheen en vind het dan ook niet erg als het wat rustiger zou zijn nu.

[ Voor 4% gewijzigd door Fauna op 08-03-2024 08:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Nu online

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Het is kwali day! Helaas kan ik hem niet live zien omdat we bij de schoonouders stamppot gaan eten dus ik kijk hem later terug, ik hoop dat het wel weer een leuke kwalificatie gaat worden,

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11:16

-tom-562

Oliesjeik

Lynx schreef op vrijdag 8 maart 2024 @ 07:14:
[...]

Denk dat liberty media Max op dit moment liever in een Mercedes ziet zodat hij de spektakel rol weer kan vervullen.
Heel eerlijk, ik denk dat na '21 er nooit meer een seizoen gaat komen wat zó spannend was. Ik zou graag zo'n apparaatje van Men In Black willen hebben om mijn geheugen te wissen om de Abu Dhabi '21 race opnieuw te kunnen kijken met dezelfde spanning en adrenaline :P

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

-tom-562 schreef op vrijdag 8 maart 2024 @ 08:05:
[...]

Heel eerlijk, ik denk dat na '21 er nooit meer een seizoen gaat komen wat zó spannend was. Ik zou graag zo'n apparaatje van Men In Black willen hebben om mijn geheugen te wissen om de Abu Dhabi '21 race opnieuw te kunnen kijken met dezelfde spanning en adrenaline :P
"Michael, this isn't right!"
- "Toto, it's called a motor race okay, we went back to car racing"

oOo

Ik denk ook niet dat we de rest van dit decennium nog zo'n ontknoping gaan meemaken.

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Kassad
  • Laatst online: 07:16
[...]

[zuur]Klopt inderdaad, ik heb hier jaren meegelopen maar sinds de aanwas van wat ik de voetbalfans noem ben ik hier weg. Ik zie deze mensen als de zoekers van (andermans) succes zodat ze zich beter kunnen voelen over zichzelf. Nu het voetbal elftal geen kampioenschappen meer behaalt lopen ze achter verstappen aan. Geen echte fans van de sport maar succeszoekers. Dat zijn imho ook degene die met zurigheid naar andere racers komen ipv gewoon te genieten van de sport, de kunde van de coureurs, de acties en de strategieën. Het is treurig dat je dat in je leven nodig hebt en het is treurig dat daarmee een goed race topic verpest is. Nou ja, nog maar een paar jaar, dan stopt Verstappen ermee en kunnen we weer gewoon over de sport praten omdat de 'fans' dan een nieuw Nederlands succes gaan zoeken om zich beter te voelen over hun eigen leven.[/zuur]

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Henvar
  • Registratie: April 2015
  • Niet online
Cass Casey schreef op vrijdag 8 maart 2024 @ 06:52:
[...]

Voor mezelf sprekend: ik ben gewoon klaar met de situatie rondom Horner/appjes/Jos. Dus ik hield me afzijdig. Want ook in het race topic had ik het gevoel dat het vaak daarover gaat. En het was een doodsaaie race vorige week.

Laten we het gewoon weer over race hebben. Beetje humor erbij. Kom maar met foto’s hoe jullie erbij zitten. En laat Alonso maar een keer winnen.
En vergeet niet al die kansloze scriptjes die tijdens de race automatisch zooi posten over ronde tijden en wedstrijdleiding meldingen…

Al die zooi vervuild dit topic ook enorm.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 12:28

Pierre

Van nature lui!

G_Dragon schreef op vrijdag 8 maart 2024 @ 08:05:
Het is kwali day! Helaas kan ik hem niet live zien omdat we bij de schoonouders stamppot gaan eten dus ik kijk hem later terug, ik hoop dat het wel weer een leuke kwalificatie gaat worden,
Stamppot :*)

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• basvn
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 10-09 16:38

basvn

Breezand - NHN

Afbeeldingslocatie: https://preview.redd.it/albert-fabrega-tyres-available-for-tomorrow-v0-2x73i7v030nc1.jpeg?auto=webp&s=50bff2a734bb351e87753322f24d4b09487fae15

resterende bandjes

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Bvanham
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 08:27
pro_6or schreef op vrijdag 8 maart 2024 @ 00:50:
[...]

Welke? Sinds 21 heeft hij niets meer weten te winnen op een paar troostrpijzen na. in 23 was er zelfs maar 2x een niet RB winnaar (piastri in een sprintrace en Sainz in Singapore)

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Holk
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 11-09 15:06
Henvar schreef op vrijdag 8 maart 2024 @ 08:31:
[...]

En vergeet niet al die kansloze scriptjes die tijdens de race automatisch zooi posten over ronde tijden en wedstrijdleiding meldingen…

Iets wat JIJ kansloos vindt maakt het niet in het algemeen nutteloos. Over topic vervuiling gesproken

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Southern Sun
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11:18
Fauna schreef op vrijdag 8 maart 2024 @ 08:01:
Voelt een beetje alsof we deze discussie misschien niet in het racetopic moeten houden.

