Lego bestellingen en ervaringen met (web)shops

Pagina: 1 ... 20 21 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• lubbertkramer
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 07:46
Dutchy88 schreef op dinsdag 2 december 2025 @ 18:47:
Hebben meer mensen de laatste tijd slechte ervaringen met bestellingen via LEGO?

Begin vorige maand een bestelling geplaatst die pas na 5 dagen verzonden werd. Pakket overgedragen aan DPD waar het vervolgens op een depot bleef liggen. Na contact met de klantenservice van LEGO het bedrag gelukkig snel teruggestort gekregen.

Nu vorige week opnieuw een bestelling geplaatst die tot nu toe niet verzonden is (alles is gewoon op voorraad). Ik krijg inmiddels de neiging om het voortaan maar elders te gaan bestellen.
De Star Trek Enterprise afgelopen vrijdag 28-11 besteld om 01:00 en afgelopen maandag 1-12 al geleverd, totaal geen slechte ervaring. Kan mij voorstellen dat wie later was op de backorder stond en dagen moest wachten, was wellicht ook met jouw pakket aan de hand :9
STLT schreef op dinsdag 2 december 2025 @ 14:28:
En hij is er 💪. Met in een ander doosje de shuttlepod en GWP's.
Nice, had hier ook dat om 00:59 de knop "in de tas" al tevoorschijn kwam en dat ik direct de bestelling kon inschieten. Gecontroleerd en had de 3 extra's erbij inclusief de shuttle en de Enterprise die zelf in een aparte doos kwam. Ik moet helaas wachten tot 1e kerstdag aangezien het een cadeau is onder de kerstboom :-(

[ Voor 29% gewijzigd door lubbertkramer op 03-12-2025 16:41 ]

Pagina: 1 ... 20 21 Laatste