[F1 2024] Race 2 GP van Saudi-Arabië Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 13 Laatste
Acties:
  • 63.876 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

Wear Sunscreen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BiaggioLuciano
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 23:39
JB schreef op woensdag 6 maart 2024 @ 16:02:
[...]

Die is ziek van alle media bagger, zeker?
Waarschijnlijk nu al ziek van de vraag of die al iets voor volgend jaar heeft gevonden en/of het een schok was.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

p0st schreef op woensdag 6 maart 2024 @ 14:53:
Goed, Jeddah. Ben benieuwd naar de verhoudingen tussen Max en Checo hier, zal wel spannender worden dan vorige week. Ook Ferrari zal dit keer denk ik meedoen voor de knikkers, mits ze hun rembalans-issues weten te fixen. En zou McLaren dit keer het derde team zijn? Spannond!
Mooi dat je probeert de spanning er in te houden, maar het gaat gewoon weer een ubersaaie race worden. Max wint weer met 2 vingers in z’n neus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Dj-sannieboy schreef op donderdag 7 maart 2024 @ 08:50:
[...]

Mooi dat je probeert de spanning er in te houden, maar het gaat gewoon weer een ubersaaie race worden. Max wint weer met 2 vingers in z’n neus.
Misschien, en misschien ook niet.

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• SimRam
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-09 21:54
[...]

Als je enkel naar de winnaar van de race kijkt dan is de kans aannemelijk dat het saai is. Maar kijk naar het hele veld. Het zit dichterbij dan afgelopen jaar. 1 fout van de 1 is de winst van een ander.

Stop de focus op enkel de winnaar. You will burn out quick.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• World Citizen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12-09 07:57

World Citizen

FreeReef.nl

[...]

Zullen we hem vragen om 2 vingers van verschillende handen te gebruiken dan?
Chocoball schreef op woensdag 6 maart 2024 @ 17:03:
Blijkbaar is er dit seizoen een aanpassing gedaan aan de regel Leaving the track and gaining an advantage. Tot vorig seizoen kregen coureurs die de overtreding begingen een 5 seconden tijdstraf die moest worden ingelost bij de eerstvolgende pitstop of aan het einde van de racewer dit erbij opgeteld. Voornaamste reden was dat coureurs de tijdstraf te makkelijk ongedaan konden maken. Dit seizoen wordt de straf nu 10 seconden.

https://www.the-race.com/...taking-off-track-changed/
Ja mooi! Meerdere malen zaten we hier te denken dat die 5 sec niet genoeg was. 10 lijkt me beter want dan slijten je banden ook een rondje of 2 meer om dat gat weer dicht te rijden. Je bent niet enkel tijd kwijt maar moet ook extra aanzetten. 5 sec dichtrijden door even te overdriven valt nog mee maar bij 10 gaat het wel impact hebben. Dan moet je bv 5 rondjes overdriven.

FreeReef.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowhite0901
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 12-09 12:33
asfalt is minder zwaar voor de banden dus wie weet ligt het allemaal wel anders dan vorige week (hoop ik). Aan de andere kant belooft de strijd voor plek 2 ook spannend te worden, en de Q was vorige week ook prima!

12 x 385Wp op HD4000SolarEdge zuid 13° pvoutput

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chocoball
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 09:56
Licht off-topic. Voor wie niet kan wachten tot de eerste vrije training bij de heren. Dit weekend is ook de eerste ronde van de F1 Academy in Jeddah. De vrije training is vandaag om 12.05 en vanavond is de kwalificatie om 19.30. Alle F1A sessies zijn gratis te volgen via YouTube en X.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 09:52

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Voor aankomende Zaterdag hebben we alles alweer geregeld, we gaan de Formule 1 bij vrienden kijken met z'n zessen. Waar we over de vloer komen maken zelf groentesoep, andere vrienden nemen stokbrood en kruidenboter en andere pasta salades mee, wij nemen zelfgemaakte kruidenboter en nog wat lekkers mee dus ik zeg de perfecte combinatie! (Gezelligheid, Formule 1 en eten) d:)b

Ben benieuwd hoe de teams ervoor staan in deze tweede race van het seizoen!

[ Voor 9% gewijzigd door G_Dragon op 07-03-2024 10:01 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12-09 11:23
Ik zal de race later terug moeten kijken.

