Even een voorzichtige update, want kreeg zojuist een email binnen zonder tekst of uitleg:Xqlus1ve schreef op donderdag 29 januari 2026 @ 10:58:
Misschien een beetje oftopic maar goed, kasten worden hier ook besproken:
Black Friday, WickedBrick 5x25 minifigure display gekocht. Gezien er vele bestelling zijn geweest bij WB is de levertijd opgeschoven naar Januari. Vorige week heb ik dan eindelijk mijn pakket in ontvangst mogen nemen.
Zat een deuk in de hoek van het pakket maar alles was dusdanig verpakt dat het perfect is aangekomen. Ik ben dus gelijk aan de slag gegaan om de display in elkaar te zetten echter kom ik tot stom verbazig dat eigenlijk niets goed past. De onder en bovenplaat van de display staan onder licht spanning en willen buigen. De minifuren platen passen niet goed in de achterwand (te breed), de front display cover met magneetjes, past niet, de middelste uitsparing past maar dan past links niet goed (of als je de paneel omdraait, recht niet goed). Ik heb van alles geprobeerd, schroeven los draaien om plaaten beter te kunnen monteren, platen omgedraaid (achter bodemplaat kan maar op 1 manier gemonteerd worden, zelfde geldt voor de achterplaat).Nu heb ik getracht contact op te nemen met WB echter sta je dan 2 weken in de wachtrij. Heb inmiddels een 2e email gestuurd maar vrees dat dit een lang verhaal wordt. Wat ik vind dat er moet gebeuren is of uitleggen wat er incorrect gemonteerd is en dat het dan magisch wel past, of een nieuwe display, of mijn geld retour. Ik geef ze nog 1 week de tijd alvorens ik met mijn rechtsbijstand ga bellen.
[Afbeelding] [Afbeelding] [Afbeelding] [Afbeelding]
Ik ben eigenlijk best wel boos, je betaald voor een premium product, echter voelt alles aan alsof het een beetje van aliexpress afkomt, inplaats mooie inbus schroeven heb je ouderwetse sleufschroeven, de metalen blokken waar de schroeven in gaan, daarvan is de helft mooi afgerond, de andere helft heeft scherpe hoeken, tijdens montage stuit je overal op spanning tegen, er wordt gepretendeerd dat dit 100% stofvrij is maar de panelen zullen nooit naadloos 100% afsluiten, etc.
/f/image/ltC2gg1BvMEVZklxvXpbNV8G.png?f=fotoalbum_large)
Het heeft wat nodige emails gekost, diverse meet werk of nog meer fotos om ze te overtuigen dat het toch echt niet past, herhalende vragen waar ik nog chagrijniger van werdt
Voor de huidige display was ik al stieken aan het 'vijlen' geweest en ga ik de alles wel passend krijgen! Helaas is wel de front displat paneel gevallen omdat hij niet goed paste, en moet ik proberen wat lichte krassen eruit te polijsten met polywatch. Ik heb als goed is dus straks 2 displays voor de prijs van 1!
:strip_exif()/f/image/fNPVWj5J0pyDowybp2GY3ydr.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/R4hBC4atSrLctXsqLxwrBQKD.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/tZXSZKJ0RrFU3ZD8eAGhJOYp.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/hQSfYbcQS85eepizkeO1227L.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Ycj7X3UY5gPHJGt0gtveh1hJ.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/UJWm7WMFgCiIY9wnOnVzKQd6.jpg?f=fotoalbum_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/9aIfJQVrQQsc2hhkMtjMYGLB.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/wUafQu9EcKAJXNHT8GJTX2xO.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/HBu2KvBISQeiKLYCGhCI0Dp0.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/6y86Ukg6OVm4P1IUyC21EN95.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/jHxFC7Czau5JlUwLzrEvBXUq.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/EGWINXgZcxqAPG36rAeDw4jS.jpg?f=user_large)

:strip_exif()/f/image/yBFLr9BDtDk4DxauY6SQamkL.png?f=user_large)
:gifsicle():strip_exif()/f/image/iBo7VRL8b75QyQfQmYIy9dLW.gif?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/DMlwRLydGPvLCKBHq1SxwrO9.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/GdKQeVRx44FgdOZE4DzdpUWB.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/jDtP4m3roaEFUCNW0HnKP8fS.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/onQ3U16t1bp1hqymWx1t665N.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/GqIODXD6gWvKW5aoeSJJrgbm.jpg?f=user_large)
/f/image/hgGPjwBxENcBZ3XFUZTxktoK.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/3X24e6AzKy3H9cGM3irtBgQv.jpg?f=fotoalbum_large)