Lego bestellingen en ervaringen met (web)shops

Pagina: 1 2 ... 19 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Bastien
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Welkom in dit topic. Doel ervan is om uit het Lego topic de statusupdates, gebabbel over bestellingen en webshops te weren. Die kunnen dus hier geplaatst worden.
  • Simpele posts met 'ik ook' regels in welke vorm niet gewenst. Maak er wat van, beetje motivatie waarom je het hebt gekocht of zo (uitbreiding van je vloot, dorp, autoverzameling noem maar op).
  • Klagen over (lange(re)) levertijden help je niemand mee. Zeker in deze tijd duurt het wat langer voordat je iets ontvangt. Bij acties kan een webshop het ook even te druk hebben. Dus heb geduld en lees vooral voorafgaand aan je bestelling op de website de verwachting wat betreft levertijden om teleurstellingen te voorkomen.
  • Beperkte vragen over ervaringen met (web)shops kunnen hier wel, maar neem vooral de moeite om vooraf recenties te bekijken op de (jullie vast) bekende sites als Bricklink etc. Specifieke vragen moeten kunnen, maar dat gaat dus verder dan 'Wat is jullie ervaring met...?'.
  • Voor aanbiedingen en kortingen is er het aanbiedingen topic, dat hoort hier dus niet thuis.
  • Voor alle overige Lego zaken is er het grote Lego topic.
Aanvullingen m.b.t. bovenstaande of andere zaken die beter hier kunnen i.p.v. in het Lego topic, ik lees ze graag. Heb dit ook maar even verzonnen nadat de GC crew goedkeuring heeft gegeven om dit te proberen.

Bouw ze!

[ Voor 17% gewijzigd door Bastien op 19-04-2021 17:48 . Reden: Aangepast op verzoek van een mod ]

Zolang er mensen zijn zal de wereld nooit duurzaam worden.
Zijn er wel genoeg kliffen op de wereld waar 8 miljard mensen zich als lemmingen vanaf kunnen storten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01:49

CyBeRSPiN

sinds 2001

@Bastien graag hier een stukje aan wijden: CyBeRSPiN in "AZ feedbacktopic"
Door de wol geverfde AFOLs weten niet beter dan dat de levertijd via lego.com gerust een week kan zijn. Maar iemand die voor het eerst bestelt weet niet wat hem/haar overkomt in een tijd waar eigenlijk alle webshops dezelfde dag nog verzenden.
Dat heeft in het Lego topic tot veel reacties geleid met veel onbegrip/irritatie van de stamgasten tot gevolg.
Als Lego.com helder zou zijn over de verwachtte levertijd hadden we dit topic m.i. niet nodig ;)

[ Voor 15% gewijzigd door CyBeRSPiN op 09-04-2021 08:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thom2289
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18:53
CyBeRSPiN schreef op vrijdag 9 april 2021 @ 08:10:
@Bastien graag hier een stukje aan wijden: CyBeRSPiN in "AZ feedbacktopic"
Door de wol geverfde AFOLs weten niet beter dan dat de levertijd via lego.com gerust een week kan zijn. Maar iemand die voor het eerst bestelt weet niet wat hem/haar overkomt in een tijd waar eigenlijk alle webshops dezelfde dag nog verzenden.
Dat heeft in het Lego topic tot veel reacties geleid met veel onbegrip/irritatie van de stamgasten tot gevolg.
Als Lego.com helder zou zijn over de verwachtte levertijd hadden we dit topic m.i. niet nodig ;)
Ik heb toevallig afgelopen dinsdag voor het eerst een Lego-set via Lego zelf aangeschaft. Verwachte levertijd staat op 2 tot 3 werkdagen, maar status heeft tot en met vanmorgen op 'in magazijn' gestaan. Pakketje is nu in Puurs (België), maar zal zeker nog een paar dagen duren eer het hier is. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roeleboel
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online

roeleboel

en zijn beestenboel

Thom2289 schreef op vrijdag 9 april 2021 @ 09:41:
[...]

