[F1 2024] Race 1 GP van Bahrein Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 18 Laatste
Acties:
  • 81.103 views

Onderwerpen

Acties:
  • +60 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Mede-auteurs:
  • Chocoball
  • Registratie: Februari 2007
  • Nu online

Chocoball

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10:25

G_Dragon

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jHCQxl5aAM5SIMvA8k_T3A-EbFI=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/INyoUNp2p0GL3OkXGr8lIMLj.png?f=user_large
Race 1: Bahrein Grand Prix
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0D9GpuWcN38sb7TU3rXwNE6Z650=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/OkSaw4WR98jb0m5K0jD1E7HV.jpg?f=user_large

Topicregels
💬️
  • Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
  • Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
  • Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
  • Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.

Schema
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LdA-E7XlydTK3tCG9lls6spBv2s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/lrOjrU5IQOo9XKrY2lmA4l8P.png?f=user_large
do 29 feb
Free Practice 1:Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/nlTMBctRjBr21TU1f8CalFSr/full.png 12:30
Local time: 14:30
Free Practice 2:Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/nlTMBctRjBr21TU1f8CalFSr/full.png 16:00
Local time: 18:00
vr 1 mrt
Free Practice 3:Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/nlTMBctRjBr21TU1f8CalFSr/full.png 13:30
Local time: 15:30
Qualifying:Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/nlTMBctRjBr21TU1f8CalFSr/full.png 17:00
Local time: 19:00
za 2 mrt
Race:Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/nlTMBctRjBr21TU1f8CalFSr/full.png 16:00
Local time: 18:00

Circuit
▸ Bahrain International Circuit▸ Aantal rondes: 57
▸ Locatie: Sakhir, Bahrain▸ Lengte Circuit: 5,412 km
Meer info ↗▸ Race afstand: 308,238 km

Afbeeldingslocatie: https://media.formula1.com/image/upload/f_auto/q_auto/v1677244985/content/dam/fom-website/2018-redesign-assets/Circuit%20maps%2016x9/Bahrain_Circuit.png.transform/7col-retina/image.png

Bandenoverzicht

Voor de race in Bahrein zijn de volgende compounds gekozen: Hard C1, Medium C2 en Soft C3.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JKgAeKwcyFxHfAyOY5bCVJUljso=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/0dafABFq4kkGMkauRedYte3J.jpg?f=user_large

Terug naar boven

[ Voor 3% gewijzigd door Chocoball op 28-02-2024 15:15 ]

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• RiCk
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22-05 15:51
Top! Daar gaan we weer.

Kloppen de tijden wel? Ik raak in verwarring. Volgens mij is de race om 1600, lokaal 1800.
Kwalificatie 1700, lokaal 1900. Andere tijden ook onjuist?

Is aangepast, waarvoor dank :-)

[ Voor 11% gewijzigd door RiCk op 28-02-2024 07:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha Deo
  • Registratie: November 2023
  • Niet online
Zo’n zin in dit seizoen! Hopelijk liggen de resultaten van de teams dicht bij elkaar. Ik durf op basis van de testdagen geen uitspraak te doen. Zaterdag weten we meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Here we go! Dit weekend bij vrienden de start van het seizoen kijken en daarna uiteten dus onze Zaterdag ziet er erg goed uit :)

Ben heel benieuwd hoe de rangorde in het veld is met de teams

[ Voor 21% gewijzigd door G_Dragon op 27-02-2024 08:17 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rabbithole
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 10:15
RiCk schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 08:08:
Top! Daar gaan we weer. Kloppen de tijden wel? Ik raak in verwarring. Volgens mij is de race om 1600, lokaal 1800.
Nee de tijden kloppen inderdaad niet.

Dit moet zijn:
Eerste vrije training | donderdag 29 februari 12:30 - 13:30
Tweede vrije training | donderdag 29 februari 16:00 - 17:00
Derde vrije training | vrijdag 1 maart 13:30 - 14:30
Kwalificatie | vrijdag 1 maart 17:00 - 18:00
Race | zaterdag 2 maart 16:00 - 18:00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streamnl
  • Niet online
Top! Daar gaan we weer. Kloppen de tijden wel? Ik raak in verwarring. Volgens mij is de race om 1600, lokaal 1800.
De iCal die ik gebruik heeft al jaren gelijk.
In mijn agenda staat ook 1600.
Dus ik denk dat je gelijk hebt.

Edit: de tijden zijn al aangepast zie ik d:)b

[ Voor 5% gewijzigd door streamnl op 27-02-2024 08:15 ]

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Chocoball
  • Nu online
De sessietijden zijn aangepast, dank voor de oplettendheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Nu online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Ik trap er toch weer in. Zin in de eerste race.

