Ik zag hier als meelezer/lurker de Record Store van Lumibricks al eerder langskomen en werd er zo vrolijk van dat ik hem ook maar heb gekocht om mezelf op te vrolijken na een griepje. Wat een feest om te bouwen!
Sowieso nog niet eerder zo’n groot gebouw gebouwd… en als je de lichtjes aandoet wordt het helemaal magisch:
Hij klapt open, zodat je erin kunt kijken:
En je kunt de individuele kamertjes / ruimtes er ook helemaal uit schuiven. Hier de platenzaak (begane grond):
Op de eerste verdieping zit een opnamestudio, superleuk gedaan, met stoel voor de producer en minikeyboardje:
En op de tweede verdieping een gezellig appartement met banken, platenspeler en grappige van binnenuit verlichte TV aan de muur (die laatste is op de foto niet te zien).
Alle verdiepingen kunnen ook losgehaald worden…
Tijdens het bouwen was ik (als relatieve beginner) verrast door het gemak en hoe goed alles in elkaar zit. Het enige punt was dat de donkere kleuren in het boekje soms moeilijk te onderscheiden waren (is wat donker gedrukt). Voor mij hielp het om de PDF erbij te pakken (staat op de site van Lumibricks). En de snoertjes en lampjes vond ik spannend, omdat het wat klein is en breekbaar lijkt. Maar dat werkte gewoon meteen goed.
Inmiddels weer helemaal uitgeziekt van de griep en een stuk vrolijker dankzij deze set! Ik kon hem via de site van Lumibricks zelf met Valentijnskorting voor 118 euro kopen, inclusief verzending (deed er drie dagen over vanuit Duitsland).