Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Het kleine 'Bouwsteentjes' topic

Pagina: 1
Acties:

• ToolkiT
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 01:26
Naar aanleiding van de discussie in nep-lego discussie neem ik maar het voortouw: ziehier een topic voor alle discussies over lego compatible blokjes.

voorbeelden van alternatieven:
Megablocks
Sluban
BanBao
Lepin
lightbricks
android bricks
flexo - http://flexo.nz/ (Flexibele bouwblokken)
getbrixo- http://www.getbrixo.com/ (Elektrische bouwblokken)
flybrix geek: Flybrix brengt bundels uit om octocopter van Lego te maken
kleine herinnering, zoals overal op tweakers word het stimuleren van illegale handelingen niet gewaardeerd...
Een aantal merken maakt al dan niet legaal gebruik van het IP/copyright van lego... handel hierin is in veel landen strafbaar..

Als ik tijd heb fraai ik de OP wel wat op.. als er liefhebbers voor zijn dan word hulp gewaardeerd :)

ToolkiT wijzigde deze reactie 15-11-2016 10:41 (18%)

Mag je een gegeten paard in de bek kijken?

Acties:
  • +1Henk 'm!
  • Pinned

• Kenzi
  • Registratie: oktober 2009
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Voor Technic is Decool een betere optie dan Lepin. Die hebben meer ervaring met het fabriceren van dat soort sets. Lepin is meer voor de City sets of modulars.
Pagina: 1

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Apple

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True