We gaan uit eten met enkele vrienden waardoor ik vermoedelijk pas als de race afgelopen is terug kan kijken.
Helaas nu een keer een nadeel dat de race op zaterdag is maar goed, terug kijken is ook prima :D

Twitch

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Comp_Lex
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 08:45
G_Dragon schreef op donderdag 7 maart 2024 @ 10:00:
Voor aankomende Zaterdag hebben we alles alweer geregeld, we gaan de Formule 1 bij vrienden kijken met z'n zessen. Waar we over de vloer komen maken zelf groentesoep, andere vrienden nemen stokbrood en kruidenboter en andere pasta salades mee, wij nemen zelfgemaakte kruidenboter en nog wat lekkers mee dus ik zeg de perfecte combinatie! (Gezelligheid, Formule 1 en eten) d:)b

Lekker :)

Ik ga zaterdag naar familie toe om F1 te kijken. Ook wat snacks erbij :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Chocoball
De nieuwe Aston Martin Vantage safety car is in het echt gespot.

Afbeeldingslocatie: https://preview.redd.it/the-new-am-vantage-safety-car-in-person-v0-xz0ef0lo8vmc1.jpeg?auto=webp&s=8543ae3b27c13b3a7dce0a963ad55ead81c29b7f

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Millie-ano
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
G_Dragon schreef op donderdag 7 maart 2024 @ 10:00:
Voor aankomende Zaterdag hebben we alles alweer geregeld, we gaan de Formule 1 bij vrienden kijken met z'n zessen. Waar we over de vloer komen maken zelf groentesoep, andere vrienden nemen stokbrood en kruidenboter en andere pasta salades mee, Spare ribs, bitterballen, kipkluifjes mee wij nemen zelfgemaakte kruidenboter en nog wat lekkers tijgernootjes en speciaalbiertjes mee dus ik zeg de perfecte combinatie! (Gezelligheid, Formule 1 en eten) d:)b

aangepast .. veel plezier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasvanS
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:26
Wat is het eerste record dat VER kan verbreken dit seizoen?

Volgens mij word dit alweer zijn 9e overwinning op rij, gaat hij Japan voor 11?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Killjoy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-09 19:28

Killjoy

Klingon lawn products

BasvanS schreef op donderdag 7 maart 2024 @ 11:12:

Gemiddeld aantal punten per deelname aan de hoofdrace, denk ik. Daar is hij koploper.

Het is den ambtenaar verboden gedurende den werktijd alcoholhoudende dranken te gebruiken, bij zich te hebben of in de dienstlokalen te bewaren.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter

De meeste opeenvolgende puntenfinishes (hoeft hij alleen maar de eerste 8 races van dit seizoen in de top 10 te finishen). Het record staat nu nog op naam van Hamilton die 48 races achter elkaar punten gescoord, Verstappen heeft er nu 42 races op rij punten gescoord met Bahrein 2024 meegerekend.

Het aantal opeenvolgende rondes aan de leiding. Dit record is nu nog in handen van Alberto Ascari met 304 rondes, terwijl Verstappen 248 rondes aan de leiding reed van de GP van Miami tot de GP van Oostenrijk in 2023.

Het winnen van F1-races vanaf de meeste verschillende startposities. Dit record deelt hij momenteel met Fernando Alonso, beiden met overwinningen vanaf negen verschillende startposities.

het record van de meeste opeenvolgende snelste rondes breken, dat nu nog op naam staat van Alberto Ascari met zeven snelste rondes tussen 1952 en 1953.

Als laatste kan hij ook de meeste snelste rondes in een F1-seizoen rijden, daarvoor moet hij in 2024 elf keer de snelste ronde noteren. Momenteel wordt het record nog gedeeld door Michael Schumacher en Kimi Raikkonen, die beiden tien keer de snelste ronde reden in één seizoen. In 2023 deed Verstappen dat negen keer.

En er zullen er vast nog wel veel meer zijn, die ik nu niet heb meegenomen.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ThomasG
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 09:22
G_Dragon schreef op donderdag 7 maart 2024 @ 11:27:
[...]

De meeste opeenvolgende puntenfinishes (hoeft hij alleen maar de eerste 8 races van dit seizoen in de top 10 te finishen). Het record staat nu nog op naam van Hamilton die 48 races achter elkaar punten gescoord, Verstappen heeft er nu 42 races op rij punten gescoord met Bahrein 2024 meegerekend.

