Er staat wel in de voorwaarden van de GWP's dat het maximaal 1 per huishouden is, dus ze kunnen ze annuleren. Zou jammer zijn maar vind ik niet een ramp. Er stond ook dat als je van bijvoorbeeld de opbergdoos meer dan het maximum bestelt (eventueel in meerdere bestellingen) ze dan je bestelling kunnen annuleren. Om dat te kunnen doen moeten ze wel een fail safe ingebouwd hebben, wellicht dat ze dan bestellingen die in korte tijd gedaan zijn op 1 account 'achter houden' om apart te kunnen beoordelen? Dat kost dan natuurlijk extra tijd dus misschien is tegen de tijd van de beoordeling de shuttlepod op. Ach ja, ik heb er nu toch geen invloed meer op, dus we gaan het zien.Tc99m schreef op vrijdag 28 november 2025 @ 14:48:
[...]
Als ik de Enterprise nu in mijn winkelmandje doe, krijg ik er alle GWP's, inclusief de shuttlepod, er gewoon bij. LEGO heeft tegenwoordig de voorraad GWP's veel beter op orde, de eerste dagen grijp je zelden mis.
Als de GWP's bij je bestelling stonden, kun je ervan uitgaan dat je ze krijgt. Leveren kan bij LEGO S@H altijd even duren. Ze moeten nu grote hoeveelheden orders verwerken, dat zal wel in batches gaan, vandaar dat de bestelling bij anderen wel al is verzonden. Geduld, het loopt soms traag bij LEGO zelf, maar alles komt uiteindelijk goed.
Mijn geld zit in stenen... :')

/f/image/2APJOW8tiXKk41dMadRjqhZ5.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/47xBx7ImwP0xUMQ3zm7QYjbV.jpg?f=fotoalbum_large)