[F1 2024] Race 3 GP van Australië Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 61.328 views

Onderwerpen

Acties:
  • +30 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Mede-auteurs:
  • Chocoball
  • Registratie: Februari 2007
  • Nu online

Chocoball

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Nu online

G_Dragon

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jHCQxl5aAM5SIMvA8k_T3A-EbFI=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/INyoUNp2p0GL3OkXGr8lIMLj.png?f=user_large
Race 3: Australian Grand Prix
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4fTXWwrXeYMeJpDcEVPgaQRuJ-0=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/qNDSUlaVwmmiQ9W4JerjGLJ7.jpg?f=user_large

Topicregels
💬️
  • Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
  • Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
  • Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
  • Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.

Schema
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cWWnMMUouFMQAHS15yJXqyCBzI8=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/hvvnvj3AmMbgQedNEYJDnfpV.png?f=user_large
vr 22 mrt
Free Practice 1:Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/nlTMBctRjBr21TU1f8CalFSr/full.png 02:30
Local time: 12:30
Free Practice 2:Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/nlTMBctRjBr21TU1f8CalFSr/full.png 06:00
Local time: 16:00
za 23 mrt
Free Practice 3:Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/nlTMBctRjBr21TU1f8CalFSr/full.png 02:30
Local time: 12:30
Qualifying:Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/nlTMBctRjBr21TU1f8CalFSr/full.png 06:00
Local time: 16:00
zo 24 mrt
Race:Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/nlTMBctRjBr21TU1f8CalFSr/full.png 05:00
Local time: 15:00

Circuit
▸ Melbourne Grand Prix Circuit▸ Aantal rondes: 58
▸ Locatie: Melbourne, Australië▸ Lengte Circuit: 5,278 km
Meer info ↗▸ Race afstand: 306,124 km

Afbeeldingslocatie: https://media.formula1.com/image/upload/f_auto/q_auto/v1677244985/content/dam/fom-website/2018-redesign-assets/Circuit%20maps%2016x9/Australia_Circuit.png.transform/7col-retina/image.png

Bandenoverzicht

Voor de race in Melrbourne zijn de volgende compounds gekozen: Hard C3, Medium C4 en Soft C5.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/A0nIoMGX40YYdM7KXi-FjuAoWB4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/N3WPjEca7O1vGsLkOBJZekk8.jpg?f=fotoalbum_large

Terug naar boven

[ Voor 7% gewijzigd door G_Dragon op 20-03-2024 08:10 ]

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha Deo
  • Registratie: November 2023
  • Niet online
Mooi! Maar: kwalificatie om 6.00 uur en race om 5.00 uur: was dat altijd al zo?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Tha Deo schreef op woensdag 20 maart 2024 @ 08:04:
Volgens mij was de race altijd om 7 uur in de ochtend.

Ik ga dit wel uitgesteld kijken, zo spannend is het seizoen ook niet echt dat 5 uur motiverend genoeg is om voor wakker te worden. En gaat het ook niet worden.

[ Voor 8% gewijzigd door Gunner op 20-03-2024 08:13 ]

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• durian
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23-05 15:05
Lekker vroeg, I love it, heb ik daarna nog wat aan mijn dag :-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Tha Deo schreef op woensdag 20 maart 2024 @ 08:04:
Verschoven ivm daglicht en rode vlaggen.
For Formula One fans in Europe, it will be an early start. When the lights go out on Sunday, 24 March, in Melbourne for the Australian Grand Prix, it will be just after 15:00 locally. This is 5am CET/4am UK time. A year ago, this race started at 7am CET/6am UK time. Why has that changed?
https://www.gpblog.com/en...ustralian-grand-prix.html

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • +17 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Ik keek deze openingsrace altijd samen met een vriend. Een flinke sloot koffie om zes uur, croissantjes, anderhalf uur wakker worden met het gezellige gezoem om daarna het motorseizoen voor geopend te verklaren en samen op onze gemotoriseerde tweewielers een flink stuk te touren.

Deze traditie had ik graag voortgezet, als hij niet twee jaar geleden...

spoiler:
Zijn motor verkocht. }:|

(Vrij naar Herman Finkers.)

https://oneerlijkewoz.nl
Het ergste moet nog komen / Het leven is een straf / Een uitgestrekte kwelling van de wieg tot aan het graf

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• werphengel
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 03-09-2024
Het is te hopen dat deze race wat spannender wordt. 🥴 Het was al moeilijk om de ogen open te houden en dan helpt vijf uur 's morgens al helemaal niet. 😆

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Dat word vroeg de wekker zetten :P

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-05 18:52

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Gelukkig kan ik via F1TV terugkijken. Ik ga dus wel net als eerdere jaren "pas" om 7 uur de race kijken.
Wordt Japan ook eerder of blijft dat wel 7 uur?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TinusXIII
  • Registratie: April 2021
  • Nu online
gwystyl schreef op woensdag 20 maart 2024 @ 08:34:
Gelukkig kan ik via F1TV terugkijken. Ik ga dus wel net als eerdere jaren "pas" om 7 uur de race kijken.
Wordt Japan ook eerder of blijft dat wel 7 uur?
Japan is 7 uur, China 9 uur.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• caspervc
  • Registratie: Mei 2003
  • Nu online
De tandjes, wat vroeg….

