If you can judge a wise man by the color of his skin then mister you're a better man than I
als je hem nog niet kwijt bent, dan kan je het beste een post aanmaken op Vraag & aanbod overig, en daar duidelijk vermelden dat je voor datum x een antwoord nodig hebt, anders annuleer je hem.PurpleBlue schreef op maandag 15 juni 2026 @ 10:04:
Ik had afgelopen Bricklink de "Privateer Frigate Fortuna" besteld, maar komt financieel ongelegen door wat andere kosten die wij hebben.
Nu wil ik hem eigenlijk annuleren, maar wellicht is er hier iemand die hem gemist heeft, en hem wellicht wil overnemen tegen de reguliere prijs?
[Afbeelding: Privateer Frigate Fortuna]
mij overkwam hetzelfde enkele series geleden.
"I would like to cancel my subscription to your problems"
Ik denk dat je wel kan stoppen met zoeken want hier is duidelijk iets niet goed gegaan ;)
En over de gewichtscontrole denk ik dat je spot on zit. Klinkt wel extreem zeldzaam, moet maar net overeenkomen met zoveel (verschillende) steentjes. Helaas komen kansen van 1 op een miljoen niet alleen bij loterijen voor.
Lego zal dit wel vervangen, maar snap dat de melding (relatief veel steentjes) niet door de "fast-lane" gaat voor automatische goedkeuring oid. Er is nog wel eens misbruik van gemaakt, maar die zullen denk ik niet dit kleine grut nabestellen maar eerder duurdere steentjes en vaker dezelfde, dus een medewerker moet haast wel concluderen dat dit oprecht is. En anders spreekt de foto boekdelen natuurlijk, juist met dat steentje van de Delorean.

Voor de liefhebbers van KPop Demon Hunters (of degenen met kinderen die van KPop Demon Hunters houden
72537 Derpy Tiger en Sussie Bird
€69,99, 825 stenen, verkrijgbaar vanaf 1 augustus
scintillating
Die onderdelen die je over hebt lijken uit de Speedchampions BTTF DeLorean te komen.sjunnie schreef op maandag 15 juni 2026 @ 19:30:
[...]
Extreem handig dat je kunt 'aftikken' welke stenen je hebt!![]()
Zo ben ik erachter gekomen dat ik nogal wat mis in zakje 1;
[Afbeelding]
Maar ook dat er wat stenen inzitten welke niet in de inventory staan, dus over;
[Afbeelding]
Ik vermoed dat de verpakkingslijn de zakjes naweegt voordat deze in de doos gaan, dit overschot zou best wel eens de reden kunnen zijn dat het gewicht ongeveer klopt en er dus geen triggers afgaan.
/spuit11
Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD
Maar ik zou er ook van balen, al het 'gedoe' en je kunt niet lekker verder bouwen.
[ Voor 4% gewijzigd door JBL-freak op 16-06-2026 11:00 ]

Goed dat ze 9-speed bak erin hebben gedaan. Had het ook zo zien gebeuren dat ze gewoon die van de P1 copy-paste hadden gedaan. Nieuwe grote vering onderdelen, nieuwe ophanging onderdelen. Ik vind hem er mooi uit zien in het vierde plaatje, wel jammer van de printed headlights, maar ja het alternatief was denk ik te log of kwam tegen de geveerde banden aan bij het sturen, ook niet ideaal.All eng is google translated.
First picture
KOR
혁신과 퍼포먼스의 정수를 담은 메가급 자동차 모델
V8 피스톤 엔진, 트리플렉스 서스펜션, 9단 변속기 등 실제 차량을 연상시키는 디테일을 하나씩 구현해 볼 수 있습니다.
ENG
A mega-sized car model embodying the essence of innovation and performance
You can recreate details reminiscent of a real vehicle, such as a V8 piston engine, Tripleflex suspension, and a 9-speed transmission.
Second picture
KOR
정교한 엔지니어링의 매력
구조와 기능 하나하나에 담긴 엔지니어링 디테일을 조립하며 레고 테크닉만의 깊이 있는 조립 경험을 즐겨보세요
ENG
The Allure of Intricate Engineering
Enjoy the deep building experience unique to LEGO Technic as you assemble the engineering details embedded in every structure and function.