Ik heb toevallig afgelopen dinsdag voor het eerst een Lego-set via Lego zelf aangeschaft. Verwachte levertijd staat op 2 tot 3 werkdagen, maar status heeft tot en met vanmorgen op 'in magazijn' gestaan. Pakketje is nu in Puurs (België), maar zal zeker nog een paar dagen duren eer het hier is. :X
HIer wil ik even aangeven dat ik meestal het pakje in handen heb (en bijna gebouwd :D ) terwijl het bij lego nog steeds 'in magazijn' staat...
Maar tussen bestelling bij lego.com en in handen hebben zit bij mij ook wel vaak een week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenE
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
De volgorde lijkt ook redelijk willekeurig te zijn. Ik heb er in ieder geval nooit een logica in kunnen ontdekken. Ik heb wel eens meegemaakt dat ik een tweede bestelling die ik 2 dagen na een eerdere bestelling had gedaan eerder kreeg dan die eerste bestelling. En ja, alles was gewoon op voorraad volgens de website en het waren geen net uitgebrachte sets.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• areyonga
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 05-05 16:26
Wellicht handig in de topicstart een lijstje met links naar de desbetreffende webshops en hun pagina's rond verzendingen etc. (zoals bij Lego: https://www.lego.com/nl-nl/page/shipping-handling) met idd als standaard opmerking: 1) tussen verwerking en verzending kan x dagen zitten en 2) de afhankelijkheid van de pakketbezorgdienst planning/bezorging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22:12

gws24

Thinking is hard!

Qua ervaring met lego.com omschrijf ik wat hierboven al een aantal keer gemeld is dat het gerust een week kan duren maar dat het soms ook vrij snel binnen is. Wil je zeker weten dat je het snel binnen hebt dan moet je de optie om bij te betalen gebruiken bij verzending (29,-).

Ik had dat gedaan bij de spaceshuttle omdat ik hem persé voor pasen binnen wilde hebben en die is de volgende dag geleverd (donderdag 1e release en om 00:59 besteld, vrijdagochtend de 2e rond 10:00 lag die klaar om door mij opgehaald te worden bij mijn lokale dhl hub).

edit:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4l9Ys4sRtefK5wz3gf3g2kRYllc=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/WL9jYNbmlk36HupkFHfVXToj.png?f=user_large

Er staat trouwens nog Rotterdam maar DHL heeft zijn hubs in Den Haag en Rotterdam samengevoegd in een nieuwe hub in Den Hoorn langs de A4 tussen Delft en Wateringen. In hun mailtjes staat het wel goed :P

[ Voor 35% gewijzigd door gws24 op 09-04-2021 12:52 ]

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleQ
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Hier duurde de spaceshuttle bij lego.com ook wat langer dan 2 a 3 werkdagen.
Meteen als één van de eerste om 00:45 besteld. En gisteren is die dan eindelijk bezorgd. Wellicht ook omdat Pasen ertussen zat.

Stomme is, dat mijn adres vanuit een vorige bestelling nog op mijn werk adres stond. En het dus gisteren is bezorgd op het werk, terwijl ik al maandenlang thuis werk. Had ze direct na de bestelling gemaild of ze het konden aanpassen, en kreeg 2 dagen later antwoord, dat dit niet kon omdat het label al op de doos was geplakt en klaar stond om verstuurd te worden (dat terwijl het pakketje dus pas 2 dagen daarna het pand had verlaten in Belgie).

Maar goed, vandaag opgehaald op kantoor, en dit weekend lekker bouwen ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastien
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
areyonga schreef op vrijdag 9 april 2021 @ 10:09:
Wellicht handig in de topicstart een lijstje met links naar de desbetreffende webshops en hun pagina's rond verzendingen etc. (zoals bij Lego: https://www.lego.com/nl-nl/page/shipping-handling) met idd als standaard opmerking: 1) tussen verwerking en verzending kan x dagen zitten en 2) de afhankelijkheid van de pakketbezorgdienst planning/bezorging.
Dat is geen doen voor honderden shops, je moet het dan ook bij gaan houden in de toekomst. De meesten zullen het gewoon op de site hebben staan en het is gezond verstand om daar naar te kijken voordat je besteld. Net als de retour condities, kijk ik altijd naar. Kleine moeite extra als je toch al kijkt naar de prijs en verzendkosten.

Mijn ervaring van zeker de afgelopen 13 maanden: het is een groot kansspel tenzij je wil betalen voor een koerier.