MY24 Volvo XC40 Recharge SMER Fjord Blue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakie66
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-05 19:00
gwystyl schreef op woensdag 20 maart 2024 @ 08:34:
Slim, kan ik ook via Viaplay dezelfde dag nog terugkijken? Even los van wat een betere optie is.

[ Voor 6% gewijzigd door sjakie66 op 20-03-2024 08:44 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09:48

DarkSide

theres no place like ::1

G_Dragon schreef op woensdag 20 maart 2024 @ 08:31:
Of gewoon doorgaan.
Ziet er naar uit dat we een feestje gaan houden en wat bier en spelletjes.
En dan gewoon doorgaan. Race kijken en dan even bijslapen.

Lijkt nu goed idee. Weet niet of de maandag het er mee eens is 8)

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12:50

OMD

Ik ga gewoon kijken als ik wakker wordt. Zit niet echt verschil in de wereld of ik om 5 uur kijk of 9 uur. De race zal er niet door veranderen en gewoon geen krant openen of social media. Heeft altijd prima gewerkt :)

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• evil_lemon
  • Registratie: Juli 2022
  • Laatst online: 10:38
sjakie66 schreef op woensdag 20 maart 2024 @ 08:44:
[...]

Slim, kan ik ook via Viaplay dezelfde dag nog terugkijken? Even los van wat een betere optie is.
Ja, je kunt zelfs als de uitzending nog bezig is deze vanaf het begin aanzetten. Kleine tip: Viaplay heeft bij mij nog wel eens dat wanneer ik start vanaf het begin, er even een seconde of 2 live beeld getoond wordt voordat de uitzending vanaf het begin wordt gestart. Dus als je hem aanzet terwijl de race nog bezig is, even het geluid uit en de andere kant op kijken...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alexbl69
  • Laatst online: 14:22
Dat wordt uitgesteld kijken. Doe dat bijna nooit, maar wordt nog een hele toer om de boel op te starten (F1TV) zonder een spoiler te zien :).

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-05 12:44
alexbl69 schreef op woensdag 20 maart 2024 @ 09:00:
Dat wordt uitgesteld kijken. Doe dat bijna nooit, maar wordt nog een hele toer om de boel op te starten (F1TV) zonder een spoiler te zien :).
wekker zetten, even de f1 stream aanzetten en op pauze, dan weer naar bed ;)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• murphydrz
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23-05 13:14
Uiteraard gewoon kijken om 5 uur! :) (..om waarschijnlijk een kwartier later in slaap te vallen en weer net op tijd wakker om het einde te zien) :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09:47
alexbl69 schreef op woensdag 20 maart 2024 @ 09:00:
F1TV laat geen spoilers zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asdfqwerty
  • Registratie: December 2022
  • Laatst online: 09:15
Bij ons gaat de wekker deze zondag toch al om 4:30, dus dan ik maar net zo goed de race meepakken :p

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Holk
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 08:34
4:41 wekker, 1 keer snoozen, dan naar beneden, tv aan, koffiezetapparaat aan, koffie, F1TV aanzetten...

regen, race met 1.5 uur uitgesteld

:+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22-05 21:54
Ik heb een natuurlijke wekker (zoontje van 2 maanden), maar zelfs die gaat nog niet om 5 uur. Dus ik ga lekker kijken wanneer hij wakker wordt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dehardstyler
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 22-05 00:03
Wat een tijd, daar ga ik echt niet voor opstaan, 7 uur is de limiet op zondag. :P

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Bartske schreef op woensdag 20 maart 2024 @ 09:10:
Ik heb een natuurlijke wekker (zoontje van 2 maanden), maar zelfs die gaat nog niet om 5 uur. Dus ik ga lekker kijken wanneer hij wakker wordt.
Gewoon een keer terug plagen door hem te vroeg wakker te maken? ;) :+

PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 09:10
De race was volgens mij eerder altijd om 07:00, dat was dan nog wel te doen.
5 uur is echt te vroeg, en zo spannend is het toch niet. Als je al wel een pushbericht ziet over wie er heeft gewonnen kan dat ook geen verrassing zijn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Nu online
OMD schreef op woensdag 20 maart 2024 @ 08:55:
Ik ga gewoon kijken als ik wakker wordt. Zit niet echt verschil in de wereld of ik om 5 uur kijk of 9 uur. De race zal er niet door veranderen en gewoon geen krant openen of social media. Heeft altijd prima gewerkt :)
En gewoon al m'n pushberichten van RTL, AD, NOS etc op de telefoon met m'n ogen dicht wegdrukken. In het verleden wel vaker gebeurd dat ik toch flarden van zo'n bericht zag, bijvoorbeeld Verstappen domin... ja dan weet je het al :9

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pilskes
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Voor mij als ontzettend slechte slaper en totaal geen ochtendmens zijnde, zijn die ochtendraces echt kl*te.