Third picture
KOR
고스트 모드 기믹 구현
후면 클램셸을 들어 올리면 고스트 모드가 활성화되며, 도어와 프론트 후드가 부드럽게 열립니다. 실제 코닉세그의 혁신적인 기술에서 영감을 받은 특별한 기능을 직접 경험해보세요.
ENG
Ghost Mode Gimmick Implementation
Lifting the rear clamshell activates Ghost Mode, allowing the doors and front hood to open smoothly. Experience firsthand this special feature inspired by Koenigsegg's innovative technology.
Fourth picture
KOR
압도적인 존재감의 전시 모델
조립을 마친 후에는 특유의 유려한 디자인과 디테일을 감상해보세요. 압도적인 존재감과 완성도 높은 설계가 돋보이는 인상적인 전시 작품으로 완성됩니다.
ENG
An Exhibition Model with an Overwhelming Presence
Once assembly is complete, admire its distinctive, elegant design and details. It is finished as an impressive exhibition piece that stands out with its overwhelming presence and high-quality engineering.
Ik denk eerlijk gezegd dat een Friends-achtige lijn stukken beter zou lopen dan dit, maar wie weet.Tc99m schreef op maandag 15 juni 2026 @ 23:47:
[Afbeelding]
Voor de liefhebbers van KPop Demon Hunters (of degenen met kinderen die van KPop Demon Hunters houden).
Die komt als het goed is in 2027.ErikT738 schreef op dinsdag 16 juni 2026 @ 13:39:
[...]
Ik denk eerlijk gezegd dat een Friends-achtige lijn stukken beter zou lopen dan dit, maar wie weet.
Dat lijkt me wel tof, maar wellicht gewoon de speakermount oplossing maar gebruiken. Weet ook niet of de karts het zouden houden op lange termijn.
Er komen ook nog meer KPop Demon Hunters sets aan, daar zal vast iets op minidoll- of minifig-scale bijzitten, maar de film is zo'n fenomeen (beetje de Frozen van deze tijd) dat ik denk dat dit ook prima zal verkopen. Leuke displayset voor de wat oudere fans (12 tot 14 jaar ofzo).ErikT738 schreef op dinsdag 16 juni 2026 @ 13:39:
[...]
Ik denk eerlijk gezegd dat een Friends-achtige lijn stukken beter zou lopen dan dit, maar wie weet.
scintillating
Dit jaar is officieel het jaar waarin ik oud ben geworden. Ik heb echt geen flauw idee wat KPop Demon Hunters is.Tc99m schreef op maandag 15 juni 2026 @ 23:47:
[Afbeelding]
Voor de liefhebbers van KPop Demon Hunters (of degenen met kinderen die van KPop Demon Hunters houden).
Gelukkig ben je verder kerngezondKerngezond schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 06:37:
[...]
Dit jaar is officieel het jaar waarin ik oud ben geworden. Ik heb echt geen flauw idee wat KPop Demon Hunters is.
Nederlands is makkelijker als je denkt
You and me bothKerngezond schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 06:37:
[...]
Dit jaar is officieel het jaar waarin ik oud ben geworden. Ik heb echt geen flauw idee wat KPop Demon Hunters is.
scintillating
Dit is dan een vraag voor de "oudere tweakers"Menesis schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 09:51:
Zijn hier mensen die in 1991 meededen aan zo'n Blokker LEGO wedstrijd, met voor de winnaars een trip naar LEGOLAND? En daarna was er nog een soort nationaal kampioenschap in de TV Studio van Joop van den Ende. Ik kwam laatst weer de homevideo tegen op VHS, wel erg grappig.
Wat bedoel je met "de homevideo"?
Deed jij zelf mee? of was het de opname van de wedstijd?
Ja dat is zo haha! Ik was 6 destijds en deed mee. Geinige ervaringPurpleBlue schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 09:58:
[...]
Dit is dan een vraag voor de "oudere tweakers"![]()
Wat bedoel je met "de homevideo"?
Deed jij wel mee? of was het de opname van de wedstijd?
