Het Grote Lego Topic - Deel 8 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 55 ... 121 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• chrisO
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 20-06 10:44
Jakkus schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 11:24:
Ik zag net deze video voorbij komen over de Botanische tuin :)

Mijn eerste gedachten:
-best wel duur, zeker gezien het aantal onderdelen
-groot (twee baseplates, best moeilijk om daar ruimte voor te vinden)
-maar ook mooi!

[YouTube: LEGO Botanical Garden (REVEAL)]
Over duur gesproken; Lego heeft deze maand de max 3000 steentjes limiet voor Ideas inzendingen verhoogd naar max 5000 steentjes, dus in de nabije toekomst kan je nog grotere/duurdere Ideas sets verwachten :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tc99m
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 20-06 22:00
Jakkus schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 11:24:
Ik zag net deze video voorbij komen over de Botanische tuin :)

Mijn eerste gedachten:
-best wel duur, zeker gezien het aantal onderdelen
-groot (twee baseplates, best moeilijk om daar ruimte voor te vinden)
-maar ook mooi!

[YouTube: LEGO Botanical Garden (REVEAL)]
8,7 cent per part vind ik nog niet zo exorbitant hoog. Er zitten veel kleine onderdelen in voor de planten, maar ook grotere delen (zoals de doorzichtige elementen in het dak). In absolute termen is het veel, maar het is meer het volume van de set die het duur maakt.

scintillating

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xtuv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16:10
D75 schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 09:32:
EXPLORIENS BASE

Op basis van een niet complete 6958 deze MOC gemaakt.
Landschap een beetje in stijl van de folders uit die tijd.
Zoals bijv deze: Catalog 1996 6

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

PS ik zie dat de foto's een beetje vervormen... is dat een forum probleem? Niet eerder gehad.
@mawashigeri Opgelost.... Dankjewel!!
Geweldig! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gim
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
chrisO schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 11:36:
[...]

Over duur gesproken; Lego heeft deze maand de max 3000 steentjes limiet voor Ideas inzendingen verhoogd naar max 5000 steentjes, dus in de nabije toekomst kan je nog grotere/duurdere Ideas sets verwachten :X
Was het niet zo dat LEGO zelf met bepaalde IDEAS sets de hoeveelheid steentjes verhoogd heeft t.o.v. de originele inzending? Al zal dat nooit 2000 steentjes zijn geweest.

Als deze verhoging maar niet betekent dat we minder kleine IDEAS sets geproduceerd zien worden.

Hoe verdient een IDEAS deelnemer eigenlijk aan een set? Hangt dat af van de grootte (of prijs) van de set of is het een soort vast bedrag totaal of vast bedrag per verkochte set? Of iets met staffels of wat dan ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reflection
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 20-06 16:06
Ik lees in dit topic geregeld dat de Lego sets duur zijn. Maar hoe is de prijsontwikkeling van Lego t.o.v. een X-aantal jaar geleden? Is Lego de prijs aan het opdrijven?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gim
  • Niet online
Reflection schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 13:11:
Ik lees in dit topic geregeld dat de Lego sets duur zijn. Maar hoe is de prijsontwikkeling van Lego t.o.v. een X-aantal jaar geleden? Is Lego de prijs aan het opdrijven?
De Speed Champion sets zijn wel in prijs gestegen. Nu zijn ze wel op een X moment overgestapt van 6-stud naar 8-stud en dus meer steentjes, maar ook met de 8-stud waves alleen is er nog sprake geweest van een verhoging.

Maar ze hebben ook bestaande sets opeens in prijs verhoogd. Een eenmalige actie voor een aantal sets zover ik weet. Productiekosten, materiaalkosten, inflatie, of wat voor reden er ook aan gegeven werd. Specifieke sets, waarvan sommigen al echt lang op de markt, werden plots duurder. Te denken aan Assembly Square die eerst €250 kostte en na jaren opeens een adviesprijs kreeg van €300. Of de 3-in-1 Creator Pirate Ship die van iets van €99 naar €129 is gezet of de Creator Expert Mustang die met iets van €30-40 naar €169 ging.

[ Voor 10% gewijzigd door Gim op 24-10-2024 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iketot
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 00:09
Gim schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 13:04:
[...]Hoe verdient een IDEAS deelnemer eigenlijk aan een set? Hangt dat af van de grootte (of prijs) van de set of is het een soort vast bedrag totaal of vast bedrag per verkochte set? Of iets met staffels of wat dan ook?
1%
Lego Ideas (formerly known as Lego Cuusoo and stylized in start case) is a website run by Chaordix and The Lego Group, which allows users to submit ideas for Lego products to be turned into potential sets available commercially, with the original designer receiving 1% of the royalties.

Wikipedia: Lego Ideas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gim
  • Niet online
iketot schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 13:28:
[...]

1%
Lego Ideas (formerly known as Lego Cuusoo and stylized in start case) is a website run by Chaordix and The Lego Group, which allows users to submit ideas for Lego products to be turned into potential sets available commercially, with the original designer receiving 1% of the royalties.

Wikipedia: Lego Ideas
Een duurdere set levert dus meer op, maar van een duurdere set wordt misschien ook een stuk minder verkocht. Gaat er dus vooral om dat er een goed idee komt en niet zo zeer, "bigger, better".

Grote inzendingen hebben misschien makkelijker een indrukwekkende WOW factor wat stemmen oplevert? Geen idee. Alleen is een stem nog geen koper. Zou jammer zijn als daardoor de kleinere inzendingen het lastiger krijgen, terwijl ze laagdrempeliger zijn om te kopen.

[ Voor 18% gewijzigd door Gim op 24-10-2024 13:35 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LvanW
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 23:49
BrickNerd schrijft hier af en toe over, bijv. rol van inflatie , toename grote sets en "IP tax".

volgens mij komt het er grofweg op neer dat Lego altijd al duur is geweest, maar er tegenwoordig veel meer grotere en dus duurdere sets zijn dan vroeger. Er zijn ook nog steeds kleine sets van <10 euro gelukkig.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Karp
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:23
Mag het in dit topic als ik zeg: BrickLink series 2 is onderweg?

Dat heeft wel algemene waarde lijkt me.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RC1O1s7Rv4sHTlbEmkP0pzLN4eE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/FFcletbGGlwHOJpwPUa8D5Wm.png?f=fotoalbum_large

(en ja, persoonlijk kijk ik erg uit naar m'n paddenstoelenhuisje!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 23:15

Secsytime

Automagisch

Karp schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 13:46:

[Afbeelding]

Ik heb nog geen mail ontvangen, maar zie inderdaad een reservering op de CC!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iketot

[Afbeelding]

Yeps, vandaag mail gehad dat ze onderweg zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loader
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 13:15
De eerste bricklink advertenties zijn al verschenen op Facebook.. en marktplaats...

Wel grappig altijd... zo van... ik heb mij bedacht. Of ik heb mijn lego interesse verloren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justie
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 15-06 09:52
Bricklink set is bij mij zojuist bezorgd. Doos is helaas niet helemaal in top conditie. Paddenstoelhuisje is leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBplap
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

JBplap

Powered by:

[Afbeelding]

Mushroomhuis en dat havenhuisje zijn bij mij ook onderweg, de set waar ik het meest naar uitkijk (station) nog niet.
Maar zal niet lang meer duren, wel apart dat ze zo vroeg zijn dit keer. Stonden toch voor ergens in november gepland, alleen maar fijn dat we ze eerder krijgen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• L23
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 00:22

L23

[Afbeelding]

Wat gaat dat traag als een slak, maar ook ik kijk uit naar het paddenstoelenhuisje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L23

L23

Loader schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 14:15:
De eerste bricklink advertenties zijn al verschenen op Facebook.. en marktplaats...

Wel grappig altijd... zo van... ik heb mij bedacht. Of ik heb mijn lego interesse verloren...
Niet interessant toch? Of adviseer je hier mensen om de set op marktplaats te kopen?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Karp
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:23
Deze serie blijf ik toch wel indrukwekkend vinden. Compleet digitale Lego.