De race kijk ik wel live, dat moet gewoon.. de quali lijkt me niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chocoball
  • Nu online
Deze week lukte de betaling van mijn F1 TV abonnement maar niet. F1 support was karig met antwoorden en verwees steeds naar de FAQ waar ik weinig mee kon en was ik al bang de clausule in mijn contract te moeten lichten om met F1 pensioen te gaan ;)

Betaling is nu eindelijk gelukt dus dat wordt zondag vroeg opstaan :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TinusXIII
  • Nu online
dutchgio schreef op woensdag 20 maart 2024 @ 09:24:
De race was volgens mij eerder altijd om 07:00, dat was dan nog wel te doen.
5 uur is echt te vroeg, en zo spannend is het toch niet. Als je al wel een pushbericht ziet over wie er heeft gewonnen kan dat ook geen verrassing zijn. :)
Pas van de laatste jaren, de start is ook nog wel eens om 4 uur geweest volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08:24

sjaool

Every life should have 9 cats

Holk schreef op woensdag 20 maart 2024 @ 09:10:
4:41 wekker, 1 keer snoozen, dan naar beneden, tv aan, koffiezetapparaat aan, koffie, F1TV aanzetten...

regen, race met 1.5 uur uitgesteld

:+
Kwart voor 4 eruit voor de voorbeschouwing. :P

Vrijdagnacht blijf ik wel liggen want anders komt er qua thuiswerken ook niets van terecht. De zaterdag en zondag is voor mij niet zo'n probleem.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• streamnl
  • Niet online
Chocoball schreef op woensdag 20 maart 2024 @ 09:26:
Deze week lukte de betaling van mijn F1 TV abonnement maar niet. F1 support was karig met antwoorden en verwees steeds naar de FAQ waar ik weinig mee kon en was ik al bang de clausule in mijn contract te moeten lichten om met F1 pensioen te gaan ;)

Als de betaling gelukt is... dan kan je toch verlaat kijken?? O-) O-)
Al is het maar 1 uurtje, dat is lang genoeg om de spoilers te voorkomen en dan kan je toch een beetje genieten van je zondag.

Edit: hmm, terwijl ik dit net typte, klinkt het heel erg verleidelijk om het zelf uit te voeren.

[ Voor 7% gewijzigd door streamnl op 20-03-2024 10:20 ]

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jorah_Newstone
  • Registratie: Februari 2024
  • Laatst online: 23-05 15:35
Of gewoon niet naar bed gaan :+ Pre race show begint al lekker om 03:00. F2 begint al rond 1:00 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VincentG
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 07-05 09:33
Vroeg opstaan, niet mijn ding, zeker niet in het weekend + UK time, maar daarna pak ik gewoon nog even een paar uurtjes bed. :+
Gister werd de race van 2023 weer uitgezonden. Niet helemaal gezien maar wat een flinke chaos aan het einde was dat. Bijna alweer vergeten.

Oh oh Mr. B, oh oh!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertMe
  • Laatst online: 09:47
streamnl schreef op woensdag 20 maart 2024 @ 10:19:
[...]

Als de betaling gelukt is... dan kan je toch verlaat kijken?? O-) O-)
Al is het maar 1 uurtje, dat is lang genoeg om de spoilers te voorkomen en dan kan je toch een beetje genieten van je zondag.

Edit: hmm, terwijl ik dit net typte, klinkt het heel erg verleidelijk om het zelf uit te voeren.
Met vertraging kan niet als je met Multiviewer wilt kijken incl "live" timing. De (replay) live timing komt namelijk pas na de race beschikbaar (vanuit Multiviewer zelf). En als je onverhoopt later start terwijl het nog bezig is en je opent dan ook de live timing (omdat die bv in de "setup" zit) kun je wel de live timing weer sluiten maar blijven de overlays wel in de onboards staan :X. (Dus zie je alsnog bv de posities en intervallen van het moment dat je de live timing sloot).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chevy454
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Goed dat de zomer tijd omschakeling niet voor dit weekend is :+

Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

Ik ben er zaterdag en zondag niet live bij. Lekker uitslapen, ontbijtje maken en dan terugkijken.