Aan het spelen: Clair Obscur: Expedition 33

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
En dan op zaterdagavond appjes krijgen, dat was een vette race he! Oh oops.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 21-05 16:29
Zin in! Wel een klusweekend dit weekend, maar eventjes ontspannen de race kijken op zaterdag zit gewoon in de planning

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JEightyFive
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 22-05 16:44
Race topic! *O*
Eindelijk weer van start. Enorm veel zin in!
Zaterdag weinig op de planning, kom maar door :9B

Acties:
  • +15 Henk 'm!

• DonJunior
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11:17
Topic start: woensdag 21 februari 2024 21:38
Iemand heeft wat voorwerk gedaan.
Goed bezig weer heren!
@DaniëlWW2 @Chocoball @G_Dragon
Fijn dat jullie dit seizoen weer mee oppakken, het wordt gewaardeerd!

*sowieso

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
DonJunior schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 08:45:
[...]

Goed bezig weer heren!
Oh dit is nog niks. Ik had eens zelf alle topics voor het hele jaar aangemaakt en klaargezet in januari.
Dat was 2020 en daar ging wat mis. :')

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
DonJunior schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 08:45:
[...]

Goed bezig weer heren!
Dank je wel, dit is altijd heel leuk om te horen vanuit de community want wij doen het met veel plezier! _/-\o_

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathy_
  • Registratie: Oktober 2010
  • Nu online
Gaat toch elk jaar weer hard, voor je het weet is het weer zo ver.
Maar waar slaat het op dat de race op zaterdag is ipv zondag?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jaspermeul
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 11:06
mathy_ schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 09:21:
Gaat toch elk jaar weer hard, voor je het weet is het weer zo ver.
Maar waar slaat het op dat de race op zaterdag is ipv zondag?
Omdat de volgende race ook op zaterdag is vanwege start ramadan. Omdat er minimaal zoveel dagen tussen races moet zitten is deze ook een dagje eerder.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mathy_
  • Nu online
jaspermeul schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 09:28:
[...]

Omdat de volgende race ook op zaterdag is vanwege start ramadan. Omdat er minimaal zoveel dagen tussen races moet zitten is deze ook een dagje eerder.
Ah op die manier, wel zonde dat zo makkelijk met tradities om wordt gegaan. Had die zandbak race dan lekker later in het jaar gedaan. De race is gewoon veel fijner op een zondag, maar dat is mijn mening.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mog
  • Nu online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

mathy_ schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 09:35:
[...]

Ah op die manier, wel zonde dat zo makkelijk met tradities om wordt gegaan. Had die zandbak race dan lekker later in het jaar gedaan. De race is gewoon veel fijner op een zondag, maar dat is mijn mening.
Vroeger werden best veel races op zaterdag gehouden. Vooral in Engeland, Zuid-Afrika en Zweden. Maar ook de Nederlandse en Canadese GP is meerdere keren op zaterdag verreden. En later dit jaar is de GP van Las Vegas ook op zaterdag.

[ Voor 5% gewijzigd door Mog op 27-02-2024 09:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocoball
  • Nu online
DaniëlWW2 schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 09:14:
[...]

Oh dit is nog niks. Ik had eens zelf alle topics voor het hele jaar aangemaakt en klaargezet in januari.
Dat was 2020 en daar ging wat mis. :')
En sinds vorig jaar is het nog erger geworden toen het een nieuw clubje werd. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathy_
  • Nu online
Mog schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 09:38:
[...]

Vroeger werden best veel races op zaterdag gehouden. Vooral in Engeland, Zuid-Afrika en Zweden. Maar ook de Nederlandse en Canadese GP is meerdere keren op zaterdag verreden. En later dit jaar is de GP van Las Vegas ook op zaterdag.
Ow dus meer een traditie in mijn hoofd?

Hoeveel vroeg is dat dan? Ik kan me echt niet anders herinneren, kijk het vanaf 1994.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mog
  • Nu online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

mathy_ schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 09:47:
[...]

Ow dus meer een traditie in mijn hoofd?

Hoeveel vroeg is dat dan? Ik kan me echt niet anders herinneren, kijk het vanaf 1994.
Nee hoor, het is zeker wel gebruikelijk dat we op zondag racen. Maar ik zag eind vorig jaar zo'n artikel dat het vroeger (tot vroege jaren 80) best vaak voorkwam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pilskes
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Daar gaan we weer!!!!
De races op zaterdag zijn prima, alleen de trainingen en kwali zijn op een lastig tijdstip!