[ Voor 30% gewijzigd door Karp op 24-10-2024 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

L23 schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 14:32:
[...]

Niet interessant toch? Of adviseer je hier mensen om de set op marktplaats te kopen?
Dat zijn gewoon handelaartjes. De een doet het met Lego-sets, de andere doet het met concertkaartjes.

Ey!! Macarena \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L23

L23

RaZ schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 15:04:
[...]

Dat zijn gewoon handelaartjes. De een doet het met Lego-sets, de andere doet het met concertkaartjes.
Klopt. Iedereen kan zelf weten wat ze met hun spullen doen. Tegenwoordig ook met startnummers van loopevenementen zag ik :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

zijn deze; https://www.bricklink.com...series-2/734/Ominous-Isle al verkocht?
of komt daar nog een verkoop van?

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gielie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23:11
Loader schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 14:15:

Ik had vanwege een ernstige vorm van fomo het paddenstoel huisje gereserveerd. Bij het nalopen van wat ik nog in doos had staan heb ik de order vorige week geannuleerd, heb zelf geen zin om met lego te gaan leuren op MP.

"Death smiles at us all, all a man can do is smile back." - Maximus Decimus Meridius

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gielie
je bent net een week aantal maanden te laat denk ik
https://www.bricklink.com...-3/1127/Forest-Stronghold
https://www.bricklink.com...series-2/734/Ominous-Isle

[ Voor 11% gewijzigd door gielie op 24-10-2024 15:16 ]

"Death smiles at us all, all a man can do is smile back." - Maximus Decimus Meridius

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iketot
Dat was de vorige Bricklink series (nummer 2).
Die worden nu uitgeleverd aan de kopers, komt dus niet meer te koop (alleen via resellers)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iketot
Een aantal maanden inderdaad, de funding ronde was in juni van deze..

(waarom link je trouwens naar de Forest Stronghold nu..? Dit is aangepast ook..)

[ Voor 3% gewijzigd door iketot op 24-10-2024 15:17 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Case_C
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 22:26

Case_C

[Team Carrack]

gielie schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 15:12:
[...]

Ik had vanwege een ernstige vorm van fomo het paddenstoel huisje gereserveerd. Bij het nalopen van wat ik nog in doos had staan heb ik de order vorige week geannuleerd, heb zelf geen zin om met lego te gaan leuren op MP.
Vraag me dan af wat er gebeurt, komt ie dan terug te koop op Bricklink of blijft die in het warenhuis :P .

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• zonoskar
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:55

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

Lego is altijd al duur geweest. Dat komt omdat zij een hoop designers in dienst hebben die de sets ontwerpen. Dat kost bakken met geld. Dat Lego steeds duurder wordt is ook logisch, inflatie enzo. Maar dat Lego steeds slechter wordt is wel pijnlijk. Ze claimen de wereld leider te zijn, maar hun kleuren zijn zo slecht geworden. En dan bedoel ik geen kleurenkots, maar dingen die dezelfde kleur moeten zijn, zijn vaak duidelijk een andere kleurtoon. En daarbij dan missers zoals de smalle banden bij de formule 1 auto's, of een minder goede minifig in een 500 euro kostende Star Wars set. Of stickers overal in sets die duidelijk voor display bedoeld zijn.

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• grimethel
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 20:45
Vandaag ook mijn Bricklink Station mogen ontvangen! Doos in goede conditie gelukkig aangekomen, even snel in de doos gekeken, 1 vel met stickers en volgens mij zakjes genummerd tot 19.
De vrouw en ik kijken er erg naar uit om te beginnen, hebben nog wel een aantal dozen op de plank staan die eerst afgemaakt moeten worden. Maar met een beetje geluk zetten we deze rond de kerstdagen in elkaar.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Jorco
  • Laatst online: 19:41
Op de terugweg van een dagje Lego World met de kinderen. Eerste keer, maar van 11.30 tot 15.30 is te kort om alles te zien, doen, en kinderen met Lego te laten bouwen. Denk dat we tussen 65% en 75% hebben gezien.

De plantenkas is erg mooi, het Star Wars gedeelte erg sfeervol en met name de Jungle dieren en auto's waren indrukwekkend om te zien.

Ninjago ook sfeervol maar veel te vol gezet. Het Dreamzzz en Friends-gedeelte was daarentegen aan de lege kant en had men zeker meer mee mogen doen.

Het was er druk, maar niet te druk behalve op plekken waar je een activiteit kon doen. Wachttijd is dan al snel minstens een half uur (stormbaan, carrousel, Legodouche, fabriek, steentje laseren). Daarom niet alles kunnen doen.

De Intertoyswinkel is immens en ook 1 van de drukste plekken. Extra Lego-world korting van 10%. Dat maakt een aantal producten interessant maar had weinig zin om uitgebreid te vergelijken met Brickwatch en met grote dozen in de trein te zitten. Wellicht zit er een supergoede deal bij maar zonder dit vooraf zeker te weten was dat me de tijd en het gedoe niet waard.

Meest jammere vind ik de matige (en regelmatig gebrek aan) belichting om leuke foto's te maken. Op de builds zelf is de belichting goed maar als er iemand bij moet op de foto dan is het lastig om dit mooi te krijgen. Eetkraampjes mogen meer op kinderen worden ingericht.

Kort samengevat: Samen een leuke dag gehad met iets te weinig tijd.

PSN ID = Jorco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20:06

SomerenV

It's something!

@Jorco Van wat ik me van vorig jaar herinner waren de sets die je daar kon kopen niet perse super gunstig geprijsd. Wel prima kortingen, maar die zeggen niet altijd alles. En ik vind het slecht dat juist een aantal LEGO exclusive sets niet te koop zijn op LEGO World. Daarvoor zijn we toen nog naar Hoog Catharijne gegaan. Ik dacht op LEGO World kan ik The Insect Collection wel op de kop tikken met een korting, maar nee. Volgens mij heb ik die kritiek destijds hier ook geplaatst. En meteen even teruggezocht en inderdaad :+

Hopelijk bestaat het evenement nog als onze zoon wat ouder is. Lijkt me heel tof om er met hem naar toe te gaan.

Ik Schiet Film | Website | Instagram

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PlasticFan
  • Registratie: Oktober 2024
  • Niet online
Show je BAM (Build a minifigure) - oktober editie.
Met blauwe space torsos en random interessante figuren/parts.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QckH-ADsiCxPHdMu56MBCGB656Q=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/oClsxWkAgmPOaRJPExAT5IpB.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2ys0oeuClUSxeA5V5pd0rDtS1wM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Hahqrkv0x7zm7hXh1sMDH9Be.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0JMVutnYUrEoM1OgZJxsUJ4Ft1w=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/oBjO0h6P5KFSeLdC78OrL9fN.jpg?f=fotoalbum_large

Mocht een onderdeel (zoals de space torso's) op zijn dan halen ze die op verzoek nog wel uit de voorraad achter de winkel.

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:30
Vandaag de F40 Speed Champion in elkaar gezet. Leuke build voor deze serie!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1p8obanm5Qk4TiHW7hc5vO19-T0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/IbRRskTu15PfEF90uCVuRbU5.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tfaYKwNukLvrN6lqEatzapbVkjA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/yVzIdtaJsLqqHkB0P3ZkIHL2.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yEFSVdgcBJ29n4cm7XrsSCIruQ8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/OARoHWcTnNmLsUCNgooCR1FF.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TJEN1W2X1f_IXd1g7ddYsXcpLws=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/gyoGuC44chVB8m5zNNIwGD2K.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xvGBZ946g5eOnEBi-YkgKbtSW84=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/s8i4kdGbruW31Kf9oZCCoG02.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dIaiI5ULTEewoTBS9uJL9-yIp7o=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/s88gR6pXFlrgqog3wMHbWV0b.jpg?f=fotoalbum_large

En hier met de rest van mijn Champions:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UP0ZpXCLbsqMrrpvmEfPyjQ_kZ8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/BcOspBlNl5ehkZGNqDEGnB8J.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3G4YuTrecuF9-r7oIx6vYoXeoms=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/czKymsKmSyHTJ5DboQOJ6THS.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/418ox-bJgNw1VSiyXLNkNLudBYI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/vkInj4fU4DfptqKJsWZoFpXn.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4lRS1BX_o9evQG2n66nAGHDZ5BU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ARMxOlf9I4Res6CKJruv8EVK.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/54TGXxjIhFGXjZD9zLZY8ePg4IQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/HGqq0WBabV9ILk0SiBHiNzOn.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +27 Henk 'm!

