@
L23 Die kleine setjes heb ik ook bijna allemaal, op die Space Police 1 set na. De interesse in Classic Space is hier altijd wel een beetje geweest, maar ik ben het ook pas later echt gaan waarderen. De eenvoud en onschuld van dat thema vind ik echt bijzonder tof. Een beetje wat @
Pazo heeft met de 90's, maar ik heb dat ook met de 80's. Dat is ook waarom ik de super gedetailleerde sets van nu van de ene kant wel jammer vindt. Het is tof om te zien, maar ik heb het idee dat het spul van vroeger veel meer tot de verbeelding sprak en de fantasie meer prikkelde. En door de relatief eenvoudige steentjes was het makkelijker zelf los te gaan met de steentjes. Het is ook zonde dat Space nu gewoon één factie is en niet net zoals vroeger diverse facties zoals Blacktron, M-Tron en Space Police, waarbij er wel een beetje good guy-bad guy was, maar vooral heel oppervlakkig. Tegenwoordig moet alles zo... uitgediept zijn ofzo. Althans, zo voelt het soms een beetje.
Inmiddels is de setup hier een beetje veranderd, maar dat is wat ik aan Space momenteel heb staan. Van de oudere thema's heb ik veel de afgelopen paar jaar pas gekocht. Uiteindelijk wil ik al die thema's (behalve Classic, want dat thema is huge) sowieso compleet maken, maar dat kost een aardige duit

Op zolder heb ik dan ook nog UFO, 2 setjes Spyrius, eentje van Exploriens en één of twee van die insecten. En nog wat City Space-spul. Én nog wat ruimtevaart-spul, waaronder de classic
Shuttle Transcon 2, en een launchpad met een shuttle met werkende lichten en geluiden.
Ik heb inmiddels uit nieuwsgierigheid even de inhoud van de twee dozen gecheckt. Doos van het racewagentransport:
/f/image/jvFHT27Y19tdKVh378xKLxBU.png?f=fotoalbum_large)
Beetje jammer
Doos van die Orient Expedition:
Die lijkt zo op het eerste oog compleet en zo goed als nieuw.
[
Voor 9% gewijzigd door
SomerenV op 15-05-2025 23:16
]