Zullen we alvast een voorspelling doen?
Qualy:
1. Verstappen
2. Leclerc
3. Perez
4. Norris
5. Piastri
6. Sainz
7. Russel
8. Hamilton
9. Ricciardo
10. Albon

Race:
1. Verstappen
2. Perez
3. Leclerc
4. Russel
5. Norris
6. Piastri
7. Alonso
8. Sainz
9. Hamilton
10. Albon

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AvK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-05 22:03

AvK

Ready Set Go

Het eerste race topic van dit jaar. Heren TS dank daarvoor en ga zo dooooorrrr!!!! :)

Zelf verwacht ik toch dat Sainz en Hamilton wat minder gemotiveerd zullen zijn...... Ben benieuwd.

AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• B-Real
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 11:07
@DaniëlWW2 @Chocoball @G_Dragon bij deze alvast weer bedankt voor de reeks aan topics dit seizoen d:)b

Ik heb er wel weer zin in. Heel benieuwd hoe de verhoudingen liggen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Het feest kan beginnen, want ook ik ben weer binnen! *O* Heb er zin in, ben een beetje het geneuzel in de andere topics een beetje moe, eindelijk tijd om wat meer ter zake te komen. :)

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• The-Priest-NL
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19-05 06:23
@DaniëlWW2 @Chocoball @G_Dragon Wederom veel dank voor al jullie werk en tijd die jullie erin stoppen. Wordt zeer gewaardeerd.

[ Voor 5% gewijzigd door The-Priest-NL op 27-02-2024 11:03 ]

•Geocaching•Security, Media & OSINT Junkie•Opinions are my own and not those of my employer.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

The-Priest-NL schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 11:02:
@DaniëlWW2 @Chocoball @G_Dragon Wederom veel dank voor al jullie werk en tijd die jullie erin stoppen. Wordt zeer gewaardeerd.
Slijmbal :+

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasvanS
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-05 23:09
Vreemd dat ze die tijden niet wat opgeschoven hebben, 17:00 in Europa is toch niet zo handig..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tweakduke
  • Nu online

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
We willen ze niet meteen ontmoedigen aan de start van het seizoen :+

Nou apart schema, maar goed eens zien hoe de verhoudingen liggen. Dat is toch altijd het moment aan de start van een seizoen.

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fauna
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11:08
BasvanS schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 11:08:
Vreemd dat ze die tijden niet wat opgeschoven hebben, 17:00 in Europa is toch niet zo handig..
Ja joh, perfect toch voor de VrijMiBo 8)

Heb er weer zin in, heel lang naar uitgekeken. Ben benieuwd wat de slagorde gaat zijn na Max. Heb wel hoge verwachtingen van Ferrari.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10:40
AvK schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 10:35:
Zelf verwacht ik toch dat Sainz en Hamilton wat minder gemotiveerd zullen zijn...... Ben benieuwd.
Je weet dat Sainz geen contract heeft voor 2025? Niet gemotiveerd rondjes rijden lijkt mij dan een uitstekende manier om in 2025 ook geen stoeltje te hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TrekDr0p
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20-05 09:18

TrekDr0p

QR niet scannen

SAI gaat dit jaar gewoon LEC vernederen.
HAM zal wel wat minder gemotiveerd rondrijden, een beetje net als VET toen hij nog bij RBR reed maar al wist dat hij naar FER ging.

Maar ja eerste Race, eerste Wilhelmus :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Ik ben blij met de tijden die er nu staan, nu kan ik gelukkig nog 80% van de race zien :p want om 17:45 moeten we in de auto voor een ander feestje waar we om 18:00 worden verwacht :o

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
G_Dragon schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 11:30:
[...]

Ik ben blij met de tijden die er nu staan, nu kan ik gelukkig nog 80% van de race zien :p want om 17:45 moeten we in de auto voor een ander feestje waar we om 18:00 worden verwacht :o
Je kan die verwachting ook verschuiven naar 19:00u :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graft
  • Registratie: November 2005
  • Nu online
Aii, op zaterdag dit keer! Dat wordt passen en meten met de planning. Zin in!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• B-Real
RobertMe schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 11:22:
[...]

Je weet dat Sainz geen contract heeft voor 2025? Niet gemotiveerd rondjes rijden lijkt mij dan een uitstekende manier om in 2025 ook geen stoeltje te hebben.
Exact, ik denk dat hij ontzettend gemotiveerd is en op momenten een iets minder goede teamplayer is en meer aan zijn eigen score denkt.

Wel denk ik dat zowel Hamilton als Sainz vroeg of laat last gaan hebben van een informatie achterstand, ze krijgen natuurlijk een stuk minder te zien en te horen van hun team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
ArcticWolf schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 11:35:
[...]