Note to self; mobiel niet mee naar het toilet voor de start :P

Wear Sunscreen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastien
  • Niet online
Vorige twee races zat Melbourne in wintertijd (eerste zondag april) en wij in zomertijd (laatste zondag maart). Dan is het verschil 8 uur. Nu is dat niet zo en is het verschil 10 uur. Daarom dus vroeg op. :+

Zolang er mensen zijn zal de wereld nooit duurzaam worden.
Zijn er wel genoeg kliffen op de wereld waar 8 miljard mensen zich als lemmingen vanaf kunnen storten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Voor FP1 ga ik de wekker niet zetten en tijdens FP2 zit ik in de auto. FP3 laat ik ook schieten, ik denk dat ik Q wel live ga kijken. De race ook, lekker in bed en daarna weer in slaap vallen als ik daar behoefte aan heb.

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bartske
  • Laatst online: 22-05 21:54
YakuzA schreef op woensdag 20 maart 2024 @ 09:14:
[...]

Gewoon een keer terug plagen door hem te vroeg wakker te maken? ;) :+
Haha als jonge ouder ben je blij met elke seconde slaap die je kan pakken, dus heb ik alleen mezelf ermee :+ . Hij vindt de formule 1 races tot nu toe extreem slaapverwekkend, net zoals half Nederland dus ;)

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Wyke
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 15:02
ik zou de wekker de avond van tevoren al zetten, lijkt me praktischer :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 02:22

alienfruit

the alien you never expected

Waar ik dit weekend ben gelukkig maar drie uur tijdsverschil met Melbourne :) Nu alleen maar hopen dat de jetlag wat minder is dit keer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streamnl
  • Niet online
RobertMe schreef op woensdag 20 maart 2024 @ 10:25:
[...]

Met vertraging kan niet als je met Multiviewer wilt kijken incl "live" timing. De (replay) live timing komt namelijk pas na de race beschikbaar (vanuit Multiviewer zelf). En als je onverhoopt later start terwijl het nog bezig is en je opent dan ook de live timing (omdat die bv in de "setup" zit) kun je wel de live timing weer sluiten maar blijven de overlays wel in de onboards staan :X. (Dus zie je alsnog bv de posities en intervallen van het moment dat je de live timing sloot).
Niet aan gedacht. Zelf gebruik ik Multiviewer niet.
Allen de Ipad voor de segment tijden en mijn gsm voor de layout wie waar rijdt.

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 2080528

n.v.t

[ Voor 99% gewijzigd door Anoniem: 2080528 op 20-03-2024 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TinusXIII
  • Nu online
Bastien schreef op woensdag 20 maart 2024 @ 10:41:
Vorige twee races zat Melbourne in wintertijd (eerste zondag april) en wij in zomertijd (laatste zondag maart). Dan is het verschil 8 uur. Nu is dat niet zo en is het verschil 10 uur. Daarom dus vroeg op. :+
De race is sowieso een uur eerder, ook lokale tijd. Omdat ze vorige jaar in die clownshow met al die rode vlaggen tegen het punt aan liepen dat de zon heel laag stond en ze slecht zicht hadden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Anoniem: 2080528 schreef op woensdag 20 maart 2024 @ 11:55:
RB20 van Verstappen onderzocht door FIA na Grand Prix van Saoedi-Arabië

Heb tegen Verstappen fans wel eens geopperd dat die enorme voorspong iedere keer wel erg verdacht is >:)

Als op dat moment blikken konden doden, dan had ik dit niet kunnen schrijven :X
Artikel zelf wel gelezen?
Voor Red Bull Racing en Verstappen geen reden tot stressen, want de wagen, waarin dit seizoen al twee races werden gewonnen, werd correct bevonden door de internationale federatie. “Alle geïnspecteerde componenten bleken in overeenstemming te zijn met de regels van de Formule 1 in 2024”, concludeert de FIA na afloop.
Alles in orde dus.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• DataGhost
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 23-05 11:07

DataGhost

iPL dev

Heb tegen Verstappen fans wel eens geopperd dat die enorme voorspong iedere keer wel erg verdacht is >:)

Gewoon clickbait. Deze controles vinden elke paar races wel plaats op een willekeurige auto. Geen enkele reden om er nieuws van te maken of zo'n site te linken, die clicks verdienen ze niet.

Edit: na de race is bijvoorbeeld ook de auto van Bearman gewogen!!!! en die van alle andere coureurs ook

[ Voor 27% gewijzigd door DataGhost op 20-03-2024 12:14 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RCBL
  • Registratie: Januari 2023
  • Niet online

Als je topic leest denk je mijn hemel moet dat nu echt dat artikel. Het is gewoon normaal dat er een auto uitgepikt wordt ter controle. Als het een Wiliams was geweest zou je er nooit iets over gehoord hebben.
Een zooitje clickbait om maar wat in het nieuws te bregen...abject

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@Cartman! @DataGhost @RCBL

Meer dan duidelijk zo hoor, heb het bericht inmiddels weg gehaald.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pro_6or
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23-05 21:30

pro_6or

amateur_60r

W.v.t. Want het is het grootste compliment dat je Verstappen kan geven. Dat je gewoon niet kan geloven dat hij zo goed is. En toch is hij het.

een treffende spreuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boeryepes
  • Registratie: Januari 2016
  • Niet online
ter info, hoe de FIA deze post-race legality checks beschrijft:

https://www.fia.com/news/...ensure-fairness-formula-1

So how does the FIA go about checking for compliance, and is it the same at every event? The answer is that a series of random checks are carried out every weekend on different areas of the cars. This process has been in place for many decades, and exists to ensure compliance with the regulations by virtue of the fact that the teams do not know before the race which specific areas of which cars might be examined beyond the standard checks carried out on every car each weekend. This means that, from their perspective, any part of the car could be checked at any time, and the consequences for non-compliance with the Technical Regulations can be severe.