Het aantal opeenvolgende rondes aan de leiding. Dit record is nu nog in handen van Alberto Ascari met 304 rondes, terwijl Verstappen 248 rondes aan de leiding reed van de GP van Miami tot de GP van Oostenrijk in 2023.

Het winnen van F1-races vanaf de meeste verschillende startposities. Dit record deelt hij momenteel met Fernando Alonso, beiden met overwinningen vanaf negen verschillende startposities.

het record van de meeste opeenvolgende snelste rondes breken, dat nu nog op naam staat van Alberto Ascari met zeven snelste rondes tussen 1952 en 1953.

Als laatste kan hij ook de meeste snelste rondes in een F1-seizoen rijden, daarvoor moet hij in 2024 elf keer de snelste ronde noteren. Momenteel wordt het record nog gedeeld door Michael Schumacher en Kimi Raikkonen, die beiden tien keer de snelste ronde reden in één seizoen. In 2023 deed Verstappen dat negen keer.

En er zullen er vast nog wel veel meer zijn, die ik nu niet heb meegenomen.
  • Meeste pole positions in één seizoen
  • Meeste opeenvolgende pole positions
  • Reeks van meeste aantal punten
  • Meeste opeenvolgende podium plaatsen
  • Podiumplaats bij iedere race in één seizoen (was in 2023 niet gelukt door Singapore) -- wordt dan wel gedeeld met Schumacher die dat in 2002 bepaalde, maar Max kan het met een groter aantal races

[ Voor 3% gewijzigd door ThomasG op 07-03-2024 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JEightyFive
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 04-09 13:05
Daniel: "Afterwards we had a nice.. chat.." :D
Zal vast heel gezellig geweest zijn ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 02:10

sjaool

Every life should have 9 cats

JEightyFive schreef op donderdag 7 maart 2024 @ 11:43:
[...]

Daniel: "Afterwards we had a nice.. chat.." :D
Zal vast heel gezellig geweest zijn ja.
Ik denk dat het wel meevalt. Daniel lijkt mij niet een heel rancuneus persoon te zijn. Zowel on track als off track.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holk
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 11-09 15:06
sjaool schreef op donderdag 7 maart 2024 @ 11:59:
[...]

Ik denk dat het wel meevalt. Daniel lijkt mij niet een heel rancuneus persoon te zijn. Zowel on track als off track.
Seriously? Kijk Hongarije 2017 even terug (oa)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 02:10

sjaool

Every life should have 9 cats

Holk schreef op donderdag 7 maart 2024 @ 12:05:
[...]

Hij is wel boos op dat moment maar verder ook niet. Daarna gaat het leven gewoon verder.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Oh, de uitslag staat al vast v.w.b. eerste plek? 8)

Het kan op zoveel manieren ook eens fout gaan, zeker op dit circuit.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TinusXIII
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 10:09
hardware-lover schreef op donderdag 7 maart 2024 @ 12:12:
[...]

Inderdaad. Iedereen lijkt er alweer vanuit te gaan. Ik moet het nog zien. Perez deed het ook lekker op dit circuit vorig jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TinusXIII
Holk schreef op donderdag 7 maart 2024 @ 12:05:
[...]

Baku 2018, Monaco 2016.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Franco10
  • Laatst online: 09-09 09:24
hardware-lover schreef op donderdag 7 maart 2024 @ 12:12:
[...]

Jazeker, maar er zijn 3 factoren die die kans zeer klein maken:

Max maakt heel weinig fouten

De auto hoeft niet op de limiet te worden gereden - nog minder fouten

De auto hoeft niet alles uit de kan te halen - minder kans op technische issues

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10:29
Franco10 schreef op donderdag 7 maart 2024 @ 12:25:
Behalve als het om foutieve installatie gaat. Zoals zeg een schroefje van de aandrijfas dat eens in de zoveel tijd niet goed wordt aangedraaid door onhandige plaatsing. Ondanks dat dat probleem al meermaals (zeer incidenteel) was opgetreden gebeurde het vorog jaar in Jeddah nog steeds.
Heeft verder ook niks te maken met op de limiet moeten rijden. Maar puur met montage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Franco10 schreef op donderdag 7 maart 2024 @ 12:25:
Jazeker, maar er zijn 3 factoren die die kans zeer klein maken:

Max maakt heel weinig fouten

De auto hoeft niet op de limiet te worden gereden - nog minder fouten

Het gat met de anderen "lijkt" kleiner dan vorig jaar, in vele opzichten een pluspunt (wat mij betreft).