Zolang er mensen zijn zal de wereld nooit duurzaam worden.
Zijn er wel genoeg kliffen op de wereld waar 8 miljard mensen zich als lemmingen vanaf kunnen storten?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gotiniens
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:25

Gotiniens

Fairly odd Tim

TripleQ schreef op vrijdag 9 april 2021 @ 14:32:
Hier duurde de spaceshuttle bij lego.com ook wat langer dan 2 a 3 werkdagen.
Meteen als één van de eerste om 00:45 besteld. En gisteren is die dan eindelijk bezorgd. Wellicht ook omdat Pasen ertussen zat.

Stomme is, dat mijn adres vanuit een vorige bestelling nog op mijn werk adres stond. En het dus gisteren is bezorgd op het werk, terwijl ik al maandenlang thuis werk. Had ze direct na de bestelling gemaild of ze het konden aanpassen, en kreeg 2 dagen later antwoord, dat dit niet kon omdat het label al op de doos was geplakt en klaar stond om verstuurd te worden (dat terwijl het pakketje dus pas 2 dagen daarna het pand had verlaten in Belgie).

Maar goed, vandaag opgehaald op kantoor, en dit weekend lekker bouwen ;-)
Lullig, Ik heb op 3 april besteld, en kreeg hem woensdag geleverd. bijzonder dat ze niet volgorde van bestelling aan houden

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22:57
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2XZr-vZvQx_gPkSBAHIvTNxRhDw=/234x176/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/IzjZIZY99kZdCv9zf4vNSOxI.jpg?f=fotoalbum_medium

• Lego 21321 - International Space Station
• Lego 10266 - NASA Apollo 11 Lunar Lander
• Lego 10283 - NASA Discovery Space Shuttle + Hubble Telescope

BAM! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• areyonga
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 05-05 16:26
Yonix schreef op vrijdag 9 april 2021 @ 16:21:
[Afbeelding]

BAM! 8)
Ga je nu in elk lego topic je aankopen tonen? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fishman
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 07-05 15:28
Yonix schreef op vrijdag 9 april 2021 @ 16:21:
[Afbeelding]

BAM! 8)
Lego bestellingen en ervaringen met (web)shops

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22:57
areyonga schreef op vrijdag 9 april 2021 @ 19:34:
[...]

Ga je nu in elk lego topic je aankopen tonen? ;)
Nee.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aDPjtiDBrAFJKrslXoMq2l9FOjE=/234x176/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/8NVsffot4gxxzB3XMymL1FYS.jpg?f=fotoalbum_medium
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aDPjtiDBrAFJKrslXoMq2l9FOjE=/234x176/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/8NVsffot4gxxzB3XMymL1FYS.jpg?f=fotoalbum_medium

[ Voor 33% gewijzigd door Yonix op 09-04-2021 19:52 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:03

Pierre

Van nature lui!

Bijzonder dit staat er bij mij als ik naar de site ga

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VpVPTesHfHlLRKrsa28CjlY9_zk=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/N8rY7OLkkH5zaGF1TcguLx5I.png?f=user_large

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medjai
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:58
Pierre schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 12:08:
Bijzonder dit staat er bij mij als ik naar de site ga

[Afbeelding]
Ja, bij mij nu ook....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edgenumber
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 21:52
Ik vind het wel weer bijzonder van lego. Een 2 weken geleden kan de uitrol niet doorgaan omdat ze er maar 300 hebben. Hoeveel zouden ze er nu dan wel hebben?

Release moment is wel gunstig. Heel europa aan het F5 en.

Gecertificeerd ongeleid projectiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cdhughes
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-05 07:24
Kun je die Ulysses vip beloning morgen gewoon los bestellen als je genoeg punten hebt of moet je er iets bij kopen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:39

crisp

Devver

Pixelated

cdhughes schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 18:53:
Kun je die Ulysses vip beloning morgen gewoon los bestellen als je genoeg punten hebt of moet je er iets bij kopen?
Ik denk dat dat wel kan, maar dan betaal je waarschijnlijk wel volle mep verzendkosten. Ik heb verder ook niet echt iets op mijn verlanglijst staan, dus twijfel ook of ik 'm los bestel of later probeer te bricklinken, of wellicht zelfs ruilen tegen het 911 VIP pakketje waar ik toch niets mee doe.

