Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD
Wat is er aan de hand met Sluban? Website ligt al 2 weken plat
Iemand ervaring met dit soort setjes van Ali? Is de kwaliteit beetje OK?
Ik heb voor mijn jongste zoontje een flinke doos Mario Lego gekocht, maar ik weet niet of hij de interactieve toestanden leuk gaat vinden. Ik snap de lol er namelijk zelf ook niet van. Maar met minifigs op regulier minifigformaat is het misschien aanemelijker. Lego gaat ze pas volgend jaar zelf uitbrengen.
Ik heb voor mijn jongste zoontje een flinke doos Mario Lego gekocht, maar ik weet niet of hij de interactieve toestanden leuk gaat vinden. Ik snap de lol er namelijk zelf ook niet van. Maar met minifigs op regulier minifigformaat is het misschien aanemelijker. Lego gaat ze pas volgend jaar zelf uitbrengen.
Ik heb een paar verschillende besteld (paar lang niet meer verkrijgbare CMF figuren, soldaatjes) en het verschil kan gigantisch zijn! Van de CMF figuren was 50% slecht (2 van de 4), terwijl de (12!) ridders goede kwaliteit waren: plastic en opdruk erg goed, mooie vlaggen, paarden schildjes, etc.neanderthaler schreef op dinsdag 16 juni 2026 @ 13:38:
Iemand ervaring met dit soort setjes van Ali? Is de kwaliteit beetje OK?
Ik heb voor mijn jongste zoontje een flinke doos Mario Lego gekocht, maar ik weet niet of hij de interactieve toestanden leuk gaat vinden. Ik snap de lol er namelijk zelf ook niet van. Maar met minifigs op regulier minifigformaat is het misschien aanemelijker. Lego gaat ze pas volgend jaar zelf uitbrengen.
Dus: het blijft een gok helaas - ik bestel er niet zomaar nog meer. Er was geen prijsverschil tussen de goede en de slechte, dus als je gaat gokken gewoon de goedkoopste nemen want ze komen allemaal van dezelfde bron te zien aan de foto's.
ERGA06EVH / EHVX08S23EJ6V / ESPaltherma
Het blijft inderdaad een gok. Ook raar dat sommige Ali stores de minifigs zonder handjes afbeelden of alleen de torso’s met hoofdje. Van die laatste vraag ik me dan af of dat alleen vanwege copyright issues wordt gedaan of dat je écht alleen maar torso’s en hoofdjes krijgtmawashigeri schreef op dinsdag 16 juni 2026 @ 14:07:
[...]
Ik heb een paar verschillende besteld (paar lang niet meer verkrijgbare CMF figuren, soldaatjes) en het verschil kan gigantisch zijn! Van de CMF figuren was 50% slecht (2 van de 4), terwijl de (12!) ridders goede kwaliteit waren: plastic en opdruk erg goed, mooie vlaggen, paarden schildjes, etc.
Dus: het blijft een gok helaas - ik bestel er niet zomaar nog meer. Er was geen prijsverschil tussen de goede en de slechte, dus als je gaat gokken gewoon de goedkoopste nemen want ze komen allemaal van dezelfde bron te zien aan de foto's.
Ik ben er bijna 99% zeker van dat je hele figuurtjes krijgt. Volgens mij zijn de minifigs het enige waar Lego nog een copyright op heeft.neanderthaler schreef op dinsdag 16 juni 2026 @ 14:32:
[...]
Het blijft inderdaad een gok. Ook raar dat sommige Ali stores de minifigs zonder handjes afbeelden of alleen de torso’s met hoofdje. Van die laatste vraag ik me dan af of dat alleen vanwege copyright issues wordt gedaan of dat je écht alleen maar torso’s en hoofdjes krijgt
If you don't read a newspaper you are uninformed, if you do read a newspaper you are misinformed - Denzel Washington
Het zijn complete figuurtjes, maar ze proberen de fotoherkenning te slim af te zijn. Vaak moet je wel het figuurtje helemaal zelf bouwen, inclusief losse armpjes en handjes!neanderthaler schreef op dinsdag 16 juni 2026 @ 14:32:
[...]
Het blijft inderdaad een gok. Ook raar dat sommige Ali stores de minifigs zonder handjes afbeelden of alleen de torso’s met hoofdje. Van die laatste vraag ik me dan af of dat alleen vanwege copyright issues wordt gedaan of dat je écht alleen maar torso’s en hoofdjes krijgt
ERGA06EVH / EHVX08S23EJ6V / ESPaltherma
Dat klinkt aannemelijkmawashigeri schreef op dinsdag 16 juni 2026 @ 14:59:
[...]
Het zijn complete figuurtjes, maar ze proberen de fotoherkenning te slim af te zijn. Vaak moet je wel het figuurtje helemaal zelf bouwen, inclusief losse armpjes en handjes!
Let op:
We bespreken hier met name de andere bouwsteentjes, de niet-LEGO bouwsteentjes. Kopieën van bestaande lego-sets bespreken zijn niet de bedoeling in dit topic, alleen unieke sets van andere bouwsteentjes. Met MOC's is dat wat lastiger, aangezien er honderdduizenden op Rebrickable staan.
Illegale kopieën dus graag melden via TR, mét vermelding van linkje naar het origineel.
We bespreken hier met name de andere bouwsteentjes, de niet-LEGO bouwsteentjes. Kopieën van bestaande lego-sets bespreken zijn niet de bedoeling in dit topic, alleen unieke sets van andere bouwsteentjes. Met MOC's is dat wat lastiger, aangezien er honderdduizenden op Rebrickable staan.
Illegale kopieën dus graag melden via TR, mét vermelding van linkje naar het origineel.