Verstappen moet nu ook meer risico nemen, mocht ie aan de voorzijde van de grid starten. Hij moet nu, in tegenstelling tot voorgaande jaren, in de eerste ronde het verschil al groter gaan maken dan voorheen. Dus zal ie ook ietsje meer risico moeten nemen, op ieder circuit wat nu nog gaat volgen.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaapstobbe
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 15:18
Ik denk dat MAX geen pole haalt en hopelijk mag ie van plek 4 started oid, met Perez voorop. Hamilton en Sainz er tussen.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Alle posters van de Teams op een rij, ik mis er nog 2 (die van Mclaren en Red Bull)!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_AJud-qOCO2cNPUAaiUffinBpZA=/232x232/filters:sharpen(0.5,0.1,false):strip_exif()/f/image/Lqnj7MNXbyfeKxuzMzNHzp7M.webp?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/K8Ye6-HoPsa2Ej4vNdhmjpbxzeQ=/232x232/filters:sharpen(0.5,0.1,false):strip_exif()/f/image/QYuJHmlMINyVmTLbyGzECKli.webp?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/viCwKg8_lTghyw6PQbQ0eyAoms8=/232x232/filters:sharpen(0.5,0.1,false):strip_exif()/f/image/HoMaSdvVkmhtuRS1PhltMBSW.webp?f=fotoalbum_tile
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EEg0XTox0R3CGZVEuNOPNnqLetM=/232x232/filters:sharpen(0.5,0.1,false):strip_exif()/f/image/GT60h2MB2bMKb1XCgKh7vNIX.webp?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/95KJToP6Qx3yTrdngzolmm07XC0=/232x232/filters:sharpen(0.5,0.1,false):strip_exif()/f/image/SU1cOKt8B2OoW7RXvsrOeOrt.webp?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hzzoglq160FUtiSUtO5kQc4p7yw=/232x232/filters:sharpen(0.5,0.1,false):strip_exif()/f/image/lF8YPxjLXSfxDb7pPuyP45pk.webp?f=fotoalbum_tile
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0i00f8BHTK7HvonsckaedWbK2g8=/232x232/filters:sharpen(0.5,0.1,false):strip_exif()/f/image/k8r3xg7BVIWGwd3Pv4X25e01.webp?f=fotoalbum_tile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JEightyFive
sjaool schreef op donderdag 7 maart 2024 @ 11:59:
[...]

Dat wil niet zeggen dat er geen harde woorden kunnen vallen. Zeker met zo'n heethofd als Tsunoda tegenover je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Ik zal blij zijn als FP1 begint, dan is er tenminste weer echt nieuws te melden :p

PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvn
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 10-09 16:38

basvn

Breezand - NHN

YakuzA schreef op donderdag 7 maart 2024 @ 13:34:
Ik zal blij zijn als FP1 begint, dan is er tenminste weer echt nieuws te melden :p
nog een klein uurtje werken! dan mooi afleidingsbeelden bekijken :)

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Helixes
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 10:23
In herinnering van Jamal Kashoggi sla ik deze even over.

Tot in Australië!

License to use this text for use in LLM-related products and services can be purchased for €1.000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 10:03
Blij dat na dit weekend de hele zaterdag = racedag gedoe weer voorbij is

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online

Vuvuzela

My spire is forming

Helixes schreef op donderdag 7 maart 2024 @ 13:38:

Tot in Australië!
De race van Australië sla ik dan weer over in herinnering van Steve Irwin.

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JEightyFive
Helixes schreef op donderdag 7 maart 2024 @ 13:38:

Tot in Australië!
Als je overal net zo consequent bent blijven er weinig races over om te kijken. Ik kan bij een hoop landen op de kalender wel iets verzinnen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Darkasantion
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 09-09 09:15

Darkasantion

Just keep swimming!

Vuvuzela schreef op donderdag 7 maart 2024 @ 13:56:
[...]