Intentionally left blank

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr. B.
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
cdhughes schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 18:53:
Ik heb dit nagevraagd bij de Lego klantenservice:

"Het klopt dat een VIP promotie als de Ulysses Space Probe alleen met een bestelling kan worden verkregen. Kortom, bij het aanvragen van de VIP item voucher zult u een code verkrijgen welke bij een bestelling gebruikt kan worden. Deze speciale exclusieve VIP set is niet los te koop."

Helaas dus. Nou had ik nog wel iets op m'n verlanglijstje staan, maar het was niet direct m'n bedoeling om 2 weken na de Space Shuttle weer iets te kopen... Qua marketing natuurlijk wel slim dat ze het zo doen, maar toch jammer :/

StatBar.nl - @GoT

Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk altijd veel groter dan in theorie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadDogMcCree
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 18:51
Mr. B. schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 23:04:
[...]

Ik heb dit nagevraagd bij de Lego klantenservice:

"Het klopt dat een VIP promotie als de Ulysses Space Probe alleen met een bestelling kan worden verkregen. Kortom, bij het aanvragen van de VIP item voucher zult u een code verkrijgen welke bij een bestelling gebruikt kan worden. Deze speciale exclusieve VIP set is niet los te koop."

Helaas dus. Nou had ik nog wel iets op m'n verlanglijstje staan, maar het was niet direct m'n bedoeling om 2 weken na de Space Shuttle weer iets te kopen... Qua marketing natuurlijk wel slim dat ze het zo doen, maar toch jammer :/
Nouja, gelukkig krijg je een voucher, je hoeft dus niet direct een bestelling te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HekkeySE
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Nou. Hij is in ieder geval niet rond middernacht online gegaan lijkt het.

Recht op morgen heb ik niet, maar morgen wordt beter dan vandaag en gisteren bestaat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TestDummie
  • Registratie: Oktober 2018
  • Niet online
MadDogMcCree schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 23:48:
[...]

Nouja, gelukkig krijg je een voucher, je hoeft dus niet direct een bestelling te maken.
Als ik het goed eerder heb gelezen is de voucher toch 60 dagen geldig? En het kan dat bij het bestellen de set ondertussen uitverkocht is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wlchris
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 22:34
Een vouchercode lijkt mij meteen een reservering op het fysieke product toch ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dommel
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16:48

Dommel

Professioneel Software Sloper

Zojuist op facebook gezien (oftewel voor de fanatieke F5-ers onder jullie :P)
Een laatste herinnering voor de fans die LEGO Ulysses Space Probe (5006744) willen bemachtigen. Over exact een uurtje wordt de set namelijk aangeboden in het LEGO VIP Rewards Centers voor 1800 VIP-punten. De set gaat op woensdag 14 april om 10:00 live. Wees er snel bij, want we verwachten dat de set binnen enkele minuten volledig is uitverkocht. Via de onderstaande links ga je direct naar de juiste pagina 👇
https://www.bricktastic.nl/lego-vip-rewards-nl (NL)
https://www.bricktastic.nl/lego-vip-rewards-be (BE)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/muiDIPJKJPHYAOin8IxisXTY3LM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/fkw36NtIh6uuKjF6NDyxaPdW.jpg?f=fotoalbum_large

Lego Taj Mahal te koop --> https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2109838

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
VIP-pagina gedraagt zich nu al raar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reintji
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 20:21

Reintji

(2 x dad)²

Lekkere meltdown van de Lego website inmiddels

Nintendo speler sinds '94.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HekkeySE
  • Niet online
Down down down

Recht op morgen heb ik niet, maar morgen wordt beter dan vandaag en gisteren bestaat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wlchris
BEVESTIGING
Ruimtesonde Ulysses
Gefeliciteerd! U hebt verlost de volgende coupon code (s):

XXXXXXXXXXXX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HekkeySE
  • Niet online
wlchris schreef op woensdag 14 april 2021 @ 10:02:
BEVESTIGING
Ruimtesonde Ulysses

XXXXXXXXXXXX
Hoe dan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Helsie
  • Niet online
wlchris schreef op woensdag 14 april 2021 @ 10:02:
BEVESTIGING
Ruimtesonde Ulysses

XXXXXXXXXXXX
Dan heb je geluk. Ik ben ineens uitgelogd en inloggen volkomen onmogelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HekkeySE
  • Niet online
Helsie schreef op woensdag 14 april 2021 @ 10:03:
[...]