Asus Expertbook P5: 14,0" 2560x1600 mat IPS 144Hz / Intel Arc Graphics 140V / Intel Core Ultra 7 258V 4,8GHz/ 32GB RAM
2TB SSD / Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB A, USB C, Thunderbolt / 63Wh-accu / Windows 11 Pro 64 bit
denk niet dat ik de doelgroep ben, maar vind het een rete inspiratie loze buildCLB schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 13:36:
Terauma, designer van de aankomende Antique Collection blijft lekker bezig:
[Afbeelding: Mountain Hiking submitted to LEGO IDEAS]
De flipperkast nu te zien bij Lego.com
LEGO® Icons
€209,99
Verkrijgbaar vanaf: 4 juli 2026
Geloof dat ik wel de doelgroep ben dan, want ik vind hem wel heel gaaf! Wel zou ik 1 ding anders doen.himlims_ schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 14:05:
[...]
denk niet dat ik de doelgroep ben, maar vind het een rete inspiratie loze build
De normaal formaat minifigs doen voor mij een klein beetje afbreuk aan het geheel. Ik zou er 1-stud mini/micro (?)figs bij gebruiken a la:
Verder ook papa, ondernemer en met mijn vrouw Arenda mede-eigenaar van HardwareParadijs V.O.F.
Je was me net voorwlchris schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 15:25:
https://www.lego.com/nl-nl/product/arcade-pinball-machine-11374
LEGO® Icons
€209,99
Gelekte plaatjes waren al eerder geplaatst hier, maar nu beschikbaar in hoge resolutie:

Ziet er gaaf uit, ben benieuwd hoe het in het echt speelt. Ga hem denk ik niet halen, maar zeker eens uitproberen in de winkel.
scintillating
Die zitten er zo te zien ook in (op de berg zelf), best wel leuke manier om een geforceerd perspectief te creëren.Omni schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 15:28:
[...]
Geloof dat ik wel de doelgroep ben dan, want ik vind hem wel heel gaaf! Wel zou ik 1 ding anders doen.
De normaal formaat minifigs doen voor mij een klein beetje afbreuk aan het geheel. Ik zou er 1-stud mini/micro (?)figs bij gebruiken a la:
[Afbeelding]
scintillating
VerhipTc99m schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 15:30:
[...]
Die zitten er zo te zien ook in (op de berg zelf), best wel leuke manier om een geforceerd perspectief te creëren.
Helemaal gelijk.
ik voel me nu heel dom
Nou ja, de minifigs hadden beter weggelaten kunnen worden dan naar mijn mening.
Verder ook papa, ondernemer en met mijn vrouw Arenda mede-eigenaar van HardwareParadijs V.O.F.
Maar dan heb je niet het geforceerde perspectiefOmni schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 15:36:
[...]
Verhip![]()
Helemaal gelijk.
ik voel me nu heel dom![]()
Nou ja, de minifigs hadden beter weggelaten kunnen worden dan naar mijn mening.
scintillating
dat vind oprecht de lelijkste figures/blokjes van Lego, die micro-figures.Omni schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 15:28:
[...]
Geloof dat ik wel de doelgroep ben dan, want ik vind hem wel heel gaaf! Wel zou ik 1 ding anders doen.
[Afbeelding]
Het is er display set, net zoals die super gave boekenkast.
Had dan een duidelijk herkenbare berg gebruikt
of gecombineerd met eoa spookje of historische gebeurtenis.
of maak een soort ganzenbord van
of Speurtocht naar “schatkist” in de berg, soort spoorzoekertje
Het huidige ontwerp vind ik inspiratieloos, niets unieks of iets van herkenning of indrukwekkend.
Ongetwijfeld dat er 80 versies vooraf zijn gegaan, maar voelt nogal summier en “blanco” ontwerp.
[ Voor 17% gewijzigd door himlims_ op 17-06-2026 17:46 ]
Ha ha, bij sommige sets moet je geestelijk lenig zijn om er toch wat van te makenTc99m schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 15:38:
[...]
Maar dan heb je niet het geforceerde perspectiefdat vind ik dan wel weer uniek, anders heb je alleen maar een miniatuurberg.
ERGA06EVH / EHVX08S23EJ6V / ESPaltherma
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/sGAygXXt1F4Ae5NCA4oHoRoP.jpg?f=user_large)
Ik ben weer bij qua Speedchampions sets.
Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD
Heb ik ergens een aanbieding gemist?zonoskar schreef op donderdag 18 juni 2026 @ 14:03:
[Afbeelding]
Ik ben weer bij qua Speedchampions sets.