• AppieNL
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22:13
De eerste dag Lego World zit erop. Het was leuk. Zoals Jorco aangaf, niet te druk, maar wel volk.

Wat me het meest opviel aan nieuwe dingen dit jaar was de "Lego fabriek". Een mal machine die in bedrijf is om 2x4 bricks te drukken op de beursvloer (waarvan bezoekers er dus ook 1 mee kunnen krijgen). Erg cool om te zien.

In het "Lego Fan" hoekje is het weer als vanouds een hoop mooi spul en ook een enkele MOC met kinderziektes (gelukkig niet bij mij dit jaar ;)).

Een foto van mijn tafel:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3GSPPj9RX9wEHGkR6KKbegwspp0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/FW8SxLXfbP6I8bfZBOcDHX0Y.jpg?f=fotoalbum_large
Al een hoop leuke reacties en gesprekken gehad over wat er staat bij mij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PdeBie
AppieNL schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 23:35:
De eerste dag Lego World zit erop. Het was leuk. Zoals Jorco aangaf, niet te druk, maar wel volk.

Wat me het meest opviel aan nieuwe dingen dit jaar was de "Lego fabriek". Een mal machine die in bedrijf is om 2x4 bricks te drukken op de beursvloer (waarvan bezoekers er dus ook 1 mee kunnen krijgen). Erg cool om te zien.

In het "Lego Fan" hoekje is het weer als vanouds een hoop mooi spul en ook een enkele MOC met kinderziektes (gelukkig niet bij mij dit jaar ;)).

Een foto van mijn tafel:
[Afbeelding]
Al een hoop leuke reacties en gesprekken gehad over wat er staat bij mij.
Ik ga morgen met mijn dochter. Kom zeker even bij je tafel kijken! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• la_fusion
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 19-06 20:55
Leuk om te zien inderdaad maar gezien de drukte sla ik Lego world toch echt weer even over dit jaar. Voorgaande jaren vaker bij een belgische (kleine) beurs geweest die er dan toevallig was.. alleen nu dus weer op zoek naar een mooi alternatief event in het zuiden van het land/Belgie.

Acties:
  • +16 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19:41
Gisteren samen met mijn zoontje een heuse Lego-film gemaakt. Die wilde wij toch wel even delen. :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gim
  • Niet online
@AppieNL : veel belangstellende kijkers gewenst bij jouw creaties :) Als ik nog naar LEGO World kwam was ik zeker komen kijken. Voor de kinderen hoeft LEGO World helaas niet meer :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppieNL
la_fusion schreef op vrijdag 25 oktober 2024 @ 08:15:
Leuk om te zien inderdaad maar gezien de drukte sla ik Lego world toch echt weer even over dit jaar. Voorgaande jaren vaker bij een belgische (kleine) beurs geweest die er dan toevallig was.. alleen nu dus weer op zoek naar een mooi alternatief event in het zuiden van het land/Belgie.
Lowlug XL in Meijel op (meestal) de laatste zondag van augustus wel eens overwogen? Geen groot evenement en alleen op de zondag, maar staan een hoop MOCs die elk jaar op Lego World staan. Volgend jaar is het weer op 24 augustus. Entree is geloof ik iets van €3-5 p.p.

[ Voor 3% gewijzigd door AppieNL op 25-10-2024 08:58 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gielie
Yonix schreef op vrijdag 25 oktober 2024 @ 08:31:
Gisteren samen met mijn zoontje een heuse Lego-film gemaakt. Die wilde wij toch wel even delen. :D

[YouTube: Lego DreamZzz - Een nachtmerrie in de stad!]
Heel leuk gedaan, ik kijk uit naar deel 2.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gim
  • Niet online
PdeBie schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 22:58:
Vandaag de F40 Speed Champion in elkaar gezet. Leuke build voor deze serie!
Goede foto's; zin in om te bouwen 8) Ik kon het nl. niet laten om de 8-stud Ferrari F40 ook in huis te halen. Voor €17 mogen meenemen in de winkel; was in de aanbieding, maar het doosje had ook wat schade, dus iets van de prijs afgekregen :P

Huize Gim is hiermee twee Ferrari's rijker; F40 en 812 Competizione :)

De Audi Sport S1 Quattro moet nu alleen even wachten. Ik zag dat hier custom stickers voor te koop waren m.b.t. Ken Block (voorbeeld link). Alleen een beetje prijzig met verzendkosten e.d. erbij. Hou 't waarschijnlijk gewoon bij de originele stickers.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• la_fusion
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 19-06 20:55
AppieNL schreef op vrijdag 25 oktober 2024 @ 08:57:
[...]

Lowlug XL in Meijel op (meestal) de laatste zondag van augustus wel eens overwogen? Geen groot evenement en alleen op de zondag, maar staan een hoop MOCs die elk jaar op Lego World staan. Volgend jaar is het weer op 24 augustus. Entree is geloof ik iets van €3-5 p.p.
Yes, ik kom zelf oorspronkelijk uit Meijel :+ Zoiets heb ik dus ook al eerder meegemaakt in Belgie veelal maar ben vooral voor specifiek deze zondag op zoek.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fraggert
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 23:51

Fraggert

Whiskey Tango Foxtrot

Gim schreef op vrijdag 25 oktober 2024 @ 10:13:
[...]

De Audi Sport S1 Quattro moet nu alleen even wachten. Ik zag dat hier custom stickers voor te koop waren m.b.t. Ken Block (voorbeeld link). Alleen een beetje prijzig met verzendkosten e.d. erbij. Hou 't waarschijnlijk gewoon bij de originele stickers.
Ik zou zeker het origineel een plekje geven, wat een iconische wagen _/-\o_

Zo'n Ken Block uitvoering is dan wel leuk om er eens naast te zetten mocht je tegen nog een Audi lopen hier of op marktplaats ofzo :)

“I have not failed. I’ve just found many ways that won’t work” - Thomas Edison

Acties:
  • +15 Henk 'm!

• RaZ
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Ik zat van de week eens op rebrickable te loeren voor moc's voor Speed Champions, en toen kwam ik een moc'er tegen die de Speed Champions elke jaar er mini's van maakt. Ik vind ze echt heel gaaf en zeker goed gelukt. Hij bouwt ze natuurlijk wel om te kijken of het klopt, maar als je niet de juiste kleuren hebt, dan is een render next best thing. Anyhow, genoeg letters, tijd voor een plaatje:

Alle Speed Champions uit 2024:
Afbeeldingslocatie: https://cdn.rebrickable.com/media/thumbs/mocs/moc-193732/430180.png/800x600

Speed Champions van 2022:
Afbeeldingslocatie: https://cdn.rebrickable.com/media/thumbs/mocs/moc-119871/201058.jpg/1000x800.jpg

En 2020:
Afbeeldingslocatie: https://cdn.rebrickable.com/media/thumbs/mocs/moc-57820/312283.jpg/1000x800.jpg

Ik vind ze echt goed gelukt :Y Voor meer coole mini's van deze user: https://rebrickable.com/users/Mobilox%20Studios/mocs/

[ Voor 22% gewijzigd door RaZ op 25-10-2024 13:48 ]

Ey!! Macarena \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wirret
  • Registratie: Oktober 2022
  • Laatst online: 20-06 14:27
Gim schreef op vrijdag 25 oktober 2024 @ 08:41:
@AppieNL : veel belangstellende kijkers gewenst bij jouw creaties :) Als ik nog naar LEGO World kwam was ik zeker komen kijken. Voor de kinderen hoeft LEGO World helaas niet meer :|
Wij zullen jouw creatie morgen ook eens komen bekijken, zojuist 2 tickets gekocht. Zonder bericht hier was ik echt niet bewust geweest van deze beurs deze week.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gim
  • Niet online
Wirret schreef op vrijdag 25 oktober 2024 @ 14:22:
[...]