Dan heb je geluk. Ik ben ineens uitgelogd en inloggen volkomen onmogelijk...
Bij mij ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderNet
  • Laatst online: 06-05 13:11

ThunderNet

Flits!

Hmm, op de beloning-pagina staat hier alleen af en toe wat legoland dingen? :/

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wlchris
Bij het verversen van de reward pagina werd ik steeds uitgelogd, toen via mijn profiel -> beloningscentrum waardoor die blijkbaar wel me sessie meenam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikT738
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 23:06
Haha ik ging voor de grap ook even kijken of het lukte maar het lijkt niet helemaal lekker te lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reintji

Reintji

(2 x dad)²

wlchris schreef op woensdag 14 april 2021 @ 10:06:
Bij het verversen van de reward pagina werd ik steeds uitgelogd, toen via mijn profiel -> beloningscentrum waardoor die blijkbaar wel me sessie meenam.
Zo ben ik er ook gekomen, maar inderdaad alleen maar tickets voor Legoland als reward, alle andere zijn weg (de kleurplaten, bureaubladachtergronden etc).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 07-05 07:16

Wailing_Banshee

You're Next

Reintji schreef op woensdag 14 april 2021 @ 10:08:
[...]

Zo ben ik er ook gekomen, maar inderdaad alleen maar tickets voor Legoland als reward, alle andere zijn weg (de kleurplaten, bureaubladachtergronden etc).
Ik kom niet eens meer ingelogd...

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Edgenumber
Als ik via belongingscentrum ga, krijg ik de vraag om de algemene voorwaarden voor vip te accepteren. Maar dan geeft hij de melding "er is iets mis gegaan". Niet door heen te komen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Burlok86
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 23-04 11:35
Ik krijg de hele tijd de vraag of ik de VIP voorwaardes accepteer, maar zodra ik op accepteer klik krijg ik 'Er is iets misgegaan' en kom ik niet verder :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rammes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 21:06

rammes

koekebakker 1e klas

wat een k zooi

Ik zou het doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HekkeySE
  • Niet online
Wailing_Banshee schreef op woensdag 14 april 2021 @ 10:09:
[...]

Ik kom niet eens meer ingelogd...
Ik blijf ook uitgelogd worden....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MarkH NL
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 07-05 10:53
Burlok86 schreef op woensdag 14 april 2021 @ 10:10:
Ik krijg de hele tijd de vraag of ik de VIP voorwaardes accepteer, maar zodra ik op accepteer klik krijg ik 'Er is iets misgegaan' en kom ik niet verder :(
Same, maar als je de popup weghaalt via developer tools staat de reward er niet

Xbox Live: MarkH

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TestDummie
  • Niet online
Als je in de console kijkt dan zie je dat er een GraphQL error is:
{operationName: "VipDigitalWallet", path: undefined}operationName: "VipDigitalWallet"path: undefined__proto__: Object "graphql request failed with Internal server error "

Dus door de hoeveelheid requests ligt het VIP gedeelte plat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Bond
  • Registratie: Maart 2021
HekkeySE schreef op woensdag 14 april 2021 @ 10:10:
[...]

Ik blijf ook uitgelogd worden....
Dat dus, wat een gedoe...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pendora
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:39
Plots werd de site geladen na pak en beet 1000x refresh?
Heb er 1 kunnen bemachtigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadDogMcCree
Pfoe, eindelijk gelukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HekkeySE
  • Niet online
Yes! Gelukt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rammes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 21:06

rammes

koekebakker 1e klas

ok ik heb de promo code en nu?

Ik zou het doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cchristiaan
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 07-05 10:25
hier lukt het niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderNet

ThunderNet

Flits!

Hier lukt het nog steeds niet :( als ik op beloningcentrum klik, gaat ie laden, scherm met voorwaarden en dan "er is iets misgegaan" :(

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Bond
rammes schreef op woensdag 14 april 2021 @ 10:20:
ok ik heb de promo code en nu?
Mazzelaar hier laad die nog niet.
Invullen bij je bestelling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HekkeySE
  • Niet online
Laat maar. Verkeerd veld.