Ze zijn 23 euro bij dreamland en ik werk aan de andere kant van de weg
Bij de Praxis, ofzo?zonoskar schreef op donderdag 18 juni 2026 @ 14:08:
[...]
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
Gebouw er naast, boven de Break and Bite.
Bij Amazon zijn ze 21,99zonoskar schreef op donderdag 18 juni 2026 @ 14:08:
[...]
"Death smiles at us all, all a man can do is smile back." - Maximus Decimus Meridius
Het was een wedstrijd van Intertoys en de finale was inderdaad in de studio van Joop van den Ende met als host Henny Huisman. Lokale/regionale prijs was een Lego set, hoofdprijs bij de finale was de reis naar Legoland en daar mocht je meedoen aan de internationale wedstrijd.Menesis schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 09:51:
Zijn hier mensen die in 1991 meededen aan zo'n Blokker LEGO wedstrijd, met voor de winnaars een trip naar LEGOLAND? En daarna was er nog een soort nationaal kampioenschap in de TV Studio van Joop van den Ende. Ik kwam laatst weer de homevideo tegen op VHS, wel erg grappig.
Hoe ik het weet? Ik kreeg set 6389 en een oorkonde toen ik 1e werd bij de regionale/lokale wedstrijd. De oorkonde ligt nog ergens in een doos samen met de witte Lego trui die iedereen toen kreeg bij de finale in de TV studio
Lees nu dat er maar 60 kinderen meededen aan de finale. Denk dat de trui dan wel een collectors item is
[ Voor 10% gewijzigd door moer op 18-06-2026 16:22 ]
Bij Dreamland kon ik binnenwandelen in mijn pauze en de sets zo meenemen, zonder te wachten en zonder verzendkosten. En ik sponsor Bezos niet. Win-win IMHO.

Nu nog wachten tot hij onder de 280 euro zakt
/edit: Racingbricks' video is al up:
[ Voor 36% gewijzigd door zonoskar op 18-06-2026 17:07 ]
Mooie set voor de wintermaandjes, samen met de flipperkast. Kunnen ze mooi nog even zakken in prijs.zonoskar schreef op donderdag 18 juni 2026 @ 17:04:
De Spear is online: https://www.lego.com/nl-n...dairs-spear-megacar-42232
[Afbeelding]
Nu nog wachten tot hij onder de 280 euro zakt
/edit: Racingbricks' video is al up:
[YouTube: Inside Koenigsegg HQ: Real Sadair's Spear, LEGO Technic Set & 1:1 LEGO Car]
Leuk concept, maar ik wil alleen die blauwe Space helm + babywlchris schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 15:25:
https://www.lego.com/nl-nl/product/arcade-pinball-machine-11374
LEGO® Icons
€209,99
Ah ja zo was het. Ik had ook een voorronde gewonnen bij Intertoys en mocht voor een x bedrag LEGO uitzoeken en was ook in die TV studio met de witte truien (denk niet dat ik die nog heb helaas). Voor mijn gevoel waren er echt 100en kinderen hahamoer schreef op donderdag 18 juni 2026 @ 14:56:
[...]
Het was een wedstrijd van Intertoys en de finale was inderdaad in de studio van Joop van den Ende met als host Henny Huisman. Lokale/regionale prijs was een Lego set, hoofdprijs bij de finale was de reis naar Legoland en daar mocht je meedoen aan de internationale wedstrijd.
Hoe ik het weet? Ik kreeg set 6389 en een oorkonde toen ik 1e werd bij de regionale/lokale wedstrijd. De oorkonde ligt nog ergens in een doos samen met de witte Lego trui die iedereen toen kreeg bij de finale in de TV studio![]()
Lees nu dat er maar 60 kinderen meededen aan de finale. Denk dat de trui dan wel een collectors item is
Maar daarnaast had Blokker ook een LEGO wedstrijd waarbij alle winnaars naar LEGOLAND mochten (heel vliegtuig vol)
Kan net de stand van het voetbal niet zienCloud_VII schreef op donderdag 18 juni 2026 @ 21:13:
Na maanden 2/3 van deze set te hebben gebouwd hem nu afgemaakt. Leuk stofvrij al weerspiegelt het wel veel.
[Afbeelding]
Haha, inderdaad. Het reflecteert flink. Nu in het donker is het al beter.antonvdijk schreef op donderdag 18 juni 2026 @ 22:11:
[...]