Wat mij vooral tegenstaat is de polarisatie en het gebrek aan respect in F1. De algemene F1 liefhebber delft steeds vaker het onderspit tegen de die-hard Max/Lewis/Fernando/etc fan die enkel door zijn/haar gekleurde bril kan kijken. Niet alleen hier op GoT. Meningen worden harder neergezet met dito discussies. Iedere scheet van een coureur of teamlid is breaking news en heeft ellenlange discussies tot gevolg. Toeschouwers langs de baan hebben in meerdere opzichten steeds minder respect voor elkaar. Dat maakt de sfeer niet altijd top.

Daarom mijd ik eigenlijk steeds vaker de 'nieuwssites' die allemaal papegaaigedrag vertonen en niets meer met journalistiek te maken hebben. Ik zoek liever mijn toevlucht in nuchtere podcasts met onderbouwd geluid. En júist GoT. Niet om altijd actief mee te kletsen, maar wel om de diepgang en humor in de discussies. Het stukje zuurpruimen loop ik dan graag met een boog omheen en vind het dan ook niet erg als het wat rustiger zou zijn nu.
Heel herkenbaar! Dit geld voor mij inmiddels eigenlijk bij elk online medium waar gereageerd kan worden. Merk het ook op social media of bijv. Nu.nl reacties, elke keer erger ik me weer binnen de kortste keren aan iets. Dus de oplossing, minder of niet meer naar kijken en gewoon m’n eigen ding doen. Verder beschouw ik mezelf wel als F1 fan en blijf nog steeds kijken, maar ik merk wel dat dit soort seizoenen gewoon te lang zijn en vooral al het rellen en geroddel er omheen ook niet meehelpen.

Desalniettemin, wel weer benieuwd naar de komende race!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• caspervc
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12:06
Holk schreef op vrijdag 8 maart 2024 @ 08:55:
[...]

Iets wat JIJ kansloos vindt maakt het niet in het algemeen nutteloos. Over topic vervuiling gesproken
`
Ik moet zeggen dat ik het ook vervelend vind en het zijn dit soort dingen, net als het 'wedstrijdje roepen GELE VLAG' of 'BOTTAS WTF' die mij hier minder en minder brengt. Ik kijk live maar via F1 tv. Altijd ietsje vertraging. Het gaat hier tijdens de races vaak zo snel en met zoveel spoilers (ook als je 5 sec achter ligt met je stream) dat ik merk dat ik hier afhaak. Door de snelheid is er ook geen ruimte meer voor een gesprek / discussie tijdens de race...

MY24 Volvo XC40 Recharge SMER Fjord Blue

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Holk
caspervc schreef op vrijdag 8 maart 2024 @ 09:01:
[...]

`
Ik moet zeggen dat ik het ook vervelend vind en het zijn dit soort dingen, net als het 'wedstrijdje roepen GELE VLAG' of 'BOTTAS WTF' die mij hier minder en minder brengt. Ik kijk live maar via F1 tv. Altijd ietsje vertraging. Het gaat hier tijdens de races vaak zo snel en met zoveel spoilers (ook als je 5 sec achter ligt met je stream) dat ik merk dat ik hier afhaak. Door de snelheid is er ook geen ruimte meer voor een gesprek / discussie tijdens de race...
Als je dit topic tijdens de race leest, dan kijk je ook geen tv ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
Holk schreef op vrijdag 8 maart 2024 @ 09:13:
[...]

Als je dit topic tijdens de race leest, dan kijk je ook geen tv ;)
Dan moet ik toch zeggen dat ik hieraan schuldig ben, vaak post ik wel wat als er tijdens de vrije training / kwalificatie of race iets gebeurd O-)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Pendaco
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-09 15:01

Pendaco

Vogon Poetry FTW!

[...]

`
Mjah, je weet dat er tijdens de race gewoon slow-chat is, dat is al jaren zo, en dan komen dat soort dingen ook voorbij. Je kunt er altijd voorbij scrollen ;)

En ik moet zeggen dat ik de tijden die o.a. @StefanVerkerk post best wel handig vind omdat ik zelf de tracker niet op een 2de/3de/4de scherm heb draaien :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noo
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online

noo

[...]

`
Agreed! Voor de slowchat (waaronder ikzelf ook die rondetijden-posts reken) is er tijdens het weekend zelfs een speciaal channel op de officiele Tweakers Discord server: https://discord.gg/tweakers

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11:02
noo schreef op vrijdag 8 maart 2024 @ 09:23:
[...]

Agreed! Voor de slowchat (waaronder ikzelf ook die rondetijden-posts reken) is er tijdens het weekend zelfs een speciaal channel op de officiele Tweakers Discord server: https://discord.gg/tweakers
En de slowchat van Tweakers die een foto van hun huiskamer / slaapkamer posten? En de slowchat van de Tweakers die melden dat ze stampot gaan eten en morgen soep met stokbrood?