The biggest communication problem is we do not listen to understand. We listen to reply.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MuddyMagical
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14:10
RobertMe schreef op woensdag 20 maart 2024 @ 09:09:
[...]

F1TV laat geen spoilers zien.
Niet als je de race start nadat deze is afgelopen. Maar als je halverwege de race start vanaf het begin en daarna kiest voor 'Stream naar tv' bijvoorbeeld schakelt ie doodleuk over naar live beeld. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowhite0901
  • Registratie: Juni 2012
  • Nu online
Even afwachten hoe laat onze kleine wekker gaat. Normaal om 7 uur keken we wel naar dit gaat wel ver.

12 x 385Wp op HD4000SolarEdge zuid 13° pvoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProudElm
  • Laatst online: 22-05 16:08
MuddyMagical schreef op woensdag 20 maart 2024 @ 12:52:
[...]

Niet als je de race start nadat deze is afgelopen. Maar als je halverwege de race start vanaf het begin en daarna kiest voor 'Stream naar tv' bijvoorbeeld schakelt ie doodleuk over naar live beeld. :+
ja dit dus.. Zo irritant.. Bovendien, bij al mijn Android apparaten crast Android nadat ik cast naar de Chromecast :( Gebeurd alleen bij de F1TV app... Zo irritant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

[...]

Jup, die 'feature' ben ik ook al eens tegenaan gelopen met een qualy :P

PSN

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Nivado
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23-05 23:53

Zondag? Is deze race niet op zaterdag??!!1
/s

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Nivado schreef op woensdag 20 maart 2024 @ 13:27:
[...]

Zondag? Is deze race niet op zaterdag??!!1
/s
Wees maar niet ongerust, in de VS is deze race in Australie op zaterdagavond te zien :+

PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djerror
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22-05 14:02
[...]

Ja eerst ging dit wel altijd goed..pas halverwege vorig seizoen in mijn beleving switched hij naar live beeld als je kiest kijk vanaf start

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Sainz is nog steeds maar 'expected to be in the car':
“Carlos Sainz is expected to be back in the car, having had to miss Jeddah with appendicitis,” the team wrote in a pre-race statement. “He and team mate Charles Leclerc will most likely be fighting at the front of the field, as they have done in the first two rounds.”
https://www.formula1.com/...ve.5KF1LNxx4DDBgDCzdBVFZu

PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJTimo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-05 21:57
terugkijken is ook mijn strategie, want ik zit in een tijdzone NL - 4 u :z
Daarmee komt voor mij de racestart op 1:00 te liggen :O

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PalingDrone
  • Registratie: September 2017
  • Niet online
pilskes schreef op woensdag 20 maart 2024 @ 09:25:
Voor mij als ontzettend slechte slaper en totaal geen ochtendmens zijnde, zijn die ochtendraces echt kl*te.

De race kijk ik wel live, dat moet gewoon.. de quali lijkt me niet.
Slaap blijkbaar nog wat slechter en heb er geen moeite mee om gewoon ff stevig door te halen. (Lesje wel geleerd om dus niet vanuit bed te kijken, hoe vaak ik niet wakkergeworden ben van een volkslied -O- )
Waar ik dan weer sjacherijnig van zou worden als de boel wordt uitgesteld of veel rode vlaggen, zelfs ik heb zo m'n grenzen...
Anywayz helemaal blij met de voor mij dan "echte ouderwetse seizoensstart down under", ben d'r nu al ondersteboven van.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• breew
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 12:37
PalingDrone schreef op woensdag 20 maart 2024 @ 14:19:
[...]
Waar ik dan weer sjacherijnig van zou worden als de boel wordt uitgesteld of veel rode vlaggen, zelfs ik heb zo m'n grenzen...
aan het weer zal het niet liggen
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3doeCG4aPaosZAQJt1-LD6Dl7jc=/800x/filters:strip_exif()/f/image/IJtpPGA59cmrzrNZZQm1VhDs.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 4% gewijzigd door breew op 20-03-2024 14:27 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PalingDrone
  • Registratie: September 2017
  • Niet online

offtopic:
Pas maar op, ik weet dingen van jou...
Jij zit toch nog iedere rawe ceek met je Choco vingers aan hele prille topics?
Stuur maar een DM voor m'n IBAN en wanneer die 650k binnen zijn gaan we dit dus niet via De Pers(Groep) spelen maar moet je gewoon doorgaan met je topicstarts ;)
Dat pensioen kan je dus wel vergeten zolang ik nog juice over je heb, fear my Google drive of doom })

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Giem
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14:42
Op vakantie in de Filipijnen, dus in een perfecte tijdzone om te kijken naar een race in Australië in een strandbedje op een hagelwit strand onder de palmbomen, je kan een race onder slechtere omstandigheden kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albino71
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Vroeger keek ik alles live, maar we kunnen lekker uitgesteld kijken, dus daar ga ik gebruik van maken.