Kan net de stand van het voetbal niet zienmaar verder wel mooi gedaan, heb je meer van dit soort cases?
Dit is de enige case die ik heb tot nu toe. Met wat zoekwerk een website gevonden waar ze nog redelijk betaalbaar zijn. Heb ook niet veel plek voor Lego. Heb nog de Medieval Blacksmith in een vak staan in deze kast. Is een Kallax kast van ikea. De Blacksmith staat achter een glazen deurtje.
Deze case is ook wel wat monteerwerk. Flink zweten met 29 graden
Deze is wat dichterbij in de buurt:Archer_VC10 schreef op donderdag 18 juni 2026 @ 22:32:
Ik was niet bekend met dit verhaal maar volgens mij ging het onlangs over deze 'Lego-roof': https://www.bbc.co.uk/news/articles/c39yn3r32yko
Verdachte aangehouden na diefstal van LEGO uit vrachtwagen in Breda
At the end of each great post, there is a disappointing signature
Bij elke aankoop vanaf € 150. Van 19-06-2026 t/m 28-06-2026Tc99m schreef op maandag 15 juni 2026 @ 10:40:
Er komt binnenkort een Tribute to Leonardo da Vinci GWP uit:
https://brickset.com/arti...ft-with-purchase-revealed!
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Nog onbekend aan welke sets of voorwaarden deze wordt gekoppeld (mogelijk zijn er meerdere momenten), wel al officieel aangekondigd door LEGO.
Je kunt Leo ook laten vliegen:
[Afbeelding]offtopic:
doet me denken aan een aflevering van Star Trek Voyager waarin Janeway met de holografische Leonardo da Vinci "echt" vliegt met z'n vliegmachine-ontwerp
Heb mezelf de Eifeltoren cadeau gedaan. Ben heel erg benieuwd. Die gaat er eind dit jaar uit dus na lang twijfelen toch gekocht.
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/kR0lOZwusEem07zSy2L95NDz.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/jld4OE2JgarPWqXCbZwX0Y4u.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/nRxG4TqgZgD24jesjH7JkceR.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/qTw2qHk6O7n6scoAuM8RP2gm.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/WvY69q0sEPdPyuQg0gbUtTKU.jpg?f=user_large)
Ding zit zo flimsy in elkaar met overal vrij grote gaten (voor een SC). Ik krijg ook geen 'over the top' gevoel bij de 'motor'. Ik snap de limitatie voor de ontwerper als je alleen onderdelen uit de officiele set wilt gebruiken. En ik zeg echt niet dat ik het beter kan, maar ik wacht wel tot Lego een Hoonitruck uitbrengt.
De gear shifter drums zijn nu ook geel ipv oranje of medium azure, dus daar is ook iets aan de hand. Maar als ik die onderkant zie gaat het weer een hoop geld kosten om dat allemaal zwart te krijgenAppieNL schreef op donderdag 18 juni 2026 @ 21:09:
Nieuwe onderdelen in de Koenigsegg, een 8T clutch gear en een tan 16T (wat die precies anders doet dan de bestaande varianten, geen idee).
[ Voor 12% gewijzigd door zonoskar op 19-06-2026 11:41 ]
[ Voor 6% gewijzigd door Padje87 op 19-06-2026 16:36 ]
4800Wp - 225° ZW - 12°
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/1XoWPST2fxFpsl969eIhwVpS.jpg?f=user_large)
Leuke build, zitten een drietal bewegende delen in. En laat allerlei kenmerken / scènes zien van de eerste film.
Grote Enphase topic • IQ Gateway uitlezen • PVOutput
PV 10,7kWp O/W • WP Panasonic KIT-WC07K3E5 7kW • Airco ME MSZ HR50VF 5kW • Enyaq iV60 Sportline
wlchris schreef op vrijdag 19 juni 2026 @ 08:00:
[...]
Bij elke aankoop vanaf € 150. Van 19-06-2026 t/m 28-06-2026
Dit is een dilemma. Ik wil hem echt graag hebben maar ik heb niet echt een verlanglijstje bij Lego zelf op dit moment. Ik denk niet dat ik 150 euro aan PAB-onderdelen kan bedenken.SB! schreef op vrijdag 19 juni 2026 @ 08:18:
Bovendien ook dubbele Insiders punten t/m 29 juni.