Je kan die verwachting ook verschuiven naar 19:00u :+
Haha nee dat kan niet want mijn bonus moeder heeft gereserveerd bij een restaurant :9

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• RobertMe
  • Laatst online: 10:40
G_Dragon schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 11:30:
[...]

Ohhhh neeee. Kun je nu geen foto plaatsen van jouw TV? Zonder die foto is mijn weekend echt niet compleet
/s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
RobertMe schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 12:03:
[...]

Ohhhh neeee. Kun je nu geen foto plaatsen van jouw TV? Zonder die foto is mijn weekend echt niet compleet
/s
Haha vind je die foto's zo leuk telkens? :p
Zaterdag kijken we bij vrienden totdat we weg moeten dus er komt sowieso een foto, alleen niet van mijn tv maar van die van hun :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
Volgens mij hebben we de afgelopen jaren de verschuiving gezien dat Europese tijden niet meer zo heel belangrijk zijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DataGhost
  • Registratie: Augustus 2003

DataGhost

iPL dev

Ik heb het een heel jaar vanuit Nieuw-Zeeland mogen volgen, doorgaans begon de race op maandagochtend(!) vanaf een uur of 1-2 ('s nachts dus ja), dus ik vind dat we niet moeten zeuren. Overigens begint deze race daar om 4 uur :+ Er zijn nog veel meer tijdzones dan CE(S)T en het overgrote deel van de races valt extreem gunstig voor ons west-Europeanen. Nou is alleen de kwalificatie een uurtje later en op vrijdag... ehh, tsja. Dan lijkt me 16:00 juist lastiger ivm werk. De race is nog steeds op dezelfde tijd als vorig jaar (en waarop ook vorig jaar de kwali was), dus ik zie het probleem niet echt?

[ Voor 4% gewijzigd door DataGhost op 27-02-2024 13:53 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dekar
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online
pilskes schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 09:55:
Zullen we alvast een voorspelling doen?

Race:
1. Verstappen
2. Perez
3. Leclerc
4. Russel
5. Norris
6. Piastri
7. Alonso
8. Sainz
9. Hamilton
10. Albon
Het is best een high downforce track dus ik verwacht dat Williams niet top 10 gaat eindigen.

Mijne:
1 Verstappen
2 Leclerc
3 Perez
4 Sainz
5 Hamilton
6 Alonso
7 Russell
8 Norris
9 Ricciardo
10 Stroll

EKBuilds.nl - Op maat gemaakte PC's

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zDLASYJ_qRY2FYdAOFk9kXd2mUI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/rsskUQCr9VQHKWChhrhqWhaj.jpg?f=fotoalbum_large
Om de tijden van een raceweekend bij de hand te hebben, gebruik ik een widget van de app “box box”. Aanrader wat mij betreft.

[ Voor 17% gewijzigd door S1NN3D op 27-02-2024 14:05 . Reden: Verkeerde quote ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albino71
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Zo, laat maar komen de start van het nieuwe seizoen!

Zoals altijd vooral lurkend aanwezig 😉

Te koop....

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Helixes
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 11:11
Race:
1. Verstappen
2. Perez
3. Leclerc
4. Russel
5. Norris
6. Piastri
7. Alonso
8. Sainz
9. Hamilton
10. Albon
1. Hamilton
2. Leclerc
3. Russell
4. Alonso
5. Sainz
6. Norris
7. Ricciardo
8. Albon
9. Stroll
10. Piastri

... Perez heeft plannen voor dit jaar en zet in bocht 1 Verstappen onder druk - altijd een vergissing - en veegt ze beide van de baan :+

[ Voor 3% gewijzigd door Helixes op 27-02-2024 15:41 ]

License to use this text for use in LLM-related products and services can be purchased for €1.000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11:30

alienfruit

the alien you never expected

DataGhost schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 13:52:
Ik heb het een heel jaar vanuit Nieuw-Zeeland mogen volgen, doorgaans begon de race op maandagochtend(!) vanaf een uur of 1-2 ('s nachts dus ja), dus ik vind dat we niet moeten zeuren. Overigens begint deze race daar om 4 uur :+ Er zijn nog veel meer tijdzones dan CE(S)T en het overgrote deel van de races valt extreem gunstig voor ons west-Europeanen. Nou is alleen de kwalificatie een uurtje later en op vrijdag... ehh, tsja. Dan lijkt me 16:00 juist lastiger ivm werk. De race is nog steeds op dezelfde tijd als vorig jaar (en waarop ook vorig jaar de kwali was), dus ik zie het probleem niet echt?
Ja, dat is het vervelende aan 12 uur verschil. Middennacht is ook niet alles :)
Meestal kijk ik het dan gewoon 's ochtends en dan zet ik de nieuws notifications van nu.nl, e.d. tijdelijk uit voor ik ga slapen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mAiden88
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 27-03 21:43
Dekar schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 13:54:
[...]