Wij zullen jouw creatie morgen ook eens komen bekijken, zojuist 2 tickets gekocht. Zonder bericht hier was ik echt niet bewust geweest van deze beurs deze week.
Dan moet je wel op @AppieNL reageren met quote :) ik heb geen creaties :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PdeBie
RaZ schreef op vrijdag 25 oktober 2024 @ 13:42:
Ik zat van de week eens op rebrickable te loeren voor moc's voor Speed Champions, en toen kwam ik een moc'er tegen die de Speed Champions elke jaar er mini's van maakt. Ik vind ze echt heel gaaf en zeker goed gelukt. Hij bouwt ze natuurlijk wel om te kijken of het klopt, maar als je niet de juiste kleuren hebt, dan is een render next best thing. Anyhow, genoeg letters, tijd voor een plaatje:

Alle Speed Champions uit 2024:
[Afbeelding]

Speed Champions van 2022:
[Afbeelding]

En 2020:
[Afbeelding]

Ik vind ze echt goed gelukt :Y Voor meer coole mini's van deze user: https://rebrickable.com/users/Mobilox%20Studios/mocs/
Ik vind sommige eigenlijk zelfs nog leuker dan de echte Speed Champions.

Kijk deze Porsche dan! :o O+

Afbeeldingslocatie: https://cdn.rebrickable.com/media/thumbs/mocs/moc-51909/322012.jpg/1000x800.jpg?1728426965.5189662

Porsche 911 GT3 8 stud

[ Voor 11% gewijzigd door PdeBie op 25-10-2024 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaZ
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

PdeBie schreef op vrijdag 25 oktober 2024 @ 15:48:
[...]

Ik vind sommige eigenlijk zelfs nog leuker dan de echte Speed Champions.
Ik ook :P Die had Lego zelf wel op de markt mogen brengen als Polybag :Y Ik zou ze scoren :P
Kijk deze Porsche dan! :o O+

[Afbeelding]

Porsche 911 GT3 8 stud
Ook heel leuk :P

Ey!! Macarena \o/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• L23

L23

RaZ schreef op vrijdag 25 oktober 2024 @ 16:45:
[...]

Ik ook :P Die had Lego zelf wel op de markt mogen brengen als Polybag :Y Ik zou ze scoren :P
Dat doet Lego al. Zoals de LEGO 30342 Lamborghini Huracan Super Trofeo eVO polybag. Die moc is daar weer op geïnspireerd zie ik.

Ik vond die polybags in ieder geval vrij lelijk, bij deze moc's zitten een paar leuke auto's tussen.

[ Voor 13% gewijzigd door L23 op 25-10-2024 17:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaZ
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

L23 schreef op vrijdag 25 oktober 2024 @ 16:56:
[...]

Dat doet Lego al. Zoals de LEGO 30342 Lamborghini Huracan Super Trofeo eVO polybag. Die moc is daar weer op geïnspireerd zie ik.
Klopt, die moc'er gebruikt er de Polybags van Lego voor om ze te renderen. En die Lambo heb ik niet, daar vragen ook de hoofdprijs voor, de andere heb ik wel (al moet ik die F1 polybag van dit jaar nog wel even kopen) ;)

Ik doelde meer op dat Lego van elke Speed Champion een miniatuur mag maken, zoals in die moc's. Dus in 1 doos, een Speed Champion, en een mini. Dan wordt het maar 4 a 5 euro duurder :+

Ey!! Macarena \o/

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• L23

L23

RaZ schreef op vrijdag 25 oktober 2024 @ 17:02:
[...]

Klopt, die moc'er gebruikt er de Polybags van Lego voor om ze te renderen. En die Lambo heb ik niet, daar vragen ook de hoofdprijs voor, de andere heb ik wel (al moet ik die F1 polybag van dit jaar nog wel even kopen) ;)

Ik doelde meer op dat Lego van elke Speed Champion een miniatuur mag maken, zoals in die moc's. Dus in 1 doos, een Speed Champion, en een mini. Dan wordt het maar 4 a 5 euro duurder :+
Ik had die Aston Martin Valkyrie AMR Pro Polybag gekregen toen ik een paar jaar terug de XL-15 Ruimteschip en BD-1 set had besteld. Maar alles weer geretourneerd en was blij dat ik er weer vanaf was :P Dus het zou mij geen plezier doen. Maar onder andere die witte Lamborghini Countach zien er geslaagd uit.

Ik heb zelf van Speed Champions:
- 1974 Porsche 911 Turbo 3.0
- 1974 Porsche 911 Targa MOC
- Aston Martin DB5
- Lamborghini Countach
- Mercedes-AMG F1 W12 E Performance & Mercedes-AMG Project One
- Bovenstaande gebruikt voor de DeLorean Time Machine MOC
- McLaren Solus GT & McLaren F1 LM

Maar momenteel een backlog en ruimtegebrek waardoor ik nog geen nieuwe Speed Champions gekocht heb, maar ook niet iets gezien wat ik echt moeten hebben. Wel hele leuke sets om te bouwen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EiiXJeaBoVy2AMobqP4F5b6nQps=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ZnqxCO7JkJCd2ZPsHjgCyIZH.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 42erik
  • Registratie: December 2012
  • Niet online
Iemand een idee of je bij Lego world tussendoor het terrein af kan? Stempeltje ofzo?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dagg
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20-06 19:05
Karp schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 14:58:
Deze serie blijf ik toch wel indrukwekkend vinden. Compleet digitale Lego.

[YouTube: Digital Lego City: Warehouse wonders | Episode 8]
Of het even leuk is om zelf ook te doen weet ik niet maar de bankrekening zal er iig minder moeite mee hebben.

Was deze nieuwe doos al voorbijgekomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonoskar
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:55

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

Ik zie een aantal clips over vernieuwde pick-a-brick optie zodat je een wanted lijst kunt uploaden. Maar ik kan deze optie niet vinden op de lego site. Is die optie alleen in Amerika actief misschien?

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

Acties:
  • +31 Henk 'm!

• Fraggert
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 23:51

Fraggert

Whiskey Tango Foxtrot

Zo, mijn weekend begint goed :P

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GWrqwWOJ_PlpX5spubQdtNjir3A=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/hJdyTFgPBMI8jfcS4ne0ZVYO.jpg?f=fotoalbum_large

Eindelijk de D11 *O*

“I have not failed. I’ve just found many ways that won’t work” - Thomas Edison

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• koentjuh1987
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20-06 08:45
Vandaag als laatste vakantiedag bezoekje gebracht aan Lego world. Vond het er aardig druk. Mooie bouwwerken gezien. Vooral de jongste dochter vond het machtig mooi en heeft zich zeer goed geamuseerd.

Zelf nog de McLaren p1 aan de handen laten hangen en voor de kleine nog wat Lego Disney/friends.

Al met al prima vermaakt

...

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• MonkeySleeve
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21-06 11:43

MonkeySleeve

It's just Monkey business

Himeji castle gekocht <3

Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reflection
Gim schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 13:27:
[...]

De Speed Champion sets zijn wel in prijs gestegen. Nu zijn ze wel op een X moment overgestapt van 6-stud naar 8-stud en dus meer steentjes, maar ook met de 8-stud waves alleen is er nog sprake geweest van een verhoging.