Heb mezelf de Eifeltoren cadeau gedaan. Ben heel erg benieuwd. Die gaat er eind dit jaar uit dus na lang twijfelen toch gekocht.
Daar is Marktplaats toch prima voor? Ik verkoop wel vaker GWPs, ging tot nu toe altijd prima.Kerngezond schreef op zondag 21 juni 2026 @ 00:53:
[...]
[...]
Dit is een dilemma. Ik wil hem echt graag hebben maar ik heb niet echt een verlanglijstje bij Lego zelf op dit moment. Ik denk niet dat ik 150 euro aan PAB-onderdelen kan bedenken.
Wachten tot 1 juni 2027 voor pre-order en dan nog maanden voor de levering natuurlijk
Royal Nest:

Lunar Cargo Train:

Elven Citadel:

Le Petit Bouquet:

The Village Parlour:
Asus Expertbook P5: 14,0" 2560x1600 mat IPS 144Hz / Intel Arc Graphics 140V / Intel Core Ultra 7 258V 4,8GHz/ 32GB RAM
2TB SSD / Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB A, USB C, Thunderbolt / 63Wh-accu / Windows 11 Pro 64 bit
Wat leuk dat je inzending is uitgekozen!Mictur schreef op vrijdag 15 mei 2026 @ 17:23:
[Afbeelding]
Hallo! Ik wilde graag mijn nieuwe LEGO-project “Le Petit Bouquet” delen 😊
Het is mijn inzending voor BDP Series 11, geïnspireerd door kleine Parijse bloemenkraampjes en gezellige straatjes.🌻🌹🙋♂️
If the whole universe has no meaning, we should never have found out that it has no meaning: just as, if there were no light in the universe and therefore no creatures with eyes, we should never know it was dark. Dark would be without meaning - C.S. Lewis
* The Eagle stoft zijn monorail tracks vast af
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
Elven Citadel, ook wel legally distinct Rivendell.CLB schreef op zondag 21 juni 2026 @ 15:08:
Bricklink Designer Program 11-finalisten had ik nog niet gezien hier volgens mij...
Wachten tot 1 juni 2027 voor pre-order en dan nog maanden voor de levering natuurlijk![]()
Royal Nest:
[Afbeelding]
Lunar Cargo Train:
[Afbeelding]
Elven Citadel:
[Afbeelding]
Le Petit Bouquet:
[Afbeelding]
The Village Parlour:
[Afbeelding]
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
Steam profiel UPlay JirnsumNL
200 fish found!
Dit topic is gesloten.
![]()
Dit topic is voor discussie over modellen, eigen bouwsels en meer. Hier kun je je nieuw aangekochte Lego-set naar hartelust showen. Andere leuke/ interessante topics:
- De Lego MOC-Challenge discussietopic: De Tweakers Lego MOC Challenge
- Voor Lego aanbiedingen zie: Lego & Duplo aanbiedingen- & kortingscodetopic.
- Voor V&A (Vraag en Aanbod) zie: Vraag & Aanbod overig.
- Voor het ruilen van minifigs zie: [LEGO] minifigure ruil topic
- Voor alternatieve steentjes, zie: Het kleine 'Bouwsteentjes' topic.
- Voor statusupdates van bestellingen: niet hier, wel in Lego bestellingen en ervaringen met (web)shops. Zie hier voor de uitleg: Outerspace in "Het Grote Lego Topic - Deel 7"
/f/image/n1DzpLceDFD5nI2AeuP8W6fd.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/62gXfCV2WaAC0zOY8PFFUGzs.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/9j0JP4sRMofPlFyzSJDQbi9I.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/kviEybKnBN3iqp7KlhsXoi5I.jpg?f=fotoalbum_tile)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/tt80A5hYJgmEBDcOCvPNQEfx.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/2OiGat84KsEMTJOeG6ASTuwp.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/DVuJo6cglHv6Oxkp6Ha99AJr.jpg?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/Tm7JmPJNTt6iex2MR0HE5RWx.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/9w1RTFmpoXMDcnK6GUMP2qO6.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/8NtpSUkXEmIqATF6w8vA7Rzz.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/9UlhGugMpfgO36yHMOMOuBxT.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/WRWfgoR8I2O14wNy0zDmQ05T.jpg?f=fotoalbum_large)