[ Voor 88% gewijzigd door HekkeySE op 14-04-2021 10:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Burlok86
Burlok86 schreef op woensdag 14 april 2021 @ 10:10:
Iemand enig idee hoe hier voorbij te komen?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadDogMcCree
HekkeySE schreef op woensdag 14 april 2021 @ 10:22:
Ik kan hem nu alleen niet inwisselen. Heb een code van 10 tekens en verwacht er 1 van 12 in het checkout proces.
Gewoon even wachten met bestellen, de account server staat te roken. Met een voucher code is je set gereserveerd. De code is 60 dagen geldig.

[ Voor 3% gewijzigd door MadDogMcCree op 14-04-2021 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wlchris
Burlok86 schreef op woensdag 14 april 2021 @ 10:24:
[...]

Eerst zorgen dat je goed ingelogd bent, dus rechtsboven je punten aantal ziet daarna pas naar de reward pagina gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisO
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16:09
Burlok86 schreef op woensdag 14 april 2021 @ 10:24:
[...]

F5 F5 F5....gewoon lekker spammen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank_79
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 25-11-2024
Pfff.. Wat een gedoe. Uiteindelijk code gekregen en een bestelling geplaatst. Ook al was er niet echt iets wat ik wilde..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderNet

ThunderNet

Flits!

wlchris schreef op woensdag 14 april 2021 @ 10:25:
[...]

Eerst zorgen dat je goed ingelogd bent, dus rechtsboven je punten aantal ziet daarna pas naar de reward pagina gaan.
Hmm, die komen bij mij niet te staan? Wel de verlanglijst en Mijn tas.. Ook zijn mijn bestellingen te zien in mijn account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edgenumber
We gaan het zien. Ik was er ineens door heen. Heb nu ook de code in mijn mail. Meteen een bestelling gedaan. Maar bij de allerlaatste stap komt de pagina terug met "pagina niet gevonden". Heb ook nog geen bevestigingsmail en zie hem niet staan bij mijn bestellingen. Maar bij een 2e keer de code invoeren geeft hij aan dat de code al is gebruikt.

Dus is het gelukt, is het niet gelukt.... i'm in limbo...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Loader
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 06-05 20:46
Het is uitverkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reintji

Reintji

(2 x dad)²

En it's gone.... lekker dan. Zal ook wel weer voor scalper prijsjes op MP staan zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-05 19:55
Ja zie ik nu ook na een half uur van m'n leven. Binnenkort op eBay voor 100 euro zullen we maar zeggen.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Shield TV | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenE
  • Niet online
Ik ben eindelijk in een werkende VIP shop, maar nu is de Ulysses natuurlijk uitverkocht.

Wat dit soort dingen betreft vind ik Lego echt slechte acties verzinnen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. B.
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
wlchris schreef op woensdag 14 april 2021 @ 10:25:
[...]

Ook dat helpt niet altijd heb ik gemerkt. Werd soms nog steeds uitgelogd.
Maar dit lijkt wel de manier met de hoogste slagingskans. Hier is het na een half uur F5'en uiteindelijk toch gelukt :*)

Maargoed, wat een ellende met die website zeg... Is het met die VIP rewards altijd zo'n meltdown?
Heb de vorige keer m'n punten ingewisseld voor korting, dus ik zou het niet weten. Dit was de eerste VIP reward die ik graag wilde hebben :+

StatBar.nl - @GoT

Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk altijd veel groter dan in theorie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArwinV
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 15:55
Gewoon zo frustrerend dit.
Vooral de gedachte dat er veel sets naar scalpels zullen zijn gegaan die het alleen maar voor de winst hebben besteld 🤮

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc1510
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 18:55
Wel kunnen bestellen zojuist, ook betaald. Heb alleen geen bevestiging binnen... Jullie ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Niet online
De probe is uitverkocht. Lekker hoor. :-(