Maar ze hebben ook bestaande sets opeens in prijs verhoogd. Een eenmalige actie voor een aantal sets zover ik weet. Productiekosten, materiaalkosten, inflatie, of wat voor reden er ook aan gegeven werd. Specifieke sets, waarvan sommigen al echt lang op de markt, werden plots duurder. Te denken aan Assembly Square die eerst €250 kostte en na jaren opeens een adviesprijs kreeg van €300. Of de 3-in-1 Creator Pirate Ship die van iets van €99 naar €129 is gezet of de Creator Expert Mustang die met iets van €30-40 naar €169 ging.
LvanW schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 13:44:
[...]

BrickNerd schrijft hier af en toe over, bijv. rol van inflatie , toename grote sets en "IP tax".

volgens mij komt het er grofweg op neer dat Lego altijd al duur is geweest, maar er tegenwoordig veel meer grotere en dus duurdere sets zijn dan vroeger. Er zijn ook nog steeds kleine sets van <10 euro gelukkig.
zonoskar schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 15:27:
[...]

Lego is altijd al duur geweest. Dat komt omdat zij een hoop designers in dienst hebben die de sets ontwerpen. Dat kost bakken met geld. Dat Lego steeds duurder wordt is ook logisch, inflatie enzo. Maar dat Lego steeds slechter wordt is wel pijnlijk. Ze claimen de wereld leider te zijn, maar hun kleuren zijn zo slecht geworden. En dan bedoel ik geen kleurenkots, maar dingen die dezelfde kleur moeten zijn, zijn vaak duidelijk een andere kleurtoon. En daarbij dan missers zoals de smalle banden bij de formule 1 auto's, of een minder goede minifig in een 500 euro kostende Star Wars set. Of stickers overal in sets die duidelijk voor display bedoeld zijn.
Helder :-). Er zijn denk geen concurrerende partijen in de markt?

Dat de kwaliteit achteruitgaat is erg zonde. Ik las op Lego al een x-aantal negatieve reacties over het kleurverschil bij de Lamborghini Sián; dat de onderdelen niet overal deze kleur groen hebben.
Je zou denken dat een bedrijf als Lego dit moet kunnen voorkomen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• mawashigeri
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:12
Reflection schreef op vrijdag 25 oktober 2024 @ 21:59:
Concurrentie genoeg inmiddels: Cobi, Pantasy, Funwhole, Mould King, Cada en nog veel meer. Losse stenen van GoBricks van vergelijkbare kwaliteit en met passende kleuren.
Maar ja, we zijn een beetje verslaafd aan minifigs en het logootje op de stud :)

ERGA06EVH / EHVX08S23EJ6V / ESPaltherma

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RaZ
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Reflection schreef op vrijdag 25 oktober 2024 @ 21:59:
[...]

[...]

[...]

Dat de kwaliteit achteruitgaat is erg zonde. Ik las op Lego al een x-aantal negatieve reacties over het kleurverschil bij de Lamborghini Sián; dat de onderdelen niet overal deze kleur groen hebben.
Je zou denken dat een bedrijf als Lego dit moet kunnen voorkomen.
Die zijn er wel, en veel ook ;) Voor Lego-compatible is er een ander topic: Het kleine 'Bouwsteentjes' topic En die hebben ook gave sets die niet onder doen dat een Lego set. Maar dit is toch wel een fanboy-topic :P

Ey!! Macarena \o/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 107mb
  • Laatst online: 20-06 11:12
mawashigeri schreef op vrijdag 25 oktober 2024 @ 22:18:
Maar ja, we zijn een beetje verslaafd aan minifigs en het logootje op de stud :)
Nee hoor, ik heb alleen een vreselijke antipathie tegen het schaamteloos kopieren van blokjes, tot aan hele sets aan toe!

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• raymondw
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cuPaQ1Bj1KR4nIZgv8ax4MYidb0=/x800/filters:strip_exif()/f/image/cC4elPt4ZGNRNEJNzpm64fsz.png?f=fotoalbum_large
Het heeft een "paar" jaar geduurd, maar het wachten is beloond!
We hebben een kast gevonden die bij ons past voor de hobby ;)

Volgende project word om alles in HA aanstuurbaar te krijgen qua verlichting.

Specs
- Kleur: zand / wit
- Delen: 2
- Gewicht: 285kg
- Herkomst: NL
- Website: https://www.eleonora.nl/

De AT-AT die rechts op de foto net aan zichtbaar is, zal niet in de kast komen...
Hij past niet :+

to linux or not ,that's my quest... | 5800X | 32GB 3800C15 | X570-Pro | 980 1TB | 7900XTX | PVoutput | Fiets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reflection
mawashigeri schreef op vrijdag 25 oktober 2024 @ 22:18:
[...]

Concurrentie genoeg inmiddels: Cobi, Pantasy, Funwhole, Mould King, Cada en nog veel meer. Losse stenen van GoBricks van vergelijkbare kwaliteit en met passende kleuren.
RaZ schreef op vrijdag 25 oktober 2024 @ 22:22:
[...]

Die zijn er wel, en veel ook ;) Voor Lego-compatible is er een ander topic: Het kleine 'Bouwsteentjes' topic En die hebben ook gave sets die niet onder doen dat een Lego set. Maar dit is toch wel een fanboy-topic :P
Oké! Ik zal daar ook is gaan rondkijken :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mawashigeri
107mb schreef op vrijdag 25 oktober 2024 @ 22:38:
[...]

Nee hoor, ik heb alleen een vreselijke antipathie tegen het schaamteloos kopieren van blokjes, tot aan hele sets aan toe!
Tja, er zitten nou eenmaal grenzen aan hoelang je blokjes juridisch kan beschermen en dat is maar goed ook - anders komt er dus nooit concurrentie. Lego is eigenlijk een goed voorbeeld hoe je die tijdsvoorsprong moet benutten.
Sets kopiëren is inderdaad foute boel, de bedrijven die ik noemde doen dat gelukkig niet. Mould King is echter wel een notoire schuinsmarcheerder als het op MOCs en IP aankomt, al zijn ze hun leven aan het beteren. Tegelijk heb ik totaal geen medelijden met DIsney als er weer een nieuw 'Star Plan' schip de markt ingaat, die hebben hun IP vreselijk gevandaliseerd en krijgen alles wat ze verdienen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 42erik
  • Niet online
107mb schreef op vrijdag 25 oktober 2024 @ 22:38:
[...]

Ik zal niet ontkennen dat er kopiën zijn, maar er is inmiddels ook heel veel eigen werk van ze. Niet het kind met het badwater weggooien zou ik zeggen

En blokjes kopiëren... Tja, het patent is al een tijd verlopen, laat Lego maar wat concurrentie krijgen

[ Voor 11% gewijzigd door 42erik op 26-10-2024 13:47 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• L23

L23

mawashigeri schreef op zaterdag 26 oktober 2024 @ 10:40:
[...]

Tegelijk heb ik totaal geen medelijden met DIsney als er weer een nieuw 'Star Plan' schip de markt ingaat, die hebben hun IP vreselijk gevandaliseerd en krijgen alles wat ze verdienen.
Dat soort rare uitspraken zie ik ook bij Nintendo. Enige wat ze verdienen is dat je het product negeert als het je niet bevalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:56

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

L23 schreef op zaterdag 26 oktober 2024 @ 14:18:
[...]

Dat soort rare uitspraken zie ik ook bij Nintendo. Enige wat ze verdienen is dat je het product negeert als het je niet bevalt.
Inderdaad dit dus, als je het er niet mee eens bent moet je het niet kopen, in plaats van illegale handelingen gaan verrichten. In het laatste geval ben je namelijk zelf slechter bezig dan waar je tegen ageerd.
42erik schreef op zaterdag 26 oktober 2024 @ 13:44:
[...]
En blokjes kopiëren... Tja, het patent is al een tijd verlopen, laat Lego maar wat concurrentie krijgen
Dat lijkt nog niet helemaal te lukken, tenminste niet hier in Nederland, gezien de prijzen welke Lego hanteerd op het moment. Alhowel het warschijnlijk ook met bepaalde IP te maken heeft zoals Marvel en Star Wars series, daar zal Disney wel een flinke graan van mee willen pakken.

