Al die Lego-sets zijn vertaald ("Ster-Wars") en het bedrijf lijkt in september 2025 te zijn opgericht/geregistreerd.Skyrunner schreef op dinsdag 30 december 2025 @ 10:53:
In de zoektocht naar een mooie nieuwe Lego set kwam ik deze site tegen.
Biedt 40% korting op alles, maar is totaal niet bereikbaar voor vragen.
Scam, iemand ervaring met deze club? 40% lijkt te mooi om waar te zijn.
Er zit een in engeland gevestigde vennoot boven.
edit: Veel links op de homepage zijn geen links en ze zijn niet telefonisch bereikbaar zeg je al.
Ik zou de gok niet nemen, mij te vaag.
[ Voor 8% gewijzigd door Fraggert op 30-12-2025 11:13 ]
“I have not failed. I’ve just found many ways that won’t work” - Thomas Edison
:strip_exif()/f/image/47xBx7ImwP0xUMQ3zm7QYjbV.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/oRx2kJwMKwT43SV68NtMxYh6.jpg?f=fotoalbum_large)