De race van Australië sla ik dan weer over in herinnering van Steve Irwin.
Sla ik Zandvoort over in herinnering van Johan Cruijff :+

Join het DPC Whatpulse team Intel/ATI.AMD Powered PC!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Plenkske
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12-09 14:21
Blik1984 schreef op donderdag 7 maart 2024 @ 13:49:
Las Vegas is lokale tijd ook op zaterdag :P maar hier inderdaad op zondag :)
Ik vind zondag ook fijner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Blik1984 schreef op donderdag 7 maart 2024 @ 13:49:
Vegas ;)

PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
De achtervleugels zijn er!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/puR6PXo4d3yxasmlogYht2shKwI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/sgAYSNXJODg6HD6ZcLOsztN5.webp?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gipbekorL_goaW9WpN_OC14LFGg=/800x/filters:strip_exif()/f/image/j0BHY31TeYvLCb0VhwX8g4Bg.webp?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefanVerkerk
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 10-09 19:13
Rolllll intro. Goedemiddag! Kijken of FP1 wat spannends gaat brengen... kusjes tegen de muur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siebeh
  • Laatst online: 12-09 09:44
Het waait er flink of lijkt dat maar zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefanVerkerk
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MbwW7QI7CCI9AQGfzxjj3PQ-JTY=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/A8FUJl03Yt2WQjuelHoYbaDm.jpg?f=user_large

Wind is wat anders dan windstoten overigens ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
En we zijn weer van de partij! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefanVerkerk
En Stroll is de eerste die een behoorlijke kus tegen de muur geeft met zijn linkervoorwiel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Dat was geen fijne klap tegen de muur voor Stroll zijn linker voorband :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Niet online
STR met de eerste aanraking van een muur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefanVerkerk
Het linkervoorwiel van Stroll heeft toch wat schade, aldus de pitreporter bij SkyF1/F1TV. De pitcrew heeft kennelijk aardig wat moeite moeten doen om de linkervoorband er af te halen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TinusXIII
Had even de fout gemaakt om F1tv op Nederlands te zetten. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDr0p
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 04-09 07:41

TrekDr0p

QR niet scannen

StefanVerkerk schreef op donderdag 7 maart 2024 @ 14:45:
Het linkervoorwiel van Stroll heeft toch wat schade, aldus de pitreporter bij SkyF1/F1TV. De pitcrew heeft kennelijk aardig wat moeite moeten doen om de linkervoorband er af te halen.
Was bijna een bottasje geworden :+

Mooie snelste ronde net, alleen weer middensector niet de snelste

[ Voor 9% gewijzigd door TrekDr0p op 07-03-2024 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Verstappen gaat nog even weer wat harder :P

Pole tijd van vorig jaar is een 1:28.265

[ Voor 33% gewijzigd door G_Dragon op 07-03-2024 15:11 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• StefanVerkerk
BLACK AND WHITE FLAG FOR CAR 10 (GAS) - FAILING TO FOLLOW RACE DIRECTORS INSTRUCTIONS – TRACK LIMITS
7 Mar 2024, 15:17:02

Gasly maakt het volgens de stewards te bont tijdens de vrije training, dat is knap!

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
En hier is de uitslag van de eerste vrije training! :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/saLWpUHS-Y8b-1O0kVMWgATR6CE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/puNNU6h9m5P5u9RHMUTwFh0F.webp?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 01:51

alienfruit

the alien you never expected

Niet verkeerd toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Nee zeker niet! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
  • Laatst online: 12-09 11:23
Ah Max kan het niet hebben dat hij geen 10 heeft gekregen voor zijn Grand Celem vorige week in de power rankings dus die gaat even zorgen dat hij in alle sessies boven aan staat en nog even een Grand Celem halen voor die 10.

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08:30

Mystikal

It never hurts to help!

Stap 1 is weer gezet...

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PalingDrone
  • Registratie: September 2017
  • Niet online
Mooi, we kunnen zo onderhand wel weer gaan rijden oOo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Niet online
niet dus, start sessie uitgesteld

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PalingDrone
  • Niet online
Jinxed it -O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Edd
  • Nu online

Edd

Zouden ze een losse putdeksel hebben gevonden? :+

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Edd schreef op donderdag 7 maart 2024 @ 17:59:
jep.. wellicht losse drains (naja de schroeven) in pitlane

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

als ze allemaal nagekeken moeten worden, gaat het nog wel even duren..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

in 5min gaat FP2 van start!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaapstobbe
Kunne drain covers nu echt niet zo ontworpen worden dat ze niet zo makkelijk uit de put gezogen kunnen worden, maar bijv eerst gedraaid moeten worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

jaapstobbe schreef op donderdag 7 maart 2024 @ 18:06:
Kunne drain covers nu echt niet zo ontworpen worden dat ze niet zo makkelijk uit de put gezogen kunnen worden, maar bijv eerst gedraaid moeten worden?
Dit is waarschijnlijk echt een drain (een goot), is niks aan te draaien

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Woefdram
  • Laatst online: 10-09 19:09
Edd schreef op donderdag 7 maart 2024 @ 17:59:
Lijkt er dus wel op. Er is volgens mij een heel eenvoudige oplossing. Geen Grand Prix's meer op stratencircuits.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10:29
Woefdram schreef op donderdag 7 maart 2024 @ 18:09:
[...]