[ Voor 35% gewijzigd door _Dune_ op 26-10-2024 14:41 ]

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• KRAI.7
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23:46

KRAI.7

Bwoah...

De aanwinst van vandaag op LEGO World! O+ Een goede deal ook, inclusief Lego World-korting kwam ik op €303,- uit!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qGcDvKkrohq8LTH1QKwFHvxt0pM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/fa0NbHdOxwNFktvD5VX4I02W.jpg?f=fotoalbum_large

Wat. Een. Drukte. In de Intertoys op LEGO World, ongekend. Ik wist van de voorgaande jaren wel dat het druk was, maar dit was voor mijn gevoel nog erger dan voorgaande jaren. Het zou me niet verbazen als er per dag meer dan een miljoen omzet wordt gedraaid daar. :D

Wel weer leuk om er even geweest te zijn! De McLaren P1 (evenals de Lamborghini Sian, Porsche 911 GT3 RS) stonden er ook in het groot!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oghbvGKoEx-ZpE7E97NR2kgT0g8=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/tb8ZOgkughDNDxlNsHxYgwzJ.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LU0AHNNCaUf7GGgRdc5L6FcAEq8=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/thLFU00V3JGW0gLQaUvnVHWD.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bnJ5gVbcCPi-_1sr610P2L2G5Mw=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/aZz1Vw8SDSbldy2rllnHGU3x.jpg?f=fotoalbum_tile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 42erik
  • Niet online
_Dune_ schreef op zaterdag 26 oktober 2024 @ 14:39:
[...]

Inderdaad dit dus, als je het er niet mee eens bent moet je het niet kopen, in plaats van illegale handelingen gaan verrichten. In het laatste geval ben je namelijk zelf slechter bezig dan waar je tegen ageerd.

[...]

Dat lijkt nog niet helemaal te lukken, tenminste niet hier in Nederland, gezien de prijzen welke Lego hanteerd op het moment. Alhowel het warschijnlijk ook met bepaalde IP te maken heeft zoals Marvel en Star Wars series, daar zal Disney wel een flinke graan van mee willen pakken.
Nee dat is zo. Volgens mij speelt het imago van alleen illegale kopien en slechte steentjes (wat ook hier regelmatig gepushed wordt), wat al tijden niet meer klopt hier ook in mee. En de beschikbaarheid is een stuk minder, geen winkel te vinden in NL. In Duitsland staan bluebrixx stores, in Frankrijk kwam ik rond de wo-slagvelden veel cobi tegen (militaire voertuigen), maar hier niks voor zover ik weet

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mawashigeri
L23 schreef op zaterdag 26 oktober 2024 @ 14:18:
[...]

Er is ook zoiets als goed rentmeesterschap en Disney is hier simpelweg nalatig. Monopolisten verdedigen met 'dan koop je het maar niet' is juridisch misschien juist maar nogal een dooddoener.
Voor mij persoonlijk maakt het weinig uit omdat ik nooit nieuw SW spul koop, soms per ongeluk wat bij een grote berg stenen.

[ Voor 3% gewijzigd door mawashigeri op 26-10-2024 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L23

L23

mawashigeri schreef op zaterdag 26 oktober 2024 @ 16:40:
[...]

Er is ook zoiets als goed rentmeesterschap en Disney is hier simpelweg nalatig. Monopolisten verdedigen met 'dan koop je het maar niet' is juridisch misschien juist maar nogal een dooddoener.
Voor mij persoonlijk maakt het weinig uit omdat ik nooit nieuw SW spul koop, soms per ongeluk wat bij een grote berg stenen.
Heeft niks met een monopoly te maken. En ik verdedig verder niks, maar alles maar voor jezelf goed praten is niet mijn ding. Vond het gewoon een rare uitspraak. Ik zal je er verder niet mee lastig vallen hoor.

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• PdeBie
Vandaag met dochterlief naar Lego World - jaarbeurs Utrecht geweest. Wat een drukte. Drukker dan vorig jaar voor mijn gevoel. Vooral in het winkel gedeelte pfffff. Niet te doen.

Naar huis gegaan met een Lego friends huisje voor mijn dochter. :)

Paar crappy iPhone foto’s. Maar wat een bouwwerken! Heel mooi om te zien.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ocVIcCUzbtQv-3ek5501MUw0Szg=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/wYGIKm4f85ryeBxvwYh136Bn.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/K_TT1U3bBumd7HmjPPZsdofB1lU=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/7Q0cDxHkuB0p3RRovfaCtt0U.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NQTpgVnN3AZrn2jnu6y63-p_-Dk=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/lbTotg5ISDUYP2GAVS9buWOI.jpg?f=fotoalbum_tile
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/x4Cts1PlyyHhtU_WVfyknsr-q3o=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/MlYcvzP5gTCikRTxCiHHFUY7.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0LbkBDpwfpPx1G1dZLnedhnyX4I=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Eyti3a57PKTsKaOfaMFY6SwU.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xlHp9dmKRxSETUiJ8T3CraE5XvE=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/OrGetNZZViB1GdHECAzuinpw.jpg?f=fotoalbum_tile
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qW2j248L3fwYHFqu-GhDSXfEjqk=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/iC7dn1pDXWS4svwARJiQ47U2.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9v6zdxsJOW8hENBybhgF7W-Q0j0=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/76i4rSG52V08A0TO3B9eKP6P.jpg?f=fotoalbum_tile

Ook even bij @AppieNL gekeken. Mijn dochter vond je draaiende ruimteschip, zoals zei het noemde, erg leuk. Dat draaien vond ze heel knap gedaan. :)

Acties:
  • +18 Henk 'm!

• Metal Mark
  • Laatst online: 23:08
En wat is hij leuk (L)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/P1-VqMoCJjE1Kj9H6z37JyXL1oI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/8uaX42TuREYtK7fnDH9o8qr2.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• L23

L23

Ziet er inderdaad leuk uit. Ook een leuke set om te bouwen? Ik moet nog even geduld hebben.
Ga je straks bij Series 5 ook voor de Mushroom Village?

[ Voor 7% gewijzigd door L23 op 26-10-2024 18:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Nu online
PdeBie schreef op zaterdag 26 oktober 2024 @ 17:48:
Vandaag met dochterlief naar Lego World - jaarbeurs Utrecht geweest. Wat een drukte. Drukker dan vorig jaar voor mijn gevoel. Vooral in het winkel gedeelte pfffff. Niet te doen.

Naar huis gegaan met een Lego friends huisje voor mijn dochter. :)

Paar crappy iPhone foto’s. Maar wat een bouwwerken! Heel mooi om te zien.
[Afbeelding][Afbeelding][Afbeelding]
[Afbeelding][Afbeelding][Afbeelding]
[Afbeelding][Afbeelding]

Ook even bij @AppieNL gekeken. Mijn dochter vond je draaiende ruimteschip, zoals zei het noemde, erg leuk. Dat draaien vond ze heel knap gedaan. :)
Vandaag ook voor het eerst met het gezin naar Lego World geweest. Ik beaam dat het erg druk was. Op een gegeven moment merkte ik dat het me een beetje irriteerde en vond het stinkhallen worden (lucht van mensenmassa’s en slechte verversing).
Het leukst vonden we de hal met eigen bouwsels. Heel erg gave bouwsels gezien. Te veel om op te noemen.
Wel logisch, maar sommige hallen vond ik meer een ‘reclame’ hal. Wij hebben ‘helaas’ :) kinderen die geen behoefte hadden om zelf te gaan bouwen. Dan kun je best wat langer rond blijven hangen, maar na een paar uur hadden wij het wel gezien.
Op de terugweg nog even naar de Intertoys winkel gegaan, maar snel tot de conclusie gekomen dat de extra korting het ons niet waard was om zo lang in de rij te moeten staan. Niet normaal hoe lang de rij was. Enkele sets waren best goed geprijsd. Zo kan je bv het Creator 3in1 kasteel voor 67,50 euro kopen.
Al met al wel voor herhaling vatbaar, maar dan zorgen we er voor dat we er om 10 uur precies zijn.
Uiteindelijk nog wel even langs de Lego store geweest. Daar mocht je ook even in de rij staan om binnen te gaan. Voor de kids nog twee leuke setjes gekocht. Natuurlijk tegen de hoofdprijs, maar hoort gewoon bij het dagje weg.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• eJazz42
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 21:50
raymondw schreef op zaterdag 26 oktober 2024 @ 00:13:
[Afbeelding]
Het heeft een "paar" jaar geduurd, maar het wachten is beloond!
We hebben een kast gevonden die bij ons past voor de hobby ;)

Volgende project word om alles in HA aanstuurbaar te krijgen qua verlichting.

