scintillating
Zojuist de Sushi restaurant gekregen, de bezorger maar een flesje koud water gedaan waar die blij mee was.
Gelukkig geen deuken in de doos deze keer.
Gelukkig geen deuken in de doos deze keer.
klopt, ik heb het opgelost door een bekende te laten betalen met creditcard, en vervolgens naar diegene overgemaakt.Tc99m schreef op vrijdag 26 juni 2026 @ 14:30:
[...]
Dat kunnen wij helaas ook niet voor je oplossen.![]()
Heb je al contact met LEGO/Bricklink opgenomen en de situatie uitgelegd?
En anders eventueel een prepaid creditcard nemen of vragen of iemand in je omgeving met een creditcard het even voor je wil voorschieten.
Ik had al contact gehad met de klantenservice uiteraard, en die kunnen op zo'n moment geen andere betaling accepteren. (dus geen overschrijving, Ideal/Wero of Paypal)
Maar was meer benieuwd of iemand anders dit ook wel eens gehad heeft, en dus ook voor een ongemakkelijke situatie stond.
Bij een gewone LEGO set, annuleren en opnieuw bestellen. Maar in geval van de BDP is het toch anders:
EDIT:
Overigens gister de workshop binnen gehad, en vandaag de robot, en kreeg zojuist een aantal mails van DPD over de zendingen voor maandag!
[ Voor 7% gewijzigd door PurpleBlue op 26-06-2026 16:05 ]
Zucht… en weer onduidelijkheid met DPD, bezorging op maandag (thuisadres), maar dan werk ik niet thuis, en in tegenstelling tot wat DPD zelf beweert is het onmogelijk (zowel via de website als via de app) om een andere bezorgdatum of afleveradres in te stellen. Dat is toch onbegrijpelijk, het zou voor alle partijen makkelijker zijn (nu het pakket nog in het distributiecentrum is) als ik nu alvast direct kan aangeven dat ze het maandag naar een pakketpunt moeten brengen? Nu is het maar afwachten hoe het loopt, of het maandag bij een buur terecht, of toch naar een pakketpunt (en zo ja, welk pakketpunt), of dat ze toch een andere dag gaan proberen.Tc99m schreef op vrijdag 26 juni 2026 @ 14:31:
Zojuist een mailtje gehad van DPD dat er een zending bij ze is aangemeld (maar nog niet ontvangen), dus in de loop van volgende week zal W.A.L.T. wel binnenkomen, perfect voor als het weer wat is afgekoeld.
scintillating
Dynamic Parcel Distribution Dynamic Parcel DramaTc99m schreef op zaterdag 27 juni 2026 @ 12:33:
[...]
Zucht… en weer onduidelijkheid met DPD, bezorging op maandag (thuisadres), maar dan werk ik niet thuis, en in tegenstelling tot wat DPD zelf beweert is het onmogelijk (zowel via de website als via de app) om een andere bezorgdatum of afleveradres in te stellen. Dat is toch onbegrijpelijk, het zou voor alle partijen makkelijker zijn (nu het pakket nog in het distributiecentrum is) als ik nu alvast direct kan aangeven dat ze het maandag naar een pakketpunt moeten brengen? Nu is het maar afwachten hoe het loopt, of het maandag bij een buur terecht, of toch naar een pakketpunt (en zo ja, welk pakketpunt), of dat ze toch een andere dag gaan proberen.
Ik hoor dat in sommige plaatsen DHL of PostNL de voorkeur heeft, maar zodra DPD roept, is PostNL of DHL nog niet zo slecht