Ben benieuwd hoe RIC met de langzaam toenemende druk omgaat in z’n thuisrace.

Te koop....

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Chocoball
  • Nu online
De weersvoorspelling in Melbourne was eerst was droog en zonnig. Daarna werd er regen rond de kwalificatie verwacht en nu is het waarschijnlijk regenachtig op de vrijdag.

Afbeeldingslocatie: https://preview.redd.it/if-valtteri-were-any-more-aussie-hed-be-pissing-brown-snake-v0-e4eg4y40eepc1.png?width=1080&crop=smart&auto=webp&s=a1e0024b87da43859ab00df36350430ad304b8c1

Met beeld en geluid: https://www.veed.io/view/...8d-4ecb-b33a-60a44bf18c91

[ Voor 53% gewijzigd door Chocoball op 20-03-2024 16:11 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• B-Real
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 13:20
Hmm, met een pasgeboren baby is 6.00 en 5.00 best te combineren met een flesje. Aan de andere kant, alle slaap die ik kan pakken is ook winst op dit moment :P

Alternatief is het op een later moment kijken, waarbij een driejarig ventje mij de oren van de kop vraagt. "Is dat Max?", "Is dat Sainz?", "Is dat Norris?", "Waar is Max?" :')

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 21-05 16:29
Chocoball schreef op woensdag 20 maart 2024 @ 16:04:
De weersvoorspelling eerst was droog en zonnig. Daarna werd er regen rond de kwalificatie verwacht en nu is het waarschijnlijk regenachtig op de vrijdag.
En hoe is het weer daar in Australië? :+

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gwoon Joep
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 14:01
(jarig!)
Chocoball schreef op woensdag 20 maart 2024 @ 16:04:
De weersvoorspelling in Melbourne was eerst was droog en zonnig. Daarna werd er regen rond de kwalificatie verwacht en nu is het waarschijnlijk regenachtig op de vrijdag.

[Afbeelding]

Met beeld en geluid: https://www.veed.io/view/...8d-4ecb-b33a-60a44bf18c91
Welkom in Europa jonguhhh...Bottas 12 points _O- _O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TrekDr0p
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20-05 09:18

TrekDr0p

QR niet scannen

Volgens mij is er maar 1 emotie die past bij deze tijden.... :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocoball
  • Nu online
Maar 2 van de 3 Australiërs bij de persconferentie ;)
Afbeeldingslocatie: https://preview.redd.it/albert-fabrega-fia-press-conferences-for-this-weekend-v0-sogkotjoffpc1.jpeg?auto=webp&s=3e21e883c674961e119d59d1908044d75d6b5f0e

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Saturnus
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Giem schreef op woensdag 20 maart 2024 @ 14:47:
Op vakantie in de Filipijnen, dus in een perfecte tijdzone om te kijken naar een race in Australië in een strandbedje op een hagelwit strand onder de palmbomen, je kan een race onder slechtere omstandigheden kijken.
Nice! Ik ben voor deze race naar Indonesië gegaan om het probleem met tijd op te lossen. Hopelijk volgend jaar weer ter plekke.

[ Voor 4% gewijzigd door Saturnus op 20-03-2024 16:44 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• VincentG
Omg, die reclame met Bottas. _/-\o_

Oh oh Mr. B, oh oh!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zonoskar
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13:15

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

Bottas kan zo bij Joost Klein in een video.

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• AvK
  • Laatst online: 14:51

AvK

Ready Set Go

Inderdaad, errug grappig. Viel me mee dat ie een zwembroek aan had.....
En inderdaad, die Ass kalender hangt hier in het kleinste kamertje, dus elke maand een andere hoek van zijn kont..... Zucht. Mijn oudste dochter vond het een goed idee om haar vader die kalender kado te doen met Kerst. _/-\o_

AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Nu online

Pierre

Van nature lui!

Vanwege drukte op het werk dit topic gemist, snel even bookmarken en heb zeker zin in de race down under. Lekker op tijd mijn bed uit dan kan daarna lekker op de racefiets jumpen en mijn kop leeg fietsten van de drukke werkweek.

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Humma Kavula schreef op woensdag 20 maart 2024 @ 10:31:
Ik ben er zaterdag en zondag niet live bij. Lekker uitslapen, ontbijtje maken en dan terugkijken.