Specs
- Kleur: zand / wit
- Delen: 2
- Gewicht: 285kg
- Herkomst: NL
- Website: https://www.eleonora.nl/

De AT-AT die rechts op de foto net aan zichtbaar is, zal niet in de kast komen...
Hij past niet :+
Mooie kast. Bij ons helaas niet alleen maar lego 😉

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cjFdSNPUYAdpEhzAgm3KhdWUsVU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/yEZCwtBXwLOmDVMarl2jcscu.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• AppieNL
Dat is toch ook eigenlijk de juiste naam voor het ding? :)

En dank jullie wel :)

Dusver komt "kermisattractie" als titel voor het bouwsel minimaal 2x voorbij op een dag. Snap ook wel waarom het zo wordt genoemd, maar toch jammer. Vooral omdat de draaifunctie erin zit voor het publiek zodat ze alle kamers van het ruimte station goed kunnen zien.

Ik heb ook de indruk dat maar een klein gedeelte van de bezoekers doorheeft dat ze allemaal een interieur hebben. Ik heb onderschat hoe slecht het zichtbaar is onder trans-dark purple. Het interieur en dat het draaien vooral voor het publiek is, had ik beter kunnen communiceren op de MOC-kaart, maar goed, dan doe ik het maar verbaal als ik merk dat het niet helemaal duidelijk is.

Dit is maar een klein gedeelte van het commentaar, over het algemeen is het positief, dus dat is fijn. En het andere commentaar neem ik mee voor een volgend bouwwerk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppieNL
Wat betreft de drukte op de beurs, ik begreep gisteren dat ze juist voor dit jaar het ruimer hadden opgezet na feedback van vorig jaar, maar dat er ook meer mensen naar binnen mochten (15k per dag voorheen, nu 16k). Dus ze snijden zichzelf ook een beetje in de vingers op die manier. Persoonlijk merkte ik op de beursvloer dat het vandaag wel wat drukker was dan gisteren (die aardig wat drukker was dan de donderdag). Morgen zal het ook een drukke dag zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loader
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 13:15
Oh... dus de Lego World was vandaag ook...

Ik ging naar een modelautobeurs en wilde langs Lego store in utrecht. Kom ik daar aan ,staat er een rij van 25 meter... ik had iets van ??

Maar nu snap ik het.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Metal Mark
  • Laatst online: 23:08
L23 schreef op zaterdag 26 oktober 2024 @ 18:14:
[...]

Ziet er inderdaad leuk uit. Ook een leuke set om te bouwen? Ik moet nog even geduld hebben.
Ja, vond hem erg vermakelijk. Heel veel kleine details en heel schattig allemaal. 100% ga ik voor de village! Duurt alleen nog zo lang :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV

SomerenV

It's something!

Metal Mark schreef op zaterdag 26 oktober 2024 @ 19:36:
[...]

Ja, vond hem erg vermakelijk. Heel veel kleine details en heel schattig allemaal. 100% ga ik voor de village! Duurt alleen nog zo lang :-(
Wanneer is de Village te bestellen? Ergens rond juni volgend jaar of niet?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BRO-JWE
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 17:11
L23 schreef op zaterdag 26 oktober 2024 @ 18:14:
[...]

Ik heb hem ook gisteren in elkaar gezet, maar ik vond nogal wat fouten in de handleiding. Verkeerde volgorde, toch wel een keer of 4,5 gehad. Dat was voor mij de eerste keer dat ik het meemaakte bij een set.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• L23

L23

SomerenV schreef op zaterdag 26 oktober 2024 @ 20:12:
[...]

Wanneer is de Village te bestellen? Ergens rond juni volgend jaar of niet?
Zie de link in mijn post.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PdeBie
AppieNL schreef op zaterdag 26 oktober 2024 @ 19:14:
Wat betreft de drukte op de beurs, ik begreep gisteren dat ze juist voor dit jaar het ruimer hadden opgezet na feedback van vorig jaar, maar dat er ook meer mensen naar binnen mochten (15k per dag voorheen, nu 16k). Dus ze snijden zichzelf ook een beetje in de vingers op die manier.
Dat idee had ik gelijk al toen ik binnen kwam. Veel ruimere opzet en grotere “lege” plekken. Maar met de enorme mensenmassa was het op den duur toch echt wel vol.

Het werd ook serieus warm op den duur. Ik had mij sowieso al vergist vandaag door een trui te dragen, maar in de hal was het ‘s middags gewoon zweten.

Desalniettemin heb ik wel een enorm gezellige dag gehad met mijn dochter en thuis is ze gelijk aan het bouwen en spelen geslagen. :)

Volgend jaar waarschijnlijk weer. Toch een leuk uitje met dochterlief.

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21-06 09:45
Vandaag bij mijn ouders bewijs gevonden dat Lego en ik 'way back' gaan.. :p

Lego #6429
Jaar: 1999

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/T4h-SniRzogdM5bAoOloXyw7zlI=/234x176/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Kt9i54FOolpb4wRS0S42drUg.jpg?f=fotoalbum_medium

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • +15 Henk 'm!

• SomerenV

SomerenV

It's something!

LuPo schreef op zaterdag 26 oktober 2024 @ 22:12:
Vandaag bij mijn ouders bewijs gevonden dat Lego en ik 'way back' gaan.. :p

Lego #6429
Jaar: 1999

[Afbeelding]
Nu voel ik me oud :')

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QTYtiVZNl0Gf-cKYfIzbyXLTP2Q=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/EYe5MvWtSs8sUUKQa4ozGqna.jpg?f=fotoalbum_large

Dat is set 6398 uit 1993, dus ik vermoed dat die foto van dat jaar is of het jaar erop. Ik gok 1994, toen ik 5 werd, maar in m'n hoofd heb ik altijd gehad dat ik die set kreeg op m'n 4e verjaardag. Maar dat is een van mijn eerste LEGO sets. De oudste set die ik momenteel in m'n verzameling heb is set 889 (Radar Truck) uit 1979.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:16
KRAI.7 schreef op zaterdag 26 oktober 2024 @ 16:11:
Wat. Een. Drukte. In de Intertoys op LEGO World, ongekend. Ik wist van de voorgaande jaren wel dat het druk was, maar dit was voor mijn gevoel nog erger dan voorgaande jaren. Het zou me niet verbazen als er per dag meer dan een miljoen omzet wordt gedraaid daar. :D
Ik was er gisteren ook en ja het was druk. Maar met wat slim plannen was het goed te doen. Zorgen dat je niet rond lunchtijd iets wil eten maar half 12 en half 3, dan zijn er vrijwel geen rijen.

Alleen de blokjesfabriek vond ik krankzinnig lang duren en voor niets eigenlijk, want het is vooral de uitleg (en ja het is een plastic moulding machine dus verder totaal niet spannend). Dat hadden ze slimmer kunnen doen.

Intertoys gingen wij rond half vijf naartoe en toen waren er geen rijen bij de kassa's, ik had maar één persoon voor me die dus al aan het afrekenen was en daarna aan de beurt. Pluspunt is ook dat je niet de rest van de dag met die zooi hoeft te slepen want daarna gingen we direct naar huis :P.