Die slowchat mag van mij namelijk direct in de prullenbak worden gepost.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dido
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online

Dido

heforshe

RobertMe schreef op vrijdag 8 maart 2024 @ 09:35:
En de slowchat van de Tweakers die melden dat ze stampot gaan eten en morgen soep met stokbrood?
Sjtampot!?

Wat betekent mijn avatar?

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

Deze hele discussie voelt aan als een slowchat... Dus iedereen stop met typen en posten en dan is iedereen blij.

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat juist nog steeds heel veel mensen ook anderen zien winnen. Ja we zijn hollanders en willen dat een hollander wint.

Maar 90% van het veld wordt echt niet afgezeken hier in dit topic. Er is 1 uitzondering en dat is hamilton maar ook vooral door zijn eigen en de acties van mercedes in 2021. Daarmee hebben ze gewoon heel veel kwaad bloed gezet en niet alleen bij de hollanders overigens. Ze hebben zich echt van hun slechtste kant laten zien dat jaar dus dwt ze in 2022 rn 2023 compleet afgingen voelt voor velen alleen maar om boontje komt om zijn loontje.

Respect verdien je in jaren maar kan je verliezen in secondes.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pro_6or

pro_6or

amateur_60r

[...]

Onderschat ook niet het zuurgehalte van Hamilton liefhebbers die het niet kunnen verkroppen dat Max nu eenmaal sneller is. Ook dat jaagt veel mensen weg.

Metname de posts over hoe saai F1 is en het feit dat mensen Max wél waarderen niet kunnen laten voor wat het is jaagt mij weg.

Dus zo hebben we allemaal onze redenen waarom we weg zijn, we zijn er nog steeds, en het is allemaal totaal off topic.

een treffende spreuk

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Oogje
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Voor mezelf merk ik dat het vooral de hoeveelheid races is (en zoals nu ook nog 2 weekenden een dag eerder) dat ik steeds vaker in de knel kom met m'n agenda waarin meer staat dan F1 alleen.
Wat mij betreft gaat we terug naar 18 races per seizoen...ik ga ze echt niet meer allemaal zien nu met 24, of meer in de toekomst.

Any errors in spelling, tact, or fact are transmission errors.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RCBL
  • Registratie: Januari 2023
  • Niet online
[...]

`
vaak zo snel en met zoveel spoilers (ook als je 5 sec achter ligt met je stream) dat ik merk dat ik hier afhaak. Door de snelheid is er ook geen ruimte meer voor een gesprek / discussie tijdens de race...
Over het algemeen praat ik over de race met de mensen die samen met mij kijken. Begrijp echt niet waarom je tegelijkertijd terwijl je live naar de race kijkt je laptop of telefoontje er naast te hebben om info over die race te geven op Tweakers.

Kijk gewoon lekker naar de race en bespreek/bediscussier het na de race......

ymo

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pro_6or

pro_6or

amateur_60r

Kassad schreef op vrijdag 8 maart 2024 @ 08:28:
[...]

[zuur]Klopt inderdaad, ik heb hier jaren meegelopen maar sinds de aanwas van wat ik de voetbalfans noem ben ik hier weg. Ik zie deze mensen als de zoekers van (andermans) succes zodat ze zich beter kunnen voelen over zichzelf. Nu het voetbal elftal geen kampioenschappen meer behaalt lopen ze achter verstappen aan. Geen echte fans van de sport maar succeszoekers. Dat zijn imho ook degene die met zurigheid naar andere racers komen ipv gewoon te genieten van de sport, de kunde van de coureurs, de acties en de strategieën. Het is treurig dat je dat in je leven nodig hebt en het is treurig dat daarmee een goed race topic verpest is. Nou ja, nog maar een paar jaar, dan stopt Verstappen ermee en kunnen we weer gewoon over de sport praten omdat de 'fans' dan een nieuw Nederlands succes gaan zoeken om zich beter te voelen over hun eigen leven.[/zuur]
“Max fans zijn zuur, de anderen superieur”.

Korter.

“Mand”

Waarom staat dit topic nu ineens vol met allerlei off topic generiek geklaag, dit is het race topic, mods, is hier weer een break gewenst?

een treffende spreuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:18

JB

Cédric roelt!

Oogje schreef op vrijdag 8 maart 2024 @ 09:54:
Voor mezelf merk ik dat het vooral de hoeveelheid races is (en zoals nu ook nog 2 weekenden een dag eerder) dat ik steeds vaker in de knel kom met m'n agenda waarin meer staat dan F1 alleen.
Wat mij betreft gaat we terug naar 18 races per seizoen...ik ga ze echt niet meer allemaal zien nu met 24, of meer in de toekomst.
SAI klaagt er nu ook openlijk over als coureur. Ik weet dat Max hier ook niet perse blij mee is, dus ben benieuwd of dit nog gaat veranderen. Persoonlijk heb ik (ook) niks met die zandbak races. Geen reet aan, geen sfeer, discutabele locaties icm #metoo ;)

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

JB schreef op vrijdag 8 maart 2024 @ 10:03:
[...]

