De laatste Speed Champions die ik nog moest van de 2024 wave ook in elkaar gezet.
De 2 Formula 1 auto's zijn vrijwel identiek, ik heb de stickers op de McLaren wel geplakt en op de Aston niet. Alleen de achtervleugel is lichtjes anders, waarbij ik die van de McLaren mooier vind. De vleugel van de Aston Martin is volgens mij te klein in verhouding. En ja die bandjes....
De Aston Martin safety car is verschillend genoeg van de oude Vantage. Ik vind de voorkant van de oude mooier, maar de achterkant van de nieuwe.
Ik heb maar eens een keertje alles stickers geplakt. Bij deze NASCAR was dat wel nodig. Model is net zo lelijk als de BMW dubbelpack, dus niet veel soeps.
De G-wagon is echt massief. Je tilt je ook een breuk aan dat ding (bij wijze van). Volgens mij is de echte G echt niet zoveel groter dan een normale auto. Grappig is wel dat de G-wagon in 4 bouw stappen gemaakt wordt met 4 flink volle zakjes. De NASCAR heeft 5 zakjes, maar daar krijg je het gevoel alsof het met opzet zoveel zakjes zijn, want er zit bijna niets in elke zakje. Kan ook niet, want een nromale SC bestaat uit 2 of 3 zakjes (250-350 onderdelen).
Over de F1 auto's kan ik nog zeggen dat ik die niet echt leuk vind en ook zit de neus met 1 axle vast en dat heeft een beetje speling. Voelt niet prettig aan als je ze oppakt. Dat was bij de Mercedes W12 anders opgelost. Dus als er alleen maar F1 auto's uitkomen in deze serie in 2025 dan hou ik ermee op. Ik heb alle 8stud SCs tot nu toe. Hopelijk komen er toch nog wel wat normale auto's uit. Een auto uit een film zou ook leuk zijn, past mooi bij de DB5, Charger en Skyline.
/edit: WTF doet tweakers ineens met mijn foto's.
/edit2: Zo, veel beter.
[
Voor 17% gewijzigd door
zonoskar op 22-10-2024 20:50
]