Het is best een high downforce track dus ik verwacht dat Williams niet top 10 gaat eindigen.

Mijne:
1 Verstappen
2 Leclerc
3 Perez
4 Sainz
5 Hamilton
6 Alonso
7 Russell
8 Norris
9 Ricciardo
10 Stroll
Jullie schatten Perez hoog in.. Verwacht dit eerder:

1: VER
2: LEC
3: SAI
4: RUS
5: PER

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-05 18:09

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Perez start altijd best goed tot Max hem een paar keer vernederd, dan is z'n zelfvertrouwen weer weg. :)

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malfunctions
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 10:21
Misschien toch maar een maandabonnement afsluiten op F1tv.

Heb er stiekem toch wel weer zin in om ze te zien racen.

Knowledge reigns supreme over nearly anything

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caspervc
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10:03
Heel gek, een race op zaterdag. Wel zin in.
Waarom doen ze dat eigenlijk, zaterdag? Heb t helemaal gemist….

MY24 Volvo XC40 Recharge SMER Fjord Blue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22-05 20:40
Vanwege de Ramadan

System | Racing is in my Blood

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• breew
  • Registratie: April 2014
  • Nu online
caspervc schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 16:47:
rrrrrrramadandaggggggg

[ Voor 11% gewijzigd door breew op 27-02-2024 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chefbierrr
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 20-05 13:54
Daar gaan we weer!!!!
De races op zaterdag zijn prima, alleen de trainingen en kwali zijn op een lastig tijdstip!

Race:
1. Verstappen
2. Perez
3. Leclerc
4. Russel
5. Norris
6. Piastri
7. Alonso
8. Sainz
9. Hamilton
10. Albon
1. LEC
2. SAI
3. VER
4. HAM
5. NOR
6. PER
7. RUS
8. PIA
9. ALO
10. GAS

Ik heb het al eerder gezegd maar gezien de race-sims heb ik hoge verwachtingen van Ferrari, maarja het blijft Ferrari dus dat dan weer wel 8)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Chocoball
  • Nu online
Het afvoerooster op het circuit van Bahrein is nu afgedekt met beton.

Afbeeldingslocatie: https://preview.redd.it/albertfabrega-the-water-drainage-areas-that-were-loosened-v0-kitmprgpb5lc1.jpg?width=1080&crop=smart&auto=webp&s=e533a4f12e83f54227f7d1b772d9624fe4cd7972

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• breew
  • Registratie: April 2014
  • Nu online
Chocoball schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 18:53:
Het afvoeroosterr op het circuit van Bahrein is nu afgedekt met beton.
met 70-100mm regen *per jaar* kan het circuit vast wel met wat minder drains toe :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
Ik ben zelf een beetje bang dat de Red Bulls gewoon een seconde voor de rest liggen. De oppermachtige auto van vorig jaar moest ontwikkeld worden met een tijdsbeperking in de windtunnel. Dit jaar hebben ze weer volledige beschikking erover wat ze alleen maar sterker maakt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LA-384
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 05:38
Kenny_026 schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 20:00:
Ik ben zelf een beetje bang dat de Red Bulls gewoon een seconde voor de rest liggen. De oppermachtige auto van vorig jaar moest ontwikkeld worden met een tijdsbeperking in de windtunnel. Dit jaar hebben ze weer volledige beschikking erover wat ze alleen maar sterker maakt.
Ik heb het niet op de voet gevolgd, maar had wel begrepen dat ze het concept van 2023 vernieuwd hebben, omdat ze er vanuit gingen dat Jan en alleman het concept van 2023 ging na-apen. Het kan dus nog steeds een beetje een gok zijn die niet gegarandeerd perfect uitpakt. Laten we het hopen iig. Liever een comeback gaandeweg het seizoen, dan een sprint vanaf het begin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvn
  • Registratie: April 2013
  • Nu online

basvn

Breezand - NHN

breew schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 19:34:
[...]

met 70-100mm regen *per jaar* kan het circuit vast wel met wat minder drains toe :+
Ze hebben van te voren gekeken wat de weervoorspellingen worden.

The water drainage areas that were loosened during the test have already been covered with cement. There is no rain forecast.

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-05 11:13

p0st

Dutch Reefer

Kenny_026 schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 20:00:
Mwoah eerst maar eens zien hoor, een nieuw concept brengt ook vaak weer kinderziektes met zich mee :)
Ferrari zou nog wel eens kunnen verrassen als ze vanaf het begin af aan consistent zijn (big stretch)
Benieuwd naar de eerste "echte" meters morgen bij VT1 en VT2!