SAI klaagt er nu ook openlijk over als coureur. Ik weet dat Max hier ook niet perse blij mee is, dus ben benieuwd of dit nog gaat veranderen. Persoonlijk heb ik (ook) niks met die zandbak races. Geen reet aan, geen sfeer, discutabele locaties icm #metoo ;)
Wen er maar aan, steeds meer evenementen worden (helaas) in de zandbak gehouden.

It’s all about the money.

Wikipedia: General Entertainment Authority

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11:59

Vuvuzela

My spire is forming

Verwijderd schreef op vrijdag 8 maart 2024 @ 09:50:
Ik denk dat juist nog steeds heel veel mensen ook anderen zien winnen. Ja we zijn hollanders en willen dat een hollander wint.

Maar 90% van het veld wordt echt niet afgezeken hier in dit topic. Er is 1 uitzondering en dat is hamilton maar ook vooral door zijn eigen en de acties van mercedes in 2021. Daarmee hebben ze gewoon heel veel kwaad bloed gezet en niet alleen bij de hollanders overigens. Ze hebben zich echt van hun slechtste kant laten zien dat jaar dus dwt ze in 2022 rn 2023 compleet afgingen voelt voor velen alleen maar om boontje komt om zijn loontje.

Respect verdien je in jaren maar kan je verliezen in secondes.
Ha, als ik iets erger vind dan "haat" richting een coureur,, dan zijn het wel de zogenaamde onderbouwende posts waarom die coureur haat en zuurheid verdiend. :X

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dido
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online

Dido

heforshe

Verwijderd schreef op vrijdag 8 maart 2024 @ 09:50:
Heb ik wat gemist, sinds wanneer rijdt er een Hollander mee dan?

Ik ken wel een Belgisch//Nederlandse Limburger die zich tegenwoordig Monegask waant en die het aardig doet.

Maar goed, een schaatspubliek (waar heel Thialf op een zondag met Russische vlaggen zat omdat een Rus het wereldkampioenschap ging winnen, en dat vervolgens mee"zong" met het Russische volkslied bij de huldiging) ga je helaas bij slechts heel weinig sporten vinden. Vind ik ook jammer, en is ook de reden dat ik buiten F1 en schaatsen zo goed als geen sport kijk.

Wat betekent mijn avatar?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Rene
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12-09 23:25
Ik ben ook stukken minder actief dan voorheen. Voor mij eigenlijk vanwege het volgende:

- Er zijn teveel races. Ik kan (en wil) niet een half jaar elk weekend voor de tv zitten.

- Al dat eindeloze geouwehoer met Jos/Max/Horner/Toto/Hamilton etc komt me een beetje de strot uit. Het overschaduwd het racen.

- De sfeer binnen de topics is aardig veranderd de afgelopen paar jaar, naar mijn mening niet positief.

- Volledig persoonlijk irriteer ik me ook aan alle grafiekjes en berichten over rondetijden etc. (Ik overigens prima dat sommige dit wel waarderen).

- En de laatste en misschien wel belangrijkste reden: ik heb besloten om minder op mijn telefoon te zitten. Merk dat ik meer op het scherm kijk dan naar de tv.

2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• nocalimero
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 07:26
[...]

Ik vind (mijn mening) juist die rondetijden van de diverse top 10 rijders echt wat toevoegen tijdens de race. Ik volg de race dan ook op de TV met F1 TVPro en met een tablet op schoot met het GOT race topic. Dat is tijdens het later terugkijken wat lastiger. De race topics zijn juist tijdens de race "part of the fun".

Dank jullie wel allemaal hiervoor! _/-\o_ (all imho).

"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ChipSkylark
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12-09 18:31
Ik lurkte de racetopics best veel. Maar ook voor mij is er eigenlijk vooral tijdens de race niets interessants meer. De automatische rondetijden posts irriteren mij persoonlijk, net zoals nietszeggende andere korte posts. Ja ik zie zelf ook dat er een gele vlag is.

Inhoudelijk voegt het voor mij niet veel meer toe, na de race komen dan weer wel meer inhoudelijke dingen voorbij zoals statistieken die je niet een twee drie ziet, of fun facts of highlights uit de sociale media of bepaalde interviews.

Ieder z'n ding natuurlijk. Misschien wordt het in de toekomst ook weer wat beter als het weer wat spannender wordt op de baan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henvar
  • Niet online
Holk schreef op vrijdag 8 maart 2024 @ 08:55:
[...]

Ja zeker wat IK kansloos vind nergens zeg ik dat jullie het allemaal kansloos vinden. Slokje azijn op?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Holk
Henvar schreef op vrijdag 8 maart 2024 @ 11:18:
[...]

Ja zeker wat IK kansloos vind nergens zeg ik dat jullie het allemaal kansloos vinden. Slokje azijn op?
Spiegeltje nodig maat? Dat je het vermelden nodig vond was het kansloze eraan, want er zijn voldoende die het aanvullende informatie vinden tijdens een race. Dat slokje azijn had je echt zelf op vanmorgen en zo te zien was de fles nog niet helemaal leeg en nu wel :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henvar
  • Niet online
Holk schreef op vrijdag 8 maart 2024 @ 11:23:
[...]