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• chrisO
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16:09
Wat een onzin acti!. Eerst de actie uitstellen, omdat er te weinig voorraad is, Vervolgens lekker overal reclame maken en bekend maken dat de actie vandaag om 10:00 begint. Dan is toch te verwachten dat de hele site plat gaat en nu grijpen de meeste mis. Weer een faalactie van Lego :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• master30
  • Laatst online: 24-04 23:57
Tjonge wat snel uitverkocht. Zat hier op te wachten, kom ik e niet door. Even 10 minuten een verplichting gehad en kijk ik weer en weg is ie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArwinV
Echt waardeloos op deze manier!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 00:35
LEGO lacht zich dood. Gratis cadeaus? Nee joh, laat mensen lekker hun VIP-punten besteden. _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mintgroen
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 25-05-2021
Slechte actie van Lego. Niet gelukt om er door te komen en nu alweer uitverkocht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Burlok86
Hier uiteindelijk wel gelukt, meteen iets besteld en code toegevoegd. Alleen nog geen bevestiging ontvangen, maar gezien de rokende servers duurt dat misschien wat langer dan normaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loader
Burlok86 schreef op woensdag 14 april 2021 @ 10:35:
Hier uiteindelijk wel gelukt, meteen iets besteld en code toegevoegd. Alleen nog geen bevestiging ontvangen, maar gezien de rokende servers duurt dat misschien wat langer dan normaal.
Je hoeft niet meteen te bestellen, code blijft 60 dagen geldig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Bond
Burlok86 schreef op woensdag 14 april 2021 @ 10:35:
Mijn bestelling lijkt vastgelopen, wel afgeschreven van de bank maar pagina op lego liep vast. Ook geen mail van en in bestellingen zie ik hem niet. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenE
  • Niet online
@ArwinV Ik heb een mailtje gestuurd naar de klantenservice. Niet dat er iets gaat veranderen, maar heb ik in ieder geval een klein deeltje van de frustratie van mij afgeschreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wlchris
Ik bestel vanavond wel wat, geen zin in orders die fout lopen door de drukte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
Loader schreef op woensdag 14 april 2021 @ 10:36:
[...]

Zou er geen 60 dagen mee wachten. Straks hebben ze teveel bestellingen aangenomen en storten ze je VIP-punten weer terug. Vooral bij rokende servers wil het met het voorraadbeheer nog weleens misgaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank_79
  • Laatst online: 25-11-2024
Loader schreef op woensdag 14 april 2021 @ 10:36:
[...]

Mja, ik weet dat dat zo is. Maar ik weet niet of er dan ook eentje 60 dagen beschikbaar blijft voor je. Of dat de mogelijkheid bestaat dat het uitverkocht is en dat je de punten gewoon weer terugkrijgt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Edgenumber
Ik heb maar het zekere voor het onzekere gekozen en ook maar meteen wat gekocht.

Maar die van mij gaat niet voor 100 euro op MP. Die van mij gaat lekker naast de shuttle staan.

Ik ben wel super blij.

Ik had eerst te weinig punten voor hem te kopen met mijn shuttle bestelling. Nu had ik dankzij mijn shuttle bestelling genoeg punten.

* Edgenumber is een mazzelpik

[ Voor 36% gewijzigd door Edgenumber op 14-04-2021 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loader
NotSoSteady schreef op woensdag 14 april 2021 @ 10:37:
[...]

Zou er geen 60 dagen mee wachten. Straks hebben ze teveel bestellingen aangenomen en storten ze je VIP-punten weer terug. Vooral bij rokende servers wil het met het voorraadbeheer nog weleens misgaan.
Nou , als dat zou gebeuren..

Ik heb die space munt ook pas na 2 weken besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Sorry! This reward is sold out.

GTFO ....

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TestDummie
  • Niet online
Na een half uur in- en uitloggen en F5'en heb ik nog niet eens kunnen zien dat de VIP set is uitverkocht.

Werkelijk schandalig, dan wordt je al verplicht om onder je werk dit te doen (waarom niet in het begin van de avond?) en dan is het niet eens mogelijk om deze te zien, laat staan te bestellen.

Ondertussen staan op marktplaats alweer de eerste scalps. Graag wil ik deze scalpers en Lego feliciteren met deze actie, sinds zij de enige duidelijke winnaars zijn van dit debacle 👍 https://www.marktplaats.nl/q/lego+ulysses/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArwinV
Laat iedereen dat idd maar doen, zijn ze in elk geval tijd kwijt om de mails te lezen 👍👍

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loader
TestDummie schreef op woensdag 14 april 2021 @ 10:40:
Na een half uur in- en uitloggen en F5'en heb ik nog niet eens kunnen zien dat de VIP set is uitverkocht.