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jorah_Newstone
  • Registratie: Februari 2024
  • Laatst online: 11:11
Helixes schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 15:41:
[...]

1. Hamilton
2. Leclerc
3. Russell
4. Alonso
5. Sainz
6. Norris
7. Ricciardo
8. Albon
9. Stroll
10. Piastri

... Perez heeft plannen voor dit jaar en zet in bocht 1 Verstappen onder druk - altijd een vergissing - en veegt ze beide van de baan :+
Lol, dan is Perez sowieso zijn stoeltje nog voor Nederland kwijt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siebeh
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 08:45
Jorah_Newstone schreef op woensdag 28 februari 2024 @ 08:34:
[...]

Lol, dan is Perez sowieso zijn stoeltje nog voor Nederland kwijt :+
Dat verwacht ik eerlijk gezegd ook 8)

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
De teamposters (heb ze nog niet allemaal):

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Z9i_ysp46ZVbt_eFrVMI8KNfKR0=/232x232/filters:sharpen(0.5,0.1,false):strip_exif()/f/image/EnDZn0lV1VQFqh4t3sGMw7PX.webp?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BZv5rAIOL3tnWnVeYeH8Magl5cE=/232x232/filters:sharpen(0.5,0.1,false):strip_exif()/f/image/6K0dBF7IU8Z8s6flNvXEYmic.webp?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lXIpANZzl2CIa2J5daTEH08jbUI=/232x232/filters:sharpen(0.5,0.1,false):strip_exif()/f/image/Cgq24sfIoDNnwJ4TWsO67YXc.webp?f=fotoalbum_tile
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eJbPD5IV1bmO8210bAHGppWjIIs=/232x232/filters:sharpen(0.5,0.1,false):strip_exif()/f/image/YJ7av7L2Z6d3YMewtwlU3zrO.webp?f=fotoalbum_tile

[ Voor 42% gewijzigd door G_Dragon op 28-02-2024 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmageddon
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08:59
caspervc schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 16:47:
Omdat de ramadan begint op zondag.

edit: Sorry antwoord was al gegeven... zat nog op de vorige pagina... :X

[ Voor 12% gewijzigd door harmageddon op 28-02-2024 08:43 ]

Aap!

Acties:
  • +18 Henk 'm!

• TinusXIII
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 11:18
Geeft niet, deze pagina vast wel weer iemand die het vraagt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 21-05 16:29
Het afvoeroosterr op het circuit van Bahrein is nu afgedekt met beton.

[Afbeelding]
Effectief wel :P

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VincentG
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 07-05 09:33

[Afbeelding]
Gevoelsmatig zegt me dat het nu gewoon wachten is tot de volgende los schiet.

Oh oh Mr. B, oh oh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11:30

alienfruit

the alien you never expected

Lijkt mij eigenlijk nog best wel een vervelende klus om de beton weer uit de afvoerrooster te krijgen? Ben zelf niet echt bezig met de bouw. Het beton zelf moet natuurlijk ook goed vastzitten dus kan je niet iets van sillicoon als onderleg hebben. Wat het makkelijker zou maken om het er allemaal uit te krijgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• henri86
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 06:37
Die losschietende afvoerroosters hier lijken me juist de ideale track-limits oplossing. Ga je te wijd, heb je de kans de volledige onderzijde van je auto naar de vernieling te helpen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10:43
henri86 schreef op woensdag 28 februari 2024 @ 10:59:
Die losschietende afvoerroosters hier lijken me juist de ideale track-limits oplossing. Ga je te wijd, heb je de kans de volledige onderzijde van je auto naar de vernieling te helpen :+
Alternatief op de sausagekerbs? :*)

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10:20

sjaool

Every life should have 9 cats

VincentG schreef op woensdag 28 februari 2024 @ 10:43:
[...]

Gevoelsmatig zegt me dat het nu gewoon wachten is tot de volgende los schiet.
Ik denk dat dit rooster net op een plek lag waar de wagen zeer hoge aanzuigende kracht op het wegdek hebben en dat de oorzaak is van het los komen.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeKaerften
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
alienfruit schreef op woensdag 28 februari 2024 @ 10:46:
Lijkt mij eigenlijk nog best wel een vervelende klus om de beton weer uit de afvoerrooster te krijgen? Ben zelf niet echt bezig met de bouw. Het beton zelf moet natuurlijk ook goed vastzitten dus kan je niet iets van sillicoon als onderleg hebben. Wat het makkelijker zou maken om het er allemaal uit te krijgen.
Ik denk, dat de rest van de roosters niet 'in de vuurlinie' liggen. Specifiek deze kwamen los, doordat de auto's hier wijd / voorbij de kerbs gaan, terwijl ze die daarvoor en daarna niet raken bij het wijd gaan, omdat daar simpelweg niet de snelste lijn ligt.