Lijkt er dus wel op. Er is volgens mij een heel eenvoudige oplossing. Geen Grand Prix's meer op stratencircuits.
Malaysia says hi.

Of Bahrein.

[ Voor 22% gewijzigd door RobertMe op 07-03-2024 18:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaapstobbe
basvn schreef op donderdag 7 maart 2024 @ 18:07:
[...]

Dit is waarschijnlijk echt een drain (een goot), is niks aan te draaien
Ik snap dat je geen misschien geen master industrieel ontwerpen hebt, maar waarom zou ook een goot niet zo ontworpen kunnen worden dat ie niet direct omhoog gezogen kan worden? Meteen zeggen dat het onmogelijk is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:18

JB

Cédric roelt!

Ach ach kunnen we in ieder geval horny doen over iets anders: putdeksels.

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

HAM is weer lekker bezig :X SAR rijd bijna vol achterop.

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
Kwalificatie gaat waarschijnlijk wel heel spannend worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Oef dat was geen slimme actie van Hamilton, gelukkig ging het goed en komt er ook nog een onderzoek naar!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 10:03
Snap wel dat Hamilton daar weinig aan kan doen, dat moet Bono toch iets beter aangeven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woefdram
  • Laatst online: 10-09 19:09
Martin0 schreef op donderdag 7 maart 2024 @ 16:17:
Ah Max kan het niet hebben dat hij geen 10 heeft gekregen voor zijn Grand Celem vorige week in de power rankings dus die gaat even zorgen dat hij in alle sessies boven aan staat en nog even een Grand Celem halen voor die 10.
Grand Celem?? Wat is dat, kan je dat eten? Het is een Grand Slam.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
Woefdram schreef op donderdag 7 maart 2024 @ 18:40:
[...]

Grand Chelem kan ook, maar ik vind het maar rare schrijfwijze, Wmb houden we het bij Grand Slam :p

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Alweer een tijdje terug maar Russel is niet tevreden..

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/w-M0rH7LsZvM3mAsyv7DFI0ykPQ=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/LiamVpROr0rt0sGrDLsIBIpC.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocoball
Woefdram schreef op donderdag 7 maart 2024 @ 18:40:
[...]

of Grand Chelem :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apollo13
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23:20
Nog even over die putdeksels: Zou een Banjonetsluiting geen oplossing zijn? Moest denken aan mijn cameralens en hoe die aan het body wordt bevestigd.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Bajonetsluiting

Lijkt me dat een F1 auto dit niet los kan trekken.

[ Voor 16% gewijzigd door apollo13 op 07-03-2024 18:45 ]

apollo13

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jaapstobbe
apollo13 schreef op donderdag 7 maart 2024 @ 18:44:
Nog even over die putdeksels: Zou een Banjonetsluiting geen oplossing zijn? Moest denken aan mijn cameralens en hoe die aan het body wordt bevestigd.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Bajonetsluiting

Lijkt me dat een F1 auto dit niet los kan trekken.
Lijkt me makkelijk te openen met de juiste 360-spin precies bovenop het putdeksel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Gaat lekker op de baan.. :p

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TJ579TbKjBDyUuEBOwiGo4YuADo=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/xQldxWc0sI1rk455yvCt4k8P.jpg?f=user_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bastien
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Bastien

Probleemeigenaar

Niet verrassend met al die blinde bochten. Het is het rijden in een gevangenis, al die hekken pal naar het asfalt. Zelfs in het 'donker' is het nog onaantrekkelijk.

Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Hamilton krijgt de wagen niet aan de praat. Russel lukt dat (weer) beter, zo lijkt.

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• d-vine
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12-09 21:52
Max stabiel de snelste in de long runs.
Perez erachter.
Alonso, Hamilton, Russel en de Ferrari rijders zitten dicht op elkaar.