Spiegeltje nodig maat? Dat je het vermelden nodig vond was het kansloze eraan, want er zijn voldoende die het aanvullende informatie vinden tijdens een race. Dat slokje azijn had je echt zelf op vanmorgen en zo te zien was de fles nog niet helemaal leeg en nu wel :+
En er zijn ook voldoende die het onzin vinden dus ieder z’n mening

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holk
Henvar schreef op vrijdag 8 maart 2024 @ 11:24:
[...]

En er zijn ook voldoende die het onzin vinden dus ieder z’n mening
Prima, mag je ook voor je houden. Staat een stuk minder zuur

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 00:30

Martinspire

Awesomeness

Rene schreef op vrijdag 8 maart 2024 @ 10:45:
Ik ben ook stukken minder actief dan voorheen. Voor mij eigenlijk vanwege het volgende:

- Er zijn teveel races. Ik kan (en wil) niet een half jaar elk weekend voor de tv zitten.

- Al dat eindeloze geouwehoer met Jos/Max/Horner/Toto/Hamilton etc komt me een beetje de strot uit. Het overschaduwd het racen.

- De sfeer binnen de topics is aardig veranderd de afgelopen paar jaar, naar mijn mening niet positief.

- Volledig persoonlijk irriteer ik me ook aan alle grafiekjes en berichten over rondetijden etc. (Ik overigens prima dat sommige dit wel waarderen).

- En de laatste en misschien wel belangrijkste reden: ik heb besloten om minder op mijn telefoon te zitten. Merk dat ik meer op het scherm kijk dan naar de tv.
Eens. Ik heb ook een tijdje met al die extra statistieken gekeken en ik merkte langzaam dat ik gewoon minder genoot van het racen en de acties. Als je alles al aan ziet komen, is het ook wat minder boeiend en je bent toch geneigd om naar andere zaken te kijken, terwijl er op het scherm nog wat gebeurd.

Daarnaast zit de regie de afgelopen jaren gewoon veel beter op te letten, dat je echt stukken minder mist dan voorheen. Bij hele saaie races wil ik nog wel eens wat kijken, maar eigenlijk vind ik het niet meer nodig. Het geeft alleen maar meer stress en meer afleiding dat het niet echt de moeite waard is, hoe gaaf ik de techniek ook vind.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Oogje schreef op vrijdag 8 maart 2024 @ 09:54:
Ik denk de rijders dat ook met je eens zijn :)

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• wowly
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12-09 22:10
Ik vind het altijd fijn om dit topic door te nemen omdat ik veel mis. Ik kan nauwelijks de VTs zien, zelfs qualis lukt me vaak niet. Dit topic is ideaal om even wat info op te halen.

Gedoe over de vorm van het topic kan ik daarentegen wel missen als kiespijn, hoewel ik er nu zelf nota bene OOK aan meedoe ! (Grmbl)

PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holk
Martinspire schreef op vrijdag 8 maart 2024 @ 11:26:
[...]

Eens. Ik heb ook een tijdje met al die extra statistieken gekeken en ik merkte langzaam dat ik gewoon minder genoot van het racen en de acties. Als je alles al aan ziet komen, is het ook wat minder boeiend en je bent toch geneigd om naar andere zaken te kijken, terwijl er op het scherm nog wat gebeurd.

Daarnaast zit de regie de afgelopen jaren gewoon veel beter op te letten, dat je echt stukken minder mist dan voorheen. Bij hele saaie races wil ik nog wel eens wat kijken, maar eigenlijk vind ik het niet meer nodig. Het geeft alleen maar meer stress en meer afleiding dat het niet echt de moeite waard is, hoe gaaf ik de techniek ook vind.
Ben zo blij met die verschillen in tijden aan de linker kant, daar kun je als fan uit aflezen of gaten groter worden of niet, of een extra pitstop mogelijk is etc. Kun je de race toch net iets meer lezen dan wat er in beeld komt.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 02:10

sjaool

Every life should have 9 cats

[...]

Er zijn mensen die dat juist wel waarderen. Je kunt er overheen scrollen als je het niet wilt lezen. Het race topic is tijdens de race dan ook altijd al een slow (fast) chat topic geweest. Ik moet zeggen dat de sfeer daar de afgelopen paar jaar juist heel erg verbeterd is.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
Als jullie het natuurlijk ook leuk vinden, dan heb ik hier de bekende Bingo kaart weer voor aankomende race!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wPv5HlEFWGq2WuQ40yt7r20sLeA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/gocr9zUddUJpyObDUno1NhTT.webp?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter

Vertaald:
Spain's Carlos Sainz will not take part in the 2024 #F1 Saudi Arabian Grand Prix at the #CornicheJeddah circuit, due to his deteriorating health. He is currently hospitalized for an appendectomy, which was the cause of his illness during the

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Extigo
  • Laatst online: 10:30

Steam

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 10:03
Vergiftigd door Ferrari?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 02:10

sjaool

Every life should have 9 cats

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeKaerften
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Ai, naar voor Sainz. Wel benieuwd wat Olly Bearman er van gaat bakken. Afgelopen jaar niet verkeerd in F2.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
Nee een operatie aan zijn blinde darm
Spaniard Carlos Sainz will not participate in the Saudi Arabian Grand Prix of 2024,due to the deterioration of his health condition. He is now in the hospital to undergo an appendix operation, which was the cause of his illness during the two days.