Aanwinsten: 10326 Natural History Museum, 60368 Poolonderzoeksschip en nog wat sinterklaas- en verjaardagscadeaus voor de kinderen. Stuntprijs met dan nog 10% korting was echt goeie deal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AFSchets
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 22:23
Dennis schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 07:11:
[...]

[...]

Ik was er gisteren ook en ja het was druk. Maar met wat slim plannen was het goed te doen. Zorgen dat je niet rond lunchtijd iets wil eten maar half 12 en half 3, dan zijn er vrijwel geen rijen.

Alleen de blokjesfabriek vond ik krankzinnig lang duren en voor niets eigenlijk, want het is vooral de uitleg (en ja het is een plastic moulding machine dus verder totaal niet spannend). Dat hadden ze slimmer kunnen doen.

Intertoys gingen wij rond half vijf naartoe en toen waren er geen rijen bij de kassa's, ik had maar één persoon voor me die dus al aan het afrekenen was en daarna aan de beurt. Pluspunt is ook dat je niet de rest van de dag met die zooi hoeft te slepen want daarna gingen we direct naar huis :P.

Aanwinsten: 10326 National History Museum, 60368 Poolonderzoeksschip en nog wat sinterklaas- en verjaardagscadeaus voor de kinderen. Stuntprijs met dan nog 10% korting was echt goeie deal!
Wij vertrekken straks en wilde nog wat vragen over de horeca maar je hebt hem deels beantwoord:-)

Hebben ze wel enigzins gezond eten verder? Weinig behoefte aan weer friet, poffertjes, pannenkoeken na een week vakantie. Als dat t enige is gaat er, niet ideaal, toch maar een rugzak mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheezus
  • Laatst online: 20:38

Cheezus

Luiaard

SomerenV schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 02:32:
[...]

Nu voel ik me oud :')

[Afbeelding]

Dat is set 6398 uit 1993, dus ik vermoed dat die foto van dat jaar is of het jaar erop. Ik gok 1994, toen ik 5 werd, maar in m'n hoofd heb ik altijd gehad dat ik die set kreeg op m'n 4e verjaardag. Maar dat is een van mijn eerste LEGO sets. De oudste set die ik momenteel in m'n verzameling heb is set 889 (Radar Truck) uit 1979.
De eerste set die ik me kan herinneren (denk op dezelfde leeftijd gekregen) is https://www.bricklink.com...item.page?S=6590-1#T=S&O={%22iconly%22:0}.
Valt dus nog wel mee die leeftijd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis
AFSchets schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 07:39:
Wij vertrekken straks en wilde nog wat vragen over de horeca maar je hebt hem deels beantwoord:-)

Hebben ze wel enigzins gezond eten verder? Weinig behoefte aan weer friet, poffertjes, pannenkoeken na een week vakantie. Als dat t enige is gaat er, niet ideaal, toch maar een rugzak mee.
Antwoord is: amper. Er zijn poffertjes, een echt goede pizza kraam (wel € 16,- per pizza :') ), patat inderdaad en verder broodjes in allerlei varianten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AFSchets
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 22:23
Dennis schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 08:02:
[...]

Antwoord is: amper. Er zijn poffertjes, een echt goede pizza kraam (wel € 16,- per pizza :') ), patat inderdaad en verder broodjes in allerlei varianten.
Pfff ok :-(

Enig idee of teruglopen naar de garderobe (laat ik de rugzak maar daar) makkelijk te doen is?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennis
AFSchets schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 08:21:
Pfff ok :-(

Enig idee of teruglopen naar de garderobe (laat ik de rugzak maar daar) makkelijk te doen is?
Garderobe is echt direct naast de ingang. Dat is allemaal goed te doen.

National History Museum is trouwens € 242,- na verrekenen van de kortingen bij Intertoys op de beurs, mocht iemand daar nog interesse in hebben. Dat is lager dan de laagste prijs ooit volgens Brickwatch.

[ Voor 26% gewijzigd door Dennis op 27-10-2024 08:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubjeMazter
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 23:14
Dennis schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 08:29:
[...]
de kortingen bij Intertoys op de beurs
Wat mogen deze kortingen precies zijn? Ga vandaag niet heen maar wellicht volgend jaar, dan kan ik me voorbereiden :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennis
RubjeMazter schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 08:36:
Wat mogen deze kortingen precies zijn? Ga vandaag niet heen maar wellicht volgend jaar, dan kan ik me voorbereiden :P
10% korting op alle Intertoys standaardprijzen. Daarnaast zijn nog enkele artikelen extra afgeprijsd en gaat daar dan ook nog een keer 10% vanaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
  • Laatst online: 19-06 18:38
Helaas moet ik de beurs aan me voorbij laten gaan (vorig jaar ook al).
Een vriend van me gaat wel heen.

Ik heb het afgelopen jaar een paar setjes gebouwd en werd van de week getriggerd door een foto van een verlichte Titanic: https://www.lightmybricks...os=2&_sid=939fc3f2a&_ss=r

Lijkt mij super vet om die op een dressoir of plank aan de muur thuis te hebben.
Ik heb alleen gehuurd en nog nooit zoiets gekocht.
Zie dat de Titanic nu 679 euro kost: https://www.brickwatch.net/nl-NL/set/10294/LEGO-Titanic.html

Is er een bepaalde trend qua prijzen met aanbiedingen? Bij op de Lego beurs, of met Black Friday? Ik vind de Titanic eigenlijk nog net wat te duur, los van of ik de lichtset erbij neem.
Gaan de komende tijd de prijzen nog naar beneden door een aanbieding of hoef ik dat voor de Titanic niet te verwachten?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• gielie
Binnetie schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 08:59:.
Gaan de komende tijd de prijzen nog naar beneden door een aanbieding of hoe ik dat voor de Titanic niet te verwachten?
Ik heb uit zeer betrouwbare bron gehoord dat er een speciale korting op de Titanic set komt, maar alleen op 31 november, wees er dus snel bij, hij zal snel uitverkocht zijn.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Nu online
gielie schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 09:38:
[...]

Ik heb uit zeer betrouwbare bron gehoord dat er een speciale korting op de Titanic set komt, maar alleen op 31 november, wees er dus snel bij, hij zal snel uitverkocht zijn.
31 nov… die bron zal wel heel betrouwbaar zijn. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Binnetie
meesje schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 09:44:
[...]

31 nov… die bron zal wel heel betrouwbaar zijn. :)
Betrouwbaar of niet, ik heb het in m'n agenda gezet. Ben die dag toch vrij :)

Ik zag dat de laagste prijs ooit 630 euro was, dat is niet heel erg veel verschil met de huidige prijs. Je zou dan haast verwachten dat er een keer een aanbieding komt met een betere prijs.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Maximus
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15:08

Maximus

There is no substitute

Binnetie schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 10:13:
[...]

Betrouwbaar of niet, ik heb het in m'n agenda gezet. Ben die dag toch vrij :)

Ik zag dat de laagste prijs ooit 630 euro was, dat is niet heel erg veel verschil met de huidige prijs. Je zou dan haast verwachten dat er een keer een aanbieding komt met een betere prijs.
Psst, november heeft 30 dagen.

PhD i.o.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Binnetie
Maximus schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 10:15:
[...]

Psst, november heeft 30 dagen.
Haha dat had ik meteen door.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• fieldnote
  • Registratie: Mei 2023
  • Laatst online: 06-02 11:45
Binnetie schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 10:16:
[...]

Haha dat had ik meteen door.
Yeah right
Pagina: 1 ... 55 ... 121 Laatste

Let op:
Dit topic is voor discussie over modellen, eigen bouwsels en meer. Hier kun je je nieuw aangekochte Lego-set naar hartelust showen. Andere leuke/ interessante topics: :)Dit topic is alleen voor the Real Thing. Trespassers will be bricked >:) .