Dat hebben ze natuurlijk makkelijk kunnen checken aan het eind van de testdagen, door te zien waar de rubber-sporen lagen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Real

[Afbeelding]
Prima oplossing. Het regent er toch amper en als het regent dan rijdt de F1 tegenwoordig toch niet :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• basvn
  • Nu online

basvn

Breezand - NHN

Afbeeldingslocatie: https://preview.redd.it/stewards-board-for-the-2024-bahrain-gp-v0-ukw7zck1bblc1.png?auto=webp&s=98b5229133394b02f1572027e883db56c5d2b8b2

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• basvn
  • Nu online

basvn

Breezand - NHN

2024
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/GHbBh-4WgAAtRmf?format=jpg&name=small

2023
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JiBAR7mQV5kIa0raVMOOqsxEaTE=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/03U0tFAnxLnXA8IDwizDT3PR.png?f=user_large

zo ver ik zie, zo snel geen wijzigingen

[ Voor 6% gewijzigd door basvn op 28-02-2024 13:01 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tha Deo
  • Registratie: November 2023
  • Niet online
basvn schreef op woensdag 28 februari 2024 @ 13:01:
2024
[Afbeelding]

2023
[Afbeelding]

zo ver ik zie, zo snel geen wijzigingen
Wel een verschil in lengte. Volgens de openingspost is de lengte van het circuit 5,281 km. Wellicht dat die gebaseerd is op binnenbochten. Die uit bovenstaande plaatje (5,412 km) is i.i.g. ‘central line’.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Chocoball
  • Nu online
Tha Deo schreef op woensdag 28 februari 2024 @ 13:34:
[...]

Wel een verschil in lengte. Volgens de openingspost is de lengte van het circuit 5,281 km. Wellicht dat die gebaseerd is op binnenbochten. Die uit bovenstaande plaatje (5,412 km) is i.i.g. ‘central line’.
De lengte van het Bahrein International Circuit is inderdaad 5,412 km. Het Yas Marina Circuit is 5,281 km lang en daar heb ik een foutje gemaakt. Is aangepast, dank.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chocoball
  • Nu online
Zoals gemeld zijn de afvoerroosters in bocht 11 verwijderd, gevuld met beton en overgeschilderd in de kleuren van de kerbstones. Op andere plekken langs het circuit zijn de afvoeren aan beide kanten vastgelast.

Afbeeldingslocatie: https://www.the-race.com/content/images/size/w1000/2024/02/doc--1--1.png

https://www.the-race.com/...-drain-cover-problem-fix/

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• renzo4000
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online
Chocoball schreef op woensdag 28 februari 2024 @ 15:47:
Zoals gemeld zijn de afvoerroosters in bocht 11 verwijderd, gevuld met beton en overgeschilderd in de kleuren van de kerbstones. Op andere plekken langs het circuit zijn de afvoeren aan beide kanten vastgelast.

[Afbeelding]

Is dit niet een potentieel risico voor de banden? Die lasnaden zien er niet heel clean uit en een beetje grillig. Die banden gaan met grof geweld eroverheen en zou me niks verbazen als er een puncture van kan komen. Ik ben echter geen expert in lasnaden beoordelen ...verre van zelfs :+

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvn
  • Nu online

basvn

Breezand - NHN

renzo4000 schreef op woensdag 28 februari 2024 @ 16:34:
[...]

Is dit niet een potentieel risico voor de banden? Die lasnaden zien er niet heel clean uit en een beetje grillig. Die banden gaan met grof geweld eroverheen en zou me niks verbazen als er een puncture van kan komen. Ik ben echter geen expert in lasnaden beoordelen ...verre van zelfs :+
Gelukkig gaat F2 morgen eerst de baan op /s

Ze zullen met de trackwalks vandaag wel het een en ander nagekeken hebben

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeKaerften
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Vijltje mee tijdens de trackwalk.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• tweakduke
  • Nu online

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Modbreak:Hoe we F1 kijken met de prijs & kwaliteit zijn andere topics voor.

Die paar posts heb ik weggehaald.

Tweakers Discord

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10:20

sjaool

Every life should have 9 cats

tweakduke schreef op woensdag 28 februari 2024 @ 16:54:
[Modbreak]Hoe we F1 kijken met de prijs & kwaliteit zijn andere topics voor.