Werkelijk schandalig, dan wordt je al verplicht om onder je werk dit te doen (waarom niet in het begin van de avond?) en dan is het niet eens mogelijk om deze te zien, laat staan te bestellen.

Ondertussen staan op marktplaats alweer de eerste scalps. Graag wil ik deze scalpers en Lego feliciteren met deze actie, sinds zij de enige duidelijke winnaars zijn van dit debacle 👍 https://www.marktplaats.nl/q/lego+ulysses/
LOL... al prijzen van 120 euro worden er voor gevraagd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:03

Pierre

Van nature lui!

Wat een stelletje tuig 120 euro vragen |:(

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wlchris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01:49

CyBeRSPiN

sinds 2001

Was het nu niet eens gekoppeld aan de Shuttle aankoop? Dat had een hoop bots gescheeld..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 07-05 12:08

Wootlock

Evilution

Na het plezier wat ik heb gehad met de Lambo build ook maar de Bugatti even besteld (voordat deze eruit gaat)
Ben benieuwd hoe die build gaat zijn !

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HekkeySE
  • Niet online
Bizar! Je zou het bijna verkopen voor dat geld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TestDummie
  • Niet online
TestDummie schreef op woensdag 14 april 2021 @ 10:40:

PS: Zo'n rant op een klein subforum is natuurlijk leuk, maar als je echt wilt dat dit niet nog een keer gebeurt, kan je net zoals mij een bericht sturen naar de klantenservice. Als er genoeg reacties komen, is er misschien een kans dat zulke fratsen van slechte voorraad en niet bereikbare website niet nog een keer gebeuren. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikT738
HekkeySE schreef op woensdag 14 april 2021 @ 10:59:
[...]

Bizar! Je zou het bijna verkopen voor dat geld...
Ik zou het gewoon doen. Afgaande op de promoplaatjes is het ding zelf niet heel bijzonder en kan je voor dat geld beter een grote Lego set kopen, of zelfs iets vergelijkbaars bij elkaar bricklinken :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• master30
Hij staat al op Marktplaats voor 230 euro 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NotSoSteady
TestDummie schreef op woensdag 14 april 2021 @ 10:59:
[...]

PS: Zo'n rant op een klein subforum is natuurlijk leuk, maar als je echt wilt dat dit niet nog een keer gebeurt, kan je net zoals mij een bericht sturen naar de klantenservice. Als er genoeg reacties komen, is er misschien een kans dat zulke fratsen van slechte voorraad en niet bereikbare website niet nog een keer gebeuren. _/-\o_
Vertel ze ook direct dat ze mogen stoppen met hun releases om 01:00.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loader
master30 schreef op woensdag 14 april 2021 @ 11:03:
Met de Shuttle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenE
  • Niet online
@CyBeRSPiN Nee, dit was een actie waarbij je VIP punten moest inleveren, niet iets wat je "vanzelf" krijgt als je een bepaald bedrag uitgeeft of sets uit een bepaald thema koopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-05 13:40
master30 schreef op woensdag 14 april 2021 @ 11:03:
Dat het op mp staat voor die prijs wil natuurlijk nog nit zeggen dat dat ook voor die prijs verkocht zal gaan worden. Ik mag toch hopen dat de gemiddelde lego fan hier niet intrapt. Je kan beter wachten tot de voorraad weer is aangevuld lijkt mij dan

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wlchris
Webgnome schreef op woensdag 14 april 2021 @ 11:09:
[...]

Dat het op mp staat voor die prijs wil natuurlijk nog nit zeggen dat dat ook voor die prijs verkocht zal gaan worden. Ik mag toch hopen dat de gemiddelde lego fan hier niet intrapt. Je kan beter wachten tot de voorraad weer is aangevuld lijkt mij dan
Nieuwe voorraad ? lijkt me niet, het is exclusief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikT738
Ja het setje zelf gaat gelukkig maar voor over de honderd op Martplaats.

Ik kan de lijst met onderdelen zo snel niet vinden, maar op het eerste gezicht is het dat echt niet waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• master30
Valt dan nog mee, maar hij is al weg
Pagina: 1 2 ... 19 Laatste