[ Voor 43% gewijzigd door G_Dragon op 08-03-2024 12:17 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• streamnl
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Ik ken hem niet echt.
Waarmee kan ik hem vergelijken?

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holk
streamnl schreef op vrijdag 8 maart 2024 @ 12:17:
[...]

Ik ken hem niet echt.
Waarmee kan ik hem vergelijken?
Je kunt ook niet veel verwachten van iemand die echt vers in een auto stapt en dan gelijk deze baan..

Bearman was een degelijke rijder in F2, geen hoogvlieger met spectaculaire rijstijl. Wil niet zeggen een Nyck de Vries, maar heeft wel veel karakteristieken in rijstijl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Gaat lekker met Sainz. -O-

Maar uh, wie is Ollie Bearman? Reservecoureur die blijkbaar in de F2 rijdt nu. Maar waarom niet Giovinazzi of Shwartzman?

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Millie-ano
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Of Schumacher een weekje losweken bij Mercedes ... zou wat zijn

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Mink Z.
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12-09 17:00
Millie-ano schreef op vrijdag 8 maart 2024 @ 12:37:
Of Schumacher een weekje losweken bij Mercedes ... zou wat zijn
Zodat niet alleen Sainz zelf, maar ook zijn auto in de kreukels ligt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fox-Racing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 16:11
DaniëlWW2 schreef op vrijdag 8 maart 2024 @ 12:36:

Maar uh, wie is Ollie Bearman? Reservecoureur die blijkbaar in de F2 rijdt nu. Maar waarom niet Giovinazzi of Shwartzman?
Giovinazzi & Shwartzman rijden nu beide voor Ferrari in WEC
maar zijn nog wel officieel reserve coureur

Bearman was toch al aanwezig

RichardVos.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willem30
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 10-09 12:06
Fox-Racing schreef op vrijdag 8 maart 2024 @ 12:42:
[...]

Giovinazzi & Shwartzman rijden nu beide voor Ferrari in WEC
maar zijn nog wel officieel reserve coureur

Bearman was toch al aanwezig
Vanaf VT3 en voor de rest van het weekend, wordt hij vervangen door reservecoureur Oliver Bearman. Oliver neemt daarom niet verder deel aan het vervolg van deze ronde van het F2-kampioenschap. De Ferrari-familie wenst Carlos een spoedig herstel toe.”

Ferrari’s test- en reservecoureur Bearman verzekerde zich op donderdag nog van de pole-position voor de Formule 2-hoofdrace. Een coureur mag echter niet in hetzelfde weekend deelnemen aan zowel de F1 Grand Prix als aan de F2-races. Zijn team Prema heeft geen vervanger en zal het weekend volbrengen met één auto. Het team meldde: "Hoewel we het jammer vinden om de #3 auto terug te trekken die in Jeddah vanaf pole mocht vertrekken, zijn we blij dat Ollie zijn F1-debuut gaat maken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haribo112
  • Registratie: Augustus 2010
  • Niet online
Willem30 schreef op vrijdag 8 maart 2024 @ 12:43:
[...]

Vanaf VT3 en voor de rest van het weekend, wordt hij vervangen door reservecoureur Oliver Bearman. Oliver neemt daarom niet verder deel aan het vervolg van deze ronde van het F2-kampioenschap. De Ferrari-familie wenst Carlos een spoedig herstel toe.”

Ferrari’s test- en reservecoureur Bearman verzekerde zich op donderdag nog van de pole-position voor de Formule 2-hoofdrace. Een coureur mag echter niet in hetzelfde weekend deelnemen aan zowel de F1 Grand Prix als aan de F2-races. Zijn team Prema heeft geen vervanger en zal het weekend volbrengen met één auto. Het team meldde: "Hoewel we het jammer vinden om de #3 auto terug te trekken die in Jeddah vanaf pole mocht vertrekken, zijn we blij dat Ollie zijn F1-debuut gaat maken."
Als Bearman nog voor het kampioenschap in de F2 wilde gaan is dit wel een nadeel voor hem, lijkt me.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DataGhost
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-09 22:18

DataGhost

iPL dev

Dat kampioenschap is geen garantie op een stoeltje in de F1. Een superlicentie heeft 'ie al dus daar hoeft het ook niet voor. Dan lijkt me rijden in F1 op alle mogelijke manieren beter.

Acties:
  • +33 Henk 'm!