Die paar posts heb ik weggehaald.[/]
Je had ze ook naar het F1TV topic kunnen verplaatsen. ;)

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)

[Afbeelding]

Bottas helemaal OK??

Heeft iemand toevallig gezien of bottas een stuk rooster op zn helm heeft gekregen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07:39

vhal

ಠ_ಠ

Kenny_026 schreef op woensdag 28 februari 2024 @ 17:24:
[...]

Bottas helemaal OK??

Heeft iemand toevallig gezien of bottas een stuk rooster op zn helm heeft gekregen?
Tja, Bottas die een 3 kwart jaar oude meme weer reanimeert en toen was die meme al niet grappig meer.... :+ Sinds hij weg is bij Mercedes lijkt hij wel volledig 'ontspoort' te zijn in z'n doen en laten :P

Strava

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Chocoball
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://preview.redd.it/f1-you-wanted-more-v0-iv19nkzhq3lc1.jpg?width=1169&format=pjpg&auto=webp&s=5a59699b9cf12ed377b4c8a6a26be3682d80fbae

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• streamnl
  • Niet online

[Afbeelding]

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Ben blij dat we weer gaan beginnen. Zo’n winterstop duurt veel te lang.

Mijn top 5
Max
Lec
Per
Sai
Nor

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

Quad

Doof

Wat duurt het dan lang.. Maar toch is het al weer bijna zover!

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

Season begins!

Wear Sunscreen!

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Chocoball
  • Nu online
Nog wat beelden van een naakte RB20 met 'sandwich' koeling.

Afbeeldingslocatie: https://preview.redd.it/red-bull-rb20-sidepod-without-cover-v0-ugo3kv424dlc1.jpeg?auto=webp&s=cd19f7442d1c43c53815d680f56981cc32885f6d

Afbeeldingslocatie: https://imgr1.auto-motor-und-sport.de/Red-Bull-Formel-1-GP-Bahrain-28-Februar-2024-169Gallery-2eec6454-2084753.jpg

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Snowhite0901
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 06:51

[Afbeelding]

Heeft om zo te zien wel een hoog buurman en buurman gehalte

12 x 385Wp op HD4000SolarEdge zuid 13° pvoutput

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Drials
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 07:48
Volgens mij is Perez wel een paar kilo lichter dan vorig jaar:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fIKH4oI50oolEgDzzyb97jtJhT0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/3elKekJdhf7EpswmpRLR45Xp.jpg?f=fotoalbum_large

• Willem30
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 11:32
Die paar maanden zonder F1 zijn weer voorbij gevlogen.... :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Extigo
  • Nu online
Er zijn weer een hoop updates meegenomen voor deze eerste race. Voor alle updates, zie het document van de FIA: https://www.fia.com/sites...20Display%20Procedure.pdf

Steam

• caspervc
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10:03
*O* Raceday *O*

MY24 Volvo XC40 Recharge SMER Fjord Blue

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• marcelcee
  • Laatst online: 06:53
Dat is wel erg optimistisch, of is het bij jou al zaterdag? ;)

• Plenkske
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22-05 10:54
Extigo schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 08:20:
Er zijn weer een hoop updates meegenomen voor deze eerste race. Voor alle updates, zie het document van de FIA: https://www.fia.com/sites...20Display%20Procedure.pdf
Flinke lijst bij RB, Haas en Williams.

Dit zijn de wijzigingen, die ze officieel moeten omschrijven, tov de laatste race in 2023 toch ? Niet tov de testdagen vorige week ?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Chocoball
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://preview.redd.it/off-we-go-drivin-again-v0-c46kmajawdlc1.jpeg?width=1080&crop=smart&auto=webp&s=71901cb151f161d34e889f835c013a9ff60b3813

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22-05 13:32

Damian

Insane Obtrusion

Raar weekend zo qua timing, maar komt me toevallig goed uit :)

Zin aan.

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

vhal schreef op woensdag 28 februari 2024 @ 18:40:
[...]

Tja, Bottas die een 3 kwart jaar oude meme weer reanimeert en toen was die meme al niet grappig meer.... :+ Sinds hij weg is bij Mercedes lijkt hij wel volledig 'ontspoort' te zijn in z'n doen en laten :P
Ik heb hier last van. Grensoverschrijdend vind ik het.

Mijn boefje is liev!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Precies hoe ik vanmorgen ook opstond toen ik mij beefde dat het raceweekend nu officieel begonnen is :*)

Pagina: 1 2 ... 18 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Huisregels van dit topic:
  • Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
  • Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
  • Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
  • Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.

Overige topics:

Dit topic sluit ergens in de week na de race.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de
Officiële Tweakers Discord