Als zaterdag die DRS ook nog eens snel opengaat gaat het denk ik bijzonder worden hoe zaterdag de race start.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Verkeerde uitslag

[ Voor 94% gewijzigd door G_Dragon op 08-03-2024 08:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Straf voor Mercedes,

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FD7nb79zJRUVWFUKCPwtoH-inl4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/OPYrVJtdl2e7TGVzYFQu8lKV.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TinusXIII
G_Dragon schreef op donderdag 7 maart 2024 @ 19:19:
En hier de uitslag van de tweede vrije training:

[Afbeelding]
Deze klopt niet helemaal.

Dit is de uitslag:Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LMZz1LtyACQDKFLBtOeLgzJ1wPM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ZMeONWwtNN0mFHQ0keYSSBtF.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +60 Henk 'm!

• f1bythenumbers
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 28-07 16:05
Hello

I'm here—earlier than usual by the way—with the long run data from the FP2 session of the 2024 Saudi Arabian GP.

Afbeeldingslocatie: https://f1pace.com/p/2024-saudi-arabian-gp-fp2-session/gp_2_2024_fp2_top_10.svg
Afbeeldingslocatie: https://f1pace.com/p/2024-saudi-arabian-gp-fp2-session/gp_2_2024_fp2_bottom_10.svg

I hope everyone is having a nice day!

F1pace

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
TinusXIII schreef op donderdag 7 maart 2024 @ 19:59:
[...]

Deze klopt niet helemaal.

Dit is de uitslag:[Afbeelding]
Huh hoe kan dat dan, wat heb ik gemist :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TinusXIII
G_Dragon schreef op donderdag 7 maart 2024 @ 20:41:
[...]

Huh hoe kan dat dan, wat heb ik gemist :p
Afgaande op jouw post, een halve training :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12-09 21:16

NoFearCreations

3DPrint the world!

Ligt het aan mij, of zijn er dit jaar een heel stuk minder reacties in de race topics? Lijkt alsof het toch minder leeft?

Komt dat door het absolute rommeltje F1TV/Viaplay er van heeft gemaakt dit jaar? De forse prijsverhoging? Of omdat het naar 1 race wel duidelijk is wie er WDC wordt?

Ik kijk nog steeds wel, maar was vorig weekend wel teleurgesteld dat het erop lijkt dat Max weer weinig tot geen tegenstand gaat krijgen. De rest van het veld is gelukkig wel spannend.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Het komt door de ramadan. Het is donderdag :+

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streamnl
  • Niet online
NoFearCreations schreef op donderdag 7 maart 2024 @ 21:23:
Ligt het aan mij, of zijn er dit jaar een heel stuk minder reacties in de race topics? Lijkt alsof het toch minder leeft?

Komt dat door het absolute rommeltje F1TV/Viaplay er van heeft gemaakt dit jaar? De forse prijsverhoging? Of omdat het naar 1 race wel duidelijk is wie er WDC wordt?

Ik kijk nog steeds wel, maar was vorig weekend wel teleurgesteld dat het erop lijkt dat Max weer weinig tot geen tegenstand gaat krijgen. De rest van het veld is gelukkig wel spannend.
Niet alleen in dit topic.
Ook op mijn werk heb ik het gevoel dat het minder is.

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Bahrein had er 1763. Is dat minder dan ‘normaal’?

PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PalingDrone
  • Niet online
YakuzA schreef op donderdag 7 maart 2024 @ 21:56:
[...]

Mooie score voor een zaterdag :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chocoball
YakuzA schreef op donderdag 7 maart 2024 @ 21:56:
[...]

Vorig seizoen waren er 2543 reacties in het Bahrein race topic. Afhankelijk per race schommelde vorig seizoen het aantal reacties tussen de 1200 - 3100. De totalen van alle race topics is hier terug te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter

Je bent daarin niet de enigste, ik twijfelde hier ook al over!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeromaNoiS
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12-09 19:20

Ik denk dat het en/en is. Anekdotisch, maar ik ken redelijk wat mensen die afgehaakt zijn vanwege de beperking in account sharing en de prijs.
Maar er zullen er ook wel zat zijn die het wel geloven. Moet wel iets geks gebeuren wil Max zijn 4e kampioenschap niet bijschrijven.
Pagina: 1 2 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Huisregels van dit topic:
  • Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
  • Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
  • Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
  • Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.

Overige topics:

Dit topic sluit ergens in de week na de race.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de
Officiële Tweakers Discord