PdeBie schreef op zaterdag 26 oktober 2024 @ 17:48:
Vandaag met dochterlief naar Lego World - jaarbeurs Utrecht geweest. Wat een drukte. Drukker dan vorig jaar voor mijn gevoel. Vooral in het winkel gedeelte pfffff. Niet te doen.
Naar huis gegaan met een Lego friends huisje voor mijn dochter.
Paar crappy iPhone foto’s. Maar wat een bouwwerken! Heel mooi om te zien.
Ook even bij @
AppieNL gekeken. Mijn dochter vond je draaiende ruimteschip, zoals zei het noemde, erg leuk. Dat draaien vond ze heel knap gedaan.

Vandaag ook voor het eerst met het gezin naar Lego World geweest. Ik beaam dat het erg druk was. Op een gegeven moment merkte ik dat het me een beetje irriteerde en vond het stinkhallen worden (lucht van mensenmassa’s en slechte verversing).
Het leukst vonden we de hal met eigen bouwsels. Heel erg gave bouwsels gezien. Te veel om op te noemen.
Wel logisch, maar sommige hallen vond ik meer een ‘reclame’ hal. Wij hebben ‘helaas’

kinderen die geen behoefte hadden om zelf te gaan bouwen. Dan kun je best wat langer rond blijven hangen, maar na een paar uur hadden wij het wel gezien.
Op de terugweg nog even naar de Intertoys winkel gegaan, maar snel tot de conclusie gekomen dat de extra korting het ons niet waard was om zo lang in de rij te moeten staan. Niet normaal hoe lang de rij was. Enkele sets waren best goed geprijsd. Zo kan je bv het Creator 3in1 kasteel voor 67,50 euro kopen.
Al met al wel voor herhaling vatbaar, maar dan zorgen we er voor dat we er om 10 uur precies zijn.
Uiteindelijk nog wel even langs de Lego store geweest. Daar mocht je ook even in de rij staan om binnen te gaan. Voor de kids nog twee leuke setjes gekocht. Natuurlijk tegen de hoofdprijs, maar hoort gewoon bij het dagje weg.