Note to self; mobiel niet mee naar het toilet voor de start :P
Dat gaat bij mij tot nu toe elke keer mis.

Risicofactoren:

Groepschats
Nieuwsapps
Forumtopics
Reddit

Al is mijn gewoonte om die laatste app open te hebben nog voor mijn kont de bril raakt al bijna een jaar afgeleerd. Hoeveel tijd je daarmee wel niet overhoudt! Nu heb ik uren meer per dag te besteden in die andere apps en sites.

https://oneerlijkewoz.nl
Het ergste moet nog komen / Het leven is een straf / Een uitgestrekte kwelling van de wieg tot aan het graf

Acties:
  • +28 Henk 'm!

• LA-384
  • Laatst online: 15:01
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/37B1gqzbOsUUkDftlm9u7CRcAqc=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/OikSMMzQNcvNQRHktNcHY7rG.jpg?f=user_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Chocoball
  • Nu online
Sauber rijdt dit weekend onder haar 2e naam Kick Sauber omdat Stake niet mag adverteren in Australië.

Afbeeldingslocatie: https://preview.redd.it/stake-is-not-allowed-to-advertise-its-services-in-australia-v0-ier1domw0mpc1.jpg?width=900&format=pjpg&auto=webp&s=426cb865204bfb5107466f55533727a847c2fdc8

Zhou pakt ook door met het Australië thema en heeft Bottas op zijn helm gezet..

Afbeeldingslocatie: https://preview.redd.it/zhou-guanyu-this-is-special-v0-o6a4fb46xmpc1.jpg?width=1080&crop=smart&auto=webp&s=8dccef801c62e9b01b68776dd18a54edd56df09f

Op zijn Instragram toont Zhou zijn helm aan Bottas (video) https://www.instagram.com...5a/?igsh=Njg3a296amY2NW92

[ Voor 7% gewijzigd door Chocoball op 21-03-2024 09:07 ]

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• JEightyFive
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 22-05 16:44
Wat een ongelooflijke held die Bottas :D
Deze Valtteri is een stuk leuker dan die van Mercedes. Vraag me af in hoeverre hij contractueel tegengehouden werd daar als het op dit soort dingen aankomt. Vind Mercedes als team en Wolff in het bijzonder altijd behoorlijk stijf overkomen. Heb er daarom ook maar weinig mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murphydrz
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23-05 13:14
JEightyFive schreef op donderdag 21 maart 2024 @ 08:36:
Deze Valtteri is een stuk leuker dan die van Mercedes. Vraag me af in hoeverre hij contractueel tegengehouden werd daar als het op dit soort dingen aankomt. Vind Mercedes als team en Wolff in het bijzonder altijd behoorlijk stijf overkomen. Heb er daarom ook maar weinig mee.
Daarom hoop ik ook echt niet dat Max naar Mercedes gaat. Ik vind dat team maar een negatieve uitstraling hebben.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-05 15:55
B-Real schreef op woensdag 20 maart 2024 @ 16:06:
Hmm, met een pasgeboren baby is 6.00 en 5.00 best te combineren met een flesje. Aan de andere kant, alle slaap die ik kan pakken is ook winst op dit moment :P

Alternatief is het op een later moment kijken, waarbij een driejarig ventje mij de oren van de kop vraagt. "Is dat Max?", "Is dat Sainz?", "Is dat Norris?", "Waar is Max?" :')
Hier zegt de driejarige doodleuk: "ik wil een filmpje kijken op de tebevisieee, jij mag niet!!". En als je dan de iPad aanbiedt als alternatief dan is de wereld te klein... :9~ Kinderen... Je krijgt er zo veel voor terug :D

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JEightyFive
murphydrz schreef op donderdag 21 maart 2024 @ 08:42:
[...]

Daarom hoop ik ook echt niet dat Max naar Mercedes gaat. Ik vind dat team maar een negatieve uitstraling hebben.
https://www.nu.nl/formule...-red-bull-te-blijven.html
Voorlopig lijkt dat nog niet te gebeuren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08:24

sjaool

Every life should have 9 cats

Verstandige jongen die Max. ;)

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Als de race slaapverwekkend is, kun je prima bijslapen :p

PSN

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
De vleugels :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NNNQH4KMXRF82_5Us5gG4d40SOw=/232x232/filters:sharpen(0.5,0.1,false):strip_exif()/f/image/Knrldth6KOhoSV3J3xLvOOHM.webp?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BAJSOtN7ySFTSxQN3KSYJU9zvoM=/232x232/filters:sharpen(0.5,0.1,false):strip_exif()/f/image/5mJjQAeRFwdPE1CnoMvtyxiF.webp?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7J9UC8PHG-Fpf83owJ5Gpa7vdqQ=/232x232/filters:sharpen(0.5,0.1,false):strip_exif()/f/image/FeBqYPz3eJRvc0p2TGf26ggK.webp?f=fotoalbum_tile

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +2 Henk 'm!

