Het kleine 'andere Bouwsteentjes' topic

Pagina: 1 ... 54 55 Laatste
Acties:

  • zonoskar
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19:11

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

Ik zie net dat je wielen van de CaDA Alpine F1 set los te koop zijn: https://decadastore.com/collections/brick/products/cada-1-8-scale-alpine-a525-formula-1-c64012w-accessories?variant=52979023479106

Helaas zijn ze uitverkocht op dit moment, maar dit geeft de burger moed dat die wielen te koop zullen zijn om de Lego sets te upgraden zondar dat je voor 80 euro 3D printed wielen moet kopen.

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD


  • UltiemePCNerd
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 25-05 01:47

UltiemePCNerd

Banaan.

Wat is er aan de hand met Sluban? Website ligt al 2 weken plat

  • neanderthaler
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17-06 12:59

neanderthaler

Are friends electric?

Iemand ervaring met dit soort setjes van Ali? Is de kwaliteit beetje OK?

Ik heb voor mijn jongste zoontje een flinke doos Mario Lego gekocht, maar ik weet niet of hij de interactieve toestanden leuk gaat vinden. Ik snap de lol er namelijk zelf ook niet van. Maar met minifigs op regulier minifigformaat is het misschien aanemelijker. Lego gaat ze pas volgend jaar zelf uitbrengen.

  • mawashigeri
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:12
neanderthaler schreef op dinsdag 16 juni 2026 @ 13:38:
Iemand ervaring met dit soort setjes van Ali? Is de kwaliteit beetje OK?

Ik heb voor mijn jongste zoontje een flinke doos Mario Lego gekocht, maar ik weet niet of hij de interactieve toestanden leuk gaat vinden. Ik snap de lol er namelijk zelf ook niet van. Maar met minifigs op regulier minifigformaat is het misschien aanemelijker. Lego gaat ze pas volgend jaar zelf uitbrengen.
Ik heb een paar verschillende besteld (paar lang niet meer verkrijgbare CMF figuren, soldaatjes) en het verschil kan gigantisch zijn! Van de CMF figuren was 50% slecht (2 van de 4), terwijl de (12!) ridders goede kwaliteit waren: plastic en opdruk erg goed, mooie vlaggen, paarden schildjes, etc.

Dus: het blijft een gok helaas - ik bestel er niet zomaar nog meer. Er was geen prijsverschil tussen de goede en de slechte, dus als je gaat gokken gewoon de goedkoopste nemen want ze komen allemaal van dezelfde bron te zien aan de foto's.

ERGA06EVH / EHVX08S23EJ6V / ESPaltherma


  • neanderthaler
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17-06 12:59

neanderthaler

Are friends electric?

mawashigeri schreef op dinsdag 16 juni 2026 @ 14:07:
[...]

Ik heb een paar verschillende besteld (paar lang niet meer verkrijgbare CMF figuren, soldaatjes) en het verschil kan gigantisch zijn! Van de CMF figuren was 50% slecht (2 van de 4), terwijl de (12!) ridders goede kwaliteit waren: plastic en opdruk erg goed, mooie vlaggen, paarden schildjes, etc.

Dus: het blijft een gok helaas - ik bestel er niet zomaar nog meer. Er was geen prijsverschil tussen de goede en de slechte, dus als je gaat gokken gewoon de goedkoopste nemen want ze komen allemaal van dezelfde bron te zien aan de foto's.
Het blijft inderdaad een gok. Ook raar dat sommige Ali stores de minifigs zonder handjes afbeelden of alleen de torso’s met hoofdje. Van die laatste vraag ik me dan af of dat alleen vanwege copyright issues wordt gedaan of dat je écht alleen maar torso’s en hoofdjes krijgt

  • Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16:42

Mad-Matt

TheDoctor#2181

neanderthaler schreef op dinsdag 16 juni 2026 @ 14:32:
[...]

Het blijft inderdaad een gok. Ook raar dat sommige Ali stores de minifigs zonder handjes afbeelden of alleen de torso’s met hoofdje. Van die laatste vraag ik me dan af of dat alleen vanwege copyright issues wordt gedaan of dat je écht alleen maar torso’s en hoofdjes krijgt
Ik ben er bijna 99% zeker van dat je hele figuurtjes krijgt. Volgens mij zijn de minifigs het enige waar Lego nog een copyright op heeft.

If you don't read a newspaper you are uninformed, if you do read a newspaper you are misinformed - Denzel Washington


  • mawashigeri
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:12
neanderthaler schreef op dinsdag 16 juni 2026 @ 14:32:
[...]

Het blijft inderdaad een gok. Ook raar dat sommige Ali stores de minifigs zonder handjes afbeelden of alleen de torso’s met hoofdje. Van die laatste vraag ik me dan af of dat alleen vanwege copyright issues wordt gedaan of dat je écht alleen maar torso’s en hoofdjes krijgt
Het zijn complete figuurtjes, maar ze proberen de fotoherkenning te slim af te zijn. Vaak moet je wel het figuurtje helemaal zelf bouwen, inclusief losse armpjes en handjes!

ERGA06EVH / EHVX08S23EJ6V / ESPaltherma


  • neanderthaler
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17-06 12:59

neanderthaler

Are friends electric?

mawashigeri schreef op dinsdag 16 juni 2026 @ 14:59:
[...]

Het zijn complete figuurtjes, maar ze proberen de fotoherkenning te slim af te zijn. Vaak moet je wel het figuurtje helemaal zelf bouwen, inclusief losse armpjes en handjes!
Dat klinkt aannemelijk
Pagina: 1 ... 54 55 Laatste

Let op:
We bespreken hier met name de andere bouwsteentjes, de niet-LEGO bouwsteentjes. Kopieën van bestaande lego-sets bespreken zijn niet de bedoeling in dit topic, alleen unieke sets van andere bouwsteentjes. Met MOC's is dat wat lastiger, aangezien er honderdduizenden op Rebrickable staan.

Illegale kopieën dus graag melden via TR, mét vermelding van linkje naar het origineel.