• Willem30
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 10-09 12:06
Grappig feitje: Doordat Bearman als Brit nu in de Ferrari gaat rijden, zal Hamilton niet de eerste Britse rijder worden voor Ferrari in 25 jaar tijd. :P Hamilton mist weer een record.

[ Voor 9% gewijzigd door Willem30 op 08-03-2024 12:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaniëlWW2 schreef op vrijdag 8 maart 2024 @ 12:36:

Maar uh, wie is Ollie Bearman?
Oliver Bearman

18 jaar, komt qua leeftijd nét kijken en benieuwd wat hij er van maakt 🏎️ 💨💨💨

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Chakotay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 11-09 09:12

Chakotay

Lick here to continue

Nu maar hopen dat Sainz een smooth operation krijgt... Gelukkig hebben ze in Saudi genoeg ervaring met het verwijderen van lichaamsdelen.

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jorah_Newstone
  • Registratie: Februari 2024
  • Laatst online: 12-09 19:21
Verwijderd schreef op vrijdag 8 maart 2024 @ 12:55:
[...]

Oliver Bearman

Hmm, Bearman deed het anders zo slecht nog niet voor Haas tijdens de vrije training in Mexico vorig jaar ;)

https://racingnews365.com...x-free-practice-1-results

Top 5 kwalificeren voor Ferrari is nog net haalbaar, maar top 10 moet zeker lukken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Voor de liefhebbers.
F1 Academy rijd om 13.10 hun eerste race van het seizoen

Algemeen race topic Deel 3

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drials
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 02:28
Wel een bummer voor Sainz dat hij nu mogelijk goede punten mis loopt…

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

DeKaerften schreef op vrijdag 8 maart 2024 @ 12:16:
Ai, naar voor Sainz. Wel benieuwd wat Olly Bearman er van gaat bakken. Afgelopen jaar niet verkeerd in F2.
Hij stond iig op Pole in de F2:
In his stead, Ferrari reserve driver Oliver Bearman, who had qualified on pole for Saturday's F2 feature race, will take over driving duties from Friday's FP3 onwards.

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• caspervc
Verwijderd schreef op vrijdag 8 maart 2024 @ 12:55:
[...]

Oliver Bearman

Idd, ben heel benieuwd. Snelle auto, maar niet de gemakkelijkste baan om in de F1 te debuteren als rookie. Ik zeg: heel houden, geen gekke dingen doen en wat puntjes pakken. P7 ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Heeft Sainz nog mazzel, loopt dus al een aantal dagen rond met die klachten terwijl je daar dus snel bij moet zijn.

Ferrari profiel van Bearman
https://www.ferrari.com/en-EN/formula1/oliver-bearman

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Artemiev
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 12-09 13:04
caspervc schreef op vrijdag 8 maart 2024 @ 13:05:
[...]

Idd, ben heel benieuwd. Snelle auto, maar niet de gemakkelijkste baan om in de F1 te debuteren als rookie. Ik zeg: heel houden, geen gekke dingen doen en wat puntjes pakken. P7 ofzo
Alles of niets 8)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/GIJZ9lwWwAEnD8G?format=jpg&name=small

[ Voor 60% gewijzigd door basvn op 08-03-2024 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

sambalbaj schreef op vrijdag 8 maart 2024 @ 13:07:
Heeft Sainz nog mazzel, loopt dus al een aantal dagen rond met die klachten terwijl je daar dus snel bij moet zijn.
Enige nadeel is dat als die ontploft het litteken van de operatie wat groter is tegenwoordig? :)

FP1 en FP2 rijden met een blindedarmontsteking lijkt me idd niet optimaal met de G-krachten.

PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaapstobbe
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 15:18
Wel lullig als Sainz straks aan het einde van het seizoen de WDC op 1 puntje mist...

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• breew
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 07:32
Hamvraag: Gaat Bearman eindigen voor Leclerc? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 12:28

Pierre

Van nature lui!

YakuzA schreef op vrijdag 8 maart 2024 @ 13:05:
[...]

Hij stond iig op Pole in de F2:

[...]
Hij mag niet rijden in de F2 omdat hij vandaag en morgen F1 rijdt.

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BiaggioLuciano
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 12-09 23:39
Wel fijn voor Leclerc, kan hij wat puntjes weglopen van Sainz :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breew
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 07:32
Pierre schreef op vrijdag 8 maart 2024 @ 13:15:
[...]

Het lijkt erop dat ze zijn hele auto uit de F2 terugtrekken deze race

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Extigo
  • Laatst online: 10:30
breew schreef op vrijdag 8 maart 2024 @ 13:21:
[...]

Het lijkt erop dat ze zijn hele auto uit de F2 terugtrekken deze race

[Twitter]
Dat moet wel. Zodra de kwalificatie geweest is, mag een coureur niet meer gewisseld worden.

Steam

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Pierre schreef op vrijdag 8 maart 2024 @ 13:15:
[...]