JEightyFive schreef op donderdag 21 maart 2024 @ 08:36:
2 zielen 1 gedachte, heb altijd al het idee dat iedereen Mercedes een verplichte media training heeft genoten maar dan in het extreme.

Het leek of Valteri opnieuw begon te leven, zag gewoon bij ieder interview weer een glimlach op zijn gezicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streamnl
  • Niet online
Ik denk ook niet dat het gaat gebeuren maar ik sluit het niet uit.
Vorig jaar was het ook ondenkbaar dat HAM naar Ferrari zou gaan.

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMARONE
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 22-05 19:49
Anoniem: 2080528 schreef op donderdag 21 maart 2024 @ 10:09:
[...]

2 zielen 1 gedachte, heb altijd al het idee dat iedereen Mercedes een verplichte media training heeft genoten maar dan in het extreme.

Het leek of Valteri opnieuw begon te leven, zag gewoon bij ieder interview weer een glimlach op zijn gezicht.
Ik heb best wel sympathie voor Wollf. Ik denk eerder dat een Hamilton die negatieve gevoelens opwekt. Zie Max er graag rijden juist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JEightyFive
streamnl schreef op donderdag 21 maart 2024 @ 10:12:
[...]

Ik denk ook niet dat het gaat gebeuren maar ik sluit het niet uit.
Vorig jaar was het ook ondenkbaar dat HAM naar Ferrari zou gaan.
Ik ga nu een beetje offtopic, maar na het zien van DTS vind ik het minder verrassend eigenlijk. Je ziet daarin al regelmatig de gelatenheid en twijfels bij Lewis. Nu weet ik, DTS is goed in dingen opblazen, maar zijn lichaamstaal spreekt regelmatig boekdelen. Hij spreekt zich ook wel uit erover en verwijst ook naar bijvoorbeeld Alonso die met zijn stap weer op het podium stond.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Millie-ano
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Is de vergelijking van de vleugel van de Williams en de Alphatauri iets wat je kan classificeren als 'veel vleugel' voor Williams en 'weinig vleugel' voor Alphatauri ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
Millie-ano schreef op donderdag 21 maart 2024 @ 10:58:
[...]

Is de vergelijking van de vleugel van de Williams en de Alphatauri iets wat je kan classificeren als 'veel vleugel' voor Williams en 'weinig vleugel' voor Alphatauri ?
Ja op zich? :P Of ik zie het verkeerd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Millie-ano
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
G_Dragon schreef op donderdag 21 maart 2024 @ 11:08:
[...]

Ja op zich? :P Of ik zie het verkeerd..
Denk het niet. Maar je hoort men wel eens op televisie als ze het over afstelling hebben met die termen. En nu heb ik er een beeld bij. Bij de voorvleugel zie je ze wel eens knippen natuurlijk bij de pitstop.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
Melbourne… what a place! 🤩

It feels good to be back in Australia 😎

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eOofD893OExxphg4XZpi-xNOqwk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/nxUJQdPjk3S6ahbXznfYPhRJ.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 9% gewijzigd door G_Dragon op 21-03-2024 11:52 ]

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

Australians being Australians. :p

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VincentG
Zou wel leuk zijn als Verstappen voor de 2e keer tien wins op rij kan pakken, en mogelijk het record erna verder aanscherpt. Daarna mag mag kampioenschap wel weer wat spannender worden.

Oh oh Mr. B, oh oh!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chocoball
  • Nu online
Volgens AMuS wordt na de 1e vrije training van vrijdag bepaalt of Sainz inderdaad mee kan doen of dat Bearman weer voor hem invalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonoskar
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13:15

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

De weekend warmup heeft het over 4 DRS zones. Is dat niet een beetje overkill?

/edit: Oh, dat was vorig jaar ook al.... 8)7

[ Voor 23% gewijzigd door zonoskar op 21-03-2024 14:54 ]

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BvZwolle
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12:12

Ik zou voor optie 2 gaan. Leuk dat gekwebbel om je heen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Chocoball schreef op donderdag 21 maart 2024 @ 13:41:
Volgens AMuS wordt na de 1e vrije training van vrijdag bepaalt of Sainz inderdaad mee kan doen of dat Bearman weer voor hem invalt.
Pas na FP1 zal Sainz idd 100% weten wat de G-krachten voor gevoel in de buik oplevert idd.
Lijkt me idd een verstandig moment om het te evalueren.

PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

G_Dragon schreef op donderdag 21 maart 2024 @ 11:52:
Melbourne… what a place! 🤩

It feels good to be back in Australia 😎

[Afbeelding]
Scherp die van Max (zand)voort :)
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Huisregels van dit topic:
  • Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
  • Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
  • Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
  • Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.

Overige topics:

Dit topic sluit ergens in de week na de race.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de
Officiële Tweakers Discord