Dat lijkt me logisch, maar dat veranderd toch niks aan dat hij op Pole stond in de F2 wat onderstreept dat hij er iets van kan? :P

PSN

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Danielson
  • Registratie: Januari 2003
  • Nu online
Lekkere baan ook voor je eerste F1 race, ik wil niet met hem ruilen! Ik ben al zenuwachting bij een sim race start :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caspervc
jaapstobbe schreef op vrijdag 8 maart 2024 @ 13:10:
Wel lullig als Sainz straks aan het einde van het seizoen de WDC op 1 puntje mist...
Aan de andere kant: dan was het niet het saaie als we nu allemaal verwachten :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pro_6or

pro_6or

amateur_60r

breew schreef op vrijdag 8 maart 2024 @ 13:10:
Lekvraag: Gaat de Bearman eindigen voor Ham? >:)

een treffende spreuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 10:55
pro_6or schreef op vrijdag 8 maart 2024 @ 13:53:
[...]

Lekvraag: Gaat de Bearman eindigen voor Ham? >:)
Zou toch fantastisch zijn als ie LEC ook het snot uit de ogen rijdt >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
breew schreef op vrijdag 8 maart 2024 @ 13:10:
Dat zou wel echt legendarisch zijn O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woefdram
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 10-09 19:09
Voor Sainz is het gelukkig dat er niet volgende week maar de week daarna pas weer een race gepland staat. Ik hoop voor hem dat het allemaal voorspoedig verloopt. Heb in mijn kennissenkring toch wel wat gevallen gezien waarbij zo'n blindedarmoperatie toch wat meer gevolgen had. Hij is natuurlijk wel in uitstekende conditie dus ik denk en hoop dat het allemaal mee gaat vallen. Kans dat hij dor het missen van deze race geen wereldkampioen wordt acht ik zeer zeer klein, maar vervelend is het natuurlijk wel.
Voor Bearman een leuke kans om zijn kunnen te laten zien. Wel op een lastig stratencircuit. Voor de overige rijders is het ook wel een dingetje denk ik zo'n nieuwe coureur op dit circuit vanmiddag in de kwalificatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Woefdram schreef op vrijdag 8 maart 2024 @ 14:06:
Kans dat hij dor het missen van deze race geen wereldkampioen wordt acht ik zeer zeer klein, maar vervelend is het natuurlijk wel.
Ik denk dat een race meer/minder rijden niet veel uit zal maken op een seizoen zo lang als deze.

Wat wel uit maakt is dat Verstappen de ene na de andere overwinning aan elkaar rijgt waarschijnlijk

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Hippocampus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07-09 20:45

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

Wat mij vooral dwars zit in dit topic....
Oh de bitchsessie is al voorbij. -O- :9

'Tis nooit goed' maar meestal is het wel gezellig met jullie :(:)

Dus Bearman hier op Jeddah instappen? Meteen in het diepe zeg maar.
Heel erg benieuwd wat ie er van kan maken.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Maar Bearman heeft niet bepaald een ideaal debut zeg.
Eerste race in de F1, meteen voor Ferrari, alleen FP3 en dan ook nog eens op dit circuit met zo weinig marge voor fouten.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pro_6or

pro_6or

amateur_60r

LZ86 schreef op vrijdag 8 maart 2024 @ 13:57:
[...]

Zou toch fantastisch zijn als ie LEC ook het snot uit de ogen rijdt >:)
Als hij dat voor elkaar krijgt dan zit hij meteen gebakken!

een treffende spreuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12:20

OMD

Lijkt mij sterk dat hij uitmuntend presteert. Weinig ervaring in een f1 auto. Veel coureurs moeten toch even een race of 3 wennen aande veel hogere snelheid met anderen dan wanneer je een test alleen rijdt.

We gaan het zien. Wel leuk voor hem.

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
DaniëlWW2 schreef op vrijdag 8 maart 2024 @ 14:29:
Eerste race in de F1, meteen voor Ferrari, alleen FP3 en dan ook nog eens op dit circuit met zo weinig marge voor fouten.
Hij debuteert tenminste.
We zitten wel in een seizoen met 0 doorstroming vanuit F2.
En doorstroming is zelfs voor kampioenen geen garantie.

Voor Prema zijn de druiven wel zuur.
Rijder op pole maar dns.
Blijft als als en zowel een verantwoordelijkheid van team als rijder, maar met de klachten liep Sainz al dagen rond.

[ Voor 17% gewijzigd door sambalbaj op 08-03-2024 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorah_Newstone
  • Registratie: Februari 2024
  • Laatst online: 12-09 19:21
DaniëlWW2 schreef op vrijdag 8 maart 2024 @ 14:29:
Niet een ideaal debut inderdaad, maarrrr er kan van alles gebeuren in 1 race, de Ferrari is wel een goede auto, dus dan leg je de lat ook meteen erg hoog. Echter hoop ik dat ze hem vertellen gewoon te genieten en verder niks te verwachten van hem.
Pagina: 1 ... 3 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Huisregels van dit topic:
  • Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
  • Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
  • Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
  • Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.

Overige topics:

Dit topic sluit ergens in de week na de race.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de
Officiële Tweakers Discord